วันศุกร์ที่ 21 ตุลาคม พ.ศ. 2565

คำสอนทางศาสนาพุทธ โดย של צ'ולאראט סיריוואל.הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

הפוסטים שלך
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה מאוד סחר בנו. זה מרגיש כמו הרבה יותר לחץ על עצמי,
#อย่าค้าดหวังมากได้ไหมค๊าพ
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כשנכנסתי אתמול בלילה לאוטו בארבע לפנות בוקר, הגעתי הביתה...
מפגש ראשון עם נכדים
חשבתי לעצמי, "ני גו לא יכולה להישאר יותר בבית, יש לי נכדים".
מונג היה צריך להיות האב השני לאחיות 555.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לכו לקבל אישור רפואי כדי לבקש משל בבית החולים
. הרופא שאל: "איך יוצרים קשר עם איידס?
אני: זה מדמם ומיני, וזה מאם לילד.
דוק: אז מה עוד יש?
אני: ואני לא בטוח, ואני מנשק את השפתיים שלי.
רופא: ח.י.
אני: שמעתי את זה מתחזק, נכון?
רופא: מעולם לא שמעתי על אנשים עם איידס שמנשקים פיות של אנשים עם איידס. היא גיחכה.
אני: 5555
דוקטור : לקיים יחסי מין, בפעם האחרונה ארוכה, אני: אוי אלוהים, דוקטור,
למה לשאול את זה כל כך לעזאזל?
רופא: נו באמת, אל תשקר. בקרוב
אני: אני עדיין רווקה ושרה. מעולם לא עברתי ידיים לפני כן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
החטאים של וולה, והחטאים כלולים בערימת החטאים.
כאשר הכשרון נעשה, היתרונות ייכללו
בחטיבת ההצטיינות #จะทําบุญเพื่อล้างบาปเป็นไปไม่ได้. ^^
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
למי אני מכור? אני אקח את הכל בחזרה
#คือว่าถ้ายืมเงินใครแล้วไม่ใช้คืน לכו על הרבה חטאים.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הוסיפה תמונה חדשה.
תייגת את בופרי פיאנקלה, ורניה סאנגיאי, באולינג סוניסה קנגנוק, ג'ירפאן וונגקלאנג, סופאוואדי נורקאו, פ'פוקי בנצ'ואן, אום וונסרי, סופטרה סוואטפאן, קרביץ' קינגקאו, ווקאראפורן נורקאו, סאנטי-רוצה לאהוב לנצח, סאקצ'ארון קאסמסאט, און-איריה סיריוואן, סופאצ'אי ארם סומפאויון, בוא איתו, כמה בודד ראו, רונגסון קיאסואן ופאשרין קסמסאט.
תמונות ציר זמן
הגעתי ומעכתי. חברים ^^ #ไม่เคยคิดเลยว่า.., כדי להיות מוסמכים לפני אותם בחורים, 555^^ נהגנו לשאול גלוטן. בבקשה תגיד לנו, כי נצטרך להשתמש בו בחזרה. לפני ההסמכה, כל דבר שעשינו רע עם החברים שלנו התחיל מההתחלה ועד היום, בכוונה או שלא בכוונה, בין אם ידענו את זה או לא ידענו את זה בכלל. כל החברים שלי, תסלחו לי.
הגעתי ומעכתי. חברים ^^
#ไม่เคยคิดเลยว่า..S.S.S

בבקשה תגיד לנו,
כי נצטרך להשתמש בו בחזרה. לפני ההסמכה בפועל
מה שאנחנו עושים רע עם החברים שלנו מתחיל מההתחלה ועד היום, בכוונה או שלא בכוונה.
או שאתה יודע את זה או שאתה לא יודע את זה.
כל החברים שלי, תסלחו לי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תתעורר בארבע לפנות בוקר. אחסנו מזרנים
לשטוף את הפנים, להמיר את השיניים.

קח ספר וקרא אותו, פתח אותו עם הנזירים,"עשה מקדש בוקר",

"תסתכל על קופסת האורז הגדולה.
"בוא
נחכה לעטלף. מול שער המקונג,"

הלך סבא, במעלה הביתן. שים את המחבט על סגן בהאטי, חפש את הפינטוס, את שקי הפירות, ותן את הקיין לידו של הנזיר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לכולנו יש הרבה דברים להתמודד איתם בכל יום".
אבל האם יש מישהו שמקריב קצת זמן ואז הולך להיות נחמד לאחרים קודם?
אנשים שהם באמת חירום.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה לא מתקשר, אני לא מתקשר, אני צריך להבין. זה היה ככה בזמן האחרון),
אבל אתה יודע, אני מתגעגע אליך מאוד <<
... כשהם היו ביחד, הם יכלו להאכיל אותך. אבל לעתים רחוקות עושים זאת..
#ละอายใจ
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנשים שהם רווקים, אין להם זוגות בכלל....
מישהו אמר, "נפש תאומה, כשיגיע הזמן, זה יבוא מעצמו". כן, אם לאומה הזאת היה, בבוא העת, היא היתה באה מעצמה באומה הזאת
. גלגולים קודמים או קודמים של אומות קודמות. אני לא יודע כמה מדינות
עברו.
מה שהוא נשבע, "לעולם לא אבקש שתהיה לי אישה שוב לנצח",
נבע מהאירוע הזה. זוג היושב בבית, חיים יחד באושר ואוהבים זה את זה מאוד, אישה בשם מאלי היא
אישה יפה מאוד בכפר ההוא
, והתחתנה עם מר ויסוואן, מלאך שהופך את עצמו לבן אדם
. השניים היו יחד בשמחה במשך 100 אלף שנה
, אבל אז היה יובל שמימי שזימן את כל המלאכים כלפי מעלה.
למר ויסוואן היה אפוא חשש רב
מהעניין, ולכן מר ויסוואן הלך להתייעץ עם הרמיט
מה לעשות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תיקון מחשבים ניידים בחינם (עלויות העבודה הן ללא תשלום, אבל מדידות חשמל)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
15 בספטמבר 2014
אנשים נולדים למות. היו
הרבה מקרי מוות בעבר, ויום אחד אנחנו הולכים למות. גוסס, זה היה.
זה נפוץ מאוד, הגוף מעלה עם הלילה, המצב הטבעי.
בני אדם אוכלים חזירים, אוכלים תרנגולות, אוכלים דגים למאכל. חזירים אוכלים סובין, אוכלים מים למזון.
מאיפה מגיע סובין, הוא מגיע ממינרלים, הכל שייך לעולם
.
יש רק נשמה, ולעולם לא נמות.
האם רק לשיתוף יש ערך?
האם לומר באדיבות להמשיך להיות ראוי?
רק להגיד את זה, אבל לא לעשות את זה, יש זכות, נכון?
תשובה כן, אבל אם זה נעשה עם פעולה, אז זה יהיה יותר.
מעודכן בתאריך אוק 19, 2014 12:15:22am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מה הנכדים שלך רואים כנוח? יש מספיק. שהילדים והנכדים לא יידעו את הערך של מה שהם משתמשים בו, אבל לאנשים שמוצאים את זה, הדם זורם, זרימת הדם וכמונו אין אוכל. כשילד נולד על ערימת זהב, הוא לא יודע כמה קשה לדעת כמה הוא שווה, אבל הוא ישתמש בכל זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
עלינו לפרסם את הדהרמה, ולהצביע על הדרך למעלה לגן עדן
בהתאם לכוח הנפשי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אמר אנג'ל. ללבוש bati כל יום עם הנזירים המתפללים itipiso.
אנשים שלובשים את זה לא יכולים ללכת לעזאזל.

לואנג פי יעץ לאמא יום ללבוש את זה.
שים את זה ב.
מים, 2 תוספות,
אורז
3 גורמים
4 פרחים (כדי שהנזירים יעבדו את הבודהה)

אם זה לא שלם, זה בסדר.
זה מה שאנחנו לובשים, מה שאנחנו עושים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
דצמבר 2014
כי אנשים הם כאלה, זה שחייה, זה מת, זה נולד, אין עצירה, זה נודד
, זה נודד, זה מסתובב. מתים נולדים. אינסופי
ככה
, שקול לא משנה למה גבר רואה אישה ואז צריך להרגיש ככה.
אישה רואה גבר ואז חייבת להיות לה תחושה כזאת.
בגלל היופי
הנאה? תסתכל על זה שוב ביופי הנאה הזה. מה זה?
יש סרט בסרט, מה יש בו?
יש בשר בבשר, מה יש בו?
יש איברים פנימיים, יש הקפצות, הם כולם יסודות, אדמה, מים, אש, רוח,

דברים שאין להם בעלים בכלל.
לעזאזל, אנחנו לא הבעלים של זה. זה היה בעולם מאז.
בעלי חיים, דברים, מזון היו כולם שייכים לעולם מאז ההתחלה.
זה לא שלנו, הוא אמר, ואנחנו כבר יודעים בלבנו למה
, ובכל זאת אנחנו אבודים. .
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
חלקם ראויים לכך, מקווים להיות עשירים, מקווים להיות מלאך, מקווים להיות איזה מלאך, חלקם אלוהות, חלקם שטיחים.

גם אם כן, זה עדיין מסתכן בללכת לעזאזל, כי גם אם כן, זה פג.
לא יכול להילחם בנירוונה על פי בודהה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
9 בדצמבר, 2014
הנשמה כאן היא הנשמה המאכלסת את הגוף הבשרני כעור היסודי.4
אדמה, מים, אש, רוח.
התודעה הזאת, היא אף פעם לא מתה.
זה היה גיהינום במשך זמן מה, אני לא יודע כמה פעמים.
פעם זה היה חיה, כלב, חזיר, בקר, חיית דרשן כפטרה, וזה היה פעם בלתי ניתן לספירה, זה היה פעם מלאך, זה היה פעם בלתי ניתן לספירה, זה היה פעם מלאך
, זה היה
פעם בלתי ניתן


לספירה. פעם זה היה נולד כגבר
, פעם זה היה בלתי ניתן
לספירה כאישה. זה לא סקס, זה כוח קארמי.
זה נולד ומת, אי אפשר לספור את זה.
בואו נעצום את העיניים
, ונקשיב לאמת הזאת
, > אנחנו מתים, שוכבים מתים באמצע האדמה, חושבים איך זה הולך להיות, איך זה הולך להיות, איך זה הולך להיות, איך זה הולך להיות, איך זה הולך להיות, איך זה הולך להיות, איך זה הולך להיות, איך
זה
,
נרקבנו, אלמנט 4 התחיל להיפרד.
אלמנט הרוח התפוגג. הוא כבר לא נושם.
כשאין רוח, אלמנט האש לא יכול להתקיים, אבל הוא קר.
כאשר אין אלמנט אש, אלמנט המים אינו זהה
. בסופו של דבר, לא נשאר בשר. הכל
מתפרק, אלמנט האדמה הוא העצם, ומשאיר אותו ל-100 מיליון. ולבסוף, זה לא.
לא נשאר כלום.
בקיצור, זה שהגוף שלנו לא קיים.
זה מנטלי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
דצמבר 9, 2014 זמן
אטרוונט לאן אתם הולכים כדי להטיף, בין אם זה בגן עדן
, או בעולם האנושי?
מלאך, זה קודר. כל שכבה התהדקה, התיישרה, הקשיבה בשכבות.
גודל מלאך, אני עדיין רוצה לשמוע את הדהרמה הזו.
אז למה בני האדם המסריחים חיים? זה גם עם השילוש הקדוש.
תורתו של הבודהה היא אמיתית, היא לא מעוניינת, אבל בצינור יו יש את תורתו של הבודהה
. הבודהות שכל הנזירים הסבירו להם, למה לא ללכת לחפש אותם?
המתים לא הלכו לשום מקום, כיבדו את הנזירים.
אתה יכול להגיד לי שלאדם הזה יש זכות?
אני לא עושה את זה בעצמי. קל לעשות, לא לעשות את זה.
כשאני אמות, אני רוצה הצטיינות. כשאני לא נמצא, אני לא.
זו רוח רפאים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מישהו שאל. לא לקחת את אשתי?
אני רוצה לענות על זה.
אם אתה מתבלה את אשתך, אתה הולך ללבוש את זה בשביל התשוקה שלך. ללבוש את האדמה. סיפורו של
השטן הסנגהה המלכותית כבר הייתה.
יש אישה, זה מגוחך.10
היה לי ילד אחד, בן 15. 20
זה מה שהוא מכנה כלב שמירה של רחמים. בוני האומה מתרחקים מללכת לשום מקום. זה בטח היה מוות. זה חייב להיות מוגבל למוות, נולד, אינסופי.
זה מדאיג אותי, הגלגול הבא, אם אני נולד, הולך להיות החתן של הבית הזה שוב, ואז שוכח שאני מתכוון להיות מוסמך.
אם אנשים יכולים לתרגל חשיבה על העבר, כולם יכולים לחשוב על העבר. רואים את זה, רואים את זה, רואים את זה. זה לא יעז אפילו לחשוב על לעשות בחורות קארמה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
9 בדצמבר, 2014
קח את זה טוב, הזמן ימות, זה הולך ומתקרב. יש הרבה אנשים מתים שם
בחוץ, אבל זה הרבה, אם זה קשור לזה. איך היינו אז?
זה כמו זמן להיבחן, אבל זה מבחן (הופעה) של החיים. יש רק פעם אחת שזה זה.
אין סיבוב שני.
אם התודעה מעורפלת, גם אם היא מריטוקרטיה, יש לאן ללכת: לעזאזל
. דרשן פטרה
אם אתה מקווה שקרובי משפחה מהדרך החילונית יזכו למסירות, לך על
זה. אם המוח מוכתם, הפרק האחרון ימות. אם זה הולך למשני, זה לא מתאים ליתרונות.
גם אם קרוב משפחה כן ראוי, הוא לא מקבל
את זה, וחושב שכשהוא ימות, הוא יגרום למוח שלו לחשוב על הכשרון
, עד שהמוח שלו יחלחל עמוק יותר לתוך זה, כמו שהוא אמר
. כשאדם ימות, יהיו כל כך הרבה סבל, סבל, סבל וסבל, התודעה תהיה ברורה באותו זמן, התודעה
תעזוב את הגוף, האדון
ישחק. הרבה
לואנג פי, גלגול לשעבר, נולד רוצח חזירים. שפת איסאן, הכה הרבה בראשו של החזיר.
גם עם כמה.
באותו רגע, האח לואנג עשה את השגרה הרגילה שלו. הוא בא.
זה ממאה גופי שפיות טובים. אני לא יודע כמה, אבל אני מאוד מחוסר הכרה.
זה מתנדנד, מתנדנד, מזעזע, וזה כאילו מישהו שם מים חמים או חומצה
או משהו.
הכל הולך להיות משוחרר, זה הולך להיות מטורף. בורות, חוסר מודעות.
חם ועדיין בוער, זה כאב ראש חזק מאוד, כאילו זה הולך להתפוצץ, זה
הרבה רוחות חזירים. הוא בא.
לא הצלחתי לישון באותו לילה. עינוי מוחלט.
אם לא היה מורה שיציל אותו, לא הייתי יודע איך ללכת, סוקטי או טוקטי.
אז אתם הולכים למות, אתם הולכים למות, אתם הולכים להיות ביחד, וזה הולך להיות ברור.
בריאה?
אז, אמרתי, זה כמו המבחן האחרון.
נולדתי, ולקחתי על עצמי
לחיות, לתרגל מדיטציה ולצמוח.
כל יום. 10 15 20 דקות ביום, זו דרך למצוא את עצמך.
איזה סוג של קארמה?
הגיע הזמן למות נפשית, זה לא כאילו אני קורא את זה כאן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ביום ההולדת שלנו
, אנחנו צריכים להזמין את אמא שלי לעשות הצטיינות יחד, או את כל המשפחה
, היום הזה צריך להיעשות פיזית, מילולית, נפשית, כמו מריטוקרטיה
.

אל תשתמש בממזרים יסודיים כדי לחטוא באותו יום, או כל יום לטובה
. אל תשתמש בפה שלך כדי לדבר על חטא.
אל תשתמש בשכל, תחשוב בצורה חוטאת
, זה רעיון. אפילו המחשבות היו חזקות.
בדיוק כמו בימים ההם, הבודהה הלך, והלך לראות אדם שלא האמין.
בבודהה
האיש, כשראה את הבודהה, נזף בבודהה, והיה מותש
.
אז שאל
הבודהה. אם יש אורח עם קרוב משפחה שמגיע לבית
שלך ואתה מכין מים, אוכל, ממתקים, ממתקים בזמן הקבלה
, אז זה קרוב משפחה חוזר
. למי שייכים המאכלים האלה?
האיש השיב: "זה בטח שלנו
. אז הבודהה השיב, הנזיפה הייתה זהה. לא לקחנו
את זה, ואז הבחור
השתחווה. בואו נשיג את הבודהה
. זה דבר טוב לנזוף במישהו על כך שהוא נכנס לתוך עצמו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לאצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד
15 דצמבר 2014
הפוך את הכשרון כל יום לפני השינה על ידי תפילה ומדיטציה במשך 10 דקות כדי לדעת את הרוח
. אל תחשבו על זה. חוץ מזה שאני מכיר את הרוח פנימה והחוצה,
אני מבין שיש לי הרבה זכות.
כל יומיים, זה יהיה יותר מ 10 דקות ללכת ^__^
אם המוח נרגע, אז הוא יודע שזה רגוע.
כל יום, עד שהוא כל כך רגוע שהוא רגיל לצפות
בגיהינום, או לרצות לראות גן עדן, הוא רק מדבר, לא באמת יודע מה הוא אומר.
זה ממש
נראה לעין. ממזר בשרני השתמש בו, תסתכל על זה, תסתכל על הרבה, מקטן לישן.
אבל הממזר הפנימי מעולם לא התאמן בשימוש בו (clairvoyance) אם זה יכול להיות מתורגל עבור כולם.
תכונות של אלה שאינם צריכים לעזאזל. לאחר שמת באומה זו, וכל העמים לעולם לא ייפלו שוב
, אמר סודהבן, "סודבאן זה יום, אבל יום לא ממש מבין
. הסיבה עשויה להיות כי מעט ידוע על מי הוא סודבאן. יש אנשים שחושבים בטעות שסודבן חייב להיות רק נזיר. תושבי הכפר לא יכולים להיות סודהבאן, וזה מטעה ביותר. למעשה, כפריים רגילים הם.
סודהאבאן > לא לעזאזל , סודבן כבר לא צריך להיוולד כבעל חיים, סודבן לא צריך להיוולד כפרט סודבאן
,
אין צורך להיוולד כמפלצת.


גישת סודהבאן >> תכונות של סודאבאן

לואנג דאדי ברהמיאן (לואנג אבא הנזיר וואט תה סונג)
סודבן האמיתי הרגש הוא שיש כבוד לבודהה, בדהרמה, בנזירים, יש קאנון, יש קאנון טהור, יש תודעה שלוכדת נירוונה כרגש. לכן, אלה מכם שקוראים כאן, ראשית, מודדים את החוסן הנפשי שלכם לגבי האם הטוב של סודהבן הוא טוב או לא. אם הפעם, אני לא יכול. מתי נוכל לעשות זאת?



תכונות של סודבן
לואנג דאדי ברהמיאן (לואנג אבא הנזיר וואט תה סונג)
כל הבודהיסטים. לאחר מכן, זוהי אג'נדה עבור בודהיסטים ללמוד בשלב אריתמטי, אבל האמת של סודאבאן, כבר הצענו, היא גם אינטנסיבית וגם ברמה החלשה ביותר.

המילה Ekpechi פירושה שאם האומה הזו היא סודאבאן, ההתגלמות הבאה היא בן אדם, האומה האחרת היא גרש.

בואו לא נשכח שאנשים הם סודבנים. אולי אתה לא צריך לחכות הרבה זמן. בעודו יושב נפשית בשלב סודהבאן עצמו, הוא אמר, אם אין ייאוש, זה גורם למוח להגיע לארהאט. זה נקרא באותו מושב.

המילה אותו מושב פירושה גם שבזמן הישיבה, היא אינה קמה ממקומה, מה שגורם למוח להגיע לאי-אלימות. אבל זה לא נאמר, כי זה עידוד של האדם, כלומר, אין צורך להיות מומלץ של עידוד. אני לא יכול להמליץ אחד על השני, חוץ מהאנשים שיש להם מורל חזק

. היום, בואו נחזור קצת אחורה. לחזור על פירות התרגולים של הבודהיסטים.

ראשון סודהבאן הבודהה אמר, "הוא קצת חכם, קצת מדיטטיבי, יש לו קאנון, יש קאנון טהור, מכבד את הבודהה כרגש

, וכי סודבאן הוא לא יותר. זה נאמר בהרבה מקומות. אבל מה שנקרא Sodaban הוא של אדם שיש לו זרם או רגש נפשי להגיע נירוונה, אדם שלא צעד אחורה, הולך בסדר

. מסודהאבאן לסקיטקאמי ועד אנאקאמי וארהאנט. זה מדבר על הליכה איטית, אם אדם הולך מהר מסודהבאן ואז לתהרוודה בכלל. הסיפור ייפול שוב לבני תמותה רגילים.

סודבן האמיתי הרגשות שיש לו הם:
1. יש כבוד לבודהה.
יש כבוד לדהרמה.
יש כבוד לכמורה, 2.יש קאנונים,
5 טהורים.
3.לאחר מוח שלוכד נירוונה כרגש

, עבור הרגשות הנפשיים שלך שמגיעים Ekpechi חזקים, רק זה יכול להיות מומלץ, זה לא קשה, למעט אלה מכם שיש להם מזג נפשי חלש או פטריארך. הבודהה לא לימד, כי אם הוא לימד, הוא היה עייף, וזה היה חסר תועלת.

לכן, אלה מכם שקוראים כאן, ראשית, מודדים את החוסן הנפשי שלכם: הטוב של סודהבאן, אם אינכם יכולים לעשות זאת כעת. מתי נוכל לעשות זאת? שמור על זמן קצר ככל האפשר, כי זה נורמלי, ושום דבר לא קשה. שום דבר לא כבד.

אם אתה רוצה לדעת, יש לנו כבוד להוד מלכותך.ראו את העידוד שלנו, כי סודבן הוא לא אדם משמח. הוא מוכן ללכת. הוא נעלם. זה נפלא בכל מקום שאתה הולך, אבל האמת דורשת ממך להיות מעודד בהתמדה. גם אם אתה בבית שלך. אין צורך להגיע למקדש.

המילה go פירושה באז, על פי שמועות. יש שמועות שהוא טוב בכל מקום שהוא הולך, והוא עדיין לא מרוצה. הוא המשיך: "עדיף ללכת שוב לצהריים.

זה אדם בעל כוח כל כך לא ברור. זה גם נחשב כי אין כבוד לבודהה Shinwarasam בפועל. אם יש כבוד לבודהה, אם יש כבוד לדהרמה, יש כבוד לנזירים. לאן אנחנו צריכים ללכת כדי ללמוד, אז האם קשה להיות קדוש? Canon 5 שאנחנו צריכים לעשות את זה הוא משהו שאנחנו זוכרים עד הלב. כשיש רגשות, אנחנו מתייחסים לזה לנירוונה.

זה ממש בשרני, סודהבן זה זה, זה דברים קשים. אם אתה אומר שזה קשה, זה קשה, זה טרגי, כי

אתה יכול להיוולד, כי יש לך קאנונים. אתה יכול לקבל רכוש. כי יש לך חוכמה. כי זה מסתמך על כבוד לראטטריי, אבל בוא לאומה הזאת, זה קשה, אי אפשר לעשות את זה. אתה צריך לחזור לתהום.

זו רק סגולתו של סודאבאן. זה נקרא אחורה. לאחר מכן, הוא מדבר על קישוטי הלב של סודבאן

. הקישוט של לבו של סודהבאן הוא:

1.לא לשכוח את המוות, לחשוב על המוות כרגיל, תמיד יש תחושה שהחיים שייכים לארעיות, אבל המוות שייך לצהריים.

והמוות כאן לא אומר שאנחנו הולכים למות בבוקר, למות מאוחר, למות אחר הצהריים, למות בלילה. הוא קבע בדיוק את זה, לא חשב שעוד שנתיים, 3 שנים, 4 שנים, 5 שנים ימותו. אם אתה חושב כך, זה רחוק מלהיות בום מנטלי, זה שהרגשות נכנסו לאזור התהומי בגלל רשלנות החיים

. סודהבאן, הוא רק חשב שהוא עלול למות היום, אבל מתי הוא מת עדיין לא ידוע. אנחנו מדברים עכשיו, אנחנו לא יכולים לסיים לדבר, אנחנו מתים. אם אתה פותח את הפה כדי לדבר, אתה לא יכול לדבר. הוא חשב רק באותו יום שהוא ימות היום.

כאשר נמות, האם נמות, האם נמות קשה, כי עכשיו יש לנו את האור של הוד מלכותו הבודהה?
כל
אדם שמכבד את תהרוודה הוא בודהה, דהרמה, דהרמה, נזיר, אותו אדם לא יחתום. זה, ראשית, מושרש כבירת נפש.

ה-2 מכבד את שלושת הדברים: לכבד את הקאנון 5, לא להפר את הקאנון 5.

אם אנחנו עדיין מפרים את קאנון 5, זה אומר כבוד לבודהה, כבוד לדהרמה, כבוד לנזירים, עדיין לא. הוא עדיין מפר את ההוראות. הוא נקרא אדם עקשן. חוסר אמון.

אם הם באמת מכבדים זה את זה, הם באמת מאמינים זה לזה, עליהם לפעול מבלי להפר זאת. זה חייב להיות מקודש. זה מסווג כהון. אם נמות הפעם, לא נלך לתהום.

אומרים שזהו קישוט אמיתי: כבוד לבודהה, כבוד לדהרמה, כבוד לנזירים, ויש קאנון

5 טהור. עכשיו, התכשיטים של סודהבן חייבים להיות, לא משנה מה, אם אין תכשיטים, זה לא יפה. אם המראה הולך להיות יפה, הצורה תהיה טובה, עם זאת, אם אתה הולך בבגדים, זה לא ייראה חמוד. זה חייב להיות תכשיטים, לפחות זה חייב להיות מכוסה, זה טרי או שזה לא טרי, ויש תכשיטים אחרים שנכנסים. תוסיפו לזה מראה אלגנטי, חמוד, ראוי להערצה ונעים לעין.

פסוק זה משל לי, אפילו רגשותיו של סודבאן זהים. אם יש רק תחושה שכבוד לבודהה, כבוד לדהרמה, לקאור.הנזירים, הקאנונים, 5, הם טהורים, מרגישים שהרגשות הנפשיים שלהם עקרים לחלוטין, אבל אם הם אנשים, הם לא. סוג בד הליכה

ואז יש לנו עוד אחד רגשי: מוות כתודעה, לחשוב על המוות כעל רגש, לא על פזיזות בחיים.

אל תחשבו שנעמוד עד מחר. אם יש לנו הרגשה שאנחנו חיים עד מחר. זה מרגיש פזיז מדי. תחשבו שאולי נמות היום, אבל זה לא הזמן. התודעה נאחזת ברגשות הטוב. זה מוות לאחר המוות.

התכשיטים מדורגים במקום השני בחשיבותם. לסודהבאן, הוא אמר, היה קצת ריכוז, ולא הרבה חוכמה. הוד מלכותו אמר כי הדרגה הבאה של תכשיטים היא Jacanus.

המילה תודעת ג'אקנוס היא טובה, הקדושה היא טובה, תודעת הסילנוס היא לזכור את הקאנון כרגש, הוא טוב, בודהנוסטי חושב על הבודהה כרגש, הוא טוב, דהמנוסטי חושב על הדהרמה כעל רגש.

זכרו, זה הכל רגשות, לא איזון רגשות, זה לא רק לעצום עיניים. לוקח גם זמן לעצום את העיניים, גם כשפוקחים את העיניים. הזמן איטי, הזמן נמצא בקהל. כאשר שעות הפנאי, זמן העבודה מגיע, זה לוקח את כל הרגש הזה, זה נקרא סירוב לשכוח את הבודהה, סירוב לשכוח את הדהרמה, סירוב לשכוח את הנזירים, סירוב לשכוח את הקאנונים. לעולם אל תשכח את המוות.

קישוט נוסף הוא Jacanusti, אנו רואים, על פי ההיסטוריה, כי מי הוא סודהבאן, הוא לא מוקיר.

המילה לא רזה פירושה להיות אדיב, לא שיש מה לתת, אלא שהיא ניתנת במחוז שצריך לכבד.

אם אחד המחוזות הם מחוזות. או שכל אדם הוא מבשר.

Udomkhet מתייחס למחוז עם האושר הגבוה ביותר, כלומר, מחוז Prarattanatrai.

אדם הראוי לפולחן הוא טוב, או אדם הראוי להקלה, כגון אדם שסבל קשיים.

זה, הסודהבאן, אינו מוקיר את רכושו, אלא אינו מקדיש את עצמו לחלוטין. הוא היה איש חכם, לא משרת. יש 10 באט עד 10 באט, יש 100 באט עד 100 באט. אם כן, אז להסתבך מאוחר יותר. זה לא מצב הרוח של סודאבאן, זה מצב רוח של טיפש, כי סודבן הוא לא טיפש, כי סודבן הוא לא טיפש, הוא איש חכם

. סטיגמה של ג'אקנוס תמיד יש לחשוב על אכילת תרומות, לחשוב על אכילה, לחשוב על נתינה, ותמיד לעודד שאנחנו הולכים לשמח אנשים אחרים בכוח שאנחנו יכולים.

אם יש לנו רכוש, אנחנו נותנים רכוש, אין לנו רכוש, אנחנו יכולים לתת כוח. אנחנו הולכים לתת לך את הכוח לעזור. אם אין רכוש, אנו ממליצים לך להיות מאושר, כפי שאנו יכולים להציע. כוחו של סודהבאן מרוכז בנושא ג'קנוסטי.

ואל תחשבו שג'אקנוס מודע. זה יצטרך ללכת לזמן פעלולים, ואני חושב שאנחנו הולכים לתת לאדם הזה, אנחנו הולכים לתת לאדם הזה, אנחנו הולכים לתת לאדם הזה, וזה לא, הוא נקרא הקליפה של ג'קנוס.

הבשר האמיתי של תודעת הג'קנוס, הבסיס הזה, מבלי לשבת בעיניים עצומות, נותן את הרגשות של המוח שאנחנו מוכנים ליהנות מהאדם ומבעלי החיים, בעוד שיש הקלה, בעוד שיש שמחה בשמחת התודעה המופיעה. לזה הוא קרא סודהבאן.

אם נגיד, לישיבה סביב המחשבה על זה יש השפעה, או אם לשבת ולחשוב על זה, זה בגלל שזה נועד להיעשות. לדוגמה, גברת ויג'אי מהובאסיקה היא סודהבאן. אתה לא יכול לאכול כל מה שאתה יכול לאכול, אבל הארוחות שלך חייב להיות במחוז טוב, כלומר, במחוז Rattanatrai.

אם הנזירים היו כל כך בעייתיים, כמה קשה זה היה? גברת וינס סירבה, אבל לא יכלה שלא. חייבים לתת, חייבים לספק הקלה, כמו נזירי פתה, 30 תמונות, נסיעות.כשצופים בבודהה, נו באמת, כשהתענית בחוץ, הוא רטוב מאוד. השמיכה הייתה רטובה לגמרי. בימים ההם, הוא נתן זה לזה שלושה, כלומר ג'י-וור סאבונג סנגהאטי, ללא בד ממסר. גברת ויג'אי ביקשה מהבודהה להציע את הוואסיקסאדאק. הבודהה התיר זאת.

זה בלתי נסבל לראות אנשים טובים סובלים. אתה לא יכול לסבול את זה, אבל תיזהר, אדון, אם זה רע, אין לך את אותה הקלה. כדוגמה, אנו יכולים לראות כי המשרד של גברת Viswanathan הוא טוב, ואת המשרד של המיליונר הוא טוב. זה לא מקל על הרוע.

לדוגמה בשלב מסוים, הבודהה ביקר את רוטה. אחיו הצעיר, פראסארי סון, ראוטה היה ביער, ילד בן 7 בלבד.

לפני הוד מלכותו הגיע השטן. רוטה הפכה את היער לעיר, עיר זכוכית, מסנוורת מקישוטים, כל הבניינים היו כולם זכוכית, מקום שמח ונוח.

כ-20,000 בודהות ונזירים הפכו לארגוני צדקה, מה שגרם לשני הנזירים לרכל על הבודהה.

מאוחר יותר, הנזירים התיישבו לדון בטובו של לורד ראוטה כנדיב, ונכנסו ליער כדי שתהיה להם עיר זכוכית כמקום מגורים, אך שני הנזירים הזקנים חזרו לרכילות של הבודהה, ומצאו שהבודהה

היה אנוכי, כי 1.ראוטה היה אחיו של הבן, אז הוא ביקר
2.הרוטה היה בעיר הזכוכית, מסנוור מתכשיטים. יש יופי בעיר, יש אנשים יפים, יש אוכל טוב. יש אנשים שעושים צדקה, עושים הרבה הצטיינות, עושים הרבה אוכלים, אז הם הולכים

. אפילו לא ידעתי שהאמת פרועה. הרוטה נוצרה בכוח הכוח

. הנזירים לא הסכימו. הגיע הזמן ללכת לביתה של גברת ויטאקר. הנזירים האחרים תיארו אז את טובו של לורד ראוטה לגברת ויג'אי. גם גברת ויסקונט זכתה לכך. לעשות צדקה מכל

הבחינות. האחרון הלך לשבת ולרכל על הבודהה עבור גברת ויג'אי. לבסוף, באותו יום, גברת ויטאקר, הוא לא הניח עטלף לאכול. מזגו של סודבאן אינו סוגד לרע, סוגד לטוב.

אלה מכם הבודהיסטים שמגיעים למקדש היום, מדוע התודעה שלכם חשבה אי פעם שהפעם היא תגיע למקדש? הכל עובד, צריך שכר, רק צריך תגמולים. יש אחד כזה? כל מי שבא מעולם לא אמר שהפעם הם רוצים שכר, הם רוצים פרס, ושכולם התאחדו.

ראשון מבחינה מנטלית קובע שנעזור לעבודת המדידה להתנהל כשורה. הפעם, ההון נמדד כמכונית, עלות הסירה לא הייתה כזו, שכר העובדים לא היה שם, ומעולם לא היה פרס אחד על מה שהעבודה המוגמרת תתגמל. ולמה אתם באים, חושבים על החוסן הנפשי שלנו, למה אנחנו כאן, למה

אתם באמת עולים לכם לראש? סטיגמה של ג'אקנוס זה אותנטי. הממזר ישב שם וחשב שזה לא אמיתי. זה ממש, באמת ג'אקה האם הוא מתכוון לוותר?

שנית. אתה צריך לעזוב את הבית שלך, את האדם בבית שלך, את יקירך, את האכפתיות, את היקר, את מחוץ לבית שלך. אם המורל לא חזק, הוא לא יכול לבוא. בתים אוהבים, חפצים נדירים. איך זה הולך להיות מאחורי זה, אני לא יודע. כשאתה יוצא מהבית , לפני שאתה יוצא מהבית

, שלם לפני שאתה הולך למקדש, מה אתה צריך לעשות הפעם? מה זה צריך להיות? זה עוד קורבן, הנכס אהוב, הוא משולם. לשלם את זה, לשלם את זה, גם אם זה בא לעצמנו, אבל לעניינים אחרים, לא לעניינים אישיים.זה ג'קה.

שלישית, כשמדובר בתשלום עבור כלי רכב. זה בזבוז כסף. הכסף הזה, לא הצטערנו עליו בכלל. זה מכריע. כשמגיעים למקדש, הכסף טוב, כל העניין טוב, הכוח הפיזי טוב, החוכמה טובה, כולם עובדים ללא לאות, בתקווה לתמוך בבודהיזם

. מה הולך המוח לתפוס? תפוס את הבודהה, תפוס את הדהרמה, תפוס את הנזירים, תפוס את הקאנונים. כי אנחנו לא פזיזים בחיים, חושבים שאנחנו יכולים למות בכל עת. זה אחד הוא jacanus אמיתי. כפי שהבודהיסטים מתרגלים, זה התכשיטים של הנביא בתחום המוות שאנחנו עושים כאן, פחד למות עד, רוצים למות ואז להיות עשירים,

נותנים נדבות למוות ומתעשרים. אם אנחנו לא עשירים, אנחנו עשירים, טוב זה רע, אנחנו עשירים, נירוונה היא עשירה, והכי גרוע אנחנו מלאכים. באמצע הלכנו לנשף. בשיאו, הוא הולך לנירוונה.

אם רק דמות אחת אמיתית הופיעה במוחי שהכל נעשה כדי לנתק תשוקות. הוא חמדן שקיים בתודעה. אל תתנו לזה לשכון לכם בראש. אני מקווה לקבל נירוונה.

זה מצב הרוח שלך היום. כשאנחנו מתכנסים, אנחנו מתכוונים לעשות את זה לאורך כל האירוע. הגבוה ביותר בבודהיזם מסווג כפרמאטבאראמי www.buddhasattha.com/2010/04/
התכונות של סודאבאן/
מעודכן בתאריך דצמ 20, 2014 9:02:43pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
2015
תפילה, חוצת שנים, היא יצירה רבת ערך
של נשמתו של האדם. עד כדי כך, הייתי אומר. גם לאחר שהגוף נשבר, הוא עדיין מחובר לעולם חדש, גלגול חדש שעומד
להיוולד. אדם שנולד למשפחה עשירה בגלל
גלגוליו הקודמים.
אם הוא מפסיק לבנות, זה שהוא משתמש ביוקרה
הישנה שלו, ויצירת עשר יוקרות היא משהו שהאדם צריך להשלים.
אלה שבאים להתפלל במשך השנה, הברברים צריכים להיות מסוגלים לעשות זאת, כלומר
, סילבראמי (שמירה על הקאנונים),
נקממבראמי (מחזיק את הכומר),
החוכמה הברברית (תפילה זו עצמה).
ויריאבראמי (התחייבות)
קנטיבאראמי (סבלנות)
(אם אין אמת, לך הביתה.)
הבישוף הוא מלכותי (כלומר, בישוף), רחום (מפיץ רחמים),

אובק מלכותי (פלגמטי לדברים).
מדיטציית
יוקרה בכל פעם שכולם מקרינים רחמים, יהיו להם אור, אנרגיה, כוח, כוח, טוב, כוח, רחמים.
השאירו את הגוף למי שמקרין אותו מבלי שנבין זאת.
מי יתן וכל שלושת הריבונים של העולם היסודי, שעדיין צריכים לשחות למוות, ייוולדו
. בין אם זה מלאכים, אלים, שטיחים, ענקים, נגאס, בני אדם.
בואו נחווה את הטוב, לא נסבול, ונראה את הדהרמה, נתרגל אותה ונשיג את הדהרמה
. בואו נודה בזה...
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
14 בינואר, 2015
אנחנו כבר אנשים טובים", למרות שמישהו אחר בא להגיד לנו שזה "רע".
האם הוא אמר כן לאמת?
אנחנו כבר אנשים רעים", למרות שמישהו אחר בא להגיד לנו שזה "טוב".
האם הוא אמר כן לאמת?
אז אלה שהם כבר טובים, טובים ללכת, אלה שהם רעים, יתרחקו מאיתנו, ^_^
ואנחנו לא יכולים לעמוד בקצב של עצמנו בגלל
הכשרון כי הם טובים. זה ישלח אותנו משם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ינואר 2015
למרות שיש לו הרבה זכות, הוא מת.
נולד כמלאך, פיה או ברהמה.
יש אפילו הילה מדהימה.
ההילה הזאת נכבתה לאט לאט לאט, כמו בן אדם שנולד ללכת משם
.
"אין עולם, צהריים, אין נירוונה".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אני רק רוצה ללמוד. אני רק רוצה לעבוד.
אני לא רוצה להיות מאוהב יותר מדי, או שהאדם הזה לא אוהב אותנו.
"בואו נסתכל על אדם כשלד, לא בעין בלתי, אלא כחזון, לראות מבעד לשלד ולהסתובב
, ולהבין שנשים וגברים אינם שונים.
ומה אם השלד הזה יישאר 10 אלף שנה? זה הולך להתפורר, להיעלם, לא להיעלם.
בוא נעשה את זה, הכומר מונק, אל תקבל כרטיס.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

2015 יום צריך לדעת. לומר מה נותן לנזיר טוב זה להיזהר
מחטאים קארמיים, במיוחד אם אתה אדם. ככל שהתינוק קשה יותר
. ישנם 4 סוגים של
אריה, 1 סודהבאן
, 2 סקתאקאמי, 3 אנאקאמי

, 4 ארהאטים.
ארבעת האנשים האלה ייכנסו לנירוונה.
אם מישהו הולך לסכל אותך, זה התינוק הכי קשה.
אבל אם מישהו מקדם אותך. יש לזה יתרון עצום שאין לתאר.
איך האנשים האלה מנטליים?
- 1.1 סודהבאן
יהיה לך כל כך הרבה כבוד לבודהה ששום דבר לא יכול
לשנות את דעתך לסגת מהבודהה.
יהיה לך הרבה כבוד לתורתו של הבודהה, אין מה להישבע
. - 1.3 שנה את דעתך כדי לסגת מהדהרמה
יהיה לכם הרבה כבוד לנזירים מכיוון שהם מובילים את תורתו של הבודהה להסביר דברים
שיש לשחרר. מתוך הוויזל
, המוות נולד, מההתחלה – להיכנס לנירוונה 2.
תהיה לך הרגשה שהגוף הזה הוא לא שלנו. זה רק אש, רוח.
אדמה, מים בלבד אם תמות או שמישהו ימות, לא תצטער על כך.
ובכן, אפילו על הדברים האבודים הוא לא הצטער.
אתה תשמור 227 קנונים יותר מהחיים.
גם יום הוא סודהבן, ומביא את קאנון 5 כדי לרפא את עצמו. לא לחטוא.

תהיה לך חוכמה, לא להרוג בעלי חיים, אלא גם לאכול דגים, חזיר, כלומר
, לקנות אותם מבלי להרוג
. האדם הזה, כאמור, הוא מחוץ לגיהינום, pret, חיה, לנצח

# באשר לסקתאקאמי, הוא חייב להיות חילוני מאוד.
אני רוצה שאנשים יקראו את זה מתוך עולם הגיהינום הסמיך.
זה עולם של גיהינום, זה עולם חסר רחמים. אין פחד מחטא כלל.
אני מפחד מהחוק, אני לא יודע אם לגיהינום יש חוק, אפילו אלה שהוסמכו, היו נזירים כשהיו בעולם האנושי
, ונולדו בגיהינום והרגו את הנזיר הזה.
מה עשו הנזירים למען הכוהנים, או כדי לעשות משהו למען
ראש
הנחש? זה כאילו, אנחנו שוכבים, לוקחים אותנו משם
. בשדות הקרב של המלחמה, כולם פנו לשחק אותנו לבד, עם הרב אה
, woth
, או, כמטאפורה, מחזיק אותנו, קושר את ידינו, קושר את רגלינו, ומדליק את שיפודי התחת שלנו כמו חזירים מסתובבים
, מבושלים לאט לאט מהעם.
אני גוסס. שים מיץ חומצה בפצע, לשים את כל אבקת הפלפל על הגוף
, ולשים אותו על האש שוב. כשהייתי ממש קרובה למות, נזרקתי לתוך החוטם של התנין. זה בערך העניין.
הסיבה שהוא היה צריך להיוולד בלא נודע של בבג'ק בון הייתה משום שהוא לא ידע את חטאו של ג'ק בון.
אבל העולם האנושי, הרגשות, הגיהינום, הזהיר, הכועס, הנופל, הגינון עם המושיע
.
"אם מישהו יגיד, אם לא תהרוג את סאו, הנזיר יאכל אותו, מה הוא יעשה? אם
לא הרגתי אותך, לא אכלתי.
מונק השיב. נזירים קל לחיות, קל לאכול. זה כדור אורז אחד, הוא כבר שם.
אל תהרוג דגים, תהרוג צפרדעים, תקצב אותם.
יום בוחר לעצמו לקחת את הזכות בחטא
. הכשרון הוא בכלל לא.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בעבר, כשלא הוסמכתי , לואנג פי היה גבר, אבוד בחתיך, אבוד ביופי
, אבוד בחמודות של אישה. צלילים, ריחות, טעמים
כמו פייסבוק, צ'אטני בקושי ישן. כשהוא התחזה לכאן, הוא קיווה שמישהו יהיה במצוקה גדולה, והוא לא ענה.
קשה לצפות בסרט. צפו בכל הסרטים המטורפים. הכל טעון. הרבה יותר, זו תשוקה עבה מאוד.
כעת
וכבר ידעתי מה לעשות.
אם מישהו היה יודע, הוא בהחלט
היה חושב כמונו, אבל אנשים שלא יודעים את זה ימצאו אותו משוגע. אנשים הולכים לנירוונה, ונתפסים על ידי אחרים כמטורפים.
הממזרים האלה, אם הם ימותו ומזל אם הם נולדים בגן עדן, הם ילכו ללמד אותי, ללמד אותי, ללמד אותי, מה לעשות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
האם זה לא בסדר שנזירים ייכנסו לחנות הרשת?
לואנג פי היה רעיון שזה יותר
על כוונת הדמות. אם הנזיר משחק משחקים, משחק webpo, או כל דבר שאין לו שום קשר לדהרמה, זה לא בסדר.
בעל החנות התגנב לתמונה, ואמר שהיא לא מתאימה בכלל. הנזירים שהוסמכו לעשות נירוונה לא? יום השנה אינו חוטא, אלא יש לו את הזכות לעזור לנזירים לעצור מעשים בטרם עת ולא ראויים.
אבל אם במקרה אחר, הנזיר מתכוון ללכת לשירות הדהרמה או לבדוק את מספר הבחינה, משפט 1, 2, 3, דהרמה אק, דהרמה טו, או קשור לבודהיזם. אני לא חושב שזה לא בסדר.
מעודכן בתאריך ינו 24, 2015 8:56:23pm
למדתי מילדות לתואר
, אבל הידע ייושם על עצמי.
הזמן גוסס, מה אתה צריך לעשות?"
הוא קרא לזה זכות
מולדת. הלכתי כל יום לבית הספר, הלכתי לעבודה כל יום, הסתובבתי באוטו
, השתעממתי, קיבלתי את התחת
שלי וחשבתי, "אם המכונית שאנחנו נוסעים בה, זו תאונה פתאומית
(ואני יודע שאנחנו לא הולכים לשרוד)". אז מה נעשה? הממזר הזה גוסס".

אם היינו יודעים את זה, זה היה מועיל.
מאוד בעצמנו.

סבתא תמות, סבא ימות
, קרובי משפחה ימותו

, "כשתמות. הוא עשה כפי שנאמר לי, הוא הלך לגן עדן)

, www.jozho.net/index.php?mo=3&art=42209680
מעודכן בתאריך ינו 26, 2015 7:48:03pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"תשומת לב" או תרגול של תשומת לב מדרגה רביעית בנוסף לכיבוי כל הסבל ( בזמן שאנחנו משגשגים שם ).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אנשים טובים לא מבינים אותנו. האם אנחנו צריכים לגרום לו להבין אותנו נכון?
יודע הדהרמה: ממש לא. מספיק רק
לבקש ממנו להבין אותנו נכון (ולבקש ממנו שלא יהיה לו חטא, יש קארמה מלהבין אותנו לא נכון).
כי המיינד והתודעה מתקשרים זה עם זה יודעים על זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
למה יש כלבים, לבבות, ברהמות
?
חלקם גבוהים מאחרים. ארוחת הצהריים לא נאכלה. אורז לאנג, הוא פשוט לא אוכל. אם הבוס לא מאפשר את זה, זה לא חטיפה. זה נכון, הוא אוהב את הבוס שלו בצורה אמיתית. "אבל הבחור הזה אוהב כלבים בדרך הנכונה. המוח מסתבך בכלב, מת ככלב....
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
27 ינואר, 2015
התוצאה של התרגול, דהרמה
, כי אתה לא יודע, אתה צריך לציית
. הוא אמר, אה, קח את ספר אסופה, ואנחנו
לוקחים אותו וקוראים אותו ועוקבים אחריו, בהתחלה הוא מתמקד בבעלי חיים, ובאנשים. לבסוף, בואו נתמקד בזה.
אני חושבת שאני משועממת עם עצמי, נמאס לי גם מנשים וגם מנשים
. כל העולם, כן,
זה כאילו עצרנו", הכל
ריק. המוות נולד ששמע אנשים מדברים מילדות.
אחר כך הבנתי שאנחנו בכלל לא קיימים. זה כאילו, זו נירוונה.
זה כל כך קליל, כל כך נוח, כל כך רגשי, כל כך רגשי, אז זה על היצמדות למשהו שלא קיים
, וזה ככה
(ואז זה כאילו, ברגע שאתה יודע את זה, מה אנחנו הולכים לעשות הלאה),
בפעם השלישית זה עולה. זה כמעט מקובל על זה, אבל זה הולך להיות אובדני.
התחלה
מי נוזף בו, מי נוזף בו, מי אומר מה, הכל אדיש.
עבר זמן מאז, ומה הלאה, אני בהכרה
באותו זמן, ועברו שלושה שבועות וזה נסוג
. אני לא רוצה לשים את דעתי להתמודד עם שום דבר אומלל. בערך זה.
אני לא רוצה ללכת לתרגול
הדהרמה), אני לא רוצה ללכת לתרגל דהרמה,
אני לא רוצה לחזור למקדש.
זה רגוע, זה לא מרגיש לנו נכון להיות ביער
. לפני שחזר למקדש, הוא הלך למבחן רגשי עם LuangTa. סיפרתי לו על זה עד הסוף.
לואנגטה אמר, זה לא נירוונה, זה לא נירוונה, זה לא נירוונה, זה
הורג את עצמך.
לואנגטה היה מסריח בתקופה הזאת, אז מסריח הלך, הוא ידע שהוא הולך, הוא ידע את זה
, הוא ידע, הוא ידע
הקשבנו לו. אה, זה לא נירוונה? אוי טיפש, כמעט אובדני.
אחרי זה בא, בוא, תגדל את תשומת הלב שלך. באיזשהו שלב, זה רק שאני רוצה להיעלם.
תסתכל על זה נפשית. תסתכל על זה, הוא חושב, הוא יודע את זה, הוא חושב, הוא יודע את זה, זה שונה, זה שונה, ולפעמים זה משתנה להסתכל על זה, זה הולך, אתה יודע, אתה יודע, לפעמים זה בא לראות את התודעה, לראות
את המחשבה,
זה הולך הלוך ושוב. תסתכלו על התודעה, יש כאלה שמסתכלים על התסריט, הולכים קדימה ואחורה, אבל היא
תתמקד בצפייה במיינד עצמו.
מה
הלאה? ואז ללכת אל היודע, לומר, כי החושניות נפלה, כי יש רק רחמים, חסד
, רחמים לאחרים לדעת בהתאם. זה חושני, זה בוצי.
לואו, שים את דעתך בזה.
זה אותו דבר. זה קר, זה מלא, זה תקוע, זה מגניב
. אז הנה שאן
, ואז אנחנו אומרים, בואו נשים את דעתכם בכם. אם אתה רוצה להעיף מבט, תסתכל על זה על עצמך.
אל תוציאו את דעתכם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
2015
תשומת לב זה לחזות בלידה עם חאן5
. מדיטציה היא לשים את הראש באושר.
הרגשות שיש בשאאן, עדיין יש חוש הומור.
להיות מאושר, להיות מאושר, להיות מאושר, להיות מאושר, להיות מאושר, להיות מאושר,
סנגקורן, כל כך מאושר.
הבטחה, מאושרת יותר מהרפש הזה שוב, מאושרת ככל שהייתה.
הרוח היא התופס, כאמור לעיל.
לגבי התמונה, כשהיא
נולדה (הוא התקשר או לא ידע, אבל זה כאמור, גם היודע מסביר את זה,
כי זה קרה לעצמו בזמן שהוא הלך).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
- 4 אל תלך לאיבוד
פברואר 2015
שים את חאן 5 למטה, הכל מחוץ לצרות
. נזירים : גוף יום זה לא שלנו, זה משהו שלא קיים
. נזיר : התחושה שזה קורה לנו. רגשות, זה משהו שלא קיים.
לשטות בנו כל הזמן.
נזיר : זיכרון, לא משנה מה קורה, הוא משהו שאינו קיים
. כן, ואז לשכוח. זה קורה ואז הולך כל הזמן.
נזיר : הרעיון יוצר סיפור, חושב על עצמו, וזה לא קורה.
רינג רוצה שזה יהיה ככה, רוצה שזה יהיה ככה כל הזמן.
נזיר : נמאס לך ללכת ולהכיר דברים, אתה יודע, זה לא הסוף.
אם אתה עדיין תקוע כאן, כמה זכות יש שם, תצטרך לנסוע בוואט.
נירוונה לא רוצה סתם להפיל את חאן 5, היא בהחלט שם.
מי שחותך את הדרך לניפנים של אנשים אחרים כאן הוא באמת בלתי נסלח אם הבודהה יישאר, זה לא
יהיה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
2015
כיף לשחק את שחיית המוות שנולדה לעולם הגדול
אתה לא משתעמם, אתה צריך למות? זה לא נגמר, זה לא נגמר, זה משנה צורה.
דודה נשאה את עיניו. המשיכו להחליף אנשים ומכרים. להחליף אבא, להחליף אמא, להמשיך.
לידות, הכל השתנה. נולד ואז נשכח.
נולד --->, גדל --->, התבגר, ----> ---> מת.
החבר'ה האלה. הוא נקרא
חיה עיוורת. לגבי אלה שמתחילים להאיר, אלה שמתרגלים דהרמה, הם לא.
גמאוויאן שחה למוות, נולד מחדש. הוא לא רצה להיוולד לגיהינום. הוא
לא היה אכפת לו מהוריו, והוא ידע שהוריו הם בעלי חיים שצריכים לנסוע לעולם הגדול.
כמוהו, זה אותו סוג של חיה שצריך להפריד אותה, אבל

זה אותו סוג של חיה שצריך לגמול לה הוא המחיר של הטפה
. הדם הבשרני שנרכש מאז ילדותו הוא למשוך את האם, למשוך את האב לתרגל את הדהרמה. בואו נשאיר את
כל שלושת העולמות האלה לצד הבטוח של נירוונה.
זה כאילו, קוראים לו אהבת אמת
, אבל זה מוזר לעשות הרבה הצטיינות, לקוות להיות עשיר, יפה, חתיך, רוצה להיוולד מלאך.
דה אנג'ל, רק מקווה לזה. אני עדיין מקווה לשחיית מוות, אני מקווה לזה
. זה לא יצא מהגיהינום. אם זה באמת הולך להיות לא במקום, אתה צריך לפעול על נירוונה.
בני אדם לא חכמים נוטים לקוות כך, רוצים להיוולד בגן עדן
, להיות מלאכים. כמה פיות, כמה ברהמות.
במקום זאת, מלאכים רוצים להיוולד לעולם האנושי. אני ממש רוצה להקשיב לדהרמה (דהרמה ממש לא
. דהרמה מזויפת) אני רוצה להוציא את עצמי מהעולם, וללכת לצד של הנירוונה.
הבודהה אומר שבעלי חיים שעלו לכדור הארץ, רובם יזרמו לגיהינום, ימותו.
ממלאכים שנולדו כמלאכים לשם, אך מתים ממלאכים ועד שנולדו אנושיים.
יש מעט
מאוד ##<--------#
לראות את זה נגמר, הזמן אוזל, זה היה צריך לרדת.
זהו, סוואר
##
בנאדם, <-------, אנחנו כאן עכשיו, מה אנחנו עושים עכשיו?
האם אנחנו עדיין מרוצים לנסוע לכאן?
זה כנראה מספיק, כי אני חי ככה כבר הרבה
זמן. אם זה מספיק, תרגלו מיינדפולנס4, אל תלכו להרבה
נושאים חילוניים. למדתי, מתתי, נולדתי, ואז למדתי שוב. זה לא נגמר, זה לא נגמר.
יש מורה שיודע את זה. הוא התפטר, התפטר כדי לתרגל דהרמה.
הוא ראה.
גם הרופא התפטר מתפקידו כדי לתרגל דהרמה, כלומר שראה את הסכנה בוואדה
(ברית מילה שהמוות נולד)
##<--------#
אנחנו לא רואים שום הסתייגויות אחרות.
האכזריות הזאת, הכאב הזה, הסכנה הזאת.
זה כמו להיות כלוא בגיהינום או במקור אכזרי כזה.
גיהנום Beast___

אם אתה רוצה ללכת לגן עדן, אז אתה עדיין רוצה להיות מעורב בשלושת
העולמות האלה. יש גיהינום בעולם הזה.
אם אתה לא רוצה לרדת, לעזאזל, אתה חייב לעשות את זה.
הייתי רוצה קודם כל לפעול כסודבן.
קנון 5 בריא
2 כבדו את הכס הקדוש. הדהרמה
מונק 3 באמת יודע שהגוף, הוא לא שלנו. הוא לא קיים, מטעה את רה לחשוב שהוא קיים
, אבל זה מזין
אותו כי הוא ראוי לברוח מהגיהינום לשני עמים. זה סודהבאן. שבע אומות אחרות נולדו אבל בבני אדם
, והם נולדו לבד
, ואז נכנסו לנירוונה. אושר אמיתי
(אושר בגן עדן, זה מזויף)
החלק שבו ראיתי אותו מתייחס אליו בקפדנות.אתה תכניס את זה לנירוונה בכלל, אבל אם היא קרובה יותר לנירוונה
מאשר לסודבאן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
פברואר 2015
לפעמים, המוח שלנו הופך להיות כלום.
זה אכזרי, אכזרי, עם כוח
. כעס, חמדנות, אשליה.
העזו לחשוב, העזו לעשות כל דבר שהוא לא צודק, לא חוקי, לא חוקי, ביתי.
זוהי החיה.
לפעמים יש פחד מחטא נגד קארמה. אל תעזו לחטוא.
זה מלאכי, זה זה.
לפעמים זה מעוך, אנוכי, אנוכי.
סוג כזה של מנטליות, פטריניבה.
לעיתים, הוא היה נדיב אצל בני אדם וחיות אחרים יחד.
זה מוח אנושי.
בואו נבחן את עצמנו, עד כמה
אנחנו מנטליים # # האב המלכותי יום רביעי ##
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הוסיפה תמונה חדשה.
העלאות לנייד
.😭
.😭
אני רוצה שאנשים יאחלו לך יום הולדת שמח בשלבים. תסתכל.
אני רוצה שאנשים יאחלו לך יום הולדת שמח בשלבים. תסתכל.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מאז שראו את האיום "בסמסרה", האנשים
הרזים, הקלילים, המרחמים. "לואנג אחי, אני כל כך רזה, אני ישן הרבה ירקות ויש לי הרבה אוכל."

תחשוב בראש שלך, זה נעלם. בידיעה שהוא עומד להיוולד בן אלוהות, זה הראה שזה עדיין כאן, עדיין לא נירוונה.
ניקח את האריה, האדם, הנביא, הסקתאקאמי, האנאקאמי, הארהאט,
נצא מהסבל.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
2015
כשאתה חובט, אתה יכול להיות שקט?
הוא נתן שכבה מנטלית טובה.
העניין הוא לחשוב בראש שלי שאנחנו לובשים כאן באטי, כדי לצאת קמצנים () מזה.
אני לא רוצה לאכול. זה כל כך קשור למה שיש בעולם. זה כן. זהו זה היום.
ייקח נדבות. אם אתה אוכל את זה, זה הולך למות.
בואו נישאר אמוציונליים בעניין הזה.
אין לקחת את זה, אלא להרוג את המוחות הקמצנים של
ליבנו. החבר'ה שלא עובדים.
ללבוש באטי, לבקש לוטו, לבקש להיות עשיר, להיות מתויג, לאכול, לחלק את הממשלה. פרס ראשון, מקום 2
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לאחר שראיתי את ההאפלה של חאן 5, זה מרגיש... אומלל, אומלל. זה לא כאילו זה הולך להיות במצב רוח כלשהו, זה לא הולך להיות אמין. אני לא נאחזת ברגש הזה, אבל אני יודעת שהוא הולך להיות ערוך. כשידעתי שאני חושב על העבר, הוא היה ערוך. כשידעתי שזה הולך לשכב.
האם זה נקרא לראות הפסקת חשמל?

זה מאוד קליל עכשיו. דעות קדומות או לא.
זה הולך להיות ככה, זה לא רגשי.

מי יודע מה לעשות הלאה?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
3.2.2015
הראינו לו את המורל המתקדם שאם ינהג בתאונה עם עצמו, הוא יחשוב שכן.
מה אתם עושים עכשיו?
אני לא נופל... בהצלחה, זה בטוח,
אנחנו: אממ...(הייתי רוצה לחשוב על זה בזמנו). זה ממש פזיז.
זו בהמה, מתחזה, חיה לעזאזל.
אנחנו: אם אתה לא נופל, אז לך, אבל אם תיפול, הזמן ימות. תסתכל על הנשימה, תדע את הנשימה.

זהו זה (אם אתה רוצה להיות חופשי לצמיתות, אתה צריך להיות סודאבאן),
לא
סודהבאן.1 כבדו את הבודהה, את הדהרמה, הנזירים
2 יודעים שהגוף והתודעה כאן הם ארעיים
3. קנון 5 חייב להיות בריא.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בין פרטה לחיה אם אמות,
במה תבחרו?

בהמה זה גבוה יותר מפטר, הכלבים, החתולים, החיות שאתה רואה. תחשבו על זה, אם נקבל תמונה כזאת, איך זה יהיה?

Pretni הוא נמוך יותר מאשר brutes, אבל יכול להיות mothna ראוי על ידי קרובי משפחה, מסור להם, ומלאכים.

סוג אחר של פטראוס הוא שקרובי משפחה עושים יתרונות המוקדשים להם, אך לא ניתן להניע אותם, מכיוון שתשוקת החטא עוטפת את הלב, ולכן היתרונות הם חסרי תועלת באותו זמן, ולכן הם צריכים לחכות לקארמה כדי לשמש.

השני הוא שכן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
יום ד' 2015
נפש מול גוף האם הוא יכול לדבר?
נפש: אה, למה אני לא יפה, לא בולטת?
לא נאה, לא מגניב. זה לא כאילו זה בסדר.
גוף השיב: טוב, היא רוצה להיות יפה. היא רוצה להיות מצטיינת, רוצה להיות נאה, רוצה להיות מגניבה,
לא
? אלה שהוא לא היה יפה היו כל כך הרבה שהוא לא ראה שום צורך להיות מוטרד.
נפש: אוי, הלכתי לשמש, העור שלי היה שחור לגמרי?, גוף: איך זה לא יכול להיות שחור, הוריתי לי ללכת אל השמש בעצמי,

נפש: אוי למה? פצעונים, זה חייב לעלות, ישר במעלה הפרצוף המטומטם, אבל במקום אחר אין עלייה
בגוף: איך זה יכול לא לעלות, זה לוקח אותי עם זיהום,
זוהמה.
רציני שינה היא גם לא טבעית, לא יודע מה לעשות.
נפש: אוי, למה זה כל כך מוטה
? גוף: ובכן, בגלל זה הבית כל כך מוטה, זה לא ניקה.
נפש: אוי למה החדר, הוא כל כך עמוס
. גוף: ובכן, היא נוצה.
איך יכול להיות שהוא לא כל כך עמוס?
נפש: אוי למה? דמה, אני לא טובה בזה. זה הולך להיות שמן יותר ויותר.
גוף : אה, היא הורתה לי לאכול את הנזירה הזאת. זה היה באינספור פיות.
נפש : אוי אלוהים, למה אתה סובל? גודל זה הוא
הגוף : ובכן, היא עצמה היא הגורם לכל הסבל, סבל כמו
הנפש : הו למה, למה היא סובלת על חבר כזה?
גוף: טוב, היא כזאת, אני רוצה שיהיה לי חבר
. נפש: אוי, למה את סובלת כל כך
הרבה? גוף: טוב, היא הולכת לאהוב אותו.
זה פשוט שזה לא בר השוואה.
ומי חייב למות, להיות רוח רפאים שאינה צוברת טוב כשהוא חי.
נפש: למה את סובלת עם מיה?
גיא: טוב, זהו, אני אקח אותו כאישה. לא, זה סוף הסיפור.
נפש: אוי למה, אני סובלת עם בעלי ככה.
גוף : ובכן, היא כזאת, והיא הולכת לקחת אותו כבעל. לא, הכל קשור לזה.
מנטלי: אני רוצה מכונית חדשה, אני רוצה טלפון חדש.
זה לא נצחי, זה לא נצחי, זה כמו צב בן מיליון.
הגוף עונה: היא סובלת בגלל ה"השתוקקות" שהיא רוצה שתהיה לה, רוצה, רוצה, או עושה את זה?
פשוט "זרוק את התשוקה" ואז השתמש בשיקולים רציונליים
, ויש מוצא. היא לא תסבול, אבל היא מורה, למה שהיא תסבול
? ככה
: אני רוצה להיות מורה שילמד אותו, לא
? נפש : למה ללכת אחרי האשם?
גוף: ובכן, אתה רוצה להיות שוטר בעצמה, לא?
נפש: אוי למה, אני סובלת עם הילדים שלי. זה כבר זרם החוצה כדי לתפוס את הממולאים.
זה לא באותו מקום. הייתי צריך לבוא ולגייס, לשנות את החסכונות שלי
, לנגב את שלי. להאכיל את האורז, להאכיל את המים, לשאת אותו לשחק כאן, להתבגר
, להטיף לו, להיות אדם טוב, ללמוד, לשלוח כסף בשביל זה
, לעבוד
, להיות אדם טוב, לדעת מוסר, לכבד את חוקי העיר.
אני לא יודעת מה הילד שלי גדל לתת בתמורה. לגדול להיות אתה או להאשים, אני לא יודע כלום.
בכל מקרה, אני לא יודע, אבל אני מקווה שזה טוב.
הגוף עונה: ובכן, היא מינית, ובגלל זה היא נולדה
!
מאיפה
באה הרוח, גן עדן, אמא תרגיש שהיא מגניבה, עליזה, לא כועסת,
רוצה ללכת לבטי
. איזה יתרון לזה.
הם מהשפלה.
החבר'ה האלה, אמא, מתפתלים. מוטרד, שבור לב, זועם בקלות.
אני רוצה לאכול דם מעבדה אדום. אני רוצה לאכול אוכל שבדרך כלל אני לא אוכל.
תעשו משהו ביזארי. מסתתר, מפחד שמישהו יפגע. מצמץ במצמוץ.
זה לא כאילו זה נורמלי.
החבר'ה האלה יוצאים ונולדים אנשים, זה שונה מאנשים טובים
, שונה מאנשים בינוניים.
איך זה יכול להיות הרגל לעשות משהו נמוך ונמוך, לא אכפת לי מה לא בסדר עם זה? לא אכפת
לי, עד שאני גורמת צרות להורים שלי על בסיס קבוע, ויוצרת חודש חם לאנשים.
אחרים באופן קבוע עושים את עצמם חמים, כמו לשרוף אחרים
לצרות.
אלה יהיו היריוטאפה, פחד קטן
מאוד מחטא נגד קארמה, שיעז לחטוא הן בסתר והן באופן לא רשמי.
לא אכפת לי. הכל רע, נמוך, ואני אפילו
לא יכול להרוג את ההורים שלי.
אם לא תשפר את דעתך, תהיה אדם טוב, תדע את המוסר שלך, זה יירד לשם.
בואו נחזור לגוף.
הגוף ענה: אם אתה חכם, אתה חכם.
הוא יהפוך לאדם טוב,
או יותר טוב. הוא הולך לעשות לעצמו סיבה.
והוריו הלכו לעולם הטוב לאחר מותם.
מתפזרים זה מזה בגלל הכשרון, האכילה, הקאנונים,
המדיטציה והילדים שנותנים להוריהם
דהרמה. הקאבס ימצאו דרך. פתח את הדהרמה, כמו פרק אנאפאנסטי, להורים לפני השינה כשהם בחיים.
זה טוב. אתה לא יכול למות, ללכת לעזאזל. החיה פיט
מיינד: אוי למה, עור שמנוני נהיה מחוספס כמו עור של זקן, ומדי פעם, הקרם הוא פונטון!!
תשובת הגוף : ובכן, לכו תפתחו את לוח השנה, תסתכלו על הימים/חודשים/שנים, כמה ימים עברו, אתם לא יכולים להיות ילדים, אתם לא, אתם יודעים, אתם יודעים,
מקבלים את האמת.
אני הולך עד זקן ומוות כל שנייה כאן, אבל לפני המוות
יהיה כאב. אם מתרגלים, זה לא יזיק.
נפש: אתה לא צריך להתמודד עם דברים רעים, יש רק דברים רעים עם אותו אדם, זה קורע לב.

הגוף השיב: איך הוא לא יכול להיות במצוקה, הוא אדון שלה
. היא הלכה לעשות אותו קודם.
נפש: למה אין לך כסף להוציא?
גוף: היא לא
נתנה הרבה לעצמה. נפש: אה, יש הרבה כסף, יש הרבה כסף, אני מפחדת משודדים, אני מפחדת משודדים, אני מפחדת מעקרות בית, אני
מפחדת משודדים. יואי
חסר ביטחון, גוף תשובה: $_$ !!! ??????
נפש: למה אני לא יפה, נאה, כמו האדם ההוא, האדם הזה, הגוף : מעולם לא שמרתי על דעתי נקייה,
אז זה יצא.
זהו.
נפש: למה אני טיפש, מבין משהו כזה? אני לא מבין כלום.
הבעיה נכנסה ולא ידעתי איך לפתור אותה.
גוף: אני אגיד לך איך לפתור את זה.
אם אתה רוצה ללמוד לעשות מדיטציה,
זה יהיה מאיר עיניים.
יש תלמידים שבוהים בפרופסור, נותנים למוח להתאסף בגוף המורה, ומה יגיד כאן הפרופסור, כשהוא יודע את מחשבותיו של המורה
.
זה עד כדי כך פשוט
. נפש: שלווה ורוגע, טבע, כמו נזיר.
הגוף ענה: גם זה בראש שלה, אבל לא אכפת לה.
אני אוהב לשמור על זה חם. לא מצאתי דרך לכבות את זה.
אכן,
איך להרוות את הסבל. כשמגיע צליל רע ולא מספק, חם.
בחיק הטבע, אתם יודעים, זה גיהינום
של חיה עכשיו. צריך להוציא את זה מהראש שלנו, זה שקר.
הוא שוחה בשלושה רגשות / שמח / מצוקה / פסיבי /
. שימו לב, זה ארעי. אל תהיו יותר ממוכנים להתעסק עם זה
, ו
אני רוצה לעשות מדיטציה לפני השינה
, כלומר אתה יכול לישון, אתה יכול לעצום את העיניים / אתה לא יכול להירדם.
" נשימתו, הוא ידע שהרוח בפנים.
לנשוף, אתם יודעים, את הרוח.ת
. דע זאת במשך 3 - 5 דקות
(זה יתרון גדול יותר מאשר לשים על באטי
(זה יתרון גדול יותר מאשר לשמור על הקאנונים
, זה להתפלל. שאל מה עשית כדי למדוד
את זה. קח נירוונה ומדוד אותה, דע את הרוח פנימה והחוצה קרוב מאוד לנירוונה.
תקשיבו לשיר 1, זה בזבוז של 5 דקות
, אתם יודעים, פשוט קחו נשימה פנימה והחוצה, אז כדאי לכם לנסות את זה.
זה לא פגום, והתפללתי לזכות.
אם לא, לכו לישון. עשה זאת עכשיו.
עכשיו זהו.
עשו זאת והפיצו רחמים על עצמנו
, "מי ייתן ואני אהיה זה שאין לו גורל, אין לו סכנה. אין זדון, ורדיפה, ואין להם הזדמנות לחטוא
,
ומי יתן וכל
הברואים. מעל מקומת הנשף.
למטה, אל אווג'י הגיהינום הגדול.
לחוות טוב, לא לסבול.
יש לך הזדמנות להכיר את
הדהרמה של הבודהה ואז ליפול מלידת המוות
. אני רוצה להודות לך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
18 בפברואר, 2015
תלמידי בית הספר ג'יגדו וידילאיה יוסמכו למי יש מזל שיש לו הצטיינות? גם אם הוסמכתם עם בודהיסאטווה
, זה מאוד משמח שכמובן, הגלגול הבא יהיה שזור בכם שוב
.
טוב מאוד, הוא שזור באנשים טובים עם הכשרון.
לכן, זה צריך להיות אנשים טובים, לאכול, לעשות מדיטציה באופן קבוע, ולהפיץ רחמים לכל
הבודהיסאטוות שמתרגלות.
כך שיש הזדמנות למצוא דת שמלמדת מתוך סבל, מתוך
עולם שקרי, ושמחה. אני מצטער, אני מצטער, אני מצטער.
זה לא נגמר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
נקודה משנה חיים זה משנה חיים, מגב היד לקדמת היד

. וואו... ראיתי, ראיתי, ראיתי, ראיתי
.
מר ניריאבאל (נכנס כחייל בגיהינום)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מרץ 3, 2015
שואל : התנקשות " למי שהוא פוגע בנו, האם זה יכול למחוק קארמה?

ת: לא, הוא לא מקווה לריפוי.
אם, נניח, אנחנו הולכים לראות את ד"ר לאם סינג, אנחנו רואים "האדם הראשון הולך להכות
, הורג את האדם השני, הוא נורא, כמעט מת, נכה, איבר שבור
, גולגולת, הוא כבר לא נורמלי פיזית, והאדם השני הוא זוועה,
הוא לא רוצה להיות מוזמן.
לא רציתי לקשור את איש הרחוב הראשון בכלל.

ואז האיש השני מת שם בשלווה.
שאלה: אה, האדם השני שהיכה אותו בראש,
והגבר הראשון שהיכה אותו.
ת: הוא ייענש קודם
כל על פי חוקי העיר, ושמו יצלצל
. הוריו היו חשים אשמה בלבם, מגדלים את ילדיהם
מילדותם ועד שגדלו. הוא עדיין לא יכול לאמן את הילד שלו להיות אדם טוב.
אבל להביע את הילד שלך שונה מהלב הפנימי שלך מרגיש אשמה.
גם אם האדם השני הוא זוועתי ולא רוצה לקחת אותו בחזרה, כל המוטוקרוס, הקארמה, הקארמה שהוא עושה,
יהיו בעלי אופי קארמי שייתן לו תוקף ב
זה נראה ככה הרבה פעמים. רב-לאומי
שואל : מה עם האדם השני ??
בהצלחה להיוולד מלאך.
אתה מבין את הזוועות???
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
9 במרץ, 2015
בודהה אומר...?
הבודהה האינדיבידואלי אומר...?
הארחאט אומר...?
אנקאמי אומר...?
סקיטקאמי אומר....?

----, אה, למשוך למעלה, למשוך בני אדם ומלאכים עד נירוונה, לצאת מהגיהינום
, לכבות את המשיכה
. בני אדם, מושיעים, משיכות קלות.
האדם, הלא סימפטי, הסנאי.
בני אדם, שובבות. לא יכול למשוך.
הם לא יכולים למשוך, הם הולכים אחרי הקארמה, לא נגמרים,
הולכים לאיבוד. למצוא דרך לצאת מסמסרה, לא למצוא אותה
, ללכת לגיהינום, ללכת לגן עדן, ללכת להיוולד בגן עדן, ללכת לחיה. אל תסיים את זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
איך נדע אם אדם נולד מתאים למקצוע?

ת: נניח שאתה לומד, אילו תחביבים
אתה
אוהב לעשות? שימו לב לזה בלי לבזבז זמן על זה ולהרגיש טוב, וזו כנראה הדרך ללכת, כמו בתקופה הבודהיסטית, הייתה אישה שאהבה

להכין ממתקים.
התאם נוסחה זו. מתכון זה (כלומר, המוח שזור בממתקים)
ולאחר מכן מוגש לנזירים ונאכל לקהל הרחב.

בהצלחה, נולד בן אדם. נולד בתקופה שבה העולם כבר שגשג. ההורים שלי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
9 מרץ, 2015
🔊 מאהב ♥ , בהחלט לא. אם הקאנון והכשרון אינם שווים
בהתגלגלותם מחדש, הם נאלצו להתפזר לשותפים של אנשים אחרים.

1. שמור על הקנונים, > יהפוך אותך לאנושי, בעל גוון עור טוב
, ובעל רקע נפשי גבוה יותר מאנשים רגילים
2. לאכול הרבה+לפני האכילה, המוח הוא >, גורם הרבה עושר, כסף, זהב (אבל אם הקאנון הוא רע, לעתים רחוקות לשמור את הקאנון יחד עם האוכל בכלל, או הרבה
לפני שיש הזדמנות לשמור על הקאנון, כלומר, היתרונות שמגיעים מן הקאנון עצמו הם מעטים
, זה יביא את העושר של החיה, כלומר, להיוולד ככלב
, לשכן את העשירים,
להאכיל. הוא עשה לו אמבטיה.
שלא כמו כלב משוטט בצד הדרך) 3 מדיטציות או (ויפאסנה סומטה)
מרגיעות את הלב מסבל, וזו
חוכמה לדעת איך לצאת ממעגל הקארמה, הסמסרה או הרחמים הזה.
זה נגמר.
סומתה רגועה, כמו לבהות במשהו שנמצא סביבך.
תסתכלו על זה, אל תעצמו את העיניים.
התבוננות פנימית היא חוכמה, מנסה לדעת כי המוח הזה הוא לא אנחנו
(זה אחד הוא הכשרון הגדול ביותר בכל היתרונות.
היתרונות של חוכמה זו חזקים, מסורים לאדם אובדני זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
רוב האנשים זה רק כדי לשמח את עצמך בגלגול של היום.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מוטוקרוס
17 מרץ 2015
רוב האנשים זה רק כדי לשמח את עצמך בגלגול של היום.
הוא חייב להיות עשיר בגלגול של היום.
חייב להיות שותף שאתה אוהב.
חייב להיות את זה, אבל יהיו הרבה דברים טובים, "מתי תהיה בסדר?"
פשוט אין טייק אווי, אין הסרה. אם כתוב שסוקר עושה הצטיינות, זה "ייקח את הכשרון".
"
היי..., לזכות אותו להסיר אותה כשהחווה יכולה לאכזב אותה.
אנשים שלא לומדים להסתכל רחוק. הוא קרא טיפש, אני לא יודע
. הבודהה אמר שבני האדם יזכו שוב באנושות.
יש רק חתיכת אדמה בקצה הציפורן, בהשוואה לכל כדור הארץ.
הבודהה אומר שמלאכים יזכו שוב במלאכה.
יש רק חתיכת אדמה בקצה הציפורן, בהשוואה לכל כדור הארץ.
רוב המלאכים מתים וייוולדו בגיהנום, פיט, החיה.
המשך עד שהקארמה תהיה דלילה. מספיק כדי להפוך לפטראוס, ולהיוולד בעל חיים.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הוסיפה תמונה חדשה.
העלאות לנייד
"הנשים שהיו לבושות לא היו לבושות במקדש. מהן השפעות הקארמה? ש: אישה שנכנסת למקדש אך אינה לבושה, מציגה את בשרה בפני הנזיר האיום. הבאכיצד להשיג אפקטים קארמיים? ת: היקף השאלה של 'לבוש לא מבוסס' לתוך המקדש עשוי להיות צר. יש לבחון אותה בהדרגה כדי לכסות את העובדות לפי סדר הנשיות. יש אופי אטרקטיבי או פיתוי בעצמך. אם זה מעניין, זה נחשב לאוצר שיש להגדיר. אם יום אחד השמלה תהיה כל כך מלאה בגברים ונשים שמסתכלים אחד על השני מעל הראש, הם יהיו גאים. זה בערך באותו זמן שהרצים מגיעים לראשונה לקו הסיום. אז כמעט כל אישה נאה לא יכולה שלא לרצות לבחון את קסמיהם, אז איזו דרך טובה יותר לבחון את עצמה מאשר ויתור מיני מוצהר? אין יותר עניין בנקבות. בימינו, נזירים הם לא בדיוק מאתגרים, שכן שערוריות מצלצלות בין דפי העיתונים כמעט מדי יום. נשים מודרניות מסתכלות על נזירים לא אחרת מגברים במכנסיים מחוץ למקדשים. אם הוא מעוניין, זה לא בדיוק העניין. עד כמה שידוע לי מעדותן של רוב הבנות, הן מרגישות פתטיות ומעליבות כלפי הנזירים שלא, והן מכוונות את עצמן בעיניים מחייכות ממבט ראשון. הרבה יותר מפתטי ומעליב לאדם הממוצע, שכן הוא לבש מדים שהיו אמורים להיות בעלי תהילה של נזיר מן המניין, אך התנהג בצורה דרורית, לא כמו אסיר רעב, אלא להיפך. אם אתה נזיר מפורסם שלפי השמועות הוא פציפיסט, פציפיסט, אתה יכול למשוך את תשומת לבך. הוא גאה במיוחד. רמת הכמיהה לתשומת לב משתנה בהתאם למחשבותיה ולקריאותיה של כל אישה. עד כמה שידוע לי מפיה של אישה, שמתכוונת לוותר על העולם, ולהיכנס באופן מלא לתרגול הדהרמה. היא הודתה שהיא מרגישה אשמה ומתביישת, אבל כשהייתה במקדש היא לא יכלה שלא לעשות זאת. רואה גבר חמור סבר ורוצה לנסות ולראות אם הוא יכול לסבול את קסמיה. ברמה שלה, היא מסווגת כשפויה ומקבלת מספיק כדי להיות אמיתית מספיק כדי לראות. אפילו כוונותיהם הקטנות, כמו גלגול עיניים, או שום דבר בכלל, הולכות עם תחושה של יומרה של עניין לחסידים. נשים שהיו נתונות לתשומת לב רבה יידעו אם יש להן עניין של גבר בעצמן ואם זה ערמומי או ממוקד. זה עניין ראוי להערצה או חושניות, והחושניות הזאת היא אפילו תאווה, או שזה רק פלאשבק קל? אם אתה יכול לעשות את זה פעם אחת, אתה תהיה מאושר, או גאה בעצמך. ככל שהנזירים ידועים כנקיים מתשוקות, כך ייטב. ככל שאני רוצה להתעניין יותר, כך אני רוצה לעשות את זה יותר. אבל אם תטפחו תחושת בושה, תרגישו אשמים על כך שעשיתם משהו לא מושך. או שמישהו עורר תשומת לב. כשראה את הנזירים עושים עליהם עיניים מתוקות, פאן, שנא, קילל, שלח, ואיבד כל כבוד. לא נותר כבוד לכבד זה את זה שוב, ולא לחשוב עוד על היתרונות של המקדש ההוא למשך שארית חייך. זו סתירה עצמית כואבת, וזו אישה שיש לה תחושה של יושרה. נחוש ללכת בדרך הלבנה, כמובן, עדיין יש בו ממד אפל שמשחק עבודה גרועה, ואישה רגילה. במיוחד דור חדש של ילדים שנולדו עם תפיסה שערורייתית של נזירים? ככל הידוע, המגמה של נערות צעירות. לא תהיה שום תחושה לגבי מדים שמתאימים או לא מתאימים לשטח המקדש. אם אתה חדש במקדש חדש או במשך זמן רב, אתה לא יכול לדמיין כי חולצת טריקו וגרביונים כי "לבוש בדרך כלל" יכול בקלות להיות פרובוקטיבי ומטריד את הנזירים, אבל תהיה עוד קבוצה של בנות אשר בכוונה להתלבש באופן שנוגד את המקום, אשר מעניין אחרים, בין אם טירון או חילוני. אם אתה רוצה להיות ראוי לציון, אתה צריך להתנהג כמו אף אחד אחר. הוא ליו גלגל את עיניו אלינו, אל ליו. הוא היה לבוש לבן, היינו צריכים להתלבש שחור. נשים אחרות הסתירו אותנו כדי לחשוף את המסכה. בואו פשוט ניקח את הכוונה החזקה הזו. אם לבושים כדי לפתות את העיניים, לפתות את המין השני במקדש מסוים, לעשות את זה בגאווה וללא חרטה לאחר מכן. האישה כבר הייתה ידועה כבתו של השטן. פילנתרופיה יוצרת רמות רבות של בת השטן. אם הוא מונה בפירוט, הוא כנראה מאוחד. הנה, בואו ננסח את זה במבט מהיר: 1) בבוא העת.הכשרון, הוא נעשה ברוח ההקדשה, שהיא מוצעת כמסירתה, או נועדה להצטרף לתפילה או להקשיב לדרשות הדהרמה בביטוי, היא זכות של כוח רב. אם הקסמים שהובאו למקדש חלשים, רק ברמה מפתה, זה לא מרגיש כאילו זה מגניב. זה מפתה, אבל זה גם מוטרד מהקושי לצאת עם חברים הטרוסקסואלים, כי כולם בוהים בזה, ולעתים קרובות נכנסים בעיקר בשביל רווח מיני, אבל במקום לנצל את הבשר. עבר הרבה זמן מאז שמתתי. כוחו של הכשרון עשוי להיות אחיזת השמים. אם התודעה אינה מחויבת לפתות את האנשים במקדש, היא תהיה בין המלאכים היפהפיים. אבל אם המוח חייב לפתות את האנשים במקדש, הוא יהיה בין מלאכי השטן, עם לב שרוצה שחרור. לראות מישהו עושה סלבס טוב יכול להיות בושה, רוצה לנסות דברים, כגון מנסה לחלום על יופי יפה. לראות אם היא יכולה לחמוק מהצורה, סהרורית, לפנטז עליה בחלום: 2) כשמגיע הזמן לפילנתרופיה, המוח עדיין מוסח, מבחין אם מישהו מסתכל עליה. כאשר חולקים תפילות עם אנשים אחרים, זה לא קשוב. בהאזנה לדרשה, דעתה של הדהרמה הוסחה על ידי הפאנדום. זו זכות שהיא חלשה, והיא נגועה בחושניות. אם הקסמים המובאים למקדש חזקים, הם חזקים. זה אפילו נראה שאם הנזירים נספרים כנשים אליטות. ככה, יש זרם מגעיל. זה לא סביר להתקרב, זה לא מוחשי. זה לא מסריח, אבל זה כמו מסריח. גברים נכנסים עם התעלפות אחת, ולעתים קרובות הם הטיפוס שפעם פיתו והשתעממו. מיד רציתי לזרוק מיד כמו נייר טואלט משומש, כמעט ללא מגע, אלא אם כן חיכיתי שהוא יתכהה שוב אחר כך. כשהוא ימות. כוחו של החטא מוחזק לעתים קרובות נמוך עד תהומי, אולי לבני הנוער של הבהמות. יתר על כן, אם המוח חייב לפתות את האנשים במקדש, הוא יהיה באזור המטורף, ומעדיף לחלום על נזיר או אדם טוב. זה מצטייר כפורנוגרפיה, מחשבות בשריות מפתות, ולעתים קרובות בשרים לא נכונים, או קלילים, אם יש וסאל שחוזר לאנושות, יכולות להיות תשוקות מיניות גבוהות, כפי שהן נקראות (במובן הלא נכון), היסטריות, רצון לעשות משהו עם גברים, לא בחירת פנים וכו '. מה שדי בטוח הוא אם אישה נכנסת למקדש עם נטייה מינית, או עניין של משיכה גברית. ילדים חוזרים הם בדרך כלל נקבות שוב, והם מודאגים לגבי האטרקטיביות שלהם. הייתי חרדה מאוד אם הייתי מרגישה שחסרה לי אטרקטיביות, ולעתים קרובות הייתי נופלת ליופי. הדרך הטובה ביותר. אם אתה מתחיל להיכנס למקדש עם ראש נקי. זה לא נועד שהנזירים יבואו לידיעתם, זה הכי בטוח. קוד הלבוש הוא גם השתקפות של כוונות טובות. אני יודעת שלנשים רבות יש 'שמלות רגילות' צמודות, כאשר קשה למצוא 'שמלה נסתרת'. זה מציע שאם אתה יודע שאתה צריך לעקוב אחר הבית שלך למקדש רגיל, אתה צריך לקנות אותו. 'הסט המיוחד' בא להראות את הכוונה הטובה להיכנס למקדש, במיוחד את המקור : הכן אספקה להאכיל את עצמך.
"הנשים שהיו לבושות לא היו לבושות במקדש. מהן השפעות הקארמה?

ש: אישה שנכנסת למקדש אך אינה לבושה, מציגה את בשרה בפני הנזיר האיום. הבאכיצד להשיג אפקטים קארמיים?

ת: היקף השאלה של 'לבוש לא מבוסס' לתוך המקדש עשוי להיות צר. יש לבחון אותה בהדרגה כדי לכסות את העובדות לפי סדר הנשיות.

יש אופי אטרקטיבי או פיתוי בעצמך. אם זה מעניין, זה נחשב לאוצר שיש להגדיר. אם יום אחד השמלה תהיה כל כך מלאה בגברים ונשים שמסתכלים אחד על השני מעל הראש, הם יהיו גאים.
זה בערך אותו זמן שהרצים מגיעים ראשונים

לקו הסיום, כך שכמעט כל אישה נאה לא יכולה שלא לרצות לבחון את קסמיהם, אז איזו דרך טובה יותר לבחון את עצמה מאשר פסילה מינית מוצהרת? אם כבר מתעלמים מנקבות, נזירים הם לא

בדיוק מאתגרים, שכן השערוריות שמצלצלות בין דפי העיתונים הן כמעט יומיומיות. נשים מודרניות מסתכלות על נזירים לא אחרת מגברים במכנסיים מחוץ למקדשים. אם הוא מעוניין, זה לא בדיוק העניין. עד כמה שידוע לי מעדות הבנות.
על פי רוב, הם מרגישים נזירים פתטיים ונעלבים שלא, וממקדים את עצמם בעיני הגריזלי שלהם ממבט ראשון. הרבה יותר מפתטי ומעליב לאדם הממוצע, שכן הוא לבש מדים שהיו אמורים להיות בעלי תהילה של נזיר מן המניין, אך התנהג בצורה דרורית, לא כמו
אסיר רעב
, אלא להיפך. אם אתה נזיר מפורסם שלפי השמועות הוא פציפיסט, פציפיסט, אתה יכול למשוך את תשומת לבך. הוא גאה במיוחד. רמת הכמיהה לתשומת לב משתנה בהתאם למחשבותיה ולקריאותיה של כל אישה.

עד כמה שידוע לי מפיה של אישה, שמתכוונת לוותר על העולם, ולהיכנס באופן מלא לתרגול הדהרמה. היא הודתה שהיא מרגישה אשמה ומתביישת, אבל כשהייתה במקדש היא לא יכלה שלא לעשות זאת. רואה גבר חמור סבר ורוצה לנסות ולראות אם

הוא יכול לסבול את קסמיה. ברמה שלה, היא מסווגת כשפויה ומקבלת מספיק כדי להיות אמיתית מספיק כדי לראות. אפילו כוונותיהם הקטנות, כמו גלגול עיניים, או שום דבר בכלל, הולכות עם תחושה של יומרה של עניין לחסידים.

נשים שהיו נתונות לתשומת לב רבה יידעו אם יש להן עניין של גבר בעצמן ואם זה ערמומי או ממוקד. האם זה עניין עם הערצה או חושניות, והחושניות הזאת היא אפילו תאוותנית, או שזה רק
פלאשבק קל
, אם אפשר פעם לשמוח, או לחשוב גאה בעצמך? ככל שהנזירים ידועים כנקיים מתשוקות, כך ייטב. ככל שאני רוצה להתעניין יותר, כך אני רוצה לעשות את זה יותר. אבל אם תטפחו תחושת בושה, תרגישו אשמים על כך שעשיתם משהו לא מושך. או שמישהו עורר תשומת לב. כשראה את הנזירים עושים עליהם עיניים מתוקות, פאן
, שנא, קילל, שלח, ואיבד כל כבוד. לא נותר כבוד לכבד זה את זה שוב, ולא לחשוב עוד על היתרונות של המקדש ההוא למשך שארית חייך. זו סתירה עצמית כואבת

, וזו אישה שיש לה תחושה של יושרה. נחוש ללכת בדרך הלבנה, כמובן, עדיין יש בו ממד אפל שמשחק עבודה גרועה, ואישה רגילה. במיוחד דור חדש של ילדים שנולדו עם תפיסה שערורייתית של נזירים?

ככל הידוע, המגמה של נערות צעירות. לא תהיה שום תחושה לגבי מדים שמתאימים או לא מתאימים לשטח המקדש. אם אתה חדש במקדש חדש או במשך זמן רב, אתה לא יכול לדמיין כי חולצת טריקו וגרביונים כי "לבוש בדרך כלל" יכול בקלות

להיות פרובוקטיבי ומטריד את הנזירים, אבל תהיה עוד קבוצה של בנות אשר בכוונה להתלבש באופן שנוגד את המקום, אשר מעניין אחרים, בין אם טירון או חילוני. אם אתה רוצה להיות ראוי לציון, אתה צריך להתנהג כמו אף אחד אחר. הוא ליו גלגל את עיניו אלינו, אל ליו. הוא גיחך.אנחנו צריכים להתלבש שחור. נשים אחרות הסתירו אותנו כדי להיחשף,

רק מתוך כוונה חזקה. אם לבושים כדי לפתות את העיניים, לפתות את המין השני במקדש מסוים, לעשות את זה בגאווה וללא חרטה לאחר מכן. האישה כבר ידועה כזרע של בת השטן בעצמה.

אם הוא מונה בפירוט, הוא כנראה מאוחד. כאן טמון הפשוט שבדברים: 1) כאשר מגיע הזמן לעשות את הכשרון, זה

נעשה עם רוח, המקודשת כמסירתה, או בכוונה להשתתף בתפילה או להקשיב לדרשה עם סופרג'יסטית, זה זכות שהיא חזקה מאוד. אם הקסמים שהובאו למקדש חלשים, רק ברמה מפתה, זה לא מרגיש כאילו זה מגניב. זה מפתה, אבל זה גם מוטרד מהקושי לצאת עם חברים הטרוסקסואלים, כי כולם בוהים בזה, ולעתים קרובות נכנסים בעיקר בשביל רווח מיני, אבל במקום לנצל את הבשר. עבר הרבה זמן

מאז שמתתי. כוחו של הכשרון עשוי להיות אחיזת השמים. אם התודעה אינה מחויבת לפתות את האנשים במקדש, היא תהיה בין המלאכים היפהפיים. אבל אם המוח חייב לפתות את האנשים במקדש, הוא יהיה בין מלאכי השטן, עם לב שרוצה שחרור. לראות מישהו עושה סלבס טוב יכול להיות
בושה, רוצה לנסות דברים, כגון מנסה לחלום על יופי יפה. לראות אם היא יכולה לחמוק מהצורה, סהרורית, לפנטז עליה בחלום:

2) כשמגיע הזמן לפילנתרופיה, המוח עדיין מוסח, מבחין אם מישהו מסתכל עליה. כאשר חולקים תפילות עם אנשים אחרים, זה לא קשוב. בהאזנה לדרשה, דעתה של הדהרמה הוסחה על ידי הפאנדום. זו זכות שהיא חלשה, והיא נגועה בחושניות. אם הקסמים המובאים למקדש חזקים, הם חזקים. זה אפילו נראה שאם הנזירים נספרים כנשים אליטות. ככה, יש זרם מגעיל. זה לא סביר להתקרב, זה לא מוחשי. זה לא מסריח, אבל זה כמו מסריח. גברים נכנסים עם התעלפות אחת, ולעתים קרובות הם הטיפוס שפעם פיתו והשתעממו
. מיד רציתי לזרוק כמו נייר טואלט משומש, כמעט בלתי ניתן למגע, אלא לחכות שהחושך יבוא אחר כך

. כוחו של החטא מוחזק לעתים קרובות נמוך עד תהומי, אולי לבני הנוער של הבהמות. יתר על כן, אם המוח חייב לפתות את האנשים במקדש, הוא יהיה באזור המטורף, ומעדיף לחלום על נזיר או אדם טוב. הוא מוצג כפורנוגרפיה, מתפתה לחשוב בשרי, ולעתים קרובות בשרי במקום הלא נכון, או קליל, אם בכלל.
Vassana חזר לאנושות, עשוי להיות תשוקות מיניות גבוהות, כפי שהוא נקרא (במובן הלא נכון) כמו היסטריה, רוצה להיות משהו עם גברים, לא בחירת פנים, וכו

' ילדים חוזרים הם בדרך כלל נקבות שוב, והם מודאגים לגבי האטרקטיביות שלהם. הייתי חרדה מאוד אם הייתי מרגישה שחסרה לי אטרקטיביות, ושלעתים קרובות אני שקועה ביופי.

אם אתה מתחיל להיכנס למקדש עם ראש נקי. זה לא נועד שהנזירים יבואו לידיעתם, זה הכי בטוח. קוד הלבוש הוא גם השתקפות של כוונות טובות. אני יודעת שלנשים רבות יש 'שמלות רגילות' צמודות, כאשר קשה למצוא 'שמלה נסתרת'. זה מציע שאם אתה יודע שאתה צריך לעקוב אחר הבית שלך למקדש רגיל, אתה צריך לקנות אותו. 'הסט המיוחד' בא להראות את הכוונה הטובה להיכנס למקדש, במיוחד את

המקור : הכן אספקה להאכיל את עצמך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כשהוא חוזר למדיטציה, הוא אומר, כדי להשיג נושא שיודע מראש מתי
חיה תמות (כל כפרי שימות יידע, בבקשה)
, ואז הוא שומע " סנגטסוקסה ",
"אז אני חוזר ואומר לעצמי, "אני רוצה ללכת לנירוונה, לא? האם אתה נושע ואתה הולך לעזור למישהו אחר?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הקשיבו לדהרמה של המאסטר קוקרית סות'יפאלו
, שבה רק דברי הבודהה נאמרים, ואתם פתיים.

נשמה אחרת
1 ענתה: כי פעם הקשבתי. דהרמה של המורה רבים מכם עברו את הפרשנות.
מאסטר קוקריט זהה. עברתי על אוצר המילים בעבר, והבנתי את ספר עבדי הבודהה, שמסדר

את דברי הבודהה. תודה, אדוני היושב-ראש, הורים, מורים, מורים.
כל מי שנמצא שם כדי לעזור, בין אם גלוי או סמוי
, גורם לו להקשיב למילים. הבודהה הבין
#โดยเฉพาะ ג'ושו, שפקח ראשון את עיניו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מרץ 2015
[אישי] אולי זו תעלומה הרבה פעמים זה קורה בעת מדיטציה.
אני לא רוצה לדבר, כי אנשים לא מאמינים בזה. הוא הולך למצוא את זה מטורף.
בלילה הקודם הוא עשה מדיטציה, והבישוף אמר, בוא נדע מי ימות באיזו
שעה, כדי שאוכל לעזור לו.
השעה הייתה אז 17:30, וקול הוכנס במוחו,
"סנגטסוקסה-סאן".
שמעתי את זה.
התשובה עלתה לי בראש: *בוא תוסמך, תסמך, אני אקח את הנושא הזה, אקח אותו, אקח אותו, אקח אותו
.
כן, ככה זה
*כן.... אם אתה רוצה לעזור לאנשים, אתה יכול להיות חילוני ושוטף, לא
. מה אתה צריך לעשות כמו נזיר
, ואז לדעת איך להבין את הדהרמה ואז ללכת ללמד אותה? אחרים, במיוחד מבוגרים, הם קשוחים.
אלה שיש להם מאנה מחזיקים את עצמם חושבים שהם לא צריכים להקשיב לאלה שהם פחות ממה שהם יודעים פחות, שנולדים מאוחר יותר,
יידעו הרבה על גו
**********

עזור לפקוח עין, לא להיבהל, ללכת בדרך של השפלה.
יש אנשים שיכולים להיכנס לנירוונה אבל עדיין לא נכנסו כי הם עדיין מכורים לאמת
. אני חייב להמשיך
לעזור לאלה שיכולים לעזור, עד שהאמת תתגשם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
21 מרץ 2015
: ללמד אבא, ללמד אמא

"לא משנה איך אנחנו מתנהגים, איך אנחנו עושים את זה, או כמה זה
פראי, (חלק) המבוגרים רואים אותנו כילדים שנולדים מאוחר יותר מעצמם וזורמים מתוך עצמם

, לא באותה רמה, מה נדרש כדי לדעת? זה לא אנשים שנולדים לרדוף אחד אחרי השני.
אתה לא נותן לנו לספר לך.
מה לא בסדר איתך, מה שאתה צריך לעשות, לא צריך.
אני מקשיב, אבל לא אכפת לי.
צריך לתת את זה למישהו שאתה מכבד. נניח, למשל, אולי זה נזיר שאתם מכבדים.
לכו תגידו לי ללמד את זה להשפיע
, ותשקלו את זה.
בהתבסס על #Dungtrin
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
21 מרץ 2015
, אמא חושבת רע על

הילד בבטן
. זהו גוף האם, כולל התינוק בבטן. אז זה עדיין צריך להיות
אותו הדבר.
אם האם נולדת, זה יהיה יסוד 4, אדמה, מים, אש, רוח, כל גוש, 2 קוביות
*גוש אמא 1 *תינוק 1
, לא משנה מה האם חושבת. התינוק בבטן יודע הכל.
רק אומר שלא. אמהות צריכות לקרוא ספרי דהרמה ו
חשבו רק על דברים טובים כי זה מלמד את דעתו של ילדכם לעדר ומנסה להבהיר את התודעה

. לא מלחיץ במיוחד.
הילדה הגדולה מגיעה ממה שאמה מלמדת מאז שהייתה בהריון.
זה הולך לצאת D או לצאת רע ??? זה
, שקול #
dungtrin.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
פתרון בעיית הדהרמה ויום אבא
ש: יום אבא. אם מוחו של אדם כבר טוב, הוא כבר אדם טוב, אוהב להיכנס למקדשי הכשרון, הוא אדם עם לב טוב וטהור

. בוא נגיד, אבא,
אם תמות..... ואז כאן למות מן האדמה

דבה, ולהיוולד על פני האדמה. האם הוא יכול להעז לחטוא, שיהיה לו האומץ לעשות זאת?

יום אבא השיב: כן... כי מה אתה יודע, בנו של הנזיר
, כי הוא בא לשכון על 4 היסודות, האדמה, המים, האש, הרוח, של השטן?
העולם כולו שייך לשטן, הליבידו בארוטיקה, התאווה, התאווה, התאווה, הליבידו במין, הדעות הקדומות
, כל התשוקות הנוספות.

אם מישהו ייוולד על הפלנטה הזו, או יחיה בעולם הזה, כולל בעלי חיים, כולל חיות, בני נוער, רוחות רפאים, מלאכים מהמעמד הנמוך, הוא לא יוכל לחיות על הפלנטה הזו. הדבר הזה. הסנדק, יש את כל
החטאים, אבל לא רק חטאים. יש גם הזדמנויות להצטיינות, אבל אנשים שחיים נמוך יכולים לעלות להרים גבוהים. אנשים יכולים להיות גבוהים, הם יכולים לרדת נמוך, הם יכולים להיות באמצע.
אני לא הולך למטה, לא הולך למעלה

(לא סופר את ארהאט כי אתה נעלם).

הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בעיית דהרמה עם יום אבא

ש: יום אבא. אם אדם כבר טוב, הוא כבר אדם טוב. הוא לא אוהב לחטוא בכלל, זה אנשים טהורי אופקים כמוהו למדוד את הכשרון.

תשאל אותי, אבא
שלי, ואני מת, אני מת, אני נולדתי בעולם ההרסני.
מת מדווה, העולם בא להיוולד כאדם.
האם יש לו רעיון לעשות צדקה חוטאת, או לא להעז לחטוא, או חצי להעז לא להעז?

יום אבא : חטא, כי מה אתם יודעים, נזירים
, כי העולם הזה הוא יסוד 4, אדמה, מים, אש, רוח
, שייך לכל השדים, ליבידו בתאווה ארוטית, תאווה, תאווה, תאווה, בוז במין, דעות קדומות
, כל התשוקות עוד
יותר. לא משנה מי יבוא מאיזה עולם, שנולד
בעולם הזה
, זה יהיה ברהמה. מלאכים, חיות, פטרס, חיות, חיות גיהינום. הדבר הזה. הסנדק הזה, הסבא הזה, הסבא הזה, לכולם יש הזדמנות לחטוא,
לא רק לחטוא.

כי זה מקום שבו קארמה לבנה מטופחת.
כי זה מקום שבו קארמה שחורה
מטופחת, וזה מקום לקחת קארמה שחורה, קארמה לבנה, מתוך עצמך, אל תוך הנירוונה.

להישאר נמוך, אתה יכול ללכת במעלה הר גבוה.
אתה יכול ללכת גבוה, אתה יכול ללכת נמוך, אתה יכול
ללכת למעלה ולמטה

(לא סופר את Arhat, כי אתה מחוץ לזה).

אם אנחנו חיים כמו שאנחנו עכשיו, אנחנו מתים, אנחנו נולדים כחיות, הם נחשים, הם תרנגולות, הם כלבים, הם נמרים, חייבים להיות כמו קרניים על פי אינסטינקט, נחשים חייבים לנשוך, הם תרנגולות, חייבים להיות ferreted, חייבים לאכול, כלבים חייבים לנבוח, חייבים לנשוך אחד את השני,
מחצלות חייבות לצוד טרף

.
אנחנו מקבלים כל קונבנציונליות, המוח ינסה ללמוד להשתמש בקונבנציונליות הזאת, ומתברר שזה מובן מאליו
.
זה לא כאילו בני אדם יכולים

להרפות, אלא התודעה ששולטת בו, היא עוקבת אחר המטרה הישנה שלו, האופי הישן שלו
, אבל זה לא 100% ככה.
כי חלק 4, זה מושך את המוח משם

, כמו מלאכים. בעבר רציתי לאכול כל מה שיכולתי לאכול. יש השפעה.
כשמתתי, נולדתי אדם נושא אורז, נושא מים
,

מה היה הרעב
? אז הולך להיות מוטוקרוס.
לכו לבעלי חיים, דגים, מצאו ענפי עורב. אם אתה
הורג כמו להאכיל, אלמנט 4

. אנחנו בכלל לא אוכלים , אבל אלמנט 4, זה אדם שמתמלא באוכל
, אוכל אותו, וזה כולל גם חטא שנשאר
לנו, תחשבו על אלמנט 4, זה עושה לנו, או שאנחנו עושים את זה


,
מי שהוא אותו דבר נולד. אבל
יש אנשים שמשתמשים באלמנט 4 כדי להשתמש בו לכשרון

, לא משנה מי נולד לעולם.
עליו לעשות גם את הכשרון וגם את החטא, אפילו אותו. התקופה שקדמה להארה הייתה בודהה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
חבר מבית הספר בשם " רנגסאן " כאשר החווה תבוא בעקבותיו.
איזה מעריץ זה ממזר. אל תלך בכוח, אל תתאהב בזה. זו הדרך הלא נכונה לחשוב על עצמה.

הייתי אוהב כל אחד אם הייתי אוהב את זה ככה. אין דרך להגשים את זה, זו לא דמות ישנה בעצמי.
מבחינה מנטלית, הוא יתנגד בהדרגה מעת לעת לאורך כל הדרך. זה הולך להיות דאנק סלאם נשי.
זה שאנשים כאלה התאמנו בעבר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
חוזרים למעמד המקדש: אדם כשיר לחלוטין
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד ברחמים.
7 באפריל, 2015
מדוע לתרגל דהרמה, החיים כבר טובים, יש כסף, יש זהב, יש מכונית, יש בית, יש את כל זה?
נעלמו מלאכים או ברהמות, כולם מתים.
מלאך מת יכול להיוולד שוב
כמלאך, או להיוולד כבן אדם. יש שווה לשרידי האדמה, קצה המסמר, לעומת אדמת האדמה כולה. בחוץ
, הוא זורם כלפי מטה, תהומות, או משניות, המורכבות מארבעה עולמות משנה, כלומר
1. גיהנום בהומי
2. פראטום
3. מפלצת בהומי
4.
(והאם אנחנו חושבים ש"אנחנו"
יהיו בקבוצה של שאריות קצות הציפורניים?)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
האם אי פעם גידלנו כלב או חתול?

האם אי פעם גידלנו והרגשנו מחוברים לחיית מחמד

, והאם אי פעם חשבתם איך לעזור לו ללכת למולדתו

? אז איך נוכל לעזור לחיות המחמד שלנו להיוולד בעולם טוב?

מישהו יודע ???
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אפריל 2015
החיים הם על המסלול הנכון וזה
קל ואז אנחנו ממזרים טיפשים שומרים על הידיים סגורות
במשך זמן רב.
אני הולך להתפתל באצבע אחת בכל פעם.
פקחו את העיניים.
אתה צריך לעבור הרבה מאותן רמות של תשוקה.
חאן 5 אווילייט זה לא אנחנו.
זה יהיה כמו לחפור נושא מטריד. לשטות בנו. זה שורף לנו את הלב, גורם לנו להרגיש חם, ולבבות
.
בידיעה שהמוח שלך מתחמם מעלה ומטה מיד, זה לחזור ולדעת את נשימתו
, או
"תסתכל על זה, בצד השני שלנו."
# שלב הדהרמה של הדהרמה מכבה את כל הדברים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

ד8 אפריל 2015
היום הלך לסידורים, אבל היה צירוף מקרים שצריך להיכנס. בבית החולים
ריחמו על החולים.
אה, יאללה, המורה כבר הזמינה, ואני
הולך להראות את הדהרמה למטופל..
להכפיף, לאכול, לעשות מדיטציה = חוכמה
, וללמד אותו. תרגלו דהרמה במיטה
, למדו על שחייה, למות, להיוולד
. איך הסיפור לפני המוות שכב?
זה גוף עדין, מחוספס, שנערם לתוך הגוף הבשרני הזה.
מה עלי לעשות? במאנדי
לאחר משחק דהרמה.
מהנצנוץ העצוב בעיניו כמו ייאוש
, זה לא ייעלם, זה ימות.
במקום זאת, היה ברק עליז בעיניו.
רציתי לתרגל דהרמה במיטה
, בזמן שהייתי חולה ככה, אז הייתי כאילו, אממ, אממ
, ועליתי לקומה השנייה, אבל הדלת נעולה, אז לא נכנסתי, הייתה קבוצה של קרובי משפחה של כמה
חולים מול הליב ושאלו אותנו
,
נדע שהנזירים שמבקרים את החולים חייבים להיות בעלי ידע טוב. חולה מחוסרת הכרה היא אם שלא מגיבה לכלום, לא יודעת כלום. לא יכול לדבר.
אני לא יכול לזוז, אני לא יכול לפקוח את העיניים, אני לא אוכל לעשות את זה לאורך זמן
, אמרתי לו.
אנשים חולים, אבל הם חולים פיזית.
זה שיום אומר שהוא לא מודע, זה החלק הפיזי.
בשר ודם, ומוחו התעורר, לא אמר לו
דבר, והמתים עדיין היו צריכים
. זה על הגוף.
גם אם התודעה תלך למקום אחר, הם ילכו לראות את חבריהם הנשמות שמתו
ראשונים.
בואו ננסה להביא אותו לגוף לעתים קרובות, לתת לו למות בגוף.
אכפת לו?
הוא הקשיב בריכוז
. לעזאזל, תגיד את זה באוזנו, אז אמרתי לו. תקראו לו בשמות. תקראו לזה הרבה.
אני הולך לשנות את הגוף שלי קודם, ואני הולך להיות בגוף שלי קודם.
אל תצאו
סתם, ותגידו לו להיות בהכרה, תדעו את הנשימה שלכם, תיכנסו ותצאו מהגוף
שלכם, תדעו את האירועים הנוכחיים בראש שלכם.
האם אתה מבין?
יש אנשים שכבר
עזבו את הגוף, אבל יכולים לחזור לגוף, כי מזרק אחד יש את זה
. זה כמו מגנט שמוצץ את הנפש לתוך הגוף
. אבל אין הרבה יניקה.
האם אתה מבין?
הוא מיהר להיכנס.

ואז הדלת נפתחה, הלכנו למקום
אחר ( באשר לאניסק. לא אמרתי לו.
הוא ראה את הגופה והוא ידע אותה בעצמו.
זו הפתעה.
למות כי אם תמות בגוף, העור שלך יתבלה
כמו שגבר צעיר הוא ילדה)
היא הזדמנות פז עבור המתים לדעת את האמת.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
האם אנחנו עומדים עכשיו
? זה אותו
מקום, הרבה דברים שאתה לא יכול לראות כאן, אבל הם ממדים שונים, לעשות את זה
, להתנגש, זה בסדר.
אולי התודעות שלנו חופשיות, מרוכזות מבלי להיות מוגדרות במודע. זה הולך להיות טיפטו,
הצצה לאנשים מסוימים, שמיעת קולות מממדים אחרים

, עד שתחשבו על רוחות רפאים שמסתובבות
ליד האוזניים שלכם. בואו נגיד שרוחות רפאים באות לשטות. הוא מוליך אותנו שולל כל הזמן.
אבל אנחנו הולכים ובוחרים לפחד, בלילה,
בלילה, בלילה, ולא לפחד בכלל.
החבר'ה האלה הם חבר'ה בסדר, הם רואים את כולנו, אנחנו הולכים לעשות רוטינות.
זוכרים איזה תאריכים?
הוא יכול היה לראות את זה.
יש הרבה במקדש, ויש הרבה מלאכים ביער.
בני האדם הם (גופים בשרניים או מחוספסים).
החיה, הכלב (גוף מחוספס)
רוח רפאים או פרטה (כעדינים יותר)
מלאכים (גיא כל כך בסדר, שהוא נותן לו את השם גיטיפ)
גוף ב (סוגריים) זה קיים בכולנו.
לכן, אלה שחטאו וחשבו
שאף אחד לא יראה את זה, כמובן, טעו
, ואלה שעשו טוב חשבו שאף אחד לא יראה את זה.
לא שאנחנו מצליחים, עושים צ'ואה. יש ממדים עדינים, שונים של הגוף, תפיסת פעולות, אפילו
מחשבות, זה יודע
# אין סוד בעולם...
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מה הכי מריטוקרטיה?
נסלח. . יש הרבה יותר זכות מאשר לקחת כסף כדי לבנות מקדש.
הזמן עץ עמוד הזמן את הנשיא ספר את הקיר
הזמינו גג הזמנות קומה ג'ונגקוטי ג'ונגסלה
אובק אדיש לרגשות המשפיעים
עליו. דרך האוזניים, דרך העיניים, דרך הלשון, דרך האף, פיזית,
נפשית, נסלח, נסלח, לא נענש, מוחזק, כועס, לא מרושע.
אל תלך אחרי זה, ותרחם עליו במקום, שאוסף צדקה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנשים שהולכים ל"נירוונה" לא. מה תקוע?

מכור לבני אדם מבאס.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס עם פצ'ארין קסמסאט.
תייגת את פצ'רין קסמסאט.
24 באפריל, 2015
תרגול דהרמה יומן " מי שלא מתאמן הוא מאוד לוזר של האומה.
עקוב אחרי זה!
זמן מוטוקרוס מניב = הסבל יבוא לשרוף, חוסר סבלנות, כעס, אי נוחות. יש
קובלנות, אומללות.
אם נמות ברגשות האלה, נלך מיד לגיהינום
. כאשר מוטוקרוס מניב תוצאות, הסתכלו על המצוקה שמתעוררת. זה לא חובה.
זה נראה כאילו זו דרמה, אין בה שום יתד, והיא
הולכת להיעלם מעצמה, אבל אל תכריחו אותה להיעלם.
זה יהיה סימפטומטי, כמו, "הסבל משחק עבורנו הצגה".
אוהבים הם בהחלט לא חפצים. אם הקאנון והכשרון אינם שווים.
גלגולים של נשמות צריכים גם להתפזר למקבילים של אנשים אחרים.
הורים, קרובי משפחה ואחים מתים ומפוזרים במקומות שונים
. אז אל תנצלו את זה, אל תלכו להביא מוטוקרוס כדי לשרוף לנו את הלב. לבד, יש לנו חזון
לשאת פרי כל הזמן.
אאו סודהבאן. היתרון של סודהבאן הוא שהיא יציבה בעולם שצריך להיוולד. נולד בשני
עולמות, שמים ואדם.
באשר לאלה שהם נמוכים כמו סודאבאן, הם בני תמותה. הכפריים זכו לכך.
יש
לידה לא ברורה, אבל היא נולדת בעיקר בתהום.
הכומר מריט תרגל את הדהרמה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אבל הצעתי. הוא אמר שהוא יציית, אבל עמוק בפנים הוא יעקוב אחרי זה או לא יציית לזה.
לואנג פי לא היה במצוקה.

אין משפחה, אין מציאות
, יש רק קארמה גורלית, הכל מתאחד.

פעם רציתי לברוח. לא קשה להכניס את הראש לאסם.
זה כמו להושיט יד ולתפוס גוש פחם אדום, זה חם

, אבל עכשיו יש לו יד קסם. תפוס כל דבר, אל תהיה במצוקה, חסר סבלנות.

אבל מערכת הזמן לא נכנעה לצורך ללכת ולעזור לו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם מישהו אומר לנו, "בואו נמות, אל תיוולדו מחדש".

אענה כי

" הכומר " הוא ברכה טובה מאוד.

זו נירוונה עצמה

, אבל יש אנשים, כועסים, כועסים, יש את זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה ממש טוב.

זה יכול לשלב אלמנטים כי הם נוכחים באופן טבעי. אדמה, מים, רוח, אש
, יצוקים כדי לתת לצורה להיראות כמו חיה, או
זה יוצא כסגנון
גוף של אדם, קצת יפה. חלקם לא מושכים, חלקם נאים.

יש לי איברי מין
גבריים , אני גבר, אני גבר, אני טיפש.
יש לי איברי מין נשיים, אני אישה, טיפשה

, אבל זה נכון. הממזר הזה הוא גבר, הממזר הזה הוא אישה.
זו מתיחה מוחלטת. זה לא גבר, אין אישה -

זה רק נדודים עם נדודים, ובורות.

אם אתה, איש חכם, יודע מה אתה אוהב, זו לא אישה אמיתית
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אחד
מהם התגורר עם
אשתו במשך שנים אך לא היו לו ילדים.
מכיוון שהאישה היא א,
ומיה ת'יה מביאה אישה אחרת כאישה כדי שיהיה לה צאצא, האישה החדשה נכנסת במהרה להריון, ומיה לואנג יודעת שהאישה הקטנה בהריון
, מפחדת שהחכם יוותר על כל אוצרות האישה הקטנה
, ולכן היא מסוממת עד שהאישה הקטנה תפיל

. כשהאישה הקטנה נכנסה שוב להריון, היא סיממה שוב
, ובפעם השלישית היא הייתה בהריון, וכתוצאה מכך מותם של האם והילד, ולפני שמתה, האישה הקטנה ידעה
שזה
בגלל שמיה לואנג הייתה מסוממת
, אז הוא קשר את הוונדטה, "הגלגול הבא, גוג'אק,
בוא נהרוג את הילדים של מונג ומונג. אה, רשע".

לאחר שהאישה הקטנה מתה, היא ממשיכה להיוולד כבהמה. וכאשר Sangthi לומד כי אשתו הקטנה צריכה להפלה כי מיה לואנג הוא נרקומן, הוא מכה את מיה לואנג למוות

, ומיה לואנג מתה ואז הולך להיוולד כתרנגולת באותו בית כמו החתול (אשתו הקטנה).
ביוץ ובקיעה של צאצאים החתול (אשתו הקטנה) היה בא לאכול באופן קבוע עד הפעם השלישית שהחתול (האישה הקטנה חטפה את התרנגולת ומעכה אותה למוות.

התרנגולות (מיה לואנג) קשרו את הזדון וגרמו להן
להפוך לנמרים. החתול (אשתו הקטנה) מת להיות צבי
. לרדוף, לתפוס, לאכול, להאכיל, ולפני המוות,

את הצבי (אשתו הקטנה) לפני שמת שוב
. זה הוביל ללידתה של גברת יאקסיני
, ואת הנמר (מיה לואנג) להיוולד כאישה אנושית.

כאשר אישה אנושית (מיה לואנג) יולדת ילד. גברת יאקסיני (אשתו הקטנה) באה לתפוס את התינוקת (מיה לואנג) ובפעם השלישית. האישה האנושית נשאה את התינוק לתוך המקדש, וביקשה מהבודהה עזרה.

אז הבודהה הראה את מופע הזדון שהשניים קשרו יחד. זה גרם
להרבה סבל. לאחר מכן הוא הביע את האשמה בהזמנה. להראות לך סליחה כשאתה מראה דהרמה, שניהם מוכנים לסלוח זה לזה. זה הביא קץ לגורל בין השניים.

סלח לי, אחרי הדהרמטאן,
כי דהרמה יכולה לאכול הכי הרבה
. אבל בואו לא נזמין איתו, אבל בואו לא נזמין איתו

, ויש להם מזל לראות את בודהה
, אחרת הם לא גמורים.

(אם אתה לא רוצה לראות מישהו ששונא את זה בפנים, תעשה את ההיפך ממנו. הוא כועס. הוא חטא, אנחנו נזכות.)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מחר, 7 במאי, בשעה 16:00 בוואט נונג יאו
בנקודת הרישום. יש CDCD. דהרמדהיאקשה חופשית (כמעט אלפיים גיליונות).
תוכן הסדין הוא על איך לעשות את הכשרון לפני האכילה, איך להיות נכון, כמו שאמר הבודהה.
ואנשים שאוהבים לאכול אבל לא ממש נהנים מזה (יש הרבה אנשים כאלה),
> כשאדם מת, איך אנחנו יכולים לעזור לו ללכת לעולם הבומומי הבעייתי
(חשוב מאוד בזמן המעבר, אנחנו עצמנו צריכים למות, צריכים לדעת)
, > מיינדפולנס. מרווה מצוקה נפשית (מתוך TheRavada)
> בריחה מחטאים, כיצד לפתור את התבנית של הבודהה?
> העיקרון של הבודהה של חלוקת הוצאות רכוש
> "יודעים לאהוב" מתאים מאוד לבני נוער (מומלץ).
האם הנפש התאומה אמיתית, איך הנפש התאומה, איך אני לא יכול לראות אחד את השני שוב בעולם הבא? איך מוצאים אנשים טובים ועוד?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(כאשר הבודהה מוביל את המזמור Itipiso, יום מתפלל בהתאם
, בואו נדע רק) , השתמש בלבך כדי לראות מהו האדם ששומע את המזמור, מהו האדם שמתפלל
(זה כאשר הבודהה אומר שזה לא אנחנו)





,
#ตอนเย็นฝนไม่ตกหรอก.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
איך לזכות להזדקן חייב

. עזוב את החיות שעומדות להיהרג, כלומר, את הרוצחים שיצטרכו להיהרג
.
כמו החיה. פילים, פרות, חזירים, רצפים רודפים ופקודות באמת הולכים למות.
ככל שהחיה גדולה יותר, כך גדל כוח
החיים # דונגטרין.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
איך להיות יפה, עור טוב, חמוד,
חייב להיות
אדם שאינו כועס בדרך כלל. זה לא נמש. זה לא מנומש. אין שוחקים. גם אם זה נכון, זהו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
איך יש לך עיניים יפות....
חייב
כשמסתכלים על אחרים, מסתכלים עליהם בשורה
, מלאי חמלה, לא מתגנבים מבטיהם.
כשאני מסתכלת על זה, אני לא מסתכלת מאחורי הגב

, #ชาติหน้าได้ตางามแน่นอน
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, נשאר עם אונצ'אלי סיריוואל ו-36 אחרים.
תייגת את אונצ'אלי סיריוואל, סופוואדי נורקאו, סופאני ראגבונג, קונדל קאסמסאט, סאקצ'ארון קאסמסאט, רוואדי פאנגקום, טידאראט אונסה, SO DA, טיפוואן וונגקאו, פום פים, יורי קואה פאבינוך, וואנצ'לאום ראגוונג, פונגפאצ'רה פאצ'ראפונג, וילייראט סאטארופינאט, פראפאפורן בוטאסאן, סיריוואן צ'יצ'רדצ'ו, וויצ'ודה אינת'אבוט, סוטי פרומפאנג, ת'אניאסירי ת'ומפון, יואי יואי סאו ניי, סאביפה טוירומפ, פלוי-פלוי סארוניה-בונפראונג, פוקי' פוקי, פרייטר מוס, ויפה ג'נטוונג, סומצ'אי נוי אל, אוראי קינגקאו, וויפאדה דאוונג, סופטרה סיריוואן, אוראיוואן דאונגקאו, אותה נשימה, זמן תאילנדי, מחצית החיים, נאת'יה חונת'יאנג, וורוראקארן לנקאו, סומבון מונטונג ויצ'יטרה סאטאיאקול.
מאי 12, 2015
1)אם יש סיבת מוות עכשיו..
מוכן לעזוב את העולם הזה לעולם הבא?



❌ הכשרון
[] חטא
3)אילו יתרונות שמרנו אי פעם, וכמה
קדשנו (אכלנו)
פעם אחת / לעתים קרובות למדי / על בסיס יומי
(משגשג ❌ , מתפלל שמירה על הקאנונים) לעתים קרובות / לעתים קרובות למדי / על בסיס יומי 3)צנוע (לעתים קרובות) (לעתים קרובות למדי) (על בסיס יומי) 4)עזרה לאחרים (לעתים קרובות) (לעתים קרובות למדי) (על בסיס יומי) 5)שתף את הטוב עם אחרים על ידי הקדשת צדקה או לשכנע אחרים להצטרף ליתרונות (לעתים קרובות למדי)

(לעתים קרובות למדי) (על בסיס יומי) 6)להקשיב לדהרמה (לעתים קרובות) (לעתים קרובות למדי)
(
על בסיס יומי
) 7)










הראה את הדהרמה לאחרים
, למשל, היי.






לעתים קרובות / לעתים קרובות למדי / על בסיס יומי
[פריצה, התעללות ברכוש של אנשים אחרים]
. לעתים קרובות / לעתים קרובות למדי / על בסיס יומי
[התנהגות בלתי הולמת ארוטית, כולל כמה חברות אחרות]
. מדי פעם / לעתים קרובות למדי / על בסיס יומי
[שיחה ערמומית, כמו להקשיב לצד הזה ולהגיד לי את זה.
תקשיב לצד הזה ותגיד את הצד הזה. בגלל זה הוא נלחם.]
לעתים קרובות / לעתים קרובות למדי / על בסיס יומי
[בכוונה לשקר כדי לשקר, כגון מישהו קורא הבוס, אבל הבוס מורה לנו
לענות "נעדר", ואנחנו עונים לשיחה, אומרים בלבנו בהדרגה: "הבוס מורה לענות",
ולאחר מכן מדבר בקול
מלא "הבוס נעדר".
מדי פעם. /לעתים קרובות למדי /על בסיס יומי
[נניח ניבולי פה]
. לעתים קרובות / לעתים קרובות למדי / על בסיס יומי
[חמדן לרצונותיהם של אחרים]
. לעתים קרובות / לעתים קרובות למדי / על בסיס יומי
[לחשוב רע כלפי אחרים]
. לעתים קרובות / לעתים קרובות למדי / על בסיס יומי
[האם לאחרונה זכינו לכמה?]
לעתים קרובות /לעתים קרובות למדי /על בסיס יומי
[האם חטאנו לאחרונה?]
מדי פעם /לעתים קרובות למדי /על בסיס יומיומי
[האם אנו מרוצים מרמת הכשרון והחטא שהצטברו בחיים האלה?]
✅ מרוצים [] לא מרוצים

{סך הכל, איזה ערך אנחנו חושבים שאנחנו עושים הכי טוב}
לאכול = מלאכים (גמור ממלאכים
, קנונים = חזיונות אנושיים
, תפילות = ברהמס
. ❌ אם אנחנו חושבים שחטאנו יותר. יש נטייה לכס המלוכה (אביי, גיהנום, פטראוס).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
12 במאי 2015
שבוע לפני כן הרגשתי שמישהו ימות, אבל לא ידעתי באיזה בית זה
אמור להיות.
באותו לילה, לואנג צ'יט עשה מדיטציה וראה את העולם התחתון הולך צפונה, הולך דרך החומה.
הוא איש גבוה, לא שמן
. לא זקן מאוד, כבן 60.
לואנג פי כבר ראה את שגריר יום, ידע שזה שגריר יום בלי לדעת לאן
ללכת. התודעה יודעת את עצמה.
זה כמו האדם הזה: יש לו ידיים, רגליים, יש לו ראש, יש לו אוזניים, יש לו פה, יש לו אף, יש לו עיניים, אבל הוא גדול, גבוה, עם עיניים
אדומות. אני לא כאילו אני בן אדם, לבוש כמו
חייל בוראניה, עם עוקץ בצבע דם, שרשרת נשמות, האבא הגדול הזה שגם הוא
מת, ואז יאם, השגריר הולך עלינו.
זה כאילו אתה עושה את חובתך.
לא היה אכפת לו מהסביבה שלו, הוא היה ישר לסבתא לבד
, אז ניגשנו אליו ויירטנו אותו, ואמרנו לו לעצור קודם.
יש מה לשאול
, שגריר יום: מה העניין? מה עם החבר'ה של המוטוקרוס?
אגו: אטמה אמר..........
אתה לא יכול לענות על זה, ואז לומר את השאלה ששאלנו.
הבה נקשיב ואז נלך משם
(אם בהכרה. הוא קרא לזה חזון).
הוא קורא חלומות.)
אז ממזרים, אל תאמינו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אתה מגיע לשלב של "מיינדפולנס", אז
כל הסבל והבעיות שבני
התמותה חווים.
האדם ה"מודע" יתאפק מסבל.
אבל אם זה בטעות נשרף מיד, זה מאמן תשומת לב להיות אוטומטי

(המוח יהיה גישה אוטומטית sodhaban עצמו)

, אבל תשומת לב זה לא מספיק, זה לא יכול
להיות משוחרר. זה גם אומר "תודעה" של היודע, אבל לשם זה שייך.
אנחנו צריכים לתבוע בחזרה את התודעה של אלה שיודעים שזה אנחנו, כי זה לא אנחנו, זה בגלל שיש סיבה שהם צריכים לדעת.

אם לא, זרוק אותו.. ייקח הרבה זמן ליצור אומה אחרת כמו ברהמה

(המוח ייכנס לנוף אנאקאמי).

צריך להפיל אותו
. מכאן הוא יהיה קליל, קליל
, ברגע שהבין שיש אותנו, הוא ייעלם אוטומטית

( הוא נחשב כמי שנכנס לזרם הנירוונה ).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
האם למישהו יש מה לשאול, למשל את הסיפור?
איך זה אחרי שמתים?
נושא הפילנתרופיה בדרג
הזוטר הוא לאכול.
הרמה האמצעית היא קאנון
, רמה גבוהה של תפילה, או קארמה
, אם אתה יכול לענות על זה, אתה תענה
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
דהרמה, סבא, חולדות וחולדות,

"אם נסתכל על העפר ליד הרגל שדרכה עליו. העיניים שלנו יכולות לראות את האדמה.

אבל אם נסתכל על זה מרחוק, יותר טוב.
נראה הרבה דברים"

(זו התשוקה שמפתה את המוח הרחק מנירוונה).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
13 במאי, 2015
אנשים שאומרים לאנשים, זה לא לתרגל דהרמה.
מתורגל, זה מטורף, זה לא מודע. התאבדות, למשל, ראתה
הרבה (בואו נגיד, החטא הקארמי נכנס לאדם שמדבר במלואו).
לגבי האנשים שמתרגלים את זה, שאומרים שזה מטורף. לכו לאיבוד באשליות השווא שהפסיכולוגים יצרו
. אם אתה מאמין בזה, אה, זה רע
. לראות את זה, לראות את זה כל הדרך לחשוב שזה נכון. אם אתה לא מתנשא, אתה יודע, זה
דימוי מזויף שנוצר על ידי המוח.
לגבי אלה שהתאבדו. הוא ראה שהגוף הזה, זה ביוב, כלום. יש רק אלמנטים.
זה כל שלושת העולמות
, ואני חושב שזה הוגן, אז למה
להישאר? זה דבר אחר, מי הולך לעלות גבוה, לא הולכים להיות רעים שעולים, זה חוסם את זה.
אני לא רוצה שלוד ישוחרר, במיוחד על ידי הסכרים, והמלאכים הרעים
.
לפתור את זה על ידי להיות מודע לגוף, ואז זה לא יעשה כלום.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כדי לעשות מדיטציה על לראות מה רוחות הרפאים עושות, או אם
אתה רוצה לבקש מספר
, בצע את זה.
אתם מכירים את הנשימה, פנימה והחוצה
, עד שהרוח נעלמת, אתם יכולים לראות את האור
, ואז לאמץ את האור לתוך הלב
שלכם ולהשתמש במוח שלכם כדי לאלץ את האור הזה להאיר לכל הכיוונים.

אבל אל תתנו לתשוקה לקרות, זה יהיה מחסום להתאפק
, לחשוב על סגידה לבודהה ולדהרמה דהרמה.
בואו נראה, למי יש הרבה
יוקרה בצד הזה? על פי רוב, החבר'ה האלה קלים לביצוע. החבר'ה אוהבים להיות רגועים. אני לא אוהב לעשות שום דבר כדי לשמור על המוח שלי לשחות.
בדידות, שקטה, מהוססת, לא מאוד נוטה חברתית לקחת את זה לכאוס
# בואו נראה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
26 במאי 2015
הפכתי לנזיר, ואני אסיר תודה גם להוריי: "
זה לא שהכומר עזב אותך לא להסתכל עליך בכלל, אלא להיראות אחרת".
אמנם, תן לך חקלאות, לעבוד בעייפות. דברים שונים. זה נכון.
אם הייתי בן תמותה, תושבי הכפר היו צריכים לעבוד בחקלאות. אבל זה נזיר.
שההורים צריכים לתת בחזרה, אתם יודעים...
אני אספר לך על אבא שלי.
גאי מת ואתם נולדים בשם פטרה אופטיקה, סוג של פטרה אוסטופצ'יבי פטרה.
קארמה לא תהיה כל כך
כבדה, אז היא נשלחת להיות צדקה מתוך מסירות, אבל אם היא הולכת לעזאזל
, אז אי אפשר להקדיש אותה.
יום, אבי, כשלא היית מת. עדיין בחיים אתה כמעט ולא עושה
משהו
, אתה לא עושה כלום, אתה לא מרוויח כסף
, אתה אף פעם לא הולך לטיפול. עזוב את הזמן ללכת עם משהו אחר
. כי אתה לא מקדיש זמן לשים לב להצטיינות, אלא להשאיר את הזמן שלך כדי
להרוויח כסף עבור עבודה. תתפללו שזה עוד יותר גדול, לעולם אל תעשו את זה.
למעט
בעלי חיים, חיות גדולות לא הורגות בכלל.


כשהוא מת, הוא רוח רפאים (אבל לפטרה יש 31 סוגים).
רק סוג אחד יכול להיות ראוי.

ולאחר זמן מה, הוסמכתי, הוסמכתי כי התלוננתי בפני אבי
שארפא
(אך לא אתרפא). הוסמך בקרוב, אתה מת מן האדמה, ואתה נולד על פני האדמה בגלל היתרונות הגדולים שהיא מגיעה אליהם (עכשיו פספסת את ההזדמנות
להכיר את הדהרמה, להפוך למלאך בן תמותה, להיות מלאך בן תמותה, להיוולד על
פני
האדמה יום אמא סיפור אמא שלי הייתה במצוקה כזאת שאני סבלתי.
מכיוון שהמוטוקרוס הישן הניב תוצאות, המוח סבל כל הלילה והיום.
ללא מוצא, הבעתו היתה עמומה, עצובה, בוכה.
כי אתה מסרב להשתמש בחובות ישנים. מוטוקרוס
ישן זה קרה, אבל עכשיו, כשזה השתנה
,
לימדו את אמא יום ללמוד לגדל מודעות ולהיראות במצוקה.
"סבל ואושר, זה כמו דרמה, זה עבר",
אמר.
תמשיכי לראות, תמשיכי לצפות, אמא
. זה מה שהייתי עושה עם אנשים אחרים, והתפללתי לפני השינה
. תמר
זה לא יום ארוך, אז אל תשברו אותו.
עשית כפי שנאמר לנו.
מה שאני עושה זה לתת בחזרה לאמא שלי. זה מתעלה על הכרת תודה
. זה היה גבוה יותר מהכרת תודה עולמית, הוא עשה זאת.
זוהי הדרך הטובה ביותר, אם כן, עבור מי יתגמל את המוטב
. אם אתה ממשיך לראות את זה, לראות את המוח שלך, לראות את הרגשות שלך, זה משתנה.
עד שהבנתי שהרגשות שראו את זה זה לא אנחנו. התודעה היא לא אנחנו.
לפני שנגמר לך הזמן, לפני שאתה מת, לפחות אתה צריך להגיע לסודאבאן
. מעבר ממוח בן תמותה מקומי לכת אריה.
אם מת, זו האלה אריה.
הורים הם תורמים

מאוד". לפני שזוחלים, מאשר מנתחים, מאשר גדלים,
חושבים
, "אנחנו צריכים.
תחזירו לכם, במירב".
מוחותיהם של אבות ואמהות עדיין לכודים בנוף בני התמותה.
אתה לא מבין את זה, אריה. איך זה הולך, איך זה טוב?
אתה צריך ללמוד וללמד אותך.
כסף יכול רק להחזיר את הגוף
. לגבי המוח, זה לא באמת
# איזה סוג של בני אדם, או איזה סוג של מלאכים מתים?
לא יכול ללכת לעזאזל.
לא יכול ללכת פטראוס.
לא יכול ללכת כמו חיה.
1האדם >
שרואה שהמוח הוא לא אנחנו.
הרואה צריך להיות אדם מוסמך", אמר סודבן."גם אם אתה יכול
לראות, סודבאן מגיע מכפריים רגילים, אבל תסתכל על
המוח ותראה שזה לא קבוע, זה לא אנחנו, אבל זה עדיין לא
אפשרי>.
זה 3
> אנקאמי הוא בן אדם שמפתח תודעה משלב הסקיטקאמי.
Pannakami
4> Arhat הוא אדם שמגיע Bhumijitonakami. ארהאט זה הוא זה שהרפה מדעתו
, מת ונכנס לנירוונה.
איך זה להיות בן תמותה עם אריה בהומי?
בני תמותה הם אלה שעדיין נמוכים וחלשים,
הם רמות נפשיות שעדיין אינן חופשיות לצמיתות מגיהינום החיות. עדיין יש סיכונים.
אריאפום הוא אדם ברמה נפשית גבוהה שלא יכול ללכת לגיהינום כאכזר.
פעם אחת ולתמיד
ישנם 4 מפלסים
, 1 סודאבאן
, 2Skitakami
, 3, Anakami
, 4 Arhat.
לחבר'ה השמימיים יש שני צדדים.
מלאך בן תמותה נגד אריאצ'ון
אנג'ל בני התמותה מתגלים (מתים), והולכים לגיהינום. ברוטים, פטרה, שדים, רובם
, רק חלק קטן שרד.
אם תקרא את זה, תבין את זה (אם מישהו רוצה
להתאמן, צ'אט).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
>. >
. מנטלי #
האם מישהו יכול לענות על שאלת
הדהרמה (1)השאלה היא: האם רוחות רפאים יכולות לראות מלאכים?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
היום, צאו לסידורים באובון, לא לבזבז טיול, נצלו את ההזדמנות לחלק תקליטורי דהרמה^^

היום
לפני שחוזרים לביג סי, מחלקים את הדיסק "דע אהבה" לתלמידים בקניון!!




הדיסק נגמר
ממש מהר [זה בחינם]

. 2 גיליונות דהרמה
המופצים היום [1] שים את המוח לפני המוות.] זה ניתן ליום שהוא מאסטר מסוים
,
[2. זה
אחד ניתן לאותם בני נוער הלומדים

במיוחד #แผ่นที่สองวัยรุ่นน่าจะลองฟังน่ะ
כי התוכן של הסדין הוא על אהבה, פלירטוט לא מקל. שבור לב, חוטף חבר. סירוב לקבל אהבה, נכזב. קנאה הורגת אחד את השני, ויש את חוק הקארמה.
מה
אם אתה עושה את זה, למשל, אם אתה חוטף אוהדים אחרים, איך

זה הולך להיות, כי נשבעת בעבר
, גורם כמה

סיפורים, או אם אתה זוג, אתה יכול להקשיב לזה גם
בגלל התוכן
. לבני נוער, עד האמצע
, למי שהולך להתחתן.
אנשים נשואים
בכירים יש בעיה שצריך לפתור, לא קארמה.

אם מישהו מעוניין, אני רוצה להקשיב.

> זה קובץ שמע mp3, אז נסה להאזין לו

www.jozho.net/index.php?mo=3&art=128296

או להאזין לו www.jozho.net/index.php?mo=3&art=361180.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

הנזיר החדש שאל: #ถึงจะผอมกว่านี้จนเห็นแต่กระดูกติดเนื้อหนังก็เอา

נולד בן אדם, מאה שנה לתוך הסמסרה ההיא. כמו מכת ברק אחת, ואז דעכה

, לא יכולתי להשתכר.

יש לזה גוף, וזה חייב להיות שווה את זה.
שימוש הוגן בפועל מתגמל עוד יותר.
זוהי התמורה הטובה ביותר, האולטימטיבית בשימוש,

#เราลองใช้ใจมองดูร่างกายเรามันเป็นยังไงตอนนี้ 1:
1. 2:או שאתה
מרגיש שזה ברור, אוורירי, קליל, ברור?

אם זה עדיין בפסוק 1, אה, אתה צריך לנסות להשתמש במוחך כדי להסתכל על זה לעתים קרובות, וזה ידלג לפסוק 2 עצמו
(זה נקרא דהרמה.
אני יכול לעשות את זה בכל עת)

בעמדת האגו
(כלומר ללמוד את הדהרמה עם שני הנזירים האלה.
1 מאסטר פראמוד (אני מרגיש מחובר אליך היטב. הוא לימד את הקטגוריה צ'יטה,וודנה כי הוא עקב אחר אפקט הכיבוי של הסבל)

, 2 מאסטר קוקריט
(לימד את אנאפה
, ולמד דברים שהוא לא ידע על הסיבה. התורות, כביכול, נחשבו במקור לסוג המורים המאיימים על האמת. זה סיפור בודהיסטי, וזה
מתוך תרגול

, ומאיזה

ספר (אם זה לא צעד רחמני, חתך לרגל, זה לא פוסט
, זה לא הולך לשחק שלבים, אבל זה תרגול שקט
, לא לספר לאף אחד.
עזוב את הקארמה שלו
. אם הוא היה מעוניין, הוא היה מתפתל למען הדהרמה בעצמו. אנחנו רדומים, אנחנו לא צריכים להתעייף.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מאי 30, 2015 הנזיר החדש שאל: האם
האח לואנג הוא רזה אמיתי?
למרות שהוא היה כל כך רזה שהוא יכול היה לראות את העצמות בבשר, הוא היה מוכן לסחור.
נולדתי בן אדם. הקדמונים אומרים: מאה שנה בסמסרה ההיא.
כמו ברק פעם, הוא דעך.
זה כל כך קצר שזה נותן לנו זמן לראות ברקים
. אנחנו לא יכולים להשתכר משטויות.
יש לזה גוף, וזה חייב להיות שווה את זה.
שימוש הוגן בפועל מתגמל עוד יותר.
התמורה הטובה ביותר, אולטימטיבית לשימוש
# אנחנו מנסים להשתמש במוח שלנו כדי להסתכל על הגוף שלנו.
איך זה מרגיש עכשיו
1:האם זה מרגיש מוצק, כבד?

אם זה עדיין בפסוק 1, אלוהים אדירים, אתה צריך לנסות להשתמש בשכל שלך כדי להסתכל על זה לעתים קרובות, החוכמה נולדת, ואתה
הולך לדלג לפסוק 2 (
זה נקרא דהרמה.
אני יכול לעשות זאת בכל עת),
כאשר אני לומד
את הדהרמה עם שני הנזירים האלה, אני מרגיש מהר
מאוד מובן.1 מאסטר פראמוד (אני מרגיש קרוב מאוד אליך. הוא לימד מחלקות.

2המאסטר
(מלמד את אנאפה
, ולומד דברים שאינם ידועים על סיבת האירוע. תורתו
ככה זה להיות מורה שמוציא את האמת החוצה. סיפור
בבודהיזם, הסיפור הזה )
לקח את הידע שלמדתי כאן
, ומהתרגול
.
(אלמלא הצעד הנדיב, לא הייתי מפרסם אותו, לא הייתי משחק
שלבים
, אבל הייתי לומד אותו בשקט וברוגע
. עזוב את הקארמה שלו
. אם הוא היה מעוניין, הוא היה מתפתל למען הדהרמה בעצמו. אנחנו רדומים, אנחנו לא צריכים
להסתבך בכלל.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מאי 30, 2015
האם היינו אי פעם בגן עדן?
אולי ההרגל של ההוויה אבל עם האושר כי הוא clairvoyaning עם היתרונות צדקה שנעשה כאדם
. ברגע שהוא מתנשא, הוא יכול ליצור כל מה שהלב רוצה.
לב תאוותני, תשוקה וכמיהה לכל מה שאינו יותר ממה שהוא לא מאשר הוא פינוק

עצמי, שכן הוא רגיל ליצורים הקונבנציונליים שהיו יפים
(מלאכים, אלות הגיטיפ) אחר כך, כשהזמן אוזל, זה גלגול.
מאת וימאן

(פסק זמן, זה כל היוקרה לחיות בה.
זה מחוץ לחיים.
יש קארמה שמוכנסת לצדקה),
להיוולד כאדם, אז מה העניין?
אם הם אוכלים הרבה, זה הולך לעשירים.
אם הם יהיו כשירים,
זה יהיה מתון.
והסועדים הקטנים חשבו על זה,
וההרגל להישאר בנוח היה בא בעקבותיו.
אם זה חושני, זה אדם שאוהב יופי, אוהב יופי, אוהב להיות נוח, נקי, אוהב לקשט אותו כדי להיראות
נעים, והוא מרוצה מהתמונות שכדאי לראות. אני לא רואה את החיסרון בתמונה הזאת בכלל,
והמוח שלי לא חופשי כי ראיתי אותו.
ראה פריטים חמודים, מענגים, רכושניים
או נשיים. ראיתי גבר נאה שלא ידע איך הוא. עשירים, עניים, סרטניים, מטומטמים, מטומטמים, או רגילים
,
או גברים ראו נשים יפות וחמודות (אם כי הם אפילו לא יודעים איך הם
). טוב לעזאזל, עייף, מטורף, עשיר עני, ג'ולי, לא ירוק, או אחר)
אז.
התודעה היא כמו ליפול לשלטון במה שהיא רואה. זה לא עצמאי כמו שהיה כשהיה.
אני לא רואה את זה בכלל,
וקשה לסגת.
אדם מסוג זה הוא אדם חושני.
אם אתה הולך להתאמן, אתה צריך לדעת את האמת של הגוף שלך. הדבר האמיתי, האמת.
בצורה הוגנת.)
אם זה מדעי, זה עדיין טיפשי.
נסו ללטש אותו קצת, אל תתנו לו ללכת במשהו מהנה, הזוי, מענג
. (אם משוחררים, מתגלגלים מחדש, זה אפילו יותר קשה.) לא צריך לפתור?
הממזר הזה ימשיך ללכת לגיהינום.
זה מספיק כדי לשלוט עכשיו. לאחר מכן, אתה לא יכול לשלוט בזה, ולא
להקרין טוב לב
בטעמים, ככה זה. זה יפה.
עד 6 שכבות של גן עדן, מלאכים, מלאכים, פיות, קינארי יהיה יפה.
יהיה לו דימוי שנוצר יפה
(זה יהיה מזון של חושניות)
, אבל תן לו להקרין כמו, לשים את עצמנו במרכז הרחמים, להתפזר לכל הכיוונים
(כמו סלע נופל למים, ואז יש מעגל מורחב, זהו).
לכל העולם יש 3 כריזמות
, 1 חושניות, 2 סופר
קל לפתור. קל לפתור
(בפעם הבאה אני יכול לפרסם)
3mohajan, קשה לפתור.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מאי 30, 2015
איך לפתור את "פחד מרוחות רפאים" החברים של יום השנה בספר הפייסבוק איך פותרים את זה? כאשר יש
פחד מרוחות רפאים, כיצד אוכל
להסיר את הפחד?
קחו בחשבון את בעלי החיים סביבם, נמלים, חרקים וכו '.
הוא לא רואה שיש פחד עצום בכלל.
אנחנו אנשים אמיתיים, בעלי מוסר גבוה יותר מבעלי חיים. האם עלינו לפחד? בידיעה זו, 2.
אותו "ממזר רפאים" שמפחיד אותנו. זו רוח רפאים, זה לא אותו דבר, זה מת
, זו רוח רפאים, זה צדקה, זה מלאך
, או בן אדם, או אם זה קורה, זה מתוך רוח רפאים,
זה נולד בגיהינום.
בואו נודה בזה, לכל אדם יש דרך אחרת לפתור את דעתו ולפחד מרוחות רפאים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
9 ביוני 2015
: המדע החילוני כל כך חשוב. יותר בחינוך של המוח
, החושך, המשעמם, המבולבל..
עם זאת, הוא אמר כי יש מדע
אחד, שהוא אפילו יותר
חשוב מהשני.
יצא מהעולם ההוא
, ושהעולם הזה, האיש טוב העיניים, ראה אותו,
שהוא מכוסה כמו פגז רקוב שמחזיק ראש של צפרדע..
גם אז רציתי לצאת מהקליפה הרקובה המסריחה..." זה כמו זועף
, נאבק לרדת כאילו הוא בפה של
נחש. אה, תסתכלו החוצה ותראו את הדגים במערבולת, הדגים לא נראים כמוהו, אומרים שבני
אדם הם מעשי קונדס, כולל אלים, דווה, שטיחים, בדיחות אמיתיות.
לא כמו צפרדע, אלא כמו דג שנלכד במערבולת
. אבל אל תסתכלו אחורה על עצמנו, גם נבוכים – בוהים בנו, בוהים בנו".
"אתה מבין, זה מצחיק..
זה לא אנחנו, זה לא מי שהוא",
אבל הוא


לא
. החיה נדדה.
פטרה הייתה במצוקה.
בני אדם פגעו בעצמים.

לונגטיפ אנג'לס ברהמאלונג שמחה, הבטחה
החיות נפגעו".
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס עם צ'אניר זומן.
תייגת את סינג זומר.
דאון מוטוקרוס
11 יוני 2015 יום אה : תגיד לי את המספר
יום אה חה ליטל
***********
יום-אה קניית הגרלה אינה הפרה של הקאנון 5, אלא היא נכנסת (אביאמוח' ו') פסוק 4, היא
דרך הקניין והדרך המנוונת של העצמי 1.
חיי לילה
2 נהנה ממערכונים
3 להיות גנגסטר משקאות חריפים
4 להפוך לגנגסטר הימורים
5 לשנוא עבודה
6. האחווה ידידותית.
אם שיחקת הרבה. לאחר מכן, הנכס יתדרדר, ויהיו שקרים, פריצות.
זו דרך מנוונת לגיהינום, לידה, אכזריות.
באשר לשגשוג, לעשות את זה סוג של גורם 1.
ישנם קאנונים 5
2 מדיטציה, לדעת את הרוח פנימה והחוצה, לעתים קרובות (anapansti)
3. שקול דהרמה לעתים קרובות 4.
איפשהו לבד ויווק. חשבו על הגוף שלנו איך זה לעשות את זה
סוף סוף. 4 מסיבה זו, הבודהה אומר שאם היא רוצה משהו, היא תקבל אותו.
מדיטציה היא קארמה, קארמה טובה, השפעה מיידית והשפעה מיידית.
ואז יום אה רוצה כל דבר, הוא רוצה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
11 ביוני, 2015
אנשים עם אותם אלמנטים מסתדרים. עם אלמנטליות
. אנשים עם אותו אופי, הוספיס, מסתדרים עם זה עם אלמנטליות
. הבודהה שאל את הנזירים, "היא רואה את הסארי בהאקורן מסתובב עם
אותה קבוצת נזירים?
תלמיד: ראה, אדוני.
ע: כל הנזירים האלה הם מאוד אינטלקטואלים.
ע: ראית את מהאמוקלאנה מסתובב עם אותה קבוצת נזירים?
תלמיד: ראה, אדוני.
ע: כל הנזירים האלה, כולם חזקים מאוד.
פ: ראית את ת'אוטט מסתובב עם אותה קבוצת נזירים?
תלמיד: ראה, אדוני.
ע: לכל הנזירים האלה, כולם, יש תשוקה מחוספסת, איטית, נמוכה, אדם

מגעיל, טוב מבחינה מוסרית. אנחנו רואים היום שאנשים שהם גנגסטרים של משקאות חריפים נמצאים במערכת יחסים אחד עם השני.
להיפך, אנשים שאינם אוהבים לאכול אלכוהול יקשרו זה לזה.

אבל לפעמים אנחנו רואים שיש עדיין אנשים טובים במערכת יחסים עם הרעים
כאן (אבל מעמקי התודעה אינם תואמים).
אתה מבין, האישה מריבה, וזה הרבה מחווה כי הם לא מבינים אחד את השני.
התודעה לא יכולה להיסחף באותה צורה. אני לא מסכים באותו אופן.
חייבות להיות מריבות, בעיות עוקבות, אבל זה נשוי בגלל תמונות (גוף) אבודות
, צלילים, פעולות.
תורתו של ארהאט סאמאסאם בודהה היא האמיתית ביותר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
- המאסטר-ראשון Morning_Dharma_talk 2015-06-14
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אגדות.. פעם.


היו שם שלושה בנים, חברים.

יום אחד השתמשה האם בילד כדי ללכת לקטיף הפירות ביער כדי להרכיב את ארוחת הערב הראשונה ולארוחה השנייה בבוקר

. לילד הראשון היה רעיון ש"כדאי שנזמין חבר לאסוף יחד", אז הוא הלך לבית של
חברו, אבל החבר נעדר. אז הוא הלך לבית של החבר השני שלו. אבל החבר השני כבר לא היה
נוכח. אז היה לו רעיון: "לאן הולכים החברים שלנו, לא שניים מהם?"
אז הוא הלך לאסוף את הפרי כפי שאמו ציוותה

. הוא ראה את המלך יורד מן השמים, והלך ישר אליו, כאילו הוא מתחנן לאוכל
. הילד לא ידע מה
לעשות, אז הוא הושיט לו את הפרי שאסף
בעטלף, ופתאום הנזיר התרומם מעל צמרות העצים ונעלם

, והילד כבר אכל אותו והוא התחיל לקטוף שוב את הפרי. המוח היה הרוס. לאחר מכן, הוא הביא את הפירות שנאספו לאמו לבישול

. הילד הביא את הפרי למכירה
. זה מוכר כל כך הרבה כסף שזה לא ייאמן שכל כך מעט פירות נמכרים ביותר כסף מכל האחוזות המלכותיות.

הוא הופתע, אבל הוא קיבל כל כך הרבה כסף.

אז הוא שאל את האמא, האמא לא ידעה למה
, אז האמא שאלה אם היא האכילה מישהו לאחרונה.

הילד השיב אז כי הוא האכיל את האיש הקירח בקשה ביער בעת קטיף פירות

, אז האם ענתה,
"מכרתי את הפרי בהרבה כסף.
כי אכלתי עם הילד שלי בודהה.

אמא שלי שאלה שוב, "איזה עוד יום תבואי בבקשה?
אמרתי שאני לא מדבר.

לאחר שחלף היום, הילד היה עשיר, היה בעל עושר בלתי מוסבר
. אז הוא קרא לחברים שלו לשחק בבית לאכול קצת אוכל ואז ללכת לשחק

. לאחר מכן, חבריו שאלו אותו כמה

סחורות יש לו. אז הוא אמר, לאכול פירות עם הנזירים.

חבר שלי שאל אותו שוב, "איפה אתה אוכל? "כן", הוא ענה ביער.
חבר שלי שאל אותו שוב: "איפה אתה? "אני אסתכל

מחר", הוא ענה
. למחרת, הוא הראה לחברו לאן הלך הנזיר ופרץ את צמרות העצים ונעלם.

שניים מחבריו, רוצים לראות את האדם בלבם. מי ייתן והאדם יירד, בבקשה.
לאחר מכן, הוא קבע תור לחכות כאן כל יום לאחר קטיף הפירות.

זמן קצר לאחר שחלפו שלושה חודשים, האדם ירד, ניגש וביקש אוכל כפי שקבע.

אז הוא הזמין את חבריו להציע לו פירות ושאל אותו, איך קוראים
לך? היו אנשים שמתו, לקחו הכפריים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אבל תסתכל על זה ברחמים

. אל תעשו את עצמכם בחוסר רצון.
לבו הוכשר כך מאז העבר ואף לא אומה אחת. זה היה רב-לאומי.

בואו ניקח את זה נראה טוב.
זו הסיבה שהאומה לשעבר.
זה לא רגיל
,
ואנשים שיכולים להקדיש את עצמם לתרגול דהרמה. הוא היה צריך לדעת את אחת
האמיתות, אפילו היה לו רעיון, רצה לצאת מדרך
העולם,
#Noom. אם זה יבוא ככה, זה יושג כאדם אריה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
23 יוני, 2015
איך אנשים שצברו את האופי שלהם מטפחים את האופי שלהם? ההרגל הזה מדבק,

כי הם צברו טבע שכבר צבר יוקרה בדרך זו. אל תאטו
את עצמכם.
הגיע הזמן, זה עוד פחות. עברו יותר מ-50 שנה, זה היה בסקס חילוני, זה רך, המלאכים רעים, הוא
מוצא דרך לחסום את הטובים
.
זה הולך להיות קשה יותר.
המלאכים רעים, הוא יחסום אותנו באותה קלות שבה הוא לא הוסמך
. בואו נספר את הסיפור בטריפידאק.
סטורי מונק 2 תמונות הוסמך כחבר בדת הבודהה הקודמת.
שני הנזירים האלה הם חברים טובים מאוד. ביחד, ומבטיחים אחד לשני:
אם אדם מת מהעם הזה, אז "אלה שהם טובים חייבים לעזור לאלה שסובלים".
לאחר מכן, הנזיר הראשון מת, והפך למלאך.
הנזיר השני מת כי לפני מותו הוא נולד בהמה, תולעת שחיה עם ערימה גדולה
של פרה, אוכלת תאו למאכל,
ישנה על ערימת תאו
. הנזיר שהלך להיוולד היה מלאך. נזכיר את ההבטחה שניתנה פעם: "אם מישהו טוב, צריך לחלוק
כבוד למישהו שהוא לא טוב". חשבתי על המקום שבו נולד הנזיר ההוא. הוא
ראה את עצמו על ערימת תאו ואכל תאו כמזון.
פעם, נזיר שהמשיך להיוולד מלאך ראה חבר, לאחר שהתייחס באופן קונבנציונלי לחבורה כתולעת.
אז הוא הפך לציפור שעפה אליו.
תולעת: סקווייר, אל תבוא להאכיל אותנו, אל תפגע בנו".
ציפור:האומה שלפנינו הייתה פעם חברים. הוסמכנו כנזיר בדת הבודהה
, נהגנו להבטיח שאם מישהו הוא טוב, עליו לעזור לאלה שאינם טובים.
כשהיה גבר, הוא נגעל מאוד מפרה, אבל עכשיו הוא בא לאכול על ערימת
פרות
שיכורות. אנו נעזור לך להפוך למלאך עם הצדקה שעשית בהסמכה
. תולעת: אל תציק לנו. אין לנו קשה, האוכל
נייח, המזרנים במקום, והם רכים ורכים
, ואנחנו לא צריכים לעבוד כמו בני אדם כדי להתעסק
**, אחרי שציפור המלאך הזו עפה לשמיים, כי אין חוכמה לעזור
.
אלה שיודעים שהם יחוו משהו טוב לא יחכו לשכב ולחכות זמן רב עד שהתחת שלהם ינבט, אלא
ישאפו להגיע אליו מהר יותר.
מעט מאוד אנשים היו מקבלים את וסנבארמי כאריה #N.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
23 ביוני, 2015
מונק הוא כמו "מראה
". ביקורת(מתורגמת כנתינה)
אם תאכלו טוסה, תקבלו צדקה, כאב צורב, דימוי, חסד וחסד, צדקה,
צדקה שנוצרה מיד
ב"רמת המראה של ההשתקפות".
סודהבאן משקף חזק מאוד
, 2 סקיטקאמי משקף חזק יותר מ-3אנאקאמי, משקף חזק יותר מ-4
האחרים.
ארהאט שיקף חזק יותר מהאחר.
הכשרון הבודהיסטי הוא שהאריה, ארבעת סוגי האנשים
האלה, והם אמיתיים, ואז יש את ההשפעה ש
"כבר למדנו את הדהרמה של הבודהה, עלינו ללמד גם אחרים".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
23 ביוני, 2015 התודעה של
יום מיי כבר
מאוד ברורה, מאוד שונה מהמקור, מאוד חשוכה ומשעממת
, כי התודעה נעשית חכמה יותר, ואז מתחילה להבין שהסבל שהיא עושה הוא לא נוח, לא אנחנו
. במצב הבא, האדם שכבר
מודע "יאהב מאוד את הבודהה, שהוא המאסטר של הנושא הזה".

"אמא לסודבאן, זה לא הולך להיות קשה."
אבל מי שיהיה קשה ללמד הוא זה שלא מאמץ את דעתנו
. הורים אוהבים את ילדיהם, הם אוהבים את בנותיהם. אפילו משתק, לעומת זאת.
מכיוון שהילד יצא מהבטן שלה,
לאם הייתה נטייה מוקדמת כלפי
הילד.
אם ילדכם מוצא תכסיס ללמד דהרמה כאשר האם נמצאת במצוקה.
הכנסת הדהרמה לתוכה מובנת
, ושימוש בסבל הוא
בעל תועלת עצומה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, היה עם רונגסון קיאיאסואן ורוטיפורן תונגמי.
תייגת את רונגסון קייאסואן ורוטיפורן תונגמי.
חברים אמיתיים (חברים אמיתיים) לא חבר מזויף?


צ'ליפורן אינרוד BN. מס' 312
שתף עם הציבור • אתמול 09:05 חברים וחברים אמיתיים
https://www.youtube.com/watch?v=3PIudN5KkRY **חבר מלאכותי
** [186] ראה קורן קרישנה בנים, 4 מהסוגים האלה הם
-
אנשים שלוקחים דברים, חברים לירות לבד [חשפניות], 1
טוב אבל מדבר, 1
מוחמא, 1 משוכנע במובן מסוים, 1
אתה צריך לדעת שהם לא חברים, אבל תותבות, ו

[187] תסתכל על התותבות, הבנים, החשפניות ,
אתה צריך לדעת שהם לא
חברים

, אבל אנשים תותבים.
חבר לפי מקום 4 הוא
- להיות הוגה דעות חד צדדי, 1
להפסיד פחות לחשוב הרבה, 1 לא לקחת על עצמו את ענייניו של חבר בזמן סכנה, 1
לצאת עם חבר למען עצמך, 1
להסתכל על הבן של חשפנית
, אתה צריך לדעת שזה לא חבר, אלא חבר , על ידי המקום 4 אלה
הם -

[188] תסתכל על האיש הטוב, אבל תגיד
, אתה צריך לדעת שזה
לא חבר, אלא חבר.

לפי מקום 4, כלומר
איסוף דברים ומתן נאומים, 1
ציטוט דברים שעדיין לא הגיעו לדבר, 1
הקלה עם דברים לא רווחיים, 1
כאשר העניינים מתרחשים, להראות כישלונות [מתוך הסתמכות], 1
תסתכל על האנשים הטובים, הטובים אבל המדברים
, אתה צריך לדעת שהם לא חברים, אלא חברים
.
על ידי אלה 4 מקומות-
[189] ראה את הבנים, המוחמאים
, אתה צריך לדעת שהם לא חברים, אבל תותבות.
חבר לפי מקום 4 הוא
לפנק חבר לעשות רע [לעשות רע זה מקובל עליו], 1
לפנק חבר לעשות מעשים טובים [לעשות טוב זה מקובל עליו], 1
בנוכחות שבחים, 1
לרכל, 1
להסתכל על בנו של אדם מוחמא, אתה צריך לדעת שזה לא חבר,
אלא חבר.

על ידי 4 המקומות האלה -
[190] ראה את הבנים, את המשכנעים בצורה מסיתה, אתה צריך לדעת שהם לא חברים,
אבל חברים.
על ידי מקום 4 הוא
לשכנע לשתות מים שיכורים, כלומר, משקאות חריפים ומראי
, שהוא האתר של רשלנות, 1 משכנע לנסוע בסמטאות בלילה, 1 משכנע לנסוע לראות את המפלצת, 1 משכנע להמר כאתר של רשלנות, 1



מבקש את הילדים, את המשכנעים בצורה מסוימת
, אתה צריך לדעת שהם לא חברים אלא חברים.
על ידי אלה 4 מקומות
ו -
הנביא, לאחר שדיבר
את הפתגם הזה, דיבר אז
כישוף
. יתר על כן, [191] הבוגרים הנאורים של סוגים אלה, כלומר
, 1
ידידותיים אך טובים אך מדברים, 1 חבר
מחמיא,
חבר אחד שהשתכנע בצורה סטואית,
1
שהם אינם חברים אמיתיים.
אלא אם כן
מעודכן בתאריך יולי 03, 2015 5:14:10am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תחילה היו "כדור הארץ", "מאדים", "מרקורי", "צדק", "גופים".
נוגה" שבתאי"שמש "ירח"
מצטרפת גם לכל הכוכבים האחרים.
הבודהה אמר, "במקור לאורך כל הג'אגוואר,
היו רק מים וחושך". לא היה אור בכלל.
השמש עדיין לא, הירח עדיין לא, כל שאר הכוכבים עדיין לא הופיעו

.
יקום עם כל המים והחושך האלה.
יש שינוי, היווצרות, יצירת "העולם".

ברגע שהעולם גמור. יש ברהמות עם רוס, יש גוף מאוד יפה. לרדת ולאכול את האדמה. ברגע שאכלתי והתמכרתי, לרוס היה בחור שהתחיל להיעלם. זה נעלם. השמש עלתה. הירח הופיע פתאום. גם כוכבים אחרים הופיעו במלוא התנופה.

אחר כך נגמר האור לשטיחים, רוסמי, כי הם היו מחוספסים כמו בני אדם

. לאחר זמן
רב, לנשף יש מראה
איברי מין זכרי אחד ו -2 כנקבה.

ואחרי שראו אחד את השני ככה, כולם רצו לקיים יחסי מין.

עד מהרה הם קיימו יחסי מין.

אלה המקיימים יחסי מין ננזפים על ידי לא מיניים, ננזפים ומסטולים. בולי עץ, חלקם לובשים.

אז החבר'ה שקיימו יחסי מין יצאו ליער, בנו מקומות סכך לסמים ארוטיים
, ואז עשו את זה עד עכשיו (בימינו, הסקס היותר מטורף, השיכור,
הארוטי לא הולך לקרות. אה, זה פתטי.)

כמה רע לקיים יחסי מין : זה כמו דג שאוכל קרס שבו צייד לוקח פיתיון לאכול.

בואו נכיר מה זה. זה טיפשי.

הוא שייך לעולם, והעולם אינו קיים. בזמנו של ג'אגוואן היו רק מים וחושך. העולם הוא ריקנות

. זה דבר מזויף להטעות אותנו לא לדעת כמה אומות, לתת לאנשים להבין את אותה האמת, #ง้วนดิน אדמה שטעמה מתוק כמו דבש, #กัป מונח בודהיסטי
,





למשל 1kup = הר סלעי בגובה 16 קילומטרים.
רוחב 16 ק"מ 100 שנים חלפו, מלאכים ומטלית דקה קטנה שפשפו פעם בראש הר סלעי. בשנה שעברה הוא עלה שוב, ועשה זאת עד שההר היה 16 ק"מ. תמיד שטוח, הקרקע.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מעודכן בתאריך יולי 03, 2015 5:44:58pm
מעודכן בתאריך יולי 03, 2015 5:46:26pm
מעודכן בתאריך יולי 04, 2015 4:20:10pm
מעודכן בתאריך יולי 04, 2015 4:20:33pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
6.7.2015 גבר שנולד עשיר, יפה, נאה/ לא תמיד
גבר בעל כשרון גדול, יוקרה רבה".
האנשים שהוא עשיר בהם, הוא נתן לו טעימה מזה בעבר.
באשר אלה המלכותיים, יש הרבה זכות. הוא יכול היה להיוולד בצורה של אדם עני, הוא יכול היה
להיוולד מתון, הוא יכול היה להיות עשיר, אבל הוא היה
נוסע בדרך הנכונה.
הוא ינסה ללכת לעבר האמת ברצף מבני התמותה, הוא ירשה
, יהיה אריאס, ילך לפי הסדר
# מי הם בני
תמותה ?
זה מלאך רגיל.
זה נשף פשוט
. מיהו אריאכון?
זה בני אדם ברמה של המוח לסודהבאן ומעלה.
הוא מלאך ברמה המנטלית לסודהבן ומעלה.
הוא ברהמה, רמה מנטלית לאנקאם.


מה ההבדל בין בן תמותה לאריה> בן תמותה מת עדיין לא יצא מהגיהינום. ברוט קבוע
> אריה מת ויצא מהגיהינום, פטרה, חבורה קבועה.
עכשיו, כשיש לנו איזה מקצוע, ללמוד או לעבוד, אנחנו יכולים להיות גיהינום מזה.
בנגאט, זה יכול להיות קבוע,
סודבאנה היא. התרגול הוא פשוט.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד במוטוקרוס, הישאר עם רונגסון קיאיאסואן.
תייגת את רונגסון קייאסואן.
ידידי, חבר.. אל תרד לים הארצי, בנאדם....
לרדת למטה ואז זה יותר קשה. קשה לספור כמה מדינות אחרות ימציאו את זה
, ולא סביר שנמצא מישהו שפונה לעזור.
מי יתן והמוסמכים, והסבלניים, יעשו מדיטציה, יתהו מה לדעת בעצמם עם הבובה.
מה עשית?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
6 ביולי 2015 הוא היה חושב שהמוח שלנו
הוא הדרך שבה המוח שלו חשב, אבל זה היה למעשה המוח שלנו
, לא הדרך שבה המוח שלו חשב
.

##
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אני לא חושבת שחלמתי, חשבתי שאהיה כזאת.
לא משנה,

משלים הם כמו אנשים נופלים לתוך בניינים, אבל יש חבל שמגיע משום מקום, לא יודעים איפה להחזיק אותו.
פרמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, היה עם צ'ונלאצ'אי דואנגקאו ו-7 אחרים.
תייגת את צ'ונלאצ'אי דואנגקאו, פו פרתאנה, רונגסון קיאיאסואן, פוי צ'וטימה, פרייטר מוס, אאווה סחונתוד, רותיפורן תונגמי ופאצ'רין קסמסאט.
9 ביולי, 2015
כשבני אדם לא חושבים על העבר. זה לא לוקח דברים מהעבר שהם סבל, מאיפה
מגיע
הסבל, ומתי בני אדם לא חושבים על העתיד? לא אכפת לי ליצור סיפור שהוא כל
מה ששורף לי את הלב...

אם העבודה לא תצליח, ולא נבוא עם עוד סבל, מאיפה יבוא הסבל?

אלה שעבודתם לא הושלמה, אז לבוא עם הרעיון של סבל, להוסיף ללבם של אחרים.
אי נוחות פיזית לא נוח.
(דהרמדהיאקשה
, הוא אומר, טיפש!!
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
פליטה תחילה.
הגעתי לבית של
אחי. כסו את ילדיכם, כסו את נכדיכם. הוד לואנג, הסבא שהיה במקדש.
המשמרת של קאווה יוני התקרבה לקויאנגני.
זה קעור ותזזיתי.
האגו מנתק.
מא יונג גברתי הקשיבה להו על בו בו, והקשיבה לבו

בו. המוות תלוי בבודויאנג.
מוות, יש משמרת מתה, כל משמרת מתה, יש סאבאד דאסקה מת, יש מוות, יש נזירה במקדש
. המנוח הגיע לראש כדי להביא את האו בו לרציף. לפני שפלסי מתה, פילקה יצרה יופי טוב, המנהיג של P's הצעיר היה במקדש בוואה. קח את התפילות לאדון
. ארהאנגסאמה סוואקאטו, סופפאנהו, וודטוטהאמוסנגו
. פלקה לקח את החזיר לבאטי. חנאן פטן, קח את ילדיו, קח את נכדיו.
למדו את ילדיכם, למדו את נכדיכם בדרך הנכונה
. עדיף ללכת לסחור, לא לרמות את הילד שלך.

זה הכל דברים ישנים, פוגעים וקטלניים

. הקשיבו לה כדהרמה.

יום ההולדת של ילדכם הוא כמו יום
מותה של אמה. האם היא ארהאט של הילד.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הכל יכול של לוקה הוא האם.

אם המוח חושב רע, תחשוב רק על דברים חוטאים
. אחר כך לקחתי את העיסוי עד שהפה שלי נשבר.

אם הנכדים חושבים על זה, לעשות את זה לגופו.

"הביאו אורז ללואנג פוטאן ואכלו בכסף.
בו, בו, בכל מקרה, זה טוב
. זו בושה לאכול, לאכול, להביא בגדים, ללואנג אבא. ג'אנג זי ניסח את זה

. עשו מעשים טובים לאבא, לאמא, לאמא, להם.
אם אתה מתכוון לעשות צדקה, תן לשני הנזירים הזקנים האלה ללכת ולתת זכות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
החטא הוא אמיתי, טוב,
הוא על מי שהוא. חטא הכשרון נעשה עם פעולת הבמבוק שלו.

אם הורה עושה טעות, לילד יש את הזכות לנזוף.

אם הנזירים לא עושים את זה נכון, הכפריים יכולים לנזוף בהם.

אם הכפריים לא עושים את זה נכון. ובכן, אל תטמונו את זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
17 ביולי 2015
רק שני דברים לא
מוצאים סוף. זה היקום, לעומת
טיפשותו של האדם
, אבל אני לא משוכנע על ידי הדבר
הראשון cr: איינשטיין, קראתי את זה,
ואני יודע את השני
. בני אדם הם טיפשים בגלל 3 התשוקות האלה, חושניות, טוסה,
מוהא.
כשעדיין יש הזדמנות לדעת איך לפעול.
כדי להשמיט.
חושניות טוסה מוהא הסגיר
את עצמו בטיפשות
, אבל הוא לא, והוא עושה משהו טיפשי.
מה שומר עליך? לא להישרף אחר כך
, אלא למות בגלל גוף שבור.
בטח נשרף בבור של אש בגיהינום
. יש מר ניראיבל האכזר, שנמצא שם בחוץ.
מה שמר על עצמו מהגיהינום, אבל הוא לא מיהר לעשות את זה
, אבל
הוא גרם לעצמו ללכת שוב לגיהינום?
טיפש, חזור על שניים. בני אדם כאלה
# בכל פעם שהתשוקות האנושיות, הגיל האנושי פוחת, בכל פעם שהתשוקות האנושיות דלילות בגלל המוסר
, הגיל האנושי מעלה את כל העולם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
19 ביולי 2015
מדבר על מדיטציה מנטלית כמו בודהה. הוא לימד לעשות עד
4 מחוות, כגון אולי הליכה, מדיטציה, אולי מדיטציה, או מדיטציה.
ארבע הדרכים לעשות מדיטציה, כמו שאומרים
הקדמונים, הן כדלקמן: שים את רגל שמאל על הקרקעית. שים את רגל ימין מעל החלק העליון
, את יד ימין על יד שמאל מונחת על הברכיים שלך.
הישארו זקופים, שמרו על תשומת לב, הישארו בתנוחה ובאחיזה
נוחה. המשיכו להתפלל.
אם אתה עושה מדיטציה, אתה חולה. בגלל כמה נשים שמתרגלות קיפול
מושבים. אם אתה לא יכול לעשות מדיטציה, אנחנו לא יכולים פשוט לשבת ולקפל.
יש אנשים שעושים מדיטציה, זה טוב לשבת ולקפל, זה לא נוח כי הרגליים מושבתות, הם עשויים להיות
מסוגלים לשבת בכיסא כי המטרה היא ליצור משדר או גוף
משני, כלומר מיינדפולנס, כפי שיוסבר בהמשך.
כאן מדברים על איך לשבת. אם אנחנו יושבים ועושים מדיטציה, מרגישים נורמליים, אז אנחנו מנסים להלחין
. מצא את המקום הנוח ביותר, נסה לקבוע את הנשימה, פנימה והחוצה. אם אתה מרגיש בסדר
, אז שאף, הגדר את זה, שים, נושף, מגדיר, tho, אבל אל תבטא
. גוש, תזכרו. אם זה נוח, אנחנו מגדירים את זה ככה.
מה אתה חושב על זה? כשהבנתי את זה, מיד חשבתי לנשום פנימה והחוצה.
אם אתה יכול לחשוב פעמיים על זה, אתה תהיה מהיר להגדיר את זה. גוש, עד שהתודעה שלנו תהיה מבוגרת
מספיק כדי לעבוד, כלומר, להמשיך לנהל את התודעה.
אם זה לא נוח בקצה האף, זה מוחלף עם מקום חדש בלוע. אם
אי הנוחות עברה לחזה, עדיין לא נוחה, והחליקה נמוך יותר, כלומר מעל הטבור
. למה, אולי, או יום אחד, אנחנו קובעים את זה נמוך.
גופו השתחווה, בקושי מתאפק. אולי זה גבוה
מדי, כמו בקצה האף, כאילו זה כלפי מטה, זה כאילו זה פונה למעלה, יש סיבה אחת
, או אחרת, שאנחנו, המודטים,
מגינים עליה. אבל אנחנו לא יודעים
, יכול להיות שאנחנו מרוכזים או מאויתים בעצמנו, כלומר מוגדרים בקצה האף

. אם אתם רואים שאתם משתעלים
, יובשים בגרון או מזילים ריר, שנו אותו
לאמצע החזה. כאשר מגדירים את זה בין החזה. זה עדיין הרגיש כאילו הוא לוחץ כמו לב.
או אולי לא לרקוד בכלל. הנשימה פנימה והחוצה נעלמה, השתנינו
, זה היה מעל הטבור. אם זה לא נוח, לשנות את זה למעגל. אם אנחנו לא יכולים להגיע
לשום מקום, אנחנו לא יכולים למצוא דרך להקל על זה בעצמנו, כמו איפה שאנחנו מגדירים את זה
. דפוסי האף, איזה סוג של תפיסות אנו תופסים, איך להיות נוח
נפשית, אנחנו מנסים למשפש. לאחר שתסיים. זה נוח, פשוט לקחנו את זה.
אם אתה עושה את זה ומגדיר את זה איפשהו, אתה לא יכול. לאחר מכן, אנחנו לא צריכים להגדיר נקודה
, זה רק כדי לזהות או להיראות שיש רק נשימה אחת פנימה והחוצה, זה הולך להיות לאן זה
הולך, אבל אז זה מוגדר איפה הנשימה נכנסת ויוצאת. ברגע שנוח לכם, הגדירו זאת
כך.
אם זה לא נוח, אנחנו עדיין לא ששים להגדיר את זה, למשל, זה מוגדר בקצה האף
, זה בוטה, קהה, זה יכול להיות מסוגל לגרום לעצבים לשתק כי זה מאיית את עצמו כמו פעולה
פסיכולוגית. מתי
הוא יצר כוח או מפקד, מאוית מספיק כדי לענות על צרכיו
, ואז העמיד אותו לניסויים בבעלי חיים עד שיוכל לאיית מישהו לניתוח.
בואו נחשוב על החוסן הנפשי של אנשים שונים, לא לאיית אותנו, לאיית אחרים
, לישון ולבצע ניתוח. חלקם מצליחים.
אתה יכול להשתמש בכוח הזה כדי להכריח דם ישר לעשות את זה.ניתוח להגדלת דם, ניתוח
ללא דם או אולי מינימלי, או אולי
בכלל לא. מישהו שעושה טוב, הוא יכול לעשות את זה.
עכשיו, כשאנחנו מגדירים את זה בקצה האף. אנחנו גם לא יודעים מה הסמכויות שיהיו.
עד כמה בנינו את זה? כמה הוא חזק, במקרה שאנחנו מאייתים אותו, עשוי לאלץ את הדימום מהחלק העליון של המוח, הדם לא יכול לעלות, הוא
יהיה קהה לחלוטין, השני והשני עשוי להכריח את הדם
להתאחד בנקודה שאנחנו מגדירים, או ליצור את כל זה למעלה, זה יהיה קהה, קהה,
מדי.
אז אם זה לא בסדר, תפסיק. אם זה אונס, זה יהיה אחד.
טרויה בואו נבין, החלק השני זהה. ברגע שהגדרנו את זה.
אם זה לא בסדר, עצור. גלה כיצד. ערוך עד שיהיה טוב. עכשיו בואו נגדיר מה זה
. גוש, זהו.
כאשר התודעות שלנו שקועות בריכוז, זה בשביל בוואנגקטג'יט עבורנו.
לא, כי בכוונה אנחנו רוצים ליצור כוח, כוח, או
סמכותו של האריסטוקרט מובילה אותנו לאריה, זו המטרה העיקרית.
אנחנו חייבים לבנות כוח על ידי הגדרה עד שנוכל לאלץ
את הרגשות שלנו להיתפס בקצה האף או בנקודה מסוימת שבה אנו מגדירים את זה
כמיקום. יש תפילה, זה יהיה פוטהו תאמו סנגהו, שהוא עוגן נוסף.
זהו הכוח השני, לאחר שהוגדר, להיות לגמרי בעוצמה זו.
כאשר הכוח מצווה על כוח המוליך, או על סמכות המדריך.
יש לו כבר כוח על המוח, התחושה של ללכת לחשוב במשהו אחר. בנוסף לגלוטן
משמעות הדבר היא שלתודעות שלנו אין דרך לברוח
מהכפייה לחשוב בכיוון ההפוך. אם לא ניאלץ לחשוב, זה
יהיה מגדיר. פוט, קדימה כל הזמן. ברגע שהצלחנו להגדיר זאת
באופן מלא, זה מראה שהמדיטציה שלנו מושלמת.
אם אנחנו מתעייפים מהשיטה הזאת, אנחנו משנים את התנוחה שלנו, אנחנו הולכים בהליכה הזאת.
ככה קוראים לזה. אם המקום
ארוך, אנחנו לוקחים אחד ארוך. אם זה קצר, ניקח את זה קצר, אבל אם זה בערך
25 צעדים, זה נראה טוב, כי יש אנשים כל כך ארוכים, הם לא טובים מאוד, חלקם קצת קצרים
, חלקם לא טובים מאוד, מסחררים. פשוט מצא את זה נכון. כשהגענו למחלקת דה
ג'ונג, פנינו אל המסדרון. בואו לא נסתכל רחוק מדי
. אל תסתכל יותר מדי מקרוב, תסתכל על 4 מרפקים
. לא טוב, פשוט לקחנו את זה קצת יותר קרוב. אם אתה רואה שזה מתאים, אז תגיד, תנסח את זה, תמשיך.
אבל אל תעצמו את העיניים, ואז תחשבו על סט, פוטהו, שדרך על רגלו, קבע את רגליו, מוגדר
. לדרוך על רגל ימין, להגיד פוט, לדרוך על רגל שמאל, תגיד, טו, אנחנו מגדירים. מגע כף הרגל פסע
ארצה. כשהגעתי לכניסה נעמדתי ופניתי ימינה.
ברגע שסיימתי את העיגול הימני שלי, נעמדתי זקוף ועשיתי צעד נוסף. לעזאזל, אלוהים, להגיע למצב הזה.
אל תהיה מהיר מדי, אל תהיה איטי מדי, הגדר עד שדעתנו לא תוסח.
זה מרגיש כאילו זה נתפס על ידי התפילה והרגליים שאנחנו דורכים עליהן
, ואין
הסחת דעת בשום מקום. זה שהיה לנו את הכוח לעשות את זה היה מספיק כדי לענות על הצרכים, ואז שמנו את זה להלחין
. המיינד מגן על התודעה ומתרגל את טבעה של התודעה בסדר הבא.
להרהר אם אנו הולכים בעייפות, אנו עומדים, הולכים באופן הולך, כגון:
שים את יד ימין על יד שמאל, שים אותה על הבטן התחתונה. עמדו זקוף. קבעו את נשימתכם
בקצה האף, אבל אם אתם עוצמים את העיניים, אתם פוקחים את העיניים
, ואתם בערך 4 מרפקים, ואתם הולכים לעשות
מדיטציה. אם נוכל להכריח את צ'י.זה במקום מוגדר, או שוחד
שאנחנו מחזיקים, פוטו, כל הזמן עד שהתודעה לא בורחת מהפנים של התודעה.
מדובר ביצירת כוח השליטה
שלנו, וזה בערך אותם צרכים.
אם עייפים, רוצים לישון, אנחנו שוכבים על צד ימין שלנו. שים את הידיים על הלחיים, יד ימין מונחת שטוחה על הגוף שלך,
הרגליים שלך ישר
. אם הוא מיושר והוא לא נוח, אתה יכול להיכנס קצת ולהרגיש בנוח ולאחוז
בו. ואז
, אלוהים, תכניס את התודעות שלנו פנימה והחוצה מהתודעה שלנו, אין שום דרך להסיח את דעתנו רגשית
. זה בדרך כלל טוב, זה טוב, זה הכוח שיש לנו.
לרצות להוביל את התודעות שלנו לאינדיבידואליות, זה שלם.

עכשיו בואו נתרגל ישיבה. לקום, לשבת. אילו דברים אנחנו עושים כדי להתאים למגדר
? גיל, מעמד, כגון זכר, נקבה, מגדר, נזיר, טירון. נזירה הגיל שלנו
הוא ילד או בכור, בינוני או זקן, אבא או אמא, סבא
או סבתא. אה, סוסים. ואז תחשבו מה העמדה
שלנו. אנחנו אבות או אמהות, תלמידים או מורים וכו'.
ביטויים פיזיים ומילוליים מתאימים למין. גיל, סטטוס או לא?
אנחנו חייבים תמיד לחשוב על מין, גיל, מעמד, שכל הביטויים מרכיבים.
או שהאשמה תהיה על סטיגמה או טהורה. אנחנו צריכים להיאחז. אני יודע.
אם זו תהיה סטיגמה, תאשימו אותה. כפה מיד. זה לא הולך להיות בלתי חוקתי אם זה בשבילך
. גם אם זה נגד האדיבות של המוח, זה לא יהיה. נמצא תכסיס כדי לרצות את המוח.
פיזית ומילולית, נוח לעשות את זה.
אז לך. האירועים שחווינו, כאילו הוא נזף בנו על היותנו טובים. הוא צופה בנו היטב, או שהוא רואה משהו מכוער, מפחיד, זה טוב, איך זה, איך זה, איך זה, איך זה מרגיש,


בואו נפתור את זה בכל מקרה. הרגשות שלנו מהירים יותר, יכולים לעמוד בקצב האירועים, שזה
יסיח את הדעת מרגשות, או שהמנגו יהבהב עם האירוע.
אין בזה שום הרתעה. ברגע שנוכל לשמור על המוח בשלטון
, יהיה לו סוג של ידע, והוא מיד יתקן אותו, אולי אפילו ייקח סטוץ.
זה בא מבודהה ואריסטוקרטיה, כמו זה.
האם הבודהה חווה זאת אי פעם? איי, אתם הזקנים שלנו
. איך חוויתם אותם, איך אנחנו, יהיו לנו
רגשות לאמץ את האירועים והסיבות של אותם אנשים כדוגמאות
שיזכירו לנו, ואז הרגשות שלנו הם בשום אופן
, ללכת אחריהם. אנחנו מנסים להמשיך את האימונים שלנו.
כשזה מגיע להליכה ומדיטציה, אנחנו תמיד מנסים לעשות את זה.
אנחנו ממשיכים לעשות את האימונים שלנו, גם חיצונית וגם פנימית.
אז יהיו הרבה ניסים. ישנם כמה
תוצרי לוואי חיצוניים וכמה השפעות אמיתיות של ריכוז, בעוד שההשפעות האמיתיות הן שהתקף הזעם הנפשי והאלימות
הנפשית ידללו או עשויים להתבטל. עכשיו נראה.
הישויות הפנימיות שלנו, כמו אולי אנחנו מצדדים בתשוקות או בכוחות, הולכים בעקבות תשוקות
, מרכיבים אותן בדרך הלא נכונה. אם כאשר יש סמכות.
הסעיף הזה כבר הוטל וטו וקיים, זה לא יהיה בהתאם לאותו חלק של הרשות.
נראה בבירור בפנים.
באשר לתוצרי הלוואי האחרים, אנו יכולים לראות זאת. מה שנקרא "
אושר", שהוא אושר אמיתי, הוא אושר.או ידע, דברים אחרים כמו:
אבהיג'איאסמאבטי אנחנו לא צריכים ללכת לקבץ נדבות. אתה לא צריך ללכת להתאמן. אם
כשיש לנו וסאנה בצורה של "ג'טוסאמפאתה", ואז היא יודעת, היא מתנפצת
. זה יכול להיראות כתוצר לוואי.
זה מדהים להפליא לראות דברים, זה מאוד בולט.
זוהי שורת "לוקוטרה" קצרה, עוד מדיטציה,
שבה רוב המתרגלים נתקעים או הולכים לאיבוד.
מה שאתה מכנה טראנס, או העולם הפנימי של התודעה. אם מישהו הולך ליפול לתוך הטראנסים האלה. יש תקווה, קשה להתמלא, לא ממש טוב, יש תקווה
טובעת בה, כי ההשפעה של הריכוז
מושכת הרבה מוחות. אם אתה תקוע כאן, אין סיכוי שזה יהיה לשחרור
. לכן, ראוי להביא לידי ביטוי את התצפיות הבאות:--
לאחר שיצרנו את כוח הפרוטקטורט. באמת לקחנו את ההגנה
שלנו. כאשר התודעה שלנו נכנעת לכוח הכוחני, זוהי התודעה.
אין סיכוי, אבל זו הבטחה בלבד. ברגע
שהתודעה מוטסת או משולבת במדיטציה, נראה
השלכות רבות כגון שובע, קלילות, קרירות, התנפחות, קלילות וכו ', אך ההשפעה כאן מתייחסת לתוצאה של הרוגע של התודעה,
כלומר התודעה הרגועה
.
כל בסיס מחולק לשני שלבים, ישנם 3 בסיסים בהתחלה ובסוף, כך שהוא 6

שלבים, אך המאפיינים שלו הם בתחילה הבסיס
הראשון נקרא גאניקה. אני לא רוצה לדבר עם אף אחד
, זה נעים, אבל אני לא יודע באיזה בסיס אנחנו נמצאים, זה בעצם הבסיס.
בסיס הקצה קליל, שזור בשובע, אבל לא הרבה.
היכנסו לבסיס השני, כלומר המשנה למלך, הטראנס שלו, הבסיס יהיה קל, כאילו הוא לא צף, כאילו
הוא לא יושב על הקרקע, דומה לזה של קליירוויאנט
, תמיכה, צף על שני מרפקים כאלה. בסיס הקצה מורגש שם.
הקור הוסיף. אם אנחנו יכולים ליצור תודעה שלמה
, או את כוחו של המפקד, זה מכריח את החושים הטובים ביותר. נאלץ להישאר
הוא יוכל לצנוח אפילו עמוק יותר מזה. כאשר המוח
נכנס לבסיס השלישי או השלישי שנקרא טראנס אלמנטרי, יש
מעט אור נוסף מהסנטימנטליות. ברגע שאני בדירוג
, אני מצטער. בסופו של יום, תהיה קלילות, ניקוי, ותהיה
הקור שטף את כל הגוף, ההסתחררות התפתלה
בגוף, והיה גם דמיון לענן של ערפל לבן עמום, הסדן
זוהר ומפואר, והלבן יהיה כמו חוצפן. זה מרגיש מאוד נוח.
זה קר ואוורירי, צלול במוח, עצבני, אפילו מסוגר ומרוקן, וזה חור
, וזה ברור במוח. חשוך. במוח שלנו הוא נעלם לגמרי.
מה שלא בסדר בזה מרגיש כאילו זה באמת מוזר, רק 3 נקודות ריכוז, אם
רק מיינדפולנס יכול להיווצר. אין מדריך, כלומר חוכמה.
רק להסתמך על מיינדפולנס כדי להכניס את המוח שלך לשלושת הריכוזים האלה, עדיין יש בזה כל כך הרבה.
בואו נודה בזה, כולנו, ברגע שניכנס לשלושת המדיטציות המובילות האלה, נאהב את הכל
ביחד, כי זה ממש, ממש נוח, לא מסופר. ברגע שכולם ייכנסו, הם יידעו
. עד כמה זה מאושר? אם מישהו רוצה בסופו של דבר לתהות, לעשות את זה.
אםשבו ונחשו כמה. ככל שהאמת רחוקה יותר היא רציפה, אך 3 הריכוזים הללו מסווגים
כארוטיקה פנימית או ארוטיקה עדינה.
3 הריכוזים האלה חשובים מאוד. אם המתרגל לא לומד את זה, תן
מובן, אולי רק זה מובן להיות שיא הפנסיה
. זה בעצם טראנס במדיטציה בלבד. אם הולכים להיאחז בה, זו
התבוננות פנימית, תשוקת חטטנות, היא התשוקה במדיטציה.
לא להיפגע, להיאחז בו, לדעת ולשכב כהתבוננות פנימית, אבל יש אנשים שמבינים את זה.
טראנס הוא שינה, כי המוח עובד הרבה. עייף נפשית, זה לקח הפסקה.
המילה טראנס כאן אתה מתכוון לכך שהתודעה לכודה בשלוש ההשפעות של המדיטציה, כלומר כאשר התודעה שלנו
נתקלת
בפירות המדיטציה, היא רוצה להיות שקועה. שם.
לכן, הוא אמר, זה חלק מהעולם, מהעולם הפנימי, וזה לא
למען הסבל, כי התודעה אינה מוארת ורואה אותה כפי שהיא
. הטבעות רק מכריחות את התודעה לשקוע בבסיס הריכוז. אבל
אם מישהו שומר על הרמה הזאת, הוא יכול ללכת לגן עדן.
מתרגלים נוטים לקחת את התוצאות של 3 דרגות המדיטציה
. באשר להרס התשוקות או עולם הנפש, או תשוקות הנפש.
עם זאת, זה קרה בגלל למה זה רק לעתים רחוקות דיברו, ולכן
מודטים עדיין יש תשוקות מכריעות, כגון לריב אחד עם השני
, וכו ', זה עוקב אחר הנושא על פי האירוע.
כי היא עדיין לא יצרה מדריך, כלומר, את החוכמה עצמה.
אי אפשר להרוג גילזה אחת, זה רק שימוש בתודעה.

אם מישהו רוצה לצאת מסבל אמיתי. למד אותו כדי להבין למי מהם יש כלב.
עם זאת, עד שתבין את הקו האמיתי בפועל, הן ישיר והן
עקיף, ולאחר מכן לפעול על פי הקו הישיר שנלמד. יש תקווה.
ללא ספק, הלוואי. לבסוף, לסיים את ההקדמה של תככים.
מדיטציה, המנטליות הזאת. האגו מזמן את הכוח הגדול
, הבודהה נובהאבנה, עם כוחו של הבודהה, דהמנובהאנה.
עם הכוח של הדהרמה, Sanghanubhavena, עם הכוח של הנזירים.
שלושת הכוחות האלה, בואו להציל אותם. אל תחוו
את כל הסכנות, אלא אושר, שגשוג ונוחות.
היו בעד ההישג של מה שהשתוקקתם לו, הברכות
שהתפללתם עבורן. בואו נודה בזה.
מרומית.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"הנשימה" שנכנסת ויוצאת כל הזמן הזה.
אם אתה "מרגיש את הרוח כל הזמן, זה פנימה והחוצה", זה שאאן (סומנמבוליזם).
אם היא מוגדרת כ"ידיעת הרוח", שהרוח היא מה שידוע והרוח עוברת,
זו חוכמה (התבוננות פנימית).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בכל פעם שאנחנו מגיבים
בפייסבוק
, בין אם זה הצד הטוב או הצד הרע
, נצטרך לעשות את זה". זו
גם
קארמה מנטלית, כמו שהוא פרסם תמונה ותוכן
של "שמונה עשר גלגלים. להכות אנשים ולברוח, לעזור לשתף.
זה אדם רע, זה רע",
אמר. כשראינו את התמונה, הלכנו להוסיף לו
. "לעזאזל."ממזר נורא.".
זה הרגע שבו הקארמה הושלמה, לאחל לנהג של אותו בן שמונה עשרה, לחוות משהו רע",
רק כדי למצוא
חטא במוחו שלו,
כי אנחנו לא יודעים מאחורי הקלעים, מאיפה זה בא. הקארמה שלהם
. הנהג של עשרת הגלגלים עם האיש נפגע. יכול להיות שהייתה לו קארמה ביחד.
בכל מקרה, האומה הזו של אנשים שנפגעים צריכה להיפגע על ידי עשרה גלגלים בשביל קארמה".
אם אנחנו רואים את התמונה+תוכן, אז זה או נכון או שהוא עושה את זה.

"תחשוב, הוא עובר את זה. מאחוריו הייתה הקארמה שלו. אף אחד
לא יכול לברוח מקארמה".
אפילו הכלב עם הרגל השבורה שראינו. ייתכן שהכלב הזה נולד כאדם,
ובגלגול הזה.
הוא השתמש בעטלף כדי לפגוע ברגל של פרה, רגל של תאו, רגל של חזיר,
רגל של כלב.
אז הייתי צריך לשבור את הרגל שוב.

ואם נגיב על זה, זה בצד הטוב.
יהיה לנו הכשרון
. קוראים לזה המוח ששר.
אם אין לאדם כזה, זה לא בן אדם.
כל אדם שנולד נולד גם נולד. בוניאפיסנגקורן
שיוצא עם קצת עור טוב. קצת רע, לבן, שחור, צ'ומפו, נמוך, גבוה, פרופורציונלי באופן לא פרופורציונלי
# ובכן, מדובר ביצירת קארמה פילנתרופית ללב#
קיד צ'ואה הוא יצירה של קארמה חוטאת.
רמת החולשה של קארמה
, אקרובטיקה, אקרובטיקה, דיבור
, מצפון
, מניפולציה מנטלית.
מעודכן בתאריך יולי 25, 2015 7:18:15am
מעודכן בתאריך יולי 30, 2015 4:01:43pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אכילה פירושה (נתינה).
אנחנו נותנים ארוחות לנזירים, בין אם זה אוכל, נרות, נורות, צלוחיות או כל דבר אחר.

אז עכשיו הוא כבר לקח את זה. אל תנצלו את מה שאנחנו
אוכלים בכלל.. האם תושג הכשרון, האם נקבל את הכשרון?
ת: כן, בטח... זו מריטוקרטיה כי היא נועדה להינתן, אבל היא לא חזקה.

לפעמים האוכל הוא הרבה.
אדון, אני לא יסודי לגבי כל פינטו.
גם אם לא, אני פינטו לנו שאנחנו מציעים.
אנחנו מקבלים זכות, לא שאנחנו לא.
בדיוק כמו זמנו של הבודהה, הבודהיסאטוות יצרו יוקרה.
הוא נולד מלך. הייתה לו הזדמנות להקשיב לדהרמה. אתה מוריד את הראש, או שאתה יכול לבחור את
השיער שלך אם אתה זוכר לא נכון), ואז נותן אותו לבודהה.
הבודהה לקח את זה אבל לא השתמש בזה, זו עדיין ברכה גדולה, וזה סיפור אחר כשמדובר בהצעה, אכילה
,
הקדשה. מי תפס את זה? מי שלא תופס את זה לא שונה בהרבה
, כמו האדם שתופס את זה, חושב על זה, או מנומנם, כועס, אין לו ריכוז בכלל.
אין כוח להקדיש לנפטר. אין ריכוז, זה לא באמת שם. אם הוא לא יבוא.
אנומוטנה עצמו.
אז העם הבוראני מצא דרך להתרכז
, כלומר "חצץ המים",
אבל הבודהה מעולם לא לימד מסירות הצטיינות על ידי חצץ מים.
אבל הוא לימד את זה: "תן למוח להיות מדיטציה תחילה, כלומר, 5
1 ארוטיקה, שביעות רצון. מכור, נלהב, חולמני, בכל הארוטיקה השגרתית.
כמו גבר
ישן,
2 נקמני. אי שביעות רצון מתוך כל אוזלת היד של עולם האוצרות, כאילו האנשים עונו
,

סמית 3. עצלות, ייאוש, חולשה, אי שוויון, חוסר כוח פיזי.

4Utthajjakkujja, מחשבות מזעזעות כל הזמן. אין רוגע בשום
מחשבה. חוסר החלטיות, היסוס, ספק, דאגה, תעוזה, פחד, חוסר שלמות. לא משוכנע
, ואז מסור לו
נפשית. ואנשי הבורנדום מוצאים דרך לחצץ את המים.
רוב האנשים יעזבו חמישה בכלל בזמן חצץ מים (חלקם בזמן חצץ מים.
יש לו טעם מנטלי כזה. סוקר זה ילך למאסטר. ב. מר ב. קבל את זה
. אבל אם הוא מנומנם בזמן שהוא כורת את המים, האם זה לא יגיע אליו?
אבל רוב הזמן, זו לא בעיה.
הוא היה עוזר עם ההקדשה (אם הוא לא היה שוכח),
אבל הוא היה שוכח אם הוא היה יודע לפני כן שקרובי משפחה יזכו לכך. הוא יבוא לבד.
המורה בשאר אמר שאם אדם מתרגל דהרמה עד שהתודעה תהיה בסדר, הוא יראה אותה.
אבל אם אנשים שלא מתרגלים דהרמה יידעו, הם יכולים להרגיש צמרמורת
# מסירות של הכשרון # להפיץ רחמים, הם יכולים לעשות את זה בכל עת, לא רק כשהם במקדש
. מחוץ למקדש, זה יכול להיעשות. רק תשאלו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אני רואה, ואני שמח... אצל אלה המעוניינים לפתור סבל, לפתור גיהינום ולשרוף, רוצים להתעניין בדהרמה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
רוב הימים לא יעשו קארמה חוטאת לנזירים כי הם מפחדים ללכת לגיהינום או מפחדים ללכת לפטרה.
כשיש לי יד כמו עלה שזוף, פה כמו חור
סיכה, או פחד ממה שיקרה לעצמו, אני לא יודע, אז אני לא מעז לעשות את זה עם הנזיר
.
במקום זאת, הם מעזים לחטוא נגד האנשים החשובים הבאים (עדיפות)
1.אמא
, 2.אבא
, בלי לחשוב על חטא (כי אני לא חושב שזה חטא או לא).
לעשות רע לאמא ואבא זה חטא. זה לא משגשג
. לעשות טוב לאמא ואבא, זו ברכה
, זה בהחלט פורה, זה
כמו לעשות את זה
לבודהה.
כמובן, זה כמו להיות בהמתנה.
כלומר 1.הריגת/פציעת בודהה.
2.((הריגת אמא או אב)))
<---- 3.שבירת הנזירים לאחדות.

אתה אפילו לא צריך להרוג את אמא או אבא.
רק כוונות רעות, כוונות רעות, כוונות רעות, כוונות רעות לאמא ואבא
, זה כבר חטא.

כשהיית בחיים, אם היתה לך הזדמנות לעשות את זה.
לעשות טוב פיזית (אקרובטיקה)
עשה טוב מילולית (sic)
לעשות טוב מנטלית זה לחשוב טוב לך (מצפון).
זו מריטוקרטיה שקיבלה הרבה הצטיינות
עצמית #., ואם תעשה זאת, ההפך יניב את האפקט ההפוך.

פעם נפטרתי (כמו יום) אבדתי פעמים רבות, אבוד באהבה ארצית. אבודה בפניה של האישה, אבודה במחוות ובקולות המתוקים של האישה, אבודה בריח
הבושם שהתיזה על עצמה.
אבודים בטעם של רגשות שהם רק אהבה
(הזיה, ראש רקום, חסר ראש, לא יכול להסתכל למעלה).
שכחתי את הפנים של אמא שלי אז לא יכולתי לראות את הראש של אמא שלי, לא היה אכפת לי.
זה כאילו שהיא
אמא. אבל זה כמו, בעולם אחר,
כמו קצה של אף שלא נראה כמו עמוד בבית לעבור דרכו.
ואז שאלתי את טאנג, שהייתה חייזרית שתשמש כאמא, כי

באותה תקופה, המוח שלה היה שם רק בשבילה/
אז בטעות עשיתי הרבה קארמה רעה לאמא שלי.
רובם הם מצפון (קארמה מחשבה רעה על האם).
שחררו את הכעס על האם.
אתם יודעים, הקדמונים מלמדים שזה רע, אבל זה עדיין נעשה

(כי אני לא חושב שזו קארמה), אני לא חושב כך). בעולם של בני נוער, קארמה לא תניב תוצאות
, לא תחשוב על קארמה כאילו היא כסף, אבל האמת היא שקארמה אינה ניתנת לשינוי. אלא אם כן אין כוונה, אבל אם אמא ואבא לא עושים את זה טוב, הם לא יכולים לעשות את זה נכון,

זה שובבות. יש דעה מוטעית, טעות. ראיתי את הכלוב כפרח לוטוס.
יש לך את הזכות לדבר. הפיכתו משכה אותו לקונפדרציה. זו תהיה ברכה גדולה לילד שלי אם אוכל. היא למשוך אותך לדרך הנכונה, כמו לפני ששעת השינה לוקחת אותך. לעשות מדיטציה, להפיץ רחמים , ולמצוא עומס דהרמה
, לקנות רמקול mp3 קטן. שים עליך דהרמה להקשיב כשאתה עובד בגינה, על פי The Field

, כ -300 דוברים.
זיכרון 4 GB 99 באט

קישור דהרמה 1 הקשיבו
להנחיות
www.jozho.net/index.php?mo=3&art=255820. קישור2 נוהגים
www.dhamma.com/tag/cd59/.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ככל שאתה אוכל יותר, אתה אוכל יותר

מלא... הבודהה אמר,
"אכילת יותר מדי אוכל תגרום להרבה אדישות".
"אכילת ארוחה אחת תגרום לפחות כאב", כלומר, לא נמאס לה עצמה, במיוחד מבשר
בקר. אם אתה יכול לברוח עם זה.
פעם, עגלה הייתה מציעה את הבהאטהאן של הבוקר, שהוא מנת בקר, לבודהה ולתלמידיו. הוא אפילו הורה לעגלה לא לתת לתלמידיי שום בשר בקר, בואו
נהיה משהו אחר. אבל תן לנו
את האוכל שנעשה עם בשר
בקר (כי, כי הגוף של הבודהה הוא השלם ביותר. העיכול הוא שלם, מעל לכל בני האדם, מעל כל התלמידים, כך מעז אני)

, ואכילת ארוחה אחת ביום עושה את זה זמן רב.
במיוחד כשהבטן רצה, אל תלכו סתם לאוכל, תקשיבו לבטן שלכם שרה במשך 10 דקות, ואז לכו לאכול
, כי בזמן שהגוף רעב
, יהיה גן מחודש, זה נחשב לדקת זהב, ואל תאכלו מאה אחוז (100%)
, תאכלו לקעקוע ( 80 %)

וזמן השינה חייב להירדם לפני 16:00, להירדם עד 2 לפנות בוקר, כי זה זמן חשוב
, ואז לצאת וללכת, לסירוגין לעשות מדיטציה עד הבוקר. זה אחד הוא בודהה מלמד את הנזירים

, #วิทยาศาสตร์ מתחיל לדעת מאחור. הבודהיזם הופך להיות יותר ויותר.
אפילו האנרגיה החוטאת כבר ארורה.
אפילו את האנרגיה של הכשרון ניתן לשאוף

, #เขาพิสูดด้วยกล้อง, ולאחר מכן לראות כמו אנרגיה, אור, הידוע גם בשם הילה, עצמו

, #ส่วนทางปฏิบัตินั้น. אפשר לראות את זה בהתלהבות.
מעודכן בתאריך אוג 03, 2015 11:50:53am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה דבר טוב", כי המוח מתבהר, אבל רק הדברים הטובים הם "יסודיים",

הוא אמר. אנשים שהם אותו אלמנט נוטים לחיות יחד
, למשל, אנשים מרושעים נוטים להתקרב לאנשים.
אבל יש
גם אנשים טובים מעורבבים עם הרשעים, או הרשעים
מעורבבים עם החבר'ה הטובים גם כן מטוב לעתיד
.
אבל בתוך מצב נפשי עמוק. בכל מקרה, זה לא
תואם. כמו טיפת טל בתוך עלה כדור," אמרתי,

ויש לי את המוח העדין הזה. זה לא אומר שעדיין
צעיר נפשית או עדיין לא מבוגר
, אי אפשר לשפוט בכלל, "גבר, שחלקם ראו את זה, באיזו טלוויזיה,

באיזה רדיו. הוא זקן, אבל הלב שלו עדין, רחום, רחום, לכל מיני אנשים, אנשים ובעלי חיים.
הוא היה בן מלוכה, בודהיסאטווה.
המפקח מכיר את האירועים מראש.
השתמשתי ביכולת הזו כדי להגן על אנשים בתאילנד פעמים רבות, למשל, פעם אחת במחוזות הדרומיים, סופות כבדות יעלו על גדותיהן, יעשו נזק גדול.
המחלקה המטאורולוגית אמרה שמזג האוויר הרגיל היה בסדר
, אבל משפחת המלוכה הורתה להם ללכת למקום מבטחים
. לאחר ההפסקה, האירוע התגשם

במהירות .
יש קצין אחד שהולך לעשות דברים רעים.
אז הוא אמר, "למה שתעשה את זה? האנשים שלנו. אחינו ואחיותינו זה כואב".

לאחר מכן רעד הקצין והודה שעשה משהו רע.


אז מוח עדין הוא מוח טוב.
מי שחווה את זה שומר את זה. כאשר הגוף מתבגר, הוא מתבגר.
אנחנו נהיה אלה עם מוחות גבוהים..
זה לא כמו מישהו עם מוח נמוך כמו כלב.

אל תתנו לו להפוך למוח מרושע, מחוספס ומרושע. זה כמו שיש חדשות רעות בטלוויזיה

, #เพราะคติที่จะไปของคนแบบนั้น הולך להיות רע.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מדיטציה מסייעת לפצעים להחלים במהירות
וצוברת אנרגיה נפשית.
הדהרמה מלמדת את האם, או האב, לרפא את הסבל.
מעודכן בתאריך אוגוסט 05, 2015 4:49:01pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

נולדנו אנושיים, אז מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על סוג כזה של אנושיות?

לא להיתפס כחיית גיהינום. ברוט, או פטראוס.
הבודהה הצביע על קאנון 5 ועל התודעה האחרונה לפני המוות
האומלל, "בהחלט אנושי או מלאכי".
אם אדם נחוש
בדעתו לשמור על הקאנון 5, ומתרגל מצב רוח רע, כך שהתודעה תהיה ברורה, היא תיחשב תקפה
, או שזה יהיה קאנון 8 בזמנים בודהיסטיים. הבודהה נתן אותו פעם לנחש, נאגה, ששנא את מקור הנאגה, שנא את הנאק
, שנא את הנאגה ושנא את הנאגה. אני לא רוצה להיות נאגה, אני רוצה להיות נאגה, אני רוצה
להיות
בן אדם.
ואז הפך לאיש
צעיר לקצה הנזירים.
לאחר שהוסמך, הוא נתפס כנאגה.
הבודהה ידע זאת, ואמר לו ללכת
ולשמור על הקאנונים ה-8, ה-14, ה-15 וה-8 של הרקמה.
זה יאפשר להיות אנושי בהקדם האפשרי.
קשה לו להיות אנושי
, ואנחנו אנושיים. אתה לא רוצה להשאיר אותנו בחיים?
אנחנו צריכים לתרגל שמירה על הקאנונים, לפחות אחד מהם הוא טוב.
המוח יהיה צדקה, גם אם זה לא 5 פסוקים, אוסף מעט.
אם אתה יכול לעשות דבר אחד, המוח ישפוט אותו בעצמו, ידבר אחד עם השני על מה לעשות.
לא קשה לקבל פסוק אחד במקומו קודם",
"שמור עוד פסוק אחד בסדר. לעצמי".
זה הולך להיות מעובד כמו מחשב
, בואו פשוט ניתן לזה כוח צדקה, זה הולך להיות חכם יותר.
דרך נוספת היא להקשיב לדהרמה, זוהי קארמה קשה לטובה,
כלומר המצפון (התודעה).
אנחנו מקשיבים כל יום, זה מחלחל לתודעה
, זה ייזכר.
הנה השוואה. סיפור אנושי הוא בן שבעה ימים.
הבן אדם הזה. *בבוקר*, הוא הורג בעלי חיים למכירה, או מכין
למכרז, מאכיל משפחות
או מכין הצעות מזון.
לאחר שהרג את החיה למכירה.
אחרי הכל, הוא עשה את זה בשביל המשפחה.
לאחר הריגה למען הכשרון.
לאחר מכן, הוא הקשיב לדהרמה כל היום בעבודתו
, כגון חקלאות, גידול ירקות, טאטוא כבישים, או עבודה אחרת וכו '. הוא היה לוקח את זה איתו.
(זה מובן לתודעה שהוא עושה את הקסם עצמו.)
הוא עשה זאת כל הזמן שחי 7 ימים.
עכשיו בואו נסתכל סופית על התודעה: באיזו דרך הנטייה ללכת, איזו דרך נוטה יותר,
1 הרג בעלי חיים ו -2 דהרמות מקשיבות.
האגו נמצא ליד הבודהה, והוא יענה על פי תורתו
של הבודהה
, כלומר השני, והוא יישען לעבר סיפור ההקשבה לדהרמה. אל תלך לגיהינום
, כי האנימוס של האזנה לדהרמה מסוגל יותר לשמר את התודעה.
זה חייב להיות הוגן וראוי לצדקה של אותו אדם.
שתהיה הבנה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מעודכן בתאריך אוג 09, 2015 12:16:49pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מעודכן בתאריך אוג 11, 2015 9:35:23am
מעודכן בתאריך אוג 11, 2015 10:16:32am
מעודכן בתאריך אוג 11, 2015 10:17:53am
מעודכן בתאריך אוג 11, 2015 10:22:31am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
נאמוטוס סבהה קוואטו ארהאטוסאמסאמבאדסה
נמוטאסאבאקוואטו
ארהאטוסאמסאמבאדסה
נמוטאסאבאקוואטו
אהראטוסאמאסאם בודהיזם

יום אחריו.........

בודהיזם סרנאנג קשאמי
דהמן סראנאנג קאשאמי
סנגהאנג סראנאנג קאשמי
בודהיזם טוטיאמפי סרננגקאס שאמי
Tutiyapithammang Saranangkaschami
Tutiyampisangang סרננגקאס שאמי
Tatiyampitang Saranang Kaschami
Tatiyampithamman Saranang Kascham

Nitisaranakamanang Nidhitang

Yomva Amapante

Panatipatavera Mani Sikapatang Samathiyami
אטינתנאברה מאני סיקפאטאנג סמאתיאמי
Kamesumij Raveramni Sikkhapatang Samathiyami
Musavataveramni Sikapatangsamathiyami
Surameramajpattavaramni Sikapatangsamathiyami

אימאני פנצ'איאט פטאני
Silenasukhtingyanti סילנה פוקאסאמפטה
סילנה ניפוטינגיאנטי
Tassamasirang Visothaye.
מעודכן בתאריך אוג 12, 2015 9:15:29am
מעודכן בתאריך אוג 12, 2015 1:08:53pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כפי שיום חשב, "אחי, קל לאכול. חברים מתים הם נדירים", אבל כשהם באים להיות נזירים, "חברים ארציים הם נדירים מאוד",

אבל חברי דהרמה הם נדירים יותר.
זה לא העידן הבודהיסטי, זה
"האם מנטלי?" יש... יש בזה תודעה, זו מנטליות, והיא תצטרך לדאוג לטעם שלה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

הקושי של המורים הוא
איך לעשות את זה למי שמלמדים. להיות הכי מודעים שאנחנו יכולים
להיות. למרות שאנחנו לא מבינים כאילו אנחנו מותשים מכל דבר, מכל היבט
, אבל תנו לו להבין.. מספיק שבנאקוט הוא יבין יותר מאי פעם שהוא מכיר את כל ההיבטים
. בודהה: הגוף אינו שלה.
עגלה: לא, זה לא, זה שלי.
אני עדיין יכול להכריח אותו, ללכת, לעמוד, לישון ועדיין לעשות את זה.
נכון, אפשר להכריח אותו ללכת, לעמוד, לישון, אבל ברגע שהוא מת, האם אפשר להכריח אותו
? כי הם מכריחים דברים שהם לא שלנו.

החבר הזה אמר, כמו השוטר שהסיע את המכונית למקום הנהג, מקו
(המכונית), ואז נכנס לקיה. הזמינו קדימה, הזמינו אחורה, הזמינו הרמת ידיים, הזמינו עומס אדמה.
ברגע שהוא מת, זה כמו מכונית שמתקלקלת. באופן בלתי נמנע, הנהג נאלץ לרדת למכונית אחרת
. כי הוא נהג
. הנה קצין הנהג יצא מהמכונית.
איזה מהם היית רוצה לעלות הבא..?
הנהג רוצה לעלות ולנהוג במכונית שמימית (רוצה להשיג מלאך),
אבל הנהג אוהב להיכנס לקיה ולהשתמש בידיו כדי לשבור את הבית. לרסק את המתים
, להרוס את טובתם של אחרים. אבל זה דבר רע שהוא חטא.
קארמה (הבוס) היה אומר.. לך, לך תנהג במכונית שנמצאת בגיהינום..
לאחר מכן, הנהג הולך ונוהג במכונית בגיהינום
(כלומר, זו בעצם החיה של הגיהינום).
זה כמו מישהו שנולד בן אדם.
זה לא ראוי, פיזית. מילולית, מתחשבת, ולכן חשוב ללכת ולהחזיק את האחיזה.
ליטל היא חיה לעזאזל. יש צבא בעיר הגיהנום שלא מרחם על אף אחד
# אלה שלא רוצים להיות נהגים אני לא רוצה לנהוג בנשף.
אני לא רוצה לנהוג בבני אדם, אני לא רוצה לנהוג בבני אדם.
אני לא רוצה לנסוע בפטרה.
אני לא רוצה לנהוג בחיה.
אני לא רוצה לנהוג בגיהינום
, אני מוריד את בגדי העבודה שלי ומבקש את התפטרותי כדי לא לנהוג שוב:
(תרגול קאנון, מדיטציה, חוכמה = נירוונה).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד בעפר, תהיה איתו, כמה בודדים ראו ועוד 2.
איך תייגת יחד איתו, את לונלי ראו, רונגסון קיאיאסואן ורוית'יפורן תונגמי?
הקושי של המורים הוא
איך לעשות את זה למי שמלמדים. להיות הכי מודעים שאנחנו יכולים
להיות. למרות שאנחנו לא מבינים כאילו אנחנו מותשים מכל דבר, מכל היבט

, אבל תן לו להבין.. מספיק שבנאקוט הוא יבין יותר מאי פעם שהוא מכיר את כל ההיבטים

. בודהה: הגוף אינו שלה.
עגלה: לא, זה לא, זה שלי.
אני עדיין יכול להכריח אותו, ללכת, לעמוד, לישון, אבל אני עדיין יכול לעשות את זה, #จริงอยู่ זה יכול להכריח אותו ללכת, לעמוד, לישון, אבל
ברגע שאני מת, אני יכול
להכריח אותו?
כי זה שייך ל(קארמה).

גם עכשיו, הגוף גוסס.
למות מלידה, למות מילדות, למות בנעורים, למות כמבוגר, למות עד זקנה, למות רק בסוף הגוף
, כי אנחנו מכריחים דברים שהם לא שלנו
, לא אנחנו. ממש לא.

חבר אמר, נפשית ופיזית, כמו נהג שנסע למקום של הנהג, mccoe (מכונית) ואז נכנס לקיה. הזמינו קדימה, הזמינו אחורה, הזמינו הרמת ידיים, הזמינו עומס אדמה.

ברגע שהוא מת, זה כמו מכונית שמתקלקלת. באופן בלתי נמנע, הנהג צריך לרדת לרכב אחר כי זה
השוטר של
הנהג. הנה קצין הנהג יצא מהמכונית.
איזה מהם היית רוצה לעלות הבא..?

הנהג רוצה לעלות ולנהוג במכונית שמימית (רוצה להשיג מלאך)

, אבל הנהג אוהב להיכנס לקיה ולהשתמש בידיו כדי לשבור את הבית. לרסק את המתים, להרוס את טובתם של אחרים. אבל זה דבר רע שהוא חטא

, קארמה (בוס), אתה תגיד.. לך, לך תנהג במכונית שנמצאת בגיהינום..

לאחר מכן, הנהג הולך ונוהג במכונית בגיהינום
(כלומר, זו בעצם החיה של הגיהינום).

זה כמו מישהו שנולד בן אדם.
זה לא ראוי, פיזית. מילולית, מהורהרת, היא חייבת להיוולד כחיית גיהינום. יש קצין צבא בגיהינום שאינו רחום

, #ผู้ที่ไม่อยากเป็นคนขับ אני לא רוצה לנהוג בנשף.
אני לא רוצה לנהוג בבני אדם, אני לא רוצה לנהוג בבני אדם.
אני לא רוצה לנסוע בפטרה.
אני לא רוצה לנהוג בחיה.
אני לא רוצה לנהוג בגיהינום
, אני מוריד את הבגדים ומבקש את התפטרותי ולא נוהג שוב:
(תרגול קאנון, מדיטציה
, חוכמה = נירוונה).

במידת הצורך, להרוג דגים, להרוג פחות בעלי חיים לבישול משפחתי.
חמישה קנונים 1.אם זה קשה לעשות, להשאיר את זה בחוץ. שמור על הפסוקים הנותרים יציבים ומצא את כל 5 הטריקים, ו
במקום זאת, השתמש בזוהר הרחמים כדי להקדיש את הכשרון לפסוק 1.1.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

אם מישהו ביצע בטעות אחת מהפעולות הבאות:
אני לא יכול ללכת לגן עדן, גם אם היתרונות של נתינה הם עצומים.
אפילו היתרונות של שמירה על הקנונים הם ניכרים.
למרות היתרונות של מדיטציה, תפילה, כאשר
הגיע הזמן למות
, אתה צריך ללכת לגיהינום כדי להישרף על ידי אש הקארמה בגיהינום.
כלומר
1.להרוג את האם
, 2.להרוג את האב
, 3.להרוג את ארהאט.
4.להרוג את הבודהה / או לפצוע אותו.
5.להפריד בין הנזירים.
ברגע שאנחנו יודעים את זה, זה החטא הכבד ביותר.
הבה ננסה להתחשב בפסוקים 1.2 ו-2 בצורה ברורה יותר.
כאשר הריגת אם או אב היא חטא חזק, הוא חייב ללכת לגיהינום. הכשרון לא
יכול לעזור לו, זה מראה שהאם או האב כשירים לילדים שעוזבים את המעיים כדלקמן:
אם אתה חוטא, אתה יכול לחטוא הרבה.
אם אתה עושה הצטיינות, אתה יכול לקבל הרבה
זכות, זה מריטוקרטיה רק לעצמו וזה בשר חוטא
. אבל הם
לא

יכולים לעשות את זה עם הורים אחרים.
זה לא אותו דבר כאילו הלכנו להרוג הורה אחר. אנחנו עדיין לא יכולים ללכת לגיהינום
, כי צדקה מצילה אותו.
רואים את ההבדל?
אז אנחנו צריכים להיות זהירים עם ההורים.
אקרובטיקה (פעולות פיזיות רעות),
אקרובטיקה (פעולות מילוליות רעות)
מצפון (חשיבה רעה)
אל תהרוג אפילו את אמא שלך, תהרוג את אבא שלך.
רק
"חטאת עם אמא, חטאת הרבה, חטאת עם אביך, חטאת הרבה, עשית זכות עם אמא, יש לך הרבה זכות,

יש לך
הרבה זכות.
אם אתה לא הורג את אבא שלך, הורג את אמא
שלך, אבל אתה לא עושה טוב, מדבר רע, חושב רע. להורים
שלך, לך ותשתחווה לך. הודה",
אבל היה היבט אחר.
אם ההורים שלך מוטעים, אנחנו יכולים להזהיר אותך.
לא חטא, אבל אנחנו יכולים לקבל זכות
, כמו אמא, אבא, נפש, השתחוות לחטא
. פיזי מעשים חוטאים
מילולית, כמו לרכל על אנשים
אחרים מבחינה נפשית. זה רק דבר צדקה.
מעודכן בתאריך אוג 17, 2015 5:34:03am
מעודכן בתאריך אוגוסט 17, 2015 7:28:33am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
קניית ציוד מאפשרת לאנשים להקשיב לדהרמה, בכל עת... בעבר, הבעלים של חנות זו צמצמה אותו.
הסוחרים שמפחיתים את מחיר הסחורה ללקוחות
יקבלו



הצטיינות באיזה חלק?
הוא ענה כי "יש ערך בסעיף "סקירה"
ברמה. הנחה זו סימפטום של המוח שדוחף החוצה את ההתבססות.
היא להפחית את הדבקות שלנו באובייקטים היסודיים בעולם, שאינם שלנו
, ולכן התודעה היא אור =האפקט הסודי הוא לצבור את הכשרון ברמה של הכל יכול.
אבל אם, נניח, יש סוחר שנמצא בשוק הפשפשים, והסוחר
כועס על המחיר, והסוחר כועס בלבו, אבל הוא מוכן לחתוך אותו.
זה לא ראוי, אלא מקבל את החטא שנכנס לתודעה של עצמו. אני כועסת.
גם אם מה שנמכר הוא חוקי.
הייתי צריך להזדרז ולהיפטר מהכעס שלי. אחרת, ייתכן שלא יהיו לקוחות טובים.
סוחר נפשי עם כעס, כעס וכעס
נמצא במצב תודעתי יוצא דופן. כל מי שהולך בקרבת מקום או לקוח שעובר לידו.
ליד קניות, אתה תרגיש רע במצב הרוח הפנימי שלך. תמוה
כי אנשים עם כעס טלפתי רע יקרינו. הסובבים אותך יוכלו להרגיש את זה.

ב לכן, על הסוחרים לאמן את מוחם להיות במצב נורמלי ולהפיץ טלפתיה טובה
, כלומר ברהמה ויהארה הרביעי, כך שאלה שעוברים לידם או הסובבים אותם. גם זה מרגיש טוב.
ההזדמנות למשוך אנשים טובים פנימה ולקנות היא עצומה.
זה לא כאילו הספקים כועסים.
אדם לא רוצה להתקרב, כי המוח של האדם והמוח של האדם יכולים לתקשר זה עם זה. פחות או יותר.
קח את הדוגמה של clairvoyant, להתקרב אלינו, כגון רוחות רפאים, כגון פטרה, כמו טיפוסים
clairvoyant. זה לא יפה
, כמו מלאכים, זה קלישאה משובחת להפליא.
כמו חיות גיהינום, זוהי סנגהה מכוערת, מכוערת, מזעזעת.
למרות שאנחנו לא יכולים לראות את זה בעיניים שלנו, יש אנשים שיכולים להרגיש את זה בעל פה
, והם מרגישים צמרמורת הולכת ותלולה.
לכן, אמא ואבא חייבים לנסות לשלוח הרבה אהבה ללקוחות.
ככה זה. באשר לעולם שהראש שלי עבר, הייתי צריך לחייך
, לדבר בנימוס. חולצה שמתאימה באופן מושלם למה שנמכר, ויש לה את הידע של הבישוף
. לפי מה שהלקוחות קונים, למשל
,
מוכרי ירקות חייבים להתלבש בהרמוניה עם קריירות מכירת הירקות שלהם.
הוא לא לבוש כמו מרפאת ניטיפון.
אתה צריך להתלבש כמו רופא בשמלה של רופא כדי שהחולים
יבואו להחלים, ירגישו נקיים ובהירים, כמו אנשים שאין להם מחלה, הם
יכולים
לרפא אותנו, או שהמשטרה תבוא להתלבש. סוחרים מוכרים בננות מטוגנות, אבל זה לא נראה אימתני.
הולם
כמכונאי רכב, אתה צריך להתלבש כמו מתקן רכב, הבגדים צריכים להיראות כאילו אתה מכונאי רכב
, אבל אתה צריך
להיות מתקן. הוא יכול היה לסמוך על זה, הוא ידע הכל
. קח את זה כדי לתקן את המכונית
או למכור בגדים, אבל זה קצת מודרני.
תן לו להרגיש אחרי שראה אותנו שהוא בקיא בהתחפשות. אתה יודע הכל על כל סוג של חולצה
.

אנחנו מוכרים ציוד IT, אנחנו צריכים להתלבש כאילו הם אמינים, אנחנו נראים טוב.
ידע ז'או שאן אילו חלקים ניתן לתקן ולהחליף?
בקיא, מומלץ ברהיטות
. הוא הולך לסמוך עלינו
# כמו שהוא אי פעם עבר את הדברים האלה.
מעודכן בתאריך אוג 18, 2015 9:35:30am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

טריוויה דהרמה, היסטוריה, סאי
לואנג פו סיהו, המאסטר של בריכת לואנג פו תונג סיריקאמו
, על פי ההיסטוריה של לואנג פו סיהו. חמקו הקליט:
הוא היה נזיר זקן ואמיץ, אבל הוא טייל.
לבדן ברחבי צפון מזרח, הצפון, וברחבי האזור
, בורמה ולאוס כבר חצו. הוא היה כומר, נכון,
מכובד.
בסביבות 1930, מאסטר מאן פוריטאטו
הורה למאסטר סינג קנטיאקמו להוביל שלושה
נזירים. טירונים רבים מסווגים כצבאות דהרמה.
דהרמה סמאן לואנג פו שיהו עדיין צעיר, צמוד, אבל יש לו גם שם.
זה קול קארמי מאוד, שזכה לשבחים על ידי
מאסטר מאן לואנגפו עם טיול 5 – 6
התמונה שכנה ביער איטי במחוז מנג'אקי
. רי יאנג התרעם על תושבי השכונה.
בגלל הכפריים, הוא מכבד רוחות רפאים. חוסר כבוד לפאייטים.
בבודהיזם, נזירים נתפסים כאויבים, משום שהם כאלה.
באותם ימים נפוצו שמועות שהכוהנים אהבו להישבר.
חצר סבא, מקום מגוריהן של נימפות הנערצות על ידי תושבי הכפר.
סגדו לתושבי הכפר כדי לפנות
לנזירי האדון. ביער האיטי, הכפר היה פראי מאוד. כפריים
, עוברים לידם, עושים אפילו דברים קטנים לא בסדר וכו '.
תחלקו קצת כבוד, לכו לקטוף פטריות, לקטוף ירקות פנימה
היער שכח לספר, להשתין מעט, או להכין עצים במחוז.
בתי המשפט היו שבורים, נענשו לעתים קרובות על ידי רוחות רפאים, נענשו במחלה ובמוות
, ופחדו על ידי הכפריים.
דורות רבים.
לואנג פו סיהו זה טרגי שתושבי הכפר הזויים לספור
, אוחזים ברוחות רפאים. יש פחד מגוחך מהצורך להרוג חזירים, פטריות, ברווזים.
תרנגולות הולכות להקריב אחת את השנייה, להרוס חיים
. בעלי החיים כל כך אומללים, אבל הם גם שוללים מתושבי הכפר את המוסר
, כי אין מדריך, והפסוקים מונחים להטיף ולהתאמן.
להרגיע את העגמומיות לדעת את הלא נכון, לדעת את הימין, לדעת את הרחמים.
היו נדיבים לבני אדם אחרים יחד. כפרי
יש כל כך הרבה דברים שקורים בתהום, אוכלים אלכוהול, משתכרים. נגן את
הימור שכשהם טועים, הם דוקרים אחד את השני למוות.
אכזרי לגברים ולנשים כאחד.
החיים שלהם באמת פתטיים. כשאתה מת, אתה מת.
הדרך ללכת היא תהום, יש גיהינום, זה מקום לידה.
סבו היה אדיב ומהורהר בעזרה למשוך אותם.
מהמעבר של Abyssum, הוא לקח טיול בלהקה.
לכו לחצרו של הסבא, ולחצרו
הרעה-מרושעת, ועזרו לפרק אותה עד שלא תהיה יצירה טובה.
מעשיהם של המטיילים עוררו זעם רב
בקרב תושבי הכפר משום שנחשבו הרסניים
. נראה כי ב
באותו לילה. רוח הרפאים של הסבא יצאה להשתוללות אדירה.
הכפריים לא ישנו, אבל נשמע קול מוזר.
הם ברחו לתוך הכפר, חבטה חזקה, דומה
לקול של מאות אלפי בקר רצים פנימה
. הכפר המאובק היה כולו מרפרף, אבל הכלבים לא נראו ביניהם
. הבית התבכיין וצווח, זנבות חולצי פקקים. הופעה
יראת כבוד בקול מוזר שבני אדם לא יכולים לראות.
תושבי הכפר ידעו שמדובר בתהלוכה משתוללת של רוחות רפאים
של סב. חיל הנזירים הרס את החצר. מלבד צליל הריצה, הבולמוס.
הנבוס של הכפר כבר מתמוטט, ועדיין נשמעת צווחה של זעקות.
זו מנגינה
של אבל, שבית הערוץ נהרס, איפה הם הולכים להיות ואיפה הם הולכים להיות.
זה חודש חם. הבית היה מרוסק, מדמם,
עיניים בקושי ניתזו. תושבי הכפר חייבים לנקום.
הפעם נשמעה אנחת רווחה.אלה הקולות
של רוחות הרפאים עצמן.
עם שחר, תושבי הכפר, כולם גברים בעלי יכולת, הרימו את התהלוכה.
בואו נגיע ליער האיטי. כולם נשאו רובים.
בורי, בזעם, שואף להרוג את לואנג פו שיהו.
כשהגעתי למטווח שריפת הפרווה, צעקתי בגסות
, ואז הרמתי את האקדח שלי כדי לכוון, ויריתי לעברי.
לואנג פו שיהו וכל החיל בבת אחת, נראה כי
לא ניתן לירות באקדח אחד. כאשר התותחים לא הצליחו לירות, התושבים
היו המומים, אז הם זרקו את האקדח ושלפו את חרבותיהם.
רצתי פנימה וניצחתי את סבא שלי, הנזיר שהצטרף
אליי, והייתה סצנה קסומה, ונראה היה שכולם לא דרכו על הרגליים.
לרגליהם היו סלעים, הם
נאבקו, אוזניהם התגלגלו בהלם ונפלו.
כאשר התמודד עם העל-טבעי של לואנג פו שיהו, הוא אמר: האנשים האלה
היו כל כך מפוחדים שהם רעדו. חיוור כרוח רפאים
, מת, ומתחנן לסליחה. לואנג פו סיהו
הוא היה רחום, לא היה מודע לשום נקמנות.
לסגת כוחות טלפתיים עם כוחות על טבעיים
. כתוצאה מכך, הם הצליחו לקום וללכת כרגיל
, והם באו להתפלל לרגלי לואנג פו והכמורה
.
אבל יש בזה פסוק עמוק. לראות מה
לא בסדר, מה נכון, לראות את דרך הגיהינום ואת דרך גן עדן.
זה כמו שאנשים מסתכלים על הצללים של עצמם במים ורואים צללים.
האנשים האלה פרצו בבכי בעיניהם
.
ואז לואנג פו שיהו, הם הלכו לחול.
ואז הוא הטיל כישוף כדי להכניע את רוחות הרפאים, לזרוע חול, ולזרוע
, בכל רחבי הכפר, התברר, באותו לילה האירועים היו שלווים
. לא היו רוחות רפאים שמיהרו לכפר בשביל החזירים,
כלבי הציד והיללות, וזה היה מדהים
. תושבי הכפר חלקו כבוד ללואנג סבא ולדגים
מי אורז. יש הרבה אוכל להציע והוא עדיין שם בשבילך.
כמו כן, כדי להיות עיקרון תלוי, המקדש נבנה.
בכוח האמונה.
לואנג פו שיהו נתן לנזירים טיול בפקולטה, 2 תמונות ב
כפר זה מוקדש לאמונה ולעזור לתושבי הכפר.
בנה את מקדש פה סלוואן במחוז נאקון ראטצ'אסימה.
המדיניות של הפצת הדהרמה של הבודהה, כך ש
הכפריים היו שולחים את ילדיהם להסמכה לסגפנות.
קנוני הדהרמה תנו לדת לפרוח#
מקור פרה יאן סידהרתאצ'אריה
(לואנגפוטונגפול סיריקאמו)
אדון מלכותי, מלכותי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מעודכן בתאריך אוג 20, 2015 5:51:53am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תייגת את סאצ'ארון חאסמסאט, בוא איתו, רונגסון קיאיאסואן ורוטיפורן תונגמי.
העלאות לנייד
אם האדם רואה את היופי לבדו, התודעה תיאחז בו, ותרדוף אותו בתודעה. אם תסתכלו על זה בהתנשאות, המוח ישחרר את אחיזתו בזה.. #คนเรานั้นก็มาจากดิน... עם מותו, הוא משוחזר למציאות. כל עצמות הגולגולת, כל החלקים, היו צריכים להתפרק לגרגרי חול...
אם רק היופי נראה לעין.
המוח נאחז בו, ורודף אותו.

אם תסתכלו על זה גינוי, המוח ישחרר את אחיזתו בזה..

#คนเรานั้นก็มาจากดิน...
עם מותו, הוא משוחזר למציאות. כל עצמות הגולגולת, כל החלקים.
זה חייב להתפרק לגרגרי חול, גרגרי אדמה...
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ילדה

"אם מוסכם שהם הולכים לאהוב אחד את השני כאוהדים, לא יהיה להם אף אחד אחר,
ויהיו להם אנשים אחרים".

הוא
טועה, ואנחנו יכולים למצוא אחד חדש, נכון?

האח לואנג השיב: אני עדיין לא נשוי.
אם אתה כבר מעריץ, יש עדיין אחרים, גם אם אין לך קאנון. זה לא בסדר.

אבל מה אם החבר שיוצא לדייטים הוא רשע? פגע בנו. לעשות דברים שהם רעים לנו
. מילים סרקסטיות חודרות לליבנו. זה רק ייצור קארמה רעה
. הלב שלנו לא אוהב דברי צדקה.

אנחנו יכולים לצאת. כמה שיותר מוקדם יותר טוב. זה לא בלתי מוסרי.
הבודהה לימד את הנזירים,

"היכן צדקה?
"איפה שצדקה פורחת. תישאר."

אם זה עם אדם רע, זה בחוץ.
אם אתה עם אדם טוב, הישאר.

הוא איש רע, השארנו אותו עקשן.
הוא ילך אחרינו, כי אנחנו עדיין בלבו, ובכל זאת ברגשותיו שנעשו לנו (הוא עלול להרוג אותנו, בגלל חשכת מוחו האוחזת בנו).

אם אנחנו רוצים לעזוב אותו, אנחנו לא רוצים לראות אותו שוב. אנחנו צריכים לעשות את ההיפך ממנו
. אם הוא רע, אנחנו לא רעים.
אם הוא רשע, לא נהיה רשעים.
אם הוא רע, נהיה טובים.
אם הוא חוטא.
נהיה ממלים
, ממלים, תפילות, מדיטציות

. אם זה המצב, הוא לא יכול להיות איתנו.
אם דעתו לא תשתנה אחרינו הוא ייצא בכוחות עצמו, וכשמוחנו מואר באמצעות צדקה
,

הוא ימשוך מבט בהיר עלינו.
נמצא אנשים טובים וכנים שנכנסים לחיינו

, #รักแล้วต้องปล่อยว่างเป็น
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
היום הייתה הזדמנות נהדרת עבור סבא צ'אן לוותר על הדרשה במקום זאת.

אני רוצה להראות לכם את תורתו של הבודהה ארהאטאסמאסאם כדי להראות לנו עד כמה שלמדתי.

נמוטסה......... נמוטסה.........



אני משתחווה לבודהה, שרחוק מתשוקותיו המוארות.

בענווה, תורתו של הבודהה היא כמו אור מנחה מתוך החושך.

אני נכנע בענווה לנזירים שירשו את הדת עד עצם היום הזה.

הבה נעצום את עינינו, ונקשיב
היטב, כדי שהזיכרון יוכל להיזכר על ידי עשרות אלפי מדינות...

היום, אני רוצה להראות לכם דרשה
בנושא אכילה, קנוניזציה, תפילה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תמי דיי ג'אטיאנג ספאן Sapphatthanesu Patitthita Sareeratha-Tu מהא בודהינג
בודהיזם רופאן סאקלאנג סאטה נקלוגה דבאלוק ברהמלוגה
סולוג מן סאריירתה-טויו פתאווי תא-טויו אפו טה-טויו גסה תא-טויו לומה טה-טויו נאקה תא-טויו טנטא תה-טויו טה-טויו בריק תא-טויו
ארהנטה טה-טויו דווה הארנטי אטגן ג'קוואלה קאנג פרמפרה פוצ'יטה נאראת'והי אהאנג וונטאמי טה-טויו




ברצוני להשתחוות לשרידי הבודהה ולשרידי הארהאט, התלמידים, בלב הפגודה, בבודהה, ובכס המלכות הנאור, השוכן בעולם האוניברסלי, הברהמה, האדמה, המלאכים, העולם האנושי. בהיפאנק

אהאנג וונטאמי ספאסו אני רוצה לסגוד לבודהה, ולכל הארהאטים.

אהאנג וונטאמי ת'יו
אני מצדיע לשרידים האלה

. איטיפיסו ויסיי איסיי בודהאנאמי אימנה פוטאנגסוי איזוטנג בודהאפיטי
אהנגוונטהה בודהת'אמאנג ארהאנגטאסאוואקאנאנג סטנאנג סראנאנג אהאנגהמיספאסו

עם התודעה המתמשכת הזו של אמונה.
יש לי גישה להוד מלכותו של הבודהה.
הייתה לי גישה לגאות הדהרמה.
יש לי גישה להוד מלכותך, לתלמידיך.
תן לי להיות מואר.

אהאנג וונטאמי פוריטאטאתיו אהאנג וונטאמי ספאסו
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.


סוקהי אטאנאנג פאריהרנתו ( מי ייתן ואהיה חופשי מסבל) אופיאפאג'ו הומי ( מי ייתן ואהיה חופשי מצדיקות ) אניג'ו הומי ( מי ייתן ואהיה חופשי מסבל) סוקהי אטאנאנג פאריהרמי ( מי ייתן ואהיה מאושרת, תברח את עצמי מכל סבל ) מאמא מאטה פטריטו ( מי ייתן ואמי ואבי ) אג'אריה תהיה קינמיטה (רצון, מורים וקרובי משפחה) סברחמג'רינו רצון (כל הדהרמות) אברה יונטו ( להיות חופשי מסבל ) Upyapaj Hounthu ( להיות חופשי מכל סבל ) Upyapaj Houdi ( להיות חופשי מ vv אינדיקטיביות ) אניה הונתו ( תהיה חופשי מכל סבל ) סוקהי אטאנאנג פריהרנטו מי ייתן ותהיה מאושר, תברח את עצמך מכל נקמנות ) אניג'ה הומי ( תהיה חופשי מכל סבל ) סוקהי אטאנאנג פאריהראנטו מי ייתן ותהיה מאושר, תברח את עצמך מכל נקמה ) אניה הומי ( תהיה חופשי מכל סבל ) סוקי אטאנאנג פריהרנטו מי ייתן ותהיו מאושרים, תריצו את עצמכם מכל הנקמות ) אניה הומי ( תהיה חופשי מכל סבל ) סוקי אטאנאנג פאריהרנטו מי ייתן ותהיה מאושר, תוציא את עצמך מכל הסבל s ) אניה הומי ( תהיה חופשי מכל סבל ) סוקהי אטאנאנג פאריהרנטו מי ייתן ותהיה מאושר, תברח את עצמך מכל נקמות ) Upyapaj Houmi ( מי ייתן ואהיה חופשי מסבל) Upyapaj Houmi ( מי ייתן ואהיה חופשי מסבל ) Upyapaj Houmi ( מי ייתן ואהיה חופשי מסבל) Upyapaj Houmi ( מי ייתן ואהיה חופשי מסבל) אניג'ה הארינו ( תהיה חופשי מכל סבל ) סוקי אטאנאנג פאריהרנטו מי ייתן ותהיה מאושר, תברח את עצמך מכל הסבל ) אניה הומי ( להיות חופשי מכל סבל ) סוקהי אטאנאנג Parihrantu מי ייתן ותהיה מאושר, תוציא את עצמך מכל הסבל ) Upyapaj Houmi ( תהיה חופשי מצדיקות ) Upyapaj Houmi ( תהיה חופשי מנקמנות ) Upyapaj Houmi ( תהיה חופשי מצדיקות ) אניה הומי ( תהיה חופשי מכל סבל ) אברה מאטה פטריארך ( תהיה חופשי מסבל ) Upyapajja Houmit ( להיות חופשי מצדיקות ) אניה הודי ( להיות חופשי מכל סבל ) סוקי אטאנאנג פאריהרנטו מי ייתן ותהיו מאושרים, תברחו מכל
נקמה )









אניה הומי ארמה Sapphe Yokino may you yogis ( meditators) all in this district )
Avera Hontu ( be free of wreak )
Upyapashja Hontu ( Be free from vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Prihrantu ( May you be happy, run yourself out of all perils ) Imaming Aramae Sapphe Bhikku ( May all the monks who are in this district ) Novices will ( and novices ) Upasaka Upasigaya will ( both Ubask and Ubasika ) Avera Hontu ( Be free of vehements ) Sapphe Yokino ( Be free from vengeance ) Sapphe Yokino ( Be free of vindictiveness ) Sapphe Yokino ( Be free from vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free of suffering ) Upyapashja Hontu ( Be free from vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free from suffering ) Sapphe Yokino ( Be free from vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free of suffering ) Sapphe Yokino ( Be free from vindictiveness )
Anija Hontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Prihrantu ( May you be happy, run free from all vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free from suffering )
Sukhi Attanang Prihranthu ( May you be happy, run yourself out of all vindictiveness )
Imasaming Aramae Sappe Sapphire ( May all the monks who are in this district )
Novice Will ( and novice )
Upasaka Upasika will ( both Ubask and Ubasika )
Avera Hontu ( Be free of vesai) R )
Upyapajjah Yontu ( Be free from vindictiveness )
Anijah Hontu ( Be free from physical distress )
Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of all perils )
Amhakan Jatupajayatayaga ( May Thayika, who gives us 4 factors )
Avera Hontu ( Be free of wreakant )
Upyapajja Hontu ( Be free from vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness ) Upyapajja Hontu ( Be free from vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness ) UpyapajJantu ( Be free from vindictiveness ) Anija Yontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness ) Anija Yontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness ) Anija Yontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness ) Anija Yontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness )
Anija Yontu ( Be free from suffering )
Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vin Sapphire
Devata ( May the Angels Who Guard Us )
Imusming Vihare ( In This Temple )
Imusming Awase ( In This Temple )
Imusming Arame ( In This Monastery ) Imasming Arame ( In This Monastery )
Protectorate Devata ( May deva who keep these places )
Avera Hontu ( Be free from wreak )
Upyapasha Hontu ( Be free from vindictiveness )
Anija Phantu ( Be free from suffering )
Sukhi Attanang Parihranthu ( May you be happy, run yourself out of all the perils )
Sappe Satta ( May all animals, all )
Singh Sapphe Pana ( May all creatures )
Sapphe Bhuta ( May all the spirits )
Sapphe Pukkala ( Ask for all men )
Sapphe Attabhava Priyapanna ( May all the virtuous ) Sapphe Itthiyo ( May all women )
Sapphe Purisa ( May all men ) Sappe Ariya ( May all gods )
Sappe Onriya ( May all men )

Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Pana ( May all creatures ) Sapphe Pana ( May all creatures ) Sapphe Pukkala ( May all men ) Sapphe Pukkala ( May all men ) Sapphe Pana ( May all beings )
Sapphe Pukkala ( May all men ) Sapphe Pukkala ( May all men ) Sapphe Pukkala ( May all men )
Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men )
Sapphe Manussa ( May all ויניפטיקה ( מי ייתן וכל בעלי החיים של ויניפטיקה ) אברה יונטו ( תהיה חופשי ) Upyapashcha Hontu ( להיות חופשי מנקמנות)


Aneeja Yontu (להיות חופשי ממצוקה פיזית) Sukhi Attanang Parihrantu ( מי ייתן ותהיה מאושר, תברח את עצמך מכל הסכנות ) כל הרגליים, מוג'נטו ( מי ייתן והחיות יהיו מאושרות, שמור על עצמך מכל הסכנות)
כל הרגליים, מוג'נטו ( מי ייתן והחיות יהיו מאושרות.
ראס מן הסבל ) Yatha Latthasampattito Ma Vikkaj metu ( אל תיפרד מהאוצר הנרכש ) Kammassaka ( הוא הבעלים של קארמה זו )


Puthimaya טיסאיה (בקשו את כל בעלי החיים, במזרח)
פג'ימאיה אוטראיה ( במערב )
אוטראיה טיסאיה ( באודון ( צפון )
תאקסיניה תאקסין ( דרום ) פוטהימאיה אנוטיסאיה (בדרום-מזרח )

פג'ימאיה אנוטיסיאנה (בצפון-מערב) אוטר אנוטיסיאנה (בצפון-מזרח)

תאקסיניה אנותיסאיה ( בסהרדי ( דרום מערב )
חדימאיה טיסאיה ( בכיוון למטה )
Uparimaya
סאפה סאטה (בקש את כל בעלי החיים) סאפה פאנה (בקש את כל היצורים) סאפה בהוטה (בקש את כל הדברים) סאפה פוקאלה (בקש את כל האנשים) סאפה אטאבהאבה פריאפאנה ( מי ייתן והחיים ) ספיר איתיו (בקש נשים) סאפה פוריסה (בקש גברים) סאפה אריה ( יהי רצון שהלורדים ) סאפה אנריה ( מאי הבלתי נגוע ) סאפה דווה ( בקש את תאווה ) סאפה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) ספה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) סאפה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) סאפה דווה ( בקש את כל הגברים ) סאפה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) סאפה דווה ( בקש את כל הגברים ) סאפה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) סאפה דווה ( בקש את כל הגברים ) ספה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) ספה דווה ( בקש את כל הגברים ) ספה מנוס א (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה דווה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה דווה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה דווה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) ספה מנוסה ( בקש הכל גברים ) סאפפה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפפה דווה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפפה מאנוס (בקש את כל הגברים) ספה מאנוס (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה דווה (בקש את כל היצורים)










ויניפטיקה ( מי ייתן וכל חיות הוויניפטיקה ) אברה הונטו (אל תהיו נגועים זה בזה כלל) Upyapashjah Hontu (אל תצטופפו אחד עם השני בכלל) אניג'ה הונטו (אין לי שום מצוקה פיזית) סוקהי אטאנאנג פאריהרנטו ( תהיו מאושרים, תברחו מכל הסכנות ) כל הרגליים מוג'נטו ( מי ייתן והחיות ישתחררו מסבל ) יאטה לאטה סמפטיטו מא ויקאג' מטו (אל תיקח מהאוצרות שנרכשו) קמאסאקה ( הם הבעלים של הקארמה ההיא)







אותאנג יאווה בהאבאקה ( והחיות העולות לבהבאקה)
אתו יאוואיה אביג'יטו ( והחיות למטה לגיהינום אווג'י מהא. )
סמנתה ג'קאבלסו ( בעלי חיים ביקום ) יה סאטה פאת'אביג'רה ( כל בעלי החיים שנולדים על הפתאנמת'יטה ) אופיאפאג'שה ניברה יהיה ( יהיה חופשי מנקמנות ) ניפאטווה (ללא סבל ואפאדהיי)



אות'אנג יאווה בהאבאקה (Yawa Bhavakka) תבקשו בעלי חיים שעולים לבהאבאקאבהומי - Atho Yawa Avijjito (ובעלי חיים למטה
ב-Aweji Maha Hell). )
סמנתה ג'קאבלסו ( בעלי חיים ביקום ) יה סאטה אוטאחג'רה (בקש בעלי חיים שנולדו במים)

Upyapaja nivera Will ( בבקשה אל תצטופף אף אחד אל תהיה גורלי עם אף אחד )
נירוונה יהיה Nupaddwa ( ללא סבל. -
אוטראקהאנד יאווה בהוואקה וויל ( בקש בעלי חיים בעולמות היסוד האחרים שלמעלה הוא Bhavakka bhavakka ) Atho Yawawa Avijito (מאווג'י מהא גיהנום כלפי מעלה) סמנתה ג'אקוואלאסו ( בקש את כל החיות ביקום שמסביב ) יה סאטה פאת'אביג'רה ( כל בעלי החיים שנולדים על הקרקע )



Upyapajja Nivera יהיה (בבקשה אל תעמיסו על אף אחד. אל תהיה גורלי עם אף אחד )
נירוונה יהיה Nupaddwa ( ללא סבל. (אין לקיחת פתיל, כל אלה מפחידים.)
מעודכן בתאריך אוגוסט 31, 2015 7:01:31pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

סוקהי אטאנאנג פאריהרנטו ( מי ייתן ואהיה חופשי מסבל) אופיאפאג'ו הומי ( מי ייתן ואהיה חופשי מנקמנות ) אניג'ו הומי ( מי ייתן ואהיה חופשי מנקמנות ) סוקהי אטאנאנג פאריהרמי ( מי ייתן ואהיה מאושרת, תברח את עצמי מכל הסבל ) מאמא מטפיטו ( מי ייתן ואמי ואבי ) אג'אריה תהיה יחסית מיטה (רצון, מורים וקרובי משפחה) סבהאראמאג'רינו רצון (כל דהרמדי) אברה פאנטו ( להיות חופשי מסבל) Upyapashya Hontu ( להיות חופשי מצדיקות ) אניה הונטו outu ( להיות חופשי מצדיקות ) Sukhi Attanang Parihrantu מי ייתן ותהיה מאושר, תברח את עצמך מכל הסכנות ) אניה הודי ( תהיה חופשי מנקמנות ) סוקי אטאנאנג פאריהרנטו מי ייתן ותהיי מאושרת, תברח את עצמך מכל הסבל ) אניג'ה הומי ( תהיה חופשי מנקמנות ) Upyapaj Houmi ( תהיה חופשי מצדיקות ) סוקהי אטאנאנג פאריהרנטו מי ייתן ותהיה מאושר, תברח את עצמך מכל הסבל ) אניה הומי ( להיות חופשי מצדיקות ) סוקי אטאנאנג פאריהרנטו מי ייתן ותהיו מאושרים, תוציאו את עצמכם מכל הסבל ) Upyapajah Homi ( תהיה חופשי מנקמנות ) Upyapaj Houdi ( תהיה חופשי מנקמנות ) סוקי אטאנאנג פאריהרנטו מי ייתן ותהיי מאושרת, תברח את עצמך מכל הסבל ) צ'אקרת אופיאפאש ( תהיה חופשי מנקמנות ) סוקי
אטאנאנג פאריהרנטו מי ייתן ותהיי מאושרת, תברח את עצמך
מכל
נקמה ) Upyapaj Houmi ( תן לי להשתחרר מסבל ) Upyapaj Houmi ( להיות חופשי מנקמנות ) Upyapaj Houmi ( להיות חופשי מווינדיק tiveness ) Upyapaj Houmi ( להיות חופשי מ vindictiveness ) Upyapaj Houmi ( להיות חופשי מ vindictiveness ) Upyapaj Houmi ( להיות חופשי מ vindictiveness ) Upyapaj Houmi ( להיות חופשי מ vindictiveness ) Upyapaj Houmi ( להיות חופשי מ vindictiveness ) Upyapaj Houmi ( להיות חופשי מ vindictiveness ) Upyapaj Houmi ( להיות חופשי מ
vindictiveness )








Upyapaj Houmi ( להיות חופשי מצדיקות )
Upyapaj אימומינג ארמה Sapphe Yokino, may you yogis ( meditators) all in this district )
Avera Hontu ( be free of wreak )
Upyapashja Hontu ( Be free from vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Prihrantu ( May you be happy, run yourself out of all dangers ) Imusming Aramae Sappe Bhikku ( May all the monks who are in this district ) Samara will ( and novice ) Upasaka Upaskaya will ( both Ubask and Ubasika ) Avera Hontu ( Be free of vedas ) Sapphe Yokino ( Be free of vindictiveness ) Sapphe Yokino ( Be free of vindictiveness ) Sapphe Yokino ( Be free of vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free of suffering ) Upyapaj Yontu ( Be free of vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free of suffering ) Sapphe Yokino ( Be free from vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free of suffering ) Sapphe Yokino ( Be free of vindictiveness ) Anija Hontu ( Be free of suffering ) Sukhi Attanang Prihrantu ( May you be happy, run free of all dangers ) Imasming Aramae Sappe Bhaghu ( May all the monks who are in this district ) Samara Will ( and novices ) Upasaka Upaskaya will ( both Ubask and Ubasika ) Avera Hontu ( Be free of vestiges ) Sapphe Yokino ( Be free of vindictiveness ) Sapphe Yokino ( Be free of vindictiveness )
Anija Hontu ( Be free of suffering )
Sukhi Attanang Prihrantu ( May you be happy, run yourself out of
all perils )
Imasming Aramae Sappe Bhaghu ( May all the monks who are in this district )
Samara Will ( and novices )
Upasaka Upasika will ( both Ubask and Ubasika )
Avera Hontu ( Be R )
Upyapajjah Phantu ( Be free from vindictiveness )
Anija Hontu ( Be free from physical distress )
Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of
all perils )
Amhakan Jatupajayatayaga ( May Tahya Sai Yika, who gives us 4
factors ) Avera Hontu ( Be free of wreak havoc )
Upyapajjah Yontu ( Be free from vindictiveness ) Anija Yontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, manage yourself out of vindictiveness ) Upyapajjah Yontu ( Be free from vindictiveness ) Anija Yontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness ) Upyapajjah Yontu ( Be free from vindictiveness ) Anija Yontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness ) Upyapajjah Yontu ( Be free from vindictiveness ) Anija Yontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness ) Upyapajjah Yontu ( Be free from vindictiveness ) Anija Yontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness ) Upyapajjah Yontu ( Be free from vindictiveness )
Anija Yontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of vindictiveness ) Anija Yontu ( Be free from suffering ) Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of
vindictiveness )

All the dangers of Tern )
Amhagang Protectorate Devata ( May the Angels Who Guard Us )
Imusming Vihare ( In this Temple )
Imusming Awase ( In This Temple )
Imusming Arame ( In This Monastery )
Protectorate Devata ( May the Deva who keep these places )
Avera Yontu ( Be free from the wrath )
Upyapashja Hontu ( Be free from vindictiveness )
Anija Suttu ( Be free from suffering )
Sukhi Attanang Parihrantu ( May you be happy, run yourself out of
all dangers )
Sappe Satta ( May all animals be sought) )
Sapphe Pana ( May all beings )
Sapphe Bhuta ( May all the spirits )
Sapphe Pukkala ( May all men )
Sapphe Attabhava Priyapanna ( May all beings )
Sapphe Itthiyo ( May all women )
Sapphe Purisa ( May all men ) Sappe Ariya ( May all gods )
Sappe Manussa
( May all men )
Sappe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Pana ( May all men ) Sapphe Pana ( May all beings ) Sapphe Pana ( May all beings ) Sapphe Pukkala ( May all men ) Sapphe Pukkala ( May all men ) Sapphe Pukkala ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Pana ( May all beings ) Sapphe Pukkala ( May all men )
Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men ) Sapphe Manussa ( May all men )
Sapphe Manussa ( ויניפטיקה ( מי ייתן וכל בעלי החיים של ויניפטיקה ) אברה יונטו ( תהיה חופשי ) Upyapashcha Hontu ( להיות חופשי מנקמנות)


Aneeja Hontu ( להשתחרר ממצוקה פיזית )
סוקהי אטאנאנג פאריהרנטו ( מי ייתן ותהיו מאושרים, תברחו מעצמכם.

כל הרגליים מוג'נטו ( שבעלי החיים יהיו חופשיים מסבל) יאטה לאתאסאמפטיטו מא ויקאג' מטו ( אל תיפרד מהאוצרות שהושגו
) קמסאקה ( הם הבעלים של הקארמה הזו )


פוטימאיה טיסאיה (בקשו את כל בעלי החיים, במזרח)
פג'ימאיה אוטראיה ( במערב )
אוטראיה טיסאיה ( באודון ( צפון )
תאקסיניה תאקסין ( דרום ) פוטהימאיה אנוטיסאיה (בדרום-מזרח )

פג'ימאיה אנוטיסיאנה (בצפון-מערב) אוטר אנוטיסיאנה (בצפון-מזרח)

תאקסיניה אנותיסאיה ( בסהרדי ( דרום מערב )
חדימאיה טיסאיה ( בכיוון למטה )
Uparimaya
סאפה סאטה (בקש את כל בעלי החיים) סאפה פאנה (בקש את כל היצורים) סאפה בהוטה (בקש את כל הדברים) סאפה פוקאלה (בקש את כל האנשים) סאפה אטאבהאבה פריאפאנה ( מי ייתן והחיים ) ספיר איתיו (בקש נשים) סאפה פוריסה (בקש גברים) סאפה אריה ( יהי רצון שהלורדים ) סאפה אנריה ( מאי הבלתי נגוע ) סאפה דווה ( בקש את תאווה ) סאפה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) ספה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) סאפה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) סאפה דווה ( בקש את כל הגברים ) סאפה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) סאפה דווה ( בקש את כל הגברים ) סאפה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) סאפה דווה ( בקש את כל הגברים ) ספה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) ספה דווה ( בקש את כל הגברים ) ספה מנוס א (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה דווה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה דווה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה דווה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) ספה מנוסה ( בקש הכל גברים ) סאפפה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפפה דווה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפפה מאנוס (בקש את כל הגברים) ספה מאנוס (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה דווה (בקש את כל היצורים)










ויניפטיקה ( מאי החיות ויניפטיגה ) אברה הונטו (אל תהיו גורליים זה לזה) אופיאפאשצ'ה הונטו (אל תצטופפו זה עם זה כלל) אניה הונטו (אין לי שום מצוקה פיזית) סוקהי אטאנאנג פאריהרנטו ( היו מאושרים, ברחו מכל הסכנות ) כל הרגליים מוג'אנטו ( מי ייתן והחיות יהיו חופשיות מסבל) יאטה לאטה סמפטיטו מא ויקאג' מטו (אל תיפרד מהאוצרות) קמסאקה ( אתה הבעלים של הקארמה הזאת
)







אותאנג
יאווה בהאבאקה ( והחיות העולות לבהבאקה)
אתו יאוואיה אביג'יטו ( והחיות למטה לגיהינום אווג'י מהא. )
סמנתה ג'קאבלסו ( בעלי חיים ביקום ) יה סאטה פאת'אביג'רה ( כל בעלי החיים שנולדים על הפתאנמת'יטה ) אופיאפאג'שה ניברה יהיה ( יהיה חופשי מנקמנות ) ניפאטווה (ללא סבל ואפאדהיי)



אות'אנג יאווה בהאבאקה (Yawa Bhavakka) תבקשו בעלי חיים שעולים לבהאבאקאבהומי - Atho Yawa Avijjito (ובעלי חיים למטה
ב-Aweji Maha Hell). )
סמנתה ג'קאבלסו ( בעלי חיים ביקום ) יה סאטה אוטאחג'רה (בקש בעלי חיים שנולדו במים)

Upyapaja nivera Will ( בבקשה אל תצטופף אף אחד אל תהיה גורלי עם
אף אחד )
נירוונה יהיה Nupatva ( ללא סבל. -
אוטראקהאנד יאיאבה בהוואקה ( בקש בעלי חיים בעולמות היסוד האחרים שנמצאים מעל
היאוואקאם ) אתו יאוואוואווה אביג'יטו (מאווג'י מהא גיהנום כלפי מעלה) סמנתה ג'קאבלסו ( בקש את כל החיות ביקום שמסביב ) יה סאטה פאת'אביג'רה ( כל בעלי החיים שנולדים על הקרקע )



Upyapatcha Nivera יהיה ( בואו לא נדחוס אף אחד. אל תהיה גורלי עם
אף אחד )
נירוונה יהיה Nupatva ( ללא סבל. (אין לקיחת פתיל, כל אלה מפחידים
.)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הוא תמיד היה טוב בזה, אבל כשאני רואה אותו עושה את זה לא נכון פעם אחת.
אנו נוטים לראות אותו כרע בכל החלקים.
בלי להעריך את הטוב שהוא עשה
. כשראיתי אותו עושה מעשים טובים, לא רציתי להעריך את זה.
במקום זאת, הוא מסתכל עליו רע, מסתכל עליו. עשה זאת כדי שאחרים ידעו שזה נעשה.
הלב שלנו הוא במקום צדקה לראות אותו עושה טוב, אבל בחזרה לדברים הרעים.
הוא הניד בראשו
.
בגלל שהלב שלנו הולך לתת לו את המשמעות הזאת, אנחנו סובלים.
זה רק שאנחנו מסתכלים על החטאים שלו שהוא עשה. זה לא נכון.
כשהוא עושה דברים טובים, יש את זה. הוא לא רע, לא רשע כל הזמן.
אם נראה אותו עושה מעשים טובים, ואז נלך ונחשוב רק על הדברים הרעים שהוא עשה, נראה.
הוא לא מיד.
זה יהיה לא נעים, הוא לא ירחם עלינו. גם אם הוא יחזור,
נגלה שהזווית הרעה שלו לא נכונה.
כולנו נולדנו, כולנו טובים ורעים,
והחוטאים צריכים ללכת לגיהינום כי הם מכורים לטיפשות של התשוקה.
להרוג אנשים, להפציץ, לשדוד, לחטוף, לגנוב, לעשות דברים רעים לחברה, לתת למשפחות, לאכול אלכוהול, להשתכר

, בגלל בורותו
. אם אנחנו רואים, אם נפשית, אלה המחשבות הרעות שלו. אנחנו צריכים לאיית את זה.
בואו לא ניתפס לדברים הרעים כמוהו. בואו נוציא אותו מהדברים.
זה לא כל כך
טוב, ואז זה מפיץ רחמים, מפיץ אהבה ורחמים עליו
. הבודהה אומר שלהיות מוטה כי הם אוהבים את זה זה רע, להיות מוטה כי
הם שונאים את זה זה רע.
צריך להבהיר אותו, לדלל אותו, אבל ניטרלי. לכל הדברים.
הוא לא רשע לנצח.
אפילו הבודהה עצמו, אומת הבודהיסאטווה, לא היה מואר. בגלגול ההוא, זה מהלך
ראם הלך לנזוף בבודהה הקודם ואז לקח את התלמידים.
הם נסעו שלא בצדק, והם מתו ונשרפו לגיהינום, והתיאולוגיה.
התיאולוגים נמצאים עכשיו בגיהינום. עשו קארמה כבדה כדי לשבור את הנזירות.
בואו נלך לפגוע באלוהים. השמדת הדת, עשיית רעות שונות, נמצאת.
גם בגיהינום
, חושניות, טוסה, מוהא, על בורות.
הבודהה ניבא שכאשר ההרוסים ימותו בגיהינום, הוא יחיה בגיהינום.
ברגע שהחסידים יצאו מהגיהינום, הם ייוולדו כאנשים בתקופה הפנויה של היעדר דת.
כל בודהה בכלל. ה-Devastat יהיה סמאתי, נכון ונאור, בודהה אינדיבידואלי, אתם מבינים
,
אף אחד לא באמת רע. אף אחד לא באמת רשע, לך לגיהינום, זה לא קבוע, לך לגן עדן.
ארעי
מלאכים מתים והגיהינום נמצא שם, כולנו נולדנו מתים דרך אומות.
אני לא יודע כמה מדינות לא יכולות לספור.
כי התודעה נצמדת לגוף כמו שלנו, והיא מתעלמת מהדהרמה.
כולם צריכים להמשיך את המסע שלהם בעתיד בלתי נגמר. אני צריך להתמודד עם סבל
וסבל.
הבודהה אומר שנולדנו לתוך כולם: עשירים, עניים. אנשים
, גברים, נשים, שטיחים, מלאכים, בני אדם, בעלי חיים מכל הסוגים הגיעו.
פעם היה תרנגולת בשבילו להרוג, לחתוך את גרונו. הדם שזורם החוצה הוא יותר ממי האוקיינוס, כל העולם, חושב, בטח נולד תרנגולת בשבילו לחתוך את גרונו, כמה אומות, הדם יהיה גדול יותר מהמים של כל העולם

,
והוא נהג לבכות. הדמעות שיוצאות הן כל כך הרבה שמי
האוקיינוסים של כל העולם, תחשבו על זה, כמה אומות צריכות להיוולד בוכות, הדמעות גדולות יותר ממימי העולם כולו.
רוב האנשים זועקים מפחד. נכזבת
אם האדון היה עדיין בסביבה, הוא היה מטיף, "נמאס לי ממעשי קונדס בעולמות שונים".
בואו נהיה מודעים. נאור, פיזי, מטריף נפש, משיג נירוונה שמעולם לא הייתה טובה יותר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

ילד קטן: לואנג יינג
לואנג פאי : לואנג פי בואנג סוק דוק, הוסמך לכל החיים.
אמא משאירה אחים, קרובי משפחה : בוסוק קל, בו מגיע להדוויאק סוי מיי
, קשה הוא יאנגני
. בו הולך לסחור בבהא-אללה.
צ'יטמן השיב אך לא דיבר: הוא היה בומן, אם, האו, לידוק, אם אדם, אומה, אז הוא לא היה מדבר.
כל העמים
נכון שהתינוקת צריכה לגדל את אמה. הוא פשוט
דבר שגרתי. טמאיקה רוצה שהילד שלה יהיה ארצי. שתהיה לך עבודה טובה, הד. עשיר שתהיה לך משפחה טובה.
היי, זה הורג גור קטן. זה הרגיל שלו, בו מובן
. לגבי המחשבות של יום אמא. למרבה הצער הוא הצטער על ידי הראשון, "שאמרנו שזה לא יישחק".
זה היה אובדן של בן שעזב את המעיים, והנזירים נתנו אותה למנזר מבלי להחזיר אותה.
מחווה לרעיון של יום אמא עכשיו: בניגוד לרעיון הראשוני.
כי עכשיו אני מזדקנת, אני מתחילה ללמוד לגדל את המיינדפולנס שלי. תסתכל על הסימפטומים שמחים. תסתכל על העצב.
צפו בשמחת התפילה
. אנחנו : יום, אמא, מי גורם הכי
הרבה סבל למי? יום אמא : משפחה, קרובי משפחה וקרובי משפחה
אנחנו : הסבל נולד ברור, הסבל נולד לו, או הסבל נולד בלב האו.
אם הוא הולך לשנות אחרים, הוא יוכל לעשות מה שהוא רוצה להיות.
אם הוא טוב, הוא רוצה שזה יהיה טוב. אם האו רוצה להתעשר, זה בו עשיר, האו קה סובל.
זו אומה עשירה, היא פשוט בורחת מקיד.
קבלו ביס לאכול לפני הבוט. זה מה שהוא אומר.
יום, אמו החורגת של החתול, נהגה לאחל לחתול טוב. פעם קיוויתי שזה נגמר. אי פעם קיוויתי
שזה יעשה עבודה טובה.
יום אמא: בו.
ארה"ב : זה רצף מדהים, זה על ידי בוט במצוקה. זה לחשוב עליו
ככלב. חתול אחד גדול.
ג'גנויקה מתה.
אם יש כלב שעדיין מכה את היד, היו במצוקה. זו בריחה קארמית. פעם זו הייתה בושה
, אבל זו אומללות שנוצרה במדינות רבות. זו תוצאה
, זה קורע
לב. זה דבר טוב לראות, זה אושר, אושר, אושר.
זה פשוט משהו שראה צ'יט האו. הוא השתמש בחובות קארמיים, והלך לישון בבית הלוויות.
להניע את המנטרה.
בו מי סאו, אבל חשוך מול הבריכה, רואה את פרחי הדהרמה של הבודהה....
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מוטוקרוס
ארוך 1 ספטמבר 2015
בעלי חיים מכורים למה שהם רואים
. נקלע לרגשות שהולכים לדעת
. זה כבר תפס את האריה שאני מחפש.
כבר נתפס במצב הרוח ותפס ואז היכה והשתכר.
ואז יש את הזיכרון הישן שצץ.
אני כבר תקוע עם מה שאני יודע
. נקלע לאראם שהיה ידוע
. הוא כבר תקוע בלשים לב לרגשות הידועים.
לכודים ברגשות שהיו פעם ההבטחות הישנות, הדגש היה על זה
.
כאשר העין, האוזניים, האף, הלשון, הגוף חייבים להיוולד.
כאשר מתרחשת אי-בהירות, חייב להיות מצב נפשי שנותן משמעות למה שידוע כרגיל.
יש לנו חובה לדעת. סימפטומטי של המשמעות שהוא הולך לזה.
יש לנו חובה לדעת. כלומר, הסימפטומים שזה הולך לזה.
יש לנו חובה לדעת. משמעות זו נולדה מתוך הסנגהאראקהאן.
אפילו לבודהה היה משותף, אבל הוא לא דבק בו.
הוצאה עצמית משימוש.
מעודכן בתאריך ספטמבר 03, 2015 9:40:03am
העלאות לנייד
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד באש הצולבת, תהיה עם לב, התמכרות, ועוד 7.
תייגת התמכרות ללב, צ'ונלאצ'אי דואנגקאו, קיטי קאו, בוא איתו כמה בודדים ראו, רונגסון קיאיאסואן, פוי צ'וטימה, פרטר מוס ורויתיפורן תונגמי.
צדקה זו פרק 10 ולקחת אותה לגיהינום
מקור אכזרי אמיתי, או פטרווים, אפילו משמרים
את הקאנונים, אבל לפני שמתים רעבים..!! הרעב הוא מטאפיזי
.. .. .. .. .. .
1.חלק מהאנשים במקרה זה הם אלה שכן.
זה אדם נורמלי שגורם לחיי בעלי חיים ליפול, מחוספסים, איטיים, עם מכסה על הידיים עם דם
. היו רק הרג ומכות
. אין חסד ביצורים חיים. זהו
. 2.חלק מהאנשים במקרה זה בדרך כלל משווים פריטים עם בעלים שהם לא נותנים, כלומר, חפצים של רכוש של אנשים אחרים,
אפילו בבתיהם או ביער. הוא היה.
מחזיקים לוקחים דברים של אנשים אחרים עם סימנים של גניבה
. וחלק מהאנשים
במקרה זה הם אלה שעושים את הקמסומי, כלומר, המושיע הנשי
, שהאם מרפאת, האב מרפא. אחים ואחיות או קרובי משפחה מחלימים.
או אישה עם בעל. האישה בתביעה, בסופו של דבר, אפילו האישה ש
הוא החזיק מעמד (עם תעלת זרי פרחים) כשהוא עונד טבעת
. וחלק
מהאנשים במקרה זה, שמשמיעים הערות מילוליות, הם מוסאדות, הם אלה שמצהירים
הצהרות כוזבות, הולכים למועצה, הולכים לחברה, הולכים לתנוחה התחתונה בקרב קרובי המשפחה.
זה טוב ללכת לאולם הקהילה, למשפחת המלוכה, והוא מביא את זה לעדות. שאל,
"אדם משגשג. איך אתה יודע? הוא אמר שכן.
זהו, בנאדם. כאשר בורות, זה אומר לדעת. כשהוא לא ראה את זה, הוא אמר שהוא רואה, בגלל המטרה שלו.
למען אחרים, או למען אמיסין, הוא שקרן
. אני יודע. וחלק
מהאנשים במקרה זה הם פיסונאוות מילוליות.
זה מי שעושה את הנאום ששובר את האחדות, כלומר, להקשיב למפלגה הזאת ולהגיד ללא-מפלגתי, להרוס את הסיעה הזאת, או לשמוע מהצד
ולהגיד למפלגה הזאת, להרוס את הלא-סיעה
.
או לגרום לאנשים שכבר נשברו עוד יותר. מרוצה חלק מהאנשים במקרה זה
הם פוגעניים
מילולית, כלומר, אלה שמדברים
בצורה גסה, מילולית, גסה, נועזת, נוקשה ומתובלת כלפי אחרים
. זה נגד אחרים
, מוקף כעס. זה לא הולך להרגיע את המוח. הוא אמר את זה.
7.חלק מהאנשים במקרה זה הם מילוליים, כלומר, הם מילוליים, הזיות, כלומר, בלתי
נסבלים
. לא להיות כנים, להגיד לא, לא להגיד, לא להיות כנים, לא להיות ממושמעים, להיות מילוליים
. אין מקום לגור בו, אין אסון. אין סוף. אינו מכיל הטבות.
הוא אמר את זה.
8.יש אנשים במקרה זה פסיכופתים, כלומר, יש חמדנות ורוצים את חפציהם
. אחר שייך לעצמך, מושא רכושם של אחרים, מה ששייך לאחרים, מה ששייך לנו

. יש לו את המנטליות הזאת.
9.חלק מהאנשים במקרה זה מוטעים. אין אדמה, אין גן עדן, אין גיהינום, אין מלאכים, אין ברהמה,
אין חיות גיהינום. לפטראוס אין, אבל אין
לו השפעה. לשמירה על הקאנונים אין השפעה, למדיטציה, לתפילה אין השפעה.
לא, אין אבא, אין תרגול, אין ג'אנג סונג'טובימוטי, אין חוכמה
, אין
שנינות. וימוטי אסאקטה נירוונה היא אותה משמעות.
העלאות לנייד
אנשים אוהבים אחרים בטינטה. "הייתה פעם אחת שבה הבודהה סיפר סיפור, פטרה "Sujakkalompetra" לנזיר ... ... . טים דקר לתוך הראש, ואז החוצה דרך הפה, טים דקר לתוך הפה, ואז החוצה דרך החזה, טים דקר לתוך החזה, ואז החוצה דרך הפה, טים דקר לתוך הפה, ואז החוצה דרך הבטן. טים דקר לתוך הבטן, ואז החוצה דרך שתי הרגליים, טים דקר לתוך שתי הרגליים, ואז החוצה על שני הגזעים, טים דקר לתוך שני הגזעים, ואז החוצה משני הצדדים. פטרה נאנחה מכאב ומייסורים, ופטרה היתה פעם דברנית ערמומית בת'רה. זה צ'אקריה.
אנשים אוהבים אחרים בטינטה.


"הייתה פעם אחת שבה הבודהה סיפר סיפור, פטרה "סוקאלומפטרה" לנזיר ...

... נזירים, לפטראוס יש
שיער מחט. טים דקר לתוך ראשו, ואז דרך פיו
, טים דקר לתוך פיו, ואז דרך חזהו
. טים דקר לתוך חזהו, ואז דרך פיו
, טים דחף לתוך פיו, ואז דרך בטנו.
טים נדקר לתוך הבטן, ואז החוצה דרך שתי
הרגליים. טים דקר בשתי רגליו, ואז עשה את דרכו החוצה משני
המירוצים. טים דקר בשני המירוצים, ואז יצא משני המדרכות
. פטרה נאנחה מכאבים
. הנזירים היו בעבר מדברים ערמומיים בת'רה.
זה צ'אקריה.
העלאות לנייד
מישהו אמר לי: "כל אבות המנזר של מקדש נונג יאו שמתו. הוא אמר: 1.שניים מהם נשרפו בגיהינום. 2.והשניים האחרים מגיעים להיות ארהט, 3.מחוץ לו הוא מתנשא, מתנשא בפסוק השלישי הזה. המשמעות היא מלאך/ברהמה, לא פטרה, כמו חיות גיהינום. אם זה נכון. אני לא יודע איך לעשות את זה כדי ללכת לעזאזל, באמת חבל שאם אתה יורד ועוזר כמו אדם במים, אתה הולך לעזור. לאחר שלמד זאת, הבודהה ומוריו נהגו לתת פתרון מהיר, והוא אמר שסבלות הגיהינום אינם מוערכים. אותו אדם. אתה לא יכול להתרכז בצפייה בגיהינום, אבל אתה יכול ללכת לגן עדן, דהרמה חדשה בגיל העשרה # 1.להרוג בעלי חיים, קצרי מועד, סיכון לפגיעה פיזית כגון נפילת מכוניות או להיפגע. אם יש מספיק זכות, אל תלך לעזאזל. אם זה היה חיה, זה היה נולד כמו יתוש, נחש, נמר # 2.רמאות, פריצה. לאחר מכן, הסחר המסובך הוא לא למעלה. אם יש מספיק זכות, אל תלך לעזאזל. אם זה בהמה, זה חתול או כלב # 3.חטף מעריץ אחר. כאשר יש אור, התודעה יכולה להיות נגועה בכל הלב. אם יש מספיק זכות, אל תלך לעזאזל. אם זה בהמה, זה הולך להיות כמו תולעת בשירותים כי זה אוהב לשחק שיפוד # 4.לדבר בעקיפין, מתוך כוונה להטעות אחרים. התודעה מעוותת את טבעה של התודעה. אם יש מספיק זכות, אל תלך לעזאזל. אם זה היה בהמה, זה היה נולד כמו עורב, קוף, לא מסוגל למצוא אמת, יושרה # 5.לאכול משקאות חריפים, מגניב... פגיעה עצמית זה פוגע בתודעה שצריך לטפל בה, כל אומה שמקשיבה לדהרמה מבינה, רוצה ללכת לנירוונה, צריכה להתחיל ללמוד לפתח מיינדפולנס, זה לא יהיה קל. אם יש מספיק זכות, אל תלך לעזאזל. אם אתה נולד בהמה, אתה תיוולד צרעה. לפגוע באנשים בלי שאף אחד יבוא לידי ביטוי. # מאסטר הבודהיזם יודע 7 נשימות לפני השינה, מי ייתן ורוח הרפאים לא תוליך שולל. אל תזרום מת....
מישהו אמר לי: "כל אבות המנזר של מקדש

נונג יאו שמתו. הוא אמר:

1.שניים מהם נשרפו בגיהינום

. 2.והשניים האחרים מגיעים להיות ארהט
, 3.מחוץ לו הוא מתנשא,
מתנשא בפסוק השלישי הזה.
המשמעות היא מלאך/ברהמה
, לא פטרה, כמו חיות גיהינום
,
אם זה נכון.
אני לא יודע איך לעשות את זה כדי ללכת לעזאזל, באמת חבל שאם אתה יורד ועוזר כמו אדם במים, אתה הולך לעזור.
לאחר שלמד את זה, buddhas ומורים נהגו לתת תרופות מהירות
.
והוא אומר שסבל הגיהינום אינו קירוב.
אותו אדם. אני לא
יכול להתרכז בצפייה בגיהינום, אבל אני יכול ללכת לראות גן עדן.



# דהרמה חדשה לבני נוער 1. הריגת בעלי חיים קצרי מועד, תוך סיכון לפגיעה פיזית כגון מכוניות נופלות או פגיעה.

אם יש מספיק זכות, אל תלך לעזאזל
. אם זה היה חיה, זה היה נולד כמו יתוש, נחש, נמר

# 2.רמאות, פריצה. לאחר מכן, הסחר המסובך הוא לא למעלה.

אם יש מספיק זכות, אל תלך לעזאזל
. אם זה בהמה, זה חתול או כלב

# 3.חטף מעריץ אחר. כאשר יש אור, התודעה יכולה להיות נגועה בכל הלב.

אם יש מספיק זכות, אל תלך לעזאזל
. אם זו בהמה, זה הולך להיות כמו תולעת בשירותים כי היא אוהבת לשחק שיפוד

# 4. באופן עקיף נועד להטעות אחרים.
התודעה מעוותת את טבעה של התודעה.

אם יש מספיק זכות, אל תלך לעזאזל
. אם זו בהמה, היא נולדת כעורב, קוף, לא

יכול למצוא אמת ליושרה. 5. לאכול הרבה משקאות חריפים, מגניב... פגיעה עצמית
זה פוגע בתודעה שצריך לטפל בה, כל אומה שמקשיבה לדהרמה מבינה, רוצה ללכת לנירוונה, צריכה להתחיל ללמוד לפתח מיינדפולנס, זה לא יהיה קל.

אם יש מספיק זכות, אל תלך לעזאזל
. אם אתה נולד בהמה, אתה תיוולד צרעה. לפגוע באנשים בלי לתת לאף אחד להגיע לסיפור ראשון

# הבודהיזם יודע 7 נשימות לפני השינה, ומבקש
מרוחות רפאים לא לשטות. אל תזרום מת....
העלאות לנייד
אין תקשורת.
אין תקשורת.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
7 בספטמבר 2015
אמש הטפנו למשפט: "אם אתה הורג את ההורים שלך, אתה הולך לגיהינום כי זה אינפיניטסימלי
, אבל אם אתה הורג את ההורים האחרים שלך,
אתה לא יכול ללכת לגיהינום.
אתם מבינים, זה לא אותו דבר כמו להרוג הורה
. הוא מגדיר רק את הצאצאים שעוזבים את המעיים.
אם ילד ראוי להורה אחר, זה לא יקרה.
לזכות באותה מידה של זכות להוריי.
אחרי שיום הדרשות חלף. יום לאחר מכן. הנזירים במקדש הגיבו: "אני מצטער.
אתמול בלילה פספסתי משפט
שאמר שלהרוג הורה אחר לא הולך לעזאזל. זה לא בסדר",
הסתכלנו
על זה, צדקנו. הריגת הוריו של האדם היא אינסופית.
בסוף מוחו, לעזאזל לבד. כמה זכות לא
יכולה שלא להרוג הורים של אנשים אחרים. זה לא אינפיניטסימלי.
אם הוא אינפיניטסימלי, הוא צריך להרוג את הוריו.
מאסטר פייזן ויסאלו
לפוסט שלך יש אותה דעה כמונו
.""
לשבור את הקאנון הזה לא אומר ללכת לעזאזל לבד. יש הרבה היגיון.
המהומה יכולה להפוך את זה למשהו אחר. כמו שהבודהה אמר פעם, יש אנשים שטועים".
להרוג אנשים) הם מתים, ושמימיים כי 1) קארמה טובה נעשתה בעבר, 2)
קארמה טובה נעשתה בעבר. לקארמה הטובה שנעשתה מאוחר יותר 3)בזמן המוות היה וידוי (עם זאת, כי
הוא טועה, זה גורם לו להיות מושיע בעם הזה, או באומה הבאה
, או בכל אומה שתבוא אחריו.)
בטריפיטקה יש גם את סיפורו של אחד האדונים של שאקיה שאכל משקאות חריפים.
אבל כשזה מגיע למריבות. הבודהה אמר שהוא הפך לסודאבאן
. הנביאים נזפו בו על נבואות כאלה.
לאחר מכן הוא הסביר שהוא העניק את רגל הפרק
, וסגפן את התסריט במלואו בזמן מותו. לכן זה כל כך טוב
. דהרמה היא סודאבאן
. כל זה מצוטט כדי להציע שההשלכות של קארמה הן מורכבות. אי אפשר להגיד "שיני דגל".
זה מה שנהוג לעשות היום. אנשים ששברו את הקאנון או שברו את הקאנון. זה לא אומר
שאתה צריך ללכת למקום אחד. חשוב שברגע שאתה מבין את זה, אתה חוזר.
מאדי, אתה יכול לקבל תחושה של מטרה.
עם זאת, כשמדובר בשבירת הקאנון, זה לא. הריגת בני אדם נחשבת לחטא
חזק יותר מאכילת אלכוהול. הנזירים שאכלו את האלכוהול היו אמורים להתפטר רק על ידי פג'יטי, שהתרועע עם הכמרים.
זה קצת בית סוהר, אבל הנזיר שהרג את האיש.
אדם חייב להיות פרוכיאלי, כלומר, נעדר מיד מהנזירות. אי אפשר לכתוב את זה
, אבל זה לא ייצא מכלל שליטה'".
אז זה מה שהטפתי אתמול בלילה. המשפט שהריגת הורה אחר לא הולך לעזאזל. "
אם אתה יכול לחזור אחורה בזמן, אני רוצה להוסיף קצת שלהגיד
להרוג הורה אחר לא הולך לעזאזל.
אם הוא או אותו אדם הוא אדם בעל צדקה גדולה
, אבל אם הוא יהרוג את הוריו, הוא ייהרג. יש גם
הרבה זכות צדקה, אבל צדקה לא יכולה לעזור לה.
אז הדגל שהורג הורה אחר לא הולך לעזאזל.
הדרשה צדקה, לא טעתה, אך למרבה הצער שכחה לנסח אותה בפירוט:
"זה שהרג את ההורה השני. זה חייב להיות אדם שיש לו הרבה זכות, אז זה לא הולך לעזאזל
. כמה חבל לשפר את עצמך. ראה בהמשך. אחרי שהדרשה
מסתיימת, כלומר מטיפה על אכילה, קאנון, מדיטציה, ואז דרשות על מדיטציה, אני חושבת על זה
. הסיפור עדיין לא נאכל.
זה לא הכל דיבורים, זה חיתוך מריכוז, וחזרה לאכול שוב
, אז זה הלוך ושוב עבור הקהל. את זה אנחנו צריכים לשפר.
גם כשאתה לא יכול לדבר על אכילה, אתה עלול לשכוח, אתה לא צריך לחתוך פנימה, אלא
להמשיך להטיף. הסיום מסתיים, לוקח קאנון מדיטציה צר וגוזל זמן.
והכניסו את כל הסוקרים שלא נאמרו לתוך #.
הטפה עם הפה של הקקי.פונגשאן המוח זורם עם רגשות. זו לא מתינות
, זה בלגן.

פוסטים בפייסבוק, התרכזו בניפוי התוכן, חזרה עליו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הגיע הזמן ללכת להתקלח.
נרגיש צורך לקחת את זה.
זה מרגיש כאילו זה אחד מהדברים האלה.
הייתי צריך לקחת את זה, הייתי צריך להזמין את זה, הייתי צריך לקחת את זה כדי להתרחץ.
זה בא לידי ביטוי במעמקי התת-מודע
. התודעות שלנו כבר יודעות שאנחנו צריכים להזמין את זה. היה צריך לקחת את זה, היה צריך לקחת את זה למקלחת
. זה כאילו שאנחנו צריכים לדחוף.
לדחוף כיסא גלגלים בקניון מרגיש כאילו אתה צריך לדחוף אותו, כמו שהגוף שלך צריך לקחת אותו, ועוד דברים שאנחנו יכולים להרגיש שהגוף שלך לא
מרגיש כאילו הוא בכלל לא
,

כמו לרצות שאקנה ייעלם. הייתי רוצה שיהיה לי חיוך על הפנים. עיניים גדולות.
אני רוצה שהרגליים שלי יהיו דקות.
אני רוצה שיהיו לי גפיים ואף גדול.
למרות ליבנו, רצינו שזה יהיה כפי שהיה,
אבל זה
לא היה ...
למרות שזה הרגיש לא בולט לאורך כל הדרך
, זה היה הצצה לברק.
השמים שניתזו ואז נעלמו במהירות.
אם זה מרגיש כמו שזה בא כשג'י, אנחנו נוטים נפשית לשקול את זה.
אם תחפשו את האמת, תראו שזה גוף שונה מאיתנו.
אה, העור של הגוף, זו המציאות של זה
, אבל אני מרגישה שזה דבר אחד שצריך לטפל בו.
לפעמים מתעלמים מזה
, הלב שלנו רואה הצצה
לזה אצלנו. אפילו לאכול אלכוהול, להרגיש את הצורך לקחת אותו ולאכול
אותו, כך שתוכל לחוות מצב רוח שיכור.
אני רוצה להשתכר, אבל אני לא אוכל אלכוהול.

זה כמו לרצות
להשתכר אבל לא לאכול, זה לא שיכור
, או שאתה רוצה ללכת בקניון כדי להיראות נוח
, אתה צריך לקחת את זה, אתה צריך ללכת
, או כמו, אתה רוצה לפתוח את פייסבוק.
בואו נחתוך את הרגש הזה החוצה
. במקום זאת, הלכנו לעשות משהו אחר, שלא נמשך זמן רב ואז נפתח
מחדש. כשאנחנו חותכים כדי לעשות משהו אחר. אנחנו רואים שיש חופש, מתוך
מצב רוח, רצון לפתוח את הפנים.
אכפת שזה נוח.. כי זה שחרר רגשות, אבל זה לא לוקח הרבה זמן לתפוס רגשות חדשים
, מאבד חופש....
# ראה רגשות
לעתים קרובות
מרפרף או מרגיש פיזי. זה שונה אצלנו.
זה חיך, אבל אני צריך להאכיל אותו
.
אם יש דבר כזה, הוא
רק ילך בדרך של שגשוג, גם אם הוא שבור.
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ ได้อัพเดตสถานะของเขา
לחשים
קסומים שונים הוא אמר:
"יש אמונה בכישוף הזה.
2.אין תשוקה, חושניות, טוסה לסחוט את המוח, זה להתרכז.
3.אין קארמה כבדה לשאת פרי

, כפי שקרה עם הסעתו למוות.
קארמה באה לידי ביטוי, אבל היא חייבת להיות פורייה, היא חייבת למות באופן בלתי נמנע.
המזמור הסתיים, והוא מת מיד.

באשר לדחייה למוות. על מנת שקארמה טובה תיכנס, למודטים יש השפעה מיידית

, אך בכל זאת עליהם למות.

הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ספטמבר 8, 2015
חטא, מילולי, מילולי, מילולי, 4.שקר
הוא בורות, הוא אומר שהוא יודע, הוא אומר שהוא יודע, הוא אומר שהוא נראה, הוא לא נכון.
זה סיפור אמיתי, או מעקף
, כדי שאחרים יוכלו להבין אותו בצורה
אחרת, כאילו יש שתי נשים. האדם הראשון נקרא א', האדם השני נקרא. ב. (אישה בשם א' נמצאת עם אישה בשם א'.
ב. כי הם מכירים אחד את השני או שהם חברים)
ואישה בשם א. זה אדם
מאוד פלרטטני, ואישה בשם א'. ב. זה לדעת את ההרגלים של שם של אישה.
ואז יש בחור בשם ג' שנכנס לקבוצה
(נשים, א' נשים, ב') ואז גבר בשם ג'
. תשאל אישה בשם א' אם...
ואז אישה בשם א' הסתכלה על פניה של אישה בשם א'. ב. ואז תשובה לאדם ג' הולך, אני אדם מאוד כנה, אני
לא מפלרטט בכלל.
זה טוויסט של אמת או אירוניה. תעשה גבר. ג. אי הבנות
זה רואה הרבה אנשים אוהבים להגיד את זה
או לשאול...מה אתה עושה...? צד אחד השיב.
למרות העובדה שהאמת אוכלת.
או שהוא כבר התפרק,
או שהוא כבר התפרק.
זה מה שהבודהה אומר.
אם אתה רגיל להגיד את זה, אתה יכול ללכת גם לעזאזל, אבל אם אתה אומר את זה, אתה
מרגיש, אופס
. לאחר מכן, תהיה
יותר ערנות בפה, עד שתבין את המילים, לפני שהם אומרים אותם.
חברים ירגישו רחוקים, אנחנו נרגיש רחוקים מחברים.
מכיוון שאנו מתרגלים ביטוי עצמי לא כדי להיות חוטאים, לעתים רחוקות אנו מדברים עם חברינו.
באשר לעונש של אי התאמה מילולית".
לכן
חשוב לגשת לחטאים, כגון זרדים, מרבה רגליים וכו '. נחשים שלא הולכים ישר.
באשר ליתרונות של דיבור ישר
, מדובר באדם מילולי מכובד
. דברו הרבה
אמת. קל להאמין למאזין.
העלאות לנייד
'במלך' לחץ וקצב לב הם נורמליים. זה טוב. ב-7 בספטמבר, בסביבות השעה 19:00, פרסמה לשכת הארמון הצהרה על ביקורו של הוד מלכותו המלך בבית החולים סיריראג' מס' 15, לפיה הוד מלכותו המלך הגיע לבית החולים סיריראג' לצורך בדיקה וטיפול, כך על פי טענת הפקולטה לרפואה שהציעה טיפול במהלך שהותו בבית החולים סיריראג'. הוד מלכותו, עם ליחה ולעיתים כספית נמוכה (חום), קצב פעימות הלב, אופייני. לשכת הארמון יוצאת בהצהרות מעת לעת. ב-3 בספטמבר 2015, הוד מלכותו המלך היה כספית גבוהה (חום) בשילוב עם צמרמורת. לחץ הדם יורד, הריפוי מהיר יותר, וקצב הדופק של הלב מהיר יותר. יש הרבה ליחה. רמת ריכוז החמצן בזרם הדם יורדת. תוצאות בדיקת הדם התבררו כבעלות אופי זיהומיות. תוצאות בדיקת הרנטגן של אורה (חזה) הראו דלקת באגף הימני של הבודהה (ריאה). הפקולטה לרפואה הציעה בדיקה אנדוסקופית של החלק הפנימי של צינור vayo (קנה הנשימה). דלקת של הקיר של צינור valyo (קנה הנשימה) בצד ימין חלקי בצד שמאל הוא ציין. תוצאות בדיקת הצביעה והזריעה הראו זיהום חיידקי. לאחר מכן הציעו הרופאים לכוהנים ולמלחים דרך צינורות ברכת דם והציעו חמצן מעורבב באוויר. כיום, קצב הריקוד של הלב הוא נורמלי. תוצאות האלקטרוקרדיוגרמה לא השתנו. קצב הריפוי הוא גם קצת מהיר מעת לעת. כספית (חום) ירדה כמעט כרגיל. זה טוב. הפקולטה לרפואה גם קידשה את הכוהנים והמלחים דרך צינורות הדם והציעה חמצן מעורבב באוויר לפי הצורך. לכן, הוכרז כי, כדי לדעת, לשכת הארמון 🌸🍀🌸, כס היין, אבי הארץ, שהיה נדבן גדול, 🌸🍀🌸 ביקש את סמכותו של סרי Rattanatrai. פרה סיאם דוואטיראג' הרוח של בוראפאם, אם כל הדברים הקדושים בעולם, אנא רועים את תושבי תאילנד כדי שיהיו להם חיים חזקים, מפוארים, ארוכי טווח, טפילים, ודגל ניצחון של האומה, וקמע של המנדלה פראצ'ראט. השתטח לרגליו...
'במלך' לחץ וקצב לב הם נורמליים. זה טוב.
ב-7 בספטמבר, בסביבות השעה 19:00, פרסמה לשכת הארמון הצהרה על ביקורו של הוד מלכותו המלך בבית החולים סיריראג' מס' 15, לפיה הוד מלכותו המלך הגיע לבית החולים סיריראג' לצורך בדיקה וטיפול, כך על פי טענת הפקולטה לרפואה שהציעה טיפול במהלך שהותו בבית החולים סיריראג'. הוד מלכותו, עם ליחה ולעיתים כספית נמוכה (חום), קצב פעימות הלב, אופייני. משרד הארמון הצהיר
מעת לעת
כי ב -3 בספטמבר 2015, הוד מלכותו המלך היה כספית גבוהה (חום) בשילוב עם צמרמורת. לחץ הדם יורד, הריפוי מהיר יותר, וקצב הדופק של הלב מהיר יותר. יש הרבה ליחה. רמת ריכוז החמצן בזרם הדם יורדת. תוצאות בדיקת הדם התבררו כבעלות אופי זיהומיות. תוצאות בדיקת הרנטגן של אורה (חזה) הראו דלקת באגף הימני של הבודהה (ריאה). הפקולטה לרפואה הציעה בדיקה אנדוסקופית של החלק הפנימי של צינור vayo (קנה הנשימה). דלקת של הקיר של צינור valyo (קנה הנשימה) בצד ימין חלקי בצד שמאל הוא ציין. תוצאות בדיקת הצביעה והזריעה הראו זיהום חיידקי. הפקולטה לרפואה הציעה אז את אוסטרות הבודהה והמלח דרך צינורות ברכת דם והציעה גם חמצן מעורבב עם אוויר.

תוצאות האלקטרוקרדיוגרמה לא השתנו. קצב הריפוי הוא גם קצת מהיר מעת לעת. כספית (חום) ירדה כמעט כרגיל. זה טוב. הפקולטה לרפואה גם קידשה את הכוהנים והמלחים דרך צינורות הדם והציעה חמצן מעורבב באוויר לפי הצורך.

לכן, הוכרז כי הוא ידוע על ידי

הלשכה של ארמון

🌸🍀🌸 הכס המלכותי יין. 🌸🍀🌸
אבי הארץ, הנדיב הגדול, ביקש את כוחו של סרי ראטאנאטראי. פרה סיאם דוואטיראג' הרוח של בוראפאם, אם כל הדברים הקדושים בעולם, אנא רועים את תושבי תאילנד כדי שיהיו להם חיים חזקים, מפוארים, ארוכי טווח, טפילים, ודגל ניצחון של האומה, וקמע של המנדלה פראצ'ראט. השתטח לרגליו...
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
# פרט, ילד צעיר.
"אני במקדש מיי טאנג, יום אחד באמצע היום, יושב איתי לתה, יש
ילד קטן, ארבעה נערים צעירים, בני 16 – 17 – 18, מתים במים
, 10 חודשים מתים לגיהינום קטן, יוצאים מבגדים עירומים, בלי בגדים
.
"למה אין לך בגדים"...(לואנג פו התעטש)
"כשהייתי בן אדם לא היה טוב"...(פריטנדר קטן צעיר)
"למה הכרת את גו, אבל כשהיית בחיים, למה לא באת אלי"...(
לואנג פו צ'אם)
"הזקן אוסר לבוא אליו, לא לבוא לזכות, לא ללמד לאכול, לאכול, למות, ולדעת
, כי לאלוהים יש אור חם וקריר"...(
פרטן הקטנה הצעירה)
"מה עם המקדשים בכפר ההוא? (לואנג פו שאם) "למה אתם חבר'ה, זה יומרה כבדה יותר משלי"...(צעירה קטנה)

"מאיזו סיבה?"...(לואנג פו שאם)
"אני רוצה לעזור, אני הולך להיוולד"...(הפריטנדר הצעיר)
"מה הולך לקרות?"...(לואנג פו שאם)
"זו חיה כי אין בגדים, אין קאנונים, אין קאנונים, אין קאנונים, אין תפילות
,
"דו, תוריד את היד שלך, אל תסתום לי את זה קודם, הדברים הסודיים של פרט כמו
, נכון?" (לואנג פו צ'אם)
הוא לא נתן לזה להסתכל, השתחווה, הניח את ידיו על הקרקעית, ואנחנו אמרנו...
"הם נולדו לפני כן, נהגו לעשות הצטיינות, נהגו לסגוד לנזירים, נהגו לבקר במקדשים
, נהגו לטפח את הדת, נהגו לעשות דברים טובים"...(לואנג פו צ'אם)
הוא השיב: "כן, האל הזה הוא זה שמנחה אותך".
"למה שכחת מזה?"...(לואנג פו שאם)
"כי נולדתי למשפחה רעה"...(גיל צעיר וצעיר) "זה החטאים של הסו, לא, זה להיות בעל כוונות טובות...(לואנג פו צ'אם)

גו ילמד, אה...וואי
, אה...פרוסטרטה
, אה...סמאטאן, 5
, אה...תחשוב, פוטהו."
למד את פרט 4 לעקוב. היו לו כוונות טובות מאוד. שימו לב, עקבו אחריו.
לבסוף, אנו מלמדים אותו רחמים, והוא נחוש בדעתו להיות רחום.
Sapphe Stata Sukita Yontu Sapphe Stata Avera Nodetu
סאפה סטטה אפאיה פאשה יונטו סאפה סטטה אניה Nodetu
ספיר סוטה סוקהי אטאנו פריהאנאתו
התפלל עבורו במשך שלושה סיבובים, מתוך כוונה לכפות תפילה מנטלית שתעזור לו במשך כמעט 10
דקות, אז הוא אמר לו ללכת.
די לומר, בסדר, אנימוס. יש רק את זה. הוא קפץ
וברח. החוצה אל דלת המקדש, פגע בדפיקה על האבץ ההמום, נתן אות
. מצחקק, ממשיך את הקארמה שלו.
שיחק אותו במשך זמן רב, ביקש לראות את סודותיו, הוא היה נבוך לא לצפות.
אין נדבות, אין קאנון, אין טוב. להורים לא אכפת מטוב ורע.
לא כמו מספיק עם הטיולים של סבא וסבתא. טה-אוי, אל תספר, אל תלמד. אי מתן אפשרות לו להיכנס למקדש, כניסה למקדש
, גסיסה הושפעה על ידי בני נוער מהגיהינום. אבל זה עדיין רע, כי זה
נולד מהר מאוד וקארמה נולדת מחדש. "
דהרמדהיאקשה פוג'ם מהאפוניו
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כיצד להתעשר במהירות
עדיף
להשתמש במילה הצטיינות מסוקר. הבודהה לימד:
אל תצפו לתוצאות, אל תהיו כבולים נפשית למעשה, ואל תחשבו לעשות את זה.
כדי לצבור זכות
, זה לעשות נדבות לעשות את זה, לא לקוות לשום דבר. לעשות את זה כדי לוותר על החובות של הנותן באופן פסיבי.
לדוגמה,
זה כמו לשטוף מילוי של סיר אורז. לקחנו את שאריות האורז שהיו מחוברות לרופא, בישלנו לו את האורז הקריר
. תולעים חיות
קטנות אנחנו לא מקווים לזכות בו (כי התודעות שלנו חושבות שהוא
לא ראוי לו).

אבל זה באמת ראוי, ואתה יכול לאכול עם brute.
הבודהה תמך בכך, אך מעלותיו של הברוט היו נמוכות. לא לריב עם אנשים, לעשות את זה עם אנשים, לא להילחם, לעשות את זה עם אנשים שיש להם קאנונים
, אבל אם זה נעשה למישהו

, תלוי באירוע,
תלוי בזמן. לזכות או לעשות את זה ככה, הכשרון יהיה קל ולעקוב אחר האפקט הלאומי
הנוכחי. וגם אלה שעושים את זה או עושים הצטיינות בתקווה לפירות.
אבל לא כל
כך, כמו מטאפורה.
מוח חמדן רוצה להתעשר, מקבל
לוטו או משהו וכו'. אם אתה חמדן הרבה, מקווה הרבה
, אתה הולך לרדת ל 80%.
גו חייב לקבל 1,000.
.part
זה צעד כמעט עד הקרקע, אבל זה היה איטי לשאת פרי.
אז זה מחליש את היתרונות, והם הולכים לרוץ אלינו בחזרה, אולי
. צריך לחכות לאומה הבאה, או לחכות אחד לשני כמו מדינות
רבות (אם זה פשוט כשאתה עושה את זה בלי לחשוב על זה, בתקווה לזכות. למה אתם
מקווים, לחזור, לדעת, לנשום פנימה והחוצה
, או להיות מודעים לכך שאתם שמים את דעתכם בידיים האוחזות שלכם?
זהו, רעיון הכשרון נעלם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם מישהו נולד מחדש כאדם. זה הרגל להתרגל
לעבר. ישנם תלמידי בודהה שחולקים כבוד וסגידה להם. כשנולדתי כאדם, נולדתי
בתקופה שבה הדת לא כובתה.
הולך להיות מאנה שמחזיק מעמד ככנוע. כשראיתי את התלמידים, לא היה כבוד לאמונה, ובלי סרידהאר,
היה קשה למשוך פנימה דרך הדהרמה. קשה להשיג דהרמה, מלאכים זהים

, כמו מנהיגי הקהילה שאנו רואים היום. דוגמה צ'יף, ראש עיר, שריף, מושל
אם נכדים או פקודים שהוסמכו, לעומת זאת, לא יכובדו
, משום שהם נתפסו במונחים של מתי הוא היה יום. כשראיתי את ההסמכה בלבוש צהוב, זה היה בגלל שראיתי אותה רצה מאז שהייתי ילדה.
ראיתי את זה משחק כל יום, זה קטן, יש לנו דרגה גדולה.
זו ההבטחה הישנה (זיכרון) שהיא הולכת לצוץ.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
10 קטגוריות של
לא סופרג'יסטיות תסתכלו לפני הנזירים, 10 האנשים, הנזירים לא צריכים להתנדנד, כלומר:
1. הנזיר שהקדים את המשנה למלך לא
צריך להניע את הנזיר. 2. אין לסגוד לה (לא פטריארכלית)
3. המבוגר יותר, אך לא הדהרמדהיאקשה.
4. זה לא צריך להיות מתנדנד (נשי) 5. זה לא צריך להיות swayed (ביסקסואלי)

6. זה לא צריך להיות מתנדנד על ידי נזיר אשר perivas
7.
8. זה לא צריך להיות מתנדנד על ידי נזיר אשר צריך להיות מתנדנד
9. אין לסגוד לו נזיר שמתנהג.
10.No נזיר צריך להתנדנד.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בעבר נחשד כי אנשים בתקופה הבודהיסטית שהיו נשואים במשך כמה ימים. כשהקשבתי לדהרמה של
הבודהה, אפילו החלטתי לעזוב את אשתי לצורך הסמכה,
ופקפקתי בכך
. מדוע אנשים עשו זאת בתקופה הבודהיסטית?
יש הרבה
הסמכה. יש אנשים שהם נשואים והייתה להם הזדמנות להקשיב.
בהאזנה לדהרמה של הבודהה, הוא הסמיך שני אנשים, נקבה וזכר
. הטעם של הדהרמה, שאוכלת כל כך הרבה לב? זה חייב להיות נפרד.
לכן הוא החליט להפוך לתלמידו של הבודהה, לעזוב את העולם ולהיכנס לכס המלוכה

. עכשיו אני יודע בעצמי למה
, אבל אני מאוד להוט לענות.
זה משהו שצריך לטפל בו".
לואנג פאשה השיב בקצרה, #, כי זה היה "אמת,
דיוק".
תמונות ציר זמן
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
1. טנאפראמי סמפאנו כי בריג'אק נותן דברים בחוץ.

2.טנאפראמי סמפאנו
בגלל הבריגנדים שנותנים איברים.

3.Tanaparamattaparami Sampanno
בגלל החיים

4.Tanapara אגו בגלל
אכילה, אגו, זהות עצמית, גו, טבע, נירוונה

, #เพราะทานแบบที่๔, זה תשומת לב.

מדובר בהרס האשליה שאנחנו, עצמנו,
עצמנו,


זה אותו דבר.

שקול את הסימפטומים של 32 שיער, שיער, ציפורניים, שיניים, עור, זה אותו דבר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ככה היופי שלך נמשך רק
20 שנה, מכה עד 30.
כשהייתי בת שלושים העור שלי התחיל להשתנות...
העגל הזה מחפש קרם ללכוד.
מטסלור הקניט את מראה החתול הקטן והגדול...
האח הצעיר הזה צריך להיות סטואי..."
העור הזה אומר את הנצנוץ של הבריכה
. וואה מזדקן...
הבה נפנה אל האמת הרביעית, אל התורות האמיתיות...
של בודהה האו....
הורד את ארבע האמיתות 2 קישורים

תקשיב, אם הבריכה תיפתר, בוא ניתן אותה לטיט
העשירי, ואת ארבע האמיתות האלה, תקשיב, תבין, הבריכה נפלה,
והאדם הזה מפר את הקאנון
. בודהה הוא הבטיח לי שזה רק הולך לשגשוג.
הבריכה ירדה נמוך, הגיעה להתפלל.
הוא מת וכלא עשרות אלפי מדינות.
הילד נראה מתאים מאוד.
מעודכן בתאריך ספטמבר 13, 2015 8:24:54pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הבודהה מחזיר את מעלותיו של אביו, כלומר לבצע את הדהרמה של לורד סוטודהאנה.
עד שהארהאט הושג לפני מותו
, התלמידים, כמו הבן, החזירו את היתרונות של אמם, וביצעו את הדהרמה כדי לרצות את אמותיהם, עד שהשיגו את
סודהבאן
. הוא חזר לרצות את אמו, והשיג את אנאקאמי לפני מותו.
לגבי כמה אנחנו הולכים לדבר על, אנחנו עדיין מסתכלים עלינו באותה צורה.
זה כמו שלילד יכול להיות יותר ידע מאשר לאמא, שנולדת מאוחר יותר, ואפילו
יוצאת מהמעיים (הרחם).
הטבע המוקדם יהיה זה.
כשלקחנו את מאסטר הדהרמה פראמוד, זה
עבר ארבעה חודשים. השתנה.
אומרים שאפשר לכבות את הסבל. זה לא נמשך זמן רב
, שכן כוחה של התודעה המוסרית עצמה
, שנחשבה כמי שהגיעה ליעדה,
הותיר רק 14 אמהות. כוח
פליאטיבי, וקבוצה פליאטיבית.
מעודכן בתאריך ספטמבר 14, 2015 11:56:35am
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם ארינג'איה זומן ו-7 אחרים.
תייגת את אריניה זומאן, צ'ונלאצ'אי דואנגקאו, פצ'רין קומתונג, קיטי רטקאו, צ'אניר זומאן, פואי צ'וטימה, פרייטר מוס ופצ'רין קסמסאט
הדהרמה מכבה את האש.
אם יש לנו סבל, זה קורה בלב.
אל תתחמקו מהרגש המצער הזה.... ........



לא משנה כמה הוא יסבול, זה יהיה מציק, בוער,
אפילו
שובר לב. דם יעלה מולי...
....

לכל דבר יש סיבה, תמיד יש רקע.
אם נוכל להשאיר את העם עמוק. אין לנו ספק בכך
. למה החיים שלנו יוצאים ככה?
יש כל כך הרבה בגידה פנימית, כל כך מעט אושר.
למרות זאת, הגוף הוא בשפע. לא היו פצעים, לא דימום, לא היו סדקים.
אף אחד לא לקח מקל ותקף את הגוף, ולא פצעים. זה
כמו כדור אש, בוער בפנים
, לחשוב על כל אומה או אומה קודמת שעברה.
פעם הייתי עושה דברים רעים לאנשים אחרים, לדקור ברצינות לבבות
של אחרים, ולדעת את זה, עכשיו. אנו משתמשים
בחוב קארמי, מוטוקרוס, השלכות פיזיות
. קארמה נותנת אפקטים פסיכולוגיים.
עדיף להשתמש בקארמה מאשר לבלות מיליוני שנים
בגיהינום. עדיף ללכת למצב הלידה של החיה.
כל מי שנולד בעולם הזה.
קארמה רעה, קארמה רעה, קארמה רעה, הם נותנים תוצאות לסירוגין, מתחרים כל הזמן על תוצאות
.
זה אם יש לנו קארמה רעה, זה סבל.
אנחנו בודהיסטים, למה לא לפתור את הדרך שבה לימד הבודהה?
עצמו את העיניים, וקחו שלוש נשימות ארוכות.
כדי לתת למוח כוח
, עצמו את העיניים והשתמשו בתודעה נייטרלית
. צפו בו. השתמשו במוחכם כדי להתבונן במצב המצוקה הרגשי המופיע כיום.
השתמש במוחך כדי לדעת את מצב המצוקה הרגשי המופיע היום.
כשזה קורה שוב
, השתמש בלב שלך כדי לראות באופן אובייקטיבי את מצב
הרגש המצער הזה. כן, בואו נגיד,
זה לא אנחנו.
אין לזה בעלים, אנחנו לא נדבק בזה),
כמה זה סבל, כמה
סבל זה יכול להיות, זה רק "רגש מציק"
שמתממש
על ידי התודעות שלנו,
זה מה שהתודעות שלנו רואות.
התודעות שלנו הן היודעים, הצופים הפסיביים, --->
יודעים - > רגשות המצוקה.
לראות -------> כל רגש

יודע, פסיבי, פסיבי, נראה באופן פסיבי.
אין בזה
עניין,
אבל אנחנו אנשים שונים.
אנחנו והסבל הם אנשים שונים.
אומללות אחת. אנחנו האחד.
דברים שונים. זה לא אותו
דבר.
אמר הבודהה.
לאנשים שסובלים תהיה גישה נוחה לדהרמה.
תרגום נוסף הוא:
לאנשים עם מצוקה תהיה גישה נוחה למצוקה.
הכל עובר, תמיד
עובר. אין שום דבר קבוע. אפילו הגוף אינו יציב
, גוסס מילדות ועד גיל ההתבגרות.
גוסס מגיל ההתבגרות לבגרות
, גוסס מבגרות ועד זקנה.
גוסס מגילו, הוא הלך לארון הקבורה
.
העלאות לנייד
על ארובת העין הימנית של קרש חיתוך זה, תראה כי גלגל העין אין את זה כי זה נופל. מפעולות של אנשים או בעלי חיים, הוא בור. אם תסתכל על העולם, הוא יגיד, זה מצער, אבל זה מצער. השבץ שבו אדם או בעל חיים חייבים להזיק נעשה. זה גרם לגלגלי העיניים ליפול. אם אתה מסתכל על בודהיזם, יש פיילוט שיישא פרי, חייבת להיות פגיעה פיזית (עיניים) וקארמה כדי לתת השפעה נוספת. זה בטח היה כאב נורא. אם אף אחד לא מתכוון או פוגע בכוונה בכלל, זה טבעי לעשות את העבודה שלו.
להיראות טוב, להתמקד בארובת העין הימנית
של קרש חיתוך זה

.
אין גלגלי עיניים, כי הם יורדים.
מפעולות של אנשים או בעלי חיים, הוא בור.

אם אתה מסתכל על העולם.
הוא היה אומר, "זה מצער.
בנגן צדק בזמן הנכון. השבץ שבו אדם או בעל חיים חייבים להזיק נעשה.
זה גרם לגלגלי העיניים ליפול.

אם אתה מסתכל על בודהיזם, זה:
יש מוטוקרוס טייס שיישא פרי, חייבת להיות פגיעה גופנית (עין),
וקארמה נותנת אפקט נוסף. זה בטח היה כאב נורא

. אם אף אחד לא פוגע בכוונה או בכוונה בכלל.
זה מוטוקרוס טבעי.
העלאות לנייד
"לואנגפושנתה ת'וורו. להציל אמהות מהגיהינום# לואנג סבא נתן פעם דרשה לקרוביו # "עכשיו, קודם כל, להסמיך את הדת הזאת # אבל לפני שבאתי, לא חלמתי על הסמכה. #เพราะมีความคิดถึงผู้บังเกิดเกล้า, האמהות והאבות, שהם נדיבים ביותר, חושבים שהם יוסמכו, מסורים לך, כי "החכמים", אמר, לא יעשו דבר כדי להחליף את היתרונות של הוריהם. "זה לא מאוזן עם הכשרון הזה", הוא אמר והניח את הוריו על כתפיו. שמור על קור רוח כל היום והלילה, זה גם לא "מאוזן" עם היתרונות שלך #אמא s_gratitude_equals הארץ. היתרונות של אבי, השווים לגורדי השחקים הרחבים באמצע הפיהוק, לא תמיד מוצאים משהו להחזיר כמו 1947 # אז יצאתי מההסמכה, וברגע שהוסמכתי, הייתי נחוש לבצע את השירות "על ידי הליכה, תפילה, מדיטציה, תפילה", ואז 4:50 אחה"צ. # הקדשת חלק מהכשרון", לכל יום, "אמי, גברת ויליאם פינק, מתה והולכת, נופלת בכל מקום, מאושרת או סובלת, מבקשת את החלק הזה של צדקה, הולכת ועוזרת, ויוצאת ממקום הסבל על ידי לידה." מאז 1947, לסירוגין עד גיל התענית, לפני 8 שנים, הוא התפלל בוואט פה נונג סנג, נונג וואה סאו, אודון תאני, עם לואנג פאבואה סיריפוניו, שהיה אב המנזר באותה תקופה, באותו יום "עושה התמדה קשה". לא, אני אוכל, הולך, יום אחר יום. כשהגיע הערב עשיתי מדיטציה וסירבתי לישון, ואחרי השעה 16:00 אירעה המצוקה. עד חצות הוא כבה. בשעה 01:00 לפנות בוקר, החום הבוער חוזר לסירוגין עד להכרזה על יום חדש. בוא יום אחרי # מדיטציה שוב, המוח רגוע, כאשר המוח נרגע , # יש חזיונות של בעלי חיים. היו צפרדעים, אבל הקצבים, הסרטנים, הרכיכות, הציפורים, החולדות, סרטני הכנפיים, שהם כבר הרגו, גם "פרות וחזירים" כבר עשו, אבל התאואים לא, והגברים לא, והחיות האלה מילאו את המקום, אז המוח שאל, "מה עשית כל כך הרבה?" הוא ענה, "האם שמעת שבאת להיות מוסמך בדת, # אז בוא לקבל חלק מהזכות, תן לך לחלוק את היתרונות, כי אתה, כשאתה חילוני, אתה, כשאתה חילוני, הרגת אותי בשביל אוכל, אז אם לא תיפרד מהכשרון, אני אבקש ממך להיות חלק מהיתרונות, ואני אהיה זה שסבל מהסכסוך, קצר הימים והמת, המורכב ממחלות רבות, שאינן נגמרות." כשראה זאת, הוא הניח את דעתו להקדיש לו חלק מהיתרונות, ונתן לו לקבל את טריסטן ואת הקאנון 5, ואז אמר לו לבוא ולקבל את זה, והוא אמר, "ובכן, זה מזל טוב, תהיה לי הזדמנות להיוולד בן אדם, עבור האומה שלי, זה נמוך, מגונה, מגונה, חסר משמעות, אין לו השפעה כלשהי." # אז אני מקדיש לזה את היתרונות ללא רחם, עד שעידן התענית חלף, 20 שנה של התענית, ומעולם לא ראיתי אותם שוב. לאחר מכן הוא הלך לבית הספר כדי לשאול, "לואנג פו בואה," הוא אמר, " # אני אותו דבר, לאחר שהתפללתי עד שהמוח יירגע, אני אראה את הרועים, באים וחוששים, שופכים פנימה את הכשרון, ברגע שהם מסורים, הם לוקחים # והולכים להיוולד אנושיים. הוא כבר לא בא לספר קארמה, כי הוא רואה שהאומה שלו מרוחקת, מגונה, בניגוד לבני אדם# האדם הוא אומה אצילית יותר מכל אחד מהם, שמסוגלת לעשות את כל המעלות הגדולות ביותר." כלומר, זה נקרא #ordination הטבילה. כשנפטרתי הייתי בת 25, אמא שלי הייתה מחוץ לגיהינום האפל, נולדה לנכדתי. כשהייתי בת שנתיים, יכולתי לדבר על הידיעה על חמותו קראה, "יי לו, לכי תביאי כמה דברים לאמא". "מונג, אל תקרא לגו, יי-לואו גו היא אמא", "איך אני יכולה להיות אמא, רק נולדתי שנתיים?", אוצר הגוף הזה הוא לא אמא, זה נכד, אבל # הלב שלי הוא אמא שלך." זהו, אז הוא בא לנימנה ללכת לשאול, אז הוא אמר, הוא אמא בעבר. כששואלים כמה ילדים הן אמהות? הוא השיב שיש לו שישה ילדים, 1, 2, 3, 4, 5 ו 6 . הוא יכול היה לספר הכל נכון, כולל הסיפור של בית החווה, הוא יכול היה לספר את זה נכון, כמו גם את הראיות, הסימנים לא היו שגויים, אבל אז הוא לא בסופו של דבר שאל אותו שוב: "לואנג אבא, אני מתגעגע אליך , # אז הוסמכתי, ואז הקדשתי לזה את היתרונות, האם קיבלת את זה?" הוא אמר, "קיבלת # קיבל אבל בלילה, 17:00, קיבל כל לילה, אבל לא בבוקר, לאן הלכת?" הוא המשיך וחזר. "אה, בבוקר, עשיתי מעט הצטיינות, בשתיים בלילה, קמתי כל יום, ועשיתי מדיטציה מאז ועד שחר היום החדש, ואז התפללתי בבוקר, ואז הלכתי לשגרה # אז לא הקדשתי לזה את החלק של הכשרון, שהוקדש רק לערב כי בערב, הלכתי משעה 6 עד 5 אחה"צ כל יום, ואז הפסקתי לעמוד, לעשות מדיטציה, להתפלל, להקדיש לזה חלק מהכשרון, כי באותו ערב, היה לי הרבה זכות, הוא אמר, "אם זה היה בוקר וערב , #, זה היה מהיר יותר לצאת מהגיהינום האפל. אז כל הזמן שאלתי אותו, "מה לעזאזל המקום האפל הזה להיות ?" הוא אמר. " מר ניריבאל הגיע למעצר והפקיד את עצמו בגיהינום חשוך. לא היה אור בכלל. חשוך כל היום והלילה. לא ראיתי את השמש, את הירח בכלל." " # כמה אנשים בגיהינום ?" "אה..., הנשמות בגיהינום החשוך כל כך צמודות, צפופות יחד # כמו אורז ממולא בשקים. " כאשר הם הקדישו חלק מההצטיינות לסמל יומבל, הוא אמר, "גברת ויליאם צ'ומפו, בואי וקחי את חלק הכשרון # שהכמרים הדתיים הקדישו כל יום ולילה". כאשר הכשרון מאומץ בכל יום בלילה, מ-1947 עד 25 שנה, הוא משתחרר מכל אותה קארמה מרושעת, כדי להתעלות מעל כוח החובה של היתרונות, מכיוון שכוח הכשרון "חותך את גאות החטא בגיהינום". הוא הרפה מהסיפור. זה נעלם. "לך אל עיר האדם, והוא פתח את דלת הברזל", רעד קול הדלת. כמו רעם, כשראיתי את השמש הבהירה, שמחתי, ואז סובבתי את ראשי כדי להיפרד מאלה שעדיין היו בגיהינום, ואמרתי, "אחים ואחיות, אני רוצה לעזוב קודם את עיר האדם", צעקו השאר, "כמו גיגית בעונה הגשומה, לא יכולה ללכת לשום מקום", כי חטאי הקארמה קשורים למקום הזה. ואז סמל יומבל אמר, "בהצלחה, לאמא יש את זה, כי יש לך ילד שהוא חכם מטהי, טוב לב ומוסרי, מוסמך לזכות, נשלח לזכות, "זה נדיר בעולם הזה", כלומר, "ראה את כוח ההסמכה", מקדיש את הכשרון לאם, הולך לגיהינום האפל, הכשרון יכול ללכת לעזור ללידתה של אותה משפחה, זה מתוך דאגה, ואז אני רואה את התוצאה, ואז אני שואל את אחותי, "האם לא עשית זכות לאמא שלי?" אחותי אמרה, עושה את זה 3 פעמים, דודה שלי (אחותי, אמא שלי). הוא התגעגע לאחותו, אז הוא לקח את נכדתו, הקדיש זכות לאמו, ועשה זאת שלוש פעמים, "איך אתה עושה את זה?" דודתי לקחה את הכשרון בתריסר אלכוהול בכל פעם. תריסר צנצנות גדולות בכל פעם קבורות ביער האננס. יערות בננות, הריגת פרות, הריגת תאואים "באותם ימים, בקר זול" זכו בכל פעם. 4-5 בקר אבדו, 10 מהם כל אחד. היו שם 50 סאטנגים, באותה תקופה, לבקר לא היה מחיר, "ואז הנזירים שהלכו לזכות בזה היו "איך הם התנהגו ?" "אה..., הנזירים האלה אכלו אורז קארי חם (אכלו ארוחת ערב), שיחקו בצבעים קנריים, חפרו את האדמה, "נשאו כסף בזהב, הוציאו כסף על זהב חילוני", ובמקדש ההוא היו זוג ציידים, והערב עלה, הם לקחו את הכלבים ליער לצוד, ראיתי את הארנבים, והם השתמשו בהם כדי לבשל, לאכול, לאכול משקאות חריפים, לאכול תרופות." אם זה ראוי, זה לא הכשרון, זה מוקדש לזה. הסיבה שהוא לא מוקדש היא כי 1 הורג בקר, הורג תאו. הקארמה של אותה חיה עומדת בדרכו, 2 מקבל התלמס הוא הכומר. הסקרמנט אינו מוקדש לו, כי המשדר, הקאנון הזה, חסר. היעדר קנונים כמריטוקרטיה, גם אם הנזירים עצמם אינם מקבלים אותה.זה רק חטא, זה הולך לקחת תאילנדי לאכול, לשלוח את זה לאלה בעולם הבא, זה אפילו לא שם, זהו. הסמכת החובות משמשת במקום ההורים הביולוגיים. הכל נגמר, וזה קליל, קליל, וזה "עניין של הסמכה". הוא רוצה את זה, זה יכול להיות מוסמך, הוא רוצה גן עדן, נירוונה, זה יכול להיות מרוצה. מחוץ לזה, אין.

"לואנגפושנתה ת'וורו
. להציל את אמא מהגיהינום.
לואנג פו נשא פעם דרשה לקרוביו
#
"עכשיו. קודם כל, להוציא הסמכה בדת הזאת
# אבל לפני שבאתי, לא חלמתי על הסמכה.
כשאתה רואה את הנזירים במקומות שונים, הם שמחים להיות
שם, אבל אני לא חושב שהם רוצים להיות מוסמכים, רק כשהעולם
(עם משפחה) נגמר.
"אז חשבתי שאני רוצה להיות מוסמך."
עם זאת, #เพราะมีความคิดถึงผู้บังเกิดเกล้า
האמהות והאבות, שהם נדיבים ביותר
, חושבים שהם יוסמכו לזכות, מסורים לכם
, שכן "חכמים", אמר,
לא יעשו דבר כדי להחליף את היתרונות של אותם
הורים. קשה מאוד לעשות, לחוות, לסחור
.
"זה לא מאוזן עם זה".
אני אשים את ההורים שלי על הכתפיים. קחו ציפוי קל
, שיאפשר לכם להישאר קרירים כל היום והלילה.
זה גם לא "מאוזן" עם היתרונות שלך#.
אמא benefactors_equal לאדמה.
מעלותיו של אבא היו שוות ערך ליריעת אוויר רחבה באמצע פיהוק.
לא תמיד אפשר למצוא משהו לתת בחזרה.
בשנת 1947 # הוסמך
. ברגע שההסמכה תסתיים, אני מתכוון לבצע
את התפילה "על ידי הליכה, תפילה, מדיטציה, תפילה", שתסתיים בשעה 16:00 בשעה 17:00. " # להקדיש חלק מההצטיינות", לכל יום:

"אמי, גברת ויליאם פינק, מתה ונעלמת, נופלת למקום של אושר או סבל, מי ייתן וחלק זה של צדקה ילך לעזור
,



ויהיה חופשי ממקום הסבל מלידה".
היא עושה זאת
מאז 1947, לסירוגין
עד
שעידן התענית חלף. בשלב מסוים, הוא התפלל בוואט פה נונג סאנג, נונג וואה סאו, אודון תאני, עם לואנג
פאבואה סיריפונו
, שהיה אב המנזר באותה עת.
באותו יום, "לעשות הרבה התמדה".
לא, אני אוכל, הולך, יום אחר יום.
כשהגיע הערב עשיתי מדיטציה וסירבתי לישון
, ואחרי השעה 16:00 אירעה המצוקה.
עד חצות הוא כבה.
בשעה 01:00 לפנות בוקר, החום הבוער חוזר לסירוגין
עד להכרזה על יום חדש.
בוא יום אחרי # מדיטציה שוב, המוח רגוע.
ברגע שהמוח נרגע, #, יש חזיונות של בעלי חיים.
יש צפרדעים, קרשי חיתוך, סרטנים, רכיכות, ציפורים, חולדות, סרטני
כנף שהרגו אותם.
גם "פרות וחזירים" עשו את
זה, אבל תאואים לא, ובני אדם לא.
החיות האלה, שנשפכו למקום ההוא
, קבעו את דעתן לשאול,
"בואו נעשה כל כך הרבה ככה?"
הוא השיב:
"שמעתי שבאת להיות מוסמך בדת
, # אז בוא לקבל את סעיף הכשרון, מי ייתן וגם תיקח חלק בזכות
, בשבילך, כשהיית חילוני
" # הרגו אותי בשביל אוכל",
אז, אם לא תיפרד מהיתרונות, אבקש הסתייגות. אני מפחד.
בואו נהיה אלה שחוו את הקטסטרופה.
קצר מועד וקטלני, המורכב ממגוון מחלות.
אף פעם אין לזה סוף".
כשראה זאת, הוא קבע את דעתו לחלק את היתרונות, ולתת
לו לקבל את טריסטן ואת הקאנון 5
, ואז אמר לו לבוא ולקבל את זה,
כל יום.
הוא אמר, "ובכן, # זה מזל טוב
, לקבל את ההזדמנות להיוולד בן אדם
, בגלל העם הזה
שלי, מגונה, מגונה, ללא השפעה כלשהי."
# אז אני מקדיש קטע.
עד גיל התענית, 20
שנה. הם מעולם לא נראו מגיעים אליהם שוב.
אז הלכתי לבית הספר לשאול "לואנג פו בואה".
הוא אמר: " # גם אני.
ברגע שהתפילות יירגעו, תראה
את הרועים, והם יזדעזעו
. שפכו פנימה את הכשרון. לאחר שהתמסד, הוא לקח
# והמשיך להיוולד בן אדם.
הוא כבר לא כאן.
כי הוא ראה שעמו
זה מגונה, לא כמו בני אדם
# האדם הוא אומה אצילית יותר מכל אחד מהם בכלל.
זה יכול לעשות מעלות גדולות יותר
. זהו,
זהו
. הסמכה, סגפנות, טבילה
. ברגע שאתה רואה את זה, אין לך ספק
. עכשיו ,"זה על להקדיש חלק מהכשרון לאותה אמא".
כשנפטרתי הייתי בת
25, אמא שלי הייתה מחוץ לגיהינום האפל, נולדה לנכדתי.
כשהייתי בת שנתיים, יכולתי לדבר על הידיעה על
חמותו קראה, "יי לו,
לכי תביאי כמה דברים לאמא".
"מונג, אל תתקשר לגו, יי לואו גו היא אמא אמא."
"איך אני יכולה להיות אמא, רק נולדתי שנתיים?"
אוצר הגוף הזה, לא אמא שלי, זה הנכדים
שלי, אבל הלב שלי הוא אמא שלך.

כשנשאל כמה ילדים יש לו,
השיב שיש לו
שישה ילדים.
ה-1, ה-2, ה-3, ה-4, ה-5 וה-6
# הוא ביטל את כל שמותיו, כולל בעל ואישה
. קרובי דם, סבים וסבתות, שכנים
הוא יכול היה לספר הכל
נכון, כולל הסיפור, ובית החווה צדק
, כולל הראיות. סמנים
אני לא יכול להגיד שזה לא בסדר, אבל זה לא הולך להיגמר.
אז שאלתי אותו עוד:
"לואנג אבא, מתגעגע אליך, זהו זה # אז הוסמכתי, והקדשתי לזה חלק מהכשרון שלי
, האם קיבלת את זה?"
הוא אמר, "קבל # קבל אבל בלילה, 17:00, קבל
כל לילה
, אבל בוקר לא לקבל, לאן אתה הולך?"
הוא המשיך וחזר.
"אה..."
בשתיים בלילה אני קמה כל יום, עושה מדיטציה מכאן ואילך
, עד שחר היום החדש, ואז מתפללת את תפילת הבוקר
, ואז עוברת לשגרה #, אז אני לא מקדישה לזה חלק מהכשרון.
הוא מוקדש רק בערב כי בערב
, ללכת מ 18:00-17:00 כל יום
ואז להפסיק לעמוד, מדיטציה, ולהתפלל.
הקדישו לו חלק מהכשרון, כי באותו
ערב, הוא היה מאוד מבוסס על הצטיינות.
הוא אמר, "אם זה בוקר וערב
# זה הולך לצאת מהגיהינום האפל מוקדם יותר "
אז המשכתי לשאול אותו.
"מה זה
לעזאזל האפל?" הוא אמר: "#When המוח חסר.
מר ניריבאל הגיע למעצר והפקיד את עצמו בגיהינום חשוך
. לא היה אור בכלל. חשוך כל היום והלילה.
לא ראיתי את אור השמש.
"הו...
, הנשמות בגיהינום האפל כל כך
צמודות. זה כמו אורז ממולא, שקים, זהו.
כאשר הם הקדישו לכך חלק מהיתרונות
שלהם. סמל יומבל אמר
אז, "גברת ויליאם צ'ומפו, בואי וקחי את היתרונות
# שהכמרים הדתיים הקדישו כל יום ולילה. "
כאשר מאמצים את הכשרון כל יום ולילה
, מהשנה 1947 עד 25 שנים
# השתחררה מכל הקארמה המגונה הזו.
הבה נתעלה מעל כוח החובה של היתרונות
, שכן כוחו של הכשרון
"חותך את גאות החטא הקארמי בגיהינום".
הוא הרפה מהסיפור. זה נעלם.
אני יכול לשאול את אמא שלך.
"לך אל עיר האדם, והוא יפתח את דלת הברזל".
קול הדלת רוטט. כמו רעם, כשראיתי את השמש הבהירה, שמחתי, ואז סובבתי את ראשי כדי להיפרד מאלה שעדיין היו בגיהינום, ואמרתי, "אחים ואחיות
,
אני רוצה לעזוב קודם את עיר האדם".
כל השאר, בוכים יחד, רועדים, "כמו גיגית בעונה הגשומה,
אתה לא יכול ללכת לשום מקום",
כי חטאי הקארמה קשורים למקום.

ואז אמר סמל יומבל, "בהצלחה
, לאמא יש את זה, כי יש לך ילד שהוא איש חכם של מתי, טוב לב ומוסרי, והסמיך מריטוקרטיה, שולח הצטיינות,
"זה נדיר בעולם הזה",
ואז ראה את כוח ההסמכה
".
להקדיש לו סעיף הצטיינות. אמא שלי הולכת לגיהינום האפל
, ואני יכול לעזור לה להיוולד לאותה משפחה.
איבדתי את הדאגה שלי,
ראיתי את התוצאות.
עכשיו שאלתי את אחותי:
"האין זו מריטוקרטיה לאמי?"
אחותי אמרה, עושה את זה 3 פעמים, דודה שלי (אחותי, אמא שלי).
הוא התגעגע לאחותו, אז הוא לקח את נכדתו.
מסירות הצטיינות לאמא, נעשתה 3 פעמים.
"איך אתה עושה את זה?"
דודתי לקחה את הכשרון בתריסר אלכוהול בכל פעם.
תריסר צנצנות גדולות בכל פעם קבורות ביער האננס.
יערות בננות הורגים בקר, הורגים תאו "
באותם ימים, הבקר היה זול".
כל מריטוקרטיה. 4-5 בקר אבדו.
יש 10 שילינג כל אחד. לאחד יש 50 סטנגים כל אחד
.
באותם ימים לא היה לבקר מחיר.
"מה עם הנזירים שהלכו לזכות בזה, "איך מתייחסים אליהם?"
'אה..., הנזירים האלה
, אוכלים אורז קארי חם (אוכלים ארוחת ערב),
משחקים בצבעים קנריים, חופרים עפר, שיני עץ
, "מחזיקים כסף בזהב, מוציאים כסף על זהב חילוני",
ובמקדש ההוא, היו זוג ציידים, והם
לקחו את הכלבים ליער כדי לצוד, ראו ארנבות, והשתמשו בהם כדי לבשל, לאכול משקאות חריפים,
לאכול
תרופות."
אם זה ראוי לזה, זה לא ראוי.
גם אם הוא מוקדש לזה, זה לא
. הסיבה שהוא לא מוקדש היא כי
1 הורג בקר, הורג תאו. הקארמה של אותה חיה עומדת בדרכו,
2 מקבל התלמס הוא הכומר
. הסקרמנט אינו מוקדש לו, כי המשדר, הקאנון הזה,
חסר
. חוסר קאנון הוא מריטוקרטיה. גם אם הנזיר עצמו לא יקבל
את זה, בגלל החטא, הוא ייקח את זה כמובן מאליו.
שלח אותו לעולם הבא, אבל זהו.

העניין של הסמכה באמצעות חובות במקום ההורים
הביולוגיים, הכל נגמר, וזה קליל, קליל,


וזה "על הסמכה". הוא רוצה את זה, זה יכול להיות מוסמך, הוא רוצה גן עדן, נירוונה,
זה יכול להיות מרוצה. מחוץ לזה, אין.
העלאות לנייד
מעודכן בתאריך ספטמבר 15, 2015 7:14:04am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מעודכן בתאריך ספטמבר 16, 2015 8:15:52am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מעודכן בתאריך ספטמבר 16, 2015 9:07:46am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

הטיף להכשרת נזירים במקדש בורפאראם, סורין
. ב-4 בספטמבר 1998
, הבודהה עזב כמסירות
נפש, ותפילה זו הייתה עבודתם של הנזירים. ראה ט.ו. וידאו דבט.
טלפון נייד זה נחשב כיום לעניין כנסייתי: עיתונים, הנאה, טירוף עולמי, רדיו, מסירות, וידאו
, טלפונים ניידים. עכשיו, כשזו העבודה
הכנסייתית, סוג זה של עבודה כנסייתית הורס את הדת, עכשיו לא יישאר מקדש וואס
. טוב ורע, אנשים לא ישימו מקדשים נטושים בגלל ענייני הנזירים האלה
, והם יעשו טוב לעולם ולא לעבודה הנזירית. כשהבאתי את הטלפון הנייד המסור, הווידאו, למקדש
, זה היה עניין נזירי. ככה זה היום.
השווה את זה, שקול את זה.
אנחנו מדברים אמת. בודהה הדהרמה היא שפה המדוברת בכנות על ידי סעד
. תקראו לזה שפה נקייה, שפה אמינה היא דהרמה
, לא אמינה היא תשוקה, אבל העולם אוהב להאמין בזה. זה צבא המהאבהאראת
שהורס את הדת עכשיו. במעגל זה של מקדשי
הדת שלנו, הוא נהרס על ידי ארבעת וחמשת הגדולים האלה. עכשיו הוא מלא בתים, מלא ערים
, מלא מקדשים, מלא נזירים, מלא טירונים. זוהי כעת עבודה נזירית, היא הפכה לעבודה נזירית כעת
, אך העבודה הנזירית שביצע הבודהה אינה
נחשבת לעבודה
נזירית. זה מאוד בולט בימים אלה. עניינים
כנסייתיים עכשיו, זו מגפה. טוב, רע, מסומם, מכור להיכנס למקדש.
בוואלרי, זה בסדר ללכת. כשאין צד, יש מכסה,
והכל בפנים. העוול המגונה הזה זורם בכל עת, אין הרתעה כלל, אלא טוב.
הוא הוברש מחמש יבשות, כך שזה טרגי לנצח.
אנחנו צריכים להיות מאוד זהירים. אלה דברים שהורסים ישירות את הנזיר, הורסים ישירות
את המשמעת של הנזיר. אין פרשנות, למען האמת.
זה באמת האויב של הנזירים. האויב של המשמעת, של הנזירים האמיתיים, זה מה שהוא.
זה עולם של רחמים. תשוקה טהורה, לא
. כן, זה קשור לדהרמה שנזירים הולכים להתעניין בה כיצירה נזירית כמו היום.
עכשיו זה הפך לעניין כנסייתי. באילו מקדשים כבר
אין את הדברים האלה, ואילו מקדשים נחשבים מיושנים. המקדש מיושן. זה לא מעודכן,
אבל זה לא מעודכן זה נגע.
אל תוציאו את זה ותגידו את הפרשה הנזירית הזאת, זה הרס נזירי, אתם מבינים, הכל
נעלם. אל תתביישו. ראש קירח, לא?
הבודהה התבונן בדברים האלה, לקח אותם ליער, הסמיך
אותם, ואז שר רוקס סנה. לרדוף לתוך היער, לתוך הגבעות, לאורך המערות, הצוקים, הפינות והעגורנים של הגבעות
. זו משימה כנסייתית. על פי
עבודתו של הבודהה, אלה הן משימות נזיריות. עכשיו הכנסייה.
זו הייתה משימה חשובה עבור הכמורה, ולכן הפכתי לנזיר.
להרוס את הדת, מה יהיה הפעם?
זה עניין של הרס, עם עין, וזה עניין של אוטרי. זו שפת דהרמה.
למען האמת, היא נקראת שפת הדהרמה. אני לא מוצא את אוטרימה לדבר.
למען האמת, השפה הנקייה ביותר היא שפת הבודהה, שפת הדהרמה, השפה המלוכלכת היא שפת התשוקה
.
זו הונאה טובה, והיא יפה ואלגנטית
. כמו עצי הסקה, כמו אש, כמו שירותים, כמו מקום שלם בלב הזה.
הגינונים שהתבטאו היו עצי הסקה כשהאש פרצה.
באופן טרגי, אומלל, קירח, ביחד. תסתכל על זה ואתה לא יכול להסתכל על זה היום, זה
כאילו, מה זה יגיד?משמעת היא אחת ואותו דבר. זה מהדרך שבה זה היה.
אבל הגיע הזמן להתנהג ככה.
הוא נעשה עוין כלפי הבודהה נגד הדת. אנחנו בודהיסטים.
הוא הפך לאויב של הבודהיזם, הדת נעלמה, לא נותר דבר
. אם זה מה שזה עכשיו. לאחר מכן, במקדש Waawas יהיה רק קלויסטר, לבנים, טיט, אבן, חול,

ולא קסם. אם לדהרמה אין את זה בראש, מה שלא יהיה, זה
שירותים. אם הלב מוצדק, הלב נשבר. הכל זוהר. הבודהה לקח את כס המלוכה
כדי ללמד את העולם. לא לקחת לבנים, להסיר טיט, להסיר אבנים, להסיר חול. קח את הטואט, קח את הסרטון
. קח טלפון סלולרי, למד את העולם, למד אותך סיפור אחר. זה לא מלמד אותך מה זה.
בואו נשרוף את הראש. הפעם זה...
זה כל כך עקשן, אתה מבין? זה מביך כשזה קירח, זה לא מביך.
זה נעשה עכשיו בציניות. זה הפך
ליום קירח. גם הנזירים האלה חצופים, דברנים ומבישים. לואנג טאבואה הוא גם
הוא אחד, הוא הפך לנזיר חצוף לאורך כל הדרך עכשיו.
אם אתה מרגיש כמו נזיר, היזהר. אלה אסונות ישירים.
אין פרשנות למעקפים, לפי המשמעת.
שזה האויב של המשמעת, שהאויב הגדול הוא, זה מה שהוא, לאן שהוא הולך, אי אפשר לומר
,
אבל הדברים האלה נהרסים עד שתאילנד מושבתת.
עוד לא ראיתי שמדברים על זה. כשמגיע הזמן לדבר בשם ההתקדשויות
האלה, מדוע הן אויבות של האומה שלנו, של הדת שלנו? אם לא.
כן, עיר הדת, הפכנו לאלה הנלחמת בבודהה עכשיו.
אז אני לא יכול להגיד את הדברים האלה. לא יכול לבטא את זה. התשוקות התנפחו. הפעם, תשוקה לזה
. גלי אוקיינוס, ים גבוה לא יכולים להילחם. זה להיט, דהרמה לא יכולה לצאת.
כמו שאמרתי, הפעם זה אויב לסלוניקי. הצבא הרס את הדת עכשיו.
אני לא יכול לדבר בשם עצמי. מקרצף את האוזניים, מקרצף את הלב, מקרצף הכל, מבקש
את זה. הכל נעלם.
הדת לא יכולה לצאת, הדהרמה לא יכולה לעזוב, אבל החבר'ה האלה יוצאים
לשוק המצקות, זה עצי הסקה, זה הכל אש, בין אם זה במקדש מחוץ למקדש, בין אם זה הנזירים
, בין אם זה הטירונים, בין אם זה הדיוט, השריפות האלה יכולות לשרוף את כל הלבבות. הוא לא מפחד להיות קירח.
זה מפחד, אבל זו רק תשוקה. אם אין דהרמה בראש, אז אגב.
זה
מאובק. זה טרגי לנצח אותנו ביחד. קירחים יחד, מדברים זה עם זה בסיפורים,
ועכשיו. בואו נוציא את המשמעת, אנחנו מדברים על פי עקרונות המשמעת, שלא
לדבר על אוטרי. זה כאילו, מה הזמן הזה הולך לעשות, לשקוע כל הדרך החוצה, אופס, לקשט הכל,
בתוך זה אסלה.
מה זה אומר, בית שימוש לשים במגדל טירה הוא שירותים?
אם הבלגן הזה נכנס למקומו, הכל מלוכלך.
תשוקות אינן נקיות, המלוכלכות ביותר הן תשוקות. אז הדהרמה שטפה, פקדה,
התנגדה. אם אין התנגדות אנושית, אנחנו
טובים יותר מכלבים, אין בעלים, אין נשים, אין נינים, אין, אין מכשירים לבישים
. הסיבה לכך היא שיש איזו דהרמה. כשיש היריוטאפה, יש קרניים
. יש לי אישה. זה אי, זה מחוז, זה מכסה. זו הדהרמה.
אם אתה עדיין לא יודע, יש את היריוטאפה, בושה, דע את העליות והמורדות, דע את הסודות המודיעים.
זו הדהרמה. אם אין לזה שום הצדקה, אני לא יכול להילחם.
אנחנו, בני האדם, גרועים יותר מכלבים, עקשנים יותר מכלבים כי הם חכמים יותר

מעודכן בתאריך ספטמבר 19, 2015 6:51:55pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
האדם שמתפלל הוא, המוח בהיר מאוד, פעמים רבות בהיר יותר מהאדם הרגיל
, פעמים רבות
בהיר יותר מהאדם שאוהב לעשות הצטיינות.
רוחות הרפאים, הפטרים המוטרדים, המלאכים
. הוא ראה את האור הזה. הוא הולך להיות מבסוט מזה.
יתר על כן, אם נגדל בחמלה, כפי שלימד הבודהה.
זה אפילו בהיר יותר, זה הרבה פעמים גדול יותר.
אם אתה מת עם מוח בהיר, המוטו הוא ברהמה
# דהאמה
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
האושר קורה לדעת, כי האושר הוא מה שידוע, הסבל קורה לדעת, כי הסבל הוא מה שידוע
.
אובק-רגליים, אתם יודעים, כי אובק-רגליים הוא ארעי.
לדעת ולדעת. אל תעקוב. לא פלא מתי זה ילך.
כי זה משהו שאין לו בעלים.
בואו לא נתפוס את זה, אבל בואו נדע את זה
.
לא, זה לא שוחק.
לפעול כיודע פסיבי.
קל
לעשות את זה כי יש רק שני דברים.
1.מי יודע את כל העניין?
2. מה שהיה ידוע

מי יודע=היא הרוח בחאנת חמש.
מה שידוע=הוא שהדמות, הוודנטה, החוזה, הסנגהה
# אם זה עם מישהו שיודע את זה.
עליה להיות נקייה מהנשמות שיודעות זאת שוב
, להשתחרר מחאן 5 (שם, דמות),
להשיג ארהאט. אם הגלגול הקודם עשה זאת אי פעם, איזה נפלא היית?
היא תשיג אהדה עם הדברים הישנים שנעשו
, ולא תתנוון
#Dharma.
מעודכן בתאריך ספטמבר 19, 2015 9:21:42pm
הבודהה עצמו.
אדוני, זה לא אני שנשארתי מההקדשה.
בדיוק כמו שכאשר עגלה לקחה את שאריות האוכל מההקדשה, כשראתה שהיא עדיין
טובה, היא צריכה לאכול שוב, אז הוא לקח אותה עם הבודהה.
בודהה, זה לא אני, כי אתה יודע.
מעודכן בתאריך ספטמבר 20, 2015 5:47:12am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם עדיין יש אהבה
. לא רק למהר למצוא אהבה, אבל ממהר לדעת איך לעשות אהבה
.
עם הרגעה הוא אוהד.
דיבור טוב, נסלח כמו לא להעמיד פנים להיות, להרפות, ולבסוף להתפלל, מדיטציה, להיות

.
האהבה תמצא אותנו #

דע "אהבה".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ראיתי את התמונה הזו..........


נגעל, אני לא רוצה לצפות
......

הישארו מעודכנים ברגשות שבלב.
בואו נחזור ונדע, קסם, נפשית.
התודעה שהיא אדוות כדי לתת משמעות
. לפי התמונה שנראתה, "y..מגעיל"
..... ... . . ייקס, מכוער,
בואו נחזור לדעת.
תעשה את זה לבד ותדע את זה.
אל תיקח את התחושה הזו כמובנת מאליה
. התחושה הזאת לא שייכת לאף בעלים, באה מכלום, היא
יוצאת מגדרה.
אל תלך לתפוס אותו
. אנחנו רואים תמונה של כל דבר חוץ
מיוני סומנסיקר, חוזרים לראות את הלב, חוזרים להכיר את הלב
, וזה מתפזר החוצה כדי לתת משמעות למה שאנחנו רואים. העין רואה תמונה נעימה, והיא
חוזרת מיד.
האוזניים שומעות צלילים נעימים
, הן חוזרות לדעת, הן מריחות את הארומה, הן יודעות,
האוכל
טעים. אתה לא יכול לחכות
, אתה יודע.
אולי לשמוע מישהו אחר. תגיד לנו דברים רעים. רכילות עלינו.

"הוא מדבר, הוא בחוץ, אבל יש עודף, לא מרוצה, לא מרוצה, קורע לב,
ומאיפה זה בא
? הנה מה שלא יהיה
התנאי, בואו נעלה על הקרס", נראה כמטרה, "בואו נורה.
1.חוסר שביעות רצון נולד.. אחרי שמשך את העין,"תירה בו".
2.חוסר שביעות רצון נולד.. לאחר ששמע את המילים, "תירה את האגודלים למעלה".
3.חוסר שביעות רצון מתעורר... אחרי הריח.
. .
. 4.חוסר שביעות רצון נולד... אחרי שהלשון טעמה
"תירה בזה".
5.חוסר שביעות רצון מתעורר... אחרי שהגוף נפגע ממשהו,
"תירה בו".
הדרך לצלם היא לדעת, להיות פסיבי, לדעת,
חוסר שביעות רצון בואו נראה לנו. המשימה היא לירות ידע מראש.
קובלנות בואו נראה לנו.
המשימה היא לירות ידע מראש.
בואו נראה לנו.
המשימה היא לירות ידע מראש.
שוחקים בואו נראה לנו.
המשימה היא לירות ידע בזמן,
כאילו יש איזושהי אנרגיה.
זה כמו כדור אש לוהט שניתז באמצע החזה שלי...
אל תשמור את זה, כי זה יהיה חושני,
טוסה הוא אביצ'ה נשלח להיות מכה כמו בגידה.
צמרות נכנסות. לאחר לידתו של פאסה
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ראיתי את התמונה הזו..........


נגעל, אני לא רוצה לצפות
......

הישארו מעודכנים ברגשות שבלב.
בואו נחזור ונדע, קסם, נפשית.
התודעה שהיא אדוות כדי לתת משמעות
. לפי התמונה שנראתה, "y..מגעיל"
..... ... . . ייקס, מכוער,
בואו נחזור לדעת.
תעשה את זה לבד ותדע את זה.
אל תיקח את התחושה הזו כמובנת מאליה
. התחושה הזאת לא שייכת לאף בעלים, באה מכלום, היא
יוצאת מגדרה.
אל תלך לתפוס אותו
. אנחנו רואים תמונה של כל דבר חוץ
מיוני סומנסיקר, חוזרים לראות את הלב, חוזרים להכיר את הלב
, וזה מתפזר החוצה כדי לתת משמעות למה שאנחנו רואים. העין רואה תמונה נעימה, והיא
חוזרת מיד.
האוזניים שומעות צלילים נעימים
, הן חוזרות לדעת, הן מריחות את הארומה, הן יודעות,
האוכל
טעים. אתה לא יכול לחכות
, אתה יודע.
אולי לשמוע מישהו אחר. תגיד לנו דברים רעים. רכילות עלינו.

"הוא מדבר, הוא בחוץ, אבל יש עודף, לא מרוצה, לא מרוצה, קורע לב,
ומאיפה זה בא
? הנה מה שלא יהיה
התנאי, בואו נעלה על הקרס", נראה כמטרה, "בואו נורה.
1.חוסר שביעות רצון נולד.. אחרי שמשך את העין,"תירה בו".
2.חוסר שביעות רצון נולד.. לאחר ששמע את המילים, "תירה את האגודלים למעלה".
3.חוסר שביעות רצון מתעורר... אחרי הריח.
. .
. 4.חוסר שביעות רצון נולד... אחרי שהלשון טעמה
"תירה בזה".
5.חוסר שביעות רצון מתעורר... אחרי שהגוף נפגע ממשהו,
"תירה בו".
הדרך לצלם היא לדעת, להיות פסיבי, לדעת,
חוסר שביעות רצון בואו נראה לנו. המשימה היא לירות ידע מראש.
קובלנות בואו נראה לנו.
המשימה היא לירות ידע מראש.
בואו נראה לנו.
המשימה היא לירות ידע מראש.
שוחקים בואו נראה לנו.
המשימה היא לירות ידע בזמן,
כאילו יש איזושהי אנרגיה.
זה כמו כדור אש לוהט שניתז באמצע החזה שלי...
אל תשמור את זה, כי זה יהיה חושני,
טוסה הוא אביצ'ה נשלח להיות מכה כמו בגידה.
צמרות נכנסות. לאחר לידתו של פאסה
ככל שהמחלה גורלית יותר, כך היא מגרדת יותר, כך היא מגרדת יותר.
ככל שאתה נכנס יותר. להיאחז בגוף הזה כמו שאנחנו, מאושרים, סובלים, כמו שאנחנו
, הוא.
ככל שהם מגרדים את המחלה, ככל שהיא מקדמת יותר חושניות, ככל שהיא רחוקה יותר מנירוונה, ככל
שהיא מקדמת
יותר חמדננות, כך היא רחוקה יותר מנירוונה
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
21 ספטמבר 2015
, מוחם של אנשים אינטליגנטים מבחינה מנטלית
אם הוא נפגע על ידי חילזון,
תהיה תחושה שונה מהאדם הממוצע.
אנשים באופן כללי זה הולך להיות חם
, ארוך רוח, סבל
ארוך, אבל אינטליגנטי נפשית
. הוא כמעט לא במצוקה,
או אם יש מעט מאוד.
אבל הסבל לא יימשך זמן רב,
"הוא ישקול. מצא את הסיבה - מצא את התוצאה. מצאו פתרון
מה הלחץ על מי שגנב אותו?
יש הרבה לחץ בנושא לגנוב
. אילו רגשות הניעו אותו לפעולה
. *איזה חודש חם היה
לו*, איזה פראייר הוא העז להסתכן בגניבה..בטח דבר
לא שובב *הוא לא אהב להתרעם עלינו.. כן או לא. *הוא בורח..כן או לא. *הוא
מכניס כסף לחיים של

מישהו, נכון? אנשים כאלה. איך יש פתרון *
הוא צריך להיות כנה? העז לספר לנו על הבעיה שהוא
עובר, ולתת למישהו שעזר להנחות
*את הסביבה שהובילה אותו לגנוב. הוא היה צריך להוציא את דעתו מסביבתו, ו

*הוא היה חייב. זה לא חלש, זה ככה.
הוא לא ישרוד כל פעם *הוא
רק חושב לגנוב. להעמיס על אחרים
, ולא על הערכה עצמית.
לבו נתן לעצמו ערך עצמי נמוך מאוד. אם הוא לא יתקן את זה כאן.
הכוח להכניע חולשה לא יתעורר.
כשאין כוח, העידוד והכוח מאוחדים.
לא יכול לעשות את הדבר הנכון.
ככל שהתודעה של הנוף האנושי נמוכה יותר, כך הגנב יאכל יותר, אפילו לא את הבשר, אבל אם אדם מאמן את
מוחו להיות כזה אכזר,

הוא לא יאכל על ידי אחרים.
זה כאילו, אתה מאמן את המוח שלך להיות חיה. בגלגול הבא
. אם אתה לא רוצה להיות בעל חיים, אתה צריך לחזור על הטלפתיה כדי להפוך למוח אנושי
# עד שתהיה, אל תגנוב דברים של
אנשים אחרים. זה לא הצגה, זה מנטלי, זה אימון לגיהינום, זה מתרחק לפני שאני מת.
מעודכן בתאריך ספטמבר 22, 2015 12:48:43pm
מעודכן בתאריך ספטמבר 22, 2015 9:01:51pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הקארמה שהופכת אותה ליפה, יפה, פחות יפה
, היא שונה, לא מגדלת גותים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
22 ספטמבר, 2015
היום הולך לקאנוניזציה בביתו של יום דו ב
שאל את יום: אם אתה שומר את הקאנונים, את 5 הפסוקים שבאמת אפשר לעשות.
איזה מהם יש....
דממת יום: יש צורך להאכיל את המשפחה, להרוג את הדגים, זה קשה.

"
אז בוא נעשה מה שאתה יכול. פסוקים אחרים מתפתחים אצל האחרון.
בזכות הקאנון הזה, זה מה שיאפשר להיות שוב אנושי.
אם אתם אוכלים הרבה, אבל לקנון אין כזה, אתם בעלי חיים בבית של אדם עשיר

, אז הקשיבו לדהרמה, למרות שהקאנון עדיין מרוקן.
הבודהה אמר שמי שמקשיב לדהרמה ילך רק בדרך של שגשוג. זה לא מנוון
, זה עדיין קאנון רע.
דהרמה שהולכת בדרך היחידה לשגשוג. לא ללכת בדרך של ניוון
# הוא ארבע האמיתות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
עבור אלה שעדיין עיוורים נפשית, התודעה רחוקה מדהרמה, ואינה יודעת דבר.
אני רוצה למצוא זמן.... בואו נקשיב ל
"למרבה הצער המתים לא קראו את הגרסה הרפורמית, ג'ושוע קרא" ביוטיוב.
כותב שורות אלה. זה יוצא דופן.
הוא על-טבעי, מתנשא, מתנשא, ויש לו תחושה של העבר. אתם יודעים
, לכו תקשיבו למה שהוא כתב, אז לא חבל שאתם לא מתים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זמן ילדים עושים טעויות אל תלך סתם לנזוף, זה, להכות. הטיף אז...
אפילו לנזוף בוואטי על שהטיף בזמנו.
הילד פשוט התכוון לתת לזה לעבור.

זה לא בא מתודעה אמיתית.

אנחנו חייבים. חכה שהוא יהיה קודם
במצב נורמלי, ואז ספר והטיף. הסבירו את הסיבות,

כמו בודהה. הוא אכל.
הוא עדיין מחכה שהוא יסיים לאכול קודם
, ואז להטיף
,
אתם מבינים, במהלך מצב תודעתי נורמלי
, זה הולך להיות יעיל יותר.

הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
עם מעין מעין גיחוך מודאג.
אם עדיין יש אהבה
. לא רק למהר למצוא אהבה, אבל ממהר לדעת איך לעשות אהבה
.
עם הרגעה הוא אוהד.
דיבור טוב הוא נסלח, הוא לא מתיימר להיות, להיות נדיב, הוא שחרר, הוא כאשר לבבות שבורים, ולבסוף תפילה מדיטציה היא

.
האהבה תמצא אותנו #

דע "אהבה".
עם Qua הוא מודאג..
אם עדיין יש אהבה
. אל תמהרו רק למצוא אהבה, אלא מהרו לדעת איך לעשות אהבה ושאלו את עצמכם איזה סוג של אהבה


אתם צריכים.
קניבליסטי (זוג ארוטי)" או "זוג ארוטי".


תחזיקו מקל נפוח קקטוס, תאהבו אחד את השני בשמחה".

# ממש הכרתי את הלב שלי כי הקשבתי ל-"Know Love"

http://www.youtube.com/playlist?list=PL3847631465D7CE3.
מעודכן בתאריך ספטמבר 23, 2015 12:33:42am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
למעשה,
מילדים למבוגרים.
מדובר במשהו שובר לב, או במשהו שאנחנו סובלים ממנו, בדרך כלל של
מישהו אחר. שמרנו על מאנו כקיפאון, מבקר, מתלונן, מתרעם, משוטט.
אם אתה מרחם על עצמך, שים את הלב שלך על הגוף שלך, אל תשים את הלב שלך בקשר למצוקה
שלך.
הבודהה אמר, "זה סבל", הוא אמר.
עלינו למצוא דרך לנהל
~כאשר הסבל קיים, התודעה מגדירה את הידיעה
לדעת שאנחנו הרואים, הסבל",
לא שאנחנו סובלים~#
אם אתה לא מאמין בזה, זה מוכיח את זה כשהוא נולד.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בתי חולים הם גם מקומות לידה וגם מקום מוות.
יש חבורה שלמה של אנשים, יש רוחות רפאים. סמבהאווסי חיכה לבונדוגל
. הוא במצוקה גדולה.
מי הולך לבית החולים, מספק הקלה חמלה.
הרגיעו את דעתכם, הכירו את נשימתכם פנימה והחוצה במשך 3 דקות. ברגע שהתודעה רגועה, >> לבישוף התודעה שהחלק
הרחום של תפילה זו מתפשט בכל
בית החולים
. בכך, יש לנו את הכשרון לתת לנשמות שלנו
, ככל שאנחנו נותנים יותר.
זה לא שככל שמוציאים יותר כסף, מוציאים אותו יותר.
באדיבות אנשים אחרים במצוקה.
תן לו זכות, שמחה, קרירות, קלילות.
זה הופיע בלבו. ברגע שיש לו זכות, הוא יכול ללכת ללידה..
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, היה עם בופרי פיאנקלה ו -4 אחרים.
תייגת את בופרי פיאנקלה, פוי צ'וטימה, פרטר מוס, ברכת השנה החדשה ונינג אראסה.

השתמש בסבל כדי להיות הוגן.
השתמש בו כדי להישאר שפוי
, לראות רגשות מרגיזים.
להופיע לנגד עיניך באופן
ארעי, להיות מה שידוע, ואז להיעלם.
אין מהות, ואז זה עובר, "ראה את הסבל, אבל רווח מדי
פעם, הרסו את היצע התשוקות
, יצרו יוקרה רבה.10 תאט סט, ואת היתרונות של הידיעה לצפות, את הרגשות של מצוקה

, זה קל מאוד, זה צדקה גדולה, צדקה נפשית גדולה
, זה ראוי הרבה
יתרונות. "תראה, תהיה סבלני, אתה יודע," הוא
אמר. לא משנה מה הוא אומר, זה חוזר לעצמו.
אם אנחנו אדם רע, זה לא יחזור אליו מוקדם יותר.
אם נהיה קנוניים
, זה יחזור אליו במוקדם ולא במאוחר.
אם נתפלל,
זה יחזור אליו מוקדם יותר.
אם היינו סודאבאן
, זה היה חוזר אליו במוקדם ולא במאוחר.
אל תפגינו שמחה וחרטה על כך
. זה משהו שקורה ומכבה את עצמו.
זה משהו שאין לו בעלים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
להתעורר בבוקר.. לעשות את הרגשות שלך, להיות עליז, לא לייחל זדון, זדון, נקמנות
עם אף אחד,
רק לנתק את הספקות.
היום, כל היום יהיה בהיר.

""
הכומר
מעודכן בתאריך ספטמבר 27, 2015 8:46:03am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כבר תחת תודעה עמוקה או אופי.
לא אוהב כאוס.
לא אוהב להתערבב.
אני לא אוהב להיות קשור לאף אחד.
כשהייתי מאוהב, לא יכולתי לאהוב אף אחד במשך 3 חודשים והשתעממתי. זה לא עצמאי
, זה בעיקר על בדידות בלבד.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תתבלבל.
הכפר מקיים את קאנון 5, רשימה שאינה נכונה.
אנשי מפתח
כולם יודעים שיש גם רשימה של אנשים שמאפשרים מפתחות
, וגם רשימה שהבעלים שלהם לא הרשה בכלל.
הבעלים, הוא לא ידע על זה בכלל, היו אנשים מתים, ואז היה
. למה לא פשוט לרשום את אלה האמיתיים שמותר לו?
אני לא יודע מה באמת מרוויח מהרשימה המהוללת, והמספרים עלו, ואנשים זרים יודעים שהבודהיסטים התאילנדים שומרים על הקנונים של 5 Ban Muang Rom Yen, המתאימים להשקעה בתאילנד. האם

זה #กรรมอะไรหนอ שעושה את זה לא בסדר?
לא כנה #מוסאבאס#סמאפאפ
לאנשי מפתח (i)אין סגולות.. קי הטעה אותו באיטיות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אני מבין מדוע אנשים שמשיגים ארהאט אם אתה חילוני, אתה
תמות תוך 7 ימים

כי המוח שלך לא יכול להיות חילוני.
אפילו הקאנונים שאתה לא יכול לטעות לגביהם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

מפתח בן 13 ספרות
יש גם שמות של אנשים שכבר
מותר, וגם אנשים שלא יודעים שהם נלקחו לרשום

את 13 הספרות שלהם, #ไม่รู้จะเอายอดตัวเลขไปทําอะไร
. למה לא פשוט לקחת את הסמל שהוא נכון, אבל זה כבר

נכון
, #ขออย่าให้ข้าพระเจ้า לעשות את הדבר הלא נכון
, ואין לך הזדמנות לעשות משהו רע.
מעודכן בתאריך ספטמבר 30, 2015 1:00:13pm
מעודכן בתאריך אוק 01, 2015 12:39:27pm
מעודכן בתאריך אוקטובר 01, 2015 12:42:29pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מי מעוניין לפרסם ספר?
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הוסיפה תמונה חדשה.
การอัพโหลดผ่านมือถือ
การสาปแช่ง,ว่าร้าย,ใส่ร้าย,ยุให้เขาแตกกัน หรือพูดวาจาที่ส่อเสียดทำร้ายจิตใจผู้อื่น มีระดับกรรมไม่เท่ากัน Aถ้าว่าร้ายผู้มีคุณธรรมไม่สูงนัก ก็เป็นบาปได้เหมือนกัน Bถ้าว่าร้ายผู้มีคุณธรรมมีศีลข้อหนึ่งข้อเดียว บาปมากกว่าA Cถ้าว่าร้ายผู้มีคุณธรรมมีศีลสองข้อ บาปมากกวาB Dถ้าว่าร้ายผู้มีคุณธรรมมีศีลสามข้อ บาปมากกว่าC Eถ้าว่าร้ายผู้มีคุณธรรมมีศีลสี่ข้อ บาปมากกว่าD Fถ้าว่าร้ายผู้มีคุณธรรมมีศีลห้าข้อ บาปมากกว่าE Gถ้าว่าร้ายผู้มีคุณธรรมมีศีลหกข้อ บาปมากกว่าF Iถ้าว่าร้ายผู้มีคุณธรรมมีศีลเจ็ดข้อ บาปมากกว่าG Jถ้าว่าร้ายผู้มีคุณธรรมมีศีลแปดข้อ บาปมากกว่าI Kถ้าว่าร้ายผู้มีคุณธรรมมีศีลเก้าข้อ บาปมากกว่าJ Lถ้าว่าร้ายผู้มีคุณธรรมมีศีลสิบข้อ บาปมากกว่าK ~ ไล่ลำดับน้ำหนักขึ้นไป จากศีล5 ศีล8 ศีล10 ศีล227 ศีลสองพันกว่าข้อ ไล่ลำดับข้อขึ้นไปเรื่อยๆ แต่ถึงอย่างนั้นก็ไม่บาปเท่า ว่าร้ายผู้กำลังเดินมรรคปฏิบัติเพื่อ เพื่อเป็นโสดาบันบุคคล เพื่อเป็นสกทาคามีบุคคล เพื่อเป็นอนาคามีบุคคล เพื่อเป็นอรหันต์บุคคล บุคคลทั้งสี่นี้ส่วนมากจะเป็นพระ และส่วนมากจะเป็นผู้ชอบปฏิบัติธรรมนุ่งขาวห่มขาว
לקלל, להשמיץ, להסית אותם להתפרק, או להעיר הערות ערמומיות שפוגעות בלבם של אחרים.
יש רמה לא שווה
של קארמה, אם הנבל הווירטואוזי לא כל כך גבוה. זה יכול להיות גם חטא,
אם לרשע המוסרי יש מצוה אחת. חטאים מעל A
CIf לנבל הווירטואוז יש שני קאנונים, לחטאים יש הרבה GWB
DIf לרשע הווירטואוזי יש שלושה קאנונים, לחטאים יש חמישה קאנונים, לחטאים יש ארבעה קאנונים,
לחטאים יש שישה קאנונים, לחטאים יש שישה קאנונים, לחטאים

יש יותר מ-F
I אם לנבל המוסרי יש שבעה קאנונים
. החטא גדול יותר מ- G
. J., אם לרשע המוסרי יש שמונה קנונים.
החטא גדול מ-I
K, אם לרשע המוסרי יש תשעה קאנונים.
החטא גדול יותר מג'יי ל'
, אם לנבל המוסרי הזה יש עשרה קנונים.
חטא על K

~ מקנון 5 קאנון8, קנון 10, קאנון 227. אלפיים קנונים על פני פסוקים, סדר הפסוקים עולה ויורד.
אבל גם אז, זה פחות חוטא. שהנבלים שהולכים להיות אנשים סודהאבניים, להיות אנשים סוקתקאמיים, להיות אנכרוניסטים, להיות אנשים, להיות אנשים,
להיות אנשים

, רוב ארבעת האנשים האלה הם נזירים, ורובם מתרגלי דהרמה לבושים לבן.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הוסיפה תמונה חדשה.
איך תייגת יחד איתו, את לונלי ראו, רונגסון קיאיאסואן ורוית'יפורן תונגמי?
העלאות לנייד
גוף זה מורכב מארבעה יסודות, אדמה, מים, רוח, אש, יפה, נאה, חסר רק את אלמנט הרוח, הופך לרוח רפאים. אף אחד לא ייקח את זה, אבל הכשרון והחטא ילכו אחרינו. מהיום והלאה, בואו נאכל, נשמור על הקאנונים, נעשה תפילות, נתפלל. תרגלו הליכה, עשו מדיטציה, התפללו. אל תתעסקו עם נשים. גוף נשי אם אתה מקלף את הבשר, העצמות, הכבד, הכליות, הבטן, הריאות, הפיברוזיס, כל האיברים..!! זו לא אישה, זה לא גבר, זה בכלל לא מגדר, זו רק נשמה פסיבית, זו תודעה פסיבית, לא גבר, לא אישה. אם אנחנו אוהבים את הגוף הנשי, אבל יודעים שהנשמה השולטת בגוף אינה נקבה, כי היא לא נקבה ולא זכרית. אנחנו פשוט נאהב גוש אדמה שמסתובב לתוך גוף. סתם משתוללים?
גוף זה מורכב מארבעה יסודות
, אדמה, מים, רוח, אש
, יפה, נאה, חסר רק את אלמנט הרוח
, הופך לרוח רפאים. אף אחד לא ייקח את זה
, אבל הכשרון והחטא ילכו אחרינו.
יה, לאסוף מריטוקרטיה.
מהיום, בואו נאכל, נשמור על הקאנונים, נעשה תפילות
. תרגלו הליכה, עשו מדיטציה, התפללו.

אל תתעסקו עם נשים.
גוף נשי אם אתה מקלף את הבשר, העצמות, הכבד, הכליות, הבטן, הריאות, הפיברוזיס, כל האיברים..!!


זו לא אישה, זה לא גבר
, זה בכלל לא סקס, זו רק נשמה פסיבית.
לא גבר, לא אישה.
אם אנחנו אוהבים גוף של אישה אבל יודעים שהנשמה ששולטת בו היא לא אישה.
כי ההורוסקופ הזה הוא לא נקבה, לא זכר.

אנחנו פשוט נאהב גוש אדמה שמסתובב לתוך גוף. סתם משתוללים?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הוסיפה תמונה חדשה.
העלאות לנייד
עקוב אחר סיבה סבירה, על פי סדר היום.
עקוב אחר סיבה סבירה, על פי סדר היום.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
גידול
בעלי חיים בשבי מוטוקרוס היא דרך
להפוך את עצמך חופשי
(בדומה לאדם בכלא, אבל לאכול אוכל טוב בחינם),
אבל בתנאי הכלא
# אם החיות שלו חופשיות, הן רוצות שיאכילו אותן
, והן לא מתנהגות כאילו הן אסירות.
נעול לזמן מה, שוחרר לזמן מה, כבול לזמן מה
. אם אתה הולך להעלות, אתה צריך לשקול אם אתה הולך לנצח אותו או לא.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כשאנשים באים לשחק או באים אלינו. רק רצינו להתחמק מזה. סטאק בסתר לבו לא רצה לצאת ולדבר איתו. להיות בבלבול
כי אנשים באים לשחק עם זה. הוא פשוט שתק.
זה נורמלי שתושבי הכפר ידעו את זה, אבל זו לא דרך מוסרית, זה לא לדבר על העולם כמו קודם.
אם זה דבר מוסרי, זה עדיין מספיק כדי לדבר אחד עם השני
, #นี่ภายในมันเป็นอย่างนี
לפעמים מרגיש כאילו אתה עם אדם קשה, רוצה ללכת למדיטציה לבד
, #เดี๋ยวชาวบ้านก็จะหาว่าเป็นบ้า זו קארמה איתו לשווא.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אחרי שעשו אהבה אחד לשני.
אחרי מה הלאה?
איך זה אחרי שנכנסים להריון?
בדוק את זה בקבוצה זו.

יש רק נשים שנראות די טוב, אבל יש בעיה עם גברים שאוהבים אותן.
בואו נלמד אהבה מאוחר יותר, וזה לא יפה כמו שזה מתואר,

https://m.facebook.com/groups/397994677017832
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אחרי שעשו אהבה אחד לשני.
אחרי מה הלאה?
איך זה אחרי שנכנסים להריון?
בדוק את זה בקבוצה זו.

יש רק נשים שנראות טוב ויפה, אבל יש בעיה עם הסבל של הגברים האהובים שלהם.
בואו נסתכל על סיפור האהבה מאוחר יותר, שהוא לא יפה כמו שהוא קיווה.

הייתי רוצה שהחברים שלי בשלב גם יכירו וגם לא יכירו אחד את השני.
בדוק את זה לפני שאתה מפתח אהבה

https://m.facebook.com/groups/397994677017832
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד בעפר, הישאר עם רויתיפורן תונגמי.
תייגת את רוקיתיפורן תונגמי.
אוקטובר 2015
איך אנחנו מרגישים שהכסף שאנחנו משתמשים בו הוא מה שאנחנו מרוויחים?
תן לזה להרגיש שזה לא הכסף שלנו, זה כדי להפחית את רמת הדבקות, אבל כדי לקבל את התחושה שזה כסף קולקטיבי, אבל זה לא אומר שהוא משמש לטובת הכלל, שנהגנו להשתמש באותם דברים נורמליים, אבל רק שינו את התחושה הפנימית של לחשוב שזה הכסף שלנו, שזה הכסף שלנו, שזה הכסף שלנו, שזה היה הכסף שלנו, שזה הרגיש שזה כסף חיצוני, שזה כסף
של אנשים אחרים, לא שלנו

, שזה
היה אלמנט של העולם שהשתנה, השתמש,

שייך לקולקטיב
.
הגוף שלנו זהה, חושבים שהוא שייך לקולקטיב, הוא מגיע מהאדמה.
הוא חוזר לכדור הארץ
, אבל זה לא אומר שהוא שייך למכנה המשותף ואז הולך אליו, משפשף אותו, חורש את הקאנון הלא נכון.
מה.
צמצם את האחיזה שלך בדברים.
כשאתה מסתכל על משהו, מנסה לראות אותו דרך, כמו להסתכל על המכונית, להסתכל דרך
החיפוי בפנים, יש חוטים המחוברים זה לזה.
יש חתיכת מרדף, והכל ארגזים.
תסתכל על אנשים, תסתכל עליהם. לכבד, לכליות, לבטן בבטן, למוח בראש, תסתכלו על התביעה.
סופו כהרף עין.
נופלים, נרקבים, הופכים לעצם, כל שרידי האדמה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
7 באוקטובר, 2015
. עדיין יש זכות".
קטע סמאתי זה נעשה כדי להרפות.
אם שני האנשים האלה עושים את הכשרון כל יום.
האדם הראשון מת וילך לרקיע הראשון. מתי הגיע הזמן לאדוונט אם יש פיסת זכות.
לפני ההופעה, הם ייוולדו אנושיים
, וישכחו את כל הסיפורים
(כמו בודהה, עדיין בודהיסאטווה). כאשר הוא הגשים את משאלתו להפוך
לבודהה. כשהוא מת והתגלגל, הוא שכח שפעם הוא נהרג
. ראטאנה תהיה בודהה, נשכחה לחלוטין. (באופן טבעי, זו רמאות
.)
רק כשנתרכז, זה יאפשר לנו לזכור קודם את האומה".
אז בואו לא נסתבך כל כך הרבה עם דברים של אנשים אחרים, דרך האוזניים שלנו, דרך העיניים שלנו, דרך הלבבות שלנו שצצים לנו בראש,
ואין אף אחד שמרגיז אותנו יותר.
כי הוא ילך להיוולד כלב",
ויחזיר את המת השני ואז ילך
לקומת הנשף (גוסס מברהמה ייוולד כברהמה עוד חמש פעמים, ואז יגיע לנירוונה).
העלאות לנייד
תמונות מצוירות זה פשוט, אבל זה יכול לשנות את מצב הרוח של אנשים.
תמונות מצוירות זה פשוט, אבל זה יכול לשנות את מצב הרוח של אנשים.
מעודכן בתאריך אוק 08, 2015 12:44:33pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
30 בינואר 2011 = ( M.4 2011)
אם אתה חוזר ללואנגטה. אנחנו צריכים להיות בסוף החודש. תקופת השנה החדשה M3)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

לצייר על אדם שאבד לו בדברים אחרים בתורתו של הבודהה
זה לא דבר קל לעשות.
אחד מהם הלך לזמן מה. קסום, לא קסום, בורות. הרעיון עלה.
זה זורם עם רגשות, תופס את הרגשות כמו שאנחנו לא יודעים.
המאסטר שמקעקע את הקאנון חייב להיות בריא.
הכוח הנפשי, כוחה של המדיטציה, חייב להיות סופר, לתקשר עם המורים שנמצאים בכיתת הנשף.
סבא שלי אמר שאם אני לא אצליח עם אמא ואבא שלי, אני אביא את אמא ואבא שלי למכור דברים ולמכור ארונות.
אבל גם אז, הכל מושפל, הדברים הטובים
הם בפני עצמם, לא מושפלים בכלל, אבל הם תקועים בעולם חדש, אומה חדשה
, כלומר,
"גוש". בודהיזם סראנאנג קאג'שמיטהמנג סרננגקאג'אמי סנגהסארנאנקאן
ג'חמי
זה אמיתי, זה אמיתי.
באשר לקעקועים, רצוי להישאר, אבל זה לא קבוע, מחצלות יכולות להיות זהות, ואם הקארמה כבדה,
גזרו את התלתלים. אני לא יכול להישאר. הוא חזק יותר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אמיתות שהן מריטוקרטיה אל תעזוב.
לגבי אילו אמיתות מילוליות הן חטא?

לדוגמה, אנחנו קובעים את האמת שמחר אנחנו הולכים לעשות דברים רעים.
אנחנו הולכים להרוג אנשים. אנחנו הולכים לשדוד, לגנוב דברים של אנשים אחרים. אנחנו נלך, עוד אישה, עוד ילד שיש לו, אמא, אבא, מרפא. אחים ואחיות מרפאים, קרובי משפחה מחלימים, ומרפאים זה מה שאני עושה ושם את עצמי בירידה..!!
אם האמת היא זו, אני חושב שעדיף להפסיק למשוך אותה. לא חטא.

אם האמת ראויה, כמו לפני שאני הולך לישון הלילה, אני אתפלל... איתיפיסו...,ואז להפיץ רחמים..., קדימה, לכו לישון, זה ממש טוב.
אם זה לא בסדר, אתה תרגיש לא משוכנע וערך
נמוך בעצמך, אבל הפעם אתה צריך לכסות את זה כדי שלא תשקר לעצמך

, #ส่วนผู้ที่เฉยๆ. אני לא חושב שאני הולך להגדיר את האמת כדי לעשות טוב לעצמי. החבר'ה האלה הם מנטלית כמו צלופחים לאורך המים, מחליקים. זה כמו לא לחשוב על מציאת אספקה לעצמך.
מעודכן בתאריך אוק 09, 2015 7:40:58pm
בואו נעבור לדבר האמיתי. כשאנשים הולכים למות...
בואו נעבור לדבר האמיתי. כשאנשים הולכים למות...
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בטווח של 3 מטרים
תוכלו להתמקד בכל דבר... אל תפחדו להיות מטורפים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הקאנון הזה הוא הבסיס לשגשוג
, הוא העמוד כבסיס, הוא הסולם שמוביל לשגשוג לצדקה
של כל הדברים.
הקאנון הזה, אם אפשר לרפא הרבה פסוקים, יהיה תוצאה טובה בחזרה לעצמנו
היום, וימשיך להשפיע על הגלגול הבא, כמו היכולת להיכנס לעולם כאדם בגלל הכשרון מהקאנון, או להיוולד כקלינאי, אלה, אחד טוב, טוב, או טוב, קאנון, אחד טוב, קאנון טוב, קאנון, מושיע, אחד טוב, תוצאה טובה, תוצאה טובה, חזרה להווה, ותוצאה של
הגלגול הבא
, כגון להיוולד כאדם בגלל הכשרון מהקאנונים, או להיוולד כקליינים, אלות או אלות, כי הכשרון מהקאנונים,
הקאנונים

, הם מנהגים רגילים שמטרתם
לאמן את המוחות שלנו להיות מוחות
טובים בעצמם, כגון קאנון 5, קאנון 8, וכו ',
פרק 10 לחוק הצדקה
. צדקה פרק 10 פסוק זה
, סגולתו של שומר חמשת הקאנונים, הקאנון השמיני, הושג בהצלחה,
10 פסוקים
1.Do לא להרוג בעלי חיים.
2.לא מבייש
3.לא באופן ארוטי באשתו. הילד שלו. נכדיו
4.אל תשקר.
5.אל תדברו עם אנשים מפולגים.
6. אל תדבר בגסות, תעקוץ ותפגע באחרים
. 7.Do לא מדבר הזיה. עניינים לא אנציקלופדיים הם חסרי תועלת.
8. לא להיות חמדן ורוצה לגנוב דברים של
אנשים אחרים. 9.No נקמנות, זדון
, עקיפה של אחרים
10.No דעה מוטעית. אכילה, קאנונים, מדיטציה, הפצת רחמים, הקדשת הכשרון. אין השפעה.
זוהי מטרתו של הקאנון,
משום שהוא נועד לאמן את ליבנו
ולא להחזיק אותם למוות.
אם התודעות שלנו טובות, אז שיהיה כך. כשהוא מת, הנשמה האחרונה נכבית.
התודעות שלנו יהיו צדקה, כי התאמנו היטב, ניוולד
בכת, אבל אם נוכל לשמור על הקנונים שלמים
, אבל המוח עדיין רע,
הוא עדיין בסיכון.
כשמדובר במוות, הנשמה האחרונה נכבית.
אם תלך לאי הצדקה, תיוולד בעולם
רע
. הוא צריך להסתכל על התודעות שלנו, כי התודעה גדולה. העולם החדש עצמו הוא המיינד.
אם הנפש תכבה כצדקה אומללה, היא תלך לעולם רע.
בעבר, לכו ל-5 הקאנונים, ל-8 הקאנונים, או הסמיכו את הכוהנים, לבושים לבן, לאמן היטב את
המוח, ללבוש שמלה מסודרת ונקייה. אם המוח אינו טוב אך
טמא, הוא עדיין מסתכן בהליכה לגיהינום. פטראוס ברוט.
עכשיו אנחנו עדיין חילונים. עדיין צריך להרוג בעלי חיים כדי להאכיל את הוריהם
ולגדל את ילדיהם.
איננו יכולים לקדש את הסקרמנטים.."
בתקופה הבודהיסטית הוא הרג בעלי חיים כדי לבשל ולאכול גם כן.
הבודהה אמר אז, "החילוניות הצרה היא דרכו של דהולי
, יתייחסו אליה כאל קונכייה מלוטשת
היטב, לא קלה".
בימים עברו הוא הרג בעלי חיים.
לאחר מכן הטיף הבודהה לשמור על הקאנונים, הוא המיר את דתו לשמירה על הקאנונים

, ובעקיפין
הצליח בצדקה פרק 10, ומת לשמיים
. תגיד לי לשמור על הקאנון, אני יכול לעשות את זה?"
אנחנו יכולים לעשות את זה כמוהם?"

אם אינכם יכולים, הקשיבו לדהרמה במקום זאת
וזכרו את הדהרמה ותתרגלו אימון מנטלי
, ותנו לתודעה להיות גדולה בצורה
צדקנית", אמר הבודהה, "
אנון לאנשים מסוימים עדיין מושחת. אם הוא יעבור לדהרמה סוטה, והתודעה תהפוך ל"אריאמונקו צ'יטאנג, הקאנון של בני התמותה",
ותזכור את הדהרמה
, היא עדיין תלך בדרך היחידה לשגשוג.

לשגשוג בלבד.
לא הולך בדרך המנוונת.
הדרך לשגשוג היא למות ולהיוולד, להיות בן אדם או מלאך
, הדרך לשגשוג היא להיוולד בגיהינום, פטרה, אכזריות.
כעת, אם נקשיב לדהרמה לעתים קרובות.
זה לעשות את המצפון.
זוהי קארמה חזקה
, כמו להקשיב לדהרמה,
יהיה לה הרבה ערך.
הקשיבו לו לעתים קרובות או קראו אותו לעתים קרובות.
זה יובן וייזכר.
כאשר נמות, ליבנו יהיה מוכר
, והצדקה הגדולה היא הכשרון הנובע מהאזנה לדהרמה, היא תהיה חזקה יותר מהחטאים שביצענו פיזית,
היא תלך לעולם טוב.
חטאים פיזיים, כגון הריגת בעלי חיים
, יבקשו גם הם את משקל הקארמה
. בעלי חיים קטנים קצרי מועד כמו יתושים אינם חוטאים כמו הריגת בעלי חיים ארוכי ימים
, כמו צבים.
2.הריגת חיה ארוכת ימים אינה חוטאת כמו הריגת חיה גדולה שיש לך
. בימים עברו, זה היה תאו, פילים, סוסים.
3.הריגת בעלי חיים קצרים או ארוכים, איתך או בלעדיך, אינה חוטאת באותה מידה. להרוג אנשים.
אז אנחנו יכולים לראות את זה.
החיה היא מוסרית, נמוכה יותר מבני אדם, ולכן פחות חוטאת מאשר להרוג בני אדם
, ובעלי חיים ראויים, אולי לא רק תאואים, סוסים, פילים
, יעלו את העניין ב-S.
אני אספר לכם על זה.

"הצב הזה
הוא צב חביב וחביב שאוהב לעזור לאנשים".
היה יום אחד. היו אוניות סוחר שהיו חוצות את הים כדי למכור עוד מזכרת. הספינה התרסקה
באמצע הים.

"הצבים ראו את הסוחרים צפים באמצע המים, אז הם הלכו לעזור
על ידי דריכה על הקרפיון, דבקו במעטפת שלהם והביאו אותם לחוף
. "
הצב הזה, עזרתי לשמור על כולם בטוחים עד שזה יסתיים
, אבל כשזה יהיה על החוף".
לסוחרים היה רעיון ש"אז
תפסו הסוחרים
את הצבים
והרגו אותם למאכל וחלקו אותם בכפר".
אנשים יודעים על מקורו של הצב הזה
, ואז יש 999 אנשים שאוכלים אותו. זה שסירב לאכול. הזן אותו, הוא מסרב לאכול.
זה פשוט יורק החוצה, כי חבל שהצב לא יכול לאכול".
בואו נסכם בקצרה:
999 האנשים שאכלו צבים באותה
אומה נולדו כאנשים ונהרגו על ידי אונגקולימאל.
באשר לילדה שסירבה לאכול את הצבים בגלגול ההוא, היא נולדה כאמו של אונגקולימל

. אם אתה הולך לשאול עוד, אתה לא יכול לעשות את זה, סוקולימל נהרג
. למה לא למות באותו גיל כמו האחרים
, "יהיו עוד תשובות.
אם תשאל למה, תהיה תשובה אחרת.

"קארמה היא ממש מפחידה.
גם לאחר שנולדתי אם לילד, מת ונשכח, בואו נפגוש אומה חדשה
# כי עם כוח השכחה
. קארמה, זה מפחיד.
זה חכם לתרגל להגיע לנירוונה בהקדם האפשרי...
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אתם רוצים להיוולד שוב כבני אדם, עליכם לסיים
לקרוא, "דהרמה היא ממש, ממש קלה, היא הנפוצה ביותר, זה הדבר הכי קרוב, זה על עצמנו. זה עניין של המוח. כעת נצייר תמונה של הדהרמה כבלגן. נחשוב שתרגול הדהרמה חייב לעשות משהו יוצא דופן, ואז יום אחד נקבל משהו יוצא דופן, שאחד לא יובן
כהלכה. התרגול בפועל של הדהרמה הוא לימוד הדהרמה עצמה, הדהרמה היא הגוף והתודעה. הגוף נקרא בטון, הנפש נקראת מופשטת, בואו נלמד את הגוף, נלמד את הנפש. תמשיכו ללמוד ותראו מה המציאות של הגוף. מהי המציאות של התודעה? זו המציאות, הדהרמה. אם מבינים את המציאות של גוף התודעה, זה להגיע
לדהרמה
. זוהי מה שמכונה עין הדהרמה, לסודהבן יש עיניים לראות את הדהרמה, אני רואה את האמת שהגוף והלב אינם אנחנו. אין לנו..."

אל תחכו לזקן, כי כשאתם מבוגרים יותר, התאים שלכם כבר מתפרקים. לא קל להבין את ההקשבה לדהרמה. לכן הבודהה לא איפשר זאת. אנשים שהיו בני 60 והוסמכו

. בקר בקישור זה
www.dhamma.com/tag/cd26/
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ש:אני לא הולך לאכול במו
ידיי, אבל אני זה שמכין אורז או פריטי מזון אחרים שאמא שלי תשתמש בהם כדי להכין מנחות לנזירים
. האם אנחנו יכולים לקבל הצטיינות, או שאנחנו מקבלים כמו אמא?

ת: הכשרון, זה בלב. אם נחשוב על היתרונות
שעשינו, זה מרגיש מגניב ומנחם. נפוח, מורחב, מרגיש מלא. זה מגניב
, או אפילו משמח. זה מה הכשרון.
האם לסיפור יש את אותה הכשרון כמו לאמא שלי?
בואו נסתכל על המוח, מה הייתה הכוונה בזמנו. אם זה נועד להשיג את היתרונות של
אמא, כגון הכנת צלחת בצד או הכנת אוכל לאמא, זהו זה
..!!

אבל אתה תקבל את הכשרון בחלק של נתינה לאמא שלך, שהיא יותר מאכילה עם חבורות
, והקארמה שלך היא כמו שהיא, יהיה עידוד בשבילך ללכת לאכול
. לעשות את זה או לתת את זה לזכות.
זה כמו שאתה עושה עם אמא שלך, שמבשלת דברים כדי לגרום לאמא ללכת.
שים את הבאטי על הנזירים. זה הולך לצאת ככה, זה צד טוב של זה
.
אם ייוולד גלגול חדש, יגידו לו ללכת לזכות
. זה היה מאפיין אנשים כדי לשכנע אנשים להתפלל.
כשהתגלגלתי מחדש. אמא שלי אמרה לי להתפלל כילדה כל יום".

"אבל אם אתה מכין תוספת או מכין אוכל לאמא
שלך, אתה יכול לתת אותו לנזירים
. הכוונה שלך לא נעצרת באכילה עם אמך, אבל הכוונה שלך עדיין מכוונת כלפי הנזירים
. אז הוא עצר והשתחרר
, "לזה יש הרבה זכות כי זה מכוון. אם זה נועד להיות כנסייתי, זה אפילו יותר מכך
.
הביטו במסירות, שאת חלקם יש לומר, השאירו את המלאכים לספר לנפטר.
ברגע שהוא אמר למלאך, המלאך ראה את האנרגיה, את כוח האור, והוא לא
יכול היה לקחת את זה.
כי "הכוונה שלנו היא לרצות את הנפטר, אבל להשאיר את המלאכים לספר".
דומה
: ומקרה נוסף.
החכמים משמשים משרתים לבישול אורז כדי לשים בבוקר באטי עם הנזירים כל יום.


כי המשרתים לא היו מכובדים בדיינר, אבל המשרתים האמינו בדיינר
, אז הם היו בקומה השנייה." ובמקרה אחר,
ראש
כת הכוהנים. נימון בודהה, לך אלי מחר
בבוקר. מנהיג הכת אמר אז לפקודיו:
איזה אוכל יביאו לנו לאכול מחר? כי האוכל צריך להיות
יש
לי הרבה אוכל. זה מספיק מחר.
צ'יף פריפצ'ק הביא אז את האוכל שפקודיו אכלו לעצמו, ואז אכל אותו בשבילו.
רבי
צ'יף פריפצ'ק אמר אז, "האוכל שנתתי לאדון קודום.
יהי רצון שהפרי הזה יושג בפני פקודיי, אדון.
לאחר מכן השיב
הבודהה: "הכפופים לך שהציעו לאכול בתנוחה זו.
כי אתה לא מותש, אבל האוכל המוצע לך על ידי הכפופים לך
. זו זכותך, אתה נותן לנו אותה.
אתה יכול לקבל הרבה זכות, כי כולנו ארהאטים, חושניים, טוסה מוהא

, "בוא נלך לשקול את הכוונות של הכפופים לך: עצור בכל אחד."
# אנו אומרים שהכוונה היא לעשות קארמה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אני קורא את הטריפטיך,
"אני רוצה לתת הרבה ספקות ושאלות שנמצאות בקצה הראש.
הידע של הבודהה שתועד בטריפיטקה נוצר בזיכרון".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לעבוד כמו אדם חכם זה לא טיפשי, אבל זה שונה שאדם אחד סובל בעוד השני לא.
(הראשון).

(האדם השני הוא חרוץ מאוד, מתמיד, חרוץ, חרוץ, חרוץ, אבל
המוח אינו לחוץ מהעבודה כמו האדם הראשון.)


"לעבוד, לעשות את אותו הדבר, אותו דבר. באותו אופן. הידע שווה, אבל הסבל אינו שווה.
האדם נמצא במצוקה פיזית, במצוקה.
האדם השני נמצא במצוקה פיזית אך לא במצוקה.., #สองคนนี้ต่างกันที่ תודעה", בתודעה,

שמוציא את המוח ממחשבות שעוברות למצב הרוח במצוקה בצורה שונה במהירות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אנחנו מאמינים לרעיון, אנחנו עוקבים אחריו.
אם נאמין בזרמים חברתיים, נלך בעקבות המגמה.
אם אתה מאמין בזה. אנחנו הולכים לעקוב אחרי זה.
אם נאמין במדע, נחיה כפי שהמדע אומר לנו.
אם נאמין לכוכבים (הורוסקופים), נעקוב אחר הכוכבים שניתנו להם

. אם אתם לא מאמינים בשום דבר להדביק את הפער, אבל המכשפים בפרט, מרוצים מהסבל ומההתעסקות ברגליים, "אנחנו נהיה חופשיים" משתחררים. מכל הדברים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כי כל זכות היא שיהיו אצבעות . . . לחץ או לחץ, סוג וכו '
, כי boonyaphisangkorn
1.יש כדור קאטה "להסתכל על מה שאתה רואה ואוהב. יש כאלה שלא אוהבים
2.יש אוזן "לשמוע, לשמוע, להיות טוב. קצת רע.

3.יש אף "כדי לקבל כמה נשימות ארוכות, כמה קצרות, כמה ריחות טובים. קצת רע.
כי Boonyapisangkorn
4.יש לשון "לדעת את הטעם, פשוט טעם טוב.


כי בוניאפיסנגקורן
6.יש לב "לדעת אושר, לדעת סבל, לדעת באופן פסיבי.
בגלל בוניאפיסנגקורן.
אם הגלגול הבא רוצה לפגוע בכרטיס להיוולד שוב אנושי.
עליה לציית ולקבל את חוקי הטבע.
באופן טבעי, הוא אמר,
"איך יכול להיות רק אושר? אם רק הייתם מאושרים, זה היה מלאכי, האם הייתם
מלאך?
אם לא, אל תקוו למצוא אושר
. אם רק
אתם סובלים, אלה חיות גיהינום, אתם חיית גיהינום. האמנם?
אם לא, אל תשפכו אותו בצורה בלתי מתפשרת. השתמש במאפיינים של
חיות הגיהנום ממש לא מרפות.
אתה כבן אדם יכול למקם את שני הרגשות האלה.
באמצעות
מלהיות במצב רוח שמח, להיות מאושר עבור כל צדקה מניב,
להזדרז ולהישאר עם Ubek.
מלהיות במצוקה רגשית, אתה תסבול בגלל כל דבר, בגלל קארמה
.
הבה נשתמש ברגל
האובק, נתאמן" לדברים שנקרים בדרכך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מעודכן בתאריך אוק 16, 2015 6:40:34pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
יש רעיון לעשות בגידה תקליטור
של "אהבת אמת. זה אמיתי", הוא אמר וחילק אותו. איך התלמידים
> יכולים להכיר אהבה אמיתית ולהיות ביחד לנצח?
"מלהיות מן המתים", "אהבה על אהבה".
מעודכן בתאריך אוק 17, 2015 6:19:55pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מובייל טוב
החלפת מצלמה טובה
החלף קומפקט טוב.
הוא יכול להחליף ארון משחקים טוב, אבל הוא לא
יכול להחליף משפחה טובה.
נראה שמשפחות עולות פחות.
כאשר הניידים יקרים
זה משחק תפקיד אובססיבי יותר
במוח חלק מהדורות הצעירים פשוט לא
יכולים להרשות לעצמם אייפון. אפילו למכור סמים, למכור את עצמם.
לחלק מהדורות הצעירים פשוט נגמרות
הסוללות, אפילו צורחים, מתפוצצים.
חלק מהדור הצעיר פשוט איבד את הטלפונים הניידים שלו.
אפילו להכות את עצמי, לרצות להרוג את עצמי.
למה הדור שלנו הגיע לנקודה הזאת?
כי אנחנו משאירים קצת מידע.
זה לא רק נתונים סלולריים
, זה ההתגלמות של כל החיים
שלך, זה המוקד של כל הנשמה.
כשהמידע הזה הולך לאיבוד באופן זמני
, זה כאילו העולם מתמוטט לרגע
. אבל אם המידע הזה הולך לאיבוד לצמיתות
, הברכיים חלשות כאילו אפשר להתעלף
מהן, לאבד את ההכרה באופן זמני, לאבד את משפחותיהן באופן
שלא יכול לחזור
, לאבד את נפשן האנושית לאומה
כולה. עכשיו הכל
ניתן למימוש עבור נייד אחד. התמכרות ניידת אדומה למטה
לא יכולה להיות קשה לפתרון כפי שהיא נראית.
אם יותר פעילויות משפחתיות.
גם החשיבות של הנייד תהיה פחותה.
תבדוק את הסרטון הזה
http://youtu.be/hGfeHD1cQu0
ותגיד לי מה
נעלם. סוללה ניידת
או נשמה שלמה?


תעודת זהות רשמית של הקו : @dungtrin
— המלץ על ספרים
שם הספר: אינטליגנטי נפשית
תוכן: הגדל את IQ ו- EQ בכיוון להוספת SQ להורדת ספר אלקטרוני
בחינם: http://dungtrin.com/SQ
הזמנה מקוונת 59 באט לספר: http://bit.ly/1zlivRG
להזמנה מפורטת יותר, ראו http://bit.ly/1iISnJz.
העלאות לנייד
עדכון 19 הרשות השופטת : אתה עדיין יכול לקבל תקליטור ב__ הירשם לקבלת תקליטור בחינם בכתובת >> http://goo.gl/forms/ ptT21rpGFp (**נא לא להירשם**). - פסיכו קיסר (דרמה קולית) רומנים נפשיים אהבה מעבר לכל דמיון • קארמה נבואית, קארמה מנצחת (דרמת אודיו) רומן שיגרום לך להרגיש שהגורל הוא משהו שצריך להתגבר עליו • אהבה אמיתית היא אמיתית (קריאת קול) הופכת את עצמה לאבן שואבת לאהבה אמיתית • לא נכון לא לדעת (קריאת קול) פשוט בורות נחשבת אשמה! כל התקליטורים מוקלטים בפורמט mp3, אתה יכול לקבל את כל 4 הסיפורים או כמה שאתה רוצה, אבל לבקש רשות להגביל את מספר הדיסקים לך ^^. בנובמבר הקרוב, אני רוצה להודות לחסידי קבוצת המדיה Dharmadangt, שהפיקו במשותף תקליטור עבור בגידה הוגנת ^/ \^
עדכון 19 הרשות השופטת: תקליטורים עדיין ניתן להשיג ב
__
תן לי תקליטור שמע כדי לקרוא את היצירות שלך כפי שאתה יכול.
הירשם לקבלת תקליטור בחינם ב- >> http://goo.gl/forms/
ptT21rpGFp (**נא לא לחתום עליו**).
- פסיכו קיסר (דרמה קולית)
רומנים נפשיים אהבה מעבר לכל דמיון
. - נבואת קארמה, פרק שמנצח קארמה (דרמת אודיו)
רומן שיגרום לך להרגיש שהגורל הוא משהו
שצריך להתגבר עליו.
• אהבת אמת היא אמיתית (קריאת שמע)
הפוך את עצמך לאבן שואבת לאהבת אמת.
• לא נכון לא לדעת (קריאת שמע)


__ כל התקליטורים מוקלטים בפורמט mp3, אתה יכול לקבל את כל ארבעת
הסיפורים או כמה שאתה רוצה, אבל אתה יכול להגביל אותם לסיפור אחד
לאדם, ^^ הצוות יתחיל לשלוח אותם בהדרגה על ידי דמי
משלוח. נכון לערך
נובמבר זה. בקשה להכרת תודה מקבוצת המדיה דהרמדנגאט.
כולכם, שהייתם שותפים להפקת התקליטור עבור בגידה^/

\^
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.19 אוקטובר 2015
להיות רווק זה טוב.
אם אתה יודע איך לעשות את עצמך מאושר.
גם זוג זה טוב.
אם אתה יודע, לגרום לאחרים..לא להיות במצוקה בגלל עצמך
.. .. .. ..
ש: האח דאנגטריירי
מה אם נהיה רווקים בגלגול הזה
, האם זה יותר עניין של הצטיינות או קארמה?
A/N:
אני לא יכול להגיד לך.
בואו נשאל שאלה פשוטה.
האם אתה רווק ומאושר?
האם אתם מתרגלים התפתחות רוחנית?
האם אתה מאושר עם זוג?
האם הנוהג של התפתחות
רוחנית ?. .. .
ש: אם אתה מתחיל להבין שלמדינה הזאת אין פרטנר, איך אנחנו צריכים להתכונן
?
A/N: אין בן זוג, אבל יש אנשים שאוהבים אותך, אדוני.
זה מתחיל בחלוקת אהבה
לילדים אומללים, לבתי
אבות או לכל אחד אחר
שמבקש עזרה בכל דרך שהיא.
אין זוג, אין משפחה.
זה נותן לך את ההזדמנות ליצור אהבה באופן מלא
.
מי ידע שהעם הזה לעולם לא יבוא?
אבל אם אין אף אחד.
מפתה לרצות את ויווק
, לראות שאתה לבד, ואולי
תנסה להפיק את המרב מחייך.
בכל הנוגע ללידה, מצאתי בודהיזם.
"הוא
מוקדש למיינדפולנס.
• אנשים שמאוהבים כי הם בודדים
לעתים קרובות להיות עצובים על שיעורים
במקום להיות מאושרים עם הדבר האמיתי
. כל הכתבות: דאנגטרי ליין
רשמי: @dungtrin
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, היה עם רונגסון קיאיאסואן ורוטיפורן תונגמי.
תייגת את רונגסון קייאסואן ורוטיפורן תונגמי.
אמת החיים, נשים וגברים כאחד.
גופים יסודיים 4 אדמה, מים, רוח, אש זה מפריד. זה לא מפחיד, אבל זה לא
, אבל זה טיפשי.
למרות זאת, הוא לעולם לא מת. לכו לגיהינום, גן עדן שובר לב.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#ตอนนี้ אמא שלנו, #เป็นลูกโคตัวเล็ก".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד במוטוקרוס, תהיה איתו, כמה בודד ראי ועוד 3.
איך תייגת יחד איתו, איך ראו בודד, רונגסון קיאיאסואן, פראנג קונג ורויתיפורן תונגמי.
זה רגש מצער, לא אנחנו.
אל תלך לרעיון שאנחנו סובלים

, כי הסבל הוא משהו נכון נפשית או נכון,
כפי שאנו מכירים

אותו. סבל הוא מה שאנחנו יודעים.
אנחנו שיודעים סבל, אחד. זה אחרת.

בודהה חשב שהמספר הנכון

1 + 1 = 2.

לגבי ילדים 1+1=1, זה רעיון לא נכון.
לכן, עלינו להאמין בבודהה
: סבל אחד. אנחנו שיודעים מה הסבל של האדם.
יש רק שני דברים.

אם נוסיף מספר ילדותי, זה לחשוב שהסבל הוא אנחנו. אני חושב שזה מסוכן מאוד בגיהינום כשאני אמות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העובדה שאנשים מתים, רוחות עוזבות את גופם, שהמקומיים מכנים רוחות רפאים.

זה ממש מת, מיד
נולד מחדש, ופיזי לחלוטין.


זה מה שאתם רואים כצורה מאוד מטושטשת שנקראת מבנה גוף
.
הוא כבר רכש גוף שהנשמה תוכל לשלוט בו או להתעכב עליו.

זה לא שונה מכתב יד בעל רוח או חי לעשות דברים.

גם מלאכים מקבלים גופים מלאכיים בעלי רוחות או מסתמכים על

#เหมือนกันหมดแหละ. אם אתה מפחד, אתה מפחד מהגוף שלך.
תייגת את רונגסון קייאסואן ורוטיפורן תונגמי.
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם זה כל הזמן כואב עם נזיפות של
אנשים אחרים, למצוא מקום שבו אין אף אחד
.
יש רק קול בראש שלך שכואב לך
, לא מפסיק
, #คนในโลกส่วนใหญ่
, סובל בגלל ריב עם המחשבות שלך.
תייגת את רונגסון קייאסואן ורוטיפורן תונגמי.
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מעודכן בתאריך אוק 24, 2015 8:33:41pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לאכול הוא עשה את זה כדי להוציא את זה.
הבודהה אמר בגסות, "התודעה שעדיין מודאגת, מושרשת בחפצי
השרידים, היא תודעה כבדה, מוארת, שקשה לגשת אליה לנירוונה",
אך תוצרי הלוואי של הוויתור שונים, "ככל שאתה אוכל יותר כך שאתה חושב, כך אתה מקבל פחות,

כך טוב יותר, אבל יותר טוב מאלה שלא

אוכלים".
אין בעיה.
תנו לכל הנזירים, האומללים, העניים, העשירים
, לברוח בלי לבחור את המקבל.
אדם כזה שנולד מחדש יהיה עשיר מאוד
, כי הוא נהג לתת כל כך הרבה.
אבל אל תילחמו באלה שמוותרים על תשוקותיהם, תנו לליבם להפחית את דבקותם בתשוקותיהם
.
זה שלי, זה של אבא שלי.
זו התשוקה של אמא שלי, T_T.
אם אתה חושב לוותר, לא על הדברים שלך, אז תאכל אותם.
תוצר הלוואי הבא, זה, יהיה עשיר כמו העשירים.
כי זה כל כך
הרבה אחיזה. שני אלה נותנים אוכלי נפש שונים
, אבל מה שהם לוקחים כמובן מאליו
זהה. אם שני האנשים האלה ימותו.
אנשי המעמד העליון הולכים להיוולד מלאכים גבוהים מאוד. קומה 7
הנמוכים יותר הולכים להיוולד כמלאכים מהמעמד הנמוך ביותר. קומה 1
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

אם יש אושר בחווה
, דעו כי "הנפש יודעת את אלמנט האושר",
כי
אלמנט האושר הוא ארעי.
זהו יסוד טבעי הממלא
את כדור הארץ, עולם היסודות של מטמורפוזה.
בואו ניקח נשימה עמוקה וקשה.
במקום זאת, התודעה תשנה את התפיסה של אלמנט האושר, ובמקום זאת
, להכיר את יסוד הרוח ואיו. אם יש סבל בחווה
, דעו כי "הנפש יודעת את יסוד הסבל",
כי
יסוד הסבל הוא ארעי
, ויסוד הסבל אינו שייך לאף אחד. זהו יסוד טבעי, הקיים
בעולם היסודי של מטמורפוזה.
בואו ניקח נשימה עמוקה וקשה.
במקום זאת, התודעה תשנה את התפיסה של אלמנט הסבל, ובמקום זאת, אלמנט הרוח valyo יתממש.
אילו אלמנטים אנחנו מכירים עכשיו? בקיצור, יש 3 אלמנטים
, 1. אלמנט שמח
, 2. אלמנט סבל
, 3. אלמנט אובק-רגל, כלומר, פסיבי, אומלל, אומלל, אומלל
# אם התודעה חיה עם האלמנט "אושר", עברו ל"אלמנט אובק-רגל", "זה יירפא, או שזה לא ירפא",
כלומר
פלגמטי לאושר
# אם
התודעה חיה עם היסוד "סבל", עברו לאובק היסודי", "היא תרפא את הסבל,
או שהיא לא תרפא את הסבל",
כלומר
פלגמטית לסבל.
הנוהג להתפלל הוא בדיוק זה,
"למה להתפלל?" אני אענה לך כך
: 1.אתה מתפלל בשבילך.
באמת שרד את התהום לנצח.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
3 בנובמבר, 2015
אם אתה לומד מדע בדיוני בראש שלך, האם אתה תהיה מדע?
רואים אנשים, הם מנתחים, רואים בעלי חיים, מנתחים
. זה לא מושך, מוטל בספק, קומוזומים, גנים במודל אב-אם, זה לא מאוזן.
זה שם מטעה, זה לא כמו חבר.
בגלל הרכב המינרלים, המזון שעבורו הוא נספג בצורה גרועה.
יש אנשים שהם לבנים, שחורים
. חלקן אמהות יפות ויפות
, אבל ילדים יוצאים כמו רוחות רפאים
, והמדע עונה מסיבות כמו שלו
. אם זה דתי, זה נתפס כך.
הוא כבר עשה סוג כזה של קארמה בעבר.
אז הוא כזה, היפה הזה, הקול הזה, הקול היפה הזה, העיניים היפות האלה.
עור יפה
. הוא יפה כי מנטלית הוא טוב, הוא לא כועס על אנשים.
הוא עשיר כי הוא נהג לתת כל כך הרבה, לא לקטוף אנשים, לבחור בעלי חיים.
הוא מאוד אינטליגנטי, כי הוא חולק את הידע שלו וחושב
איך להשתמש בשפיות שלו כדי להציל אחרים מצרות.
עיניו היו יפות, כי הוא הביט בבעלי חיים, הביט באנשים בטלפתיה גדולה.
לא להסתכל על מטומטם, לשנוא, לרצות שהוא יפחד, לרצות שיהיה לו סיפור
וכו'.
אם אתה עונה בדרך פולחנית אחרת, בגלל אלוהים.
צור אותנו להיות כאלה, כי אלוהים ברא אותנו להיות נאים
כאלה, כי אתה יצרת, אם ענית הפוך, הכל היה מקרי, והייתי אומר

,

כי זה צירוף מקרים יפה
. עשיר כי, אגב, עשיר.
עצים הם כאלה, כי אגב, זה ככה.
כל סוג של אמונה אינו מתוך האמת הנכונה.
סיפורים מעשיים מתוך סבל # אני מאמין שבודהה מאמין במדע.
זה בלתי ניתן לעצירה.
אני לא מאמין שאני לא יכול לצאת מהצרות. האמינו שאי אפשר לחסוך מהכוכבים סבל.
מעודכן בתאריך נוב 03, 2015 8:36:19pm
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הוסיפה תמונה חדשה.
תייגת את רונגסון קייאסואן ורוטיפורן תונגמי.
העלאות לנייד
אני בטוח שליד רוצה אישה?
אני בטוח שליד רוצה אישה?
מעודכן בתאריך נובמבר 03, 2015 8:45:14pm
מעודכן בתאריך נובמבר 05, 2015 6:57:59pm
מעודכן בתאריך נוב 06, 2015 4:16:33pm
נירוונה אינה אמיתית.
מעודכן בתאריך נוב 08, 2015 10:03:30pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה עידן של אנשים מאוד אינטלקטואלים.
אם תתרגלו דהרמה, תוכלו להגיע אל היודע במהירות
. כאשר התאים אינם
מתדרדרים, כי בכל יום, הם נתקלים במגוון
רגשות, כולל gothons, נעימים, וכו ' לא מרוצה, מקנא, צוחק, מתרגש, מדוכא
, חמדן.
תחומים
שונים אם אתה יודע, אתה רוצה ללכת לעבודה ארצית.
יש הנאה נפשית שמעולם לא חווית לפני כן.
אושר פיזי אינו דומה
לתודעה
, משום שהמוח בהיר ואינטליגנטי, הוא מסרב להאמין
, מחשבות מצוקה בראש או במוח בכלל.
בעל חבר הוא מעיק ביותר, סבל הוא תוצר לוואי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מכתב מיומבל
-
אישה מתה בפתאומיות, אז הלכתי להתחנן ליומבל:
אני לא רוצה למות, אני מבקש חודש ללכת לעבוד על הצבר
, כמו לא לחלק רכוש לילדים שלי, לא להעביר קרקעות
, לא לשלם כסף לחייב, לא לעשות הרבה דברים.

בקש חודש אחד כדי להספיק הכל ותמות, יומבל אומר לא, אז אתה יכול לבקש שבועיים.
יומבל אמר לא, אז בואו ניתן לזה עוד שבוע.
יומבל אמר לא, אבל לא
לרגע. כשנשאלה מדוע לא

, אמרה האישה כי
קיבלה כמה מכתבים המזהירים אותה. לא מבינים את זה?
לאחר מכן שאלה האישה: "על איזה מכתב לא ידעת בכלל
?" אמרה האישה
. שיער אפור, כאבי ראש בברכיים, כאבי ראש, כאבי שיניים, כאבי גוף
, מחלות שונות, ועוד רבים
אחרים שמזכירים לך להזדקן ולדעת להתכונן למוות, לתכנן את חייך היטב.
אתה צריך לדעת איך להתכונן למות, לא לזלזל, אם הגיע הזמן למות, אתה לא תדאג. אתה לא צריך לבקש את החיים שלך כדי להגיע לעבודה...!!!

הבה נשאל:
קיבלתם מכתבים מיומבל
???
#ธรรมะ?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
נירוונה אינה אמיתית.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

ראויים "מאחרים או מאחרים שעושים מעשים טובים.
בין אם פיזית, מילולית, נפשית
, אנחנו חפים מפשע. ברגע שאתה יודע שהתודעה היא זכות, התודעה היא אור
, היא נקייה, היא מרעננת, היא מלאה, היא שמחה, היא הקלה, היא קלה, היא ריקה, התודעה נוחה
, או שהיא בהירה, או שהיא מרגישה טוב, או שהיא מודעת, מתעוררת בהווה
, נופלת מעולם המחשבה, מרגישה שלווה וכו'. אם יש סימפטומים נפשיים כמו
כל אחד
מהנ"ל. זה נקרא מריטוקרטיה.
אם האחרון הוא טוב מאוד, זה נפשית מחוץ לעולם.
זה לא לנצח.
הכשרון של צדקה בפסוק האחרון הוא חזק מאוד (שפת איסאן, אמר
ארנסט.
והגיע הזמן למות, הגיע הזמן למות אם זה קצת חסר מזל.
נפגע על ידי סערה של רגשות צדקה כדי לשאת פרי, לעטוף את דעתך בחושך
, ולתפוס את הרגש הכאוטי הזה של צדקה, ולמות כרוח רפאים, או פטרה.
אם הפרק הוא אדם. הוא ברכה טובה, הוא רהוט, הוא ברכה
, הוא הולך להיות רוח רפאים במשך זמן
רב. אם אתה מסתכל על נזיר, או רואה קרוב משפחה עושה לעצמו הצטיינות,
אז הוא חי מחדש כשהוא היה בחיים כאדם ש"נהג ללכת לזכות. שים את העטלפים על הפיצול הזה.
עמדו שם, ממש כאן. שים את הדבר הזה, או שהיה שם, המקדש הזה, המקדש הזה, ראוי לו
, זה, איזה זכות לאכול עם קבצנים. תנו לכלב קצת בזבוז מזון.
להציל אדם, להציל קצת דם, ואז רוח הרפאים תיוולד פנימית, תרגיש טוב, תרגיש בנוח,
תרגיש מלאה. תחושת שמחה, תחושת בהירות, תחושת הקלה, תחושת אור
היא אחד הסימפטומים.
אבל כמה רוחות רפאים, למשל, מתות במצב רוח מצטער,
ועדיין דואגות.
אני לא רוצה למות
, כמו בסיפור אמא-ילד
*אמא תמות, האמא תמות. אתה לא צריך לבכות. זה לא צריך להיות רעיון
טוב לשמור על אנשים חולים.
גם אם אתה לא רוצה שאמא שלך תעזוב, אתה צריך להיות קשוח, אתה צריך להיות סבלני, כדי שאמא שלך לא תרצה לעזוב.
היו מודאגים, תנו לכם ללכת לצדקה שאתם עושים
, ואתם צריכים להזמין את אמא שלכם לדבר על הצטיינות. צדקה שאמא שלי עשתה מאז שהייתי ילדה.
ראשית, המשכתי לדבר על זה ואמרתי לאמא שלי לעצור את הנשימה, להיכנס ולצאת לעתים קרובות, או לראות את הבטן שלי מתנפחת, לעתים קרובות
.*
אם אתה מת בראש עיוור. רוח הרפאים הזו, לעומת זאת, לא יכולה לחיות מחדש את מה שהוא עשה.
כי לכודים בעולם המחשבה.
לא ניתן
להסיר אותה ממחשבות צדקה (רוחות רפאים נופלות תחת אותם רגשות כמו אנשים),
כל עוד לא ניתן להסיר אותן מרגשות צדקה. זה חייב להיות
אומללות רפאים לנצח, עד הצדקה, או עד שיהיה זרם של כוח מלך.
הטטרה גיחך, פיזר אותה בצורה מסוימת,
והוציא אותה מתוך הצעיף האפל של צדקה.
זה אחד הוא לשנות את הנוף של רוחות רפאים או petres.
זה שינוי תודעתי בלב.
הטרנספורמציה של חיות הגיהינום דומה. אלה שחטאו כל כך הרבה כדי ללכת לגיהינום
יקראו לשם החדש "חיית גיהנום"
באופן דומה אם המוח הוא צדקה בעת טיפוס על עץ.
טונג נמצאת כיום בחוף פחם לוהט.
אם התודעה מופיעה כצדקה, היא נולדת כאדם או כמלאך, אלילה
, בהתאם לרמה של מעין אלילה
. אור הצדקה המופיע אז בצדקה הוא אנושי, הבהיר
הוא החורבן
.
זה טוב, זה נותן תוצאה חזקה.
האנושות מגיעה מהיתרונות שמגיעים משימור הקאנונים. ייתכן שחלק מהאנשים שקראו את זה
נולדו בתקופה הבודהיסטית.
והם נהגו לשמור את הקאנונים, לאסוף אותם בזה אחר זה, אומות רבות.
מספיק כדי ללכת לעזאזל. הגיע הזמן לזכות בזה לידי מימוש.
או שנולדתי בן אדם או מלאך בכלל, מלאך בכלל, וחיה לעזאזל.
אם התודעה פחות צדקה, היא הופכת תהום חדשה
לקצת יותר צדקה מבעבר
, אבל מי שהולך לעזאזל, קשה לצדקה להיות צדקה
, כפי שקראתי. אדם שהולך לגיהינום והופך לבן אדם
, כמו סוחר, הוא עשיר מאוד.
אבל אני לא יודע, אבל נולדתי בגיהינום ונשרפתי.
מאות אלפי שנים לגיהינום.
הבודהה הביט בו בתמיהה, אך הוא לא
יכול היה שלא לעשות זאת.
מאות אלפי שנים לגיהינום אינן המהירות
ביותר, יום אחד ולילה אחד של התהום המתעוררת ביותר
, שווה ערך ל -9 מיליון שנות אדם
. התהום העמוקה יותר, היא מכפילה = 18 מיליון שנה
, אבל האוצר הזה עמוק עוד
יותר. כי החטא כל כך חזק, הורג קרוב משפחה של נדבן, וכל הפרק לא עושה שום צדקה אחרת בכלל
,
ומאות אלפי שנים חלפו.
מוחו של הסוחר הוא צדקה במידה שיכולה להיות אנושית.
לכן, הוא נולד בן אדם, בגלל הצדקה שיש קאנון באומה שלא ידעה מה הניב אי פעם
פירות, ולכן הפך לאדם, ונולד למשפחה עשירה מאוד
, כי הוא נהג לאכול עם הבודהה.
אז התעשיתי, אבל סירבתי לבזבז, סירבתי לאכול אוכל טוב, סירבתי לישון טוב.
מסרבים ללבוש שמלה טובה.
כי קארמה היא לאכול ואז להתחרט
. אז בואו נקרא לזה עניים, אז מה אנחנו אוכלים
? אל תהיה עצוב, ואם
אין התנגדות לזה, אתה תאכל את זה.
אבל מתן זכות למי שעושה טוב פיזית, מילולית
, נפשית, הוא המקור ליתרונות הנפשיים של הכפופים עצמם.
אלה שעושים צדקה, צדקה פיזית, צדקה מילולית, צדקה נפשית
, צדקה פיזית,
כלומר אנשים שעושים זכות להשתמש בגופם כדי לעשות צדקה
. לדוגמה, שירות הדם עוזר לאנשים לחצות את הרחוב. השאירו שיפודי
קציצות במקום, ספקו דרך חדשה לעבודה סוציאלית, הפכו לרופאים, אחיות או רקדו למען ארגון צדקה.
היכנסו לבאטי. סוג דהרמה, עיסוי לאב לאם, הכרת הנשימה, ועוד הרבה דברים
וכו', שמוצגים כיצירת קארמה טובה, המתבטאת פיזית
, מילולית, כגון אדם שמשתמש בפיו כדי לדבר בצורה טובה, מדבר אל אלה שנפרדים
, מתפייסים זה עם זה. אם כבר מדברים על שכנוע אנשים ללכת בדרך של צדקה,
או לדבר בשם אחרים. תפילה, תפילה או דיבור מלמדים
אחרים לדעת היטב. תן דוגמה למורה, או תגיד למישהו שהוא אדם טוב, אתה יודע, זה טוב.
ורבים אחרים, וכו ', מוצגים כיוצרים קארמה טובה.

מילולית, מנטלית, למשל, בוחרת לחשוב. לעשות בחירות גרועות, לחשוב על צפיפות אחרים, לחשוב על לגנוב אחרים, לחשוב.
לעשות את חוסר המוסריות המינית של אנשים אחרים, לחשוב עליו למות, להכניס אותו לצרות, לתת לו לרעוד

, לחשוב על להרוס את טובתם של אחרים וכו '.
לבחור טוב, לחשוב בחביבות לאחרים, אנשים טובים, אנשים רעים, בעלי חיים שלמים, כלבים, חתולים. לחשוב טוב לאחרים, לחשוב
, להזמין אחרים לכיוון הנכון, הדרך הבהירה, הדרך הטובה, הצדקה, לחשוב את הדרך עבור אנשים שאינם
בצרות. לחשוב על פתרון בעיות, רצון לפתור סבל, להקל על סבל עבור אחרים, לחשוב על עזרה, לחשוב, לרצות
לדעת טוב, לראות את הרע וכו '.
זה 3 דברים טובים וכו'.
אם אתה בצרות, הלב שלך עדיין עטוף במצוקה.
אתה צריך ללמוד לעשות את זה לעתים קרובות עד שזה מרגיש טוב.
אם התודעה עדיין נמצאת בעולם המחשבה. זה נגרם מהרבה דברים.
רעיונות חדשים צריכים להיות מנותבים מחדש.
אל תחזיקו מעמד
, קחו נשימה עמוקה.שחררו אותו בעדינות במשך שלוש פעמים
, ונסו אחד חדש במוחכם.
אם אתה מרגיש טוב עם זה, אל תשקר לעצמך, שזה מרגיש טוב, זה בסדר.
זה קל לקריאה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנשים נולדים לבד, מתים לבד

, וצריך להפריד ביניהם.
גם האנשים שיש לנו את הרגשות לאהוב, האנשים שאנחנו שונאים כלפיהם.
האנשים האלה
. בין אם אנחנו ממהר או מאיטי.
האומה הזאת, או האומה הבאה
, תצטרך לעזוב את
כולם, ומכל דבר, זה חוזר על עצמו, זה ככה, זה מסתובב, משעמם, ככה, עד
שאתה נעלם.
ובינתיים, אתה עדיין צריך. נולדת זקנה, פגועה, מתה, אתה תהיה מותש.
זה מה
שאתם עושים. על פי התוצאות, אתה עוקב אחר הצללים, 1.מוטוקרוס, נותן תוצאות פיזיות
, 2.קארמה,
נותן תוצאות מנטליות
. אלה שסובלים, סובלים בגלל פסוק 2.2.נפשית, מפסידים את רוב הזמן.
סבל כי אין אמונה, לא להאמין בדהרמה של
בודהה אמר שמצוקה נפשית
היא מה שאנחנו יודעים.
אנחנו היודעים, הסבל
הוא מה שידוע.
הסבל נמצא בצדדים שונים שלנו.
אנחנו שיודעים נמצאים בצד אחד.
מה שהיה ידוע הוא שהסבל נמצא בצד השני.
זה ארעי. זה
לא בדיוק
אנחנו, אדם כזה נקרא תנוחת התמודדות, עם מצוקה נפשית, כמו בודהיסט
אמיתי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.11 נובמבר 2015
nom. "Merit " מאחרים או אחרים שהצליחו.
בין אם פיזית, מילולית, נפשית
, אנחנו חפים מפשע. ברגע שאתה יודע שהתודעה היא זכות, התודעה היא אור
, היא נקייה, היא מרעננת, היא מלאה, היא שמחה, היא הקלה, היא קלה, היא ריקה, התודעה נוחה
, או שהיא בהירה, או שהיא מרגישה טוב, או שהיא מודעת, מתעוררת בהווה
, נופלת מעולם המחשבה, מרגישה שלווה וכו'. אם יש סימפטומים נפשיים כמו
כל אחד
מהנ"ל. זה נקרא מריטוקרטיה.
אם האחרון הוא טוב מאוד, זה נפשית מחוץ לעולם.
זה לא לנצח.
הכשרון של צדקה בפסוק האחרון הוא חזק מאוד (שפת איסאן, אמר
ארנסט.
והגיע הזמן למות, הגיע הזמן למות אם זה קצת חסר מזל.
נפגע על ידי סערה של רגשות צדקה כדי לשאת פרי, לעטוף את דעתך בחושך
, ולתפוס את הרגש הכאוטי הזה של צדקה, ולמות כרוח רפאים, או פטרה.
אם הפרק הוא אדם. הוא ברכה טובה, הוא רהוט, הוא ברכה
, הוא הולך להיות רוח רפאים במשך זמן
רב. אם אתה מסתכל על נזיר, או רואה קרוב משפחה עושה לעצמו הצטיינות,
אז הוא חי מחדש כשהוא היה בחיים כאדם ש"נהג ללכת לזכות. שים את העטלפים על הפיצול הזה.
עמדו שם, ממש כאן. שים את הדבר הזה, או שהיה שם, המקדש הזה, המקדש הזה, ראוי לו
, זה, איזה זכות לאכול עם קבצנים. תנו לכלב קצת בזבוז מזון.
להציל אדם, להציל קצת דם, ואז רוח הרפאים תיוולד פנימית, תרגיש טוב, תרגיש בנוח,
תרגיש מלאה. תחושת שמחה, תחושת בהירות, תחושת הקלה, תחושת אור
היא אחד הסימפטומים.
אבל כמה רוחות רפאים, למשל, מתות במצב רוח מצטער,
ועדיין דואגות.
אני לא רוצה למות
, כמו בסיפור אמא-ילד
*אמא תמות, האמא תמות. אתה לא צריך לבכות. זה לא צריך להיות רעיון
טוב לשמור על אנשים חולים.
גם אם אתה לא רוצה שאמא שלך תעזוב, אתה צריך להיות קשוח, אתה צריך להיות סבלני, כדי שאמא שלך לא תרצה לעזוב.
היו מודאגים, תנו לכם ללכת לצדקה שאתם עושים
, ואתם צריכים להזמין את אמא שלכם לדבר על הצטיינות. צדקה שאמא שלי עשתה מאז שהייתי ילדה.
ראשית, המשכתי לדבר על זה ואמרתי לאמא שלי לעצור את הנשימה, להיכנס ולצאת לעתים קרובות, או לראות את הבטן שלי מתנפחת, לעתים קרובות
.*
אם אתה מת בראש עיוור. רוח הרפאים הזו, לעומת זאת, לא יכולה לחיות מחדש את מה שהוא עשה.
כי לכודים בעולם המחשבה.
לא ניתן
להסיר אותה ממחשבות צדקה (רוחות רפאים נופלות תחת אותם רגשות כמו אנשים),
כל עוד לא ניתן להסיר אותן מרגשות צדקה. זה חייב להיות
אומללות רפאים לנצח, עד הצדקה, או עד שיהיה זרם של כוח מלך.
הטטרה גיחך, פיזר אותה בצורה מסוימת,
והוציא אותה מתוך הצעיף האפל של צדקה.
זה אחד הוא לשנות את הנוף של רוחות רפאים או petres.
זה שינוי תודעתי בלב.
הטרנספורמציה של חיות הגיהינום דומה. אלה שחטאו כל כך הרבה כדי ללכת לגיהינום
יקראו לשם החדש "חיית גיהנום"
באופן דומה אם המוח הוא צדקה בעת טיפוס על עץ.
טונג נמצאת כיום בחוף פחם לוהט.
אם התודעה מופיעה כצדקה, היא נולדת כאדם או כמלאך, אלילה
, בהתאם לרמה של מעין אלילה
. אור הצדקה המופיע אז בצדקה הוא אנושי, הבהיר
הוא החורבן
.
זה טוב, זה נותן תוצאה חזקה.
האנושות מגיעה מהיתרונות שמגיעים משימור הקאנונים. ייתכן שחלק מהאנשים שקראו את זה
נולדו בתקופה הבודהיסטית.בודהות באו לפני כן, ונהגו לשמור על הקאנונים, לאסוף אותם בזה אחר זה, לאט לאט,
הרבה אומות.
מספיק כדי ללכת לעזאזל. הגיע הזמן לזכות בזה לידי מימוש.
או שנולדתי בן אדם או מלאך בכלל, מלאך בכלל, וחיה לעזאזל.
אם התודעה פחות צדקה, היא הופכת תהום חדשה
לקצת יותר צדקה מבעבר
, אבל מי שהולך לעזאזל, קשה לצדקה להיות צדקה
, כפי שקראתי. אדם שהולך לגיהינום והופך לבן אדם
, כמו סוחר, הוא עשיר מאוד.
אבל אני לא יודע, אבל נולדתי בגיהינום ונשרפתי.
מאות אלפי שנים לגיהינום.
לאחר מכן הבודהה הביט בו בתמיהה, ראה אותו בגיהינום, ואמר לו.
ז'אפסנטיקוסול

מאות אלפי שנים לגיהינום אינן המהירות
ביותר, יום אחד ולילה אחד של התהום המתעוררת ביותר
, שווה ערך ל -9 מיליון שנות אדם
. התהום העמוקה יותר, היא מכפילה = 18 מיליון שנה
, אבל האוצר הזה עמוק עוד
יותר. כי החטא כל כך חזק, הורג קרוב משפחה של נדבן, וכל הפרק לא עושה שום צדקה אחרת בכלל
,
ומאות אלפי שנים חלפו.
מוחו של הסוחר הוא צדקה במידה שיכולה להיות אנושית.
לכן, הוא נולד בן אדם, בגלל הצדקה שיש קאנון באומה שלא ידעה מה הניב אי פעם
פירות, ולכן הפך לאדם, ונולד למשפחה עשירה מאוד
, כי הוא נהג לאכול עם הבודהה.
אז התעשיתי, אבל סירבתי לבזבז, סירבתי לאכול אוכל טוב, סירבתי לישון טוב.
מסרבים ללבוש שמלה טובה.
כי קארמה היא לאכול ואז להתחרט
. אז בואו נקרא לזה עניים, אז מה אנחנו אוכלים
? אל תהיה עצוב, ואם
אין התנגדות לזה, אתה תאכל את זה.
אבל מתן זכות למי שעושה טוב פיזית, מילולית
, נפשית, הוא המקור ליתרונות הנפשיים של הכפופים עצמם.
אלה שעושים צדקה, צדקה פיזית, צדקה מילולית, צדקה נפשית
, צדקה פיזית,
כלומר אנשים שעושים זכות להשתמש בגופם כדי לעשות צדקה
. לדוגמה, שירות הדם עוזר לאנשים לחצות את הרחוב. השאירו שיפודי
קציצות במקום, ספקו דרך חדשה לעבודה סוציאלית, הפכו לרופאים, אחיות או רקדו למען ארגון צדקה.
היכנסו לבאטי. סוג דהרמה, עיסוי לאב לאם, הכרת הנשימה, ועוד הרבה דברים
וכו', שמוצגים כיצירת קארמה טובה, המתבטאת פיזית
, מילולית, כגון אדם שמשתמש בפיו כדי לדבר בצורה טובה, מדבר אל אלה שנפרדים
, מתפייסים זה עם זה. אם כבר מדברים על שכנוע אנשים ללכת בדרך של צדקה,
או לדבר בשם אחרים. תפילה, תפילה או דיבור מלמדים
אחרים לדעת היטב. תן דוגמה למורה, או תגיד למישהו שהוא אדם טוב, אתה יודע, זה טוב.
ורבים אחרים, וכו ', מוצגים כיוצרים קארמה טובה.

מילולית, מנטלית, למשל, בוחרת לחשוב. לעשות בחירות גרועות, לחשוב על צפיפות אחרים, לחשוב על לגנוב אחרים, לחשוב.
לעשות את חוסר המוסריות המינית של אנשים אחרים, לחשוב עליו למות, להכניס אותו לצרות, לתת לו לרעוד

, לחשוב על להרוס את טובתם של אחרים וכו '.
לבחור טוב, לחשוב בחביבות לאחרים, אנשים טובים, אנשים רעים, בעלי חיים שלמים, כלבים, חתולים. לחשוב טוב לאחרים, לחשוב
, להזמין אחרים לכיוון הנכון, הדרך הבהירה, הדרך הטובה, הצדקה, לחשוב את הדרך עבור אנשים שאינם
בצרות. לחשוב על פתרון בעיות, רצון לפתור סבל, להקל על סבל עבור אחרים, לחשוב על עזרה, לחשוב, לרצות
לדעת טוב, לראות את הרע וכו '.
זה 3 דברים טובים וכו'.
אם אתה בצרות, הלב שלך עדיין עטוף במצוקה.
אתה צריך ללמוד לעשות את זה לעתים קרובות עד שזה מרגיש טוב.
אם התודעה עדיין נמצאת בעולם המחשבה. זה נגרם מהרבה דברים.
רעיונות חדשים צריכים להיות מנותבים מחדש.
אסור לו.תחזיקו מעמד, קחו נשימה עמוקה ותנו לה לצאת בעדינות פעם אחת,

ונסו אחד חדש בתוך המוח שלכם.
אם אתה מרגיש טוב עם זה, אל תשקר לעצמך, שזה מרגיש טוב, זה בסדר.
זה קל לקריאה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
נובמבר 2015
חינוך אחרים הוא קארמה טובה,
זה יספק אותנו
. באופן מופשט, הבה נהיה חכמים. "במיוחד סוג המורה.
ככל שאתה מלמד ומחנך את התלמידים יותר, כך החוכמה חדה יותר".
בעניינים פדגוגיים.
ככל שיש יותר רופאים, רופאים, אחיות, כך אתה עוזר יותר לאדם
חולה. יש חוכמה חדה בלעזור לרפא אנשים חולים וגם
לתת בחזרה לגוף, להפוך את העור לעור טוב, בהיר, טוב כי זה עוזר לגוף הרבה,
ו
החוכמה של רופאים סיעודיים בהירה יותר כשמדובר בעזרה לאנשים
, לא רק אמהות אלא סטודנטים.
ככל שהוא חונק את האינטליגנציה שלו, כך הוא יוצא יותר.
עד כמה שאני יכול להסיר אותו. השתמש בו כדי לפתור בעיות עבור חברים.
עזרה לחבר ללמד חבר ככל שהיא מתפרקת יותר,
כך היא לומדת, מבינה, והיא חייבת להיות מורכבת משתי הסיבות הללו.
זה אומר 1.אנחנו גם
מתכוונים ללמוד, ו 2.יש קארמה מחינוך ומתן חוכמה לאחרים. עזרו לדחוף, עזרו לנו

. זו הקארמה של עזרה לזולת. אז יש הרבה
חוכמה, שהיא#ידע על הכל.
איפה שאנחנו נותנים לכל אחד ללכת, זה הולך הלוך ושוב. יש הרבה חוכמה בתחום הזה.
בין אם מדובר במסחר בידע.
בישול
אורז ללמד אנשים אחרים היבטים שונים וכו '.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העלאות לנייד
הזעם מדוכא על ידי אי-הסתייגות#האומות הראשונות. מישהו עשה לנו רע פיזית, מילולית, אם אנחנו חושבים על הזמנת גבר או אישה, מה שהוא עשה לנו רע פיזית, מילולית, ואנחנו עדיין מכורים. תן לו לסבול "עם סוג כזה של מנטליות זדון". מספיק למות אם צדקה מניבה #גלגול שני. כשאני מת עם צדקה, שלח מספיק כדי להיוולד לתוך מנטרה. זה על להיות אנושי, להיוולד כאדם, להיות במעגל קרוב אחד לשני, כגון מכרים, קרובי משפחה, וכו ' חברים, מאהבים או קרובים להיות (אמהות גורליות, אבות גורליים, ילדים) נמצאים באותו קו דם משפחתי. ברגע ששני האנשים האלה יצרו גלגול אנושי חדש, שאף אחד מהם לא מכיר אחד את השני ולא זוכר אחד את השני בעבר, חייב להיות אירוע שצריך לעמוד בו. יש תנופה מסתורית או כוח שיחייב אותנו לקחת אותו בחזרה, כי זה הטי שלנו. קארמה תדחוף כך, אבל זה גם תלוי בנו אם נספק את הדחף הזה. אם אתה יכול להיות בהכרה. אני לא יכול לקחת את זה בחזרה, אני אסלח לו למרות זה, זו סטירה מביכה. שים את האגרוף שלך עלי, מילולית. פתח את פיך כדי לצאת מהאש, נניח, שרוף אותה לבני דורך. מבחינה מנטלית, גו היה חושב על נקמני, נקמני, מביך, קללה, חוטם, חוטם, חוטם, להאשים בסבל, במצוקה פיזית, במצוקה נפשית לדפוק, אבל... לא עשינו זאת, בחרנו לסלוח לו. תעשה לו טוב, תדבר אליו טוב, תחשוב לו טוב. אני לא רוצה לשים את דעתי לקשור אותו, אבל אם נבחר, זה יהיה מביך. אגרוף של התפתלות, מילולית. פתח את פיך כדי לצאת מהאש, נניח, שרוף אותה לבני דורך. מבחינה מנטלית, גו היה חושב על נקמני, נקמני, מביך, קללה, חוטם, חוטם, חוטם, להאשים את זה בסבל, להיות במצוקה פיזית, להיות במצוקה נפשית כדי לדפוק את זה, זה לא הולך להתאפק #Third אומות, שניהם היו במעגלים כמו האומות השניות. הוא קיבל מורה טוב, דעתו השתנתה, הוא ידע חטא והאשמה. קארמה טובה. קארמה רעה, קארמה שחורה, קארמה לבנה. קארמה היא לא שחורה, קארמה היא לא לבנה, זה שהוא השתנה. הוא היה איש טוב. יש לו קאנון, בדהרמה. הוא פרח, התפלל. או שהוא משיג את ארהאט, אבל עם כוח קארמי, עם כוח אפל דוחף, זה נותן לנו הזדמנות לעשות אותו. "אם נהיה מחוסרי הכרה, פיזית, מילולית, מנטלית, נפסיד. אם אתה הולך לעשות את זה עם מישהו כזה, תיכנס. גם אם קארמה נותנת לנו סיכוי. אם לא נוכל להתנגד, אנו עלולים לעבור לגיהינום. במיוחד עם סודהאפטימאן, כלומר, האדם שדהרמדהאמודי מתפלל עבורו כסודאבאן. קשה מאוד לאנשים להתפלל כי זה מופשט, לא מוחשי, ולכן קשה לדעת. אם בטעות נעשה קארמה עם סוג כזה של אדם, לרדת. זה כבד מאוד # עושה קארמה פיזית, # עושה קארמה מילולית, כל מה שיוצא מהבוס הוא הנשמה או המוח. בואו נעלה את נושא הסוטרה. בתקופה הבודהיסטית היה אדם שהלך לכיתה, נפלט עם מורה. לאחר סיום הלימודים כשסיימתי את הלימודים, רציתי להתנסות בשיעורי הפליטה שלמדתי. המאסטר אמר אז, אל תוציא את החיה על אדם כי יש לו בעלים. הוא ראה אדם עומד לעבור לידו, אז הוא חשב שהוא יתנסה עם האיש הזה, לא יהיה בעלים, האיש הלך לבקש אוכל בכפר. האיש שהלך לבקש אוכל, הוא נפגע מחור אוזן שמאל, והוא ידע שאוזנו השמאלית חדרה לחור אוזנו הימנית. האיש ביקש את האוכל, ברגע שנפלט, הדם נשפך החוצה, והסבל גדל בלהט. מאחר שלא היה מסוגל להמשיך ללכת אל תוך הבישופים, הוא נכנס וחזר להר שבו שהה, ואז פריניפן # האיש שביקש אוכל היה הבודהה # המפלט היה יוצר הקארמה החדש, או אולי אדון האדם, שהקארמה שלו נתנה את ההזדמנות לקחת אותו בחזרה. בקיצור, אדם שמבקש אוכל הוא אינדיבידואל. הוא האיר את הדהרמה, אז הוא נספה נירוונה, האיש נסחף. מאוחר יותר הוא מת ונשרף בגיהינום במשך מיליוני שנים, כאשר הקארמה הייתה דלילה, נוקתה מהגיהינום, ונשרפה ללא הרף על ידי משי עד שחלף הזמן. הדת של בודהה, אנחנו היום. הבודהה, אנו מוארים, אומר לנו שהחיים של פטרה הם אנושיים. להיראותזה עדיין לא.
זעם מדוכא
על ידי לא הזמנת
# האומות הראשונות
מישהו עושה לנו
רע. פיזי, מילולי,
אם אנחנו חושבים להזמין גבר או אישה, זהו.
מה שהוא עשה לנו
רע. פיזית, מילולית
, ואנחנו עדיין מכורים לקבל אותו בחזרה.
תן לו לסבול
"עם סוג כזה של מנטליות זדון".
אני אמות אם צדקה תיתן לך את התוצאה.
הגלגול השני
כשאני מת עם צדקה, שלח מספיק כדי להיוולד לתוך מנטרה. שלח אותו לשניהם.
זוהי לידתם של בני
אדם
במעגלים קרובים כגון מכרים, קרובי משפחה וכו '.
חבר, מאהב, או קרוב לגודל של a
., אב גורלי,
בנו של האב)
נמצא באותו קו דם משפחתי.
ברגע ששני האנשים האלה יצרו גלגול אנושי חדש, שאף אחד מהם לא מכיר אחד את השני ולא זוכר אחד את השני בעבר

,
חייב להיות אירוע שצריך לעמוד בו
. יש תנופה מסתורית או כוח שיחייב אותנו לקחת אותו בחזרה, כי זה
הטי שלנו. קארמה תדחוף כך
, אבל זה גם תלוי בנו אם
נספק את הדחף הזה. אם אתה יכול להיות בהכרה. אני לא יכול לקחת את זה בחזרה, אני אסלח לו למרות
זה, זו סטירה מביכה. שים את האגרוף שלך עלי, מילולית.
פתח את פיך כדי לצאת מהאש, נניח, שרוף אותה לבני דורך.
מבחינה מנטלית, גו היה חושב על נקמני, נקמני, מביך, קללה, חוטם, חוטם, חוטם,

להאשים בסבל
, במצוקה פיזית
, במצוקה נפשית לדפוק
, אבל... אנחנו לא.
בחרנו לסלוח לו. תעשה לו טוב, תדבר אליו טוב, תחשוב לו טוב
. אני לא רוצה לשים את דעתי לקשור אותו.

אבל אם אנחנו בוחרים, אה, זה סופר נחמד לסטות סצנה משם. שים את האגרוף שלך על זה.
הפחדה
מילולית פתח את פיך כדי לצאת מהאש, נניח, שרוף אותה לבני דורך.
מבחינה מנטלית, גו היה חושב על נקמני, נקמני, מביך, קללה, חוטם, חוטם, חוטם,

תאשימו את זה בסבל
, במצוקה פיזית
, במצוקה נפשית לדפוק את זה,
זה פשוט לא יתאפק
. האומות השלישיות
שניהם היו במעגלים כמו אומות שניות
. הוא קיבל מורה טוב, אז הלך הרוח שלו השתנה.
דע חטא, זכות, אשמה. קארמה טובה. קארמה רעה.
קארמה שחורה, קארמה לבנה קארמה היא לא שחורה, קארמה היא לא לבנה, זה שהוא השתנה. הוא בחור טוב.
בחברה יש לו קאנון, בדהרמה. הוא פרח, התפלל.
או שהוא משיג את ארהאט
, אבל עם כוח קארמי, עם כוח אפל דוחף, זה נותן לנו הזדמנות לעשות אותו.

"אם נהיה מחוסרי הכרה, פיזית, מילולית, מנטלית


,
נפסיד. אם אתה הולך לעשות את זה עם מישהו כזה, תיכנס
. גם אם קארמה נותנת לנו סיכוי.
אם לא נוכל להתנגד, אנו עלולים לעבור לגיהינום
. במיוחד עם סודהאפטימאן,
כלומר, האדם שדהרמדהאמודי מתפלל עבורו כסודאבאן
. אנשים שמתפללים קשים מאוד לצפייה.
כי אחד
מתפלל, כי זה מופשט, בלתי מוחשי לתודעה בכלל.
קשה לדעת.
אם בטעות נעשה קארמה עם סוג כזה של אדם, לרדת
. יהיה כבד מאוד
# האם קארמה פיזית, # לעשות קארמה מילולית, כולם יוצאים מהבוס,

כלומר הנשמה
או המוח.
בואו נעלה את נושא הסוטרה.
בתקופה הבודהיסטית
גבר הולך לשיעור פליטה עם מורה.
לאחר סיום הלימודים
כשסיימתי את הלימודים, רציתי
להתנסות בשיעורי הפליטה שלמדתי. אז אמר הפרופסור.
אל תוציא בעל חיים על אדם, כי יש לו בעלים.
אחרי שהזמן הזה חלף
. הוא ראה אדם חולף על פניו, אז הוא חשב, בניסוי עם האיש הזה,
שלא יהיה בעלים.
האיש הלך להתחנן לאוכל בכפר
. האיש נסחף, ואז נסחף לתוך חור אוזנו השמאלית, והאיש שהלך לבקש אוכל.
הבנתי שהאוזן השמאלית שלי חדרה לחור באוזן ימין
. האיש ביקש את האוכל, ברגע שנפלט, דם נשפך החוצה.
בלהט
כלפי מעלה. אני לא יכול להמשיך להיכנס לפח
. אז הוא הלך להר שבו הוא היה,
ואז נירוונה
# האיש המתחנן הזה הוא אינדיבידואל.
מפלט הוא יוצר קארמה חדש, או שהוא יכול להיות אדון האדם
, שהקארמה שלו נותנת את ההזדמנות לקחת אותו בחזרה.
בקיצור, אדם שמבקש אוכל הוא אינדיבידואל. הוא האיר את הדהרמה, אז הוא נספה נירוונה
,
האיש נסחף. מאוחר יותר הוא מת ונשרף בגיהינום במשך מיליוני שנים
. כאשר הקארמה דלילה, היא מהגיהינום
, והיא עולה באש כל הזמן
, עד שהזמן חלף. הדת
של בודהה, אנחנו היום. הבודהה, אנו מוארים, ולכן אומרים לבודהה שפטרה היא אנושית,
ושפטרה היא עדיין אדם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
22 בנובמבר, 2015
האדם שהשיג
אריה מאז סודהאבאן ומעלה,
הוא עדיין שולט בחאן5.
יש בחור.
יש מילים.
יש רעיון
, אבל בכל הנוגע לקריאת הכלל הטיטולרי, "יש
נוסחה. Mokkallana, לבדוק מי מהנזירים הוא Arhat, איזה מהם לא

. נזירי המוקלאנה פעילים מאוד כדי שניתן יהיה לבחון אותם, ויש כמה
ברהמות, והם יודעים מי מהם לא
. חוטאים בשם הארחאת, חטא?
אם מישהו משתמש בגוף שלו, ועושה את זה רע בשבילך, סודהבן עד
ארהאט
ישנם שלושה דברים לבצע חטא פיזי, כגון Panatibati, Atinatana.
קמסומי הוא חוטא
, לא?
ואם מישהו לוקח את המילה שלו על זה, לא טוב לך לתת את זה לאריאת.
אבל סודבן עלה.
חטאים מילוליים הם 4 דברים, 1musavas שהם שקרים מילוליים, 2 pisunavas שהם מילוליים, 3prus, sphagnum, וולגרי, מודגש, חריף
, 4mus, plapu, plapu, מילולי, הזיות, וחטאים נפשיים
,
יש 3 דברים

.
תאוות בצע רוצה שחפציהם של אחרים יהיו שלהם.
זדון, לקלל אחרים למות
. הפסוק הזה רחב מאוד.
כשאנשים מגדירים את השרשור הזה. הוא מאורגן בכמה חטאים, והוא
מוטבע על הדף.
באשר לשמו של המלך המחפש את הלוטוס, החוטא ניסח זאת.
השם הוא ודנטה, הבטחה, סנגהאראן, רוח
. הדמות היא גוף, יסוד 4, אדמה, מים, רוח, אש.
מי חטא? הדמות היא גופו.
ולואנגטה לא קיללה כלל.
הוא כבר ראה את זה באנקקוט.
לא אמרת לעזאזל בכלל.
אם אתה יודע שהחטא הפיזי נשמר מילולית,
כגון חוט זה. צריך לדון בזה.
ואז לבקש קאמה, בודהה. תורתו הנזירים
, במיוחד בני המלוכה, שחיפשו את הלוטוס, חשבו על כך וביקשו סליחה על הרעות שאבדו,
ויהיו זהירים ומתחשבים יותר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מתי לבחור זוג
כל אדם תמיד רוצה לבחור מישהו שיוצא לדייטים ומרגיש שהלב שלו לא צריך להשתנות הרבה.
ככל שהוא קרוב יותר למקור
או הכי קרוב לעצמי המקורי, כך ייטב.
כפי שהוא נקרא, זה 'תהיה עצמך', זהו.

אנשים שהם 'מושלמים' לרצון להיות רווקים הם
בדרך כלל לא אלה שמרגישים 'אותו דבר'
. למרבה המזל, מישהו עידן את השפה בראשו.
למרבה הצער, זה מישהו שמחסל את השפה בראשו.
אז, עבור רוב האנשים, זה לא
מי הבחירה של שותף?
מדובר בבחירת תודעה אחרת לעצמך בהתאם.
ציוני דרך
פשוטים גם אם הפה שלך לא משתנה
, אתה עלול להרגיש שהשפה בראש שלך שונה מאוד.
אחרי שהייתי עם מישהו הרבה זמן.

אם השפה בראש שלך נשארת זהה.
אתה לא תרגיש שהשתנית הרבה.
אם השפה בראש שלך משתפרת
אתה תרגיש את עצמך משתנה לטובה.
אם השפה בראש שלך מחמירה.
אתה תרגיש את עצמך משתנה לרעה.
למען האמת, זהו.

שפה בראש שלך היא משהו שאתה יודע לבד
. אני יכול רק לומר שברוב
המקרים זה מחוספס או מעודן.
אם לא, שאל את עצמך.
אולי לא תיסוגו ותשימו לב לזה
. אחרי שיצאתי עם מישהו, או להיות עם מישהו.
עד כמה דעתך טובה יותר או גרועה יותר?

הלב גדול, הלב הוא הנשיא בחיים.
שינוי ה'תודעה' שווה לשינוי חיים
, ולכן התודעה היא כנראה המשתנה החשוב ביותר.
כשזה מגיע לשקילה, שקילה על בחירת זוג
, העובדה היא שרוב האנשים
נאלצים לקחת בחשבון משתנים אחרים קודם.
זה הסיכון.
בחרו מישהו שיהיה זוג
, ואיזה לב

חדש תקבלו לעצמכם, #ถ้าเลือกไม่ดี
שמחת האהבה היא מתוקה
, אבל הגבעול רעיל, התאווה שבאה בעקבותיו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד במוטוקרוס, הישאר עם רונגסון קיאיאסואן.
תייגת את רונגסון קייאסואן.
במהלך המחזור,
אתה צריך לפתח סוג זה של מנטליות בחיי היומיום ככל שאתה יכול.
קארמה זו עשויה להשתלב עם הצעיר
, הקטיפתי, בן ה-3 ומשהו.
1.Sukvetna (אלמנט סוק), 2.סבל, אלמנט סבל), 3.אומלל, אומלל (אובק יסודי)


, ויש "אנחנו או המוח".
כל היום והלילה, כל היום.
לעבור לדעת רגשות מאושרים.
עברו לדעת את מצב הרוח במצוקה.
לעבור לדעת את הרגשות של הרגליים.
לעבור ככה כל הזמן.
לעבור לאמבטיה של חמש דקות
, או לעבור למצב של דקה אחת של אושר
, או לעבור לאמבטיה. מדינה עם רגליים של אובק רבע שעה בכל פעם, זו דוגמה.)
למעשה, איננו יכולים לפקד עליו.
זה יום שמח, דקה אחת מספיקה, ואני מצטער.
אם חושבים על זה ככה, אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים.
אם המוח הצעיר סובל (נניח: "עובק אינו ארעי, אז הוא שמח או אומלל במקום זאת,

או אם המוח הצעיר סובל
(אמור בלב: "הסבל אינו ארעי.

או, אם המוח הצעיר מאושר
(אמור בלבך: "האושר אינו ארעי, הוא הופך לסבל במקום זאת, או לאושר במקום זאת
."
תן לצעיר להיות היודע או הצופה.
תסתכל על הסימפטומים של שלושת האלמנטים, זה מסתובב סביב לדעת
# אם אתם תוהים, שאלו.
מקור ספר הכנת אספקה, כרך 7, חלק 5
, http://dungtrin.com/prepare/book07.html

שאל – רציתי לדעת אם הרבה פצעונים זה לא רק שני כדורים. איזו קארמה עלינו לעשות? מדוע לאחרים, אולי, אין אקנה בכלל, גם לנקות וגם לאכול אותו דבר? הגורמים הסביבתיים החיצוניים לא היו שונים, והאקנה שלי לא נרפא. מה אם זה בגלל קארמה ישנה אמיתית? איזה סוג של זכות עלי לעשות כפתרון?

אקנה הוא סוג של מחלת עור, והאשם כי הוא עונש יותר מאשר עמיתיו הוא ההורמון אנדרוגן. אפילו חיידקים או חיידקים הנגרמים על ידי אי שמירה על ניקיון הם משניים.

באשר למספר פצעונים, זה פחות או יותר פצעונים. ראשית, זה לא קשור לשמירה על ניקיון, זה לא קשור לאוכל, זה לא קשור לעונות השנה, זה לא קשור לתורשה, זה קשור לתורשה! שימו לב שאם כל מחלה היא בעיקר תורשתית. המחלה הזאת תהיה קשה מאוד להביס, הקשה ביותר.

הורמונים ותורשה הם אלמנטים פיזיים. הבודהה אמר שעולם החי עוקב אחר קארמה. תכונות פיזיות ופרטים מוגדרים גם על ידי קארמה ישנה, כמה מחוספס או מעודן זה יהיה, אם זה יהיה נעים להסתכל או להיות במצוקה, להיות נוח או חסר מנוחה, זה לא עניין של צירוף מקרים, זה לא עניין של להיות מוגדר על ידי הסביבה. מחלות או פגמים פיזיים שקשה לטפל בהם יתבעו אם חטאו בכבדות או במשך זמן רב. הקארמה הישנה, ששימשה לשליטה בצורת גוף זו, הייתה אפוא ממושכת. אין דרך קלה החוצה.

אם מסתכלים על התמונה הגדולה. אקנה בפנים גורם לדאגה לגבי המראה, או גם אם אתה לא מודאג לגבי היופי, בעת כביסה וניקוי, או אפילו יושב בחיבוק ידיים על ידי, יכול להיות כאב על הפנים. זה מוטוקרוס חבוט. המוטוקרוס המתרחש על הפנים הוא בדרך כלל מקארמה שגרתית שהופכת להרגל, או מקארמה שנעשית בכבדות על אדם שהוא וירטואוז.

רוב הקארמה הישנה של אדם עם דרמטיטיס כרונית מגיעה מ-1

) ההשבעה, הסינגולריות, המאורות כאן המתייחסים למוטבים כמו הורים, או פטריארכים קדושים, כמו גם אנשים בודהיסטים מסודהאבאן ועד תרוודה. סוג זה של דרמטיטיס קארמית מגיע בדרך כלל בצורה שגורמת לכאב. תחושת צריבה או פריחות, כמו גם אקנה בפאנלים שקשה להסיר. להיפטר ממנו שוב, כי זה כאילו העור נוצר ישירות

על ידי vaji מושחת, 2) בריונות אחרים לפצוע או להרעיל אויבים. סוג הסרפדים מפוזר על הכפריים בכיף תכוף, או בסוג הקנאה של הבעל ואז מתיז חומצה על פניה של אשתו הקטנה. אלה יכולות להיות מחלות עור הנעות בין שלב הפנים לסטיגמה המתפשטת בכל הגוף

. לדוגמה, אם אתה אדם טוב עם קאנון נקי במשך חמש שנים, התוצאה תהיה עור הרבה יותר עדין מבעבר. עכשיו, כשהתגעגעתי לעשות משהו חמדן, כועס, סוג של פאה אפלה שנמתחה במשך חצי שעה. אקנה עשוי לצוץ ברגע שאתה רואה את זה. אם הוא קצת לא בסדר, הוא יכול להתרומם לאורך הסנטר או לאורך השוליים שנדיר לראות במבט ישר. אבל אם זה קצת לא בסדר, זה כנראה בולט בצורה שקל לראות. זו תזכורת לטבע. הבה נצא מדרך הטוב כל כך בקלות.

ואם העור נולד, הוא משקף את האנשים הטובים שעברו קנוניזציה חזקה בחייהם הקודמים. זה, אפילו עם פרצוף חמדן כבד, אולי לא היה רואה את התוצאות במוקדם ולא במאוחר. ייתכן שיחלפו שנים עד שהחטא יצטבר לפני שהקדרות תופיע, או לחשוב על פראמות או גידופים עליך מתוך כוונה זדונית, והפצעונים יכולים לצוץ כנגד החטא.

לטיפול, מומלץ לטפל בשיטות מודרניות על פי מרפאות אמינות תחילה. זה קל יותר מאשר להשתמש בהפשטה כדי לפתור דברים קונקרטיים, אבל אם תנסה, אל תעשה זאת.ייתכן שיידרשו כמה קיצורי דרך אפשריים כדי ליצור מוטוקרוס קארמה. העיקרון הוא לעשות מעשים טובים באופן קונקרטי. זה מה שנראה כמחזה יפה למראה. כדי שכולם ייראו ויתפעלו.

לדוגמה, התנדבו לנקות פסלי בודהה במקדשים. קח את זה כמו שסיירנו ותראה שיש הרבה לכלוך על זה. אם אתה עושה עבודה טובה בקרצוף זה, זה עשר עד מאה. יש לב עליז ועליז לראות כל אחד מהם מתבהר. אתה יכול להרגיש כמה קרניים בהירות יוצאות מהפנים שלך. ואינטואיציה מנטלית תגיד לך שהקרניים זורחות כאן, מנצחות בהדרגה. הטביעו בעדינות את הקמטים הלא נעימים על פניכם.

אם התודעה מגיעה אפילו יותר. נסו להתנדב לשטוף את בתי השימוש עבור הטירונים, אתם סוחבים כלי ניקוי והולכים dui לכל מקדש. הוא לא אסור. עבודה זו מבוססת על העיקרון שאם תסיר את הלכלוך מהמקדש, זה שווה ערך להסרת הלכלוך המלוכלך מהגוף, זה פחות או יותר יורגש בקרוב.

גם ההיצע של עשרות עד מאה חתיכות בשר טוב תרם רבות. כי להציע או לתת בגדים למי שרוצה את זה הוא סוג של הכשרון המשפיע ישירות על העור, שכן הבגד הוא מכונה עוטפת, ואת העור משמש כדי לעטוף את האינדיבידואליות שלנו.

אם אתה הולך לעשות קארמה שנמצאת בשטח, אבל אתה לא יכול לראות את ההשלכות המיידיות, אז אתה מבקש מהמוח שלך לשמור על הקאנון 5 נקי, במיוחד אלה המילוליים, אתה צריך להיות אדיב כדי להציף כוונה זדונית. אל תשקר, אל תדבר בגסות. אל תדברו בערמומיות, ואל תזיו. אם הייתי יכול, אפילו ברמת המחשבה, אפילו להרגיש את כוחם של הקאנונים הזורחים מבפנים, מתפלל שלעולם לא אהיה שוב זה שישמיץ את עצמי ואחרים במילים. מי ייתן וקארמה תהיה הכוונה הטובה הזו, תנקה את הלכלוך מעצמי, ותיתן תוקף לעור הבשרני המדהים. לא נותר עוד עקבות מגעילים.

אם אתה עושה את זה עם שפע של אמונה, אתה צריך לראות את התוצאות במוקדם ולא במאוחר. תוך שנה, ברור שזו תהיה אכזבה. צלם תמונה כראיה.

הערה קצת חזר על עצמו. כדי להזדהות כמחלה, יש להסתכל עליה בתחילה כמחלה לא מדבקת, או להתערבב עם הלכלוך, אלא להתרחש באופן ספונטני. זה לא נרפא, אפילו עם המדע המודרני, וזה נרפא שוב.
מעודכן בתאריך נובמבר 28, 2015 1:42:40pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
קארמה כיום חשובה יותר
, כמו דת פראמנה.
יש הרבה נושאים, נושאים תלת-מיניים, דופקים
גולגולות של אנשים, איפה הם מתים ואיפה הם נולדו, גן עדן, גיהינום, אנושיות, פטרה, יודעים הכל.
הנושא האופייני הוא להסתכל על חלקי הגוף, איך זה עדיין,
ויש נושאים אחרים כגון:
האסטרולוגיה
אומרת שלבני אדם שנולדו תחת הכוכב הזה יש השפעה על הכוכב הזה.
יום א' מס' 1
ירח מספר 2
יום שלישי מס' 3
בודהה מספר 4

ואז לקחת אותו כדי לחשב ולפענח קארמה
, כגון:
היא רק תהיה בת 31, היא
הולכת למות, אולי למות ממחלות, בתאונת דרכים
. עם זריקה.
על פי הקריטריונים עטורי
הכוכבים, מתים בגיל 31, אך אם לא,
החיה אינה גודשת את בני האדם
. במקום זאת, זה רק עזר.
אל תהרגו ועדיין תעזרו.
שחררו את הציפור, שחררו את הדגים.
שחררו את הבקר, שחררו את התאו, שייהרג באותו
יום,
והכינו מנחות של מזון לבאטי. לחדש את הנזירים לחדש את הדת
על בסיס קבוע.
עם קארמה טובה, או שהקארמה הלבנה שנעשית היום היא שגרתית?
עוזר לחיות אריכות ימים. אני בן 31 ואני הולך למות.
זה כמו מגדת עתידות.
יש לקוחות שבאים לראות את הרופא.
שאל
מגדת העתידות. מה
תאריך הלידה, אומר הלקוח.
מגדת העתידות לקחה על עצמה לבדוק עם טקסטים אסטרולוגיים.
הכל עניין של עבודה. ענייני בריאות לנמן
על גיל וגוף מתי אתה צריך להיות זהיר עם הפה שלך?
היזהרו מפעולות
הרופא נראה אפילו המום.
הוא מת בגיל 31,
אבל סבתו היתה בת
120. אז מגדת העתידות הופתעה, אבל על פי הטקסטים שהכוכבים ניבאו
, הם היו צפויים למות 31 שנים מאוחר יותר.
אם אתה הולך להזדקן, יש בזה קצת יותר.
אבל הנה זה בא. ל-120 שנה,
עם חשדות של רופא.
אז מגדת העתידות סגרה את הטקסטים האסטרולוגיים.
במקום זאת

, עם כוחה של התודעה העל-טבעית, הקליירוויאנט, הקליירוויאנט, הזיכרון הלאומי. משהו אחר __________
דע קארמה, ראה את הקארמה של בעלי חיים אחרים. בני אדם אחרים
אז מגדת העתידות בדקה. הסבתא הזאת.
הסבתא הזאת, שהייתה בת 120, לא יכלה לעשות את זה, לא מתה. לדברי הכוכבים, זה כבר מוגדר.

מגדת העתידות התיישבה אז והתבוננה במעבר פנימה, מביטה לאחור על אירועי חייה של סבתו לפני שהתיישבה לראות את הרופא
. הישאר כאן, הלוך ושוב. ראה סיפורים הלוך ושוב. תסתכל על הסיפורים מאז שהייתי ילד
.
הסבתא הזאת.
זקן אוהב לזכות. להקים חדר אוכל במהלך מלחמות העולם. תאילנד נלחמת בחו"ל
לאנשים היה קשה לגווע ברעב, לנזירים היה קשה, אבל סבתות הקימו קפיטריות כדי להאכיל את העניים, והציעו אוכל לנזירים באופן קבוע במהלך מלחמת העולם ההיא,

ולשתי הסבתות הזקנות היו קנונים נאמנים.
אל תעמיסו על אף אחד. בנוסף לא צפיפות, זה
גם עוזר לבעלי חיים, פילנתרופיה, ומוסר, כלומר, לעתים רחוקות כועס על אנשים, לא מטריד עם אנשים.
למרבה הצער.
מגדת העתידות גם ידעה שסבתא, מעל קו המוות,
הצהירה כי בת ה-31 מתה.
היום סבתא שלי בת 120.
לא מת.
קארמה חשובה היום חשוב יותר.
קארמה ישנה בעבר
הקארמה הישנה חפרה את הדרך, והיא חייבת להיות כך, אבל אם נעשה זאת, הקארמה
החדשה, הרדיקלית יותר
. נתעלה מעל הנתיבים הקארמיים הישנים שנחצחו.
צאו לצד השני.
רק
קארמה טובה בהווה יכולה להיות מושגת.
אל תיתן לב במצוקה, אבל זה הפרי.קארמה ישנה
אולי זה אנחנו. לעשות רע, לדבר רע על עצמך, ואז לתת לעצמך מצוקה
. האושר הוא אותו הדבר, אבל הוא תוצאה של צדקה ישנה.
עשיתי את זה בעבר, אז בואו נחזור וניתן לזה
ללכת, אז זה תענוג.

זה לא נכון, כי אושר, סבל תלוי בקארמה שיש
לנו. האם זה נוכח עם כוח מחודד
, יהיה מאושר או יסבול
# אם אפשר לראות את זה בליבת החיים
. זה בלב
, אין אובדן.
נהדר
, עד כמה שאני מצטער על כל הנשמה.
יש אנשים שמוותרים על כל ליבם לסיפור עצוב אחד.
והוא לא קיבל שום דבר אחר במשך שארית חייו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
רק להיוולד קצר.., רק להיוולד קצר... האם
זה אותו אחד כמו אחד קצר?

מי אוהב להתנהג כמו, להשוויץ בכל מקום. אלוהים.
זה טירוף כוח. גו גדול הראה את הסאקדה שהתפשטה לכל עבר. מי גדול, פיזית או מילולית. גלגול חדש ייוולד בגוף שמן קצר.
רגליים קצרות כמו מעמד לשולחן סנוקר

. ואם זה גבר שאוהב לרדוף נשים
, בין אם פיזית או מילולית. כאשר קארמה נשפכת
אומה חדשה נולדת להיות קטנה
בצורתה. חלקם כבר ראו את זה. זה בריונות
, אבל אם ההרגלים הנוכחיים מתהפכים
, זה אנשים שאוהבים לעזור לאחרים עם הידיים.
עם רגליים, או עם פעולות פיזיות, לתמיד. להשתמש בו מילולית כדי לעזור לאנשים, או כדי לגייס את האינטלקט של עצמו ככל שהוא יכול כדי לחטט בו כדי לעזור לאחרים.
בפעם הבאה, קארמה תסדר למי שיש לו ידיים גדולות, אצבעות גדולות.
פרופורציות גוף
, ראש עגול גדול תסתכל בראש. הצליל אינו צרוד כמו צליל של ברווזים ואווזים, וזה יהיה אלה שיש להם הרבה משרתים
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לואנג צ'אק היה מואר כבודהה בעתיד, העתיד מתוח.
באותם ימים, לבני האדם היה סף של 100,000 שנה.
זה שונה מאוד
מגיל האדם עכשיו, זה בן

75 , וזה נקרא The Auspicious". הוא היה בגובה 60 מרפקים, והיו לו כמאה אלף שנה. עץ הקאקטינג הוא סרי מהא בודהי, מעוטר בזוהר זהוב בהיר, ואז יש עץ של קלפאפרוק, משתלשל בפריטי נוי. עדרי הגברים בדת הכס הקדוש. זה לא נעשה בחקלאות, השקעה (לא חקלאות, גינון, חקלאות) כי זה הסתמך על העצים של עץ kalpapruek. לכל בני האדם יש רווחה נוחה. אבל משחק ריקוד תמיד לבוש כמו אלה, אלה, אלה, שיש לה אוצר בשמיים, האלה הוא עשה את זה, אבל הוא עדיין בודהיסאטווה. זה נראה הוד גדול,
מסיבה זו אתה - סים פוטאג'רו, נזיר כל יכול ניתן לדקור אותו בכל הדברים, והודיע בלב החסד הגדול הזה של הוד מלכותו, שאחד העתידים יהיה מואר ככל האפשר.

הוד מלכותו אי פעם.
נולדנו כפיל בימיו של בודהה, עדיין לא היינו נירוונה.

הפיל הזה פו סאטיה (במלכותי)
כשראה את הבודהה הנוכחי
נכנס ליער, הוא מיהר לקבל את פניו, לקבל ג'יוור, להציע עבודה, להרתיח מים, ללקט פירות, לטאטא את החצר העגולה, להציע עבודת מכה לבודהה, בעליזות
ובשמחה לעשות זאת במשך כמה ימים

, עד שיום אחד אנון, בא אבל רחוק
,
נכנס ליער
. פיל הפו סאטיה הזה, שנחשב לאשם, יבוא לפגוע בבודהה , פיל הפו סאטיה הזה משתמש בפרובוסקיס שלו כדי לזרוק בולי עץ על האנון
, אבל לא מקבל מכה.

לאחר מכן אמר
הבודהה, "האנון הזה הוא המשנה למלך שלנו
. תן ל- ANON להיכנס,

#เรื่องยาวกว่านี้อีกครับ

על קצה המזלג, צ'אנג פו סאט, או בארמון המלוכה הזה
, באותה תקופה, יצר יוקרה גדולה.
באותה עת, הבודהה היה לבדו ביער.



מעודכן בתאריך דצמ 06, 2015 8:30:27pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
" טאו סאקה, האל (אינדרה),
אמר שאנחנו אלה שיש להם תודעה שאינה משפיעה, הוא זה שמסובב את השטן
, לא יכול בקלות להביא רגשות משם. הרבה זמן לא כעסנו. הכעס לא נמצא בנו.
אנחנו כועסים שאנחנו לא אומרים ניבולי פה, וגם לא אומרים מילים לא צודקות. אנחנו רואים את היתרונות, אז הולך

להיות לנו הרבה אור, #เทวดาที่ไม่มักโกรธ יש הרבה

אור, #เทวดาที่มักโกรธ
, בדרך כלל בהתגלמות (למות) לפני עידן השעווה
(למות לפני עידן השעווה).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תראה, איך נראה אדם יפה כשאתה הולך להיות?

הנדון: בחור צעיר שעבר תאונה
, פירוק, אבל קיבל איברים קסומים מנזירים
עין קסם אחת, אוזן קסם אחת.
בחור צעיר עם חברה. הם מפלרטטים זה עם זה, אוהבים זה את זה הרבה

, גברים צעירים על ידי סובייקטיביות, אנשים שאוהבים לצפות בסרטים, אוהבים להיות אובססיביים, אוהבים לשחק משחקים.


יום אחד הוא שיחק משחק בלי לישון במשך שבעה ימים.
כשהגיע השביעי, עיניו נסדקו.
צד אחד הוא השמאל. הוא איבד את האגף השמאלי שלו.

הוא היה עשיר מאוד. הוא עשה כל שביכולתו כדי להחזיר את עיניו למסלולן, אז הוא הלך לבית החולים כדי

לנהל משא ומתן עם הרופא. הייתי
עשירה אם היו לי גלגלי עיניים. יש לי 30 מיליון רופאים. אם אין לך עין של אדם, אתה יכול לקחת עין של בעל חיים.
הרופא אמר: "אף אחד לא נראה מחוץ לטווח הראייה.

הוא גיחך, מלמל בין ערביים. סובין מתחרז בגלגל עיניים שבור.

פתאום נזיר ידע את יום מותו, וזה היה היום. אנחנו הולכים לעשות את זה על ידי טיפול בכל הגוף. מי ייקח חלק בזה?
הוא הולך לקחת את חייו.

הרופא ראה אז שיש לשים עליהם את גלגלי העיניים של הנזיר.
לאחר מכן הוא קרא בחזרה אל האיש.
תגיד, יש לי תינוק בעין, אני אקח אותו?

האיש היה מאושר. אוקיי,

אז יש את הדבר המופלא בזמנו.

מספיק ודי.
הוא היה המום במשך 90 יום.

אחרי שפקחתי את העיניים.
הוא הביט בתקרה, ראה את ג'ינג ז'או אוחז בנורה. הוא הופתע, אבל האם גם הלטאה היית?
הוא יכול לבוא לראות את ההזדקנות של אנשים. בזמן שמסתכלים על אנשים, זה עדיין לא.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הוסמך כנזיר ולאחר מכן למד
. הטריפיטאק (כלומר, דבר הבודהה במשך למעלה מאלפיים שנה, נמצא בספר הטריפיאטקה)
הוא למד מכאן, ואז נכנס לתרגול
, אז פרסמתי רק על דהרמה.
אם הייתי לומד את ז'אנר המדע, הייתי בסדר.
הייתי מפרסם סיפור מדעי.
הנזירים שהטיפו באירוע ההוא, העבודות השונות שאנו רואים היום, הנזירים שהטיפו באותו אירוע.

וכולם קראו את ספר השילוש הקדוש.
תקראו את זה, והם יבינו את זה, והם מטיפים את זה,
ואת הנזירים שקיבלו את
התואר
.
פרימטים קהילתיים מחוז
פרימטים פרימטים פרובינציאליים
פרימטים, מגזרים וכו'...
והם קראו ולמדו את השילוש הקדוש.
באיזו שעה יוצאת הדרשה? אם אנחנו רוצים לדעת אם זה נכון.
בדוק את זה ב 45 הספרים של השילוש הקדוש
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם מישהו מבקש הלוואה, הוא צריך לחשוב כך.
ש: כשמישהו אחר מבקש ללוות לנו כסף, אנחנו מלווים לו אותו, אבל כשיש לנו בעיה, יש לנו בעיה.
למרות שהכסף שלנו ביקשנו להחזיר, הוא אמר לי לשלם את זה, אבל
תשלום של חודש אחד לא יקרה שוב, אז היו לי רגשות רעים כלפיו, איך להחליט, לא לחשוב עליו רע
, ועדיין רציתי החזר. אם הוא לא הוחזר, עם מה אתה משלים? לא להיות במצוקה?
ת: לשקט נפשי. כשאני נותן למישהו כסף, אני לא חושב שאני מלווה אותו, אבל אני חושב שאני נותן אותו בכלל.
אם לא, זה אומר שאין נתינה, או שזה מרגיש כאילו זה יותר מדי לתת. אנשים, אם הם רותחים.
פנים יבשות יש היסטוריה של הלוואות מכל אחד,
אבל זהו. ברגע שאני יכול לשאול אותו, גם אם משתמשים בו בחזרה, אני הולך לשים אותו
בכיס שלי בכל מקרה. עם המחשבה שלאנשים אחרים היה מספיק לאכול.
מחולק זה בסדר
לחשוב כך, למה? כי קמצנות ותאוות בצע הם הזויים.
הוא טועה, הוא מרגיש שהכסף בכיס שלו צריך להיות הכסף שלו, אתה נותן לו
אותו, ואז זו צריכה להיות זכותו. מה זה הכרחי בשבילו לוותר על הכסף שלו בשבילך?
גם אם אתה טוען שאתה הבעלים הישן. המקרה שלך כבר נחשב בר מזל שהוא
קח אותו בחזרה. רובם הלכו הלוך ושוב, לא החזירו את כל הכיכר
. סוג החטא הקארמי שהושאל, אם כן, לא הלילה. כולם עשו את זה.
בגלל טבעה של התשוקה, זה תמיד היה ככה, בין אם בעבר, בהווה או בעתיד.
אתה לא עושה את זה כשאתה זקן, אתה יכול לעשות את זה כשאתה צעיר, או אם לא, אתה לא.
אנשים צעירים יכולים לעשות את זה כילדים, או אם הם לא עושים את זה כילדים, הם עשויים לעשות את זה כשהם זקנים.
אז אל תתפלאו אם חייו של כל אחד מהם צריכים להכות זה את זה פעם אחת
. העונש על משיכת חרב, ללוות כסף ולא להחזיר אותו,
יכול להיות אפילו יותר כבד מאשר לגנוב. בגלל השודדים ששדדו.
כסף זה פשוט. יש מחשבה לקחת בטעות דברים של מישהו אחר
. לגבי הלווים, החבר ההוא. חוץ מזה לחשוב על לא להשתמש בו בחזרה. גם צריך לסבול זמן
. הוא חזר בו, והוא נאלץ להחריף את קמצנותו.
הקמצנות הזו היא הסיבה לאגו. הונאה גורמת לרכוש למות.
הם לוו כסף ולא החזירו אותו כשהיה להם מספיק ללילה ההוא, וזה נקרא קמצן ומרמה.
בעתיד, מלבד היותו עני, הוא הוכה שוב ושוב. יש סיבה לנכס.
בגלגול של ימינו, החטא עלול להתפתח מעצמו, ולגרום לטשטוש.
אני מרגישה כאילו אני כל הזמן בסמטה בסמטה, ואני מגחכת
על קרובי המשפחה שלי במבוכה. מאוחר יותר, הוא לווה חבר. השאלת מאוורר כשכולם אומרים לי,
הכל נגמר. כשלא נותר את מי להשאיל, הוא מתרומם למקצוע העקום הבא.
כשחשבתי על זה, פניתי להשוות את זה לעצמי. תגיד לעצמך שזה עדיין טוב שאתה מתפרצ.
אתה בוגד, אתה בוגד בו. אתה לא יוצר סיבה של אגואיזם, כי אתה
מוותר על קמצנות, ואתה לא יוצר סיבה להרס
, כי אתה לא מרמה אף אחד.
החלק שבו הרכוש נספה על ידי השאלת ואז שליפת חרב, ואז מחזיק,
הוא עונשה של הקארמה הישנה שהלכה אליו. סליחה נחשבת בלתי
נתפסת, ואנשים, אם נפגעים, ניתן לסלוח. אני יכול לאחל טוב לפוגע
, ואני אטעם טוב מהרגיל, ויש הרבה
עידוד לעשות טוב בצד השני
. אם אתה מנסה לרצות ולא יכול לסלוח, נסה לעשות זכות גדולה, להציע סנגהה או להאכיל את הילדים או
את הקשישים במקלט.

כסף נוסף לבזבוז, בשילוב לרווחת החלשים
. תרגישו שכל הכסף שבזבזתם הוא בשבילכם לאכול, לפחות

הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העולם מלא באנשים רעועים ללא ידיעתם.
אפילו בסביבה של מה שמאושר, זה חרוץ לחשוב על סבל.
למרות שהוריי סללו את הדרך לעושר
, הם בחרו ללכת בדרך הקשה.
למרות שהדמות הנאה מוכנה להיות נאהב,
הוא יודע לדבר ולהעמיד פנים שהוא מכוער
, בעולם עדיין יש רעים ברי מזל
. גם בסביבה של סבל
, זה חרוץ לחשוב בשמחה.
אפילו להורים היה רק מדרון נמוך כלפי מטה לעניים
. זה טינסל מטפס לתוך עושר.
למרות שהדמות האינרטית לא נתקלת באוזניו
, הוא יודע לדבר ויש לו
גינונים מכובדים # www.facebook.com/dungtrin.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"דעתי מוסחת, אני נזכרת".
ספר הדהרמה "כיצד ליצור ערך" כאשר החווה הולכת לתת, אתה צריך לתת את זה מהר.
רגע, תמותו קודם, אל תמסרו את זה!
הוד קדושתו
הוא המחבר.
קרא אותו ותוכל לעקוב אחריו.
יחלקו אנשים בכפר. ספר
אחד, יחד עם C.D. דהרמה של מאסטר פראמוד
(קובץ שמתאים למתחילים לתרגל היטב) *מתאים לאנשים שסובלים בגלל עצמם, סובלים בגלל אחרים, ספקנים
וספקנים, ואוהבים להיות מטעים על ידי מחשבות, מרומים לסבל באופן קבוע)

מתאים לגיל הילדים עד גיל עקרות הבית המשרתות
. אבל זה לא מאוד מתאים לזקנים. בגלל שהזקן מושפל,
הוא נעלם*******
בגיל צעיר זה, תא המוח טוב, קל להבין אותו, קל לפצח אותו, הידע מתרחב
היטב.
זקנה, זקנה.
זה ניווני, קשה להקשיב למשהו בראש שלך. להיוולד ואז לשחרר את עצמך.
חילוני. זה לא שווה את זה.
הבודהה שנקרא Void Life, כלומר, נולד עירום, והגדול, הנייטרלי, הקשיב
ל**********


דהרמה בגיל העשרה
התלמידים יחולקו באובון.
Foder1 "קארמה נבואית " A.D.
Foder2 "אהבה אמיתית היא אמיתית".
Foder3 "משחק קארמה, A.D.D.D.
Foder4 "איך לתרגל דהרמה או לצאת מהמשחק
" אם לתת לתלמידים, רופאים, אחיות או מורים

, כי החבר 'ה האלה, לאחר סיום הלימודים, תהיה הזכות לשנות את חייהם של אחרים.
למורים תהיה הזכות לשנות את חייו של ילד.
לרופאים או לאחיות תהיה גם הזכות לשנות את חייו של חולה.
זה לעשות קארמה להמונים.
אם אתה משנה חיים של מישהו אחר לתמיד, זו קארמה טובה, זה צדקה, זה צדקה,
והצד של האומה יהיה מואר
. לא חשוך כמו פטראוס, כמו חיית גיהנום.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מדוע כל כך קשה לשנות את מחשבותיהם של
אנשים?
אם אתה יכול לשנות את דעתך, זה שווה.

זה הדבר שהכי

קשה לשנות.

מנו הולך להורוסקופים על חברות ומגידי עתידות. הרופא הביט בטקנו כדי להיפרד מהחבר הזה. כי האיש הזה הוא לא הוד מלכותו הזקן של מנו",

כי מנו, שהייתה לו חברה בפעם
הראשונה, ולא רצה לצאת עם חברתו מוקדם
, כל היום בשעות הלימודים של מנו, השפה בראשו של מנו הייתה מלאה בהסחות דעת, עצבנות, כל הזמן.

כשמגיע הזמן לעזוב את בית הספר
המשימה השגרתית
של מאנו היא להכניס מים למקרר.
שטפו את כלי
האוכל שלכם, האכילו את הכלב והחתול וצאו לטיול אופניים עם חבר
. זה נפסק
כי כשמנו חזר הביתה, הוא פנה היישר
לחדר השינה הפרטי

שלו.
מנו התמוטט על המזרן

. "זה על מגדת עתידות שהתנבאה על החבר שלה. המחשבה הזאת מסתובבת לי כל הזמן בראש".

מנו הוא תלמיד בית ספר טוב, ילד חכם ואינטליגנטי.
תחשבו מה אפשר לקרוא במהירות.
חברים מתקשרים לעתים קרובות ושואלים על שיעורי בית.

אבל זה מה שמנבא מגדת העתידות.
מנו, תחשוב, אל תיפול, תחשוב על מוצא,
אל תצא.

מנו שמע לפתע את הטלפון, את הטלפון
הנייד NOKIA 3310 שקנה עבור מנו במסיבת יום ההולדת. יש עוד רעש",
"......ted.....

אז מנו חשב שהוא יהיה חבר שיתקשר לבקש שיעורי בית.
אבל כשהרמתי אותו, הבנתי שזה המספר שלי.
החבר של
מנו מנו, מיהר לענות לשיחה
,
החבר שלו שאל את מנו: "מנו...הוא שם הלילה, אתה הולך למסיבת ראש השנה בעיר עם אחי?"

מנו: טוב, אני עייף,
ולא הייתי מרשה לך ללכת לשום מקום.
במיוחד בלילה".

אחים: אה..." אמא יפה
. להתגנב מהדלת האחורית ולחכות לאחי שם. אם האמא לא מאפשרת את זה

(בתוך התודעה של הקונפדרציה. אני מתפתל, אני רוצה להזמין את החברה שלי לצאת לטיול )

מנו: אני דמות אם.
מומו לא היה מבלה עם אחיו. מתנצל בפני החתול הקטן 555

(בתוך מוחו של מנו מלא עייפות).

האח סאטורן: אני כפה של חתול. בעבר
גם הזמנתי את אחי לברוח מהבית, להתגנב לד"ר לאם סינג ביחד. זה כמו כפה של חתול מהדלת האחורית, ואני לא זוכר אם היא

בת 555+. אבל זה לא אותו דבר.
מנו הוא מזמין, לא עבריין
. הלכתי להזמין את אמי, אחי באי 5555,
לראות אם

גם אמא שלי שם (מנו הטביע את הסיפור, כי התביישתי לברוח אי פעם עם גבר).

אח סמת: אמא, אח.. למה?

(סמאת, רוצה לדעת מדוע מנו ביקש את אמו.)

מנו: אבא... רק רציתי להגיד לאמא שלי, "אני אוהבת את הבן של

אמא שלי
.
סמאט: אמא מתוקה, אבל מה שאוהבים, לאמא שלי יש חמישה בנים,
ואני אוהבת כל אחד.


(סמאט היה מלהיב, אוהב מדבר מתוק, מפיל בדיחות על עצמו)

מנו: אוף, הבחור הזה..., אתה יודע, אני הולך לשאול...
עד שאפחד שאהיה נוקשה..."
האח היקר סמאת. "

(פתאום יש סיפור שהרופאים צופים בו, צץ שוב בראשם.)

האח סמטרה: גם אני אוהב אותך.
אהבה, אהבה, אהבה, אהבה. "זו שאיפה.

מנו: מה עוד לאהוב? התשובה הגיעה?

האח סמטרה: תאהב ותהיה כנה.

מנו: מה עוד? תשובה נוספת?

סאמת: אתה צריך לחכות מנו ללמוד עד שאני אהיה זקן, אני אחכה מנו


...
מנו: היום מנו יהיה כנה עם אחי, ולמחרת מנו יהיה כנה עם אחי,
אבל אני לא יודע אם קארמה תהיה כנה איתנו.
האם אנחנו יכולים להיות כאלה לנצח,
כשפלור אומר:
"מנו"עייף".

BROTHERSMAT: למנו...מנו יש סיפור לא נוח. או שזה
מתיש?
אם זה בגללי. אני מצטער.

מנו: "לא עשיתי שום דבר רע.
הוא היה אדם טוב, מוסרי, ג'נטלמני, שלם, ולא אופורטוניסטי
, אישה שהייתה מקרית. הוא לא מציק לנשים אפילו במילים,
והוא מגן על נשים מפני נסיבות בלתי צפויות. סופרמן, או ממזר אדום, ושני האחים הם הילדים המצטיינים של אמותיהם.
מבין 9 הילדים, זה נפלא.

האח סמט : מנוג' זו דרך ארוכה, רחוקה, למצוא משהו אחר.
מה לא נוח? אתה יכול להגיד לי? ספר לי. אני מוכן להקשיב.

מנו: זה היה יום קודם. מנו עבר בין כמה חנויות נבואות שונות, אז מנו ניסה תחילה לנער את סימסי, לנער את עץ הסימסי, המספר 9 נפל, ואז לקח את המספר. מצאו את גיליון התשובות, קראו את גיליון התשובות הנבואי, וטוב לומר שהפעם יהיה מזל גדול. "מנו הוא לא טיפש, זה נותן לך תמריץ להאמין במשהו פשוט ללא סיבה,"

ניסה מנו שוב,

מנענע שוב את סימסי. המצור מספר 4 נפל, ולקחתי אותו לבדיקה נוספת, ונאמר, אתה יודע?

האח סמטרה: אני לא יודע... הוא ניבא, מה זה היה? מנו המשיך. אני מחכה לשמוע את זה".

מנו: בעלה הנבואה. הוא ניבא:
במהלך תקופה זו, זה לא מתאים להשקעה, עניינים פיננסיים חייבים להיות זהירים, במיוחד כשמדובר כסף וזהב.
אל תבזבזו את ההשתטחות שלכם,
כי היא נופלת".

אח סמאט: מפרץ, נבואה, למה לא למלא אותה.

מנו: מנו, גם
אני תהיתי, אז ניגשתי וקראתי את גיליון הנבואה
, וידעתי את
המספר 1. הנבואה כולה זהה, מספר 2.
הנבואה כולה זהה, מספר 3.
הנבואה כולה
זהה, מספר 4 , מספר 5 ..מספר 6.. מספר 7...מספר 8..
מספר 9 הנבואה כולה זהה.

קטאנג אבוד פעמיים. 30+30 .....
עדיף

להשקיע כסף בקניית פירות להציע לנזירים. סמאת: אבל מנו קרא את הנבואה של סימנס 9, לא?

אח סמט איך אתה יכול להגיד שיש לך יותר
ידע
? נבואה מאחורי הקלעים שמלמלה על פני כל הפאנל. זה בהוצאה עצמית, אה, להטעות אנשים לקרוא
, כמה טוב לא לקרוע את זה. אדםאני אבקש ממך לפתוח את המפתח כדי לקבל את הכסף שלך בחזרה.

לעזאזל, מנו, אולי הוא לא יודע שהוא עושה קארמה כדי להטעות אחרים באשליות,
או שהוא נאבק בכסף. היי, אל תשקיעו את הלב שלכם בקשירת הלב שלכם אליו.
נתראה במדינה חדשה. אתה מבין, אני לא חושב שזה טוב אחד לשני.

מנו: ז'או, אבא דהרמדאמו, אני אפזר עליו רחמים
, כדי שלא
אהיה קשור אליו

. סמטור: ובכן, זה נכון.
האם זה לא נוח?

מנו: ובכן, כן, אבל לא כמו הדברים הבאים
. אחרי שמאנו יצא מאותה חנות סימסי, מנו נכנס לחנות, הורוסקופ אסטרולוגיה.
ברגע שהוא נכנס, הוא הזמין אותו
ואמר שלום. זה נראה כאילו יש סימן גלגל המזלות, זה הורוסקופ, אתה רואה?
הייתי אומר, פרצוף כזה חייב להיות טוב.

אז אמרתי: נו, מה אתה צריך לעשות? רק עוד לא הסתכלתי על זה.

מגדת העתידות ענתה אז: עלות הצפייה בסיפור היא 300 באט. אנא דע את תאריך הלידה, תוכל לחשב איזה כוכב היית תחת השפעתו, ולראות את כתב היד במקביל.

מנו: אז נתתי לו 300 באט. ותגיד לו את תאריך הלידה, ותראה לו

את כל כף היד. סמ"ט: אז הוא ניצל את ההזדמנות ללחוץ ידיים, ומה הוא חזה?

מנו: הוא בכלל לא לחץ את ידו של מנו, אבל מהר מאוד שאל את מנו
על מה להסתכל?

מגדת עתידות בוא ותראה את הרופא, אתה חייב לראות את ההורוסקופ,"

הוא ענה, מביט בכל מה שקשור לקיוויט.

ראה את צד האהבה 300 באט.
ראה משרות 300 באט
תסתכל על הבריאות

, על איזה צד
להסתכל, מנו השיב לו, "תסתכל על סיפור האהבה.

לקח בערך 15 דקות עד שמגדת העתידות שרבטה. בנוסף, להחסיר, להכפיל, לחלק, כל דבר, אני לא יודע, אבל אני לא מבין את זה.

לאחר מכן, הוא אמר:
זה לא טוב באהבה, הולכת להיות סיבה לפרידה של טאנג מאדם אהוב מרוצה או מאדם אהוב מרוצה, ועד
מהרה
, מנו ממשיך ושואל:
תאבד את אהבתך!
אמו של מנו תמות או אביו של מנו ימות.

דודי לא ידע מי אמי או אבי ימותו
, אבל המילה תאבד את אהבתי, לא רק למות. אבל
יש משמעות נוספת: לעזוב".

תביא את הדייטים של אמא ואבא שלך לדוד שלי.
האם דודי יסתכל על הבריאות, האם

סף החיים ימות בקרוב? אבל דמי הצפייה
של אמא שלי ושל אבא שלי חייבים להיות 300 באט כל אחד.

זה 1,000 באט.
תסתכל על הבריאות שלי. כמה זמן יימשך סף הגיל של העכברים?
אני רוצה לדעת עוד כמה שנים

אוכל לחיות. לאחר מכן, דודו של
מגדת העתידות חישב את פענוח אמו. אבא, ושל מנו. ידעתי
שמנו יאבד את אהבתו, לא את אמו, לא את אביו

(מנו היה אדם מהיר, אני חושב, "אני הולך לאבד את אחי כי
אני דבר אהוב.)

לאחר מכן השיב דודו של מגדת העתידות כדלקמן:
אמא חולדה קריטריונים לגיל החיים 98 זו שנה של בליטה.
אבא שלי, אני בן 87.
לגבי החולדות......?


כמה אני יכול לחיות? בחייך, דוד.
הפסדתי כסף בשביל דוד שלי.
אני לא כועסת על דודי.

אני חי כבר 50 שנה

, אז אני בוכה על החיים שלי
, והחיים האלה כל כך קטנים, כל כך קצרים.

דוד, מגדת עתידות, אז אני מצטערת. סף חייו של הדוד הוא 77 שנים, והדוד ילך ראשון ואז יגייס כסף כדי להכין לעצמו הלוויה. אשת הדוד הלכה לפני שהדוד נעלם.



עד שעת הלימודים. מנוג', בקר אצל רופא הצ'יט-סה.

מנו מוצא דרך לתקן את זה, אז מנו הולך לרופא הנפש.


מנו: אז אם זה לא מלכותי, איך

הכרת אחד את השני? מגדת עתידות:
העובדה שאתה והוא הכרתם אחד את השני כאן
, כי בגלגול הקודם
, הם חלקו איתו קארמה טובה, שהייתה קארמה טובה, ולכן הם היו צריכים להיות מחוברים זה לזה שוב
. ועכשיו הקארמה הזאת נותנת תוקף לי ולנו.

הגיע הזמן לתוצאה הזו.
אז זה מחובר.
הוא רלוונטי כמו כל אוהד שראיתם.

אבל כשזה לא במקום, אין גורם שצריך להיות מחובר. מעצם טבעו, הוא משוחרר, אבל הוא
פשוט פשוט. זה כאילו שאתה מתחיל להילחם.
צאו מהאש.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

https://m.youtube.com/watch?v=4mnztEUHSjg
להנציח את הדהרמה באמצעות תצלומים
יפים
. במושיע ה', הוד מלכותו המלך
. הפטריארך סמודהא סנגהה
וקול השירה של פאן תאנאפורן
בשיר מעוצב להפליא.
ב MV "הלהבה האחרונה".
צפו בסרטון >> http://bit.ly/1jVct5U .
.



הוד מלכותך המלך
הוד קדושתו הפטריארך, סנגהה סנגהה,
יצר בליבם של אמנים
ומתנדבים עבור קבוצת Bualoyteamwork
בפרויקט פאתומה מהאסיקלאי. מקדש פאתום וואנאראם
תחת החסות הרשמית
של משרד נכסי הכתר
, דף: Bualoyteamwork.
מעודכן בתאריך דצמ 15, 2015 12:49:03pm
מעודכן בתאריך דצמ 15, 2015 6:50:15pm
אמן..... העיניים נדלקות.
מעודכן בתאריך דצמ 15, 2015 6:58:46pm
רק הביטוי האורגני כולו
אינו רצוי. זה לא רע.
לכל מה שמגיע לעין
.
דרך
האוזן סמוץ', לשון,
פיזי
ונפשי, הוא הגורם לשלמות

, פיזית ונפשית.

כשזה כנה, זה מושלם.
תודעה 4 מלאה.
כאשר התודעה היא 4, היא מלאה.
פודג'ן (7
) כשפודג' 7 היה מלא.
נושאים ווימוטים מופיעים בהכרח.
מעודכן בתאריך דצמ 15, 2015 7:06:08pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העלאות לנייד
לא עבר זמן רב עד ששבוע לאחר מכן היו חדשות, עצמות הפכו לשרידים, הפכו לביצי פנינה, הפכו לזכוכית, והצער נעשה. בחוכמתו, הנפש משתחררת. כל התשוקות (משוחררות, מתוך המתים, אז טוב) # בורות נכונה. נחשו קדימה, אבל זה לא חדשות.
לא יעבור זמן רב עד שנחכה שבוע כדי לקבל חדשות.
עצמות הופכות לשרידים, הופכות לביצי פנינה, הופכות לזכוכית של הפטריארך
.
הכומר אנומוטנה.... ___/\___ בחוכמתו, הנפש משתחררת.
גאסוואה כל התשוקות
(משוחררות. מן המתים, אז טוב),
#edits, בורות, מבשר, אפילו לא חדשות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כילדה צפיתי במנטרה הטקסית. מצא את הכישוף הזה. הכישוף הזה, זה מגניב, מגרש את הגולים.
זה יכול לאיית נשמות.
מצא כישוף לחימה, אבל מצא אותו.
הסתכלתי על החיים.
אנחנו צריכים לעבור תהליך כזה.
בסופו של דבר היינו מתים כשהיינו מבוגרים יותר, ואני הייתי כאילו
, "טוב, הוא מגורען.
כמו זה
אנחנו הולכים לגשת לזה מבחינה מוסרית, >
אל תחשבו שמוות מבן אדם ייוולד כבן אדם
, > אל תחשבו שתיוולדו במשפחה שבה ההורים שלכם סללו את הדרך לשימוש בכסף,
> אל תחשבו שמת הוא רוח רפאים. חכה שהוא יקדיש את הכשרון לזכות,
> אל תחשוב שאתה מלאך ותהיה
בטוח מהגיהינום לנצח> איך לצאת מהגיהינום לנצח, להתפלל לרוממות מהמקום שבו הוא נמצא.
בן תמותה כביכול זה, שגדל להיות מוח אריאצ'אן, הוא אדם סודהבאן.
זה גיהינום קבוע
, אני רוצה להיות. תסתכל על התודעה, על העצמי. בחיי היומיום המשיכו לצפות.
נוצר כעס, הוא ידע את זה. אני אוהב להיות מרוצה, אני יודע את זה
. אני לא אוהב את זה, אני יודע את זה
. הקומפרסים החמים באמצע החזה שלי פתאום תפסו אותו
. מכיוון שזה לא אנחנו, אלא אנחנו כמשקיפים, ראו
# זהו, זה רק ראשוני. אם המו"ל שם את זה בצד של התמונה.
אנחנו מתפללים מאז בית הספר היסודי, וכנראה שהזמנו את החברים הכי טובים שלנו בשם הבנים
, מתפללים יחד, מנמקים.

כילדה צפיתי במנטרה הטקסית. מצא את הכישוף הזה. הכישוף הזה, זה מגניב, מגרש את הגולים.
זה יכול לאיית נשמות.
מצא כישוף לחימה, אבל מצא אותו.
הסתכלתי על החיים.
אנחנו צריכים לעבור תהליך כזה.
בסופו של דבר היינו מתים כשהיינו מבוגרים יותר, ואני הייתי כאילו
, "טוב, הוא מגורען.
כמו זה
אנחנו הולכים לגשת לזה מבחינה מוסרית, >
אל תחשבו שמוות מבן אדם ייוולד כבן אדם
, > אל תחשבו שתיוולדו למשפחה שבה ההורים שלכם סללו את הדרך לשימוש בכסף,
> אל תחשבו שמת הוא רוח רפאים. רגע, הוא
תמיד היה מסור להצטיינות, > אל תחשוב שאתה מלאך ותהיה
בטוח מהגיהינום לנצח> איך לצאת מהגיהינום לנצח, להתפלל לרוממות מהמקום שבו הוא נמצא.
בן תמותה כביכול זה, שגדל להיות מוח אריאצ'אן, הוא אדם סודהבאן.
זה גיהינום קבוע
, אני רוצה להיות. תסתכל על התודעה, על העצמי. בחיי היומיום המשיכו לצפות.
נוצר כעס, הוא ידע את זה. אני אוהב להיות מרוצה, אני יודע את זה
. אני לא אוהב את זה, אני יודע את זה
. הקומפרסים החמים באמצע החזה שלי פתאום תפסו אותו
. מכיוון שזה לא אנחנו, אלא אנחנו כמשקיפים, ראו
# זהו, זה רק ראשוני. אם המו"ל שם את זה בצד של התמונה.
אנחנו מתפללים מאז בית הספר היסודי, וכנראה שהזמנו את החברים הכי טובים שלנו בשם הבנים
, מתפללים יחד, מנמקים.
חבל כאן
, כי זה בזבוז זמן בצפייה במתרחש, הגברת החושניות, התשוקה. קח את הדברים השחורים.
אני עדיין לא יודע.

אבל בגלל הבורות של אווילייט. זה שולט במוחנו
לא לראות מה
באמת שימושי, מה שימושי, או מה לא שימושי
בכלל, אלא להעמיד פנים שזה מועיל.

כילדה צפיתי במנטרה הטקסית. מצא את הכישוף הזה. הכישוף הזה, זה מגניב, מגרש את הגולים.
מצא כישוף לחימה, אבל מצא אותו.
הסתכלתי על החיים.
אנחנו צריכים לעבור תהליך כזה.
אנחנו הולכים למות כשנהיה זקנים, אה, זה ככה, אני מודה
. "טוב, אם כן, הוא מגורען.
כמו זה
אנחנו הולכים לגשת לזה מבחינה מוסרית,
> אל תחשבו שמוות מבן אדם ייוולד כבן אדם
, > אל תחשבו שתיוולדו במשפחה שבה ההורים שלכם סללו את הדרך לשימוש בכסף,
> אל תחשבו שמת הוא רוח רפאים. חכה שהוא יקדיש את הכשרון לזכות
, > אל תחשוב שאתה מלאך ותהיה
בטוח מהגיהינום לנצח> איך לצאת מהגיהינום לנצח, להתפלל לרוממות מהמקום שבו הוא נמצא.
בן תמותה כביכול זה, שגדל להיות מוח אריאצ'אן, הוא אדם סודהבאן.
זה גיהינום קבוע
, אני רוצה להיות. תסתכל על התודעה, על העצמי. בחיי היומיום המשיכו לצפות.
נוצר כעס, הוא ידע את זה. אני אוהב להיות מרוצה, אני יודע את זה
. אני לא אוהב את זה, אני יודע את זה
. הקומפרסים החמים באמצע החזה שלי פתאום תפסו אותו
. מכיוון שזה לא אנחנו, אלא אנחנו כמשקיפים, ראו
# זהו, זה רק ראשוני. אם המו"ל שם את זה בצד של התמונה.
אנחנו מתפללים מאז בית הספר היסודי, וכנראה שהזמנו את החברים הכי טובים שלנו בשם הבנים
, מתפללים יחד, מנמקים.
חבל כאן
, כי זה בזבוז זמן בצפייה במתרחש, הגברת החושניות, התשוקה. קח את הדברים השחורים.
אני עדיין לא יודע.

אבל בגלל הבורות של אווילייט. זה שולט במוחנו
לא לראות מה
באמת שימושי, מה שימושי, או מה לא שימושי
בכלל, אלא להעמיד פנים שזה מועיל.

כילדה צפיתי במנטרה הטקסית. מצא את הכישוף הזה. הכישוף הזה, זה מגניב, מגרש את הגולים.
זה יכול לאיית נשמות.
מצא כישוף לחימה, אבל מצא אותו.
הסתכלתי על החיים.
אנחנו צריכים לעבור תהליך כזה.
בסופו של דבר היינו מתים כשהיינו מבוגרים יותר, ואני הייתי כאילו
, "טוב, הוא מגורען.
כמו זה
אנחנו הולכים לגשת לזה מבחינה מוסרית, >
אל תחשבו שמוות מבן אדם ייוולד כבן אדם
, > אל תחשבו שתיוולדו למשפחה שבה ההורים שלכם סללו את הדרך לשימוש בכסף,
> אל תחשבו שמת הוא רוח רפאים. רגע, הוא
תמיד היה מסור להצטיינות, > אל תחשוב שאתה מלאך ותהיה
בטוח מהגיהינום לנצח> איך לצאת מהגיהינום לנצח, להתפלל לרוממות מהמקום שבו הוא נמצא.
בן תמותה כביכול זה, שגדל להיות מוח אריאצ'אן, הוא אדם סודהבאן.
זה גיהינום קבוע
, אני רוצה להיות. תסתכל על התודעה, על העצמי. בחיי היומיום המשיכו לצפות.
נוצר כעס, הוא ידע את זה. אני אוהב להיות מרוצה, אני יודע את זה
. אני לא אוהב את זה, אני יודע את זה
. הקומפרסים החמים באמצע החזה שלי פתאום תפסו אותו
. מכיוון שזה לא אנחנו, אלא אנחנו כמשקיפים, ראו
# זהו, זה רק ראשוני. אם המו"ל שם את זה בצד של התמונה.
אנחנו מתפללים מאז בית הספר היסודי, וכנראה שהזמנו את החברים הכי טובים שלנו בשם הבנים
, מתפללים יחד, מנמקים.
חבל כאן
, כי זה בזבוז זמן בצפייה במתרחש, הגברת החושניות, התשוקה. קח את הדברים המזמינים.
שכרותו של מזל תאומים על דעתו עדיין לא יודעת.

אבל בגלל הבורות של אווילייט. זה שולט במוחנו
לא לראות מה
באמת שימושי, מה שימושי, או מה לא שימושי בכלל, אבל להעמיד פנים שזה שימושי
.

כילדה צפיתי במנטרה הטקסית. מצא את הכישוף הזה. הכישוף הזה, זה מגניב, מגרש את הגולים.
זה יכול לאיית נשמות.
מצא כישוף לחימה, אבל גלה.תסתכל על זה, תסתכל על
החיים.
אנחנו צריכים לעבור תהליך כזה.
בסופו של דבר היינו מתים כשהיינו מבוגרים יותר, ואני הייתי כאילו
, "טוב, הוא מגורען.
כמו זה
אנחנו הולכים לגשת לזה מבחינה מוסרית, >
אל תחשבו שמוות מבן אדם ייוולד כבן אדם
, > אל תחשבו שתיוולדו במשפחה שבה ההורים שלכם סללו את הדרך לשימוש בכסף,
> אל תחשבו שמת הוא רוח רפאים. רגע, הוא תמיד מסור להצטיינות,
> אל תחשבו שאתם הולכים להיות מלאך ואתם
הולכים להיות בטוחים מהגיהינום לנצח> איך לצאת מהגיהינום לנצח, להתפלל לרוממות מהמקום שבו הוא נמצא.
בן תמותה כביכול זה, שגדל להיות מוח אריאצ'אן, הוא אדם סודהבאן.
זה גיהינום קבוע
, אני רוצה להיות. תסתכל על התודעה, על העצמי. בחיי היומיום המשיכו לצפות.
נוצר כעס, הוא ידע את זה. אני אוהב להיות מרוצה, אני יודע את זה
. אני לא אוהב את זה, אני יודע את זה
. הקומפרסים החמים באמצע החזה שלי פתאום תפסו אותו
. מכיוון שזה לא אנחנו, אלא אנחנו כמשקיפים, ראו
# זהו, זה רק ראשוני. אם המו"ל שם את זה בצד של התמונה.
אנחנו מתפללים מאז בית הספר היסודי, וכנראה שהזמנו את החברים הכי טובים שלנו בשם הבנים
, מתפללים יחד, מנמקים.
חבל כאן
, כי זה בזבוז זמן בצפייה במתרחש, הגברת החושניות, התשוקה. קח את הדברים המזמינים.
שיכור על מזל תאומים, לשים נפשית, אני כבר לא יודע.

אבל בגלל הבורות של אווילייט. זה שולט במוחנו
לא לראות מה
באמת שימושי, מה שימושי, או מה לא שימושי
בכלל, אלא להעמיד פנים שזה מועיל.
העלאות לנייד
"אתם הולכים להשפיע עלינו מאוד. כאשר אנו חלשים נפשית או אומללים. הוא חיכה להזדמנות הזאת הרבה. אדון הזעם הוא אנרגיה. הוא היה בא להחדיר את הגוף שלו ולגרום לו לכאבים חשוכי מרפא. ערפל אני לא רואה בזה מחלה. סוג זה של מחלה. לקרוא לו מחלה תורשתית, לעשות הצטיינות, להקדיש לו את זה, מדיטציה על מיטת בית חולים, ולאחר מכן להקדיש לו את זה. ובואו לא נאבד את ההכרה במשך זמן רב. אל תתנו למוח שלכם להיות אומלל. הוא לא יוכל למצוא הזדמנות #Buddha לומר שאם היא תהיה מחוסרת הכרה, היא תהיה מחוסרת הכרה. השטן יתעל "כאשר המוח מודע, המוח יאיר כצדקה", "כאשר חושבים טוב, זה שווה לחוסר הרצון שלנו להוביל את מוחנו למחשבות רעות שיסבלו מאוחר יותר", כאשר מדברים טוב, זה שווה לחוסר הרצון שלנו להוביל את מוחנו לדבר דברים רעים שיהיו אכזריים מאוחר יותר" כאשר עושים טוב, זה שווה לחוסר הרצון שלנו לקחת אותנו לעשות דברים שלא נגרמים לסבול מאוחר יותר # כל מה שאנחנו שומעים, קוראים, רואים, זה גורם למוח להיות אומלל. זכור כי המוח נודד באומללות. " נוסף מדיום אחד לפוסט זה.
"אתם הולכים להשפיע עלינו מאוד. כאשר אנו חלשים
נפשית או אומללים. הוא חיכה להזדמנות הזאת הרבה.
אדון הזעם הוא אנרגיה.
הוא הולך להיכנס ולהחדיר את הגוף אחרת.
זה גורם לכאב חשוך מרפא.
ערפל אני לא רואה בזה מחלה.
סוג זה של מחלה. קרא לו כופר, עשה זכות, הקדיש אותו, עשה מדיטציה במיטת בית חולים,
ואז הקדיש אותו

.
המחלה נעלמה בכלל. ובואו
לא נאבד את ההכרה במשך זמן רב. אל תתנו למוח שלכם להיות
אומלל. הוא לא
ימצא סיכוי. הבודהה אמר שאם היא תהיה מחוסרת הכרה, היא לא תוכל לעשות זאת. השטן יתעל
"כאשר התודעה מודעת.
"כאשר חושבים טוב, זה שווה לקארמה שמובילה את התודעות שלנו לחשוב רע,
להיות
סובלים מאוחר יותר.
אנחנו לא ששים להניע את התודעות שלנו לדבר דברים רעים, להיות קארמיים.

"כשאתה מצליח, זה שווה.
אנחנו לא ששים לקחת אותנו
לסיבת המצוקה אחר כך
. כל מה שאנחנו שומעים, קוראים, רואים, זה גורם לתודעה שלנו להיות אומללה
.
זכור כי המוח נודד לתוך אומללות
.
1 פריט מדיה נוסף לפוסט זה
מעודכן בתאריך דצמ 16, 2015 9:20:29pm
מעודכן בתאריך דצמ 20, 2015 12:56:49pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
איך להיות
נאהב זה לקבל את הקארמה שבוצעה
.
אם אתה במערכת יחסים, אתה מרגיש לא בנוח.
צמוד, חם, לב אמצעי, מביך, מביך על בסיס קבוע.
זה כמו שיש בו
כדור אש, וזה מה שהוא מכנה קארמה.
בפועל, אל תגידו כלום
, אבל בואו נדע את המצב של "זה בסדר כמו האוויר, אבל לא נוח, זה לא נוח, זה לא נוח, אנחנו יודעים שזה
לא נוח".
זה חם, אנחנו יודעים את זה, זה חם
, זה חם, זה בדיוק זה.
יכולתי לראות את זה דועך, משתנה למשהו אחר.
לזה הוא קורא "ענתא". לא הזמנתי אותו, הוא הגיע לבד. אתה לא צריך לרדוף אחרי זה בעצמך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הדפס אותו ליום אמא כדי לקרוא.
מעודכן בתאריך ינו 01, 2016 12:20:21pm
מעודכן בתאריך ינו 01, 2016 12:46:25pm
מעודכן בתאריך ינו 01, 2016 1:10:21pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך ינו 22, 2016 9:21:12pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, נשאר עם סנטי-רוצה לאהוב לנצח ושניים אחרים.
תייגת את סאנטי-רוצה לאהוב, רונגסון קיאסואן ורוטיפורן תונגמי.
"היה מאושר על סבלם של אנשים אחרים"

היא אמירה
של רנגסון בתיכון.

הדרך המופשטת של אלה המאושרים מבוססת על סבלם של אחרים היא לסבול בהווה. הוא היה רואה הרבה סבל או רואה מעט סבל. אם המוח משעמם, קשה לראות.

ובגלגול הבא. לדוגמה, גברים נהנים מבריונות והכאת נשים על בסיס קבוע.

בגלגול נשמות תהיה תמונה של גוף קטן, רזה, רגליים קצרות, לא גדלות בקלות

#Parab#כשהמוח ממוקד, יצוצו סיפורים ישנים מהתיכון, בית הספר היסודי, גן הילדים, זה סיפור שצריך לדעת, ואני חושב שזה הוגן לפרסם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לחשים לדקלם, לפני הרחצה".

זה הדבר הנכון לדעת, לא זה שאנחנו מכירים.

מי שהולך לתפוס שהקור זהה לשלנו. זה יהיה קר מאוד.

מי זה מי? זה לא גורס שהקור זהה לשלנו
, אבל זה מה שהנשמה יודעת.



#เวทนา פירושו #สิ่งที่ไปเสวย, כלומר, הרוח #วิญญาณ, 6.
1.הרוח הולכת לעין, כך שניתן לראות
אותה, 2.הרוח

הולכת לאוזן
,
כך שהיא יכולה לשמוע.
3.הרוח הולכת לאף כך שהיא יכולה להריח
, 4.הרוח הולכת ללשון
, כך שהיא יכולה לדעת את הטעם
, 5.הרוח הולכת לגוף

כך שהוא יכול להרגיש רך, קשה, קר, חם.
6.הרוח הולכת ( וודות, הבטחות, סנגהות ) כדי שיוכלו להיות בעלי רגשות, לזכור דברים , לחשוב דברים
, #คนที่ตายแล้ว, ואז להופיע, הידועים כרוחות, להיקרא רוחות רפאים


,
#สัมภเวสี הוא המחפש שנולד באפוקליפסה 5
. ברוט פטרה בני אדם, מלאכים, זה סמבהאווסי.

למי שאינם סמבהאווסי יש
רק ארהאטים
, #เทวดา המעמד הגבוה נקרא ברהמה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
העלאות לנייד
.
.
תייגת את רונגסון קייאסואן ורוטיפורן תונגמי.
העלאות לנייד
הגוף הזה, שהיה רק בית שכור, היה זמני בלבד, והוא נאלץ להתיישב במשך שלושים אלף יום. התחנן בפני אף אחד לחדש את החוזה. לד"ר ד. "רוחות רפאים", הוא אמר, והשאיר את גופתו ללוקה. מה מביא רע מול טוב.
הגוף הזה הוא רק בית שכור
, רק זמני. "קח מקום לינה.
שלושים אלף יום.
התחנן בפני אף אחד לחדש את החוזה
. לד"ר ד.
הגיע הזמן להיפרד מקה.
השאירו את גופכם ללוקה.
מה מביא רע מול טוב.
מעודכן בתאריך ינו 27, 2016 8:31:07pm
ללמד יום אבא יער קטן. שקול ללמד או לא ללמד, מה שיהיה.
מעודכן בתאריך ינו 27, 2016 10:30:25pm
הדת מתרחשת ברוסיה.
מעודכן בתאריך ינו 27, 2016 10:34:10pm
מעודכן בתאריך ינו 28, 2016 12:18:04pm
מעודכן בתאריך ינו 28, 2016 12:29:03pm
מעודכן בתאריך ינו 28, 2016 1:10:21pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הוסיף, תוהה?דהרמה, בספר שקרא.
תוהה?
מעודכן בתאריך ינו 28, 2016 5:56:22pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"האנשים הנכונים צריכים להיפגש בזמן הנכון? הזמן אינו כשיר למלוך אי פעם במיליון מדינות. אם הוא הלך עם זוג, הוא לא".

הוא רק צריך להיות בעמדה של להיות רווק, אז זה כנראה מספיק שהוא או היא שותף מלכותי ותיק בעבר.

אבל אם הוא עדיין
שותף שמחזיק את זרועו כמעריץ, ויש לך פאנק - הוא יגיד, "זה כן, כן, הנפש התאומה שלנו, כן".

אם אתה מאמין לרעיון הזה..
"טוב, בוא נלך לקחת את זה", הוא קשירה, אבל אם הוא זוג זקן, הזוג המלכותי הזקן שלנו
.

הוא או היא יתפזרו בינם לבין עצמם.
אפילו לא היה לך חלק בלגרום לו להיפרד.

ואז יש סיבה בשבילך להתייחס אליו או לעצמה(קארמה, בואו נודה בזה).

אבל להיות מעורב לא בהכרח אומר שהוא הולך להיות זוג.

אם הוא בונדוג זקן
.
"רואים את הגורים, הם רוצים, הם רוצים לפלרטט אחד עם השני".
זה לא שאין
מחשבות או רגשות כאלה בראש שלנו, זה בלתי אפשרי, זה השותף המלכותי הישן שלנו

, #คู่ในสมัยนี้, יש רק יריב
, הם מחפשים אחד את השני. זה נקרא יצירת נתיב קארמי טוב כדי להיות מסוגלים להתחבר יחד במשך זמן רב, כמו לשים את זה אחד על השני. אל תרמו אחד את השני, תתגנבו אחד לשני.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
קריירה להדפסה

התקופה היא בערך 18 בינואר 2016, עד 14 באוגוסט 2017, או עד גיל 33 שנים ו -3 חודשים.
ספר לימוד 1.היזהרו שחורים יהיו האויב.
2.יהיו חברים שהשחורים שלהם יהיו אויביך. אז תיזהר. לפני שיתוף עם כל החברים שלך, תצטרך לחקור ולהתנסות עם
הרבה מוזרויות שלהם, אז זה יהיה טוב בשבילך. אם אחרת, אז
אתה תהיה מחומם ומושפל, שהחברים שלך יובילו, או שישכנעו אותך לעשות דברים שהשפילו אותך,

או שאולי מצאו חברים רעים. אנשים רעים, סוטים, כי לגורל שלך יש לעתים קרובות אויב לא חשוף. מעכב את התקדמות החיים. האויב מעורפל בחשאי,
האויב בוהה לעתים קרובות בשקט בהרס, לעתים קרובות עם אויבים בגלל ענייניהם שלהם, אבל בכל זאת האויב לעתים קרובות לא יכול לעשות שום דבר, לאבד את האיום עצמו. היו לו 12 אויבים, והוא נזהר

מאוד משחורים, שיהיו אויבים בדרום-מערב
ובצפון.

(כאן, הטקסט
אינו מציין כמה הגיעו, אבל אומר שזה בא משני כיוונים. אז מי שהוא אדם שחור, שמגיע משני הכיוונים האלה, היזהר , 2 הגברים השחורים האלה עשויים להיות במספר אויביך

(אם אתה מסתכל על הבודהיזם
, האדם השחור הזה הוא האדון שלך).

התמונה הגדולה היא
ההורוסקופ שלך מוטרד לעתים קרובות על ידי החברים שלך או אנשים קרובים. לכן, היו מודעים גם להתדיינות משפטית ולסוגיות משפטיות.
הימנע מסחר או עושה דברים לא חוקיים שאינם נכונים בעבודה שלך כי יהיו צרות בחיים
שלך, ואתה צריך גם להיות מודע לכל מיני סיכונים כי אתה לא מתאים למזל, כגון לוקח קיצור דרך או קניית לוטו
, כי ההצלחה בדרך כלל באה בעיקר מהפעולות שלך.
זה
לא אידיאלי לנסות את מזלך*******

*** עבודה שראויה להתאים להורוסקופ.
הגורל תמיד חייב להיות עניין של עבודה. אובססיבי עם חובות העבודה של עצמו, החיים הם לעתים רחוקות זמן פנוי,
בדרך כלל אדם טוב כשמדובר בעבודה. תמיד יש עבודה, לעתים רחוקות כשאתה מובטל, יכול להצליח או להגיע למקום שאתה מקווה כי זו בדרך כלל היכולת שלך.
ויהיו פעמים שיהיו כוכבים אחרים במערכת היחסים שלכם, מה שיביא למישהו שמתעניין בעניינים רפואיים. זה כרוך במקצוע של רופא או בקריירת סיעוד, וזה מתאים לך.
משימות אידיאליות הן פרויקטים כגון אלה אודות רפואה מקצוע של רופא או אחות (מתאים לתחום זה, זה טוב, לא מתאים במובנים אחרים)


אם יש תנוחה יציבה להיות במקום, ייתכן שתוכל להעיף את המנעולים מהתנוחה, או לסבול מבוגר. לא להיות נעזר על ידי מבוגר / או הבוס שלך.
(היזהרו מעניינים של מבוגרים, או מריבות עם מבוגרים, כולל אלה שאנו שולטים בהם.)

כוכב משנה Preak: יש לך הלך רוח מוביל, אוהב לטייל, יש יכולת כתיבה (בשנה הבאה, היזהר מנסיעות).

לפעמים כועס, חסר סבלנות, אימפולסיבי מדי (סלח לאנשים לתמיד, אל תכעס על אף אחד לאורך זמן).

הוא אדם עם הרבה סודות (זה צריך להיחשף בכמה עניינים מתסכלים. בעניינים הנחשבים כפופים לגילוי. (ג'אנג סיו הצטער מאוחר יותר על כך שבו חשף.)

לעתים קרובות הוא היה מאוהב <b14.4> (עם מי אני צריכה לצאת השנה, במצוקה)

אתה צריך להיות ממושמע כשמדובר בכספים ולתכנן את נכסי הזהב שלך בצורה הדוקה יותר.
(איזה גן לשמור, איזה חלק ראוי לו? איזה חלק להוציא חייב להיות מתוכנן.)

זהו, אבל אני לא חושב שצריך לספר את זה.
כי אם הוא נרתע בכוח השנה. בשנה הבאה יהיה s***

יצירת נתיב קארמי חדש**
אם תהיה הגירה, זה יהיה טוב יותר מבחינת מקומות עבודה.

***כשתהיה בן 33, תהיה מאושר, גיל 40-43 ישגשג בשמחה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
סיפורי אהבה להדפסה

בין 18 בינואר 2016, עד 14 באוגוסט 2017, או עד גיל 33 שנים ו -3 חודשים
, היזהר לראות מישהו שכבר יש לו שותף. לאנשים כבר יש בעלים, אבל הם נחושים לסבך אותך, היזהרו מאלמנות. גבר אלמן שמסתבך ברומן עלול להביא סיפור רע, לנתק קשרים, לנתק את האש, לאבד את עץ הרוח.
אם זה גבר עם בעלים, אז אתה לא צריך ללכת לאסם, ואם זה גבר מצפון ומדרום-מערב, אתה לא צריך להיות יתוש.
היזהרו ללכת לאיבוד במישהו שכבר מחזיק בו, או במישהו שנחוש להתחבר אליכם רק כדי לפתור את הבדידות שלכם. אתה תצטרך לסבול הרבה שברון לב
בגללו, ואתה צריך סיבות להיפרד ממנו ולהיזהר לקיים מערכת יחסים ניאוף עם מישהו שהוא בוס, או מישהו גבוה יותר ממך.
אז תהיו ידועים בכך שאתם נרגעים ושוברים את הלב.

יש כמות לא מבוטלת של סיפור חבר או חבר נפש. אנשים שעוברים את החיים הם לא טובים מאוד, ובני זוגם אינם טובים מאוד.
זה לא צריך לקחת

, זו אהבה השנה.
זה לא צריך להיות קשור לחיים שנותנים כאבי ראש. אם אתה לא רוצה להיות במצוקה. כל השנה הזאת כדי להיות רווק עצמאי
, אל תשימו את דעתכם לאהוב, כי זה לא בבסיס הכוכבים של השנה.
אם אתה יוצא עם מישהו
, אתה תמיד בצרות בגלל האהבה שלך.

זה צריך להיות מודפס רק עכשיו

, 60
שנה ----------------------------------------------
, סביב 13 באוגוסט 2017, עד 9 באוגוסט 2020, או עד גיל 36 שנים, 2 חודשים ו 26 ימים.
אל תיסע למרחקים ארוכים, יהיה אומללות. אם אתה נשאר בבית, אתה יכול לחלוק כבוד, אם אתה הולך לערים שונות, אתה עלול למות לפני גיל 18, הגנבים יהיו טרור, הרג, להרוג הספינה תתרסק , אבל אם תישאר בבית
, תהיה לך פרידה ואישה נעימה ומשרתת. אז האיש אדום העור, שנמצא בצפון מזרח, ייתן עזוב
, ואם אתה הולך רחוק, זה לא טוב.

*גברים שחגים במסלול לאחרונה, ישנם 2 גברים,
אדם אחד. עור לבן-צהוב, הממוקם במערב.
אדם שני עור שחור-אדום ממוקם בצפון-מזרח (צפון-מזרח).

יש הזדמנות למצוא אהבה בלתי צפויה. אהבה פתאומית, בדרך כלל עם זוג רחוק, זר, פרובינציאלי, המיועד למצוא אהבה מרחוק. עדיף לצאת עם אדם רחוק יותר. מבוגר יותר
(תלוי מי אתה)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
59 קורבנות גברים
שחורים
, מ-18 בינואר 2016 עד 14 באוגוסט 2017, או עד גיל 33 שנים ו-3 חודשים (טווח הגילאים של 33 ייפגע, וטווח הגילאים של 40-43 ישגשג בשמחה)
*היזהרו מכך ששחורים יהיו אויבים, יאבדו את אהבתם, יופרדו ממקום מגוריהם, חולים, מחשש שיאבדו את עושרם. אלה שאוהבים יופרדו מעצמם,
מפחדים משחורים, יהיו אויבים בכיוון של ת'רדי והכיוון יהיה קשה
להאשים, וחייבים להיזהר שוב ב-9-10-11-12 בנובמבר 2016.
היזהרו מגברים שחורים שמתיידדים, אבל זה רק יביא צרות. אל תאמינו למילה של הבריון השחור.

בתוך חודש 9-10-11-12 Singha-November, חודש 9(9) - חודש שנים עשר(12)
4 באוגוסט 2016 - 29 בנובמבר 2016]
היזהרו מגברים שחורים שמתיידדים, אבל יביאו רק צרות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
**בריאות*** להדפסה

סוף יולי 28 ביולי 2016 - 30
בנובמבר 2016 הוא זמן רע. יש קורבן, יש מחלה, חום, או תאונה. דברים רעים יבואו באופן בלתי צפוי.
היזהר במיוחד על נסיעות ארוכות, להיזהר, ייתכנו תאונות, כולל נתיבי
מים, כגון נפילה בחדר האמבטיה

, ולהיזהר כשמדובר בבריאות כי הגוף אינו בריא
.

מתחילת אוגוסט 2016 עד 29 בנובמבר 2016
, היזהרו מגברים שחורים שמתיידדים, אבל רק מטרידים (הם עשויים להגיע בצורה של התיידדות
עם חברים או חברות מתיידדות או עמיתים לעבודה, שאולי אינם שחורים כמו ליגו שחור
. אבל אם זה לא באמת נמנע
, זה טוב לחקור ולנסות להסתכל על המוזרויות של האדם, ולהיזהר לא להיות מעורב מאוד. אם אחרת, אז אתה הולך לקבל הרבה חום והשפלה מהאיש השחור הזה.)


2017 ---------
(בערך 9 באוגוסט 2017 עד 9 באוגוסט 2020, או עד גיל 36 שנים, חודשיים ו-26 ימים)
-----------------------------------------------
אל תיסע רחוק, תישאר, אל תלך, אם אתה הולך רחוק, זה לא דבר טוב למצוא רוחות רפאים בערים שונות. גנבים ישדדו, ספינות יתרסקו, מלכודות. יש קיני rahujam, להישאר בבית, יש לך, ולהיות
טוב להישאר. אם אתה הולך רחוק, זה לא דבר טוב**
כי יש נטייה לתחלואה, או דברים רעים בחיים
**להישאר בבית שלך, זה טוב
**
. לא מומלץ לנסוע למרחקים ארוכים, ולכן עדיף להישאר בבית או בעבודה מאשר לנסוע רחוק מהבסיס (אם אתם לא נוסעים רחוק, כמו 7-11, היזהרו).

בן ה-33 היה בן 33 במותו. מוטוקרוס ישן או זקנים ישנים יהיו בעלי השפעה רבה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
שבירת הנתיב הקארמי הישן
: אתה צריך לתכנן לבריאות שלך. תרגיל קצת תרגיל ולהיות מודעים לסכנות או תאונות הנגרמות על ידי נסיעה, הן על ידי היבשה והן על ידי המים
: אתה צריך לעשות את הכשרון 3 רמות
1. הרבה אוכל (אוכל עם אורז מבושל ותרופות) רצוי לקחת כסף כדי להשתתף במנחות בישול לנזירים על פי הפרטות שונות או 2.הצעת מזון
או ארוחות צהריים לילדים
, אך להמליץ על פסוק 1 כי זה ישפיע על יותר מ 2

. פסוק 1 פנאטיפאטה אין להרוג בעלי חיים בכוונה (סעיף זה חל על בריאות, זה יתרום לבריאות טובה).
פסוק 2 אטינאטנה, אין פריצה היא כל הדברים שיש לך איסור לגנוב (פסוק זה חל על רכוש שיבוא בעתיד),
פסוק 3 קאמה, אל תעסוק במעשים ארוטיים, כלומר, אל תלך להיות עם בעלים אחרים או רמות חברה, אל תתקשר עם אנשים שכבר יש להם חברות (פסוק זה קשור לצד המורה או לאהבה )
, פסוק 4 מוסא, אל תשקר, אל תסית אנשים להתפרק. (פסוק זה קשור לעבודה, והוא תורם ליצירה).
פסוק 5 משקאות חריפים, כגון משקאות חריפים, בירה, כל הדברים המשכרים (פסוק זה חל על בריאות, והוא קשור למיינדפולנס)),

3. רמת התפילה
צריכה למצוא זמן. פתח תקליטור דהרמה כדי להאזין כיצד להתפלל (יצורף אליו).
אני מאמין שעובדים שצריכים לחשוב הרבה, להקשיב ולהבין מהר. ברגע שההנחיות מובנות, התפללו מנטלית, הסתכלו על הרגשות של חיי היומיום.

הצטיינות בשלוש הרמות הללו, במיוחד הקאנון והתפילה, אם תיעשה, תגרום להורוסקופ להתרחק מרהו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"השנה, תהיו בריאים, היזהרו
מתאונות". למרות החיים האלה, זה לא הולך להעמיס על אף אחד
. אני לא הולך להרוג אף אחד, או להרוג חיה גדולה. אני לא מתכוון ללכת לצרות של אף אחד.

אבל למה ללכת להורוסקופ עם מגדת עתידות "אסטרולוגית"
? "היזהרו מתאונות", אמר.

איך הוא נראה? איך הוא ידע?

בגלל זה ד"ר דות', הוא מתמודד, הוא לא משקר,
או כותב על זה.
מעודכן בתאריך פברואר 03, 2016 8:14:26pm
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד בעפר, תחיה עם יום שמח.
תייגת יום שמח.
קרא את הסיפור הזה כדי להבין יותר
על הורוסקופים #ดวงเหนือดวงได้

#อยู่ที่การกระทํากรรมดีจริงๆ היום, לקוח ותיק התקשר לקבוע פגישה
, ואמר שהוא ייקח את סבתו לראות את ההורוסקופ
, וכשהגיע הזמן לפגישה, שהייתה התור הראשון, הוא נכנס לחדר.

זה לא כמו סבתא, כמו שאמרתי, יותר כמו אמא מאשר סבתא, והיא לא נראית זקנה,

והעור לא נבול הרבה.

שלום, ברכות סיימתי, זו הזמנה לשבת. ש. תאריך, חודש, חודש לידה
, כאשר אתה רואה את שנת הלידה ולחשב את זה, אתה באמת
צריך לקרוא לזה סבתא כי השנה היא כבר
שמונים,
אשר נחשב ארוך מאוד עבור אנשים בימים אלה.

בדרך כלל, רוב
לקוחות ההורוסקופ הם בני פחות משישים, אם בכל יום לקוח מגיע עד גיל שמונה כדי לראות
אותו, זה ייתן לי חוויות חדשות
שיעזרו ללקוחות צעירים להבין




מה לעשות

כדי
לעבור את ההורוסקופים.
סבתות לעתים קרובות לאסוף כסף כרכוש.
בתחילת חייה

, סבתא שלי לא אספה כסף כנדל"ן
, אבל בגלל שהיא הייתה
אדם רך לב, היא לא יכלה לתת לאנשים ללוות כסף, וכשהיא נתנה לאנשים אחרים ללוות
כסף, היא לעתים קרובות מעולם לא
קיבלה אותו בחזרה פעם אחת,
אז היא החליטה לשמור אותו כרכוש.

לדוגמה, סבתא כבר מרומה פעמים רבות, עד קארמה
הוא הבהיר, כאשר התור של היתרונות נושאת פרי
, יהיו אירועים שיגרמו לך לחשוב שאתה צריך

לשמור על כסף בדרכים אחרות

, בתוספת ההשפעה של הכשרון שתמיד

נעשה, זה יגרום לך למצוא מזומנים כדי לשלם את הקרקע, יש עמדה יציבה, לא לסבול כלכלית, לא מפירות הכשרון, אבל רק
כדי להיות חרוץ בשמירה על רכוש נוסף, לא לבזבז באופן ראוותני מעבר להכנסה שלך
, לא להתעסק עם הימורים מכל הסוגים, לא להיות מכור לאלכוהול
,




לא לצאת עם יותר מדי חברים נוסעים.

היום, סבתא שלי באה לראות את העניין של מכירת הקרקע, אם למכור אותה או לא
, איזו סבתא חשבה למכור את הקרקע
כי היא רצתה לקבל קצת מזומנים כדי לשמור לשימוש
, והחלק השני רצה לשמור את זה להצטיינות כפי שהיא רצתה לעשות
.

באשר לבריאות
, על פי הנתונים בטקסטים של מגדת עתידות, יש סף קצר מועד
, אבל סבתות תמיד היו מעל הכוכבים על ידי עשיית קארמה טובה.


הסבתא תמיד עשתה הצטיינות
עם חולים בבית החולים, שחררה את בעלי החיים, וגם עשתה יתרונות אחרים הקשורים לבריאות פיזית
, מחלות אנושיות, כפי שהיא הצליחה לעשות, בנוסף לכך שלסבתא המזל היה יתרון ישן לתמוך
, וכתוצאה מכך משפחה שלימדה אותם לשמור על הקנונים
, לא להרוג יותר בעלי חיים, לעשות זכות,



ליצור צדקה ולהתפלל.
לאחר שלמדתי דהרמה מאז ילדותי, אני נראה כמו אדם זקן שאינו מתלונן, לא מזדקן במהירות

, קארמה כבדה , הופכת לקלה
, או כאשר הוא נפגע על ידי קארמה, הוא יכול לברוח
עם זה
,
והוא לא מאוד מתחשב.
אל תשכחו שום דבר קל
באנגלית שלמדו בחו"ל. זה עדיין טוב לומר.

בגלל גורמי הצדקה שסבתות עשו
, סבתות הן אנשים ותיקים שחיים מעל הכוכבים , אין להם רהו לכסות את הכוכבים

, ולא נופלים לעניינים כספיים
בגלל פירות האכילה שתמיד
נעשו,
לא להיות זקן שמתעלם בקלות מכל דבר.
אבל עמוק בלבי
, כאילו עדיין יש
דאגה, אבל אפילו לא עד כדי מצוקה גדולה
, אני חושבת שהייתי דואגת לנכדים שלי , שאלתי אם לסבתא שלי יש
ספקות

,


וסבתא שלי שאלה אם אמא שלי ודודה שלי
יכולות להישאר הרבה זמן. הייתי קצת
המומה מהשאלה, וחשבתי במוחי שסבתא שלי בת שמונים,
אמא שלי ודודה שלי, ובת כמה סבתא שלי תהיה?

סבתא שלי נתנה לי הורוסקופ לחישוב
, אמא שלי הייתה בת 102, דודה שלי הייתה
בת
86 , לוח השנה המאה היה קל
מאוד לפתיחה, זה היה בתחילת הספר, מכיוון שהורוסקופים הגיעו לכאן בפעם
הראשונה , הייתה הזדמנות להורוסקופ מאה
אנשים,
שגם
זה היה מאוד מוזר . סבתא אימא לדודה שלי
היה
הון קצר, אבל לא ראיתי אף אחד נמוך בכלל

, כולם היו מעל גיל 75, אז הזהרתי מישהו להיזהר. באיזה גיל?

סיפרתי לסבתא שלי
שהבית של סבתא שלי היה מעל כל הבית , למרות שהכוכבים היו קצרים
אבל לא חסרים מכל הבית
, בגלל ההשפעות של קארמה טובה שעשתה את כל הבית
, מה שהופך אותו לאריכות
ימים , סבתא סיפרה לי שאמא שלי הייתה חולה בסרטן , הלכה לבית החולים
, הרופא שטיפל בזה עכשיו פרש, הרופא נפטר לפני שסבתא
הייתה, עד עכשיו אמא של סבתא שלי הייתה בת 102, הסרטן


נעלם

,

והיא אמרה לי שהיא
בת 102. אמא שלי אהבה לעשות הצטיינות, כשהייתה מלחמת עולם, לנזירים במקדש לא היה אורז בשבילי , אמא שלי הייתה עבודה גדולה
, בישלתי אורז
כדי להאכיל את כל הנזירים
וחילקתי שם אנשים, ולאורך כל המלחמה
, אמא שלי חשבה על הסמכה לשארית חייה
, הלכתי למקדש לתרגל דהרמה, אבל זה לא נמשך הרבה זמן
,


הייתי צריך לצאת ולעזור לבת שלי לגדל את הנכדים שלה כי לא היה מי שיעזור לגדל את הנכדים

שלה
.
דודה שלי עדיין הייתה חזקה
, צולעת ועושה מטלות.

גם אם יש מחלה איומה, התוצאה של צדקה תוביל למציאת רופא טוב, לא מתנודד
,
לוקח תרופות שאינן עמידות לרפואה
. זה לא אלרגי לתרופות , זה יכול להירפא

,
וחשוב
, את ההשפעה של תפילה.
זה לא כל כך מפחד למות כי המוח הוא מדוכא
, וזה לא סבל בגלל הפחד של "מוות",
העובדה שאנחנו בני האדם נולדים למות
, אבל מי ילך לאט או ללכת מהר יותר?

אנשים רבים שביקרו אצל הרופא
לעתים קרובות מקבלים מכה עם הרעיון שהם עומדים
למות, רק גיל זה נקבע
להיות
מוכן.
אבל אם אתה עושה קארמה טובה חדשה
, זה יהיה משתנה שיכול

לשנות את ההורוסקופ, או שיש לו

מחלה
איומה, כי הקארמה הישנה היא הגורם

, אז זה יכול להימשך קצת יותר זמן
, אז אל תתייאש , בואו נשנה את הדרך מגיהינום, חיה, preteen

,
לדרך לגן עדן
או להיוולד אנושי.





נתחיל בכך שתחקור אם
עשיתם קארמה כבדה כלשהי בחייכם הקודמים
, תוך שימוש בחמשת הקאנונים כבסיס לשיפוט.
אם נגלה שעשית עוול, אתה מביע חרטה על הקארמה שעשית

, נחוש בדעתך לא לעשות רע שוב
, ולא צריך להיות חרטה לעתים קרובות מדי , אם אנחנו חרטה לעתים קרובות
מדי


, זה יהיה קישור לקארמה הישנה שנעשתה כדי לשחק אותנו מהר יותר
, אם עשית קארמה
עם ההורים שלך, נלך להשתחוות לך על ההתנקשויות שלך
, ולהתפלל לפני השינה כל יום
, להשתמש במזמורים קצרים
, כך שתוכל לזכור. בודהה, דהרמה, נזירים
, להיות תלויים בלב כדי להתחמם
כי הם לא יכולים לסמוך על אחרים באותו זמן, ולהפיץ רחמים.

כאשר אתה כועס על מישהו
, אתה מנסה לסלוח , אם בשלב כלשהו הלב שלך לא סולח בקלות
, אתה יכול להגיד לי שכאשר
אתה לא הולך לסלוח, כאשר אתה צופה בחדשות, שומע דברים קורעי לב, להפיץ רחמים , ולומר לעצמך

, "עולם החי הוא על פי קארמה",
המוח לא יסבול בגלל סיפורים של אנשים אחרים.

מוחות כועסים הם הדרך לגיהינום
, וכאשר הגוף אינו טוב, המוח הופך מדוכא, חושב הרבה, מנסה ללכת, הוא מודע (אם אתה יכול ללכת)

,
או מתנדנד להיות מודע. להזיז את המקל, להזיז את היד
, זה סופר קל. צפו בעצמכם נושמים.
על מנת למשוך את התודעה להווה, התודעה
תהיה מאושרת מההווה.

תודעה שחושבת הרבה, מוסחת, מדוכאת, תוביל אותך להפוך לחיה.

נסו לוותר קצת על האוצרות שהוא כל כך אוהב
, נסו לוותר לאלה שאין לו סיכוי
לוותר עליהם, כדי שהוא יהיה קמצן
, כדי שלא יתקמצן על האוצר

. תודעה שהיא רק חמדנית, יקרה, יקרה תהיה הדרך לעולמו של

הגיל העשר, העבר הוא בלתי הפיך
, העתיד הוא בהווה , פעולות ההווה

הן הקובעות את עתידנו

.

לכל הכתבות מאת: ד"ר פיר
מעודכן בתאריך פבר' 04, 2016 8:32:00pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
היער טוב מאוד, יש מים, יש מים, יש קולות ציפורים, קולות העורבים הם סופר טבעיים.
שקט מאוד. אני לא חושב שיער כזה היה קיים ביסותון.
קל היה למצוא את הבישופים, והלינה הייתה שקטה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך פבר' 14, 2016 11:11:07am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
דהרמה ביום האהבה

אם הוא מעריץ, אז. בואו לא נסתבך בפלירטוט,
או בחיבור, או בפרץ בשבילו להיפרד, כאילו, הוא נפרד בגלל הידיים שלנו.
אבל אם הוא או היא, יש

הרבה אנשים שמפלרטטים איתם, הרבה
אנשים שמבקשים מערכת יחסים, אבל הוא או היא.
לא אמרתי כן להיות מעריץ עם אף אחד
. זה אומר שהוא עדיין רווק
(או, בשפה המודרנית, הוא קורא)
#คนที่ขอคบนั่นแหละเรียกว่าหนังสือ.

" אש חסרת סבלנות'". קרא ספר. כרך שני, ספר שלישי, בחרתי בכרך השלישי כי לא ידעתי אם הבא יהיה שם? האם הספר הבא יהיה כזה?
הכרך הבא לא צריך להיות חסר סבלנות.
האם הספר הבא יהיה כזה –
בעולם הזה, לאף אחד אין את אותם הרגלים?
זה מאוד שונה, פחות הטרוגני או דומה
, עדיף לבחור להתחבר לאנשים שיש להם הרגלים דומים לנו".


אנחנו צריכים להתאים את ההרגלים שלנו כדי להידמות לאוהדים.

אם אנחנו רעים, אז אנחנו מוצאים אנשים שהם רעים בדיוק כמונו
. בדרך זו
"האנשים הנכונים צריכים
להיפגש בזמן הנכון. הזמן אינו כשיר למלוך אי פעם במיליון מדינות. אבל אם הוא זוג זקן, הוא


זוג זקן. הוא או היא יתפזרו בינם לבין עצמם.
אפילו לא היה לך חלק בלגרום לו להיפרד.

כבני אדם, חייבת להיות לנו מטרה להפוך את חיי הנפש של האדם למשגשגים יותר.
יש הרבה פרדות, שמפתות אותנו לצאת מהדרך של המטרה הזאת.

אנחנו צריכים כל הזמן להזכיר לעצמנו.
אל תלכו לאיבוד בפרדות.

יום האהבה, ראיתי את החדשות האלה וזה טרגי.
הגברים ירו בנשים למוות, ואז ירו בעצמם שוב למוות.
זה לא יהיה זוג הצטיינות, אלא זוג קארמי.

הבעיה לא תהיה בגלל יום האהבה. היום, לעומת זאת, בגלל הסיבה השורשית, מההתחלה, לא לבחור אנשים עם מוזרויות דומות, לא לדעת את הקרקע של
הרגלים, היה פיצול


,
#ยิงสนั่นห้างดังเมืองนนท์. דם האהבה מת 2 כואב1
דלהיחדשות - לפני 3 שעות
העלאות לנייד
הו אדון, בוא נתמיד נפשית, ואני כאן ביער. היער נגנב עד שהחיילים באו לטפל בו, ובלילה הם שמעו יריות, ומישהו אמר להם שגם ביער יש נחשים. אלוהים אדירים, שמעתי את זה, ו... כן, נחש? הנחש היה נחש, לא התכוונו להעמיס עליו. ואני חושב שנחשים הם המשרתים של הנחשים, היער הזה הוא הרבה נחשים (אנחנו מפחדים מנחשים) לפני השינה, אני מפיץ רחמים ומקדיש זכות לכל היצורים, אני לא רואה נחשים כמו נחשים רבים, הם יבואו לפגוע. הזמן שלי בעטלפים לא מותש. נתתי אותו לפטראוס והתזתי אותו. אני לא רואה שיש רוחות רפאים, או מבקשים זכות בכלל, אבל חולם, "בוא ושב איתי, חייך אלינו ליד כל זה, או שזה בגלל הבלתי אנושיים, הנחשים, רוחות הרפאים הפראיות, המלאכים, הם יודעים את האג'נדה המנטלית שלנו, שאנחנו טובים, שאנחנו לא רעים.
הו אדון, בוא נתמיד נפשית, ואני כאן ביער.
היער נגנב עד שהחיילים באו לטפל


בו, ובלילה הם שמעו יריות
, ומישהו אמר להם שגם ביער יש נחשים. אלוהים אדירים, שמעתי את
זה, ו... כן, נחש?
הנחש היה נחש, לא התכוונו להעמיס עליו.
אני לא הולך לעשות שום דבר בשבילך, זה לא הולך לפגוע בי

, ואני חושב שהנחש הוא משרתו של הנחש.
(אנחנו מפחדים
עוד יותר מנחשים.)

לפני השינה, האדון הפיץ רחמים וזכות מסורה לכל הברואים, ולא ראיתי נחש, וזה יכאב

. הזמן שלי בעטלפים לא מותש. נתתי להם פנטום והלכתי, ולא ראיתי שיש רוחות רפאים,

או ביקשתי זכות.

"בואי ותשבי ותסתכלי עלינו, תחייכי אלינו לידך."

כל זה,
או שזה בגלל הלא אנושיים? נחשים, רוחות רפאים פראיות, מלאכים, הוא מכיר את האג'נדה המנטלית שלנו, אנחנו טובים. לא נבל.. אז אין דבר רע.
מעודכן בתאריך פבר 19, 2016 2:36:11pm
מעודכן בתאריך פבר 19, 2016 2:44:50pm
מעודכן בתאריך פבר' 21, 2016 1:09:01pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העלאות לנייד
יום התקשר ושאל, באיזה יום אחזור? ת: זה סוף פברואר, או תחילת מרץ, אז זה הולך להיות נסיגה.
יום התקשר ושאל, באיזה יום אחזור?
ת: זה סוף פברואר, או תחילת מרץ, אז זה הולך להיות נסיגה.
מעודכן בתאריך פבר 24, 2016 5:13:15pm
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במקדש המערה של צ'ארן קרופו הין, מחוז מוקדאהאן.
מיקום: מוקדהאן (16.352428143205, 104.39451947213)
כתובת: מוקדהאן
מיקום: מוקדהאן (16.352428143205, 104.39451947213)
כתובת: מוקדהאן
אבל סבא שלי לא היה.
להודו עדיין לא חזרה...
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ברגע שאנחנו מחויבים לרגשות, אנחנו משתחררים
, ונותנים לזה להיות אוברגים רגליים פלגמטיים. לא קל להכריח (למצטרפים חדשים).

למצטרפים חדשים, חשוב להכיר את הנשימה שנכנסת ויוצאת.
אם אתה מכיר את הרוח וזה לא נוח, אתה משנה לדעת את הריח במקום.

דהרמה:ביער, המילה, הסכר, הזכוכית.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במקדש המערה של צ'ארן קרופו הין, מחוז מוקדאהאן.
מיקום: מוקדהאן (16.352428143205, 104.39451947213)
כתובת: מוקדהאן
מיקום: מוקדהאן (16.352428143205, 104.39451947213)
כתובת: מוקדהאן
בימים עברו, נזירים היו מסוממים (לעשות דברים או לעשות רגשות).

עד אז, ואחד הנזירים היה אדיש בגלל שיקויי התאומים, אז הנזירים השתחוו לו. אל הכס הקדוש. הכומר אמר איך לפתור את זה:
תסתכלו על הנזירים, מותר לנו, לשתות את המים שהוא ממיס מהאדמה החרושה
שמחוברת לצוק.

הלחשים המשמשים להגנה מפני שיקויי התאומים הם
סמוחאני, סמוחנטי, סמוקטו, סימקטה. פאטסמאיה סמוחאניפטפו אוו אהי נדהי מוחמד פוטקלון דהרמדהיאקשה יא חמק

משם, #ทํายาแฝดบาปมาก

מוקדהאן, מזג האוויר נעשה קר.
הכוח קצת חבל.
עזוב את כל האבות, האמהות והקרובים
(כשהם רואים שהם כבר לא יכולים להיות דהרמדיים, הם לא יכולים ללמד יותר. לא היה אכפת לו בכלל. אני לא לוקח את הדהרמה בכלל)
מת מספיק כדי לעזור.
מעודכן בתאריך פבר 25, 2016 7:46:05pm
מאסטר, אני אנתק את המטאפיזיקה, ואני לא מסכים.
מאסטר גוקריט חותך את הערות השוליים.
אני לא מסכים.

כי הערות השוליים עדיין נחוצות בסעיפים שצריך להרחיב.

גם אם חלק מהערות השוליים מתפרקות, זה משהו אחר.
מעודכן בתאריך מרץ 04, 2016 12:22:39pm
כולנו צריכים לשקול את זה..."
מעודכן בתאריך מרץ 04, 2016 7:31:13pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בודהיסאטווה הוא נדבן גדול.
הוא היה קורבן גדול.
עבר הרבה זמן..., הרבה מאות אלפי קאפות.
שבטח נולדו, למות..., בהרבה מקומות.
זה על שמירה על שלושים טאט מלכותי מפואר
. כשהוא יהיה מלא, זה הולך להיות הדבר הגדול הראשון בעולם. הגיחוך שה' ניבא..
היא
זו שתהיה מפוארת בעתיד, ובוודאי תהיה מוארת על ידי הדהרמה העמוקה שמגיעה לסוף הגסיסה לפני כל אחד אחר בקאפ הזה.
יהיה המנצח הגדול בעולם. אין אף אחד כזה.
שניהם בכוחה של חוכמה הם חוכמה שבורה בחדות. אין גבול... כולן האמיתות האולטימטיביות
שכל בני האדם יידעו ממנה
, ובכוחו של הכוח – בני אדם, מלאכים, שדים, אף אחד לא יכול לאנוס.
זו היא עכשיו.
היא תהיה היופי השלם ביותר של העולם עכשיו.
אף אחת מהתורות ההוגנות האלמותיות לא הייתה דומה לאף אחת אחרת.
הוראה זו להביא את כל הישויות לתחום הבטיחות, כל בני האדם, מלאכים באותו רגע, צריכים להיות מסוגלים לשתות את הטעם של אותה דהרמה אלמותית....
זה כמו הדהרמה שאנחנו מראים עכשיו
. כלומר, הדהרמה שמשתחררת מהקשרים של התודעה.
זה לא נשאר, זה חושני, טוסה, מוהההההההה


אדון, אני מצדיע לך לכל
החיות. זה בן אדם, זה אל, זה ברהמה, זה טוב
, זה משני. בואו נצא מהעולמות האלה כמה שיותר מהר
, וניוולד בסוקטיבהומי ויהיה לנו אלמנט חאן חזק כסמאתי.
יש קאנון, יש חוכמה ביצירת יוקרה מלאה
....
אמן..../\.....
מעודכן בתאריך מרץ 06, 2016 11:52:57pm
מעודכן בתאריך מרץ 07, 2016 12:02:54am
מעודכן בתאריך מרץ 07, 2016 12:08:11am
מעודכן בתאריך מרץ 07, 2016 12:11:47am
לפני שהחליט להסמיך. הוא בטח ראה משהו מועיל, נפלא, טוב, בהיר, שהחיים האלה לא היו שווים לפספס
, אז הוא הוסמך.
מעודכן בתאריך מרץ 07, 2016 8:33:58am
מעודכן בתאריך מרץ 07, 2016 8:46:47am
מעודכן בתאריך מרץ 07, 2016 8:47:23am
.😭
מעודכן בתאריך מרץ 07, 2016 4:52:33pm

(אם אתה חושב מה אתה הולך לאכול, זה בסדר.)
זמן מוטוקרוס מניב תוצאות. פירות הארוחה ההיא יחזרו אלינו בעדינות

, #พระไม่ได้เป็นผู้กําหนดว่า יש להשיג בעדינות, אך חוק הקארמה מכתיב זאת.
מעודכן בתאריך מרץ 07, 2016 5:03:08pm
תמונות ציר זמן
האבא הגדול וויל מלטף את הילד הזה שהוא כל כך ירוק שהוא נותן, הו מלאך, הוא ברד.
האבא הגדול וויל דואג לילד הזה, שהוא בחור עם חולצה ירוקה.

עד, הו מלאך, זה כן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לעזאזל, יש את אילי דה.
הורים, אחים

אם זה חילוני. בו היה נזיר.
אל תמשוך בכתפיו. שים את באטי במים, תסתכל על החצץ, תסתכל על הדה ז'ה וו
, תשתמש בחוב, תהרוג אותו ותדוג. ג'ייקוב צ'אקיונג
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס עם פצ'ארין קסמסאט.
תייגת את פצ'רין קסמסאט.
נסו להכין טנדם, או וודבאטי. טלאק תאלה נוי
אסף נקודות הצטיינות מלואנג פי.
תמונות ציר זמן
תנו לחטיפי הלינגקה להיות צדקה. בו מנבה בודהיסאטווה.
תנו לחטיפי הלינגקה להיות צדקה. בו מנבה בודהיסאטווה.
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
[מיין אחרי בסיס שהגוף הוא ארעי. אבל זה יתדרדר לזקן, ובסופו של דבר ימות.]

החיים האלה, אבוי, הם ארעיים. הראיה היא שיש קאטה
, הולכות להיות נשים, זה הולך להיות נקבה, זה הולך להיות כלב, זה חתול, אבוי, בכל העולם, בין אם זה גויאבה, תאילנדית, לאוטית, או אפילו אנשים קרובים אלינו, וזה אנחנו
. אני עצוב מהתקף הלב שלי. זה הבזיק בתוך הראש שלי רק פעם אחת.
לקח לי, אלוהים, לחשוב חזק כל הלילה והיום, להיות משוגע. זה יהיה מטורף לחברה, הוא לא לקח את המחשבה הזאת. הוא ממשיך ליהנות.

אבל עכשיו, אני חייב לחזור ולהודות לך על הדלעת הזאת, וזה
הצעד הראשון.
לדעת את זה, איך החיים נראים, מה כולם צריכים לעשות?
מהי התועלת הגדולה הראשונה?
זו נירוונה,
ההסמכה המסורתית מסתיימת שם.
הוא הוסמך באמונה, בדיוק כמו בתקופה הבודהיסטית
. בגלל זה אני לא

יכולה ללבוש בגדים חילוניים (נירוונה זה הדבר הכי טוב. מדוע אדם רואה זאת לעתים רחוקות, או שהנביא
הארצי
אכל את כל מוחו, או שהוא אינו יודע

, נירוונה היא אושר, כלומר, מתוך אושר, סבל, ומה שנקרא אושר

,

לפני שהוא מגיע למצב זה? צריך להתחיל את זה.
כיצד להתחיל הבודהה אומר
שיש ספר שנקרא טריפיטאקה
, גם קאנונים, מדיטציות, חוכמה
, או האזנה לנזירים שלמדתם, כמו לואנג פאפא פראמוד
פראמודשו.
היכנסו והורידו את הדרשה שלכם,
www.dhamma.com/thdownloads/
תתמקדו בהוראת ויפאסנה (חוכמה)

וכדאי להקשיב לאב
ויריאנגק סירינדהורן
. בנה את כוחותיך
הנפשיים https://www.youtube.com/playlist?list=PLQvzCiSu3QEdmOznPLfMwo8ysV9VgjDXx

** רשת שממירה דהרמה מיוטיוב לקובץ .mp3 שהאלים משתמשים בו לעתים קרובות










,
1.www.youtube2mp3.cc/ 2.www.mp3fiber.com
3.www.onlinevideoconverter.com 4.www.convert2mp3.net 5.www.yonverter.com/

#ข้าพระเจ้าแนะนํา. העולם כולו מסתובב בכיוון שעדיין מעמיד את עצמו בסיכון להיוולד בגיהינום. נולדתי כפטרה, נולדה כחיה , אך פזיזה
, אני לא חושב שאני עלול לפספס אומה מסוימת. אם אומה מתעצלת לזכות בצדקה, או נולדת למשפחה שאינה מטיפה על חטא הכשרון, זה נעשה בכלל
(כי כל לידה חוזרת עוברת שטיפת מוח מטבע
, לא זוכרת את סיפורי הגלגולים הקודמים).

לכן, אני רוצה להיות חופשי מגיהינום קבוע, חיות קבועות, חיות קבועות, ארבע חיות קבועות.

יש רק דרך אחת: להשיג את סודהבאן כסודאבאן
עצמו

, #คนที่เป็นอริยะพ้นแล้วแล้วก็มีมากมาย
. אבל אלה שאינם אריה, עדיין לא חופשיים, אומה אחת בשליחים, חייבת להיות סיבה לצנוח
,
הרבה יותר מ......

...
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, כתב על ציר הזמן של נארי מאנינאט.
מר נארי, האם אתה יכול להטריד אותי שאם היינו כותבים את המשפט הזה
"מורים פילנתרופיים עוזרים להפיץ דהרמה" באנגלית,
מה היינו צריכים לכתוב?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
😭
העלאות לנייד
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, כתב על ציר הזמן של פארמט בוטוואנג.
פומפ וגוני די נחמדים.
אל תלך אל הד החוטא, קח את הילדה שהוא הכניס למיטה.
מזלו הוא דה, תולה את הפסוק הזה
, ואן אטפן היא אדם רגיל. פל זכה לבישוף הלאומי הבא, וביקש דמות נאה ונאה. גלגול נשמות בא הטבע, שטוף מוח לפני הבאר, זוכר את סיפורי הגלגולים הקודמים.
גלגול חדש שנולד מאני נאה ונאה.
נשים באות והולכות, כולל משרתים, רווקים ובעלים.
אומד, פילקה שר את הפסוקים.
מת ונולד בגיהינום
. ואז הגיעה לידתה של פרה נאה.
הבעלים של הפרה משמרת, ואז תופס את איברי המין
, ואז מגיע לידתו של אדם לא מתפקד מינית.

טאסי הפך להיות פוזה ואשוחית בגלגול הזה.

בואו פשוט נעזוב את הדהרמה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך מרץ 25, 2016 8:16:13pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
אתה מבין, זה דופק לב, הוא רוצה ללכת. שלח שיעורי
בית (אני יכול ללכת לצ'ונבורי?)
מעודכן בתאריך אפר 04, 2016 10:43:27pm
מעודכן בתאריך אפר 09, 2016 6:47:44pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
גופה דעיכה כי זה רק לעתים רחוקות נותן לו מנוחה
. זה נהיה דק יותר, אתם יודעים.
המממ. אני הולך ליער. זה לא

לקח הרבה זמן. הסיבה היא כי אני חושש שזה לא שווה את הגוף הזה.
אז השתמש בו לטובתך!

זו פשוט יוקרה חיצונית.
לעשות את זה כמו בודהיסאטווה.

יוקרה פנימית
ויפאסנה, אף פעם לא בונה, זה הולך לדעת מה, הכומר נכנס, ואז מלקק את הרגליים
,


כי זה לא.
שתיית מדיטציה והתבוננות פנימית,
זה חוזר לשתייה הארוטית הישנה שלך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.
העלאות לנייד
בכל פעם שאני נותן לו ביס, הלב שלי עדיין רוצה להחזיק מעמד. "לדוגמה, בבוקר, כשקיבלנו 2 (יחידות) בננות, חשבנו שהבננה הזו מועילה מאוד לגוף, בשר הדגים היה שימושי יותר מבשרים אחרים, ולכן עדיין אפשרנו לגוף חסרות בננות שמועילות לגוף.... אל תיקח את זה בשבילו למקום אחר. אבל אני רוצה לאכול, כי אני לא רוצה לקחת הרבה, זה סאטירי, אחד אומר לי לא לאכול, אחד אומר לי לא לאכול. כמה נהדר אכלת את הכל, כמה נהדר זה היה, ומה שאכלת לא היה דבר קטן. עלינו לקחת את הבודהיסאטווה כדוגמה.
בכל פעם שאני נותן לו ביס, הלב שלי עדיין רוצה להחזיק מעמד.



"לדוגמה, בבוקר קיבלתי שתי (יחידות)

בננות. אנו חושבים כי בננה זו מועילה מאוד לגוף.
בשר דגים שימושי יותר מאשר בשרים אחרים

. זה מאוד
מודע.
ו"זה הולך להתבשל, בננות מועילות

לגוף, אני."
אל תיקח את זה בשבילו למקום אחר.

אבל אני רוצה לאכול, כי אני לא רוצה לתפוס שום דבר.
זה סוג של סאטירי,
אחד אומר לך לאכול, אחד אומר לך לא לאכול

...
משם מגיעה המחשבה על ד"ר וסון. כמה נהדר אכלת את הכל, כמה נהדר זה היה, ומה שאכלת לא היה
דבר קטן. עלינו לקחת את הבודהיסאטווה כדוגמה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"הוא דיבר עם הנזירים. "הוא מתנהג כמו נזיר
".

כמו שנזיר הוא גם חילוני ביחד."

*******

זה "מאנה אגו", כלומר, יש גם את הדעה ש"הוא אמיתי",

"אנחנו אמיתיים" = זה חלק מהמופשט
, רק אם אנחנו מכירים את הגוף, מכירים את הרוח
, הרעיון שיש "הוא" עם "אנחנו"

יכבה לשווא
,

כי לרוח יש
שינוי תפיסות

מאיפה זה הולך "סנגהאראן חאן".
תחשוב (יש אותו, יש אותנו) שם.

כשעברתי ל"חאן",
הכרתי את הגוף או הכרתי את הרוח.
המחשבות היו נכבות.

זה כמו לעזוב חדר אחד ולהיכנס לחדר אחר.

במה שהם עושים (קארמה) הוא.
לא משנה מה צריך, תמיד

יהיה מוטוקרוס (תוצאה) ("גוש". זה ידוע בתור
הלבוש צהוב. . . . .
הוא הכהן ואז הכוהן, ואז המוח
, והכהן
,......
ראיתי מי לבוש צהוב. אנחנו לא יודעים אם יש קאנון או אין, אבל בואו נעשה את דעתנו מכבדת. אפילו פיזית, אני צריך
לענוות.........

ואז רצינו שיוציאו אותנו החוצה, אז ביקשנו עוד סיבוב
, והצוות הניח מכולה גדולה מוכנה להעברה, אז שפכנו אותה
החוצה". הפוך את ההרגשה הזו בזמן לאכול
. . . . ולדבר איתך שנית.
סוג 1: דברו חילונית, אל תיקחו את זה כמובן מאליו, דברו עם הנזירים.
הסוג השני, המשמש רק לדיבור עם נזירים, הוא דיבור מעודן היטב. זה משפיל, וטוב לאכול לתוך אוזנו של הנזיר, כביכול
. אל תיקח את הראשון ותגיד את זה לנזיר
....
לפני 2,000 שנה,
חילונים היו אומרים שני דברים.
סוג 1 משמש כדי לדבר עם חילונים יחד
. הדרך השנייה היא לדבר רק עם הנזירים.

יאללה, בימינו, חושבים. דיבור, עשייה, זה צריך או לא צריך להיעשות עם הנזירים.
כי בורות זה כל כך הרבה
.......





והנזיר הוא מראה
צהובה
, שהתהודה שלה יוצאת
דופן, כמו מראה חילונית.
צדקה שנולדה מפה מדובר היטב תחולק לשלוש דרכים
, צדקה תהיה התוצאה בגלגול הנוכחי
, הפה שלי יהיה יפה, המוח יהיה ישר.
הדרך השנייה תהיה לקחת אותו לגלגול הבא.
כאשר חולדה נולדת מחדש, הפה יפה. הצליל נחמד להאזנה.
הדרך השלישית תהיה להיכנס לתוקף בגלגול הבא.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אין לנו פחד למות.
אין סטיגמה בחיים.
נהיה פיכחים.
נטוש את
גופנו
:כישוף האדון אשית ת'רה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
חולם על האלה שתבוא לספר
50 - 05. (החלום מתואר כאן.)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.
תמונות ציר זמן
אם קו הנישואין קרוב מאוד לקו התודעה, הוא אומר, "לבעל כתב היד יש סיכוי גבוה יותר להתחתן מאשר לכל חבר אחר באותו גיל", וזה שהוא ישפוט סימני קארמה ישנים, כמו, אה, קו הנישואין של האישה הזו, כהה, עמוק, קרוב מאוד לקו התודעה. הקארמה הישנה הזו תנסה לדחוף להתחתן בקרוב, אבל האמת היא שבהתאם להחלטתנו לקבוע 50%* קארמה ישנה תיאלץ להתחתן. 50 % *קארמה חדשה היא 50% החלטות חדשות, כעת נבחר באיזו דרך ללכת בחיינו. הורד את הספר הזה וקרא אותו, תדע יותר על מה לעשות ומה לא לעשות בחיים, כי מה שאנחנו עושים במדינה הזאת יש את ההשפעה של קישוט הגוף שיהיה בגלגול הבא. שם: משחקי קארמה הורדה: http://www.dungtrin.com/resources/gameofkarma.pdf
אם קו הנישואין קרוב מאוד לקו התודעה, הוא אומר,
"לבעל כתב היד יש סיכוי גבוה יותר להתחתן מוקדם יותר מכל חבר אחר באותו גיל".

זהו, הוא הולך לשפוט סימני קארמה ישנים, כמו, אה, קו הנישואין של האישה הזאת
, אפל, עמוק, קרוב מאוד לקו התודעה, מאוד ברור.
הקארמה הישנה הזו תנסה לדחוף להתחתן בקרוב


, אבל האמת היא, בהתאם להחלטתנו לקבוע 50%

* קארמה ישנה תיאלץ להתחתן. 50 %

*קארמה חדשה היא 50
% החלטות
חדשות, כעת נבחר באיזו דרך ללכת בחיינו.

אתה תדע יותר
על מה לעשות, מה לא לעשות בחיים, כי למה שאנחנו עושים במדינה
הזאת יש השפעה דקורטיבית על הגלגול הבא.

הורדה: http://www.dungtrin.com/resources/gameofkarma.pdf
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
רק דקה כן.
מעודכן בתאריך אפר 24, 2016 3:21:51pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לא אוהב, אבל עדיין רוצה לשמור את זה.
המוטוקרוס של מישהו שהטעה אחרים לאהוב, נותן להם תקווה גם אם הם לא מאוהבים
, כאילו, הייתי מקפיד להשוויץ בפני חבר שלי שיש
לי 10 אנשים לבקש.
ואני הולך להראות לחבר שלי שיש 10 אנשים שמפלרטטים איתו
, כמו אישה יפה, שלא אוהבת את המאסטר הנאה10 בכלל, אבל גם מנסה להראות לו את הצבעים של הדיבור / מחווה, לתת לו תקווה, בדומה לחברה,

אבל גם לדבר עם גברים אחרים בצורה שנותנת לו
תקווה.
למרות שכבר הייתה לו חברה, הוא לא הפסיק, היה במצב רוח של לא לרצות להרפות, רצה להעלות את זה כדי לצבור נקודות. בואו נודה בזה, יש הרבה אנשים שמפלרטטים איתנו, מתרברבים בחברים שלהם או מציגים לראווה את החברות
שלהם , אם הם גאים במעשים שלהם ככה, וכשחושבים על זה
, כשמשמרות ראי שוב גאות.
הכל נגמר. קארמה כבדה, לגלגול הבא אולי לא יהיה פרטנר, או שהוא יהיה בוגדני בהמתנה, משהו כל כך
מסקרן. זה כמו 10 האנשים הנאים שהוא מטריד אותך

. לא ידוע מה קארמה קארמה עושה, היא לא תיתן את אותו אפקט. אבל זה הולך להיות אפילו יותר מרחיב.
אם הקארמה נעשית היטב, המוטוקרוס יתרחב עוד יותר.
אם קארמה נעשית רע, המוטוקרוס יהיה יעיל עוד יותר
, למשל, במדינה זו, להרוג אנשים למוות (בכוונה), אבל בגלגול הבא, 500 מדינות

יצטרכו למות, או, למשל, להרוג כלב (בכוונה),
לתפוס את המים, וכו '

יש אישה שמסתובבת, הולך להיות כלב. רץ יחד, מלקק רגליים, מלקק, מירוץ באהבה, בוס נשי.
מאוחר יותר, האישה, ששמעה את תושבי הכפר מרכלים עליה, אמרה, "מה עם הכלב

? כשהאישה גילתה זאת, היא לקחה את החבל כדי לקשור את צווארו של הכלב וקשרה את הרופא, ותפסה את המים. הכלב הזה מת
, שהכלב בגלגול הקודם היה בעלה של האישה.
הנה, מדינות רבות מאוחר יותר. האישה נולדה ונהרגה על ידו, והקארמה נמחקה, ואם הקארמה
הייתה נעשית בצורה גרועה
, המוטוקרוס היה מרחיב עוד יותר.

זה היה נכון לפני 2500 שנה

, ואנשים תהו אם המוטוקרוס אכן הניב תוצאות. מדוע לא נראה כלל להאמין היא טיפשית, שהיא תוצאה של פעולה, פיזית-מילולית-דעתית, לשאת פרי על פי פסוק 3, 1
,
כדי שתהיה לה השפעה מיידית באומה זו. לדוגמה, הייתי מצביע רק על האישה היפה והגבר הנאה שלמעלה. האומה הזו תהיה מוטרדת מהמתנה למשהו
2 שיישא פרי בגלגול הבא, 3 ייתן תוקף בגלגול
הבא
, #หลอกคนอื่น יהיו אנשים שמרמים אותנו


, אז תפסיק.
אל תיתן תקווה לעשרת המאסטרים הנאים. אין צורך להאכיל את החום. למען האמת, אל תגידו תקווה. הוא היה הולך אחרי הקארמה שלו. אבל מה שבטוח הוא שזוגות מלכותיים יגיעו כשהם רווקים.
העובדה שהוא שם את הכסף על השטר היתה תמונה שלו בכיסו.
זה לא טוב בכלל, החטא יאכל את ראשו, ואז cr.

ספר אריה למלך
מעודכן בתאריך אפר 26, 2016 12:30:28pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

זה כמו לראות רוח רפאים חולפת על פניהם, לראות ענק, לראות מלאכים מרחפים מעל

, והרפורמטורים חווים לעתים קרובות דברים כאלה (חשבו בעצמם, או ממש ראו את זה).

אם אותו אדם בדרך, הוא עדיין חלש. הדברים האוהדים אולי לא נכונים
, אבל הם אלה שהם מתנשאים (תחשבו על עצמנו),
כי אנחנו חושבים על דברים שלעתים קרובות מדמיינים ככאלה
, כמו לחשוב על המספר 1, לחשוב על האם, לראות את זה כפנים של האם וכו ', אבל אם האדם בדרך, ברמה מסוימת של נחישות ותודעה, ייתכן שככל שההיצע מתפורר בפועל,



כך ההיצע מתפורר יותר
. ככל שזה נעשה ברור יותר

כך גדל הסיכוי שאנשים לא
יוכלו לראות רוחות רפאים, מכיוון שרוחות רפאים נועדו להפוך את עצמן למחוספסות כל כך עד שבשר האדם יוכל לראות אותן, #คนนี้ถ้าตายตอนนี้ היכן הן הולכות להיוולד.



הנזיר הקלירוויאנט אתה תראה הרבה אור לבן מחוץ לגוף שלך (זה אחד הוא פילנתרופ קבוע).

2.אנשים עם מעט אור לא מקרינים הרבה, מתים עכשיו, ייכנסו לבטן של בני אדם, 3.אנשים עם אור אפור מקרינים סביב גופם, ראשיהם משתנים לצורות של

בעלי חיים. שינוי צורת שנה שנה את זה לראש של אדם, אתה תדע בערך שהמוח של האדם הזה לא נקי.
אם תמות עכשיו, לא תישן, תיוולד פטרור או אכזר, או תלך לעזאזל

. אנשים בדרך זו.3 יש הרבה. בעתיד, זה יהיה הרבה יותר טוב.
כי לא אכפת לו מהחטא, מהזכות, מהקאנון של התפילה בכלל.

אם זה לא משנה את התודעה לתמיד. לפני שתמותו
, תיוולדו בעולם בעייתי יותר.

חבר'ה הולכים לעזאזל. יותר צרות מאשר לא להיות מסוגל להרוויח כסף.
"אדון, ישנם מיליוני זהב שהופקדו

בגדות העולם האנושי
. מר ניריאבאל לקח את זה לבקשת ליבו.
אבל שחרר אותי, אדון.

לא, אני לא יכול לתת לך לפרוח, אתה לא יכול.

לא סביר שגו יחטא בגלל הכסף הזה בכלל. גו לא היה צפוי לבגוד בו כלל.

כתוב סיפור על חטיפת חברות אחרות מדי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם יש לך מערכת אנדרואיד, אם אתה רוצה להשתמש בטלפון שלך במלוא היקפו, או רוצה שהסוללה תחזיק מעמד זמן רב
, 1.שורש את המכשיר, כי אם זה שורש המכונה, נוכל לעשות הרבה דברים

2.מחק אפליקציות שאינן נחוצות המחוברות למכשיר ( זה יהיה ROM Rom )

3.סגור אפליקציות שאינן בשימוש (כלומר
, אפליקציות שאנחנו לא רוצים להסיר), אבל אנחנו מכריחים אותם לעצור

4.נקה

את קבצי הזבל
. לאחר שכל הארבעה הושלמו.
התוצאה היא שהדברים יהיו מהירים יותר. המכונה לא תתחמם מהר כמו קודם.
כי זיכרון RAM לא יימשך כל כך הרבה,

#อันนี้ก็คือสําหรับ
אנדרואיד
סמסונג גלקסי קופר. כלכלת מודיפאירום מדים מהירים, מדים יפים, ומדים מקובלים
(בימי יום),

מקטע עבור חלונות (אל תשנה זיכרון RAM)
אם ברצונך שההתקן יהיה מהיר, הסוללה תחזיק מעמד זמן רב יותר מלפני
1. תוכנית פחות

.2. סגור סרוויס תוכניות מיותרות החוצה

3. בואו נקרא לזה ערכת הנושא של Fast Machine, נשמור את הסוללה ואז בואו נקבל

4. נקה קבצי
זבלטמפ
5. מודול הקבצים של Windows הוא קובץ .iso חדש
. היא לחתוך פונקציות או תוכניות שאינן בשימוש. ברגע שזה נחתך, הזמן יורד. הקובץ שאנחנו לא משתמשים בו, הוא לא, מתי הוא לא, מאיפה הוא בא?

היינו. מודיחלונות חדשים
זה נמשך 4 ימים
(בימים שבהם הייתי יום).

הידע של מערכת אנדרואיד, מערכת Windows היא מורכבת מאוד.

אנחנו אובססיביים להתנסות עם מערכות אנדרואיד, ניסויים עם מערכות Windows במשך 4 שנים
. להתנסות בכתיבה באינטרנט, להתנסות בעריכת וידאו, אודיו, להתנסות בקידוד, לעשות פקודות, לתת לזה לעבוד כמו שאנחנו רוצים, להגדיר פקודות
, עד שאתה מקבל הסמכה, ואז מישהו פוקח את עיניו כדי לדעת מה שימושי, מה לא שימושי בחיים, מה צריך לעשות בחיים לפני שזה מת

.
גם אם ניקח ידע נייד. זו קריירה,

אבל לא שווה לבזבז עליה זמן.
זה רעיון טוב לקחת את הזמן כדי ללמוד לגדול התבוננות פנימית.

למרות היותו טוב בלימודים. לימוד גרוע, משכורת גבוהה, משכורת נמוכה, חוסר אונים.
יש לך חברה. אין מעריצים בודדים, אין רווקים, אין הומופובים, קוקסינלים, זכר, נקבה.

התבוננות פנימית צריכה להתפתח בהקדם האפשרי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מי שאוהב לנסוע מסתכן בתאונות. להסתכן בהריגה

, להתפלל את הכישוף הזה.

טאנג נאמו 3 הסתיים.
לזכור את הבודהה תורות הדהרמה הכומר (לואנגפו סינג)
אמר, Namovimuttanang Namovimuttiya
, מהשמש זורחת, עד שהשמש שוקעת
, שהאדון יתנדנד
, וכשהשמש תשקע
,
השמש תיפול.
טאנג נאמו 3 הסתיים.
לזכור את הבודהה תורות הדהרמה הכומר (לואנג אבא)
אמר
, נאמובימוטאנאנג, נאמובימוטיה
, מהשקיעה, חשוך עד שהשמש זורחת.
תן לי, אדון, לטרוף, #เรามักจะเขียนให้พวกขับรถตู้
,
ולשים את זה מול המכונית
. החבר'ה האלה, הוא עושה את הקריירה שלו ביושר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס כתב על ציר הזמן של מאסטר סמאן.
אג'ייר סמאן מנבו כאן.
היי חבר'ה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ללא אפקט נירוונה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
כל עוד נשם את נשימתו האחרונה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אלה שכבר הגיעו לשלב האכילה,
לקחת את זה.
קאנון, זה לקח, התפלל, לקח , אכל", לקח

כאן, כלומר הוסר, הקריב, מוכן לתת
, מרגיש כמו הרמת חפצים כבדים. ואני צריך מישהו שייקח את הדברים כמובנים מאליהם. ברגע שהרמת אותו, אתה מרגיש בנוח.
Canon", כאן זה אומר שהשומר אפילו לא חושב להפר את הקאנון, כלומר, השומר לתת למוח את הקאנון לנצח. המוח לא רוצה לחטוא ולהתפלל
", הוא אמר, "זה אומר להיות בתנוחת הליכה, תנוחת ישיבה, תנוחת שינה, הוא יתפלל בתוך הלב, הוא לא רוצה להישלח החוצה, כי ככל שאתה רואה אותו כבוי יותר, כך הוא מלהיב יותר, ככל שהוא מתעורר יותר, הדיבור הגס, מי יעשה את זה? איזה מצב רוח בתמונה. הרגשות מסתמנים בהבטחה, זה הוא, זה אנחנו, התודעה לא רוצה להחזיק מעמד, כי היא רואה את הרגש הזה מרווה
, וכדי לגרום לתודעה לחשוב רע. באופן נקמני להעמיס על אחרים, החיה האחרת הזו לא קיימת
, כי היא מיד תלך נגד סאמאסאנג ופא, ותהפוך לרמאי.
כל פסוק שיבוא אחריו יהיה שם מטעה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
היה נזיר, שהבין שנגמרה לו ההסמכה, רצה ללבוש אותה, ללכת לסקס (יין, כוס לא, כלומר נמוך, שייך לתושבי הכפר),
בטענה שאיבד את זכות ההסמכה, ואז ביקש ללבוש אותה.


"אם יש הסמכה אמיתית, חייבת להיות סיבה אחת רצינית מאוד, אפילו לזוז מהשטיח, כמו ללכת למכונית משום מקום, להתנגש עם מספר ההרוגים בכלל, או כמו בחדשות באינטרנט, הנזירים נוסעים במכונית כדי ללכת לבודהה. כשהגענו, אירעה תאונה עם מכונית בעלת עשרה גלגלים. או לטאטא את העלים מתחת לעץ, ואז המקל הגדול נשבר על גבי הצוואר השבור, מוות למקום

, או סקס למעלה. ראיתי קוף נקבה.
וב-4 פרצ'יקים, בכוונה
, 4 פראצ'יקים הם 1, ג'מיני דהרמה
2.
המחיר של באט אחד או יותר הוא 3 באט.
הריגת בני אדם למוות
4 מתגאה במעלות אנושיות שאינן קיימות כשלעצמן. סגולה המתעלה על האנושות הרגילה. אני רואה את המלאכים. אלוהים אדירים. אלוהים אדירים, אני יכול לצלול לתוך האדמה. אדון, השגתי את ארהאט, אלא שאני חושב שהוא באמת

. הכולל השחיקה שלו לא הייתה בגלל חוסר הכשרון, אלא בגלל שהוא עשה כל כך הרבה קארמה חדשה ואלימה, שההחלטה שלו ללבוש הייתה קארמה חדשה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
תמונות ציר זמן
נשמע צליל. ישב במילים אחרות, הקולות נולדים (אומה), ישנים, כבויים, כל הקולות הם ארעיים, לא רכילות, שניהם נוזפים, משבחים, #ถ้ายึดมั่นถือมั่น, מאנקה אומללה, סבל חופשי, משחק עם 😭😭😭 T_T.
נשמע צליל. ישב כבה
, במילים אחרות.
קול נולד (אומה), זקן, כבוי (מת)

הכל ארעי, זה רכילות, זה נזיפה, זה
שבחים
, זה #ถ้ายึดมั่นถือมั่น, זה אומללות, זה בחינם, זה 😭😭😭 משחק T_T.
ציר הזמן של צ'ונלאצ'אי דואנגקאו כתוב על ציר הזמן של צ'ונלאצ'אי דואנגקאו.
אילו ארוחות חוזרות הביתה? יש בזה רצף.
תייגת את רונגסון קייאסואן ורוטיפורן תונגמי.
תמונות ציר זמן
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כל אומה אנחנו הולכים להמשיך לשנות את הפנים שלנו וזה לא הולך להיות אותו דבר.
לחשוב שהמבט שאתה רואה מלהסתכל במראה הזאת או לצלם את התמונה הזאת הוא פרצוף אמיתי זה לא מובן.
אפילו דימוי הגוף של כל אומה אינו זהה עבור אומה אחת בכלל

, אז איך אנחנו יכולים להיחשב מי אנחנו?

מכיוון שהמופע הראשון של גוף האדם נגרם על ידי זרע שנכנס לביצית ומפרה את הנשמה , בואו נשתמש במילה שיש בזרע ובביצית כדי להקל על ההבנה, לראות את התמונה
,
ואז יש מוטוקרוס ופיתוי במקורב של האם. ברגע שמאכילים את המוטוקרוס ואת מזון הפרדות, הם מוכנים לצאת ולראות את זה בעיניים

. כשגדלים בגלל אכילת אוכל. לעזאזל הדנ"א, זה קצת עין כחולה. בקטגוריית הגויאבה, תן שיער קטן, תן לאף שלך אף גדול, הפוך את השיער שלך קשה, תן עיניים קטנות, עיניים צרות, עיניים גדולות, תן עור שחור
, תן עור לבן, תן רגליים גדולות, זרועות גדולות, סקס גדול, פין קטן, ראשים גדולים
,

ראשים קטנים. ציפורניים בצורת טופר ציפורניים שטוחות, אצבעות קצרות. האצבעות ארוכות, הפה רחב, הפה לא רחב.
שרוולים קצרים זרועות ארוכות, גבוהות, נמוכות וקיצור הוא שכל חלק בגוף עצמו נופל תחת דנ"א או חומרים תורשתיים, מה שנותן תוקף להיות מחלה זו, אפילו סרטן.

באשר למה שמעורר את הדנ"א לעשות זאת, מדובר על כל הגוף. זה נקרא מוטוקרוס (תוצאה של קארמה).

זה פרצוף אנושי, זה בגלל שדנ"א או חומר תורשתי מקשט את הפנים ככה
, ומה שמצווה על הדנ"א לעבוד ככה הוא טבע מסתורי מאוד. זה נקרא קארמה טובה עצמה.

מוטוקרוס מחולק לשלושה בחורים.
החבר'ה ברחוב 1 לא היו טובים. זה נגרם על ידי קארמה שחורה רעה.
החבר'ה השניים טובים. השלישי הוא לא
שחור ולא לבן. נגרמת על ידי קארמה, לא שחור, לא לבן.

אם אנחנו רוצים להיות יפים.
הדבר המסתורי הבא הוא פנים דמויות בהמה, פרצוף של כלב, פנים של חתול כזה, רק עבור אלה שאיבדו את העולם ושוכחים לשים לב לצדקה, אז זה צריך להיעשות לעתים קרובות , כי הכשרון יש 3 צעדים, אוכל, מצווה, מתפלל, אוכל, לא צריך לאכול הרבה
, אבל עושה את זה לעתים קרובות
.
הקאנון, ששומר פסוק אחד, הוא צדקה, אבל אם הוא מרפא יותר, ככל שהוא צדקה, הוא צריך להישמר שלם. לואנג דדי פראמוד אומר שלפחות 15 דקות, אז מיינדפולנס הוא
תפילה, תפילה, זה מיינדפולנס.
האומה הזאת יפה, האומה הבאה לא יפה, כי היא אוהבת גותים, גותרה, גותים, גותים ושומרת על גותים. סירוב להרפות
האומה הזאת יפה, האומה הבאה היא יפה, כי היא לא אוהבת גות'ונים, אפילו גותים, ואז לתת לה להיעלם. וזה נותן האורז, המים
, האומה הזאת נאה, העם הזה לא נאה
, העם הזה נאה, האומה הזאת נאה, האומה הבאה שוב נאה.
האומה הזו צרודה, האומה הבאה שוב צרודה, כי היא אוהבת לנזוף באנשים, אוהבת לדבר בסרקזם, אוהבת לומר ניבולי פה, לא יכולה לדבר כי,
העם הזה צרוד. האומה לא צרודה כי היא לא אוהבת לנזוף באנשים, לא אוהבת לדבר בסרקזם. אל תגיד ניבולי פה. אל תדברו הזיה.
העם הזה.

הגלגול הזה אינו יפה, אלא מאמן את המוח לא לגות.
אני כל כך שתלטנית שאני טועה שגיא ואני אחד ואותו דבר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כל אומה אנחנו הולכים להמשיך לשנות את הפנים שלנו וזה לא הולך להיות אותו דבר.
לחשוב שהמבט שאתה רואה מלהסתכל במראה הזאת או לצלם את התמונה הזאת הוא פרצוף אמיתי זה לא מובן.
אפילו דימוי הגוף של כל אומה אינו זהה עבור אומה אחת בכלל
, אז איך אנחנו יכולים להיחשב מי שאנחנו?

מכיוון שהמופע הראשון של גוף האדם נגרם על ידי זרע שנכנס לביצית ומפרה את הנשמה , בואו נשתמש במילה שיש בזרע ובביצית כדי להקל על ההבנה, לראות את התמונה
,
ואז יש מוטוקרוס ופיתוי במקורב של האם. ברגע שמאכילים את המוטוקרוס ואת מזון הפרדות, הם מוכנים לצאת ולראות את זה בעיניים
. כשאתה גדל לאכול אוכל, יש לך דנ"א, הוא יתברר כבעל עיניים כחולות. עיניים אפורות במקצת. כמה עיניים לבנות , לתת שיער קטן, לתת לאף שלך אף גדול, לעשות את השיער קשה, לשמור על העיניים קטנות, להצר את העיניים, עיניים
גדולות, לתת לך עור שחור, לתת לך
עור לבן, לתת לך רגליים גדולות, זרועות גדולות, פין גדול, ראש גדול,
ראש קטן
. ציפורניים בצורת טופר ציפורניים שטוחות, אצבעות קצרות. האצבעות ארוכות, הפה רחב, הפה לא רחב.
שרוולים קצרים זרועות ארוכות, גבוהות, נמוכות, וקיצור הוא כי כל חלק של הגוף נופל תחת DNA או חומרים תורשתיים, נותן השפעה
על סוג זה של טבע בולט, אפילו סרטן
.
באשר למה שמעורר את הדנ"א לעשות זאת, מדובר על כל הגוף. זה נקרא מוטוקרוס (תוצאה של קארמה).
זה פרצוף אנושי, זה בגלל שדנ"א או חומר תורשתי מקשט את הפנים ככה
, ומה שמצווה על הדנ"א לעבוד ככה הוא טבע מסתורי מאוד. זה נקרא קארמה טובה עצמה, בואו נבין
. האומה הזו יפה, האומה הבאה לא יפה, כי לעשות קארמה עם לב זה כמו אנשי גותרה, כלבי גותרה, חתולי גותרה. גותון שמר אז על הגותים. סירוב להרפות
האומה הזו יפה, האומה הבאה יפה, כי לעשות קארמה עם הלב זה לא כמו גותים. אפילו גות'ונים נתנו לזה להיעלם. האומה הזאת נאה, האומה הזאת לא נאה, האומה
הזאת נאה, העם הזה נאה, העם הזה נאה, האומה הזאת נאה,
האומה הבאה שוב נאה.
האומה הזו צרודה, האומה הבאה שוב צרודה, כי היא אוהבת לנזוף באנשים, אוהבת לדבר בסרקזם, אוהבת לומר ניבולי פה, לא יכולה לדבר כי,
העם הזה צרוד. האומה לא צרודה כי היא לא אוהבת לנזוף באנשים, לא אוהבת לדבר בסרקזם. אל תגיד ניבולי פה. אני לא מדבר בצורה הזויה, ואני אוהב להתפלל עבור Rattanatrai (פרק 1). איתיפיסו סוואגקאטו, סופפאנו)
זה קצת משרת או חבר, כי אני לא ממש אוהב את זה.
העם הזה במצוקה בגלל החברים שלו. מוטוקרוס שלח אותו להיות אדון הזעם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד במוטוקרוס, תהיה עם ויצ'ט. ופואי צ'וטימה.
תייגת את ויצ'ט. ופואי צ'וטימה.
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
למען האמת, מנטרות ולחשים שונים מאוד אם לא קשורים זה לזה.
המנטרה מכונה האמת של הדבר או האירוע האמיתיים, כגון הפרקים
luang pu mandate, כמו שני לחשים בכללותם, panjamare, shinonatho, patto, sambodhimuttamang
,

jatujat chan. Pakasti Thammajakkang Pawattayi Etenasajjawat
הוטום צ'יאמאנקאקאן

כישוף טהור יהיה כזה
: רוזנטו נבה גופי.
רושבה נה גוג'אטי
Rokanang Sensualityathanang
רוקהאנטאנג נאמאחיאנג

, כלומר איזה בודהה? לא כועס על אלה שכועסים עליו, ולא כועס על אלה שכועסים, אני בענווה את הבודהה, שמחסל את כל המחלות, יש לו חושניות וכו', אבל אם תוסיף את אטנה סג'אוואטנה הוטומה או הוטוטה או הוטו או הוטואו שיאמנגלאנג

,

זה יהיה שני הלחשים.

מנטרות ולחשים ישנן שפות רבות, לא רק Balimkash, אבל אחרים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך יוני 09, 2016 4:07:27pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"אין לנו זמן",
אבל הזמן שם כדי להרוס את הגוף הזה עד שהוא יחזור לטבע
, והזמן שם כדי להרוס את כל הרגשות בלב הזה, לכבות אותו כעבר".
התבונן בדממה של גוף הנפש.
מי שלא מחזיק אותו, מחזיק אותו ללא תנועה, רואה רגשות כבויים בעבר.
הוא ה"רואה" של הבודהה.
ברגע שאתה רואה מספיק, עד נירוונה, עייף ממה שכבה, תהיה פגישה עם בני התמותה
, התשוקות. באורח פלא,
#เวทนานุปัสนา #จิตตานุปัสนา #ธรรมานุปัสนา היא הקארמה שהושחתה על ידינו כל כך.
קאיאנופסאנה, בינתיים, לא כל כך טובה בזה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בואו נשלח שיעורי בית, לואנגטה (שליחת רגשות),
"כשהעין רואה את התמונה, אז את הקסם", את תחושת האושר, את תחושת המצוקה, את תחושת האדישות", ואז יש את התאווה, האספקה וכן הלאה.

לואנגטה, כן. אני יודע כאן שאפילו התמונות שאני רואה אינן מדויקות. אפילו הקסם שנגרם על ידי ראיית הדמות הוא ארעי. תאוות האם, מראש לא, היתה ארעית.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תסטה מוטוקרוס די נמצא בבית העתיק בו טמפל.
מיקום: מקדש הבית הישן בו (15.69095, 104.54938)
כתובת: הואה טפאן, אמנת צ'ארון 37240
מיקום: מקדש הבית הישן בו (15.69095, 104.54938)
כתובת: הואה טפאן, אמנת צ'ארון 37240
בואו נשלח שיעורי בית לואנגטה (שלחו את הרגשות)
בשורה העליונה, השלישית היא מספרה
, #รูปที่ถ่ายตอนนี้.
מעודכן בתאריך יוני 13, 2016 8:38:20am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ברגע שההוד התבגר במידה מסוימת, הוא יאלץ אותו לברוח מכל תחומי הסבל
,
הדמויות השמחות. זה אדיש לכל התמונות, אבל זה פיגמנט טלאים, כמו לראות תמונה, אדם, לקעקע אותה, אבל פיגמנט התמונה, ולא לדעת מה השם של האדם הזה, מי זה, זה לא בישול.

כל הקולות הנעימים. הוא אדיש לכל הצלילים, אבל גלי הקול פוגעים. זה לא הולך לגלות מה פירוש המילה כלב, כמו אמנזיה, אבל לא ניוון, זה תודעה, זה עם ההווה, זה לא בטעם לעתיד

. כל הריחות שננה קיבלה בברכה. הוא אדיש לכל הניחוחות, כמו ניחוחות, הוא ידוע
רק בשם "ניחוחות", אבל הוא לא יודע אם זה מרכך כביסה או ניחוח

פרחוני . הוא אדיש לכל הטעמים, אם הוא חריף, הוא מתוק, הוא מתוק, הוא לא מבושל, אבל הוא פלפל צ'ילי.

כל הנגיעות המענגות. הוא אדיש לכל הנגיעות, אבל הוא יושב ומקועקע, אבל יש תחושה של ישיבה
, אבל זה לא קשור למה אתה יושב. מה צבע האסאנות, מה יאו, וכל

העבודה שהיא אנטגוניסטית לתפילה למדיטציה, היא תהיה אדישה לא לרצות לעשות, לראות שהיא מבזבזת זמן בתפילה, והתודעה לא חושבת מחוץ לבריאה הזאת, כי התודעה נמצאת מאוד על ארבעת הבסיסים, מכוונת רק למקום של ויבק. וכל השיחות
שראי מדבר עליהן אבל על ארוטיקה עולמית, זה ממש לא אדיש. אבל זה נסוג, המוח לא ישלח את דעתך למלמל, וזה נגרם מעצמו שזה עונש הרעל
. אפילו נזירים אחרים, נזירים, יערות יחד. כל מי שמדבר על דברים ארציים גם לא רוצה להיות שתלטן. כל מי שמדבר על דברים ארציים לא רוצה להיכנס ולדבר. ואם מישהו מדבר על דהרמה, זה בחינם. לדבר על מדיטציה, לדבר על התבוננות פנימית, המוח שולח את הלב שלך להקשיב. לכו ותקשיבו, תחשבו אם זה

תואם את המדינה שלנו, ותראו שדברים קורים כל כך הרבה פעמים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.


#ธรณีสูบลูกทรพีไล่ฆ่าแม่ לפני כ-50 שנה, לופבורי. נכון להיום, לרוב האנשים יש קריירה
בחקלאות וחקלאות
למרגלות גשר נאק. יש כפר בקצה הכפר עם גג סכך, המאוכלס על ידי 4 נפשות, יש אישה זקנה שהיא האמא. בנים – כלות ונכדים קטנים הבן, ששמו זהב, הוא אדם טמפרמנטי. כועסת, אגרסיבית, חובבת הימורים, מכורה לאלכוהול ולסמים. ימים של עבודה, לא שתייה מוגזמת, הימורים. איך יכול להיות שאמא שלי ואשתי מוטרדות

? לאחר מכן יוצאת האישה לחווה עבור המשפחה מדי יום, ומשאירה את החמות והתינוק לצפות בבית. האירוע המשיך כך עד שיום אחד. סבתא ושני נכדים גרים יחד. סבתא הייתה זקנה ואז המומה מהזדקנות נכדיה. הנכדים הקטנים שובבים

, שומרים על הראש במנוסה. בשמש אחר הצהריים, הסבתא סידרה למטבח לבשל אוכל לתינוק. סבתא עשתה את המטבח, והנכדים הקטנים קיבלו הזדמנות לברוח ולשחק במים למטה. היה שם רק חצי פיסת מים, הסבתא השובבה הייתה שופכת את המים, אבל הוא לא הצליח להגיע אליהם, אז הוא טיפס על פיו כדי לנסות לשאוב את המים. פספסתי את הראש של הזין שלי בפסוקים שלי, לא יכולתי לקום, לא יכולתי לנשום. סבתא הייתה במטבח ושמעה את קול הנכדים מתהפכים, אז היא מיהרה החוצה לראות את רגליה קופצות החוצה, אז היא חטפה במהירות את הנכדים מהפסוקים, אבוי.

הזקנה היתה המומה, כמעט מחוסרת הכרה, אבל חיבקה את גופת נכדיה, בכתה ונאנחה. שכנים חלפו על פניהם ועצרו לידם כדי לראות אישה זקנה מחבקת את גופת נכדיה בוכה. כששאל, הוא ידע מדוע הלך אחרי בנה וכלתה של הזקנה כדי לחזור הביתה.

שטבעות ההימורים, הזהובים רוויי המשקאות שנכנסו להימור, איבדו את עשתונותיהם. כשמישהו הלך למסור את הידיעה שבנם מת, הוא מיהר הביתה בצער, והגיע לבית וראה את אמו ואשתו בוכות ליד גופת בנם בין השכנים. אדון הזהב, מתאבל, בתוספת שיכור ונסער מההימור, טאנג חטף, ושאל את האם בקול רם מדוע ילדו נפל למים.

האם ראתה את אדון הזהב מתעסק בקול רם, וזה לא היה טוב. פיו של הצוואר רעד, אוחז בישבן, שקצותיו לא היו זולים. במקום זאת, סיפרו להם שכנים. ביודעו על מחליפו של אדון הזהב, הוא דיכא את רגשותיו, והיה כעס הולך וגובר. פוינט נזפה בכעס באמה על שלא טיפלה היטב בנכדיה. אמא הייתה, לעומת זאת, המומה, מפוחדת, רועדת

. אדון הזהב, שלא היה מודע לחוסר ההכרה שלו, זרק סכין לצד הבית, בכוונה ישירה להרוג את אמו מתוך טינה. השכנים, שהיו עדים לאירוע, סיכלו את המעצר ואמרו אזהרה, אך אדון הזהב כהה הפנים גיחך והניף את הפחזנית עד שהחליק את הסכין לעבר אמו.

הזקנה ראתה תנוחה גרועה, אז היא ברחה מהבית. הממזר כפוי הטובה, שרודף ללא רחם אחרי אמו, הלך בעקבותיו ללא רחם. הזקנה רצה פרועה, נמלטה למוות. טוב, אבל אדון הזהב לא גיחך, אז הוא לא ממש יכול היה לעמוד בקצב של אמא שלו. שכנים היו עדים לאירוע בניסיון לסכל אותו אך נמשכו על ידי צורף, והתפזרו לכל עבר. אדון הזהב הלך אחרי אמו באכזריות.

הזקנה ראתה תנוחה גרועה, אז היא ברחה למקדש, בתקווה שחסדך יעזור כאזור חנינה. לכו אל הסומברה, שם זעק הקלויסטר להקלה על בעלי החיים שנפלו. סומברה מתערבת באזהרה, ומנסה להטיף לטובה שהריגת אב והריגת אם היא חטא קטלני. להורים שלי היה הרבה כישרון שגידל אותנו להתבגר, אבל אדון הזהב לא הצליח לחזור ישר פנימה, ודחף אותו ישר פנימה כדי להרוג את האם שהתגנבה מאחור.

הזקנה, שהסתמכה על הקצב שבו אדון הזהב היה עדיין איטי, רצה מהתא אל הכנסייה וסגרה את הדלת. אדון הזהב רץ אחריו, מתפתל. הזקנה נכנסה לכנסייה. אדון הזהב אחז בסכין שנועדה להרוג.

השמיים יצרו ניסים, דברים קדושים, צידדו בטוב, הענישו את הרשעים. לפתע, האדמה שעליה צעד לפתע אדון הזהב נפרדה כמו משקלו של אדם רשע.המום, הגופה נפלה לתוך נקיק, הסכין החליקה לפתע מידו, והאדמה חזרה להקפאה. אדון הזהב ניסה להתפתל, אך האדמה המשיכה למצוץ את הזהב. ככל שהטינסל היה בהיר יותר, כך חשב אדון הזהב על חטא-הכשרון כאמיתי. הוא מצא את חטאיו בחטף, ואז היה פחד מפיו, קורא לעזרה, חושש בקול רם מפחד המוות

. הזקנה, שאמה ברחה לכנסייה, סגרה את הדלת ושרדה. אבל כששמע את זעקתו של אדון הזהב לעזרה, הוא הופתע לראות את הדלת מתהפכת. כשראה את אדון הזהב נשאב, הוא היה המום, ומיד הבין הכל. עם האינסטינקט של האימהות, הדאגה נולדת, הפחד מהתינוק גוסס. תשכחו שהוא בדיוק נהרג על ידי הרודן הזה ובקושי שרד... אהבתה של האם לילדה ) פתחה מיד את דלת הכנסייה, יצאה לראות את הילד.

הוא ראה את אמו יוצאת, אפילו עם דמעות בעיניה, בוכה מתוך חרטה. השתטחה על רגליה, הודתה האם. הזקנה אחזה בזרועו של בנה, בכוונה למשוך אותה הרחק מהאדמה המוצצת, אך לא מצאה אותה. האם, מותשת מחוכמה, הלכה להתחנן לנזירים במקדש שיבואו לעזור. כאשר תושבי הכפר מדביקים אותה, הם מבקשים להציל את ילדיהם הרעים מפגיעה.

הוא ביקש מתושבי הכפר לעשות את חאן 5, ביקש מאדון הזהב שיסלח לאמו ולדברים הקדושים שנעשו לאם, וביקש מאמא אדמה לסלוח לה. הזקנה, האם, סולחת לה על ההתנקשות בה. לאחר מכן עזרו הכפריים למשוך את הזהב מהאדמה, אבל לא משנה כמה אחיזה הם משכו, הם לא יכלו לזוז, אבל הם לא היו שוקעים. לאחר מכן עברו הכפריים לחפור את האדמה, אך באופן מוזר, באורח פלא, כמו גן עדן שחוזר על עצמו, האדמה הייתה כה קשה כפלדה,

עד כי השסע החפור קפץ ללא אפילו שריטה. זה כאילו שדברים קדושים הם בלתי נסלחים.

לבסוף, עד שהחוכמה להציל את אדון הזהב, האם והאישה קיבלו סוף סוף את המנטרה להטיף לאדון הזהב בפעם האחרונה. הרודן הקשיב לדרשה עם דמעות רגועות על פניו, הגוף שקע בהתמדה, אדון הזהב סבל במשך יום אחד, לילה אחד, ומת כשהגופה שקועה, האדמה הייתה סגורה כפי שהייתה. בעיצומו של צערם של הכפריים שהיו עדים

*-* הסיפור הזה, מר אנושת אינדרברהמה. לדבריו, הוא שמע מאמו ומקרובי משפחתו הבוגרים. זה היה מזכיר לקורא פחות או יותר *-*
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#เป็นหนี้ 5 באט, מת ונולד פרה.
פרה בשם גברת גרין מנציחה את האומה.
הסיפור קרה בקון קן. הייתה שם פרה אם בשם גברת גרין ובת חורגת אחת. גברת גרין הייתה גבר, וכלה טובה. כשנולדה האומה הישנה, החמות עדיין זכרה את האומה הישנה, לא יכלה לדבר, אבל הקשיבה לשפת העם, האנדרטה הלאומית הישנה, הלכה לחלום על הכלה, אשתו של הבן, אמרה פעם שהאם נולדה, אבל נולדה פרה, שמה של גברת גרין, כי האם חייבת לו 5 באט (אומר את שם הנושה), עדיין לא הוציאה את החוב. האם מתה, נולדה פרה, השתמשה בכוח במקום בחוב. בקשו מילדכם להשתמש בכסף כדי לשלם בשם אמו. הכלה לא העזה לספר לבעלה

את החלום. מאוחר יותר, מוחה של גברת גרין הלך לחלום על כלתה. הכלה לא העזה לספר שוב לבעלה, ואז שבועיים לאחר מכן, גברת גרין הלכה לחלום, אמר לה בנה. אותו דבר שנכנס לחלום של כלתי. כשהתעוררתי בבוקר, הבן שלי סיפר לאשתו על החלום שלו.

אשתי אמרה, "גברת גרין היא אמא שלנו. בעלה שאל, איך היא יודעת? אשתי ענתה, "גברת גרין באה לחלום עלי ככה פעמיים. האישה ענתה לי שאני מפחדת לכעוס שאם אמא שלי נולדה פרה, אנחנו צריכים להשתמש ב-5 באט של חוב במקום אמא שלי ועוד 1,000 באט כדי לקנות את אמא שלי כדי לגדל כדי שאמא שלנו תהיה מאושרת.

הבעל היה מרוצה, אז הוא לקח את הכסף לבית הנושה. מתאים לדודה שהיא הנושה של האם. כשנשאל אם אמו עדיין בחיים, הוא חייב 5 באט לחלומו, אז הוא אמר שהוא רוצה להשתמש בכסף כדי להשתמש בחוב בשם אמו תמורת 5 באט.

דודתו של הנושה אמרה שהדודה לא לקחה את הפרחים, כי הוא התפלל לוותר על החוב כשגופת האם נשרפה. הדודה של הנושה שאלה אם אתה יודע שאמא שלך חייבת לי 5 באט, הוא ענה שהפרה של דודה שלי בשם גברת גרין הלכה לחלום את אשתי פעמיים ובפעם השלישית שחלמתי, אמרתי, אמא נולדה פרה בשם גברת גרין כאן, ביקשה ממני להשתמש ב-5 באט כדי להיות חייב לדודה שלי במקום לאמא.

אז ידעתי שאמא שלי חייבת לדודה שלי. היום הבאתי 1,000 באט כדי לקנות את הפרה של אמא שלי לגדל כדי להיות מאושרת. אבל דודתו של הנושה אמרה שהדודה לא העזה למכור את אמו של אנגדוק, לגברת גרין הייתה בת חורגת אחת בעדר. אנג הלך להתקשר לאק. אם זה ילך אחריי, אני אוותר על זה.

שני בעלים ונשים, הולכים לעדר הפרות, שרים לאם הירוקה. גברת גרין שמעה אותה מתרחקת מן העדר בחיוך אחריה, ועיניה של גברת גרין התמלאו דמעות בעיניה. שני הבעלים והנשים ניגשו לעמוד זה ליד זה ובכו. כשהם עוצרים את הדמעות, הם יצאו להתרחק מבלי לבכות שוב. נראה כי האם גרין וילדיה הלכו בעקבות בני הזוג כחתנם-כלתם כבני
אדם
. בני הזוג, כשסיפרו את גינוני הפרה לדודתו של הנושה, הבינו והודו לדודה, ואז לקחו את הפרה עם הבת החורגת. תן לגברת גרין, שהיא האם בגוף הפרה, להיות מאושרת לנצח.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם נהיה איטיים, התוצאה תהיה בזבוז זמן עבור שנינו
, ואחרים ייגררו למוות.
בואו נוציא מזה את ההתמדה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם, נניח, ההורים שלנו מתים והולכים לגיהינום באווג'י
, אז "אנחנו" כ"ילדים" חושבים שאמא ואבא מתים, הם רוחות רפאים
. תאקסין צריך לעשות את זה (כלומר, לעשות סנגהה המוקדשת לזה),

ואז אנחנו מכינים דברים...., ואז אנחנו מכינים

דברים.
מעודכן בתאריך יוני 19, 2016 6:48:28pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן

קמסומי קרא, "לורד אנון זוכר שבימים ההם הוא היה הופך לאנון באומה הזאת.
הלכתי לעשות הצטיינות, וביקשתי להיות חתיך, ביקשתי להיות חתיך, ואומה אחרת נולדה נאה. הפעם, זה הלך נגד הקאנון. התנהגות בלתי הולמת ארוטית הוא אמר לו שהוא מת מהעם הזה, הוא היה בגיהינום הרבה זמן. זה היה תענוג זמני והוא היה בגיהינום הרבה זמן. צאו מהגיהינום. הוא נולד בהמה. זו פרה, ואני מתפללת שזו פרה נאה (צוחקת). אם אתה נכנס לתחרות, אתה צריך לנצח. בימי קדם הוא לא היה מתחרה. כשבעל העגלה מסתובב, העגלה אוהבת לבוא בריצה אחריה, הבעלים מתעצבן, אז אני תופס את הפרק שוב. כאן אתה אומר שאתה צודק, חמש מאות מדינות אומרות שאתה צודק, ואז שוב, שוב ושוב, ואתה נולד אדם, אדם שהוא לא פרופורציונלי, לא מתפקד מינית, אתה אומר, עבר הרבה זמן. הוא יותר ממסוגל ליישב. תראה, זו פשוט טעות איומה.
או, כמו שיש אנשים שכועסים על מיליונרים, מיליונרים הולכים לבנות מקדשים
, רוצים להעמיד פנים שהמיליונר הזה, ולשרוף את המקדש, לשרוף את התא של הבודהה. כדי לנקום בו קצת, לשרוף את המקדש, לשרוף את חדרון הבודהה, לגרום למיליונר הזה להיפגע כי הוא זה שבנה את המקדש, המיליונר הזה שמח, לב גדול, אאוץ', שמח, יבנה אותו שוב, ואז יציע את המקדש שוב לבודהה. המיליונר הזה מצליח, והוא מעמיד פנים כבר הרבה זמן. כשעזבתי את הבודהה, הלכתי לגיהינום במשך זמן רב, ואז הפכתי שוב לפריטנדר בתור בודהה. אנחנו לא מזלזלים בזה, אנחנו הולכים על שפת התהום, זה כאילו אנחנו מטפסים על שפת התהום ולא הולכים על קרקע שטוחה, כאילו אנחנו
מטפסים על חבל, אנחנו לא יכולים לפספס את זה, אנחנו
צריכים להילחם. אדם אחד הכיר אחד את השני, אבל הם פספסו את זה. פעם הוסמכתי כנזיר, כנזיר ואחר כך כנזיר, אבל לא עשיתי כלום. זה לא עושה שום דבר מועיל, כי בימי הצהריים, לא היה שום שיעור או תרגול כוהנים, שהוסמך על פי המסורת, אז היום נמשך, המוות מהעם הזה הולך להיות פרה, ואני חייב את זה לתושבי הכפר, אבל אני לא עושה שום קארמה רעה. כשהייתי עגל, הכפריים שמו אותו במקדש, והצעתי אותו בחזרה למקדש הישן שהיה פעם נזיר.

אני לא יכול לזלזל בסמסרה, פספסתי הצצה כל כך הרבה זמן. זה כאילו שאנחנו מטפסים על הר, אנחנו נופלים לתהום, לא קל לעלות. אתה צריך להיות חזק, אתה לא יכול להילחם בתשוקות שלך, אבל להילחם חייב להיות אינטליגנציה, כמו שאנחנו מטפסים, אתה צריך להיות אינטליגנציה, לא לטפס בטיפשות. עכשיו עייף, קח הפסקה. מצא מוט ברזל סלעי, תנוח קודם. התפללנו עכשיו, היינו מותשים ועשינו שלום, הרגיעו, ואז למוח היה כוח ואז באנו לגדל את חוכמתנו ולדעת שוב את ליבנו. קשה לחזור אחורה, זו הזדמנות נהדרת עבורנו לראות את הבודהיזם.

מאת: לואנג פראמוד פמושצ'ו
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
תמונות ציר זמן
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כשאתה חי, אתה נהנה מהעולם. אז שכחתי. האם אינכם מחפשים את הליבה השימושית האמיתית של החיים
, מתפללים זה לזה?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
• לאהוב מישהו זה קל
כי קל להשתמש בלב שלך לבד.
אבל קשה
להמשיך הלאה, כי זה דורש חשיבה טובה יותר.

• אהבה היא תנאי, המסתמך על "היתרונות הישנים" שבעבר היו מתקיימים יחד, נוהגים

,
נפגשים ומתרגלים.
והסתמכות על "היתרונות החדשים" גורמת לדו-קיום לשרוד
.. .
.

• הרבה פעמים אני צריכה להיפרד או להתפצל.
גלה כן, כי שום זכות חדשה ביחד לא
מגיעה, אבל בגלל ששום זכות חדשה ביחד לא יוצרת

facebook.com\Dungtrin.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
העלאות לנייד
יש 4 דברים של קארמה מילולית, לא רק שקרים: 1.ספר שקרים, 2.דבר מילים ערמומיות, הסית אנשים להתפרק, 3.אמור ניבולי פה, פגע באחרים, 4.דבר הזיה, דבר ללא תועלת ודבר.
יש ארבעה דברים בקארמה מילולית, לא רק בשקרים.
1. ספר שקר.
2.לדבר ערמומי, להסית אנשים להתפרק
, 3.לומר גסויות, לדבר מילים פוגעות לאחרים
, 4.לדבר הזיה, לדבר ללא תועלת, ולדבר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
• השלבים הקשים
ביותר להשיג דברים קשים.
זו החלטה שצריך לקבל.

• הדרך הטובה ביותר
לחיות את חייך היא להתמודד עם היום הזה לפני שאתה מתכנן ליום המחרת
, לא רק למחרת.

• תכננו מראש
. זה נקרא לחיות עם מטרה
, לדאוג מראש
. זה נקרא להיות מוצף בחיים מבוזבזים.
👍🎉😁
המורה דנגטרין
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אחים הם אלה שנולדים אחד אחרי השני, למה להילחם, למה לחיים יש סיכוי להצליח, למה החיים לא קל לראות, למה

לחייך אחד לשני, למה

#คําสอนพระอรหันต์.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מה שגורם לכך שאין רחמים אחד על השני
.....
מה גורם לזה
? אין חסד אחד לשני
. .
מה גורם לזה
? אין נדיבות אחד כלפי השני
. .

מה שגורם לאנשים להיות לא נחמדים זה לזה הוא חוסר שביעות רצון. גותון, מורת רוח. קנאה (כולל עינויים), רדיפה.

אם ללב יש
או תאווה. תאוות ויבהבה (רוצה שהוא יידע את האמת) (לא רוצה שהוא יידע את האמת)


*ארהאט גם רוצה
שאחרים יהיו מוסריים. אבל הוא מורכב מברהמה ויהארה.*

אבל אם אלה שמתפללים לראות את זה לאחור, זה דבקות.
שיש לנו זהות, שהוא קיים
, שהוא חושני, שהוא
צודק.

כל הדברים הם ארעיים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מה גורם לכך שאין חמלה זה לזה?



אין חמלה אחד לשני?



אין נדיבות אחד כלפי השני?


תשאלו כל אחד, וכל אחד יכול
לענות, "זה בגלל חוסר שביעות הרצון.
לכן אני לא רוצה להיות רחמן. לכן אני לא רוצה להיות נחמד.
מה הסיבה לחוסר שביעות רצון?"

כלומר

לגבר נאה יש 10 נשים.

אותן 10 נשים, שכולן הסתפקו ברצון לעשות אהבה לבד

.......

אבל אותו רסיס נאה של בחירה.
"אז היא לא מאושרת.
ועמדו ובכו",

#ความไม่พอใจ נולד מתוך שביעות רצון. זהו

. מאוחר יותר, נשותיהם של עשרת
הסאנג'י התיישבו כדי להתאים את סבלם:
"הסבל הזה נגרם על ידינו. היו מרוצים. בואו פשוט נאהב אחד
מאיתנו, אבל עכשיו, לעולם לא יהיה לנו סיפוק כזה יותר. למרות הרגלת הרגשות ששימחו אותו, הוא היה מזהיר:
"כדי לחזור לאותו סיפוק, היינו אדישים לאותה תחושת אזהרה, ואז

עשר הנשים אימנו
את ליבן להיות לא מרוצות מהשרידים,

והלב נעשה יותר ויותר
ויותר. הסבל בגלל השרידים הלך לבית של אשתי. אחרי זה, זה דעך.

כי זה מספק. אז חוסר שביעות רצון לא קורה.

אין "סיפוק" במה שאנחנו רואים
, לא נסבול בגלל הראייה.

אין "סיפוק" במה שאנחנו שומעים
, לא נסבול בגלל הצליל.

אין "סיפוק" בריח.
לא נסבול בגלל הריח.

אין "סיפוק" בטעם, לא נסבול בגלל הטעם
, זה יכול להיות מתוק, זה יכול להיות מלוח, זה יכול להיות חסר טעם, זה יכול להיות טעים. לדוגמה, 10 שנים בכלא, האוכל של היום הראשון היה טעים מאוד
, אבל למחרת,

עד יום השנה העשירי. יש רק אוכל חסר טעם, הוא סובל בגלל הטעם של האוכל.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ראה היסטוריית עריכה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
קרא את היסטוריית העריכה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אישה או גבר שנכנסים בזמן שלא נפרדנו מחבר. .part
זה צמד גדול, לא מריטוקרטיה.
אם אתה מחבר את זה יחד. אני לא אראה שום דבר בשלב מוקדם. רק כשהוא קשור.
קשה להתחיל לראות הרבה דברים. מחשבות
לא תואמות סותר, מריבה, עדיין חושב ללכת לאהוב ולפלרטט עם אחרים ליתר ביטחון.
לגופו של עניין, זה בכלל לא המקרה.
לזוג הברכה הזה יהיו מוחות דומים.
קל להתאים את דעתכם זה לזה. יש דברים דומים, כמו, נניח, ללכת
לשוק יחד.
כשהלכו יחד, הנשים קנו את הציוד שרצו לקנות, ולפני שחזרו לקנות 5 קציצות,
המשמרת הייתה אוכלת והולכת.

לאחר מכן קנו הגברים את הציוד שרצו לקנות
, וקנו 10 מקלות, שאותם היו לוקחים לבתיהם

. כשיצאתי מהשוק, מצאתי
את אחד הכלבים בצד הדרך נראה כאילו הוא סוחב, מזיל ריר,
כמו מבקש אוכל לאכול
.
האישה, שראתה את הגור, חשבה שזה "פתטי", ואז חילקה את הקציצות לכלב עץ.
הצד של הגברים כשראיתי את הגור, חשבתי, "הוא
רעב, אני צריך לקחת את זה כמובן מאליו".
לשני אלה, במבט ראשון, הייתה מנטליות כזו, ללא כל לחץ כפייתי זה על זה, וזה על זה
בכלל.
הנה דוגמה אחת למישהו שיש לו אמונות דומות
, והם הולכים לשרוד, לראות אחד את השני שוב בגלגול הבא
, 2. אבל אם הצד הנשי חולק את הכלב, והצד הגברי חושב, "
אה, אפילו החברים שלנו.
כנראה שגם אנחנו צריכים לקחת את זה".
זה נקרא אמונה, ויחד הם ניצלים
, והאומה הבאה נפגשת שוב
, אבל אם הצד הנשי מחלק את הכלב
,
והצד הזכרי חושב".
למה לתת לזה ללכת, הה..."
זה נקרא אמונה, אמונה לזה היא לא שווה.
החבר'ה האלה נרתעים משום מה, קשה להגיע אליו.
בגלל סדר הגודל הזה, המחשבות לא ממש משתלבות או נעלמות.
באותו אופן, הולכת להיות קטטה בבית, גירושים, מכות,
הרג.
זוגות מלכותיים הם לא רק אמונות, אמונות זהות או
נשענות באותו
אופן. אבל בקאנון, יש תודעה שנמצאת באותו כיוון, או דומה,
כמו לא לאהוב להצטופף עם אף אחד
. אני לא אוהב לשקר, לפגוע באף אחד, לפטר אף אחד.
אני לא חושב שאני משחק עם מישהו אחר כמו
חיות, כלבים, חתולים
. כל החברים המלכותיים הישנים ייכללו ב-4 פסוקים, 1.אמונה, 2.קאנון
, 3.ג'קה, 4 חוכמה.
חוכמה דומה בפתרון מצבים.
בחיים זה שונה.

זה סיפור נוגע ללב באותה מידה. הוא כמו הכשרון
, הזוג המלכותי הזקן הוא כזה.
הם היו יחד ועמדו מההתחלה
, עד יום מותם. לא, אין בית שבור. אם הבטן היא חבורה.
מלאכים באים כילדים.
הזוג המלכותי הישן הוא נדיר ביותר.
רוב הניצולים כיום צריכים לעשות את הדבר השני
: להסתגל זה לזה.
כוונו את דעתכם יחד.
כאשר מנגינה תודעתית מתקרבת זו לזו, קשה לריב זו עם זו.
נשים מוציאות כסף טוב, אבל הצד הגברי אוהב לחסוך, קשה לחיות
יחד. זה, נשים צריכות להסתגל,
אבל רק אם הן לא מסתגלות.
בצד הגברי, הוא איבד את סבלנותו
. בואו נפסיק. אני לא יכול לחכות להמשיך לצאת איתה.
בואו נהיה
רווקים, עד שתמצאו אישה שההרגלים הדומים לה הם כמו הצלה, זה הולך, ושורד
.

מאמר מוסף # יש הרבה עקביות.
כך גדל הסיכוי שתשרוד עד שאתה
(הכלב) הוא הכלב.בעולמות רבים נולדה האומה כאדם
. זה לא ראוי לאכילה בכלל.)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אתה רואה רק דברים רעים, דברים רעים.
של אחרים, עד שהם כולם

. למה הוא כזה?
למה הוא עשה את הדוגמה הזאת?
למה הוא אמר את זה?

בואו נסתכל על ההרגלים הרעים שלנו
, שקשה לפתור.

אנחנו יכולים
להפחית את האזהרות שבלבנו אליו, ופחות
לסבול
#ผู้ที่ไม่ทําผิดเลย
. זה לא פסול. זה רק הבודהה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

#การดูมวยบาปหรือไม่ צופה באגרוף, שם הוא מכה זה את זה באגרופים. דם נשבר, דם זרם על הבמה.

נניח, הסיעה הכחולה. לבעוט בגבעול הצוואר, בצד האדום עד שהצוואר נשבר או שהזרוע שבורה, או שהמסגרת שבורה

, ואנחנו מרוצים מהצד הכחול
"כן..טוב מאוד, קח את זה..קח את זה.."

התודעות שלנו כבר מעורבות בזעם הקארמה.

הנזירים היו מכנים את הסימפטום המשמח הזה "סומנמבוליזם", כלומר
שמחה. מרוצה

אם
אנו מוכנים להיות מרוצים ממעשיהם של אחרים בדרך צדקה, אז יש לנו חלק בקארמה טובה (צדקה).

אם מוכן להסתפק במעשיהם של אלה החוטאים, צדקה.
מה זה אומר להיות מעורב במוטוקרוס

וקארמה גרועים?

קארמה היא המעשה, הפיזית, המילולית, הנפשית

, מוטוקרוס הוא תוצאה של פעולה.

לדוגמה, אנחנו רואים שודדים שזורקים פצצות לאמצע השוק, שם יש הרבה אנשים בשוק
. מתים, מתים במאות. אלפים כאבו, נבהלו
, עשרות אלפים נרתעו

. ואז היינו מרוצים ממעשיו של הגנב, וקיבלנו את שם הלב שחטא.

לאחר החטא, יהיה מוטוקרוס שיישא פרי
: כל גלגול יהיה קצר מועד עד שהמוטוקרוס יתפוגג.

אבל כאן, צופה באיגרוף, רואה אותו בועט בצד האדום. הוא נפגע, יש לו צוואר שבור, זרוע שבורה וכו', אנחנו מרוצים, אנחנו
הולכים לקבל מוטוקרוס כמו בועט

.
בעתיד ניפגע, או שהעצמות לא יהיו שלמות וכו'.

באשר לעצמות, גם


הן אינן שלמות , #เหตุที่โพส כי יש סיבה לכך.

הבודהה, שהוא בודהיסאטווה, הוא עדיין אדם רגיל.
הוא נולד בכפר דייגים
, והוא היה בצעירותו, ובאותו יום ראה דייג הורג דגים.
הוא היה מרוצה מהאופן שבו תה דיג הרג את הדגים.

זהו סיפורם של רבים מגלגוליו שסיפר לנזירים.
שהסיבה לכך שהיה לו כאב ראש חמור וטרמני, בגלל הקארמה שהוא היה מרוצה ממנה בשמחה עם הדייגים בג'אפלה".

אז אנחנו, שרואים מי עושה טוב שהוא צדקה, נהיה מרוצים.
לראות מישהו עושה רע זה צדקה חוטאת.
אל תהיה מרוצה, אל תהיה מרוצה.
ראה מי מדבר טוב על צדקה,
להיות מרוצה.
לראות מישהו אומר רע זה חטא של צדקה.
אל תהיה מרוצה. אל תצטערו
, אבל תסמכו עלי שאני מטומטמת רגליים ולא תיקלעו לקארמה גרועה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#คบเพื่อน למען חברי פייסבוק היפותטיים

. בפייסבוק), יש רק בני נוער, בעיקר

נשים
, נזירים במקום
חברים נזירים. זה הרעיון שהוא מתבשל.

זה בגלל שעשינו את זה בעבר.
כשאני לא מוסמך, זה בכל מקום. מי יפה, מי חמוד.
עכשיו, בשלבים, יש רק כל כך הרבה מחברותיה המתבגרות. אני לא יודע הרבה אחד על השני, כי הם לא חברים אמיתיים, הם חברים במערכת השלבים.

אני אחד מהם. אם אנחנו רוצים שיהיו לנו חברים אמיתיים בחיים. בואו לא ניצור את זה:
1.אחווה. לאלטרואיזם
2.תחשוב חד צדדית. לוותר קצת, בתקווה לקחת הרבה.
3. הקלה עם דברים רווחיים
4.כאשר לחבר יש עבודה בטענה לכישלון
5.יש סכנה, אז הוא בא לעזור בעבודה של החבר.
6. בנוכחות שבחים, מאחורי הרכילות.

האמת היא שיש יותר משישה #เพื่อนดีๆมีน้อยๆ #ถนอมรักษาน้ําใจกันหน่อยนะ

נוספים

. התיידדו למען האנוכיות
,
זה כאשר כל מי שמועיל הולך להתיידד עם חבר כדי לאכול את היתרון הזה.
ואז, כאשר חבר הוא חסר תועלת, הם משאירים חבר

, ויהיה אחר, במילים אחרות, שאנחנו חייבים לחפש לטובתנו. כדי שנוכל לפרוח
. אני חבר טוב. זה צריך למצוא דרך להסתדר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לשקול...
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תודה רבה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.


#เราอโหสิกรรมให้หมดนะ פעם היו ילדים שנזפו בנו, אז ריחמנו מאוד, אז
חשבתי בלבי שזה לא יהיה רק ילדים
שנהגו להשמיץ אותנו פיזית, מילולית, בלב

, כי בעתיד לא אראה את אחי שוב הרבה זמן
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העם הזה. האמת היא שניצול עצמי הוא
השגת דהרמה מתקדמת.

לא יפנק יותר את תשוקותיו של אף אחד,

בגלל המנעד הדתי של הבודהה.28 הוא הלך לעולמו.
צרכנו לך חמישה ארוטיקה. נולד אכזר נולד אנין טעם של משקאות חריפים, נולד הרמפרודיט. נולד נכה. נולדה כפטרה, נולדה כאישה
. נולד כסוחר, נולד כחקלאי. נולד כתרנגולת. נולד כמורה ולפני שהפך לגלגול הזה, זה היה מלאך

. העם הזה הוא כבר בן אדם, כבר יודע את תורתו של השילוש הקדוש. באופן טרגי, הבודהה ראה את הסכנות בסמסרה. לא, הומלסים בעולמות שונים זה מספיק. העם הזה ינצל את עצמו, את האריה, את היחיד.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הלב מאוד צלול ובהיר, עד שיש מלאכים לראות
, אה. איזה אור
זה?

הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בתחילת התפילה, התודעה תראה קצת אושר, קצת סבל, קצת פסיביות על פי החוכמה הבסיסית

, ותתפלל הלאה, התודעה
תחזור על הזרימה, ואתם תראו את הסנגהה (מחשבות, כמה כוונות טובות,
כמה כוונות רעות).

מעולם לא ראיתי רעיון לפני כן.
מעולם לא ראיתי רעיון, ראיתי רעיון.

אבל אתה יודע, בעבר סבלת בגלל המחשבה.

אם הוא יתפוס את הרעיון, הוא ימשיך לבשל.
אם אתה נהנה ממנו, תמשיך לבשל.
אם הוא לא יתפוס אותו, הוא יכבה אותו.
העלאות לנייד
עבודתם של הנזירים בתקופה הבודהיסטית נועדה בעיקר להשתחרר, אך בימים אלה כבר קשה למצוא אדם שעובד כך מכיוון שהוא לא מבוגר מספיק (הוא לא רוצה להשתחרר)....
עבודתם של הנזירים בתקופה הבודהיסטית
נועדה בראש ובראשונה

להשתחרר. קשה למצוא מישהו לעבוד איתו ככה.
כי הוא עדיין לא זקן (הוא עדיין לא רוצה להשתחרר)....
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מה זה יאנטסנה?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנחנו סגפנים לעזוב את העולם.
אנחנו סגפנים כדי לצאת מהחושניות, טוסה, מוהא

, לחשוב שמה שאבד, לא בסדר
, כי זה לא היה שלנו מאז שהפסיכופתולוגיה הראשונה נוצרה.
מעודכן בתאריך אוגוסט 11, 2016 2:28:50pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.♠️
Dungtrinfacebook.com
הורים הם ההשתקפויות החזקות ביותר של הקארמה שלנו.

קארמה פירושה: פעולות פיזיות, מילוליות ומנטליות)
מוטוקרוס פירושו: התוצאה
של פעולות
כגון
פיזיות • היא שאם נלך ונניח את רגלינו על אמא שלנו
, זה יושג כקארמה פיזית באופן מיידי, ויחטא פעמים
רבות יותר מאשר לשים את הרגל על אמא של מישהו אחר. מילולי • אם ננזוף בך בכעס, גותון
יצליח מיד כקארמה מילולית, ויחטא פעמים
רבות יותר מאשר לנזוף באמא של מישהו אחר. מבחינה מנטלית • העניין הוא שיש לך קשר זדון. תחשבו על פיתוי אמא או אבא

• הורים הם שורש החיים
, אם לא מטפחים את השורשים, קשה לפרוח בחיים.

• משקל הקארמה הטובה שאתה עושה להורים
שלך יגרום בבירור לשפל
. גם אם הגלגול הנוכחי משוחק על ידי קארמה
ישנה רעה, זה יעזור
להקל על המשקל לפי הצורך

: כדי לשאול מי נדרש לחשוב על הורים
, יש לענות כי הטבע מוגדר
, ונקבר בהבנה כי ידיעת ההורים היא תכונה גבוהה אופקים.
אנשים יודעים אם יש להם לב גבוה או לב נמוך
, וקל לזכור כמה חשוב להורים לזכור כמה חשוב

להיות הורה, "כי הורים יכולים לחיות בלעדיך
, אבל אתה לא יכול לחיות בלי ההורים שלך".

• עבור הורים, זהו חריג מיוחד, לא משנה כמה
טוב ורע זה יכול להיות, אם עושה את זה לך והם מביא אושר ושגשוג
. כי זה נקרא להכיר אנשים, זה נקרא לתגמול, זה נקרא באמצעות חובות שיש
להשתמש בהם
, כל עוד אתה לא משתמש בחובות כל עוד
החיים מלאים בלחץ

. • כאשר משתמשים בחוב הורי עם אושר
. יש שמחה,
הלחץ הוא קוטבי הפוך.
היא להפוך לדחיפה לקרקע גבוהה יותר.

• מכיוון שההורים והארהאטים הם דברים גדולים
, מה עושה להם החסד העליון על בסיס
קבוע? לפיכך, הוא הניב השפעה עקבית לאורך כל חייו בגלגולים הבאים.

• אומנה של הורים
או תורמים לחיות בנוחות
תהיה
ערובה לכך שגם העם הזה וגם הבא
אחריו. יפרח בפרנסה עוד יותר
, כאשר שניהם יורשים מהקשישים
. לא להיחטף או לגרום לאבד מורשת בלתי סבירה

: זהו עיקרון המשקף זאת.
כולם הם היורשים של הקארמה שלהם,
כולם הם היורשים של הקארמה שלהם.

. .



אבל אם זה כפוי טובה, זה הולך להיות עונש כבד.
לא משנה מה יידרש כדי לפרוח, זה יהפוך לשפל
בלתי צפוי
: תודה גם אם הוא עובר בירושה, הוא נופל בעיצומו של ערבוש.
או אפילו אם האוצר
לא מת, הוא הופך לדבר חם להחזיק בו.
זה אומלל בגלל אוצרות היתרונות הישנים
, ללא היתרונות החדשים של הכרת תודה, לשמור על השלום

• אם אי פעם חשבתי שהקארמה שנעשתה להורים לא הייתה כל כך הרבה.
בואו נשנה את דעתכם.
כי כשאני מקבל את התוצאות ישר.
זה דבר קורע לב בדורות הבאים

, ואני זוכר את הסצנה שהממזרים חוו.
מה זה נעשה להורים שלי<ב1?77> אולי מאוחר מדי לפתור משהו.
עבר הרבה זמן.

• העונש של לחיצות ראש בראש השתמש בהרבה אנשים כדי להרדים עבדים.
זה גם קל יותר, לוחץ על ראשו של ההורה בראש בראש מלוכלך, רואה את ההורים כמשרת
, ולוחץ על הראש באמצעות כל העם
. זה יכול היה להיות בערך באותו משקל כמו העיתונות של ארהאט.
ידעתי את זה זמן מה.

• קארמה נזרקת למשפחה נמוכה
. חייב להיות סוג בלתי נמנע של משרת. המאבק לא לשרוד,
זה כולל לחיצה על ראשו של הקב"ה. לחץ על הראש באמצעות ההורים
, או לחץ על הראש באמצעות הרבה אנשים.

זאת אומרת, יש קטע של חשיבה.
שיהיה לך לב יהיר, גאה.
להחזיק בזכויות או לנצל הזדמנויות הנמצאות בעמדת עליונות.
מקם את הכוח להשתמש באנשים עם הלב שלהם כדי לחשוב על רדיפה.

• ההורים הם שורש ההוויה שלך.
אנשים יכולים
להזין את השורשים שלהם כדי לצמוח, או לפחות להשתנות לטובה.
זה על להפוך את עצמך מפואר.

תחשבו טוב יותר על התמונה.
אל תפחדו מהחטא של ריב עם הוריכם, בואו נפחד שלא יהיה לכם חלק כדי לקרר את הוריכם
!

.

• חשיבה על גידול הורים להיות מאושרים הן פיזית והן נפשית.
זה חצי לב.
אם זה הולך להיות מתוגמל בצורה הולמת.
אתה גם צריך שיהיה לך סיכוי.

רוב הסיכויים שלאבא ו/או לאמא שלך עדיין אין מקום לעצמם
: ידע, אמונה בקארמה ובקארמה
. אין עדיין קונצנזוס.
אין עדיין התיישבות בקאנון
, ואתה יכול לשכנע אותם להאמין בקארמה
, לאמן
אותם לאכול עד שהם לא יוותרו, ואז אתה יכול להיות משוכנע לאבד משהו.
תרגלו התנהגות בלתי הולמת והרגישו אשמה קשה
, ולכן אתם מתוגמלים

. • אחד האופי המיוחד של השימוש שלך בחוב הצטיינות הוא שככל שהחוב
גבוה יותר, כך אתה משתמש בו יותר בהתאם
. תקבלו ציון חיובי עצום.
המשקל של קארמה טובה שאתה עושה להורים שלך יגרום בבירור לשפל
. גם אם הגלגול הנוכחי ישוחק על ידי קארמה
ישנה ורעה, זה יעזור.
הקלו על המשקל כך שיהיה קל למדי.

• אם אתה לא נותן בחזרה להורים שלך בכלל.
במקום זאת, ילדכם יבצע את חובות ההשבה.
האם הקארמה שלך תמשוך את מי שיהיו מכונות הכביסה?
ואין הכרת תודה. אם אין לכם ילדים, גלגלו את החוב שלכם לחיים הבאים במשחק הבא.

מצד שני.
אם יש לך ילדים, אז זה לא אחראי לטפל טוב באשתך.
המשמעות יכולה להיות דחיית פירעון חובות ישנים.
זה חייב להיות מסודר כי הילד שלך עשוי להיות חייב שלך
. אבל גם אתה אולי היית חייב לו חוב בעבר (וסביר להניח שכן).
אם הוא בא לגבות את החוב, אז לא להשתמש
בו. בגלגול הבא, יש לך זכות גבוהה להיוולד להורים חסרי אחריות
. לגדל בצורה זרוקה, או להשאיר מישהו אחר להאכיל עד שאתה
מביך ויש לך בעיות מגיל צעיר.

• בודהה שיחזיר את חסד הוריו
. המפלט האמיתי הוא הבנת הדהרמה.
אבל שאנחנו צריכים לגרום לעצמנו להתפלל עבור

. < .<b1150>
52>
: התשובה היא לעשות רק קארמה טובה.
כי הבודהה אמר:
יש לנו קארמה כגזע, יש קארמה כמקום

לידה , אז אל תהיה פחות מאושר, ואל תהיה
מרוצה מהקארמה הישנה ששלחה אותנו לחיות עם ההורים שלנו, טובים או רעים, בגלגול של היום.

איזה סוג של הורים אתה רוצה בפעם
הבאה , בוא נתנהג ככה למשך שארית חייך, וזו
הבחירה. אפשרויות מינים חדשים מסופקים

.


טוב לגדל ילדים.
זה חייב להיות חשוב מאוד לקחת בחשבון
כי אלה הם יצורים חיים, איך אנחנו נותנים להם חיים?
כשמגיע הזמן לחזור לעינינו, גם חיינו הם כאלה.

• הטבע מכריח אנשים לרצות להביא ילדים לעולם
, אלא אם כן הם רוצים להיות חופשיים.
אני עדיין לא יכולה
להרשות לעצמי לחיות, אני לא מרגישה שאני חזקה כמו אבא שלי.
חוסר רוך כמו אמא

~ חוץ מזה..
אלה שצברו כל כך הרבה יוקרה בשחרור
בגלגול האחרון לא ירצו להביא ילדים לעולם
, גם אם הם יכולים לגדל את עצמם. להעפיל כאבא ואם

: הבאת ילדים לעולם עדיין לא נשפטה להיות ראויה או חוטאת.
אם אתה עושה הרבה נוחות, זה דבר טוב.
אז יש מריטוקרטיה שהיא מריטוקרטיה
לאנשים
. • עם מה אנחנו עושים טוב או רע?
אני אראה את עצמי בצורה הכי ברורה כשתעשה את זה איתנו.
אם לא תשלם לו מזונות, נתגלגל שוב

• אין לך זכות לצפות לאיך שאתה נראה.
אבל היתה לו כל זכות לצפות
עד כמה עדינות הפנים שלך הביטו בו

בזמן הכניעה שלו. • קונפליקט אם-ילד הוא
בעיה גלובלית. זה לא נחשב לחטא.
אבל אנחנו פשוט לא חושבים או מדברים אחד עם השני עם זריקות או כעס

, עבור ההורים
, אם אתה מגדל את הילד שלך מה שאתה רוצה שהם יהיו.
לעולם לא תכיר את ילדך
, או את זהותך

האמיתית.
אנחנו צריכים לדבר עם הורים טובים.
תן לך להבין מי אנחנו
, כך שאתה לא צריך להתווכח אחד עם השני, לדבר עם סיבה ותוצאה

. • הבודהה אמר:
לכל אחד יש קארמה כמקום לידה, כך שקארמה תדע
ותבין איזה סוג של הורים צריך להקצות לילד
. זה לא שאנחנו רוצים כל סוג של ילד ויש דרך להשיג את זה.

• הזכות לבקש את הילדים הטובים ביותר, הדבר היעיל ביותר
שראיתי במובנים
רבים, הוא לעשות זאת מתוך כוונה:
אם מלאך כלשהו רוצה לבוא לזכות, לקאנון, להתפלל.
אנחנו הולכים להיוולד ל

• אף ילד לא עקשן
. רק ילדים לא מבינים את זה.
למה
מבוגרים מבקשים לעשות את זה?
• הילד יתעניין
בכל תשובה שהוא חושד בה
, אך יתעלם מכל הוראה שמעוררת חשד.

• הוראה מיושנת סוחפת את הילדים בעבר
, הוראה חדשנית גורמת לילדים לרצות לבנות את העתיד
, ההוראה המודרנית מכניסה את הילדים להווה

• מכניסה ילדים לצרות, ולעולם יהיו יותר בעיות מזה.
הפוך את זה לובעולם יהיו אנשים שינסו להיפטר מהבעיה.

דנגטרין
http://www.facebook.com/Dungtrin
מעודכן בתאריך אוג 12, 2016 7:05:59pm
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם צ'אן סודה, קאסמסאט ו-12 אחרים.
תייגת את צ'אן סודה קסמסאט, אונצ'אלי סיריוואל, צ'ונלאצ'אי דואנגקאו, סוויטרי ראקונג, סאצ'ארון קאסמסאט, וארגאג' אינדרקוט, קיטיפונג. אינדרה לבנה, פוי צ'וטימה, פרטר מוס, ראש השנה פורנוטיפ, צ'נדרפורן ראטקאו, פראנג קונג ופצ'רין קאסמסאט
הורים הם ההשתקפויות החזקות ביותר של הקארמה
שלנו, #ควรอ่านนะจะได้ปฏิบัติถูกต่อท่าน , אם אתה לא נותן בחזרה להורים שלך בכלל
, איך זה הולך להיות?
אם אי פעם חשבתם שקארמה נעשתה להורים שלכם, זה לא היה הרבה.
בואו נשנה את דעתכם.
כי כשאני מקבל את התוצאות ישר.
זה קורע לב לגבי הדורות הבאים.

קארמה פירושה :p פעולות היסקליות, מילוליות ומנטליות)
מוטוקרוס פירושו: אפקט.
מוטוקרוס+קארמה פירושו: ההשלכות של פעולות קארמיות, כגון

: פיזי • האם שאם נלך ונניח את רגלינו על רגליה של
אימנו, ואז מיד נצליח פיזית, יהיו חטאים,
חטאים גדולים פי כמה מאשר לשים את רגלינו על אימהות של אנשים אחרים.

מילולית • אם נוזף בך בכעס, הגותון
יצליח מיד כקארמה מילולית, יהיה חטא,
חטא שהוא גדול פי כמה מנזיפה באם של אחרים.

מבחינה מנטלית • מדובר בקשר של זדון איתך. תחשוב על הרוע נגדך עם הלב שלך. בלתי נסלח

• מכיוון שההורים הם שורש החיים
, אם הם לא מזינים את השורשים, החיים קשים לפרוח.

• משקל הקארמה הטובה שאתה עושה להורים
שלך יגרום בבירור לשפל
. גם אם הגלגול הנוכחי משוחק על ידי קארמה
ישנה רעה, זה יעזור
להקל על המשקל לפי הצורך

: כדי לשאול מי נדרש לחשוב על הורים
, יש לענות כי הטבע מוגדר
, ונקבר בהבנה כי ידיעת ההורים היא תכונה גבוהה אופקים.
אנשים יודעים אם יש להם לב גבוה או לב נמוך
, וקל לזכור כמה חשוב להורים לזכור כמה חשוב

להיות הורה, "כי הורים יכולים לחיות בלעדיך
, אבל אתה לא יכול לחיות בלי ההורים שלך".

• עבור הורים, זהו חריג מיוחד, לא משנה כמה
טוב ורע זה יכול להיות, אם עושה את זה לך והם מביא אושר ושגשוג
. כי זה נקרא להכיר אנשים, זה נקרא לתגמול, זה נקרא באמצעות חובות שיש
להשתמש בהם
, כל עוד אתה לא משתמש בחובות כל עוד
החיים מלאים בלחץ

. • כאשר משתמשים בחוב הורי עם אושר
. יש שמחה,
הלחץ הוא קוטבי הפוך.
היא להפוך לדחיפה לקרקע גבוהה יותר.

• מכיוון שההורים והארהאטים הם דברים גדולים
, מה עושה להם החסד העליון על בסיס
קבוע? לפיכך, הוא הניב השפעה עקבית לאורך כל חייו בגלגולים הבאים.

• אומנה של הורים
או תורמים לחיות בנוחות
תהיה
ערובה לכך שגם העם הזה וגם הבא
אחריו. יפרח בפרנסה עוד יותר
, כאשר שניהם יורשים מהקשישים
. לא להיחטף או לגרום לאבד מורשת בלתי סבירה

: זהו עיקרון המשקף זאת.
כולם הם היורשים של הקארמה שלהם,
כולם הם היורשים של הקארמה שלהם.

. .



אבל אם זה כפוי טובה, זה הולך להיות עונש כבד.
לא משנה מה יידרש כדי לפרוח, זה יהפוך לשפל
בלתי צפוי
: תודה גם אם הוא עובר בירושה, הוא נופל בעיצומו של ערבוש.
או אפילו אם האוצר
לא מת, הוא הופך לדבר חם להחזיק בו.
זה לא סוסב. אוצרות בהשראת יתרונות ישנים
, ללא יתרונות חדשים של הכרת תודה, כדי לשמור על השלום

• אם אי פעם אתה חושב שקארמה נעשתה להורים שלך, זה לא כל כך.
בואו נשנה את דעתכם.
כי כשאני מקבל את התוצאות ישר.
זה דבר קורע לב בדורות הבאים

, ואני זוכר את הסצנה שהממזרים חוו.
זה משהו שנעשה להורים שלי.
אולי מאוחר מדי לפתור משהו.
עבר הרבה זמן.

• העונש של לחיצות ראש בראש השתמש בהרבה אנשים כדי להרדים עבדים.
זה גם קל יותר, לוחץ על ראשו של ההורה בראש בראש מלוכלך, רואה את ההורים כמשרת
, ולוחץ על הראש באמצעות כל העם
. זה יכול היה להיות בערך באותו משקל כמו העיתונות של ארהאט.
ידעתי את זה זמן מה.

• קארמה נזרקת למשפחה נמוכה
. חייב להיות סוג בלתי נמנע של משרת. המאבק לא לשרוד,
זה כולל לחיצה על ראשו של הקב"ה. לחץ על הראש באמצעות ההורים
, או לחץ על הראש באמצעות הרבה אנשים.

זאת אומרת, יש קטע של חשיבה.
שיהיה לך לב יהיר, גאה.
להחזיק בזכויות או לנצל הזדמנויות הנמצאות בעמדת עליונות.
מקם את הכוח להשתמש באנשים עם הלב שלהם כדי לחשוב על רדיפה.

• ההורים הם שורש ההוויה שלך.
אנשים יכולים
להזין את השורשים שלהם כדי לצמוח, או לפחות להשתנות לטובה.
זה על להפוך את עצמך מפואר.

תחשבו טוב יותר על התמונה.
אל תפחדו מהחטא של ריב עם הוריכם, בואו נפחד שלא יהיה לכם חלק כדי לקרר את הוריכם
!

.

• חשיבה על גידול הורים להיות מאושרים הן פיזית והן נפשית.
זה חצי לב.
אם זה הולך להיות מתוגמל בצורה הולמת.
אתה גם צריך שיהיה לך סיכוי.

רוב הסיכויים שלאבא ו/או לאמא שלך עדיין אין מקום לעצמם
: ידע, אמונה בקארמה ובקארמה
. אין עדיין קונצנזוס.
אין עדיין התיישבות בקאנון
, ואתה יכול לשכנע אותם להאמין בקארמה
, לאמן
אותם לאכול עד שהם לא יוותרו, ואז אתה יכול להיות משוכנע לאבד משהו.
תרגלו התנהגות בלתי הולמת והרגישו אשמה קשה
, ולכן אתם מתוגמלים

. • אחד האופי המיוחד של השימוש שלך בחוב הצטיינות הוא שככל שהחוב
גבוה יותר, כך אתה משתמש בו יותר בהתאם
. תקבלו ציון חיובי עצום.
המשקל של קארמה טובה שאתה עושה להורים שלך יגרום בבירור לשפל
. גם אם הגלגול הנוכחי ישוחק על ידי קארמה
ישנה ורעה, זה יעזור.
הקלו על המשקל כך שיהיה קל למדי.

• אם אתה לא נותן בחזרה להורים שלך בכלל.
במקום זאת, ילדכם יבצע את חובות ההשבה.
האם הקארמה שלך תמשוך את מי שיהיו מכונות הכביסה?
ואין הכרת תודה. אם אין לכם ילדים, גלגלו את החוב שלכם לחיים הבאים במשחק הבא.

מצד שני.
אם יש לך ילדים, אז זה לא אחראי לטפל טוב באשתך.
המשמעות יכולה להיות דחיית פירעון חובות ישנים.
זה חייב להיות מסודר כי הילד שלך עשוי להיות חייב שלך
. אבל גם אתה אולי היית חייב לו חוב בעבר (וסביר להניח שכן).
אם הוא בא לגבות את החוב, אז לא להשתמש
בו. בגלגול הבא, יש לך זכות גבוהה להיוולד להורים חסרי אחריות <ב1.152>, גדל בצורה זרוקה
, או הופקד אצל מישהו אחר, גדל עד שאתה תהומי ויש לך בעיות מגיל צעיר.

• בודהה שיחזיר את חסד הוריו
. המפלט האמיתי הוא הבנת הדהרמה.
אבל שאנחנו צריכים לגרום לעצמנו להתפלל
.





כי הבודהה אמר:
יש לנו קארמה כגזע, יש קארמה כמקום

לידה , אז אל תהיה פחות מאושר, ואל תהיה
מרוצה מהקארמה הישנה ששלחה אותנו לחיות עם ההורים שלנו, טובים או רעים, בגלגול של היום.

איזה סוג של הורים אתה רוצה בפעם
הבאה , בוא נתנהג ככה למשך שארית חייך, וזו
הבחירה. אפשרויות מינים חדשים מסופקים

.


טוב לגדל ילדים.
זה חייב להיות חשוב מאוד לקחת בחשבון
כי אלה הם יצורים חיים, איך אנחנו נותנים להם חיים?
כשמגיע הזמן לחזור לעינינו, גם חיינו הם כאלה.

• הטבע מכריח אנשים לרצות להביא ילדים לעולם
, אלא אם כן הם רוצים להיות חופשיים.
אני עדיין לא יכולה
להרשות לעצמי לחיות, אני לא מרגישה שאני חזקה כמו אבא שלי.
חוסר רוך כמו אמא

~ חוץ מזה..
אלה שצברו כל כך הרבה יוקרה בשחרור
בגלגול האחרון לא ירצו להביא ילדים לעולם
, גם אם הם יכולים לגדל את עצמם. להעפיל כאבא ואם

: הבאת ילדים לעולם עדיין לא נשפטה להיות ראויה או חוטאת.
אם אתה עושה הרבה נוחות, זה דבר טוב.
אז יש מריטוקרטיה שהיא מריטוקרטיה
לאנשים
. • עם מה אנחנו עושים טוב או רע?
אני אראה את עצמי בצורה הכי ברורה כשתעשה את זה איתנו.
אם לא תשלם לו מזונות, נתגלגל שוב

• אין לך זכות לצפות לאיך שאתה נראה.
אבל היתה לו כל זכות לצפות
עד כמה עדינות הפנים שלך הביטו בו

בזמן הכניעה שלו. • קונפליקט אם-ילד הוא
בעיה גלובלית. זה לא נחשב לחטא.
אבל אנחנו פשוט לא חושבים או מדברים אחד עם השני עם זריקות או כעס

, עבור ההורים
, אם אתה מגדל את הילד שלך מה שאתה רוצה שהם יהיו.
לעולם לא תכיר את ילדך
, או את זהותך

האמיתית.
אנחנו צריכים לדבר עם הורים טובים.
תן לך להבין מי אנחנו
, כך שאתה לא צריך להתווכח אחד עם השני, לדבר עם סיבה ותוצאה

. • הבודהה אמר:
לכל אחד יש קארמה כמקום לידה, כך שקארמה תדע
ותבין איזה סוג של הורים צריך להקצות לילד
. זה לא שאנחנו רוצים כל סוג של ילד ויש דרך להשיג את זה.

• הזכות לבקש את הילדים הטובים ביותר, הדבר היעיל ביותר
שראיתי במובנים
רבים, הוא לעשות זאת מתוך כוונה:
אם מלאך כלשהו רוצה לבוא לזכות, לקאנון, להתפלל.
אנחנו הולכים להיוולד ל

• אף ילד לא עקשן
. רק ילדים לא מבינים את זה.
למה
מבוגרים מבקשים לעשות את זה? כי מבוגרים לא מספיק סבלניים כדי להסביר את זה.

• הילד יתעניין בכל תשובה שהוא מפקפק בה
, אך יתעלם מכל הוראה שמעוררת חשד.

• הוראה מיושנת סוחפת את הילדים בעבר
, הוראה חדשנית גורמת לילדים לרצות לבנות את העתיד
, ההוראה המודרנית מכניסה את הילדים להווה

• מכניסה ילדים לצרות, ולעולם יהיו יותר בעיות מזה.
ובעולם יהיו אנשים שינסו להיפטר מהבעיה.

דנגטרין
http://www.facebook.com/Dungtrin
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, היה עם פאט טירנאן ו-11 אחרים.
תייגת את פאט ת'ירנן, צ'ראסאק טי נ פקצ'ארואן, ג'וטמט צ'יבונטאן, סנטי-רוצה לאהוב לנצח, נוי קונקנהוק, סבתא וייל. פרחי מנאפה, ג'אי קלאנג כאב, בועה ב', ג'אטופול ד', טבילת אהבת אחים, קציצות צמודות, פרבלאק מוג'רין ואגוזי אינדי.
.😭
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, היה עם קרניקה אינדראקאו ו-21 אחרים.
תייגת את קרניקה אינקאו, סופאוואדי נורקאו, קניאפורן אינקאו, און-איריה סיריוואן, בירה-מאלה BP, אישה רגילה זמן עם ג'יי חאן, בירבי בירבי, מיני מינג, רוצה-סנטי לאבפורבר, ואמי גוטו-וואמי, פארמט בוטוואנג, נו באי פרן, קונג פצ'רין, אורפאן אובטונג, יואי קוסומה לוקתונג, קאנוקן נטג'ינדה, רותיפורן תונגמי, באני ג'יי, ווניצ'איה פנקלה, חניתה פאנקלה, באיפרן ליי וקנוקטיפ סודג'אי.
הורים הם ההשתקפויות החזקות ביותר של הקארמה
שלנו, #ควรอ่านนะจะได้ปฏิบัติถูกต่อท่าน , אם אתה לא נותן בחזרה להורים שלך בכלל
, איך זה הולך להיות?
אם אי פעם חשבתם שקארמה נעשתה להורים שלכם, זה לא היה הרבה.
בואו נשנה את דעתכם.
כי כשאני מקבל את התוצאות ישר.
זה קורע לב לגבי הדורות הבאים.

קארמה פירושה :p פעולות היסקליות, מילוליות ומנטליות)
מוטוקרוס פירושו: אפקט.
מוטוקרוס+קארמה פירושו: ההשלכות של פעולות קארמיות, כגון

: פיזי • האם שאם נלך ונניח את רגלינו על רגליה של
אימנו, ואז מיד נצליח פיזית, יהיו חטאים,
חטאים גדולים פי כמה מאשר לשים את רגלינו על אימהות של אנשים אחרים.

מילולית • אם נוזף בך בכעס, הגותון
יצליח מיד כקארמה מילולית, יהיה חטא,
חטא שהוא גדול פי כמה מנזיפה באם של אחרים.

מבחינה מנטלית • מדובר בקשר של זדון איתך. תחשוב על הרוע נגדך עם הלב שלך. בלתי נסלח

• מכיוון שההורים הם שורש החיים
, אם הם לא מזינים את השורשים, החיים קשים לפרוח.

• משקל הקארמה הטובה שאתה עושה להורים
שלך יגרום בבירור לשפל
. גם אם הגלגול הנוכחי משוחק על ידי קארמה
ישנה רעה, זה יעזור
להקל על המשקל לפי הצורך

: כדי לשאול מי נדרש לחשוב על הורים
, יש לענות כי הטבע מוגדר
, ונקבר בהבנה כי ידיעת ההורים היא תכונה גבוהה אופקים.
אנשים יודעים אם יש להם לב גבוה או לב נמוך
, וקל לזכור כמה חשוב להורים לזכור כמה חשוב

להיות הורה, "כי הורים יכולים לחיות בלעדיך
, אבל אתה לא יכול לחיות בלי ההורים שלך".

• עבור הורים, זהו חריג מיוחד, לא משנה כמה
טוב ורע זה יכול להיות, אם עושה את זה לך והם מביא אושר ושגשוג
. כי זה נקרא להכיר אנשים, זה נקרא לתגמול, זה נקרא באמצעות חובות שיש
להשתמש בהם
, כל עוד אתה לא משתמש בחובות כל עוד
החיים מלאים בלחץ

. • כאשר משתמשים בחוב הורי עם אושר
. יש שמחה,
הלחץ הוא קוטבי הפוך.
היא להפוך לדחיפה לקרקע גבוהה יותר.

• מכיוון שההורים והארהאטים הם דברים גדולים
, מה עושה להם החסד העליון על בסיס
קבוע? לפיכך, הוא הניב השפעה עקבית לאורך כל חייו בגלגולים הבאים.

• אומנה של הורים
או תורמים לחיות בנוחות
תהיה
ערובה לכך שגם העם הזה וגם הבא
אחריו. יפרח בפרנסה עוד יותר
, כאשר שניהם יורשים מהקשישים
. לא להיחטף או לגרום לאבד מורשת בלתי סבירה

: זהו עיקרון המשקף זאת.
כולם הם היורשים של הקארמה שלהם,
כולם הם היורשים של הקארמה שלהם.

. .



אבל אם זה כפוי טובה, זה הולך להיות עונש כבד.
לא משנה מה יידרש כדי לפרוח, זה יהפוך לשפל
בלתי צפוי
: תודה גם אם הוא עובר בירושה, הוא נופל בעיצומו של ערבוש.
או אפילו אם האוצר
לא מת, הוא הופך לדבר חם להחזיק בו.
זה לא סוסב. אוצרות בהשראת יתרונות ישנים
, ללא יתרונות חדשים של הכרת תודה, כדי לשמור על השלום

• אם אי פעם אתה חושב שקארמה נעשתה להורים שלך, זה לא כל כך.
בואו נשנה את דעתכם.
כי כשאני מקבל את התוצאות ישר.
זה דבר קורע לב בדורות הבאים

, ואני זוכר את הסצנה שהממזרים חוו.
זה משהו שנעשה להורים שלי.
אולי מאוחר מדי לפתור משהו.
עבר הרבה זמן.

• העונש של לחיצות ראש בראש השתמש בהרבה אנשים כדי להרדים עבדים.
זה גם קל יותר, לוחץ על ראשו של ההורה בראש בראש מלוכלך, רואה את ההורים כמשרת
, ולוחץ על הראש באמצעות כל העם
. זה יכול היה להיות בערך באותו משקל כמו העיתונות של ארהאט.
ידעתי את זה זמן מה.

• קארמה נזרקת למשפחה נמוכה
. חייב להיות סוג בלתי נמנע של משרת. המאבק לא לשרוד,
זה כולל לחיצה על ראשו של הקב"ה. לחץ על הראש באמצעות ההורים
, או לחץ על הראש באמצעות הרבה אנשים.

זאת אומרת, יש קטע של חשיבה.
שיהיה לך לב יהיר, גאה.
להחזיק בזכויות או לנצל הזדמנויות הנמצאות בעמדת עליונות.
מקם את הכוח להשתמש באנשים עם הלב שלהם כדי לחשוב על רדיפה.

• ההורים הם שורש ההוויה שלך.
אנשים יכולים
להזין את השורשים שלהם כדי לצמוח, או לפחות להשתנות לטובה.
זה על להפוך את עצמך מפואר.

תחשבו טוב יותר על התמונה.
אל תפחדו מהחטא של ריב עם הוריכם, בואו נפחד שלא יהיה לכם חלק כדי לקרר את הוריכם
!

.

• חשיבה על גידול הורים להיות מאושרים הן פיזית והן נפשית.
זה חצי לב.
אם זה הולך להיות מתוגמל בצורה הולמת.
אתה גם צריך שיהיה לך סיכוי.

רוב הסיכויים שלאבא ו/או לאמא שלך עדיין אין מקום לעצמם
: ידע, אמונה בקארמה ובקארמה
. אין עדיין קונצנזוס.
אין עדיין התיישבות בקאנון
, ואתה יכול לשכנע אותם להאמין בקארמה
, לאמן
אותם לאכול עד שהם לא יוותרו, ואז אתה יכול להיות משוכנע לאבד משהו.
תרגלו התנהגות בלתי הולמת והרגישו אשמה קשה
, ולכן אתם מתוגמלים

. • אחד האופי המיוחד של השימוש שלך בחוב הצטיינות הוא שככל שהחוב
גבוה יותר, כך אתה משתמש בו יותר בהתאם
. תקבלו ציון חיובי עצום.
המשקל של קארמה טובה שאתה עושה להורים שלך יגרום בבירור לשפל
. גם אם הגלגול הנוכחי ישוחק על ידי קארמה
ישנה ורעה, זה יעזור.
הקלו על המשקל כך שיהיה קל למדי.

• אם אתה לא נותן בחזרה להורים שלך בכלל.
במקום זאת, ילדכם יבצע את חובות ההשבה.
האם הקארמה שלך תמשוך את מי שיהיו מכונות הכביסה?
ואין הכרת תודה. אם אין לכם ילדים, גלגלו את החוב שלכם לחיים הבאים במשחק הבא.

מצד שני.
אם יש לך ילדים, אז זה לא אחראי לטפל טוב באשתך.
המשמעות יכולה להיות דחיית פירעון חובות ישנים.
זה חייב להיות מסודר כי הילד שלך עשוי להיות חייב שלך
. אבל גם אתה אולי היית חייב לו חוב בעבר (וסביר להניח שכן).
אם הוא בא לגבות את החוב, אז לא להשתמש
בו. בגלגול הבא, יש לך זכות גבוהה להיוולד להורים חסרי אחריות <ב1.152>, גדל בצורה זרוקה
, או הופקד אצל מישהו אחר, גדל עד שאתה תהומי ויש לך בעיות מגיל צעיר.

• בודהה שיחזיר את חסד הוריו
. המפלט האמיתי הוא הבנת הדהרמה.
אבל שאנחנו צריכים לגרום לעצמנו להתפלל
.





כי הבודהה אמר:
יש לנו קארמה כגזע, יש קארמה כמקום

לידה , אז אל תהיה פחות מאושר, ואל תהיה
מרוצה מהקארמה הישנה ששלחה אותנו לחיות עם ההורים שלנו, טובים או רעים, בגלגול של היום.

איזה סוג של הורים אתה רוצה בפעם
הבאה , בוא נתנהג ככה למשך שארית חייך, וזו
הבחירה. אפשרויות מינים חדשים מסופקים

.


טוב לגדל ילדים.
זה חייב להיות חשוב מאוד לקחת בחשבון
כי אלה הם יצורים חיים, איך אנחנו נותנים להם חיים?
כשמגיע הזמן לחזור לעינינו, גם חיינו הם כאלה.

• הטבע מכריח אנשים לרצות להביא ילדים לעולם
, אלא אם כן הם רוצים להיות חופשיים.
אני עדיין לא יכולה
להרשות לעצמי לחיות, אני לא מרגישה שאני חזקה כמו אבא שלי.
חוסר רוך כמו אמא

~ חוץ מזה..
אלה שצברו כל כך הרבה יוקרה בשחרור
בגלגול האחרון לא ירצו להביא ילדים לעולם
, גם אם הם יכולים לגדל את עצמם. להעפיל כאבא ואם

: הבאת ילדים לעולם עדיין לא נשפטה להיות ראויה או חוטאת.
אם אתה עושה הרבה נוחות, זה דבר טוב.
אז יש מריטוקרטיה שהיא מריטוקרטיה
לאנשים
. • עם מה אנחנו עושים טוב או רע?
אני אראה את עצמי בצורה הכי ברורה כשתעשה את זה איתנו.
אם לא תשלם לו מזונות, נתגלגל שוב

• אין לך זכות לצפות לאיך שאתה נראה.
אבל היתה לו כל זכות לצפות
עד כמה עדינות הפנים שלך הביטו בו

בזמן הכניעה שלו. • קונפליקט אם-ילד הוא
בעיה גלובלית. זה לא נחשב לחטא.
אבל אנחנו פשוט לא חושבים או מדברים אחד עם השני עם זריקות או כעס

, עבור ההורים
, אם אתה מגדל את הילד שלך מה שאתה רוצה שהם יהיו.
לעולם לא תכיר את ילדך
, או את זהותך

האמיתית.
אנחנו צריכים לדבר עם הורים טובים.
תן לך להבין מי אנחנו
, כך שאתה לא צריך להתווכח אחד עם השני, לדבר עם סיבה ותוצאה

. • הבודהה אמר:
לכל אחד יש קארמה כמקום לידה, כך שקארמה תדע
ותבין איזה סוג של הורים צריך להקצות לילד
. זה לא שאנחנו רוצים כל סוג של ילד ויש דרך להשיג את זה.

• הזכות לבקש את הילדים הטובים ביותר, הדבר היעיל ביותר
שראיתי במובנים
רבים, הוא לעשות זאת מתוך כוונה:
אם מלאך כלשהו רוצה לבוא לזכות, לקאנון, להתפלל.
אנחנו הולכים להיוולד ל

• אף ילד לא עקשן
. רק ילדים לא מבינים את זה.
למה
מבוגרים מבקשים לעשות את זה? כי מבוגרים לא מספיק סבלניים כדי להסביר את זה.

• הילד יתעניין בכל תשובה שהוא מפקפק בה
, אך יתעלם מכל הוראה שמעוררת חשד.

• הוראה מיושנת סוחפת את הילדים בעבר
, הוראה חדשנית גורמת לילדים לרצות לבנות את העתיד
, ההוראה המודרנית מכניסה את הילדים להווה

• מכניסה ילדים לצרות, ולעולם יהיו יותר בעיות מזה.
ובעולם יהיו אנשים שינסו להיפטר מהבעיה.

דנגטרין
http://www.facebook.com/Dungtrin
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הישאר עם המורה ג'יג'י, ריסק את המוח שלך, ועוד 5 אחרים.
תייגת את קרוג'י מוחץ מוח, אורוואן סודאצ'ום, פו פרתאנה, מארוקו ינוואה, נארי מאנינאט ומר רונג אנאנד רואנג.
הורים הם ההשתקפויות החזקות ביותר של הקארמה
שלנו, #ควรอ่านนะจะได้ปฏิบัติถูกต่อท่าน , אם אתה לא נותן בחזרה להורים שלך בכלל
, איך זה הולך להיות?
אם אי פעם חשבתם שקארמה נעשתה להורים שלכם, זה לא היה הרבה.
בואו נשנה את דעתכם.
כי כשאני מקבל את התוצאות ישר.
זה קורע לב לגבי הדורות הבאים.

קארמה פירושה :p פעולות היסקליות, מילוליות ומנטליות)
מוטוקרוס פירושו: אפקט.
מוטוקרוס+קארמה פירושו: ההשלכות של פעולות קארמיות, כגון

: פיזי • האם שאם נלך ונניח את רגלינו על רגליה של
אימנו, ואז מיד נצליח פיזית, יהיו חטאים,
חטאים גדולים פי כמה מאשר לשים את רגלינו על אימהות של אנשים אחרים.

מילולית • אם נוזף בך בכעס, הגותון
יצליח מיד כקארמה מילולית, יהיה חטא,
חטא שהוא גדול פי כמה מנזיפה באם של אחרים.

מבחינה מנטלית • מדובר בקשר של זדון איתך. תחשוב על הרוע נגדך עם הלב שלך. בלתי נסלח

• מכיוון שההורים הם שורש החיים
, אם הם לא מזינים את השורשים, החיים קשים לפרוח.

• משקל הקארמה הטובה שאתה עושה להורים
שלך יגרום בבירור לשפל
. גם אם הגלגול הנוכחי משוחק על ידי קארמה
ישנה רעה, זה יעזור
להקל על המשקל לפי הצורך

: כדי לשאול מי נדרש לחשוב על הורים
, יש לענות כי הטבע מוגדר
, ונקבר בהבנה כי ידיעת ההורים היא תכונה גבוהה אופקים.
אנשים יודעים אם יש להם לב גבוה או לב נמוך
, וקל לזכור כמה חשוב להורים לזכור כמה חשוב

להיות הורה, "כי הורים יכולים לחיות בלעדיך
, אבל אתה לא יכול לחיות בלי ההורים שלך".

• עבור הורים, זהו חריג מיוחד, לא משנה כמה
טוב ורע זה יכול להיות, אם עושה את זה לך והם מביא אושר ושגשוג
. כי זה נקרא להכיר אנשים, זה נקרא לתגמול, זה נקרא באמצעות חובות שיש
להשתמש בהם
, כל עוד אתה לא משתמש בחובות כל עוד
החיים מלאים בלחץ

. • כאשר משתמשים בחוב הורי עם אושר
. יש שמחה,
הלחץ הוא קוטבי הפוך.
היא להפוך לדחיפה לקרקע גבוהה יותר.

• מכיוון שההורים והארהאטים הם דברים גדולים
, מה עושה להם החסד העליון על בסיס
קבוע? לפיכך, הוא הניב השפעה עקבית לאורך כל חייו בגלגולים הבאים.

• אומנה של הורים
או תורמים לחיות בנוחות
תהיה
ערובה לכך שגם העם הזה וגם הבא
אחריו. יפרח בפרנסה עוד יותר
, כאשר שניהם יורשים מהקשישים
. לא להיחטף או לגרום לאבד מורשת בלתי סבירה

: זהו עיקרון המשקף זאת.
כולם הם היורשים של הקארמה שלהם,
כולם הם היורשים של הקארמה שלהם.

. .



אבל אם זה כפוי טובה, זה הולך להיות עונש כבד.
לא משנה מה יידרש כדי לפרוח, זה יהפוך לשפל
בלתי צפוי
: תודה גם אם הוא עובר בירושה, הוא נופל בעיצומו של ערבוש.
או אפילו אם האוצר
לא מת, הוא הופך לדבר חם להחזיק בו.
זה לא סוסב. אוצרות בהשראת יתרונות ישנים
, ללא יתרונות חדשים של הכרת תודה, כדי לשמור על השלום

• אם אי פעם אתה חושב שקארמה נעשתה להורים שלך, זה לא כל כך.
בואו נשנה את דעתכם.
כי כשאני מקבל את התוצאות ישר.
זה דבר קורע לב בדורות הבאים

, ואני זוכר את הסצנה שהממזרים חוו.
זה משהו שנעשה להורים שלי.
אולי מאוחר מדי לפתור משהו.
עבר הרבה זמן.

• העונש של לחיצות ראש בראש השתמש בהרבה אנשים כדי להרדים עבדים.
זה גם קל יותר, לוחץ על ראשו של ההורה בראש בראש מלוכלך, רואה את ההורים כמשרת
, ולוחץ על הראש באמצעות כל העם
. זה יכול היה להיות בערך באותו משקל כמו העיתונות של ארהאט.
ידעתי את זה זמן מה.

• קארמה נזרקת למשפחה נמוכה
. חייב להיות סוג בלתי נמנע של משרת. המאבק לא לשרוד,
זה כולל לחיצה על ראשו של הקב"ה. לחץ על הראש באמצעות ההורים
, או לחץ על הראש באמצעות הרבה אנשים.

זאת אומרת, יש קטע של חשיבה.
שיהיה לך לב יהיר, גאה.
להחזיק בזכויות או לנצל הזדמנויות הנמצאות בעמדת עליונות.
מקם את הכוח להשתמש באנשים עם הלב שלהם כדי לחשוב על רדיפה.

• ההורים הם שורש ההוויה שלך.
אנשים יכולים
להזין את השורשים שלהם כדי לצמוח, או לפחות להשתנות לטובה.
זה על להפוך את עצמך מפואר.

תחשבו טוב יותר על התמונה.
אל תפחדו מהחטא של ריב עם הוריכם, בואו נפחד שלא יהיה לכם חלק כדי לקרר את הוריכם
!

.

• חשיבה על גידול הורים להיות מאושרים הן פיזית והן נפשית.
זה חצי לב.
אם זה הולך להיות מתוגמל בצורה הולמת.
אתה גם צריך שיהיה לך סיכוי.

רוב הסיכויים שלאבא ו/או לאמא שלך עדיין אין מקום לעצמם
: ידע, אמונה בקארמה ובקארמה
. אין עדיין קונצנזוס.
אין עדיין התיישבות בקאנון
, ואתה יכול לשכנע אותם להאמין בקארמה
, לאמן
אותם לאכול עד שהם לא יוותרו, ואז אתה יכול להיות משוכנע לאבד משהו.
תרגלו התנהגות בלתי הולמת והרגישו אשמה קשה
, ולכן אתם מתוגמלים

. • אחד האופי המיוחד של השימוש שלך בחוב הצטיינות הוא שככל שהחוב
גבוה יותר, כך אתה משתמש בו יותר בהתאם
. תקבלו ציון חיובי עצום.
המשקל של קארמה טובה שאתה עושה להורים שלך יגרום בבירור לשפל
. גם אם הגלגול הנוכחי ישוחק על ידי קארמה
ישנה ורעה, זה יעזור.
הקלו על המשקל כך שיהיה קל למדי.

• אם אתה לא נותן בחזרה להורים שלך בכלל.
במקום זאת, ילדכם יבצע את חובות ההשבה.
האם הקארמה שלך תמשוך את מי שיהיו מכונות הכביסה?
ואין הכרת תודה. אם אין לכם ילדים, גלגלו את החוב שלכם לחיים הבאים במשחק הבא.

מצד שני.
אם יש לך ילדים, אז זה לא אחראי לטפל טוב באשתך.
המשמעות יכולה להיות דחיית פירעון חובות ישנים.
זה חייב להיות מסודר כי הילד שלך עשוי להיות חייב שלך
. אבל גם אתה אולי היית חייב לו חוב בעבר (וסביר להניח שכן).
אם הוא בא לגבות את החוב, אז לא להשתמש
בו. בגלגול הבא, יש לך זכות גבוהה להיוולד להורים חסרי אחריות <ב1.152>, גדל בצורה זרוקה
, או הופקד אצל מישהו אחר, גדל עד שאתה תהומי ויש לך בעיות מגיל צעיר.

• בודהה שיחזיר את חסד הוריו
. המפלט האמיתי הוא הבנת הדהרמה.
אבל שאנחנו צריכים לגרום לעצמנו להתפלל
.





כי הבודהה אמר:
יש לנו קארמה כגזע, יש קארמה כמקום

לידה , אז אל תהיה פחות מאושר, ואל תהיה
מרוצה מהקארמה הישנה ששלחה אותנו לחיות עם ההורים שלנו, טובים או רעים, בגלגול של היום.

איזה סוג של הורים אתה רוצה בפעם
הבאה , בוא נתנהג ככה למשך שארית חייך, וזו
הבחירה. אפשרויות מינים חדשים מסופקים

.


טוב לגדל ילדים.
זה חייב להיות חשוב מאוד לקחת בחשבון
כי אלה הם יצורים חיים, איך אנחנו נותנים להם חיים?
כשמגיע הזמן לחזור לעינינו, גם חיינו הם כאלה.

• הטבע מכריח אנשים לרצות להביא ילדים לעולם
, אלא אם כן הם רוצים להיות חופשיים.
אני עדיין לא יכולה
להרשות לעצמי לחיות, אני לא מרגישה שאני חזקה כמו אבא שלי.
חוסר רוך כמו אמא

~ חוץ מזה..
אלה שצברו כל כך הרבה יוקרה בשחרור
בגלגול האחרון לא ירצו להביא ילדים לעולם
, גם אם הם יכולים לגדל את עצמם. להעפיל כאבא ואם

: הבאת ילדים לעולם עדיין לא נשפטה להיות ראויה או חוטאת.
אם אתה עושה הרבה נוחות, זה דבר טוב.
אז יש מריטוקרטיה שהיא מריטוקרטיה
לאנשים
. • עם מה אנחנו עושים טוב או רע?
אני אראה את עצמי בצורה הכי ברורה כשתעשה את זה איתנו.
אם לא תשלם לו מזונות, נתגלגל שוב

• אין לך זכות לצפות לאיך שאתה נראה.
אבל היתה לו כל זכות לצפות
עד כמה עדינות הפנים שלך הביטו בו

בזמן הכניעה שלו. • קונפליקט אם-ילד הוא
בעיה גלובלית. זה לא נחשב לחטא.
אבל אנחנו פשוט לא חושבים או מדברים אחד עם השני עם זריקות או כעס

, עבור ההורים
, אם אתה מגדל את הילד שלך מה שאתה רוצה שהם יהיו.
לעולם לא תכיר את ילדך
, או את זהותך

האמיתית.
אנחנו צריכים לדבר עם הורים טובים.
תן לך להבין מי אנחנו
, כך שאתה לא צריך להתווכח אחד עם השני, לדבר עם סיבה ותוצאה

. • הבודהה אמר:
לכל אחד יש קארמה כמקום לידה, כך שקארמה תדע
ותבין איזה סוג של הורים צריך להקצות לילד
. זה לא שאנחנו רוצים כל סוג של ילד ויש דרך להשיג את זה.

• הזכות לבקש את הילדים הטובים ביותר, הדבר היעיל ביותר
שראיתי במובנים
רבים, הוא לעשות זאת מתוך כוונה:
אם מלאך כלשהו רוצה לבוא לזכות, לקאנון, להתפלל.
אנחנו הולכים להיוולד ל

• אף ילד לא עקשן
. רק ילדים לא מבינים את זה.
למה
מבוגרים מבקשים לעשות את זה? כי מבוגרים לא מספיק סבלניים כדי להסביר את זה.

• הילד יתעניין בכל תשובה שהוא מפקפק בה
, אך יתעלם מכל הוראה שמעוררת חשד.

• הוראה מיושנת סוחפת את הילדים בעבר
, הוראה חדשנית גורמת לילדים לרצות לבנות את העתיד
, ההוראה המודרנית מכניסה את הילדים להווה

• מכניסה ילדים לצרות, ולעולם יהיו יותר בעיות מזה.
ובעולם יהיו אנשים שינסו להיפטר מהבעיה.

דנגטרין
http://www.facebook.com/Dungtrin
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

"זה מסע, יש לנו יעד. יש מטרה, אבל לאן שאנחנו הולכים, אנחנו לא יודעים איך זה הולך להיות, אנחנו חושבים על דברים כאלה, חושבים על מה זה צריך להיות, חושבים קדימה, זה טוב, אבל זה טוב לא לחשוב על שום דבר. אז כדי להיות כשירים ללכת, חשוב קודם כל שיהיה לך חינוך. אם נלמד מראש, לאן נלך כאן, נדע את הדרך. חייו של אדם, אם נוסעים ללא מטרה, אינם יודעים דבר. זה לא שונה מהליכה בחושך שצריך למשש לאט. לכו לדרוך על הציפורן, לכו לדרוך על הזכוכית. הידעתם? אני לא יודע, אבל כשזה כואב, זה כואב ואני יודע, אה, הנה אני, דורך על מרגמה, בחושך אי אפשר לראות את זה. אז יש הכל בבורות, מה שהופך אותנו לכלי, חוץ מדברים שאנחנו לא יכולים לדעת מראש. זה כבר סיפור אחר. לכן, יש ללמוד את המסע, החיים או החיים של האדם. בקשו ממישהו, ממישהו שיודע, ממישהו שחווה את זה, לא ללמוד לבד לאט. מעולם לא הייתי שם, אני יודע. לאט לאט, בואו נשאל את אלה שעשו את זה בעבר, כמו אלה שהתפרנסו. רציתי למכור פירות, עצים, הלכתי לקנות אותם, קניתי אותם במקום שלא הכרתי, אבל רציתי לקנות אותם ולמכור אותם. כשאתה לא מוכר, נרקב, אתה מפסיד. איך הדף הזה מוכר את זה? איך אנחנו מוכרים, ואנשים אוהבים לאכול או לא, אז אנחנו יכולים לתכנן. הפסדים או רווחים נמצאים כאן. אנשים לא לומדים מראש עכשיו, אבל הם בדרך כלל לא עושים את זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופו, אל תלך לאיבוד עם אאווה סחונתוד ונינג אראסה.
תייגת את אאווה סחונתוד ואת נינג אראסה.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
עיסוקים אישיים יש סוג אחר של מריטוקרטיה.

רופאים ואחיות :
בריאות גופנית ואריכות
ימים עור יפה, פנים בהירות, לב יפה, חוכמה בשימור עצמי, או אחרים,
הן האומה והן האומה שלפנינו.
אם הוא ימות כזה,
תהיה לו תעוזה ארוכת שנים ויהיה לו את הכוח לרפא את גוף האדם

ולהיות מסוגל להתמקד במוח האנושי לידע.

אם נולדת בן אדם.
מורים:
יש יותר מה ללמד מאי פעם, יותר ידע מאי פעם, ללמד יותר מאי פעם.

אם הוא ימות כזה,
הוא יהיה אלילה חכמה מאוד.
אפשר להתמקד במוח האנושי כדי שיהיה קצת ידע שצץ בלבם של אנשים.

אם אתה נולד בן אדם, תהיה לך הרבה חוכמה. אל תלך שולל בקלות.
עוד מקצוע שהוא בתום לב?
"טוב."
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
פגע 2 מעל "37",
פגע 3 מעל "05"

. זה מיוחס ל"מלאכים".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
www.xxppkk
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך אוג 22, 2016 8:31:03pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הוא נועד להרוג
, אבל אנשים או בעלי חיים לא מתים
.
זה היה אמור להיות שוד
, אבל הבעלים היה מוכן למסור אותו,
כלומר אטינתן לא היה שלם לחלוטין.
היא התכוונה לקחת את הילדה
מהוריה או מבעלה, אך הבעלים נתן אותה לפני התקרית המינית
, כלומר שקאסומי לא היה מושחת לחלוטין,
בכוונה לשקר.
אבל זה לא מספיק חלקלק שהמאזין יודע את זה. אני לא שולל
, זאת אומרת, מוסוואט לא שלם.
התכוונתי לאכול משקאות חריפים, אבל שיניתי את דעתי לפני ששברתי את הגרון
, כלומר המשקאות
החריפים לא היו שלמים.
כאשר קארמה אינה שלמה
, זה נחשב כי קארמה לא הושגה
, הצל של קארמה עדיין לא נוצר בבירור
, וזה אותו דבר שהוא רע
, מחשבות רעות, אבל שינויים של הלב לפני המוות
, זה לא מאוחר מדי להזיז את
הנתיב הקארמי.
לואנג פו ותלמידיו טיילו כדי לפגוש את שבטי הגבעות
. שמעולם לא ראה נזיר לפני כן.
וראש הבית דחף חזק.
שניכם חייבים להיות נמרים קרים.
ובני הבית מיד האמינו בכך ללא כל התבוננות.
בתחילה התכוון לואנג פו להישאר במחנה זמן מה
, אך הוא ידע שתושבי הכפר חושבים כך.
תגיד לעוקבים שלך לא ללכת.
בואו נשנה את האמונות
שלהם. אחרת אני מת.
הם ייוולדו מחדש כנמרים.
לואנג פו ותלמידיו עברו תקופה ארוכה
של תלאות. אפילו נשבע על ההזדמנות
, כאשר הגבעות שאלו.
מה הם עשו הלוך ושוב?
במקום שסבא לואנג היה אומר, 'לך', הוא אמר, 'תעקוב אחריי'
.
הכפריים היו רואים את זה מוזר,
אז הם הלכו לחפש את פוטו.
ואז להתרכז, להישאר מודעים לבשר ולגוף.
יש לי הבנה עמוקה של איך

זה להתחפש לנזיר כמו לואנג פו מאן. ברגע שסבא לואנג ראה שהחוכמה

מעוגנת בלבם של הכפריים, הוא היה עוזב, זו דוגמה: אם תשנה את דעתך ,
תוכל לשנות את דעתך
לפני שתמות
. נתיב קארמה הדרך לקבלת פירות הקארמה
שונה.
כמו הילבילי במקום נמר.
במקום זאת
, הם הפכו למלאכים, הפכו לאדונים. זה כמו שהבודהה אמר פעם, כגון:
אם מישהו חשוב, הדהרמה שהוא מפיץ
מוצדקת על ידי חשיבה. נחשו מה?
אם אין סיבה לשנות את האמונות שלך לפני המוות
, יש להם את הזכות להמשיך.
כאשר אנו מגיעים למסקנה כי קארמה אינה שלמה , זה נחשב כי
קארמה אינה מתממשת
במלואה , או אם אנחנו על נתיב של מצפון רע ולאחר מכן לשנות אותו לפני המוות
, זה לא מאוחר
מדי , אז זה יכול גם להילקח כהשקפה שאם
מישהו קרוב אליך בכוונה מעמיד פנים שהוא נפגע, אז אנחנו לא נפגעים
, או כואבים לא כל כך, כלומר, שהאדם
הקרוב ביותר אליך חוטא לא כל כך
קשה, לא צריך לגרום למצוקה נפשית חמורה , או אם האדם הקרוב אלינו מציק לנו בכוונה לסבל

, אבל רואה אותנו לא סובלים.
בסופו של דבר הוא היה מותש, נפרד מעצמו
, ועזרנו להרים אותו החוצה.
הדרך הייתה קשה לפני מותו.
לדהרמה אמיתית יש השפעה רבה.
במובן מסוים, עם מישהו קרוב אליך , זו דוגמה פשוטה:
כאשר אתה רואה מישהו קרוב אליך
דוקר מתוך כוונה לפגוע
, אני לוקח את הדהרמה כדי להגדיל את השפיות שלי.
לראות את הכאב זה רק FF.הוא נדקר זמנית
, הנשימה הזאת והנשימה הבאה
, המצוקה הנפשית כבר
הייתה ברמה כל כך אחרת, שהחוכמה ניתנה לנו
, והחטא היה דליל לו!

הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנשים שמצליחים לדבר טוב. יש תקווה לפרי שבתוכנו


, אבל אנחנו מקווים לתועלת, או תקווה לתועלת.


זה כמו לפלרטט עם בחורה, אתה צריך לעשות טוב ולהגיד טוב לאישה.
התוצאה היא תקווה שיש סיכוי להצלחה.

זה כמו לרצות לקבל את האדם הזה כחבר. זה חייב להיות טוב, לדבר טוב, אליו
. התוצאה היא תקווה שיש סיכוי להצלחה.

זה כמו לא לרצות שהבוס שלך יפוטר, אתה צריך לעשות טוב, להגיד טוב. לבוס
. התוצאה היא תקווה שיש סיכוי להצלחה.

יש לקוות, היתרונות הם כדלקמן:

המורה חושב, מלמד את התלמיד כך שהוא בקיא.

רופאים חושבים לטפל באדם חולה כדי שיוכל להחלים.

אמא ואבא
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
זה מטורף, זה רוצה
להשתחרר, זה שעמום, זה הולך להיות פיזי, וזה שובר לב, ואז זה שובר לב, ואז זה שובר
לב, זה שוב

מת
, #ร่างกายไม่ใช่ของเฮาดอก
מעודכן בתאריך אוג 26, 2016 5:20:38pm
מעודכן בתאריך אוג 26, 2016 9:48:30pm
מעודכן בתאריך אוג 26, 2016 10:02:46pm
העלאות לנייד
"שני אנשים שונאים אחד את השני, זה כמו להיות נעולים באותו חדר חשוך. אני לא רואה את החודש רואה את השמש באותה מידה. כל צד שיכול למשוך את שנאתו ראשון, זה כמו לחמוק קודם מחדר חשוך. צאו ותראו את החודש, תראו קודם את השמש", מציע הספר: תודעה חדשה.
"שני אנשים שונאים אחד את השני
, זה כמו להיות נעולים באותו חדר חשוך.
אני לא רואה את החודש רואה את השמש באותה מידה.
כל צד שיכול למשוך את שנאתו ראשון
, זה כמו לחמוק קודם
מחדר חשוך. צא וראה קודם את השמש".
המלצות על ספרים: מחשבות חדשות
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אלה שנפלו מעולם המחשבה.

הוא חופשי ממחשבה
, מעל, מעל, מעל, מובטח.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(_T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(_T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"להיות בעל ידע" ואז לספר לאחרים לאותו אדם זה בשום אופן לא טיפשי.
חוק הקארמה, הוא אמר.

רופאים, אחיות, עוד טיפולים. ככל שהעצמי חכם יותר. בידע ובמדע הריפוי.


__ ככל שמלמדים יותר ילדים, כך הם חכמים יותר. בידע ובמדעים הפדגוגיים
, __
#ยิ่งรักษา_ זה אפילו יותר
רופא מלאכים. ככל שאתה מלמד יותר. ככל שתדעו יותר, כך ייטב.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם פוי צ'וטימה.
תייגת את פוי צ'וטימה.
.😭
Pramongkolchai Kittisopon, אל תלך לאיבוד, כתב על ציר הזמן של Cheerasak T N Pakcharoen.
דהרמה דהרמה הקשיבה למחלקה הקטנה
איאטנה 6

האו היה צריך לעשות את מה שהיה עליו לעשות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בואו לא נהיה זדון לאף אחד.

ולאף אחד לעולם לא יהיה זדון עלינו.
זה לא הולך להיות מצער.

אדון הלורדים, או גברת זעם.
הוא היה במצוקה כשמצא דרך להחזיר אותו.

כשאנחנו מתחילים איתנו, אנחנו
לא זדון לאף אחד.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופו, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם צ'ראסאק טי נ פאקצ'ארואן.
תייגת את Cheerasak T N Pakcharoen.
(T_T)
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס עם סופט חאן קאו.
תייגת סופ"ש חאן קאו
.😭
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, זיכרונות משותפים.
לפני 7 שנים
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ספטמבר 19, 2015 8:15:54 pm
האושר קורה, הוא יודע, כי האושר הוא מה שידוע, הסבל קורה, הוא יודע, כי הסבל הוא מה שידוע, רגל אובק קורה, הוא יודע, כי רגל אובק היא ארעית. לדעת ולדעת. אל תעקוב. אין לי ספק מתי זה יכבה, כי זה משהו שאין לו בעלים, בואו לא נתפוס את זה, אבל בואו נדע את זה, מי יודע את זה, מי יודע את זה, לא מתנגד לזה. לפעול כיודע פסיבי. תרגול זה קל כי יש רק שני דברים: 1.מי יודע את כל העניין, 2.מה ידוע. מי יודע=היא הרוח בחאנת חמש. מה שידוע=הוא שהדמות, הוודנטה, ההבטחה, הסנגהה # אם זה עם היודע, אז הנשמה שיודעת חייבת להשתחרר שוב כדי להשתחרר מהחאן5 (שם, דמות) שמשיג את הארהאט. אם הגלגול הקודם היה עושה משהו נפלא, הוא היה משיג את ארהאט עם הדברים הישנים שהוא עשה, ולא היה מנוון # דהרמה.
מעודכן בתאריך ספטמבר 19, 2016 7:00:37pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ש -- מישהו שאוהב לדבר בסרקזם, עוקצני, סרקסטי. איזה סוג של אדם תהיה התוצאה של #คุณดังตฤณ קארמה
?


אם אתה ממשיך לעשות את זה, זו הצצה לאיך זה נראה מהעם הזה: זה רע.
יש זרם חד שלא סביר שיתקרב.


הבודהה אמר כי זה הגורם ללכת לתהום, אשר יכול להיות תהום עמוקה או רדודה , תלוי כמה חזק כל אדם, כמה
צפוף הם
, ואת
ההתגלמות
הבאה.
אם אתה שוב
אנושי , אתה יכול לראות את המראה ולהרגיש לא בנוח מיד.
פרמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, כתבו על ציר הזמן של פוי צ'וטימה.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
שלושה דברים מצערים
1 מצאו מורה טוב. . . ואז לא למד
2 מצא חבר טוב. . . .


1 מצא מורה רע... ואז לא העז להיפרד
, 2 מצאו חבר רע.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"בובנשוואר, משתלשל,"

תיקן פא. שחררו אותו ובואו נלך.
לפני שהגוף של נימנסי מתפרק".

בהתאם לבודהיזם, מהרו ועשו את הצעד של אכילת הסקרמנטים, התפללו באופן קבוע
(אכילה).
לתת אוכל כל יום לבהמה זה זכות, לאבא ולאמא, זה זכות, לקרובי משפחה, לחברים הסמוכים, לכפריים האיכרים זה זכות


, אבל לאלה שיש להם הרבה קאנונים, #แต่ต้องไม่ให้สิ่งที่เป็นพิษเป็นภัยต่อผู้รับ
(
קאנונים) צריכים להיות מוגדרים נפשית מתוך כוונה לשמור על הקאנונים בבית
או בעבודה כל יום, נזירים


(מתפללים שיש 2 חלקים) 1.יש להבין מחדש נכון: "רגשות, לא אנחנו".
זה משתנה רגשית, זה לא סטטי בכלל. זה לא צריך להיות מוחזק בשום מצב רוח כמו צהריים. הבה נהיה מודעים היטב לשינויים במצב הרוח, תראו שהוא לא יכול
להשתנות, להשתנות במצבו המקורי, ואם עייפים
, עברו למדיטציה, לזכור או להכיר את הגוף, לאן הוא זז... זה בגוון בטן.
הלכתי, ידעתי, הייתי בתנוחת ישיבה, ידעתי, הרוח הייתה בפנים, הרוח יצאה, ידעתי, הבטן שלי זזה, ידעתי

, #พระพุทธเจ้าตรัสสอนสาวกว่า
, מה השתנה, וזה לא אנחנו

. אם נראה מצב הרוח משתנה
, זה לא סטטי בכלל, זה ספוג, זה מדכא, זה מדכא, זה הולך להיות גוטון, זה ארוז, זה שמח, זה סובל, זה שמח, זה עצוב, זה עצוב, וכן הלאה, אז זה נראה לעתים קרובות כל יום, זהו, זהו, יש לנו

הזדמנות לצאת מהעם הזה

, למה?
אם ההיפותטיות יתייחסו לשני אלה כדומים למוות
, אני אבין
. מבין שני אלה, המוות נמצא באותו
מצב רוח מצער, אך הראשון הולך לתהום, גיהינום וכו '.
השני הולך ללידה, בני אדם, נופים, מלאכים, נופים וכו '.

זה שלפני המוות נמצא במצוקה, ואז טועה בנו
, ואז מת קשה.

האדם השני לפני המוות חווה מצוקה רגשית, אבל בצדק, רגש המצוקה הוא בהחלט לא אנחנו. כי ראיתי את זה משתנה כל כך הרבה פעמים, עם תפילה
, ואז מוות..." נולד בסוחטיבהומי

. הנה ההבדל.
אז תקרא את זה.
בחר היטב, את היתרונות שלך.
לפני טיוטה זו של מזון מוחזר לאדמה.
מהכל ועד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
136 . צהריים, אושר, עצמי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בלי
העלאות לנייד
אנו מזמינים אתכם להשתתף באירוע קת'ין בוואט פה דוניאנג, באן ג'יקדו, מחוז ג'יקדו, מחוז הואטאפאן, מחוז פאוור צ'אראן. יום ראשון, 23 בדצמבר, 2016 הקימו את קאת'ין בבית המנזר וואט פה דוניאנג בשעה 18:00 צ'ארואן פרה פרה מנטרה, האזינו לדרשה יום שני, 23 בדצמבר 2016 בשעה 07:00 הנזירים הוציאו ביבליוגרפיה בשעה 09:00, השתתפו בטקס של ת'אד קת'ין סמוטניאקתה - הנזיר אנומוטנה פל שנשלח אלי. Tell Me#เกิดเป็นคนไม่ควรทําตัวเหมือนไก่ להתעורר מוקדם ולאכול, ולבוא לישון. נולד איש של צדקה, מעטר את לבו. בומן נתן לזה להתייבש, גונח. מורה דהרמקרובהא
אנו מזמינים אתכם להשתתף באירוע קת'ין בוואט פה דוניאנג, באן
ג'יקדו, מחוז ג'יקדו, מחוז הואטאפאן, מחוז פאוור צ'אראן

. יום ראשון, 23 בדצמבר 2016, הקים את קת'ין במעון הנזירים של וואט פה דוניאנג
. בשעה 18:00, Charoen Phra Phra Mantra, האזינו לדרשה
, יום שני, 23
בדצמבר 2016, בשעה 07:00, הנזירים הוציאו ביבליוגרפיה בשעה 09:00
, השתתפו

בליטורגיה של הכמרים

. שלח לי את זה, אז אני אפרסם את זה.
ספרו לבון קת'ין. תגיד לי...

#เกิดเป็นคนไม่ควรทําตัวเหมือนไก่ להתעורר מוקדם ולאכול, ולבוא לישון

. נולד איש של צדקה, מעטר את
לבו. בומן נתן לזה להתייבש, גונח.

מורה דהרמקרובהא
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
צ'ארואנפורן קון יום
שם. (מיום פורסם ב-26 בספטמבר 2016, ואז הלכתי להגיב על
בקשת הנשיא, ויום הציע לצלם
את תג שם המקדש, סאלה


, והתייעצתי

עם המורה, אז
היום באתי להודיע לו על הבקשה לבודהה.


זה, כתובת ומספר טלפון
, #พระอาจารย์หนูเดือนชัย Thomvijyo. אבוט מקדשים, מערות, מורים, סלעים, בתים, סלעי גבנון, ערימות. נונג סונג טאי, נונג סונג, מחוז מוקדאהאן
טלפון: 098 647 9452

אני נזיר.
1.סיפורו של הנשיא חלף
, 2.סיפורים אישיים
הם: "אם אין קריאה של הספר, "למרבה הצער המתים לא קראו, את הגרסה הרפורמית "יהושע קורא

, וייתכן שהוא לא חי כנזיר כפי שהוא עכשיו. תודה רבה. במילים אחרות, יום דנגטרין או מאזניים הוא אחד המורים המוסריים של האגו, זה נכון
... צ'ארואנפורן
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭😭😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#มาดูความโง่ของตนเอง כמו יום
1. לנזוף באחרים ואז בעצמם למצוקה עצמית.
2. ראיתי את התמונה, ואז אני עצמי במצוקה
, 3. שמעתי את זה, ושמעתי את זה,
ושמעתי את זה, והרחתי את זה, והרחתי את עצמי, 5. טעמתי
את זה, ויש לי את עצמי במצוקה
, 6. כשהרגשות נמצאים בליבי, ואז אני אומר,
"הרגשות הם שלי". זה טיפשי.

כשהקשבתי לדרשה,
"יש שני דברים שידועים ומה שידוע".

כך הקלה על הטיפשות השברירית.... ^__^

כדי להסביר, זה:
הוא לימד אותנו אמונה
שכל הרגשות אינם אותו דבר כמו שלנו.

מצוקה היא לא אותו דבר כמונו.
רגשות מאושרים הם לא אותו דבר כמונו.
רגשות אומללים אינם אותו דבר כמונו , וכל הרגשות, שני הרגשות הנוכחיים, מתממשים על ידינו

.
זה בלתי נסבל
. זה הולך להיות לא יציב, זה מאוד חזק, זה קצת, זה רך, זה קל, זה רגשי , זה רגשי

, זה מצער,

זה לא אנחנו.

כל הרגשות שיתעוררו בעתיד, הם ארעיים, בלתי נתפסים. לבסוף, זה נעלם. זה לא

חובה להישאר, #ถ้าหากว่าไม่มีในหลวงองค์นี้แล้ว
אני לא יודע אם אי פעם תהיה לנו הזדמנות למצוא את ההוראה הזו.

אני לא יודע אם תהיה לי הזדמנות לקרוא סרט שכל כך יקר לך. כי העם הבוראני ירש עד היום הוא הספר "Tripitaka".

תוצאות הקריאה, אם כי עדיין לא הסתיימו.
יש תחושה ש
"בחיים האלה... בתור יום, הייתה לי מנטליות של יום, מה היה היתרון האמיתי. חשוך.

אם אני לא זוכר לא נכון. סיימתי. כיתה ו' עם ממוצע ציונים של 2.00.
אינטליגנציה ידע רק מספר 2.
קראתי את הטריפיטקה וידעתי שעלי לחיות בדהרמה. ואם זה המצב, זה

לא. M3
יש סיבה לקרוא את הטריפיטקה.

תהיה לי תחושה של ניצול עצמי, לא ללכת לכיתה ד'
, אלא ללכת להסמכה

, #ความน่า

. אדוניך, אפילו אריה, משבח את חלקם של אלה שהם גדולים, חזקים, על אכילת היתרונות הישנים שלהם.
להרוס את הבודהיזם זה טרגי מאוד עם הקארמה שלהם, להרוס את הבודהיזם זה להרוס את שערי השחרור, להרוס את הבודהיסטים, זה להרוס את הערוצים הרחק מהמערות האפלות (כל העולמות). הפסוק הוא שאם אדם הורג חיה, העצמי הוא קצר מועד, כלומר, אם משקרים, אחד משקר, זה הורס את התורות שיהפכו אותו לנגיש לנירוונה, הורס את הדרך להגיע לאור הבהיר יותר מברהמה, ארבע הנשמות האחרות שהברהמה, ארבעת המקדשים, התודעה בהירה מאוד, פסוקי החמלה בהירים מאוד, הפסוקים המנטליים בהירים מאוד, הפסוקים המנטליים בהירים מאוד, הפסוקים המנטליים בהירים מאוד, הפסוקים המנטליים בהירים מאוד. אבל הבודהיזם לא רק מחובר לברהמה ויהארה ארבע, אלא לראות את הסימפטומים של התודעה המורכבים מרחמים ארעיים כמו כל כלא, כאנאטה, הסימפטומים של התודעה המורכבת ממודהיטה הם ארעיים, כמו שכל בית סוהר הוא אנאטה, הסימפטומים של התודעה המורכבת מהאובק הארעי, כמו שכל אסיר הוא אנונטה, ומשחרר, הופך להיות בן אלמוות, או נירוונה, או וימוטי, או דהרמה, כאשר האדם עצמו מוכה על ידי האור, הוא העצמי למצוא את האור בפשטות, כמה גלגולים, ואז מקיף במצוקה, ואז הולך לכס המלוכה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם היינו אוהבים "דרגה",
היינו מעוניינים בשתדלנות.
כדי לקבל את העמדה הזאת.

אם אנחנו אוהבים "מפורסם.. הוא להיות מפורסם".
אנחנו הולכים להשוויץ בפנים שלנו, זה ההצגה.

אם אנחנו כאילו, "מי קרוב?"
היינו מקפידים מאוד.

אם אנחנו אוהבים עבודה.
אנחנו לא מתכוונים לוותר.

הימנע מחוב אבל כאן אנחנו לא אוהבים את זה.

סוג אחר של עבודה הוא צ'יטה מתפללת.
זה סוג של עבודה שאנחנו אוהבים.

לפני ראש השנה... נצטרך להגיש. יום, המקיים את התורה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לאנשים יש מטרות שונות.

"

גם אם הנטיות אינן זהות כלל, זה יהיה בלתי אפשרי

להיות בעל אותה תודעה. צפייה בילדים בבתי קפה
אינטרנט גם אם אתה בא לקפה אינטרנט
, אתה לא יכול להשתמש באותו מחשב.
יש אנשים שמשחקים במשחקי כדורגל.
יש אנשים שמשחקים במשחקי יריות.
חלקם בשלב המשחק.
יש אנשים שצופים ביוטיוב.
יש אנשים שטוענים סרטים.
יש אנשים שמחברים תמונות
.

אפילו לנזירים יש אופי שונה, כפיפות וכו'.
חלק מהתמונות הן כאלה.
חלק מהתמונות הן כאלה.

חלקם אוהבים שיהיה להם כוח, לכו להיות תלמידים של מוקלאנה.

כמה תמונות כמו clairvoyance (clairvoyance הצורך).
המשכתי להיות תלמידו של אנוראדה.

חלקם חכמים מאוד
, והם הולכים לתלמידי הבן

. חלקם אוהבים משמעת, והם ממשיכים ללמוד משמעת
עם האובלי

. אם היינו רוצים לפרופ' היינו עושים שתדלנות, נמרצים,
כדי לצבור דרגה.

אם אנחנו אוהבים עבודה, אנחנו לא מנסים להימנע ממנה.
קמעונאות לוויבק

מה שאנחנו מייחלים לו הוא

יש לנו משאלה אחת: "שחרור התודעה
" הוא הגרש, סוף האומה.

אני לא רוצה להיוולד מחדש.
אבודים, יותר טוב.

הנזירים במקדש הזה, אנחנו לא יודעים, למה הכוהנים מכוונים?

או שהוא הוסמך לבני תמותה או משהו כזה?

אבל אנחנו מוסמכים בפעם
השנייה כי הראשון הוא מוסמך באופן מסורתי

. במהלך התענית 2, זוהי תודעה חדשה ולאחר מכן "לב להשגת הדהרמה".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזירים במקדש הזה, אנחנו לא יודעים, למה הכוהנים מכוונים?

הוא הוסמך בתחילה לבני תמותה או כל דבר

מלבד כוהנים.
כאשר (7 ביולי 2014)
נשאר עד התענית,
זה היה 1 Lent

. ההשאלה הונפקה.
היה לי רעיון ללכת ללבוש את זה, ואז לשחרר שלושה ימים כדי להמשיך את ההסמכה.

אבל בסופו של דבר, זה לא הלך...


עד שנשארתי שנתיים
.


ביצועי עבר
זה גרם לי לרצות להשתחרר.

הגיע הזמן ללכת. אולי זה

"מצב נפשי שרוצה להשתחרר". כשיש לך את הסימפטום הזה, לא אכפת לו מאף אחד

, #แม้อาจารย์ไกร אומר, זה קרה לך".

זה קרה לנו בפעם הראשונה, שואנג אפילו
לא נכנס לנט עדיין. הסימפטום הזה, ברגע שהוא בראש.
זה כל כך

הרבה לרצות להשיג דהרמה. זה לא יהיה אכפת לאף אחד, אבל אנחנו רוצים להשתחרר,
אנחנו אפילו צריכים לצאת ליער לבד.

גם עכשיו כשהלב שלי מתכופף
, אני רוצה לצאת ולעשות את ההתמדה שלי, אני לא יודעת אם אוכל להחזיק מעמד עד
השנה
החדשה, #เมื่อก่อนห่วงงานเอกสาร
אבל עכשיו, אל תדאגו, תדאגו יותר לעצמכם (זו אמונה!), להיוולד, לא לדעת כמה אומות מתו,

כמה אומות מתו, כמה

מתו. אם אדם או מלאך לא רואה את הסכנה בסמסרה
, אז אל תפריעו אחד לשני.

נזיר הוא נזיר ללא כבוד
. "

אנחנו הולכים להפוך את עצמנו לקדושים וחופשיים. בתוך העם הזה, לפני הגוף הזה, הוא היה נשבר, הורס את הלילה, נלחם באדמה.

אם זה לא ארהאט, אל תשמחו.
אל תשקר. תזכירי לעצמך..!!

הזמן הולך ואוזל.

נולד לבודהיזם
, חשוב "ללמוד את בני התמותה" כדי להיות

> שאוהב לעשות מדיטציה ולהביא חוכמה
"לואנג אבא ד' תאניו", "לואנג פו טס"

. טס רייס".

מי אוהב את החוכמה להביא מדיטציה "לואנג אבא פראמוד פרמודיצ'ו
"

84000.org/tipitaka/attha/v.php?B=16&A=4431&Z=4451
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ההשתטחות הראשונה, מר בודהה
. פרוסטראציה הדהרמה
השנייה הפרוסטרציה השלישית היא הנזיר שירש את התורות הבודהיסטיות של התקופה הבודהיסטית עד ימינו.
ההשתטחות הרביעית, גברת מורי העבר, אמרה פעם האומה, נהגה ללמד
. פרוסטרציה 5ה, הורים נדיבים
. בפעם השישית, אתה קרובי דם שנהגתם ללמד אותי, אדון.
אתה הבלתי נראה שנמצא שם כדי לעזור.
אתה מכל הסיבות שגרמו לי לבוא לאלוהים.

זו ההשתטחות שלי, אלוהים, שאנשים לא רואים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הזמן הולך ואוזל
.
אם אני שם את זה עם פייסבוק

......



אם אני שם את זה עם מיטה מלאה
. .


אם אני שם את זה עם שטויות
. .


אם אתה לוקח את זה עם "התודעה הרביעית",
אל תאבד את עבודת התפילה שלך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הוא נמצא בנשגב {יש להפוך אותו לנשגב}

. זה חייב להיות נשגב.

זה חייב להיות נשגב.
העלאות לנייד
..😭
..😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לעתיד יש את הבהונות שלו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
. 😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"קושי, זה גורם לסבל".

אם נעשה משהו עם הרבה חשקים.
או חוסר
מנוחה........
אבל מה אם נעשה משהו עם "התאמה"?

כי זה לב שהולך על האמצע, הלב אינו מוטרד או חסר

מנוחה , #อยาใจด้าน

#อย่าใจอ่อนแอ #แต่ให้ใจ הוא בכושר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד במוטוקרוס, תישאר איתי, תלמד פחות, אז אני מאיית את המילה נסיגה, לא.
תייגת למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
מה השתנה? זה לא נכון. זה לא אנחנו

, זה נעלם.
האושר כבר קרה.
כל הרגשות היו פעם חסרי תקדים. זה פשוט משתנה כל הזמן.

אלה שלא מבינים. האמת של אושר היא
מאוד פתטית.

מי לא מבין את האמת של הגוף הזה:
בני האדם נעלמו במקרה.

היופי הנשי בא והלך. רקוב, מרופט, שלפוחיות.., לבסוף, הלילה נלחם באדמה.
אני לא מוצא שום חומר עם הגוף הזה.
זה לא נכון.

נאהותם של הגברים באה והלכה...


אין חומר לגוף הזה, אלא להשתמש בו כדי לעשות מעשים טובים פיזיים
, לא להרוג בעלי חיים, לא לגנוב, לא לעשות טעויות מיניות, ואז לקחת את זה כמובן
מאליו, אבל להשתמש בו כדי לעשות מעשים
טובים מילוליים, לא לשקר. אל תדבר עם אף אחד, אל תדבר בסרקזם,
תפגע בלבבות של אנשים אחרים.
אל תדברו על סמרטוטים.
ואז קח את זה, התפלל יום רביעי ,

#กรรมให้ผลแล้วก็เสร็จไป
(האומה הזו, אנחנו נדהמים מפירות הקארמה מפאנאטיבט או קארמה ואג'י, כך שיש פה שאינו כמו כולם, זה נחשב לשימוש בקארמה ישנה
, ובאותו הזמן, יש קארמה טובה לשאת פרי, מה שנותן לנו
עין לראות את האור של הדהרמה של הבודהה, שקשה מאוד למצוא אדם כזה בעולם האנושי
,
ובעולם השמימי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד במוטוקרוס, תישאר איתי, תלמד פחות, אז אני מאיית את המילה נסיגה, לא.
תייגת למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך אוק 29, 2016 8:10:38am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בו היטיב עם אימוניזם בחושניות..

זהו זה".

אל תהיה חושני
, אם אתה מזדקן.

איזה ציצים, זה גידור, זה פורח.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד במוטוקרוס, תישאר איתי, תלמד פחות, אז אני מאיית את המילה נסיגה, לא.
תייגת למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
אם כן, עצמות אלה
"הן עצמות שנשרפו לאש.
נשרף עד הקצה, הוא פחם שחור פריך, כמו גדם. צמח האורז שהאיכר כבר חטף,
ולבסוף התנפץ לאבק. לא, לא, אין עצמי בכלל. אנשים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
מעודכן בתאריך אוק 29, 2016 4:53:13pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
לאנשים יש זכות....
מעודכן בתאריך נובמבר 12, 2016 9:16:37pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
להיות אדם פזיז
. מאוחר יותר, הוא ידע שהוא פזיז.

תחושה של אומללות עצמית.
#ประมาทมิใช่ פירושו נהיגה פזיזה
, אבל זה
אומר הכל בחיים
.
כל הדברים, אנחנו רשלנים
, אז אנחנו לא יכולים להתבגר.
במקום זאת, זה מהמם, מדרדר , מדרדר, וזה לא מספיק
, וזה גם אגרסיבי

. בעולם הזה, אף אחד, לא נולד ומעולם לא טעה.

אני חייב לסלוח לעצמי, כי אני לא יכול לחזור ולתקן שום דבר.
"אדם לא צריך לחשוב על מה שהלך לעולמו.
אדם לא צריך לחשוב על העתיד
. זה לא מועיל לשום דבר להווה.
כי אני חושב שהעבר עמוק מדי
. מכיוון שאתם חושבים עמוק מדי
על העתיד, עליכם לחשוב עליו. לא לאבד את היתרונות הרצויים היום.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
היום, 15 ערבים, 12
חודשים. הירח המלא
"#เทวดาชาวฟ้าคง, צופה בבני אדם בהתלהבות
, היה רואה אירועים שונים בלילה
. חלקם נסעו ללוי קראתונג.
חלקם הולכים לשחות, חלקם קוצרים אורז (קוצרים).
חלקם הקימו להקה אוכלת אלכוהול.
חלקם שרו, שרו, חגגו את אור הירח.
חלקם, ששכבו חולים באסם, התקרבו לקצה הרוח.
חלקם היום ייקחו קארמה, זו תאונה בגלל נסיעות.
חלקם, מלאכים מתים, כולם בהתגלמותם
. חלקם
ימותו היום וילכו לגיהינום
. חלקם נעדרים
היום והולכים לגן עדן,
חלקם משתמשים בקארמה בגיהינום
. חלקם, פטרה, יוצאים מגדרם לבקש הצטיינות מקרובי משפחה בעולם האנושי
. חלקם, כלבים, לוקחים כדורים.
חלקם שולחים מתאמפטמין זה לזה.
כמה חבר'ה. זה שובר את הקאנון.
חלקם עובדים במשמרות, מתפטרים מהעבודה.
חלקם במשמרות, חלקם מכינים את שיעורי הבית שלהם בהכנות לשלוח מורים

, חלקם צופים בירח מתרגל
. כמה חבר'ה.
מתפללים, עושים מדיטציה עד האור.

חלקם טבעו במדרדרות, והחמירו את חייהם שלא היו

מובנים מאליהם. חלקם חושבים לחיות
חיים משגשגים
. חלקם חושבים לחיות את חייהם בצורה מנוונת, ו(15 ערבים, 12 חודשים) הוא היום שבו בן נירוונה

הוא היום שבו הברהמה הגדולה
יורדת לעולם האנושי, זה היום שבו 4
הגדולים יורדים לעולם האנושי, 1. טאו וסוואן (מלאך ענק), 2. טאו וירופאק (מלאך נאגה)


, 3. טאו תאקור (מלאך הכס

), 4. טאו וירול שש (המלאך הקונדל),



וזה היום שבו בני סאראי מחזירים לאמהותיהם בצורה הגבוהה ביותר, "להראות את הדהרמה עד להשגת סודהבאן".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך נוב 17, 2016 6:47:51pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"לעזאזל, הוא הולך לעזוב אותנו, אבל הוא הולך לעזוב אותנו
, בשתי דרכים
שונות. 1 אם הבריכה ראויה לו
. הוא זז במצוקה, עד שלא היה לו קשר.
סידון או סידון זזו, אבל הקארמה שדבקה בו, אבל אם הוא נתן לו את הכשרון, הוא זז (הוא היה מרוצה, קאו סאי סאי בשביל האו, קה פרש
,
ואז נגד האו).
3.ואהוסי נותן בחינם כי הוא רואה את המצב העיקרי לטובת ההמונים.. אבל הוא יהיה קטן
, כי היה חשוך וחיכה שהשמש תזרח, אז הוא יצא לאור.
הדרך השנייה היא יותר סילוגיסטית.
האו, שנתן לו ברכה, איבד אותה.
במקום זאת, הוא נוסף
(בגלל הכשרון שנוצר על ידי הקדשה או הפצה של הכשרון לאחרים),
ואדון הקארמה תרם לזכות המובילה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כל בוקר. גלי המוח של אנשים אינם שווים.
זה אחרת מרגיז או מרענן.
זה תלוי אם זו תנומה בן לילה.
כמה מניפולציה מנטלית, כמה מסיחה את הדעת, כמה היא לא מאורגנת.
אל תכוון.
מה שאתם הולכים לעשות
היום זה להציב מטרה.
שהיום יהיה הסחת דעת!
רוב האנשים משחקים משחק של חיים עם קוביות טיגון dach.
חכו שכל בוקר יגיד את זה.
'צירוף המקרים' של היום מצב רוח טוב או רע
מה 'מחפשים באופן אקראי' היום?
היום 'חכו ותראו' אם יש משהו טוב בחיים.
השכמה לא ממוקדת
בשעות הבוקר המוקדמות יש לזה אפקט של לשכוח לחיות כמו 'מהמר רגשי'.
אני לא יודע אם אני יכול לקבל את זה או לאבד את זה, כי אני לא יכול לישון.
איזה יום אתה רוצה לחייך או רוצה לצאת להשתוללות
?. .

אנחנו רגילים לנסוע.
מהבית לעבודה?
רוב האנשים ימשיכו לחשוב על החלקה.
זה בדרך כלל פקק תנועה.
מתי אגיע לעבודה?
זה כמו לצאת מהארון ולהיות בגיהינום ברחוב כל יום.
זו תחושה כאילו
הוא מסתובב,
מוסח
, משועמם ומוכן לנסוע לכל מקום, לא במכונית.
רוב הזמן, אם למראה אין מקום, לתודעה אין כיוון
, היא הולכת לגן עדן לוימן.
כשהוא קרא וימן באוויר
, המשכנו לבנות. דברים לאהוב.
משהו שיכול לקחת אותנו מהשעמום.
תוך רגע, המסע היה הוצאנו את הכל .. . . . . . .

זכור זאת, לדוגמה, שאנשים הם vivek.
קח הפסקה ואז לך למקום של תרגול דהרמה
, ואני תמיד אומר, אלוהים אדירים! מספיק זה לא בעיר.
ברגע שתצאו מהכאוס
, או מהעבודה שלכם, שהיא המשימה העיקרית שלכם,
תרגישו שהתפילה קלה מאוד. קל להתרכז
בריכוז, או שיש לו תחושה עסיסית.
זה לא כאילו הייתי בעיר.
מדוע?
כי להתעורר מוקדם, זה מיועד.
יש בו את תחושת החיבור המכבידה הזו.
אנחנו כאן, נצטרך להיות טובים, אנחנו חייבים להיות חרוצים
. הוא צריך להתפלל, לעשות מדיטציה, ללכת בכוונה
, יש לו סט, ללב שלו יש מקום
לחיות !
אפילו לאכול, להישאר, לעשות דברים.
ליבנו אינו נרגש, יש כיוון ברור,
שהוא הגורם למחויבות נפשית
.
אם כל בוקר. אתה יכול
לקום ולהתאמן
ולהתפלל או לעשות
מדיטציה במשך חודשיים או יותר.
החיים ישתנו במידה ניכרת!
כי לא משנה כמה לישון ולחלום.
זה יעשה את המוח מטושטש או רגוע.
תנועות גופניות ותרגילים מנטליים
זה תמיד יעשה את ההבדל בצורה טובה יותר.
אם זה טוב, זה הולך להשתפר, או אם זה רע קודם,
זה הולך להיות לפחות
יותר אוורירי. גם אם אתה לא אדם, יש לך מטרות גדולות בחיים.
אבל כמו שאתה חושב כל בוקר, זה לא קופץ כמו קוביות.
כי בהחלט
יש מטרה קטנה להשיג: להזיז את השוקיים, להזיז את הרגליים
. השתמש באנרגיה כדי לייצר מורל.
אם שואלים אותך מה לעשות, זה טוב לעשות את זה שבוע.

אני חייב להגיד לעצמי את זה
להתעורר מוקדם.
חייבת להיות סיבה לתקיפות.
חייב להיות גורם של הרגשה טובה.
זו תחושה של רוגע
, לא תחושה שהוא מוכן להתפזר.
צאו וגלו את מה שאתם לא יודעים
__
אני לא מאושר, אני צריך להיות אסיר תודה.
זו לא שמחה, זו שמחה...

הוא אדם שצריך לבנות הרבה יוקרה.
מעודכן בתאריך נובמבר 22, 2016 10:52:15am
מעודכן בתאריך נובמבר 23, 2016 8:03:21pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
• אנשים אוהבים להזדרז
או שהם רוצים משהו מעבר לעצמם.
אתם יודעים, 'עוד לא הגיע הזמן' פירושו 'אבל הלב לא יחכה
, כי התשוקה מכתיבה למצוא את התנאים הטובים ביותר, ולכן


זה לא
------------
• אנשים שממהרים לקבל את המצב הזה כי הם "רוצים להשתחרר"
נוטים להיות עצובים מהשיעור
, ולא מרוצים מהדבר האמיתי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.5 דצמבר 2016
הצטיינות מילדות.
בבוקר, ללכת ביבליוגרפיה.
רובם יראו אנשים לובשים עטלפים.
יש 2 ילדים, ילד אחד, 2 זקנים
, רואים ילדים קטנים לובשים עטלפים, כמו (הבן של אבא, דונג,
אמא בום).
הילד הקטן היה עדיין חף מפשע.
אין הרבה מה לדאוג בחיים.
אוי.. הכשרון כילד זה היה טוב להתאמן כהרגל להתרגל לפילנתרופיה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
שיחה:ויל פאלאננג Etammangalamuttaman
לא לצאת עם הרשעים זה ידידותי, זה משמח,
עשיר, צעיר, וסבטי. טאטיזו
מה שזה לא יהיה, פאמאתו מג'ונו פאטאנג
,
רשלנות היא הדרך למוות.
אקותנה שיין גוטן
לנצח את הגותים עם לא-גות'ון.
פאניאבה טאנה סייו
, חוכמה נשגבת יותר מעושר
# הוא אמר, מכל הלב, מה קיבלת?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בודהה אמר : אנון, אם תאווה היא:

תאווה
דמות תאווה
קנתה תאווה, תאווה, חצים, תאווה

.
דהרמדהיאקשה
לצ'אק אין אף אחד בכל המתיחות, צ'אק לא קיים בכל המתיחות, צ'אק לא קיים לאף אחד.
זה לא נמצא בשום מקום.
כאשר התאווה אינה נוכחת כלל,
שכן התאווה נכבית.
האם ההיצע מופיע?
אנון ת: "זה לא מופיע, אלוהים אדירים".

התאווה הזאת היא הרפיון, התאווה היא הרפיון, התאווה היא הפלינץ', התאווה היא הרפיון, האוזן שומעת, התאווה היא הפלינץ', התאווה היא האף, התאווה היא הפלינץ', טעם הלשון, התאווה
היא הפלונטר, החומר הפיזי צודק

,
החץ
צודק. התאווה הזאת מתנפנפת, במוח טעון, חושבת על סיפורים.
זה
קשקוש. לראות מה הוא חיבה הוא מהנה
, העין. דרך האוזניים, דרך האף, דרך הלשון
, פיזית,
נפשית
, התקשיתי להשיג את זה.
לראות מה מלא שנאה.
אני רוצה שזה ימות, או שאני רוצה שזה ייצא מהראש שלי,
אני רוצה שזה יהיה רחוק
. הבודהה אמר:
"מיקשלה, תמונה שצריכה להיות מוארת ויזואלית, משאלת לב, מהורהרת, צריכה להיות
נוכחת, אם הנזיר
עדיין נהנה, או מחמיא
, או נאחז. ההנאה מתרחשת בהכרח.
אנחנו אומרים, 'כי ההנאה נולדת, הסבל נולד'.
קיים קול שמיעתי רצוי, מלא חיבה, מספק.
הטעם הרצוי, החיבה, הנעים של הלשון
רצוי, חיבה, מהנה, קיים.
קיים חץ נחשק, מלא חיבה, מספק ונאור פיזית.
(סיפורים של משמעות וחשיבה
). מחשבות טעימות) שהן רצויות, מלאות חיבה, מספקות. להזמין
, לאהוב
, לשכנע ולהביא את הלב שלך להתקיים.
אם הנזירים עדיין נהנים מזה. צ'אקל מחמיא, נאחזת בדהרמה הזאת, כשהיא נהנית ממנה
. צ'אק, מחמאה, היצמד לדהרמה הזאת. ההנאה היא בלתי נמנעת.
להתרחש אנחנו אומרים, 'כי ההנאה נולדת, הסבל נולד'.
תראו את כרמיכלה, דמות
רצויה, מלאת חיבה, מענגת. הזמינו אהבה, שכנעו
והביאו את הלב שלכם להתקיים. אם הנזירים לא נהנים מזה. בלי מחמאות. אני לא דבק בתמונה הזאת. מתי
היא לא נהנתה. בלי מחמאות. אל תיצמדו לתמונה הזו. ההנאה נכבית.
אנחנו אומרים, 'בשביל ההנאה מרווה מרווה סבל'.
קיים קול רצוי, מלא חיבה, מענג, שמיעתי
. לא נהנה. בלי מחמאות. אל תיצמדו לצליל הזה. ההנאה נכבית.
אנחנו אומרים, 'בשביל ההנאה מרווה מרווה סבל'.
הריח, הנחשק, החיבה, הנעים, הקיים, אם הנזיר
. לא נהנה. בלי מחמאות. אל תיצמדו לריח הזה. ההנאה נכבית.
אנו אומרים, 'להנאה מרווה, סבל מרווה'
, הטעם
, ההארה של הלשון, רצוי, חיבה, מענג, קיים. אם נזיר לא נהנה מזה
, אל תחמיאו לו. אל תיצמדו לטעם הזה. ההנאה נכבית.
אנו אומרים, 'להנאה מרווה, סבל מרווה', חצים טאפה, כי הארה פיזית רצויה, חיבה
,
מענגת קיימת. אם הנזירים לא שקנאים.
אל תחמיאו. אל תדבקו בחץ הזה. ההנאה נכבית.
אנחנו אומרים, 'בשביל ההנאה מרווה מרווה סבל'.
דהרמדהיאקשה (סיפורים שונים העולים מהדרמדהיאקשה) מגדיר וחושב.
רצוי, חיבה, מהנה, מהנה. הזמינו אהבה, שכנעו
והביאו את הלב שלכם להתקיים. אם הנזירים לא נהנים מזה. בלי מחמאות. היא לא נצמדת לדהרמה
, היא
שם. כשהיא לא נהנית מזה. בלי מחמאות. אי דבקות בדהרמה ההיא,
ההנאה ממנו נכבית. אנו אומרים, 'כי ההנאה מרווה, הסבל מרווה',
ואז האדון מיקלה בירך על פתגמיו של האחד.
פראקאש, קום מאסאנה, הצע לאבהיבאדה את הנדיב, ועשה פראטקסין.

ואז, אדון מיקשה, עזב את הקבוצה, בודדה, רשלנית
, מתמידה
, ומוסרת את עצמה. זה מאיר את הטוב ביותר של celibacy הגדול, גול-סון
. הם עזבו את בית הכומר ככוהן שרצו בכך, בחוכמה רבה.
נכון לעכשיו, הגישה ברורה: האומה הסתיימה, הסליחות הסתיימה,
העבודה שצריכה להיעשות נעשית
.
עבודות אחרות למטרה זו אינן שם, ואדון מיקשה הוא אחד
הארהאנטים
. במספר ארהטים, אם כן,
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
9 בדצמבר, 2016
יהיה מאושר. יש להרוג את הרעיון השקרי הזה, שאפשר ליהנות מ"הסבל הוא שלי".
יש להסתפק בידיעה שניתן
ליהנות מ"סבל, לא מאיתנו
".
אתה צריך להיות אמיץ ולהסתכל על כל הרגשות שלך. אף אחד מהם לא היה מרוצה. תצוגה ללא ניטרליות.
היכנס ועקוף,
אתה יכול להיות מאושר.
אתה צריך לאמן את המוח שלך לדעת את הרגשות שלך לעתים קרובות, אושר, סבל, זה בדיוק זה
. צהריים. כמה נסיעות היו
לך?
עלינו לאמן את התודעות שלנו לדעת שכל רגש הוא טריק עבורם לתפוס אותנו
.
לא חייב להיות בבעלות
. סיפוק חוסר שביעות רצון
שנגרם על ידי העיניים לראות את התמונות, האוזניים לשמוע את הצלילים
.
האף הריח,
הלשון טעמה. זה בסדר, דברים נוגעים בעור שלך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כמה ילדים. אני אוהב להיות מנהיג, אני רוצה להיות מנהיג של החדר. שלטו על רבים מחבריכם.
ילד כזה היה יכול להיות אדם אצילי, דרגה גדולה, אדון גדול מעל האנשים הפשוטים.
אז לא קשה לפחד
אז ההרגל הזה נתקע.
זה גורם לי לרצות לשלוט.

כמה ילדים.
אני לא רוצה להיות מנהיג, אני אוהב להיות פורץ דרך, באמצע
, באמצע. אין דבר שאני לא רוצה להוריד מהדף קודם.
לא משוכנעים או איך?
ילד כזה היה משרת לפני כן.
היא להיות בעמדה של משרת, מחכה לשמוע את המילה לעיל
. אל תעשה דבר לפני ההזמנה, תן לו להזיז את המילים תחילה, ולאחר מכן לנוע בהתאם.
בערך באותה תקופה, היו אלה תלמידי המורים שהוא ראה לנכון להיות גבוהים, על ראשנו. אנו נכנעים ברצון להיות משרתים או כפופים. על מה אתה מצביע, מחכה להמשיך עם ירייה אחת?
אז ההרגל הזה נתקע.
זה גורם להם להרגיש כאילו הם בעמדה לעקוב, לא להיות מולם

, כמו כמה ילדים שאוהבים להישאר בשקט.
צאו מהקהל לבד. זה מנחם. ילד כזה היה משועמם מהעולם הקודם.
חפשו משהו.
ההרגל הזה נתקע,
וגרם לי לרצות להתמקד בכמה מעללים כשהייתי לבד

. יש ילדים
שאוהבים לעזור, לעזור... לא אוהב לפגוע ואז אפילו לעזור לאנשים להציל בעלי חיים.
אם יש משהו שיעזור, אני אנקוט פעולה.
אדם כזה היה בעמדה לרפא אחרים על בסיס קבוע, אולי מרפא קבוע בארמון. מחוץ לארמון, ברובעים שונים של הימים ההם.
אז ההרגל הזה נתקע.
אני רוצה לעזור לאנשים.

יש
ילדים שאוהבים לרצות לפתור בעיות עבור אחרים
, מה שהם חושדים. הוא לא ידע
, אבל הוא לא יכול היה לסבול את זה. אני צריך לצאת ולספר, תגיד לי.... לכן, זה זה, זה כמו
להקרין את הידע של האדם על מחשבותיו לאחרים בתחום זה, כנראה אדם שאוהב לחנך אחרים, או מבטא באופן קבוע ידע,

אולי כמורה לידע. בעל ידע רב וחושף על בסיס קבוע לאורך כל הדרך.
אז ההרגל הזה נתקע.
מיד רציתי להוציא את המחשבות והידע שלי מהדרך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מאי 4, 2021
אדם יפה או נאה
עם לב נקי
. אלה הוכשרו בקאנון, ברחמים.
בחסד, בוא הרבה בעולם האומה לשעבר.
זה אופי טוב שמועבר הלאה ברחבי המדינה.
לעודד חשיבה, קבלת החלטות, דיבור, עשייה.
הוא הולך בעקבות הרגלים ישנים.
בעבר, האומה
למי שאינו יפה או לא נאה במיוחד, כי הוא הוכשר בקאנון, בחסד, בחסד
, בבינוניות.
לפעמים זה רע, חלקם טובים, זה כמו רוחות רפאים פנימה והחוצה.
באשר לאלה שאינם מושכים, לא נאים, מכיוון שהם היו מאומנים בעבר בקאנון, בחסד, בחסד, ולכן מעזים להיות אכזריים
, ולכן יש להם
את האומץ לעשות דברים רעים, ובכך לגרום לקארמה לקשט את הגוף הטבעי לחיות לפי הרמה
. מבחינה מנטלית, יש פחות טוב#.
כל אחד יכול לעלות ולרדת.
אם הלב שלכם גבוה, אל תזלזלו בו.
אם זה באמצע, זה מתפתח.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כשאתה רואה מישהו אחר נוזף במישהו.
בואו לא ננזוף.

כשאני רואה מישהו אחר גותי, מי זה מי?
אנחנו לא גותיים.

כשאתה רואה מישהו אחר, יש מצוקה.
בואו לא נסבול בהתאם.
העלאות לנייד
.9 דצמבר 2016 לאנשים אין מעריצים, הם מראים שהם ראויים. . . . . . .

9 בדצמבר, 2016 לאנשים אין
מעריצים, אבל "
לאנשים שמכירים את הדהרמה או הקשיבו לדהרמה יש יותר זכות...."
טסאנה דהרמה צ'יטה
אתמנג קלמוטמן
היכולת לקחת את התודעה, לדעת על דהרמה, היא משמחת.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
השאלה היא אם
אנחנו באמת "מחפשים לוטוס".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
דצמ 12, 2016
הסיבה נגרמת כולה על ידי הסיבה ( אם אתה מסתכל רק על הסיבה
)
__


אבל לסיכום, זה הוגן "לסמוך אחד על השני",
כמו 9 הנקודות לעיל
,
הדהרמה הנפשית של האריה השלישית מוצדקת, הצדדים מחוץ
להמתנה.
בצורה של צליל, ריח, טעם
, חצים, טאפה, וודה3, סנגהה 3, רוח 6
, ודיק 3
, שמח, אומלל, לא כל יכול.

3 חוזים, זימונים לעמותה.
ייעודו של צו הולך לעמותה.
הטלת זימון למפלגה
. אופאיאקאטה
רוח 6
סימפטומים, הארה, דמות.
תסמינים של הארה
תסמינים של הארה חוש הריח
סימפטומים, הארה, טעם.
תסמינים של הארה דארט טאפה
הארה, הבטחה, סנגהאראן
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
המורה שלו אמר: "
מי יכול
לשנות את חייך?" עדיין יש לשמור עליו.
זה יהפוך אחרים לטובים.
זה הרבה יותר מאבק.
למען הכשרון העצמי.
שאנחנו הופכים רשעים לטובים. יוקרה נולדה לנו הרבה.
שאנחנו הופכים אנשים טובים לרעים. החטא נולד לנו הרבה.
כשאנחנו עושים משהו, זה לא.
רובם נולדים 2 כאלה, 1 נולד מצדקה

, 2 נולד מצדקה.
אם האומה תמות.
היוקרה הקטנה באה להחזיק אותו, והוא המשיך
לתוך הבטן האנושית.
אבל אם יש כל כך הרבה יוקרה לשאת, אז זה נולד כמו אלוהות נקבה

, או אלוהות זכרית
. אבל אם החטא בא לשאת
אותו, אז יש לידה
תהומית: נולד בגיהינום. נולד כחיה נולד כפטרה, נולד כמפלצת.
כי מסבירי פנים זה שונה, כי הכשרון הוא שונה
.
אנשים מטפלים לעומת לא מתרגלים
, אז זה שונה.
מעודכן בתאריך דצמ 12, 2016 10:04:09pm
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
הבודהה אמר: אנון, אם תאווה היא:

תאווה (תאווה בתמונה) תאווה פונטית (תאווה בקול)

תאווה (תאווה בריח)
טעם תאווה (תאווה בטעם)
תאוות חצים (תאווה בדברים הנכונים, מגע,
דהרמדהיאקשה
לצ'אק אין אף אחד בכל המתיחות, צ'אק לא קיים בכל המתיחות, צ'אק לא קיים לאף אחד.
זה לא נמצא בשום מקום.
כאשר התאווה אינה נוכחת כלל,
שכן התאווה נכבית.
האם ההיצע מופיע?
אנון ת: "זה לא מופיע, אלוהים אדירים".

התאווה הזאת היא הרפיון, התאווה היא הרפיון, התאווה היא הפלינץ', התאווה היא הרפיון, האוזן שומעת, התאווה היא הפלינץ', התאווה היא האף, התאווה היא הפלינץ', טעם הלשון, התאווה
היא הפלונטר, החומר הפיזי צודק

,
החץ
צודק. התאווה הזאת מתנפנפת, במוח טעון, חושבת על סיפורים.
זה
קשקוש. לראות מה הוא חיבה הוא מהנה
, העין. דרך האוזניים, דרך האף, דרך הלשון
, פיזית,
נפשית
, התקשיתי להשיג את זה.
לראות מה מלא שנאה.
אני רוצה שזה ימות, או שאני רוצה שזה ייצא מהראש שלי,
אני רוצה שזה יהיה רחוק
.
הבודהה אמר:
"מיקשלה, תמונה שצריכה להיות מוארת ויזואלית, משאלת לב, מהורהרת, צריכה להיות
נוכחת, אם הנזיר
עדיין נהנה, או מחמיא
, או נאחז. ההנאה מתרחשת בהכרח.
אנחנו אומרים, 'כי ההנאה נולדת, הסבל נולד'.
קיים קול שמיעתי רצוי, מלא חיבה, מספק.
הטעם הרצוי, החיבה, הנעים של הלשון
רצוי, חיבה, מהנה, קיים.
קיים חץ נחשק, מלא חיבה, מספק ונאור פיזית.
(סיפורים של משמעות וחשיבה
). מחשבות טעימות) שהן רצויות, מלאות חיבה, מספקות. להזמין
, לאהוב
, לשכנע ולהביא את הלב שלך להתקיים.
אם הנזירים עדיין נהנים מזה. צ'אקל מחמיא, נאחזת בדהרמה הזאת, כשהיא נהנית ממנה
. צ'אק, מחמאה, היצמד לדהרמה הזאת. ההנאה היא בלתי נמנעת.
להתרחש אנחנו אומרים, 'כי ההנאה נולדת, הסבל נולד'.
תראו את כרמיכלה, דמות
רצויה, מלאת חיבה, מענגת. הזמינו אהבה, שכנעו
והביאו את הלב שלכם להתקיים. אם הנזירים לא נהנים מזה. בלי מחמאות. אני לא דבק בתמונה הזאת. מתי
היא לא נהנתה. בלי מחמאות. אל תיצמדו לתמונה הזו. ההנאה נכבית.
אנחנו אומרים, 'בשביל ההנאה מרווה מרווה סבל'.
קיים קול רצוי, מלא חיבה, מענג, שמיעתי
. לא נהנה. בלי מחמאות. אל תיצמדו לצליל הזה. ההנאה נכבית.
אנחנו אומרים, 'בשביל ההנאה מרווה מרווה סבל'.
הריח, הנחשק, החיבה, הנעים, הקיים, אם הנזיר
. לא נהנה. בלי מחמאות. אל תיצמדו לריח הזה. ההנאה נכבית.
אנו אומרים, 'להנאה מרווה, סבל מרווה'
, הטעם
, ההארה של הלשון, רצוי, חיבה, מענג, קיים. אם נזיר לא נהנה מזה
, אל תחמיאו לו. אל תיצמדו לטעם הזה. ההנאה נכבית.
אמרנו, 'כי ההנאה נכבית. במצוקהסינג'
, חצים, טאפה, רצויים, מלאי חיבה, מענגים,
קיימים. אם נזיר לא נהנה מזה
, אל תחמיאו לו. אל תדבקו בחץ הזה. ההנאה נכבית.
אנחנו אומרים, 'בשביל ההנאה מרווה מרווה סבל'.
[סיפורי חוזים ומחשבות]
סנגהה]], שהיא רצויה, מלאת חיבה, מענגת.
הזמינו אהבה, שכנעו
והביאו את הלב שלכם להתקיים. אם הנזירים לא נהנים מזה. בלי מחמאות. היא לא נצמדת לדהרמה
, היא
שם. כשהיא לא נהנית מזה. בלי מחמאות. אי דבקות בדהרמה ההיא,
ההנאה ממנו נכבית. אנו אומרים, 'כי ההנאה מרווה, הסבל מרווה',
ואז האדון מיקלה בירך על פתגמיו של האחד.
פראקאש, קום מאסאנה, הצע לאבהיבאדה את הנדיב, ועשה פראטקסין.

ואז, אדון מיקשה, עזב את הקבוצה, בודדה, רשלנית
, מתמידה
, ומוסרת את עצמה. זה מאיר את הטוב ביותר של celibacy הגדול, גול-סון
. הם עזבו את בית הכומר ככוהן שרצו בכך, בחוכמה רבה.
נכון לעכשיו, הגישה ברורה: האומה הסתיימה, הסליחות הסתיימה,
העבודה שצריכה להיעשות נעשית
.
עבודות אחרות למטרה זו אינן שם, ואדון מיקשה הוא אחד
הארהאנטים
. במספר ארהטים, אם כן,
הדת רועדת.

___/\___ ___/\___ ____/\____
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"הכוכבים נוצצים כל העונה. הוא לא מסתובב הפוך. לכרוע רק בדרכו
שלו. אני אפילו לא יודע את האמת.
"יש סיפור שנזיר שהוסמך
באמונה, אבל לא החזיק מעמד זמן רב, רצה
לאסיק את רגליו, אז הבודהה לימד: "הביטו לפני הנזירים. באותה תקופה, הבודהה עדיין
היה זה לא קרה, אבל הוא סבל מסלחנות
במשך יותר מ-50 שנה בלי להגיד לאף אחד שהוא רוצה לחזור לחילוניות.
היא הוסמכה בדת שלמעשה תשתחרר, אז למה שהיא תחשוב לצאת
ולחפש סבל? מדוע היא לא שמרה על היריוטאפה?"
שממנו העלה את סיפור העבר
, והתפלל בקול רם: "אני לא יודע.
יש לנו תודעה שנחושה להתנהג בנאמנות במשך 7 ימים בלבד. אחר־כך
גם אם היינו רוצים ללקק את הרגליים, עדיין היינו יכולים לסבול הסמכה עד 50 שנה.
"
בודהיסאטווה.
"הכומר באמונה חוזר לבית.
זה אבסורד, זה מרושל. אנחנו שונאים מילים כאלה, אז אנחנו נלחמים בחוסר
רצון.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תורת הנביא כיום, אנו יכולים
למצוא אותו בטריפיטקה או בכמה כתבים עתיקים. אנחנו בתור
תלמידיו צריכים למצוא הזדמנויות ללמוד ולהיות בעלי אותו ידע כמוהם.
להיות בודהיסט אמיתי. בנוסף לרכישת ידע שהוא חוכמה, זה יהיה גם
גורם דינמי שמגביר את החוכמה המלכותית שלנו והוא גם הסיבה להמשיך הלאה.
מתפללים לחוכמה בקלות. להוביל את דרך השחרור, מהסבל בסמסרה
* כמו בסיפורה של ת'רה פוטהילאטרה, אותה אנו מכירים בשם הלהב הריק
.
הוא היה זה שהיה השילוש הקדוש בדת הבודהה.
לאחר הסמכתו, הוא
הקדיש את עצמו לחקר נזירי טריפיטקה עד ששבר את השאנטי, וגם לימד דהרמה ל-500
נזירים.
הנביא רצה שפוטהילה תהיה אדם בעל ידע כוהני.
תרגול, תחייה והטפה הן גם שליחויות וגם התבוננות פנימית. זה כמו להיות ילדה.
אבל מכיוון שהבודהה כל כך סקפטי שהוא מלמד אחרים שאין שום דבר.
חמורים אוטודידקטים סירבתי לתת לוויבק ללכת לשירות לבד.
ימים במקום זאת, היו מוכנים ללמד את הדהרמה ולענות על שאלות רבות לחסידיהם.
אז לא היה לו מושג איך להתנער מהאומללות כדי לנסוע לנירוונה.
לכן, כאשר הוא הלך לביקור הנביא, הוא קיבל את פניו
של הבודהה, "האם השארת את החצר
ריקה
?" זה הוביל אותו בחזרה למחשבה, "אני זה שחוסך את כל הטריפיטקה
, אבל הנביא עדיין קורא לנו עלה הנתיב הריק, כנראה בגלל
שאני זה שאין לו קסם פנימי", שכן הוא חכם מאוד, ולכן יודע את ההשלכות של הבודהה, כלומר,
מי יודע
. הוא רק אזהרה קטנה, והוא יכול להבין אותה באופן
חד משמעי. ת'רה הבינה, בצורה כל כך טרגית, שהוא היה בעבר.
כמו בקר, אבל אף פעם לא שותה ואוכל פנצ'איאט, אני מכיר גם את הדהרמה, כי אני קורא הרבה, אני שומע הרבה,
אבל אני אף פעם לא מתנהג

. הוא החליט להשאיר את ויווק לבדו ביער, אבל כשהוא נקט פעולה, זה לא
היה קל כמו שזה נראה: הוא ידע שזה קשה יותר במשך זמן רב.
המקדש היה מביך, שכן כמעט כל התמונות היו תלמידיו. אתה
אז הוא יצא עד אלפיים רוכבים, אבל עדיין, יש מי שזוכר אותו.
מהסנגהה תרה, עד הנאוואקה, הם סירבו
להציג בפניכם את הדהרמה מכיוון שהם ידעו שהוא דהרמה מפורסמת מאוד
ושהוא השיג את דהרמדהיאקשה מכיוון שהוא הסתמך על ת'רה
כמורה, ולכן הוא חשש שמה שהוצע יהיה למכור קוקוסים
לגן
. כשאף אחד לא ממליץ על זה לבסוף, הוא נאלץ להגיש את עצמו לבקש ידע מעשי עם
טירון צעיר שהיה רק בן 7 אבל טירון. ת'רה היא ריבון.
רונג פום ידע הרבה מוסר, אבל הוא היה מוכן להתנהג כמו גנן
, תלמיד טוב מאוד. אפילו טירונים יבחנו אתכם להיכנס לבריכה. הוא לא היסס.
מיד לעשות כמו שאמר לו הטירון.
טירונים רואים בת'ילה מתנגדת קלה. להיות בדרשה, אפילו לתת ללכת.
ובקפיצה לאש, הוא נכנע לכל דבר, אז הטירון החזיר
אותו לחוף, ואמר, "באחת הנמלים, יש שישה תאים
, והארור נכנס לאחד הנמלים. בתקווה לתפוס את הארור, הוא סגר את חמשת
התאים.צאו דרך ערוץ 6, ששת הארסים, גם אם תסגרו את חמשת
הארסים ותפתחו את הארס, ותעצרו שם את לבכם".

המשמעות היא שהטירונים הם אפוא כמו עליית המשואה. הוא החל להחזיק
את ליבו בקיפאון בתוכו, תודעה שקועה בריכוז, אפילו כשהנביא ישב.
כבר בשנת 120 יוחנן הוא ראה את זקנות החוט של פותילה.
לאחר מכן הוא השמיע הילה כפי שהופיעה לפני ת'רה, ואמר, "חוכמה תיוולד
מהתמדה, אתה תקבע את עצמך באופן כזה שהחוכמה
תפרח". ת'רה התכוונה להתפלל עד שתיוולד החוכמה, ו
לבסוף, הוא דוקר לכל אורכו בתורתו של הנביא. להשיג דהרמה כארהאט,
במצב עמידה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תורתו המלכותית של אבי הנזיר (קוף שחור)
קבלת כספי הנזיר
דרשה לאבי נזיר הקוף השחור
לנזיר טירון "על משמעת נזירית על קבלת כספי נזירים".
ב-17 בספטמבר 1975
זה הגיע לפרק 8. הכומר אמר, "אגב, כל
נזיר הוא טוב לקבל, זה טוב, איזה זהב, כסף, או זהב מוכן, כסף, שהוא שומר עבור Pennissakkiypajitti
."
"כי הפרק הזה מבקש ממך להרהר בזה היטב, אבל במקומות מסוימים, או במחוזות מסוימים, אין לו יום לקבל זהב, ותושבי הכפר רואים שנזירים שלא מקבלים כסף מקבלים זהב, הם נזירים קפדניים, למרות שיש סלידה לנזירים שמקבלים זהב

, אבל לפי הבנתי,

המהאטירה נותראסארה בוויפאסנתורה
. זה מובן היטב.
כי הבודהה אמר, קח את זה טוב, השתמש בזה כדי שאחרים ייקחו את זה טוב, או שיש לך הרגשה שהוא שומר
את זה בשבילנו,
ואנחנו מחשיבים את החלק הזה של הנכס להיות שלנו
. אתה תשקול כי חייב
להיות עניבה. ניסאקיפג'יטי, עכשיו כמה נזירים, כשהוא בא להציע את זה, מקבלים את זה
. לא לקחת את זה אישית, אלא לתת את זה לתלמידים, אלא לתת
את זה לתלמידים. שים את זה, אל תקבל
את זה, אל תקבל את זה, ותראה אם זה בחינם, תראה אם זה לא בסדר, איפה
זה בחוץ, תשיג את זה, תביא את זה, תן למישהו אחר לקחת את זה, או למישהו אחר שהוא שומר את זה בשבילו.
רא נקרא וואיאווג'קורן.
אבל יש לנו תחושה שהנכסים האלה, החפצים האלה, הרכוש
שלנו, הם מתועבים. Nissakkiypajitti
זה, שאני חוזר ומדגיש הרבה, נובע מאי ההבנות של העם והנזירים
. אם הם לא מקבלים שכר, אז מול אנשים הם לא.
מאחורי השפופרת, הרמה, או מול הבלתי מנוצח, מאחורי האדם שאינו מקבל את האדם.
אחרת, תשמור את זה, אתה יודע, זה הכסף שלנו. התודעה
עדיין כבולה. זה לא מפריע. אם זה לא מחוץ לכלא, זה עדיין שם.
זה לפי הרגשות שלי, או שהרבה מורים של בג'אג'אן
נמצאים יחד. בימי קדם, אני קורא לזה עתיק
, כי זה כבר בערך 40 שנה.
כשהוסמכתי ב-17 בספטמבר 1975, הוסמכתי לפני 40 שנה, 40
שנה אחורה, אני קורא לזה עתיק,
זה ישן. אנשים באותם ימים עדיין היו זקנים
, הוא אמר, שאנחנו לא לוקחים אותם לפני אנשים, אלא נותנים לאנשים אחרים לקחת אותם, או שאנשים אחרים
לוקחים כסף והם שומרים אותם לעצמם.
אבל אנחנו לא מקבלים את זה, אבל אנחנו חושבים שיש לנו את הטוב של לא לקחת כסף.
הוא אמר שאנשים שיש להם הרגש הזה הוא הצפוף ביותר
, כי הוא מרמה את הכפריים. הוא היה אדם טוב
, אבל האמת לא היתה טובה כמו שהיא היתה נפשית ומרושעת,
והוא עצמו הודיע לתושבי הכפר. אנחנו ניקח את זה, ואנחנו נקבל את זה
מול הכפריים, כדי שתושבי הכפר יעשו זאת.
ידעתי שהוא מקבל תשלום. ברגע שהוא ידע את זה, לקחנו את הכסף
. בין אם הוא פופולרי אצלנו או לא פופולרי, זה קשור אליו. אנחנו לא מודאגים.
מוטב שנחשוף אותו, שקיבלנו את הכסף, קיבלנו את הזהב.
אם לא ניקח את זה מול הכפריים, זה מאוחר יותר.
אנחנו אוספים את עצמנו או אחרים אוספים אותו ואז יודעים את הכסף שלנו
. אנחנו קיימים, הכסף והזהב שלנו קיימים, אנחנו מחזיקים בזכויות, אנחנו מוכנים לחיות.
אם הכפריים יגלו מאוחר יותר, נאבד שני שיעורים.
והוא אשם בכך.
הבודהה, הוא ציווה.
אז בקבלת כסף וזהב עצמו. אבל אל תשמחו בכסף
, ושהזהב הוא רכושנו הבלעדי.
שמור על ליבנו במובן זה שאנחנו
עכשיו נביאים בודהיסטים.שינורוס הוא ילדו של הבודהה, כסף
וזהב שהוא יציע לנו. הוא הציע אותנו כנזירים
. אז הזמן שהוא ייתן, הוא אמר.
יש צורך לחשוב
במהירות כי זהב זה ישמש כדי להזין את עצמנו
לפי הצורך. אם יישאר משהו, נשתמש
בכסף הזה
כדי ליצור זכות וליצור צדקה.
לציבור, זה החלק הציבורי. זה נקרא אפילו
בנייה קבועה של חפצים בודהיסטיים או יצירה של דברים בהתאם.
הצורך לנוחותם של הכהנים
, או הקדושים. בדרך זו, התודעות שלנו לא דבקות בכסף הזה, הוא אך ורק שלנו, הוא נחשב לכסף

בודהיסטי, הוא הכסף של הנזירים. הוא הציע את הנזירים. אם אנחנו
לא, אף אחד הוא לא נתן, אני הולך לקחת ממנו כסף, אולי
. חייב להיות שטר בעלות עליו כדי לאשר, טוב ורע, הוא לא יאפשר את זה.
זה מצמרר לנו את הלב ככה, אל תיתפסו, אל תיתקעו.
בכסף ובזהב, אני מניח, אנחנו סובלים חציפות, אבל הלב
שלנו לא מאט. קבל את זה מול המקומיים כדי להכריז
את האמת שאנחנו צריכים להשתמש.
זה אתה, הכת המאוחדת.
ההבנה שלי. אני חושב הוד מלכותך.
הנביא סמאסאם בודהה ידע זאת בהמשך.
בעתיד, האנשים שיהיו פנטומים, הנזירים בכוהנים.
כמו בימי הוד מלכותו המלך.
הנביא סמאסאם בודהה אינו נוכח, ולכן
הוד קדושתו שינסה. הבודהה אמר בימים שלפני הראבדה, "אננדה, תסתכל לפני אנון, כאשר הנירוונה של ת'אקטקטרי נעלמה
,

כמה פרקי סיקקה שאינם כה גדולים. אם זה לא טיפשי
עם הזמנים. נזירים יראו את זה כלא ראוי.
אני אבטל את זה".
זהו רצונו של הוד מלכותו המלך.
הנביא, לעומת זאת, אמר את זה כשהייתה סופרג'יסטית.
הוד מלכותו הבודהה מי שיוותר, יש לו כבוד אליו, אנחנו נלחמים כדי לשמור על פנים
נקיות, טוב יותר מול אלה שלא מקבלים
, אבל מאחורי הגב של לדעת
את הכסף. דע את ערך הזהב, דע כיצד להשתמש בכסף ובזהב לטובתך.
לזה הוא קרא פרצוף טוב, אבל לב צדדי, בואו כולנו נבחר דבר
אחד, להיות חצוף אבל טוב
לב, או לשים פנים טובות בצד.
ובכן, אדוני, זכור, אם אנחנו מתים, אנחנו נהיה מתים.
הגוף או הפנים טובים, זה טוב, זה גם לא הולך איתנו. החלק שבאמת
הולך, זה המיינד, אבל זה הולך להיות אושר או הכל,
זה בלב. חצוף אבל חביב, זה מראה לב נקי
. הפנים טובות, אבל הלב נקי, אבל זה קורע לב.
לבבות מלוכלכים עכשיו, אם הלב שלנו מתלכלך כשאנחנו מתים, אנחנו לוקחים את זה.
הזוהמה הולכת. החלק המלוכלך, האנשים השמימיים, הוא לא אהב.
אנשי השמים זקוקים לניקיון, אנחנו לא
יכולים לחיות. האדם המטונף חייב ללכת בארבעת התהומות, כלומר בגיהינום, או ללכת, להיות פרטה, להיות מפלצת,
להיות בהמה.
הנה מבט על כל הנזירים המתחילים.
אבל מבחינתי, אני מודה שאני
חצוף.
אבל הלב שלי מסרב לקחת צד בזה, כי לא מחמיאים
לי. הוא לקח את הכסף שלקח לרווח אישי.
קונה חווה, קונה חווה, קונה לו בית להשכרה, את הדברים האלה אין לי, משאיר כסף
, מלווה לי לא, כמה אני יכול לקבל נשאר לאכול. יצירת אובייקט
קבוע וזה נותן נוחות לקדושים
רבים. זה אני.בואו נודה בזה, כדי לשמור על המורל שלכם.
עם זאת, זה לא מחמיא לעצמו. דברו אמת.
והמורים שלו התייחסו לזה ככה, כי כל הדברים
האלה היו בלתי נמנעים. אז למה אנחנו באים?
לעשות פרצוף שמח, להתחרט, למען מה? הבודהה אמר
מנופופנקמה דהאמה. מנוזתה מנומיה "דהרמה
, שיהיה לך לב גדול, ואז שיהיה לך לב".
אם התודעות שלנו רעות, אבל מה התועלת בדף טוב?
להילחם כדי להפוך את הפנים שלנו חצוף אבל נקי לב
. עדיף על דף נקי ומט. ובכן, אני לא מכריח את זה.
איכשהו, הוסמכנו לבודהיזם, הפכנו למבשרים
. אל תוליכו שולל את הכפריים, את החברים
.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם פוי צ'וטימה.
תייגת את פוי צ'וטימה.
במתכוני קינטו הבודהה אמר,
___

__






מי שנתן את המקלט נקרא לתת הכל
__________
מי שמתיימר לדהרמה (ישר) נקרא לתת לדהרמה
____
"את כל היתרונות, הכומרים".
דהרמדהיאקשה
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מהו המזג החם שהוא נגרם על ידי?
זה נגרם על ידי חוסר שביעות רצון.
מה הסיבה לחוסר שביעות רצון?
זה נגרם על ידי שביעות הרצון של דברים ארעיים..
זה היה מרוכז. מה שארעי הוא.
מה לראות בעיניים
צלילים הנשמעים באוזן
הריח ידוע דרך האף
, הטעם שהלשון טועמת
. המגע שנגרם על ידי הגוף הוא נכון.
"
אלה דברים ארעיים
.
החובה על אלה היא "להגדיר, לדעת" או "לדעת".
אני יודע, אני יודע, אני הולך להיות מאושר, מאושר, אומלל.
שקול לראות את הארעיות של אותם לחשים שמשתנים תמיד.
ראיתי את זה ושקלתי את זה.
"זה לא אנחנו, זה לא מי שאנחנו, זה
לא מי שאנחנו
, זה לא שלנו".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"לעשות הרבה אוכל, יש הרבה זכות. לעשות פחות עם
מעט הצטיינות פירושו:
אם אתה אוכל את זה, זה מנחם, ולעתים קרובות זה נקרא מי שאוכל את
זה כמו שצריך

, על פי סעיף היוקרה.
אם אתם אוכלים את זה, זה לא נוח
, ולעתים קרובות
זה
נקרא האוכל הלא נכון
. לעשות את זה לפי רמת הכוח שלהם, למשל, "לא לתת הרבה כסף", "לא לתת פחות כסף", אלא ללכת אחרי הכוח שלהם
. אם זה גרוע.
יש משכורת של 100 באט לחודש.
זמין 100 באט
אם אתה אוכל 100 באט
, אתה סובל. זה נקרא אכילה נכונה.
אם אתם אוכלים 50 באט
, אתם עדיין סובלים. זה נקרא אכילה נכונה.
אם אתם אוכלים 25 באט
, אתם עדיין סובלים. זה נקרא אכילה נכונה.
אם הקצו, אכלו 10 באט
. ולעשות את זה לעתים קרובות.
זה נקרא לאכול הרבה.
במילים פשוטות, שמרו על השפיות שלכם.
כל אדם יודע כמה כוחו הוא. עד כמה חזקים העניים?
עד כמה חזקים המתונים? עד כמה חזקים העשירים?
הבודהה אמר,
" בכל יום, בני האדם מופצים, על פי התודעה, על פי הכוח, בכוהנים
. הקאנונים, שנכנסו לסוג, באותם ימים, הסוג נקרא הנוהג של המנהגים שהיו אמורים להתממש
. # מתוך # אוצרות מן
השפתיים, עמ' 233.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הבעלים של צ'אקסום דאי, לך תגיד לו. טי לו... הוא שאנסון כזה.
זו הקארמה שלו, המתובלת בשאנסון.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
יש זמן להתפלל על השלב
. הובו, הזמן הפנוי הזה. קל להגיע אליו.
זה חייב להירפא כתוצאה של קארמה
.
אם המוטוקרוס הוא תוצאה של חץ קארמה.
ובכן, זה בולט, זה בולט. המתים
אחרת זו הסיבה, אני
לא בטוח.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(אם אתה עדיין רוצה לתקוע את האגו שלך, תן לו חיבוק.
זו התבוננות פנימית.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
קח את הזמן כדי לנגח את האשמה. אם טי בחוץ.
הנה התרגול
.
חושניות, טוסה, מצב של ערימה, זה קצת א.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תראה לי מה קורה בשלב
"כל תמונה".
מעודכן בתאריך דצמ 22, 2016 2:54:54pm
מיינדפולנס
מעודכן בתאריך דצמבר 22, 2016 2:55:14pm
תודעה רביעית
עודכן בתאריך דצמ 22, 2016 2:55:54pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנתיב של קארמה משתנה מכיוון שהתודעה משנה כיוון.
אם התודעה תלך לכיוון של צדקה, נתיב הקארמה ישתנה. זה פשוט לתת לנו להתערבב עם המחזור.
יצירת מריטוקרטיה
צדקה אם השכל מכוון לכיוון של צדקה.
הנתיב הקארמי ישתנה.
זה רק דוחף אותנו להתערבב עם מעגל הרוע, ויוצר רק חטא קארמי.
ביום אחד, מוחותיהם של אנשים רגילים.
רובם הולכים בכיוון צדקה כלשהו, בכיוון צדקה כלשהו.
לחילופין, היא יוצרת חטא מסוים,
ובכך יוצרת זכות מסוימת.
כשמדובר בהנצחות שנעשו בעבר.
אז יש קצת אושר, אז יש קצת סבל.
אז היו כמה דברים טובים.
אז היו לי כמה דברים רעים.
בגלל המוחות השונים
, יש פעולות שונות
, התוצאות אינן זהות
___
_ אז זה סיבוב, גסיסה, אושר, סבל בסמסרה, וזה לא מפסיק
. זה לא יוצא מכלל שליטה.
הוא השווה את הסמסרה למי האוקיינוס, ואת הנירוונה כמו
אי באמצע המים שהוא תענוג אמיתי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם להיות עדינים, זו צדקה.
עודכן בתאריך דצמבר 22, 2016 8:01:00pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
דצמבר 23, 2016
ראה לפני הנזירים : אלה 4 מזונות הם לפרנסתם
של כל בעלי החיים, או זה, באדיבות בעלי החיים.
ארבעת הדברים הם
(1) כמה מחוספס, קצת בסדר, (2) phassa, (3) תמרון,


(4) רוח.
4 מזונות אלה מיועדים לפרנסתם
של כל בעלי החיים, או כלומר באדיבות בעלי החיים.
הנזיר מוליפאקונה שאל, "הו אדון, מי

משגשג ! האדון האציל השיב, "זו בעיה שלא אמורה להיות בעיה בכלל
: איננו אומרים כי 'יבלע אדם' כדלקמן: אם אמרנו '
זו תהיה הבעיה בפסוק זה, שיש לשאול: '
מי זה, מי בולע (איזו רוח) אלוהי?' אני לא אומר זאת, אם מישהו ישאל אותנו, מי לא
אומר זאת.
הו אדון, מה יש בשביל זה, אם כן,
זו תהיה בעיה שאמורה להיות בעיה. דברים
בבעיה זו, יש, 'הרוח, יש למען הופעת העולם.
כאשר הבהוטה (ריבונות) קיימת, הסאלה יתנא היא גורם, ולכן יש פאסה (מגע)',
כדלקמן".

"זו בעיה שלא אמורה להיות בעיה בכלל : אנחנו לא אומרים "אדם נוגע" כדלקמן: אם אנחנו אומרים "אדם נוגע" כדלקמן, זו בעיה בפסוק זה, אשר יש לשאול
, "
מי נוגע?
אדוני ? " אני לא אומר זאת, אם מישהו צריך לשאול אותנו, מי לא
אומר זאת, "פסאמי, מה זה גורם? אלוהים אדירים?"
לכן זו צריכה להיות בעיה.
המילה דברים שצריכה להיות מתוארת בבעיה זו היא "מכיוון שיש סלמאנה כגורם
,
יש פאסה;
זו בעיה שלא אמורה להיות בעיה בכלל : אנחנו לא צריכים לומר "אדם
מרגיש רגשית" כדלקמן: אם אמרנו כי "אדם מרגיש רגשית" כדלקמן, אז זה בעיה בפסוק זה כי יש לשאול, "ובכן, מי מרגיש עבור
רגשות
, אלוהים שלי ? " אנחנו לא אומרים את זה, אם מישהו ישאל אותנו
. אלה שלא אומרים זאת, כמו, "כי יש גורם, יש קסם, אז זו תהיה בעיה,
זו צריכה להיות בעיה.
הדברים שצריכים להיות דברים בבעיה זו הם "כי יש הערצה כגורם
, יש קסם, יש תאווה (השתוקקות)", כדלקמן.
"הו אדון, מי שזה לא יהיה, אני רוצה.
"זו בעיה שלא אמורה להיות בעיה בכלל: לא כתוב "אדם רוצה
. " כדלקמן: אם אמרנו כי "אדם רוצה" כדלקמן, אז זו
הבעיה עם שאלה זו, אשר צריך לשאול, "מי רוצה את זה? אדוני?"
אז אנחנו לא אומרים זאת, אם מישהו צריך לשאול אותנו, מי לא אומר זאת
, "כי מהו גורם של תאווה? אלוהים אדירים, זו תהיה
בעיה שצריך לטפל בה.אהה. המילה דברים שצריכה להיות דברים בבעיה זו היא "כי יש
תפיסה מוקדמת
, יש
תאווה;
זו בעיה שלא אמורה להיות בעיה בכלל : אנחנו לא אומרים "אדם ידבוק" כדלקמן: אם אנחנו אומרים "
אדם ידבוק" כדלקמן, זו
תהיה בעיה. בפסוק זה יש לשאול, "ובכן, מי מחזיק מעמד, אדוני ? "
ובכן, אנחנו לא אומרים את זה. אם מישהו צריך לשאול אותנו מי לא אמר זאת.
זה כאילו, "כי יש גורם, יש דעה קדומה, אלוהים אדירים?" וזו
תהיה בעיה שאמורה להיות בעיה. דברים
בבעיה זו, יש , "מכיוון שהתאווה היא גורם, יש דעות קדומות; כי יש תפיסה מוקדמת כגורם, יש עולם", כדלקמן: כי יש עולם, גורם,


יש אומה;

שכן
יש מרווה של הפאסה



;
שרמרנה סוקפריתווה, כל הצער של האופאיה, כבה אפוא : כיבוי כל הסבל הזה, יהיה, עם סימפטום זה, כדלקמן:

__
מתכון 2 פסקה מזון סיפורי סנגיוט, אגדות. ס' 15/16/31, ממוען לנזירים
, בצ'טוואן.
הערת צובר: כל הנוסחה הזו מצביעה על כך שאין אדם שאוכל
רוחות. אין אדם שבבעלותו איטנה. אין אדם שעושה
את הפאסה. אין אדם שהוא די טוב. אין אדם שרוצה להיות תאוותן, לא
אדם שנאחז בה, רק האופי האנטיכריסטי של הדהרמה של האדם כגורם.
זה רק עניין של זמן עד שהם יאחרו.
(T_T)
מעודכן בתאריך דצמ 25, 2016 12:25:41pm
עודכן בתאריך דצמ 25, 2016 12:29:19pm
מעודכן בתאריך דצמ 25, 2016 12:30:01pm
מעודכן בתאריך דצמבר 25, 2016 12:40:41pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הצהרת ההקדשה
של דהרמה אימאני מיאנג פאנטה
כתבי הקודש טפיטאנקאן דהאמאפוטאגאני פריקהארוואטהוני
סאפריוואראני
בהיקוסאנגאסה אונוצ'איאמה
סאטהו נו פנטה Bhikkusangho
Imani ScripturesTepitakan Thammapotathagani
Parikkharawatthuni בהאטאני סאפריוואראני
פראקאנהאטו אמהקאן טג'ראטאנג
הימאיה סוזנה Ezevanto Everykassa Nirpanayaja
הו נזירים, שהם משגשגים. אני מציע בענווה את הסרטים
האלה, את השילוש הקדוש, ואת הספרים האלה, ואת המשרתים האלה, ואת הבהאטצ'אריות האלה

.
לנזירים. מי יתן והנזירים יקבלו, את הספרים האלה של השילוש הקדוש, יחד עם המשרתים האלה, ואת המנחות האלה

, למען, למען אושרי

,
ומי ייתן ואני
. להיות אדם משגשג. להיות מאושר, להיות חכם
, להיות אינטלקט טוב, מורכב סמאתי, יש את ההבנה הנכונה.
בדהרמה הנוכחית של הבודהה, ובדהרמה של הבודהה
העתידי
, היא ידועה בעוני, ברעב, באומללות. אנא אל
תעשה זאת, הו אדון, ומי יתן ואני, אדון
.
הוא טיפח את האפאדהיאי, טיפח את הבודהיזם
, הקשיב לדהרמה הנשגבת
, והכיר את הדהרמה כגורם, עד סוף כל הסבל
, ואם הוד מלכותו של האדון עדיין לא היה מלא.
אני עדיין צריך לנסוע, לשחות, למות, להיוולד, להיוולד בכל עולם, תן
לי להיות אדם טוב לב, חכם מאוד, מסוגל לשרוד
. כל עוד נירוונה
מושגת.
עד הסוף של כל הסבל באימה.
הו אדון, כבר
אמרתי את המנחה, בכוחה של אמת מילולית זו.
יהי רצון שליבי ילך אחרי.

ותשאלו את כל המוטבים,
לעזאזל
לא אני יודע ולא יודע, ואמא שלי, אבא שלי,
סבא וסבתא.
צאצא יחסית חברים, כל קרובי הדם, למרות
שהם עדיין, וזה טוב
לעזוב את העולם. בכל המלאכים, הפקידות.
שדים.
פטראוס
. חיות גיהנום.
כל היצורים,31 העולם
, על פני שלושת תחומי הקדושים,
עולם היסודות. שיהיה חלק מהכשרון הזה, בואו נהיה הכשרון הזה
, ונהיה אדם מאושר, נהיה אדם
מאושר.
יש תחושה של אושר.
זה דבר די
טוב. כל עוד הוא נכנס לנירוונה.טרן.
רחמים פירושו (משאלה) ג'יטו פירושו (נפשי) וימוטי פירושו (להשתחרר)


# לפרוץ מתוך לזרוק, ליפול מתוך נקמנות #
מעודכן בתאריך דצמ 25, 2016 7:28:16pm
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם פוי צ'וטימה.
תייגת את פוי צ'וטימה.
עושה הרבה אכילה, הרבה הצטיינות. לעשות פחות עם
מעט הצטיינות פירושו:
אם אתה אוכל את זה, זה מנחם, ולעתים קרובות זה נקרא מי שאוכל את
זה כמו שצריך

, על פי סעיף היוקרה.
אם אתם אוכלים את זה, זה לא נוח
, ולעתים קרובות
זה
נקרא האוכל הלא נכון
. לעשות את זה לפי רמת הכוח שלהם, למשל, "לא לתת הרבה כסף", "לא לתת פחות כסף", אלא ללכת אחרי הכוח שלהם
. אם זה גרוע.
יש משכורת של 100 באט לחודש.
זמין 100 באט
אם אתה אוכל 100 באט
, אתה סובל. זה נקרא אכילה נכונה.
אם אתם אוכלים 50 באט
, אתם עדיין סובלים. זה נקרא אכילה נכונה.
אם אתם אוכלים 25 באט
, אתם עדיין סובלים. זה נקרא אכילה נכונה.
אם הקצו, אכלו 10 באט
. ולעשות את זה לעתים קרובות.
זה נקרא לאכול הרבה.
במילים פשוטות, שמרו על השפיות שלכם.
כל אדם יודע כמה כוחו הוא. עד כמה חזקים העניים?
עד כמה חזקים המתונים? עד כמה חזקים העשירים?
הבודהה אמר,
" בכל יום, בני האדם מופצים, על פי התודעה, על פי הכוח, בכוהנים
. הקאנונים, שנכנסו לסוג, באותם ימים, הסוג נקרא הנוהג של המנהגים שהיו אמורים להתממש
. אגר היה פוק גדול.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
יו גוג'י בהיקווה כל הדברים נחשבים. כל חאסמוטיאמפי סוס פסטי אלאנירוטאמפי פתאנסטי
- נירות' קאמיני פראבהופאדאמפי
הביטו לפני הנזירים, מי שרואה סבל, מי שרואה אפילו כל ח'סמוט, רואה אפילו כל ח'אנירוט
, רואה אפילו כל ח'אנירוט קמיני.1-
לוק לוקפאווה. Loktakkme Sivej Tatupaye
Shammuyhti Tao Naroon Vijanath Yao Sjjani
Narayana עדיין לא מודע לאמת.
הוא מוקסם בעולם, ב
לידת העולם
בנירוונה, אשר נכבית על ידי העולם,
ובתככים של
כיבוי העולם, כל עוד הוא כזה.
כל חומו, היין, גוג'י, כל חיטו
. גילוח, גירי יאו. וישטי
Atthi Nipputi N Nipputo Puma
Makkothi Komko N Vishcati
אבל
האמת רק הסבל קיימת. אין אנשים שסובלים. העשייה קיימת, אבל לעושה אין, הכיבוי קיים
, אבל האדם ש
אין מצב שיש, אבל מי שהולך על זה לא.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לפני ויסאקה סמוואג'ה, סמאמאקמאנטה, סמאג'יבה.
הוא מבורך בקאנונים, בסאמוואמה, בסמסטי, במדיטציה
. הוא נמצא במדיטציה חאן, סמאתי, סממסנגאפה
. הוקל לו בחוכמה. כדלקמן: 4-
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
148 מהו מושג מפלג?
בעיה, רעיון, חלוקה. אוכל זה כוונה, זה אוכל.
מהם ארבעת המאכלים? אנחנו צריכים להגדיר נדידה.

"תראה, לפני הנזירים, זו סמליות מפלגת, איך אתה יכול
לראות את זה ?
בלי להבות. לא היה עשן, היה גבר, רצה לחיות.
אני לא רוצה למות, לאהוב אושר, לשנוא סבל, להיכנס, לשני גברים יש כוח, תחזיקו אותו בזרועותיי.
כל אדם, מתרוצץ לבור של גחלים בוערות. פתאום. היה לו רצון מכוון, רצון, רצון
להיות רחוק מבור של גחלים בוערות. לכן, כי הוא יודע אם
הוא נפל לתוך הגחלים האלה, הוא ימות או ימות. איזה מהפסוקים האלה אני?
אנחנו אומרים, בואו נראה את התפיסות המפלגות. גם אני. כאשר האריסטוקרטיה קפצה
. זה רעיון מפלג, והוא כבר מוגדר על ידי שלוש התאוות.
ברגע שהתלמידים צריכים לעשות את זה עוד יותר".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אתם חושבים לעזוב את הסבל. אל תצטער על סיבת הסבל

, #ครูดังตฤณ
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
נירות' הבטיח הוד מעלתו המלכותי דבס סומנו
. נירות' פירושו להרוות סבל, רוע, חטא, לכבות את הגוף
. מחפצים יסודיים באדמה
למים, רוח, אש יש אותה משמעות כמו המילה נירוונה, כבויה או ריקה מכל
דבר בעולם.
לעזאזל, גן עדן, ברהמה, לא נשאר לשחות למוות, וזו הסיבה.
מצוקה
הבטחה ארוכה יותר פירושה לזכור, לזכור או לזכור.
נירות' הבטיח, כלומר זיכרון
שנועד להרוות את כל האומללות. לכבות את כל היסודות
, אדמה, מים, רוח, אש
, ולא להשאיר דבר מלבד ריקנות. הנוהג הזה של הבטחות נירוט הוא קיצור דרך, מהיר.
זה
קל מאוד לעשות. התרגול עובד מהר, לא כל כך קשה, כל כך מתמיד, שומר על התודעה נקייה ממה
שכבד, כלומר הגוף
, אנחנו, הוא או חאן 5, מסירים את הכאוס, החרדה, הדברים מהתודעה באותה מידה כמו
כך נוהג נירות'.
ההבטחה מתחילה בחיתוך המוח הנדיב לכל היצורים לאורך 3 העולמות, לעזאזל, העולם. שמים
שמירה על 5 הקנונים
שלמים
, לפקוח עין על הרעיון כי רע, מגוחך, מחוץ לתודעה, זה ריכוז אחד.
בצפייה, כל דבר בעולם התנפץ בסופו של דבר, והפך לאדמה, למים, לרוח, לאש
,
לאוויר. נפרד
מופץ ממולקולות לאטומים קטנים ועדינים, יסודות ריקים הם התבוננות פנימית.
מודטים
התפילה היחידה שמביאה את התודעה לאושר גדול היא נירוונה, היא מגיעה
לעיר הזכוכית.
נירוונה היא קלה.
נירוונה לא רחוקה מדי מהישג ידנו, היא בליבנו.
להיקרא ספיר
נירוונה, אם כי חאן 5, לא שבורה. אם הגוף מת, ג'י
. נקי, מתוך דבקות פנימה.
חאן 5, המוח יעבור לאושר הגדול של דנטיפיה נירוונה.
להיקרא Anupatisei
נירוונה
נירות' הבטחה היא להתמיד בניסיון לשחרר את המוח ממה שהוא בדיוני.
הכל בעולם
, כולל חיים, אנשים ובעלי חיים. הנכס הוא פריט בדיוני.
זה מזויף.
נירוונה, זה, בודהיזם, בהוטתאט, כל אלה אמיתיים, הם לא יסודות אטומיים, הם לא מתים, לא

מתפוררים כמו יסודות האדמה. למרות שהוא בלתי נראה אך קיים, אלמנטים טהורים קיימים

, ואז באופן טבעי. אף אחד לא יוצר יתרון יסודי. האם הנירוונה האלמותית הזו היא כמו עיר?

בשוליים, נחצות, התודעה מופשטת, חיה בגוף בחאן 5 השייך לישות
זמנית, התודעה
היא יסוד טהור, על ידי הדהרמה מתוך אותה תודעה, יש גוף דהרמה או בודהיסט,
או שם קלירוויאני.
נירוונה היא פיזית, יש לה עיניים, אוזניים, אף, לשון, קליירוויאנס, קליירוויאנס, אין צורך לפצות. זה כבר קיים.
לא מת, בן אלמוות
בבהירות, נירוונה, לא עצבים, לא איברים פנימיים, שקיפות אור.
מגניב הוא יודע
קרוא וכתוב, אינטליגנטי, נקי, טהור. החופש מכל החוקים מתעלה על חוק הקארמה או על חוק הכס.
לאומי, או
זה נקרא גם מוחו של ארהאט, מוחו של הכוהן, הכוהן, שאיבד את תשוקתו.
תאווה,
דעה מוקדמת על כל החטאים.
ששת הדימויים, הצלילים, הריחות, הטעמים, הנגיעות, מצבי הרוח הטובים, הדברים הרעים, אלה שבאים אחר כך
, שייכים לעוברים ושבים, שייכים.
באופן היפותטי, זה מזויף, לא אמיתי, זה חם, זה כבד. אם התודעות שלנו ילכו לחשוב על זה, נחשוב על זה.
אה, זה אמיתי
, זה גורם לאי נוחות. אכזבה היא מצערת, בלתי פוסקת. תמונת שמע ריח
טעם, מגע
רגשות הם מלוכלכים, של חולפים, של שחורים, של להיות שחורים, של להיות, כמובן, כמובן.
חייבים להיות מודעים, ו
להיפטר מהמוח מיד.מהדברים שסובלים כעונש, התודעה תהיה
ריקה.
אני לא חושב על הטוב של הוד מלכותו. תחשבו על דאנטי
פיי.
נירוונה מאושרת. תחשבו על הגוף ההיפותטי הזה כעל מת, שרוף, כמובן.
בדרך זו, המוח יכול להיות חופשי מחפצים כבדים, חופשי מלחץ
, הסחת דעת, תוהו ובוהו או בטוח
מפני סכנה, כי המוח הוא
חופשי, חופשי חמדנות, כעס,
נדודים. נירוונה מלאה
וקצת יותר חמלה לשלושת יצורי העולם, שרוצים
שכולם יהיו חופשיים מסבל
, בדיוק כמונו
. איך לתרגל הבטחות נירוט או לשחרר את המוח מתשוקות, תאוות, דעות קדומות
. חטא ישנם 3 דברים:
1) להישען לעבר הפנוי על ידי חשיבה על הבודהה.
יש חוכמה גדולה
, רחומה. הוד מלכותך. להוביל את החיה, מצביע על הדרך לתוך נירוונה.
התחילו לזכור.
שום דבר, כל העולם, האוויר ריק, האלמנטים ריקים מסביב
. אנחנו בכל מקום.
היסוד האטומי חובק את הכל, הוא יסוד קל, יסוד קר, אלמנט רגוע
, אלמנט של עצמאות, אלמנט אמיתי
, 2) מרוקן את המוח בסלט, מסיר מחשבות רעות מגוחכות מהמוח
, או משחרר את כל הרגשות הטובים והרעים
מהתודעה כדי להכיל רק את המילה ידיעה, אבל לא להביא אותה לראש.
אנחנו, בעצמו, רק האלמנטים
היחידים של העולם. המוח הוא אלמנט קל, לא מעורבב עם האלמנטים הכבדים של העולם. מבחינה פיזית, זה
אלמנט של
העולם אינו שייך לתודעה, אלא המיינד רק יודע שהנפש באה לחיות בגוף הבית.
נניח זמני, לא מעורבב
עם הנפש, החלק המנטלי, הגוף, לא אותו אחד. יש גוף, ואז אומרים שהנפש היא שאין
, כי
בקרוב הגוף מת ומפסיד. אין יותר גוף, זה חטיף, התמדה לחשוב עליו, גוף
, רגש מתוך הנפש, תודעה נקייה
מתשוקות הגוף שלנו, אבל היא
עדיין עושה זאת.
חובות עבודה, חברה שלמה, ראש נקי ובהירות. בגוף אין מחלות
או מחלות מעטות, והנפש תשתנה
מכבדה לקלה. המוח המחוספס הופך לתודעה
משובחת.

3) כיצד לנקות את המוח מן התשוקות של התבוננות או לפקוח עין על הרגשות כפי
שהם באמת.
כן, תחזיקו חזק, זה מנטלי, זה תמיד כמו לחשוב על דברים. זו מחשבה, זה בסדר.
זהו.
בואו נסתכל עמוק יותר ויותר, כדי לראות את ההשתנות.
בצורה טובה או לא, זה טוב באותה מידה, שום דבר לא
אמיתי כמו שהוא, אבל במובהק זה
תמיד וריאציה. צללים ב
מראות או צללים במים אינם אמיתיים, אני כן. כל הדברים אינם בבעלות הסנגהרה.
צלצל אליי כי, או
אתה יכול להסתכל על כל החיים האלה כמו חלום. כי סוף החיים הוא המוות.
המוות
, של חייו הפיזיים של האדם, הוא ההתעוררות מחלום, התודעה היא מחוץ לתבנית.
הכתובת החדשה שלנו, הכתובת
החדשה שלך,
אתה בהחלט לא הולך לשנות יותר. דן בן אלמוות תיפי
נירוונה
כשחושבים על האמת של החיים של כל גוף, אפשר לראות
שמה שקיים זה
אנשים, בעלי חיים, דברים, יש שווה לאף אחד, כלומר, ריק.

התודעה רואה את כל מה שסביבו כריק, התודעה ניגשת
לאלמנט
הריק מכל דבר בעולם. כאשר נכיםסקירה של חוסר יכולת
אנחנו פיזית, אנחנו חאן 5, אנחנו חאן
5 הוא, זה כאילו לא, כי זה בהחלט לא מדויק.
זה לא באמת
זיוף בדיוני. אנחנו לא יכולים למצוא את מי שאנחנו, כי לכל דבר יש, אבל אנחנו במסע
.
רעוע בסופו של דבר, התודעה תשתחרר מהתשוקות, תהיה משוחררת מסבל
, התודעה
תהיה חופשית. כבר לא נאחזים בפריטים מזויפים.
למרות שהנפש עדיין חיה בגוף, הנפש אינה מתאהבת בו כמו המוח.
אל תיקח את דעתך לחשוב שיש
לו תמונה, טעם, ריח, צליל, מגע, להרפות רק דרך זה.
אם הוא במצב רוח.
המוח אדיש ל-5 של כל אחד, פלגמטי, לא במצוקה. בצע את כל המשימות בהתאם לתפקידם.
אדיש
, יחיד, רואה שהכל לא שם בשבילנו. אין לנו בשביל שהתודעה
תהיה נקייה.
מלהיב, ברור מההתבססות המזויפת של סבלו
. זה נקרא המוח
של ארהאט.
איך לשחרר את המוח מהגוף שלנו ככה זה קיצור דרך פשוט.
אבל ברהמה ויהארה 4 לא מחזיק
שום רגשות לתוך המוח, אין זיכרון.
כי הזיכרון נמשך.
בקרוב לשכוח, את העצבים של המוח קל לשכוח. מחשבות, זיכרון, הסחת דעת,
חרדה הם
נושא הגוף הוא להתנער, לתת לתודעה להתמלא בתורתו של הבודהה, התודעה
תהיה קלה
, טהורה, נקייה. תודעה זו, נלך בעקבות הבודהה כאשר הגוף נשבר.
ההתמדה של שחרור הנפש
מהגוף או מהרגשות היא סוג של אריסטוקרטיה
, מדיטציה, מדיטציה, התבוננות פנימית.
חוט זה ביחד. אתה יכול לעשות את זה בכל עת, בכל עת, לשבת, לישון, לעמוד, ללכת
, לעשות את זה לבד לבד.
להיות בקבוצה הוא בהחלט דרך לצאת מסבל, קיצור דרך ישיר ליעד
הסופי
. הדרך היא נירוונה.
אלמנט נירוונה הוא אותו יסוד נירוונה. זה בכל מקום. אפילו בראש שלנו, אתה
נמצא בגוף.
הגוף המטונף הזה. הפוך את המוח יש גישה מיידית נירוונה למרות לא למות. נירוונה,
לא בני אדם.
אדמה, תיאולוגיה, ברהמה, אבל מעל לכל העולם. זה בכל מקום אם הנפש מרווה את הסבל
של 5.
מן התשוקה תדע את מצב הנירוונה מיד, מבטיח נירות', כלומר, לשחרר את המוח.
אין רגש בכלל
, הוא פסיבי, התודעה נקייה, מרפה מכל דבר בעולם כולו. צורה, טעם, ריח, צליל
נגיעה
בתודעה תיכנס למצב שהוא בודהיסטי באופן מסורתי. התודעה משתחררת
מכל קשר ב
העולם יכול להשיג את המשאלות בכוח, כי התודעה רגועה ונוקבת,
אבל אתם שמשגשגים
. זה סוג של פנוי נפשי. הוא לא היה זקוק לידע מיוחד יותר. בגלל
המוח.
נירות' הבטיח את המנטרה הקדושה ששימשה לריפוי המחלה בחסדו.
חרב סומנו
מנטרה קדושה
—————————————————————————————-
הבטיח נירות'. קירימנון קדחת כבדה שוכבת מעל המיטה
. כל הסבל הוא להט. הבודהה דיבר עם בודהה אנון.
קח 10 הבטחות והראה אותן ללורד קירימנון. עכשיו הקשבתם.
כל הסבל נרפא מיד. לכן היא נחשבת למנטרת קסם קדושה
. הסיבה לכך היא שנירות' מבטיח, כמדיטציה מיוחדת, שמתרגלים ישיגו דהרמה
, בפתאומיות

הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הסבל אינו בר קיימא, האושר אינו בר קיימא, ולכן הוא לא צריך להיות תקוע עם סבל ואושר.
מעודכן בתאריך ינו 01, 2017 1:35:26pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)1 ינואר, 2017
החובה על פי חוקי הטבע היא, אבוי, כל בית סוהר, אנאטה, אינווריאנטי, פיזית

ונפשית, הן בסביבה החיצונית.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"תתמודדו עם הפאסה עם מוח תפוס שהוא חופשי.
להתמודד עם סבל עם לב שכולו תפוס.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אתה עושה טעות, ואתה יודע שעשית טעות, אבל לא הפכת אותה בדרך הנכונה, היזהר.

מי שעושה טעויות יודע שהוא עושה לא בסדר וממציא תירוצים חדשים כדי לבוא בדרך הנכונה.
זה יו, ואם הם מלאכים,

הם מלאכים
. הקאסי יצא כמלאך

. אם הם כלבים.
הגורים יצאו ככלבים.

אם הם נוזפים זה בזה, מכים זה בזה, מתפללים, רואים את בריכת הכלבים, הם מכים זה את זה, נושכים זה את זה.
התינוק יצא ככלב, יצא כאם כלב, כלב ש
ביג, גברתי, זה קאסי נושך אבא, נושך אמא
. לצלול אבא ואמא שלי ליפול
, לתת לי שברון לב, כל מצוקה על הילד שלי.

אם שו בו נזף זה בזה. בו הכה זה את זה.
נאמנים זה לזה, הטו הוא דוגמה לילד. הוא יצא כמלאך.
ביג ממנקסי בלם את אביו, תמך באמו, והוריו
נכנעו לאושר, והוא הבין

. יש הרבה יאנקים לדבר אחד עם השני.
זה הולך לקבל הו-אין, וזה הבנה, כי אפשר לקבל את ההו-אין-בראש של האדם האחר
, אז אני צריך לשאול אחד את השני.

קו-צ'אן זוג נשים יצאו לשוק, מובילות זו את זו.
השם המתפורר "מר וייז" מתפורר השם "גברת פנים מעוגלות"

כשראתה שמיה חכמה, היא חייכה.

היא הביטה סביב, ראתה את הקפוצ'ון מחייך אליה, אז היא חייכה בחזרה לשפת האדיבות.

המחליף הוא מר וייז. ראיתי את הרופא מחייך אל מיה, ומיה
קה חייכה אל הרופא ההוא
. זה סביב הופעה, אה. מנסי לובשת אותו עבור האוטואני
, לאנגני גוסימיאנמן, נותנת לו
חצר, שק חול",

#นี่คือคิดไปแบบอวิชชา
. למרות העובדה שהוא היה חוליגן, קרוב משפחה וכו ', במקרה אחר,

מיה החלה לנהל רומן עם אילי.
המחותנים סומכים על קוק, סומכים עליו, נותנים לו להתחבר.
למרות המראות המוזרים, יש קאבו מפוקפק, אה, יאנג גומנסי הוא ג'אנסונקה, יש

סיבה "הנה אמרת, בוא נשאל אחד את השני"

, והמיה קה המתפוררת נאנחת מול לאם קאבו צריכה לעקוב אחר אדיבותו של קוק.
לראות את הגנגסטר נרקומן מחייך..
הגנגסטרים, נערי הגבעות, המקטי, הני.

היא מפלצתית מדי.
תן חיוך למחבק שצריך.

זהו סיפור של דהרמה,
#สาเหตุที่ชื่อ אתה חכם, כי לאו חושב על זה. לאוס לקחה את הרעיון של לאו מד. אבל דעתו של הבעלים היא גדולה. בו הו צ'אק התייעץ עם במבוק.
אם האדם הוא אבא גדול, בית המשמרת הוא ברכה.

הסיבה לשם גברת ת'ורן היא כי לאוקה לבושה רק בפנים, אבל לטליף מרים גבה. הוא תקף את טליפסטיק בגבה גסה, עד שזה היה מעבר לתחום ה"כדאיות" לעזוב, והפך לבוט חוזר.

סיפורי דהרמה
הם דרשות מהדהרמה. ליום סאנטי
, ולהישאר בבית
,
אמר קבומאן.
Ka חייב להיות hoo-chak (ליצור זכות, צדקה יש את כל 10 נגיעות על פי כוחו של הבעלים) לבעלים כספק זכות
.
ג'אנג סי-גפן שוחה למוות, נולד, ונולד בעולם בבו

יאפ, ואומר שבסמסרה הזו, אם אי פעם זכו יחד 100 פעמים. זה מספיק כדי להתמודד אחד עם השני פעם אחת. קו-צ'אן רוכב ברחובות, האו חולף על פני זרים. כשראה את פניו של הזר, כלומר, האו נהג לזכות להוביל איתו 100 פעמים, והאומה ספרה לאחור,

אבל אלה שהתאחדו היו ניטים.אונג עשה הרבה הצטיינות ביחד, הרבה פעמים על האומה, הרבה פעמים

יותר מזה. בוניאנג

יש בזה 10 יתרונות, יש 10.

קנון
נקאמה
חוכמה
חריצות
סבלנות
בישוף, אמת, רחמים,


אובקהה

. מדובר בחלוקת זמן החיים, יצירת יוקרה.

אם אתה סוחר, למכור דברים.
פסוק הקאנון אטינה פריצה או רמאות, או בגידה בו
, דר, אם הדדון פוגע במוטוקרוס למימוש, זה למען החורבן, והפסוקים

, הקאמה
, אם טועים. זהו הנגאובר מזעזע.
טאסי יכול להיות פוגעני מינית. זה לוקח הרבה מדינות
, וזה סובל על עניין רב-לאומי, עד שהמוטוקרוס דועך, ועד שזה לוקח זמן כאומה
.

סיפור קנון #พระก็ได้แต่แนะ


#สุดท้ายฝากให้เนม פסוקים 1, 3, "לשליט יש את כל אותם רגשות מציקים, אך בניגוד ל-1, אדם יכול לסבול את רגש המצוקה הזה, 2 אינו יכול לסבול את רגשות
הסבל, 3
והאדם שמוצא את החוכמה לפתור את הבעיה בעניין זה הוא נכון,
4 ומי שמוצא את החוכמה לפתור את
הבעיה בעניין זה אינו נכון
".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, "אל תלך לאיבוד", כתב על ציר הזמן של "סנטי-רוצה לאהוב לנצח".
#โอวาส יום אחי

אם אתה עושה טעות, ואתה יודע שעשית טעות, אבל לא הפכת אותה בדרך הנכונה, היזהר.

מי שעושה טעויות יודע שהוא עושה לא בסדר וממציא תירוצים חדשים כדי לבוא בדרך הנכונה.
זה יו, ואם הם מלאכים,

הם מלאכים
. הקאסי יצא כמלאך

. אם הם כלבים.
הגורים יצאו ככלבים.

אם הם נוזפים זה בזה, מכים זה בזה, מתפללים, רואים את בריכת הכלבים, הם מכים זה את זה, נושכים זה את זה.
התינוק יצא ככלב, יצא כאם כלב, כלב ש
ביג, גברתי, זה קאסי נושך אבא, נושך אמא
. לצלול אבא ואמא שלי ליפול
, לתת לי שברון לב, כל מצוקה על הילד שלי.

אם שו בו נזף זה בזה. בו הכה זה את זה.
נאמנים זה לזה, הטו הוא דוגמה לילד. הוא יצא כמלאך.
ביג ממנקסי בלם את אביו, תמך באמו, והוריו
נכנעו לאושר, והוא הבין

. יש הרבה יאנקים לדבר אחד עם השני.
זה הולך לקבל הו-אין, וזה הבנה, כי אפשר לקבל את ההו-אין-בראש של האדם האחר
, אז אני צריך לשאול אחד את השני.

קו-צ'אן זוג נשים יצאו לשוק, מובילות זו את זו.
השם המתפורר "מר וייז" מתפורר השם "גברת פנים מעוגלות"

כשראתה שמיה חכמה, היא חייכה.

היא הביטה סביב, ראתה את הקפוצ'ון מחייך אליה, אז היא חייכה בחזרה לשפת האדיבות.

המחליף הוא מר וייז. ראיתי את הרופא מחייך אל מיה, ומיה
קה חייכה אל הרופא ההוא
. זה סביב הופעה, אה. מנסי לובשת אותו עבור האוטואני
, לנגני גוסימיאנמן, נותנת לו
חצר, שק חול",

#นี่คือคิดไปแบบอวิชชา
. למרות העובדה שהוא היה חוליגן, קרוב משפחה וכו ', במקרה אחר,

מיה החלה לנהל רומן עם אילי.
המחותנים סומכים על קוק, סומכים עליו, נותנים לו להתחבר.
למרות המראות המוזרים, יש קאבו מפוקפק, אה, יאנג גומנסי הוא ג'אנסונקה, יש

סיבה "הנה אמרת, בוא נשאל אחד את השני"

, והמיה קה המתפוררת נאנחת מול לאם קאבו צריכה לעקוב אחר אדיבותו של קוק.
לראות את הגנגסטר נרקומן מחייך..
הגנגסטרים, נערי הגבעות, המקטי, הני.

היא מפלצתית מדי.
תן חיוך למחבק שצריך.

זהו סיפור על דהרמה,
#สาเหตุที่ชื่อ. אתה חכם, כי לאו חושב על זה. לאוס לקחה את הרעיון של לאו מד. אבל דעתו של הבעלים היא גדולה. בו הו צ'אק התייעץ עם במבוק.
אם האדם הוא אבא גדול, בית המשמרת הוא ברכה.

הסיבה לשם גברת ת'ורן היא כי לאוקה לבושה רק בפנים, אבל לטליף מרים גבה. הוא תקף את טליפסטיק בגבה גסה, עד שזה היה מעבר לתחום ה"כדאיות" לעזוב, והפך לבוט חוזר.

סיפורי דהרמה
הם דרשות מהדהרמה. ליום סאנטי
, ולהישאר בבית
,
אמר קבומאן.
Ka חייב להיות hoo-chak (ליצור זכות, צדקה יש את כל 10 נגיעות על פי כוחו של הבעלים) לבעלים כספק זכות
.
ג'אנג סי-גפן שוחה למוות, נולד, ונולד בעולם בבו

יאפ, ואומר שבסמסרה הזו, אם אי פעם זכו יחד 100 פעמים. זה מספיק כדי להתמודד אחד עם השני פעם אחת. קו-צ'אן רוכב ברחובות, האו חולף על פני זרים. כשראה את פניו של הזר, כלומר, האו נהג להוביל איתו 100 פעמים, והאומה ספרה לאחור.

אבל אלה שבאו להיות זוג הם אני. זו בטח הייתה מריטוקרטיה ארוכה פעמים רבות במהלך השנים האחרונות

. בוניאנג

יש בזה 10 יתרונות, יש 10.

קנון
נקאמה
חוכמה
חריצות
סבלנות
בישוף, אמת, רחמים,


אובקהה

. מדובר בחלוקת זמן החיים, יצירת יוקרה.

אם אתה סוחר, למכור דברים.
פסוק הקאנון אטינה פריצה או רמאות, או בגידה בו
, דר, אם הדדון פוגע במוטוקרוס למימוש, זה למען החורבן, והפסוקים

, הקאמה
, אם טועים. זהו הנגאובר מזעזע.
טאסי יכול להיות פוגעני מינית. זה לוקח הרבה מדינות
, וזה סובל על עניין רב-לאומי, עד שהמוטוקרוס דועך, ועד שזה לוקח זמן כאומה
.

סיפור קנון #พระก็ได้แต่แนะ


#สุดท้ายฝากให้เนม פסוקים 1, 3, "לשליט יש את כל
אותם רגשות מציקים, אך בניגוד ל-1, אדם יכול לסבול את רגש המצוקה
הזה, 2 אינו יכול לסבול את רגש הסבל, 3
והאדם שמוצא את החוכמה לפתור את הבעיה בעניין זה הוא נכון,
4 ומי שמוצא את החוכמה לפתור את הבעיה בעניין זה אינו נכון
".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"קוף קטן," קפץ האיש המזנק החוצה. תאווה ודברים
חיצוניים, דרך חמש הדלתות, שערי
העיניים.

דלת אוזן דלת האף,

דלת הלשון

ואז הגיע, חושש, זהו, זהו, הכל טוב.

אם חותרים תחת "חושניות". חמשת
הדברים
: הצורה, הצליל, הריח, הטעם, המגע

, ה"טוסה" כבה
פתאום
, כמו לירות בשתי

ציפורים.


הנוהג הוא להתאמן.
הגדרת דמות
יודעת הגדר את הצליל.
הגדרת הכרת הריח
הגדירו לדעת את הטעם.
להגדיר, לדעת, לגעת, לראות, לספר, מה שידוע, בחוץ,

זה ארעי. הרבה דברים. חוזרות.
מעודכן בתאריך ינו 02, 2017 7:02:43pm
היום, מר דנגטרין. פתחו הזדמנויות, שאלו שאלות.
כל מי שתוהה יכול ללכת לפרסם ולשאול.

באשר לעצמנו, אנו שואלים, מהי הסמליות?
מעודכן בתאריך ינו 02, 2017 7:26:33pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אדוניי, פוסט-דהרמה.
האם יש הקלה או הטבה כלשהי?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך ינואר 05, 2017 7:22:14pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.


www.rabiangdoi.com/arsom/index.php?option=com_content&view=category&id=4&Itemid=15 קורסים מורה למדיטציה
מעודכן בתאריך ינו 09, 2017 8:24:10pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אתה בתיכון, יש רמקול.
אם אתה אומר, בזמנו, הסתובב,

"אנחנו
הולכים לראות את כובע הרגל פוגע בקרקע".


"אנחנו הולכים להסתכל על התחושה של החלק התחתון שנוגע בקרקע".


"אנחנו הולכים להסתכל על התחושה הנוכחית.
איך זה מרגיש, אתה יודע, כמו שזה מרגיש היום...

אם
זה אושר רך, אתם יודעים שאנחנו צופים.
הממזר הרך הזה הוא לא אנחנו הילדים, זה עוד דבר שאנחנו יודעים.

אם זה נעלם
, אתה יודע. הממזר הרך הזה. נעלם.

הממזר הרך הזה. זה לא אנחנו הילדים, אבל זה עוד דבר שאנחנו יודעים
, הבודהה נהג ללמד נזירים בבודהיזם ההודי: "ממזרים שמחים מאוד, מאושרים באמצע. לא אנחנו, לא אנחנו. אנחנו לא צריכים ללכת ולהבין שזה מי שאנחנו
...............
אם קיים סבל קל
, אתם יודעים שאנחנו צופים בסבל קל.
הממזר הזה הוא לא אנחנו הילדים, זה עוד דבר שאנחנו יודעים.

אם זה נעלם
, אתה יודע. הממזר הזה במצוקה קלה. נעלם.

הממזר הזה במצוקה קלה. זה לא אנחנו הילדים, אבל זה עוד דבר שאנחנו יודעים, הבודהה נהג ללמד
נזירים בבודהיזם ההודי: "הממזרים סובלים באמצע הסבל הרבה. לא אנחנו, לא אנחנו. אנחנו לא צריכים ללכת להבין שזה אנחנו .........



כל מצב רגשי הוא אנאטה.
אם הוא שמח קלות.
אני יודע שאנחנו צופים, אבל אני שמח.
אם זה מאושר באמצע זה.
אני יודע שאנחנו צופים, שמחים באמצע.
אם אתה מאוד
שמח, אתה מכיר את הסינגל הזה שאנחנו צופים בו.
אם זה סבל קל, אתם יודעים שאנחנו מסתכלים על
סבל קל.
אם סובלים באופן
מתון , אתה יודע שאנחנו מסתכלים על סבל מתון.
אם אתה סובל הרבה , אתה יודע שאנחנו מסתכלים על סבל הרבה
.

אם אתה מרגיש קצת
מרוצה, אתה יודע שאנחנו צופים, מרגישים קצת מרוצים.
אם אתם מרגישים מרוצים במידה
בינונית, אתם יודעים שאנחנו מסתכלים על תחושת סיפוק מתונה.
אם אתה מרגיש מאוד מרוצה, אתה יודע שאנחנו צופים, אתה מרגיש מאוד
מרוצה.

אם אתם מרגישים קצת
לא מרוצים, אתם יודעים שאנחנו צופים, מרגישים קצת
לא מרוצים. אם אתם מרגישים לא מרוצים במידה בינונית, אתם יודעים שאנחנו צופים, מרגישים לא מרוצים במידה
בינונית.
אם אתם מרגישים מאוד מוטרדים, אתם יודעים, אנחנו צופים, מרגישים מאוד
לא מרוצים,



כל אלה הם "אנאטות". מי שיש לו אמונה מאמין שרגשות הם לא שלנו , לא שלנו
, שרגשות הם

לא שלנו.
מי שמאבד אמונה(אמונה זו)
בבוא העת, ישנם רגשות שונים שמגיעים.
הוא הולך להיאחז בזה שלנו, זה אנחנו, הרגש הזה הוא מי שאנחנו.

זה יגרום לסבל להימצא בסמסרה, אין לזה סוף.... כן, ילד.

היו לי הרבה חברים מאוחרים בדרך הנשגבת הזאת.
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
** תן את תקליטור הדהרמה. ** (כתובת צ'אט) #(שים לב לזמינות מוגבלת)
גיליון (1) הוא כדלקמן:
1.אהבה אמיתית היא אמיתית. , 2.משחקי קארמה , 3.פסיכופת , 4.למרבה הצער, המתים אינם קוראים , ....../שהוא קולם של כתביו של מר טאנג, שהוא יסוד מוסרי ואתי,

המתאים לבני נוער

.
גיליון (2)
הוא הוראה של תפילה, על ידי הוד מעלתו המלכותי פראמוד פראמוש
צ'ו בדהרדה, והוא פשוט מאוד, רק לומד את המוח בהווה.
"זה

נקרא גיליון 'הכל באחד'.
מכיוון שהקטנתי את גודל הקובץ מכמה גיליונות כך שניתן יהיה להכיל אותו בשני גיליונות אלה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הסיבה מדוע נאה יפה
מגיע זה הוא בטוח.
הסיבה שזה לא יפה.

לדוגמה, אם אתה אומה, אימנת יופי / יופי על ידי
היותך אדם בעל תשוקה רבה

לצדקה, אכילה, קאנון, חמלה, חסד וכו ', אתה תיוולד עם גלגול חדש
שבו המוח חלש,
פני העור טובים.
יש חיבה למין השני, וגם אם
אתה מאותו המין, אתה תרגיש עליונות. ביופי/נאה/עור/סחורה

לגבי למה זה לא יפה, זה לא חתיך.

ואז רשלני, לא צדקה, קח קנונים רחמנים. גם להתאפר וללבוש בגדים טובים זה יפה ונאה

. כשהוא יפה/נאה/עשיר/רשלני, הוא הולך לאיבוד. לסבול להיות ציני כלפי אחרים.
להשוויץ בעצמך, שהם יפים, שהם נאים
. הממזר הזה נראה רע, כמו שומה.,כמו מעריץ (פרצוף גדול)! היא לובשת מנאתיט כהה וכהה
, ואני מצטערת, אבא.

הכיוון של האומה קדימה בגלל המוחות שאוהבים להיות ציניים כלפי אחרים.
לזרוק על אחרים, לשנוא, להעליב, להעלות עלבונות וכו', יגרום לאומה להמשיך, אבל זה בהחלט לא מושך/לא מושך, כי התודעה מחוספסת

,

גם אם היא קנונית.
זה מעליב אחרים כי זה מצפון.
זוהי צורה של קארמה מנטלית

, מכיוון שכל אחד מחמשת הקנונים אינו מיועד ישירות כדי להיות יפה או נאה, אלא מרכיב ייחודי של עצמך.
אל תהרוג. זו הסיבה לאריכות ימים. ללא כיבים בגוף, ללא
צפדינה. זו הסיבה לא לקחת את מה שהם אמורים לקבל, ולעשות את זה.
זה לא ארוטי, זו הסיבה שאין סכנה לזוג, כמו זוג
אדונים גורליים. אל תשקר, אל תהיה ערמומי. אל תגיד ניבולי פה. זו הסיבה שמבחינה מילולית יש על מי לסמוך.
הקהל מבין מה מועבר.
פה יפה פוגש את הצורה, את קול האש.
לא להיות גותי זו הסיבה להיות יפה ונאה.

כאשר המוטוקרוס (אפקט) של כל אחד מהם שונה.
הגבר היפה/נאה שיצא עם צורת הגולגולת גדל ככה, ומבנה העצם בתוך בית החזה לא היה קל,
והיה

עור שערבב את אלמנט המים עם אלמנט האדמה. כלומר, זה חייב להיות מישהו שתרגל את זה בעבר, באמצע וכך,
נותן את הבגד לאחרים כמו נדבות. לכן יש לך עור טוב.
זה חייב להיות מישהו שנתן אוכל לאנשים אחרים.
לכן יש בשר ועור (זה בא מאכילת מזון).
זה חייב להיות האדם שלא הורג את החיה
, ולכן אין צלקות על העור. תאונה שתעוות אותך
חייבת להיות מישהו שלא מספר שקר.
חייב להיות מישהו שלא מדבר בערמומיות.
חייב להיות מישהו שלא מדבר בגסות.
זה בטח מישהו שלא אומר מילים אבסורדיות.
לכן יש לך פה יפה ושיניים טובות.
היו שלמים.
זה חייב להיות מישהו שהוא לא גותון קשור גות.
לכן זה יפה או נאה.
זה חייב להיות אדם שהתודעה הפנימית שלו היא חומלת, טובת לב, און-טון
, ולכן הגוף ניזון לאט

#ในสมัยพุทธกาลตอนที่พระพุทธเจ้ายังมีชีวิตอยู่
. - מאליקה (רעייתו של לורד פג'סנטיקוסאל)
הוא שאל את הבודהה,
"איך אתה יפה?"
הבודהה השיב, "אתה חייב להיות לא-גותון,
גם אם אומרים שהוא לא חוקתי".
זו מטרה יפה

, #บุคคลที่จิตทรงอยู่ וטובת לב.עיניים, או טוב לב, או מודיטה, או אובק-רגליים, לעתים קרובות.
זה יגרום למוח להזין את הגוף, העור והעור כדי להעניק לחות.

מר בה, המאסטר, שיש לו ברהמה,
ועורו טוב מאוד. יש לו
גוון ורדרד
בגלל היותו במדיטציה.
הגוף יתוקן, שאם

#คติธรรม
. בעל מזג טוב, אפילו רק לרגע, תקע את אצבעותיו. כמה ספקנים קצרים.
הבודהה אמר שאני לא מנוכר משאאן, שאני קרוב להיות צ'אן,
ושאני מאכיל את הכפריים בלי לבזבז את זה
(יש השמדה ואין מנוס).
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד בעפר, תהיה עם קופ גאפ. מסינגוד ו-43 אחרים.
תייגת את CopyGap. מסינגוד, פאט טירנאן, צ'אן סודה קסמסאט, הרט בטר, צ'אניר זומאן, רונגסון קיאיאסואן, הרט בטר. מעמיד פנים שהוא אוהב, ליאו כואב בכל פעם, מתגעגע, דמעות, טורבו. וואה, הרט עד שינשה, אנורק קנפקדי, חתול חתול, אנא היו אדיבים ל-Da של יינג, Kayin Wa' Da, ג'יימס ג'יין ג'ון שוט, פיצ'יצ'אי סיסו, ג'יין טונג, ג'סטה סנגנואן, אנשיה. ללה, ננדיטה סטיוארט, קניאראט פוקצ'אי, אני לא, או שהיא לא מספיקה, חמיקה פאנה, יש לו גן, קייטי, חתול, 'חתול עירום, קונאי זהיר, מיליונר חדש. אני או המונח השתנה. אל תראה אף אחד, סורייה סירוואן, משפחה וחובה, ג'יי קלאנג. כאב, חולדת זכוכית צ'נדרפורן, אתה ואתה בלבד, זיכרון קצר אבל תאהב אותי ארוך, צ'צ'ואן צ'ינוונג, נה נה, אהבה נעלמה, מעכשיו עד הנצח, צ'אטצ'ואן צ'ינוונג, נה נה, צ'יטאנה בונסה, איפי נאטנה נאמונגקון, לבה יודע טוב יותר, יעזבו זה את זה. אתה מכיר את הילד שלי והקוואי?
.😭
העלאות לנייד
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס. בית החולים קמפ סאפאסיטפראסונג, ווארין צ'מראפ אובון ראצ'אטאני
מיקום: בית החולים קמפ סאפאסיטפראסונג, ווארין צ'מראפ אובון ראצ'אטאני (15.193922509505, 104.87506006805)
כתובת: עיריית אובון ראצ'אטאני 34190
כתובת: עיריית אובון ראצ'אטאני 34190
העלאות לנייד
"אביצ'ה, בורות באייטנה 6 כפי שהיא באמת", אייטנה בפנים היא העיניים, האוזניים, האף, הלשון, הגוף, המאנה, האיטן החיצוני הוא הצורה, הצליל, הריח, הטעם, החץ, תאפה, דהאמראם, זה, אבוי, כל כלא, אנאטה.
"אביכה, הבורות באייטנה 6 נכונה".

העין הפנימית היא:
עיניים, אוזניים, אף, לשון, גוף, מאנה.
עיניים חיצוניות הן:
צורה, צליל, ריח, טעם, חצים, טאפה, דהאמראם, זה אבוי,

כל כלא, אנאטה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#พระพุทธเจ้าทรงใช้อิทธิฤทธิ์, אישה יפהפייה בת 16 כדי להראות את אלקריותה, כל כלא, ענתה, בנוכחות נזיר בצורת ננטה
, כדי להבין שרופ חאן הוא, אבוי, כל כלא, אנאטה, ככה.

לקריאת הסוטרה הזו תהיה הבנה, מכיוון שהבודהה
השתמש באית'ריט כדי ליצור אישה יפה עם בגד יפהפה, כבת 16, שתשתנה ותשתנה ללא הפסקה עד שיופיע ההזדקנות, עד שיופיע
הזינוק
, וימשיך להשתנות.

הנביא אמר, "היום, דמותו של ננטג'אק מגיעה להזנה שלי. איך הדרשה, עלא? זו הנוחות שלה," הוא הסכים, "אותה דמות ננטה, כבדה בצורתה, יש סטיגמה קונבנציונלית חזקה. זה כאילו כל כך נוח לה איתה, כמו קוץ בתוך קוץ".
בעת כניסתה למקדש עמדה אישה מצולמת להפליא, כבת 16, לבושה בבד אדום, מעוטרת בכל מיני בגדים, אוחזת במכה, והציעה מכות במקום לידו. עם כוח של כוח, זה דאנק סלאם. רק הנביא והרופנתה. הוא ראה את התמונה של האישה.
היא נכנסה למקדש עם כל הנזירים, עמדה מאחורי הנזירים, הציעה את זרועות הנביא עם בנימין, ישבה בין הנזירים, הביטה בנביא מרגליו, ראתה את הפיזיונומיה של הנביא, ואז עם תכונה, משגשגת עם עיצור, ואז הביטה בתפארת הירח, וראתה תמונה של אישה עומדת במקום קרוב.
היא הביטה באישה, והיא הביטה (בעצמה), והרגישה שהיא כמו עורב (שהיה). אני זוכר את הפעם שבה (היא) ראתה את התמונה המוגמרת עם לא מעט כוח. שתי עיניה היו מסוחררות. היה לה מוח מפואר של כל הפיזיונומיה של המדינה, "הו השיער של האישה הזאת יפה, הו המצח יפה". יש סינוס בתמונה הזאת.
הנביא ידע את התענוג העמוק בתמונה ההיא שלה. כשהוא הראה את הדהרמה, הוא הראה את התמונה לנפטר של אדם שהיה בן 16, בערך בן 20. הננטה הרימה את מבטה, קצת עייפה, "התמונה הזאת לא דומה לזו שקדמה לה."
הנביא(ים) ביטא את השונות של האישה לפי סדר הסדר, כלומר הנקבה ילדה פעם אחת. נקבה אמצעית נקבות זקנות נקבות ישנות כבר מקוננות כי הן זקנות.
אפילו לה נמאס מהתמונה הזאת. בתקופה שבה הוא היה שחוק מהזדקנות באותו סדר, הוא אמר, "הו, התמונה הזאת נעלמה". שיער אפור, רמאות לאחור, צלעות מורמות כמו בורג. יש מקל לפניו, וכל כך נמאס לו.
הנביא הראה לאישה תמונה של האישה. זה היה באותו רגע. האישה הפילה את המקל ופוצצה את העלים השזופים. צעק, נפל ארצה, שוקע לתוך המוטרות והזוהמות שלו. מתגלגל קדימה ואחורה. היא ראתה את האישה, והיא נגעלה לחלוטין.
הנביא כבר הראה את מותה של האישה. גופת האישה התנפחה באותו רגע. קווי המוגלה וחורי התולעת זורמים מכל הארס: עיניים, אוזניים, אף, 2 פיות, פי הטבעת 1, 1 ארס קל, 1 עדר עורבים ובעלי חיים הנאבקים לאכול.


בהתחשב בשרידים, היא רואה באופן קונבנציונלי על ידי ארעיות: "האישה הזאת זקנה, לפגוע, למוות, לזקנה, לכאב, ולמוות, לאותו דבר". את הקונבנציונליות הזו רואים, אם כן, כל הדברים. על ידי היותו די אנונטה".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, כתב על ציר הזמן של אפיצ'ט נורקאו.

יום הולדת לא צריך לשים עליך שכרות, ימי הולדת צריכים לשים עליך
רק דברים טובים,
#หาทําบุญเด้อมื้อนิ.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך ינו 16, 2017 3:33:37pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
Charoenporn / Yom כל אחד
מכם מעוניין לקבל [ CD דהרמה ללמוד ]

* דהרמה בהתחלה, סלילת יסודות המוסר והאתיקה. קארמה חטא הכשרון (דהרמה)
....
*דהרמה בסופו של דבר,
זהו הנוהג של תפילה, הליכה, מדיטציה, ויפאסנה
charoen (לואנג פראמוד פראמוש צ'ו)
__
כל יום יום מעוניין לקחת על עצמך ללמוד.
אנא ציינו את שמכם המלא וכתובתכם/
הנה התגובה למטה.
>>>
או ערוץ
אחר, הורד אותו ב-

>> (תקליטור דיסק 1) <<
https://drive.google.com/drive/folders/0B_EL0-13eOqDYkpra2NVeFo3SWM >> (דיסק CD 2) <<


https://drive.google.com/drive/folders/0B_EL0-13eOqDYzVVbDFIUVNmeGM
~ שתף אותו כצדקה
~
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
Charoenporn / Yom כל אחד
מכם מעוניין לקבל [ CD דהרמה ללמוד ]

* דהרמה בהתחלה, סלילת יסודות המוסר והאתיקה. קארמה חטא הכשרון (דהרמה)
....
*דהרמה בסופו של דבר,
זהו הנוהג של תפילה, הליכה, מדיטציה, ויפאסנה
charoen (לואנג פראמוד פראמוש צ'ו)
__
כל יום יום מעוניין לקחת על עצמך ללמוד.
אנא ציינו את שמכם המלא וכתובתכם/
הנה התגובה למטה. Charoenporn..

הערה: ניתן
לשלוח רק 50 אנשים. לשארכם יש ערוץ אחר
, הורידו אותו ב

( תקליטור דיסק 1 ) https://drive.google.com/drive/folders/0B_EL0-13eOqDYkpra2NVeFo3SWM

( דיסק CD 2 )

https://drive.google.com/drive/folders/0B_EL0-13eOqDYzVVbDFIUVNmeGM
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה לא קל לעשות את כל 10 הדברים.

אם אין מושג, אז "ליצור יוקרה" ::,
זה לא יכול להיווצר

.
אם יש רעיון, "ליצור זכות", אבל אתה לא הולך אחריו,
אתה לא יכול לעשות את זה
: זה לא יכול להיווצר

.
אם יש רעיון, הייתי
אומר "ליצור יוקרה",
ואתה מחשיב את זה, צריך או לא צריך את זה עכשיו?
ענה לעצמך, עכשיו שאין ליצור יוקרה ::אי אפשר ליצור יוקרה
.

אם יש רעיון, זה
"יוקרה",
ואתה מחשיב את זה.
עכשיו, צריך או לא צריך?
ענה בעצמו: עכשיו יש ליצור
את היוקרה הזו::כך יש 10 פסוקים
#บารมี של יוקרה, 10 פסוקים, 1 ברברי, 2 סקרמנטלי,
3 nekkammabaram
, 4 חוכמה, 5 viriyabaramy, 6 viriyabaramy

, 6 פסוקים, 7 אמיתות, 8 אמיתות
ברבריות, 9 חסד מלכותי


,


10 ubekkhabarami.

המכשול או הסיבה של 10 הוד לא מושגת : כלומר, כדי ליצור יוקרה
,
אבל לא כדי ליצור את היוקרה

"מחר יום האדון".
העלאות לנייד
.😭
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הסר בעלי חיים, יחידים, זהויות, אותנו, אותו.
לא שיהיה במה שהנשמה
רואה.
רק הפיגמנטים נעים קדימה ואחורה. לא קבוע.

הסר בעלי חיים, יחידים, זהויות, אותנו, אותו.
לא להיות באודיו.
יש פשוט סגנון צליל שונה למעלה ולמטה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם הוא בן 80, אז למות.
זה נכון. לא חיינו 80 שנה.

במשך 80 שנה בזבזנו 30 שנות שינה
.
חייתי רק 50 שנה

, #อะไรเป็นสิ่งที่ดี.
אל תשרפו את עצמכם אחר כך
, עשו זאת במהירות. הדברים האלה הם
דברים טובים
, לתקן את מה שגורם לסבל
, #สอนตนเอง
מעודכן בתאריך פבר' 07, 2017 8:34:02pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העובדה שאנו רואים שרגשות הם ארעיים היא שהם אינם קבועים
וצפייה בהם משתנים

תגרום לליבנו להיות קל.
זה
כאילו שאנחנו יוצאים משריפה.

אם זה קליל, זה טוב כמו זה, זה
נקרא להיות מוח מעל בני האדם האחרים שלך.

אם אתה רוצה להיות קליל.
זה לא רק על להיות צופה של רגשות

, אלא גם מדיטציה
, למשל, מדיטציה חמש דקות לפני השינה, צופה נשימות זורם פנימה. נשימות זורמות, מתבוננות בהתמדה.
עם פלגמטיות

, או מדיטציה ליד אור הבוקר במשך 5 דקות
, "שים את זה בלב שלך עם נשימה
, ".... כשהרוח נכנסה..."
כשהרוחות יוצאות..."
ברגע שאני בראש שלי, עם הרוח פנימה והחוצה, אני עדיין כזה.

זה נחשב כי יש לנו מדיטציה, חיוניות פיזית מוגברת, חיוניות נפשית מוגברת

. ברגע שהפרקטיקה שהוזכרה קודם לכן נעשית, הסיבה
לתוצר הלוואי היא
1. התודעה נולדת מוגברת
2. מרגיש קליל, אוורירי
3. עור עדין ופנים צלולות
4. אקנה מקטין או מרפא
5. פצעים לרפא במהירות
6. צדקתי
מאוד כלפי עצמי, וצרכנו את האוכל שאמא שלי הכריחה אותי לאכול. לאמא יהיה יתרון גדול
7. הגדל את גיל
המוח 8. הישאר ממוקד בדברים שאתה יכול לעשות במשך זמן
רב, כמו כתיבת ספר, או קריאת ספר, או עשיית משהו
9. כמו רעיונות מאורגנים בסדר
9. 10.יש
הרבה יותר. אבל זה לוקח זמן, כמו נגיעות מיוחדות
, כמו היכולת להבחין בסיפורים עתידיים.
הם יכולים להבחין בסיפורי
עבר, כמו אלה של התגלמותו הקודמת, או של אחרים, או של החיה.

מסוגל להבחין במחשבות של אנשים אחרים
או בעלי חיים
, יכול להשתמש במדיטציה כי ריפא

את החולים 11. המדיטציה לא מתדרדרת, היא מתה, היא
נולדת אלוהות אצילית.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העובדה שאנו רואים שרגשות הם ארעיים היא שהם אינם קבועים
וצפייה בהם משתנים

תגרום לליבנו להיות קל.
זה
כאילו אנחנו כל הזמן נסוגים מהאש.

אם זה קליל, זה טוב כמו זה, זה
נקרא להיות מוח מעל בני האדם האחרים שלך.

אם אתה רוצה להיות קליל.
זה לא רק להיות צופה, זה רגש
ארעי, זה מה שאנחנו הולכים לדעת.


אבל אם אנחנו גם
עושים מדיטציה, למשל, מדיטציה 5 דקות לפני השינה, שימו לב לנשימה הזורמת פנימה. נשימות זורמות, מתבוננות בהתמדה.
עם פלגמטיות

, או מדיטציה ליד אור הבוקר במשך 5 דקות
, "שים את זה בלב שלך עם נשימה
, ".... כשהרוח נכנסה..."
כשהרוחות יוצאות..."
ברגע שאני בראש שלי, עם הרוח פנימה והחוצה, אני עדיין כזה.

זה נחשב כי יש לנו מדיטציה, חיוניות פיזית מוגברת, חיוניות נפשית מוגברת

. ברגע שהפרקטיקה שהוזכרה קודם לכן נעשית, הסיבה
לתוצר הלוואי היא
1. התודעה נולדת מוגברת
2. מרגיש קליל, אוורירי
3. עור עדין ופנים צלולות
4. אקנה מקטין או מרפא
5. פצעים לרפא במהירות
6. יש הרבה
צדקה לעצמנו, ואנחנו צורכים את האוכל שמישהו נותן לנו לאכול. יהיה לו יתרון גדול
7. הגדל את גיל
המוח 8. הישאר ממוקד בדברים שאתה יכול לעשות במשך זמן
רב, כמו כתיבת ספר, או קריאת ספר, או עשיית משהו
9. כמו רעיונות מאורגנים בסדר
9. 10.יש
הרבה יותר. אבל זה לוקח זמן, כמו נגיעות מיוחדות
, כמו היכולת להבחין בסיפורים עתידיים.
הם יכולים להבחין בסיפורי
עבר, כמו אלה של התגלמותו הקודמת, או של אחרים, או של החיה.

מסוגל להבחין במחשבות של אנשים אחרים
או בעלי חיים
, יכול להשתמש במדיטציה כי ריפא

את החולים 11. המדיטציה לא מתדרדרת, היא מתה, היא
נולדת אלוהות אצילית.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אל תכניסו רגשות למקלט.

דימויים, לחשים, הבטחות, סנגות, רוחות, לא הסתמכות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ ได้อัพเดตสถานะของเขา
.😭
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ ได้อัพเดตสถานะของเขา
.😭
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס. בית החולים פאוור צ'ארון
מיקום: בית החולים פאוור צ'ארון (15.864344456972, 104.6238674359)
כתובת: עיריית פאוור צ'ארואן 37000
מיקום: בית החולים פאוור צ'ארון (15.864344456972, 104.6238674359)
כתובת: עיריית פאוור צ'ארואן 37000
(כאן יש סט שלם של לידות, ישנות, פגועות, מוות.
ילדים קטנים, משמרות, מבוגרים, משמרות, זקנים,
משמרות ו... זהו העתיד של כל חלק בגוף.
ידיים רכות ורכות. זרועות רכות ורכות.
קאסי משך בכתפיו מכל חלק בו.

אלה שרואים את הגוף, כשהוא כזה
,...


ברגע שאתה יודע את העקרונות, אתה תלמד גם, אתה תעבוד איתם,

לטובת עצמך.



ברגע שאתה יודע את זה, להיכנס לאינטרנט הזה ולטעון גיליון 12 וגיליון 59 הראשון, להבין

www.dhamma.com/thdownloads/

או www.dhamma.com/download/begintoend/.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
העלאות לנייד
.😭
.😭
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לואנגפוון סוג'יניו אריה של מקדש דוי מה פאנג פראו, מחוז צ'יאנג מאי, בסאי לואנג פו מן, פוריטו. הביוגרפיה שלו חוברה במקור על ידי פרה נאק אטהאבארו, וואט סמפאנתאוונג, בנגקוק, אך מאמר זה נלקח מתוך ספר הדרשות של לואנג פוון סוג'יניו, שבו נולד מר צ'אם ראו. הוא נערך והידור.

פעם הייתה נבואה על הנפש התאומה של לואנג סבא רינג. כאשר הוא למד את מולגאג'יין במחוז אובון ראצ'אטאני, מגדת עתידות ניבאה שלחברת הנפש שלו תהיה צורת רכס, עור לבן-צהבהב, פנים בצורת עלה בודהי, אבל הוא לא שם לב. מכיוון שהחיים האלה הקדישו את כל חייו לדת, בואו נזכיר קטע בספר ההנצחה של הסבא, על מתי המוח שלך חשב רק על פניה של האישה, ולבסוף הוצאת את דעתך ממנה. על ידי שימוש בתכסיס הדהרמה כדי לשקול סיבות בזו אחר זו, עד שהוא הצליח. הטקסט של הספר המצוטט מעלה טענה זו:

יום אחד. לואנג פו רינג (Luang Pu Ring) הגיעה להתארח בבאן נה סונג (Ban Na Song), כפר גדול למדי. זה מוזר למקומיים: כשהם רואים נזיר הולך לבית בישוף. הם היו שרים זה לזה, "יאללה, יאללה, עטלף, יה דהרמה, תביא מיץ קני סוכר לעטלף, יאדאמה. אתה אוהב קינוח", כששמע מישהו שר הצהרה כזו, הם מילאו את זרועותיהם. אלה זהים לתאילנדים הגדולים, התאילנדים הגדולים אם הם רואים את הנזירים הולכים לבינדבאט. הוא גם היה שם עטלף עם מיץ קני סוכר ואורז. הם הניחו שהם לא אוכלים בשר, רק קינוחים. אם ניקח לי אורז עם מיץ קני סוכר, היומיים הראשונים היו בסדר, אבל היום השלישי, הרביעי, היה משועמם.

יום אחד, סמוך לשעת בין ערביים, הלכתי למימי נהר נגום. שתי נשים, אמהות וילדים, הצטופפו לאורך הנהר. אפילו בזמן שהנזירים התערבבו, הנזירים הצעירים, כשעיניהם של שני הצדדים התערבבו, היה כוח מסתורי ואלים להקפיא את האנשים משני הצדדים. בדרך חזרה עדיין חשבתי על האישה היפה.

עם ההגעה למקום האירוח במקום זאת, הוא נזכר בדבריו של מגדת העתידות כשלמד את מולקאג'יין באובון. "הנפש התאומה שלך נמצאת בכיוון הזה, חסרת צורה, בשרנית וצהבהבה, פנים כמו עלה בודהי." האישה שראינו אתמול בערב נראתה כמו נבואה של מגדת עתידות. כי כשראינו את זה בפעם הראשונה, זה נתן לנו עיוות דעת, אז החלטנו לחזור לתאילנד. כשחוצים את הגבול לצד התאילנדי, עולים לכיוון סי צ'יאנג מאי. הוא שהה בבהאט נואן קום מאק פנג

החדש , שם פגש את לואנג פו איש פוריטו, שעזב את הקבוצה, והתפלל באזור. כשפגשתי שוב את המורה שלי, שמחתי. שהותו אצל לואנג פו, לפני התענית, הרגיעה את דעתו. לא מוסחת כמו קודם, אבל דמותה של האישה היפה עדיין מופיעה מעת לעת.

אחרי התענית, לגמרי מתכוונים להתמיד. האצת ההתמדה בשלבים המוקדמים התודעה, שאין לה שום קשר אליה, יכולה להירגע בקלות. יש מידה לא מבוטלת של תכסיס אינטלקטואלי כשמדובר בדחיפת התמדה קשה לקחת את זה ברצינות. גם התשוקה לוקחת אותנו ברצינות, במקום שהתודעה תלך כמו שאנחנו רוצים. במקום זאת, התהפכתי כדי להתגעגע לגברת בחווה השנייה. על גדות הנהר שוב, הוא ניסה בתחילה להכניע אותו עם טריקים שונים, אבל לא הצליח. ככל שנראה היה שההתמדה העלתה את הטינדר באש מהר יותר, כך הוא נעשה כבד יותר. לא הייתי צריך למצוא את האישה מיד. לפעמים זה בורח, וזה כשזה מגיע לחשוב על זה, זה רץ לאישה אחד מול השני

, תכסיס לתרגל נושאים ששימשו בעינויים נפשיים לפעמים, כגון התנזרות, רק כאשר יושבים, עומדים, הולכים, עושים זאת במשך ימים ולילות. לפקוח עין אם זה משחרר את אהבת האישה, נראה שזה לא עובד. המוח עדיין רץ אל האישה היפה, כמו תמיד, מחוסרת הכרה. אחר כך הוסיף, לא יושב, לא ישן, אלא עומד והולך, מתמיד.זה לא היה, אבל זה היה הולך בעקבות המעקות שלה כמו תמיד.

הפעם, דרך חדשה לשינוי, הופכת לצום. לא, אני לא אוכל בכלל, חוץ מהמים, אבל תכסיס השיקול הוחלף. הפעם, גוף האישה היה מושא התודעה. על ידי הפרדה, בהתחשב בדבר אחד בכל פעם בסימפטומים, 32, mutatis mutandis. שקול להשוות אותו לגופו של אדם. חשבו על המציאות שאיבר כזה, אישה, מדוע ללכת לאהוב, לנדוד, לחשוב, לשקול, לשקול, לחשוב על, לשקול, לחשוב על שקול להישאר כך יום ולילה, כל פרק. כמה יסודי השיקול מבוסס על כושר ההמצאה של החוכמה שהתרחשה באותה תקופה

, כאשר בוחנים את הגעתו של הסרט, את העובדה כי אחד אבוד בסרט, הסרט הוא כיסוי של מכוער. אם קרקפת. כל איבר לא יכול למצוא קטע לצפות בו. התבוננתי בו עד שראיתי את הריקבון והריקבון. אין שום חלק בו שהולך להיחשב יציב, באותו רגע, התודעה, שפעם הייתה מרתקת. לאחר שהלך ללא מטרה לפני כן, הוא קיבל את האמת, על פי סיבות החוכמה, ויתר על הדוגמה של האסיר בעל החרטה, הודה בהתנהגותו, אך בטוב, כך שמרגע שההתלבטויות פסקו, קיבל המוח את סיבת החוכמה,

כמבחן של "הנפש נכנעה", ושלח את הנפש אל האישה מספר פעמים. התודעה נשארת רגועה, מסרבת לעזוב, הישנות, בוגדנות, מרתקת נפשית, ואז נרגעת מכאן ואילך, כבר לא מחמירה. התודעה רואה את המציאות של הדהרמה בכל עת

. נלקח מלוח ישן. פורסם על ידי אתה poivang
http://www.dhammajak.net/board/viewtopic.php?t=4485
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
עד עכשיו, יש דבר מוזר שלא סביר שיקרה, אבל הוא כבר הוכנס למעגל הנסיבתי.
כששהה בצ'אנג מאי, הוא התנצל על שכתב אותו כפי ששמע
אותו, כמחשבה וכתזכורת לעמנו, כולנו היינו במצב דומה

. אלה שהכירו זה את זה במעגלים קרובים.
יש את המאסטר וכו'. המבקרים אחד המאסטרים
, שהיה עם מאסטר מן, סיפר לי שאחר
צהריים אחד הוא ונזיר אחר הלכו לרחוץ בשלולית סלעים , קרוב לשביל למטע למטעים של תושבי
הכפר
, אבל רחוק מאוד מהכפר.

תוך כדי מקלחת, היו עורבים מהחווה, שעברו שם
, שמעולם לא היו שם לפני כן. כשהתמונה נתקלה
, מוחו התעוות לפתע. בלי להיות מודעים לכך
, אש של תאווה שרפה את עצמה.
באותו רגע, וחם לנצח.

ניסיתי לתקן את זה, לא פחדתי מהמאסטר, פחדתי, פחדתי לאבד את זה כי פחדתי


, אז לא יכולתי לסבול את זה. מאותו רגע ועד הלילה, עד שכל הלילה של הלילה, שנחשב ללא
רחם , כי
זה מעולם לא היה לפני כן, רק בא לראות את זה, ובאותו לילה המאסטר גם חשב שהנזיר הזה הלך לראות את הדברים הטובים, היה נסער מאהבה ופחד
, וכי הלילה לא ישן,
עם כל

מאמץ לתקן את זה. כשהתעוררתי בבוקר, הוא לא ידע מה, כי הוא ידע שהוא מפחד ממך כל כך
, אם הוא ייכנס, מה שזה לא יהיה, זה הולך להחמיר, הוא הראה לו חיוך כשהוא נפגש בבוקר
, הסתכל על מצבה, גם נבוך וגם מפוחד ממנו, כמעט רעד , הוא עשה קצת בורות , אז כשהגיע הזמן לביבליוגרפיה, הוא לא הצליח למצוא תכסיס לדבר על שום דבר, היה קשה לנחש נכון
, הוא התפלל ברצינות
, הוא יצטרך ללכת לביבליוגרפיה


,
אבל עדיין קיבלנו את זה.
איך נזיר אחד יכול לא להאכיל? הוא רצה להמשיך להתפלל
. התפללו גם עבור הקבוצה, אבל אתם לא מסתכלים על זה.
כי הוא ידע יותר טוב ממה שהוא כבר

ידע על עצמו, ואז הוא הוביל את הקבוצה החוצה. והנזירים היו מוכנים להתמיד
, והוא עשה זאת באדיבות הנזירים. לא היתה שום כוונה
, אבל זה יכול להיות אסור, והוא ידע שהדמות מנסה להישאר מוכנה לפתור את ענייניו.
אז היא הייתה צריכה למצוא תכסיס שיעזור בדרכים שונות מבלי לגרום לה לטראומה בשום צורה.

כשחזרתי מביתי, סידרתי לה
לאכול, והוריתי לנזירים לבוא אלי, או אליי במקום שלהם
בזמן שנוח להם , וכשידעתי היא ממהרת להצטרף אלי לקבוצה. כשהיא חלפה על פניה היא העמידה פנים שהיא לא מסתכלת, אבל דיברה ברכות ובמתיקות, כדי ליצור הרמוניה עם הלב הנסדק,
לא כדי להתחרט,
למרות שהיא באה להצטרף אליי לקבוצה,

אבל אני עשיתי זאת. זה היה רק
טקס, ושני הנזירים שהיו יחד היו גם אלה שסיפרו את הסיפור, כי לפני שהוא לא הכיר את הסיפור
, היה לו חשד לחשוב, אבל לפני כן, המאסטר מעולם לא עשה את זה לאף אחד.

אבל בוא הפעם, למה עשית לך את זה......?התפללו טוב,
אתם הולכים לתמוך. כשקיבלתי את ההזדמנות, התגנבתי אליו,...., שאלתי על התפילה, אדון, שהוא מזרז את ההתמדה שלו, אז הוא לא הלך לבישופים
, אבל הוא לא אמר שהוא מתפלל טוב,

איך הייתה התפילה שלו כאן? נימון אמר לי משהו.

הנזיר חייך ביובש, וענה איך אני הולך להתפלל, המאסטר ראה שאנשים ימותו, הוא העמיד פנים שהוא עוזר להוסיף לזה, על פי
תככים של האינטליגנציה שלו, שביקש משיאו שיה לומר את האמת, והוא התנער זה מזה לזמן מה
, ושאל אם מאסטר ראה מישהו ימות, איך

הוא הוסיף את זה למות,
ואיך הוא עזר להוסיף את זה? כשהיא לא יכלה לסבול את זה, היא אמרה

, לא לספר על זה למאסטר, כי הוא כבר ידע עלי.
אז פחדתי מאוד
והתביישתי ממנו, והמשכתי ואמרתי, אתמול הלכנו להתרחץ יחד בשלולית סלעים
, מה ראית כשעמדת להתקלח? הדמות שאלה וענתה שהוא לא רואה כלום.
חוץ מהנשים שהגיעו מהחווה דרך הבית.


כשרק עמדנו להתקלח, הנזיר התבקש לענות, "ובכן, אתה הולך למות עכשיו
, עד שהמאסטר לא ייתן לי ללכת לאמבטיה, הוא מפחד ללכת לחנק או למות בבית בזמן
שאני הולך לראות אותך שוב,
איך אני מתפלל? האם אתה יודע שאנשים הולכים למות או שאנשים מתפללים?
הוא שאל, המום, או-הו, בעצם מת. מה הלכת איתו, הוא אמר,

מה אני אעשה איתו? מלבד גניבת אהבתו באופן
לא מודע, הקארמה מרוסקת לחלוטין. זה רק נראה יפה לטירוף האהבה שלי.
רמיסה שברה לי את הלב, כמעט מתתי כל הלילה אתמול בלילה. גם עכשיו, זה לא בלתי נלאה על הבית בכלל, לא יודע מה לעשות עם זה.
אתה יכול לעזור לי, אני נחמד.

הוא שאל. האם זה לא צומצם הפעם? לא, היא ענתה
, וזו הייתה מילה מרחמת.
אז אני אעזור לך, אבל אם אתה לא יכול להתאפק, אתה
הולך להישאר כאן ללא הועיל. אלא אם כן זה רק
מחמיר, אני חושב שעדיף

ללכת מכאן להתפלל במקום אחר. אם אתה לא יכול להשתחוות למאסטר, אתה תהיה בסדר. אני אודה לך, שאתה רוצה לחפש Vivek חדש, כי אתה כאן לא טוב
, להבין שאתה תאפשר את זה מיד,
כי אתה כבר יודע עליך.
אבל הוא עדיין לא דיבר. שמא תביך אותו
, היא הסכימה והסכימה בזמנו

. כשהגיע הערב, הוא נכנס להשתחוות למאסטר
, והוא מיד התיר את זה, אבל היתה בעיה מסתורית עם זה
. מחלה קארמית זו קשה לרפא. המחלה שכבר נדבקה היתה מדבקת, התפשטה במהירות
, והוא הפסיק לא לומר דבר נוסף. גם אלה שהלכו לבית הספר לא הבינו את הבעיה שלו

, כולם היו סגורים, המאסטרים היו סגורים.
למרות שהמאסטר עצמו סגר, למרות שהוא ידע ברצון והתנהג כאילו הוא לא יודע
, הם לא אמרו זה לזה את האמת. אבל שניהם ידעו דברים היטב יחד
, ויום אחרי שהיא נכנסה לסגוד לשלום שלה, הוא
נתן לזה ללכת טוב, לא דיבר עליה בשום צורה.

היא שהתה בכפר רחוק מאוד
מהכפר הזה, אלמלא הקארמה, כפי שאמר המאסטר, היא הייתה מקווה לאסון. מאיאין שום דבר אחר

שיכול לקרות, אבל זו קארמה. למרבה הצער, כפי שהוא אמר, היא לא אשמה אפילו במכה אחת
, וכשהיא נעלמה מהבית ההוא לא כל כך מזמן
, החצים בדרך זו היו שוב אותה קארמה, והיא הצליחה למצוא אותה, שבדרך כלל האישה הפראית מעולם לא הייתה , אבל זה היה
, אז זו הייתה

מחשבה גדולה
,
זמן קצר לאחר שהמאסטר והקבוצה עזבו את הכפר ההוא.

זה ידוע שהוא נשחק על ידי הרדמה חוזרת ונשנית, והוא בלתי נסבל
, וקארמה סוף סוף מחזירה אותו לזוג נשי.
עם היופי הזה של מוזיאון הגבעה, בבית
, זו קארמה. אם לא קארמה, איך

זה יכול להיות אפשרי, עד כמה שהוא אמר לי כשהלב התחיל להישנות מלכתחילה?
הם רק התחילו להיפגש ברגע אחד
, ומעולם לא ראו ודיברו זה עם זה לפני כן, והנזירים שהיו יחד, קיבלו את זה כאמת
,
כי הם היו יחד במקדש כל הזמן. לא הלכתי לשום מקום כדי להשתחרר,
והייתי עם המאסטר. זה מקום של ביטחון לאורך כל הדרך.
אין ספק. למעט הקארמה או הזוג החוטא, הגיעו הבונדוגלים.

היא אמרה לנזירים שרק עצבי הראייה פגעו זה בזה
, זה היה כמו הרדמה, חוסר הכרה בכלל
, אבל האהבה והקשר היו כל כך הדוקים שהם בקושי יכלו לנשום , מה שגרם למוח להתנפח ברגשות שהם לא עצמם

, ולא היה זמן להירגע.
כשהוא לא יכול היה לראות את זה, הוא ניסה להתחמק מזה. ברון הסמים ביקר שוב
את החולה , ורק אז הוא היה הולך לשום מקום. מי שלא היה, יכול להיראות מחייך. אם זה נכון, אתם יודעים,
כי זה לא מספיק נאום כדי לצאת מהדרך של הארס העליון של הבית.

הם בדרך כלל לא מכירים נזירים, אבל אם קארמה לוקחת את המסלול שלה
, קארמה זו לא נגמרת עם אף אחד , כי קארמה יש כוח על כל אחד
בעולם שיוצר קארמה
, המאסטר יודע ברצון.
אז היה צריך להיות תכסיס להתייחס אליה ככה. למרות שהיא מעולם לא עשתה את זה לאף אחד לפני כן
, זה היה בלתי אפשרי, ולכן לא הייתה לו שום הצעה לתככים יותר עבורה ממה שכבר
היה, והעניין בסופו של דבר הגיע למקום שבו, כשהיא לא שרדה, הוא היה צריך לעגון , שהוא המוטו של העולם תחת כוחה של קארמה


, ולכן הביא את זה כתזכורת לנו שזה יכול להיות.

אם זה לא בסדר, אני מקווה שהקורא יסלח לי כפי שהיה —

ביוגרפיה של מאסטר מאן פוריטאטו
, שחוברה על ידי לואנג סינג בואה, ינסאמפאנו
, www.dhammajak.net/forums/viewtopic.php?t=45725.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך פבר' 23, 2017 8:22:46am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ברהמה
איזה סוג של אושר > אדם שיש לו לב טוב,
לב נדיב, מודיטה, מאושר כמו הברהמות האלה

. אושר מנתינה
, עדין יותר מהנאה מקבלה.

חשיבה טובה היא מקור האושר.
חשיבה רעה היא מקור לסבל.
מעודכן בתאריך פבר' 28, 2017 8:23:29pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אבד בתמונה, הקאבו הלך ללבוש, אבד בצליל, הקאבו הלך והתבהר, הקאבו הלך ברור, הקאבו הלך ברור

, הקאבו הלך ברור,
מגע הגוף הלך ברור

. אבוד במוח הנפשי, קאבו הלך לפרחים

, והוא
צופה. לחכם יש הרבה פונטים לסות'וואט בן חמשת משחקי המילים.

חוץ מזה, פילגהיד הלך בעקבות תורתו של הבודהה.
עקוב אחר תורתו של פל, תגדל עד שתהיה בעובי הקורה.

זה פלביסיט, זה אלטרואיסטי
. הייתי אומר שזה טוב.
פלבה הלך בעקבות תורתו

של פל , והאו עדיין היה לבד כאן
. הוא נולד מת ואחר כך כומר.

לבעלי חיים יש קארמה משלהם
. יש קארמה כנושאת הפרי. יש קארמה כמקום לידה. יש קארמה כחסיד. יש קארמה כמקלט

. הוא החשיך את משמרת הקארמה שלו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מה שאנחנו רואים לראשונה
זה תמיד משהו אחר.

ההאפלה מעולם לא פסקה כהוא זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

#หมาหวงกระดูก
טעמתי את עצמותיו של ז'או סאנג, ושכבתי
בצורה מפלצתית
. לך למורה, קה תפס את העצם הזאת והראה אותה לפלבנג

(זה הו, נמאס לי לפתוח אותה, אבל אני סתם דוקר).

המורה בג'ייר פלהו, פלקה להקשיב
: עם התככים של
פל :


האו'אה... הוא הלך בעקבותיו, העצמות
נעלמו
, וומנהייד הלך בעקבותיו. קיבלתי יותר

עצמות (להיות כלב, לרפא את העצמות כדי להתכופף.
מתיזים מתוך השפע, מובילים לעצמות שנחטפו...)

כשאני חושב אז, זה ממש טיפשי.
וויל שומר על התודעה שהיא מאירה. 555

#สลัดคืนเวทนา עם כוונה
, #สลัดคืนเวทนา עם דעתו שלו.
בזמן ישיבה בעבודה
מבחינה מנטלית, זה מטלטל את דעתו.

זו העצם, הוודנטה, זהו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
במהלך התענית הראשונה, מונפקת התענית החדשה
. גם טיסגאמה היה שחוק באותה תקופה

: "אם סיסוק קה נכנס ואומר לפולדה".

ואז, אממ.?? אני מהסס, אני הולך לקחת את זה, אני רוצה ללבוש את זה.
האו רצה ללבוש את זה. נשחק במשך שלושה ימים או שבעה ימים
, ולאחר מכן, הלך להסמיך מקדש יער.., אבל לא העז ללבוש אותו מחשש שלא יוסמך שוב
.

למחרת, יום לאחר ההסמכה,
לא העזנו להסתכן.

פעם חשבנו ללבוש אותו, ואז להמשיך להסמיך למחרת, אבל לא העזנו, כי זה עדיין
פזיז,
כי אין שום דבר שמובטח שנקבל הסמכה שוב.
בכלל לא.

למרות שזה היה מתוכנן, ללבוש יום שני, ולהמשיך להסמיך את מקדש היער יום שלישי. אם לא, אז שיהיה.

גיא ידוע בכך שהוא מחליק מתוך הבד הצהוב. ההבטחות יתרופפו (הכינוי אומר שאנחנו סומנה)

, וכל מה שמפתה אותך לדבוק בארוטיקה שלך, זה עשוי להיות. הפוך לתהלוכה.

בטעות, אשת נפש ותיקה עשויה להיפגש איתנו
. עין תחת עין, נפש אל נפש, זה לא הולך להתחתן

, אז זה לא מעז להתבלות אפילו יום אחד

, #พระอรหันต์ทุกๆพระองค์
, כולם כבר סוגדים nekkammabarami.
ללא נקאמה, ברברמיה אינה יכולה להשיג דהרמה כארהאט.

האדם שהוסמך, קשוח, מסרב ללבוש אותו.
להביא את הגוף לנפש לא להיתפס בצורה של צלילים, ריחות, טעמים, נגיעות
ונקאמה.

כאשר מנסים לצאת מארוטיקה, החוכמה נולדת
, הלב בהיר
, לעומת האושר של בעל לב בהיר
, זה טוב יותר, את השמחה של לראות משהו נעים
, כגון לראות חבר נאה, יפה. נשיאת פרחים תביא אותם.
זה עדיף על קול נעים באוזניים.
זה עדיף על ריח נעים על האף
. זה עדיף על ארוחה שטעמה נעים ללשון. סאבוורק
זה יותר טוב מלהיות מאושר מלהיות צודק, משהו רך, רך, נעים

, תענוג כזה שאין לחשוש ממנו.

איזו סגולה תשקע בארוטיקה שלך?
בואו לא ניצמד לזה
. כי זה גורם לסבל

, #สุขบ้าง, קצת סבל, זה לא נקרא סבל.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
העלאות לנייד
הלילה סיים עם תורת הארחאט
הלילה סיים עם תורת הארחאט
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"תעשו מדיטציה, ותתעצבנו"

{קליידוסקופ, אבד לתאמראם}.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
צפייה בסרט או צפייה במחזה
היא קריאת מחשבותיו של תסריטאי.
האזנה למוזיקה היא קריאת מחשבותיו של המחבר.
קריאת ספר היא קריאת מחשבותיו של אדם.

בבנדה, כל הקריאות.
הקריאה הנשגבת ביותר היא קריאה עצמית.
קרא את הגוף, כגון בעת הליכה, בידיעה כי המכסה של הרגל פוגע בקרקע, הבד פוגע בפני השטח של הגוף. ותראו גם את התמונה קדימה.
קריאת מחשבות, כגון אילו רגשות יש, המופיעים כרגע
, שהם ארעיים

, #เมื่ออ่านตนเอง. ככה, זה צדקה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אנחנו רוצים לשמור על מצב רוח רגוע.
אנחנו חייבים להיות רגועים לפני הרגשות.
ברגע שנהיה רגועים, הרגשות יהיו רגועים, כפי

שעלינו להדגים תחילה
, הרגשות יתחילו להרגיע אותנו
, ואז המדיטציה תבוא מעצמה כמו צל.

בלי זה, אנחנו לא צריכים להגמיש את התודעות שלנו כדי לשלוח את התודעות שלנו החוצה
. כדי למצוא שלווה, לרצות להיות רגוע, אבל להיות רגוע
לפני רגשות

. סוג זה של מדיטציה מובן, על פי הכתובים, הוא
החזון של מדיטציית ג'טו (מדיטציה ללא חזיונות).
מדיטציות עם חזיונות (חזיונות, מדיטציות ג'טו), כגון קאסין אנאפאנסטי, בהאטו. ראה התנפחות בטן, התמוטטות וכו '
#สุขอื่นยิ่งกว่าความสงบนั้นไม่มี

#ทุกข์อื่นยิ่งกว่าความทุกข์ในนรกนั้นไม่มี

. אדוני החכם, מהרו ועיטרו את דעתכם.
זה הנוהג של לא להחזיק דברים חיצוניים, שהם דימויים, צלילים, ריחות, טעמים, דברים נכונים פיזית, שיעוררו גותיות בלב
, זה יעורר כעס על הלב
, אשר יעורר תאוות בצע בלב
, ונאחז בו, עם תאווה מוקדמת, כלומר, זה מה שצהריים, כלומר, עצמנו, כלומר
, שלנו
, כי הבודהה, שיודע הכל

, יודע הכל. דע את כל הדברים),
אמר, לכל הדברים, מאווג'י הגדול של הגיהינום,
עד ברהמה. אין כלום. כל זה לא אנחנו. שום דבר לא שייך לנו. כל הדברים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(T_T)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך מרץ 17, 2017 6:56:27pm
מעודכן בתאריך מרץ 17, 2017 7:01:12pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנשים עם גות קטנה יסבלו פחות
. אנשים שהם מאוד גותיים, יש להם הרבה
כאב לב.

אלה שהם פחות רחומים שמחים עם פחות
לבבות.
אדם
רחום מאוד יהיה מאושר ומאושר מאוד.

הוא סובל לבד, הוא סובל.
כי חוויתי משהו לא אהוב.

אם היינו מחריפים עוד יותר את הסבל שלו, זה לא היה כמו קצין צבא בעיר הגיהנום או

#สัตว์ทั้งหลายย่อมเป็นไปตามการกระทํา.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנשי האו מובילים רק קווי סבל
אחרים, אך קשה להביא את סיהו לכבות את הסבל.

תורות הסבל
, כלומר התודעה הרביעית, עדיין קיימות, אז בואו נמשיך את

הקרב, כי בעתיד לא יהיו תורות כאלה במשך זמן רב.
הבודהה הבא, לפני שהגיע לגלגול הרביעי, לימד את התודעה הרביעית, לא ידע כמה מיליוני שנים זה יהיה.

עכשיו שהתורות לא נעלמו לחלוטין
, בואו נמהר ונלמד אותם.

התודעה הרביעית היא... ...............


הדבר הגדול ביותר
, שבו אדם עושה מדיטציה ומאיר את הכל תחת עץ הבודהי בהודו. זה היה בשנת 2000, לפני יותר משנה. דע את האמת בכל הדברים בעבר, בעתיד ובהווה ללא טעות.

בבנדה, כל מה שידוע.
הדברים הנשגבים ביותר
הם "נירוונה"
והתרגול להגיע לנירוונה, שהיא התודעה הרביעית

, #สัตว์ทั้งหลายต้องเกิดตายประสบทุกข์ข้ามภพข้ามชาติมายาวนาน
, ולא גרגרי החול באוקיינוס.
העלאות לנייד
אגב, כל הסבל שאנחנו חווים עכשיו. אני חושבת שבהשוואה לסבל שאנחנו מתים בו, זו רק כמות קטנה של סבל. באשר לסבל שנשחה באותה מפלצתיות, זה הסבל שניתן לתאר כדי לסיים. לכן, בואו נהיה כמו נזירי היהלומים, כפי שציינת בדהרמה של הדהרמה, שיש 30 נזירים שלמדו את הקאמאתאט רק את פיו של הבודהה, יצאו ליער, כולם 30 דמויות, ברגע שהם הגיעו ליער, והצהירו זה לזה שלמדנו את פיו של הבודהה באותו הזמן. אנחנו באים למקום הזה כדי לתרגל התמדה, אז מעתה והלאה, בואו לא נדבר, לא נדבר אחד עם השני, בואו נישאר בכל אחת משתי הדמויות, לחיות בכל אחת מהן, לחיות בכל מקום, להיות במקום של התמדה, להיות מסוגלים להשיג את פירות הרוח שקבענו. ב 15 ימים נפגשנו כאן פעם אחת לקחת את המקדש. כולם התפזרו כדי לתרגל זה את זה במקומות שונים. לא באותו מקום כמו שתי תמונות, אבל אבוי. נזירים אלה מגלים אם היער נשמר או מיושב. 30 הנזירים אינם ידועים. כאשר עושים זאת. תרגלו את הבודהה לאורך כל הלילה. מעשית, זה יהיה בהיר, הם ייקחו תנומה, הנמר הגדול, אדון היער. הנמר הגדול מתגנב אל הנזיר כדי לאכול תמונה ביום, ואילו הנמר לוקח את אחד הנזירים לאכול אותה. הנזירים לא הצליחו למצוא אותו. לא ביקש מילה אחת של עזרה. כי זה כבר קבע את האמת שאנחנו לא הולכים לדבר אחד עם השני. כשזה קורה, אפילו נמרים אוכלים, הם לא מדברים, כי זה מצג שווא של האמיתות שניתנו זה לזה, כי כולם נמצאים במקומות שלהם. באותה תקופה הכומר, שניהל את פרשת הכנסייה, נשא אז נאום: הוא ביקש בגלל זה אני כל כך מבולבלת. תהיה סכנה אחת לנו, כמובן. אז מעכשיו, אם יקרה משהו, זה יקרה. בואו נזעק אחד לשני כדי שהם יוכלו לעזור אחד לשני. לאחר מכן הם סיימו את המקדש והתפזרו כדי לתרגל את הבודהה, והיום היה יום המקדש, והדהרמה הודרה, ובעוד שלמעשה היא הייתה מוארת. אחד הנזירים רכן למטה, למקרה שהוא נח וישן, אבל הוא ידע שבאותו רגע יש לידו נמר גדול, בוהה בו לאכול, לא היה אכפת לו, הוא לא חקר. תרגל את הדהרמה ואז הישען פנימה. אני הולך להירדם. הנמר הגדול הזה חטף אותו מיד לאכול. ברגע שהנזירים הבינו שהם נמצאים בפיו של הנמר, הם ידעו שהם כבר נמצאים בפיו של הנמר, אז הוא צעק, "תעזרו לי, הנמר ייקח אותי ויאכל. הנזירים, שתרגלו יחד דהרמה, שמעו מבטאים, קולות, התחננו לעזרה. בסך הכל רצו אחריהם 14 נזירים. במרדף אחריו, הנמרים המשיכו לרוץ. הנזירים המשיכו לרוץ עד שהגיעו למרגלות ההר. למרגלות ההר. לאחר מכן זינק הנמר אל פסגת ההר, כדרך, ואז רץ אל פסגת ההר. הנזירים שתרגלו יחד את הדהרמה לא היו מסוגלים ללכת בעקבותיהם, אבל בכו למרגלות הגבעה: הוא ביקש, תן לו לא להיות פחות מרוצה שהם לא באים לעזור. כולכם, באתי לעזרתכם ואני לא מסוגל לעזור. עכשיו אני לא יכול לעזור לך. למדנו את פניו של הבודהה רק בנוכחות הוד מלכותו הבודהה. בואו נהיה אלה שהם פזיזים. הנזיר ההוא, שנחטף על ידי נמר באותה תקופה. הנמר כבר הציב את הנזיר בתמונה ההיא. הנזירים הקשיבו לקולותיהם של חבריהם הנזירים שתרגלו יחד דהרמה, ולמרגלות ההר הם מיד נכנסו להכרה, תפסו את הוודנטה נופאסנאסנאסנסטיפאט, היו אמוציונליים, ובאותו רגע, הנמר החל לנשוך את בהונות רגליו ולנשוך ג'יני.הוא חטף את רגליו, נשך אותן ואכל אותן, גדל, "תמשיך לסבול, תמשיך להיפגע. התבוננות פנימית מתחילה להתעורר מה-1, ה-2, ה-3, ה-4, ה-5, ה-6, ה-7, ה-8, ה-9, ה-10, ה-11, רק כאשר הנמר נושך את בשרו עד קרסוליו. אבל ברגע שהשגת את זה כסודהבאן, לא ניסית ללא לאות. יש עדיין תחושה של סבלנות שממשיכה לגדול, מה-4, ה-5, ה-6, ה-7, ה-8, ה-9, ה-10, ה-11, ה-11, ה-11, ה-11, ה-10, ה-10, ה-11, ה-10, ה-11, ה-10, ה-10, ה-10, ה-11, ה-10, ה-11, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-1 כאשר הנמר נושך את בשרו עד ברכיו, הוא משיג את נזיר הסקתאקאמי. הייתה לו גם תחושה חזקה של סבלנות. ובאותו רגע, הנמר החל לנשוך את בשרו, הוא המשיך לגדל את ההתבוננות הפנימית שלו, הוא המשיך לגדל את ההתבוננות הפנימית שלו: סבל, סבל, סבל, סבל וסבל, כל הזמן, לסירוגין, כאשר הנמר אכל את בשרו לטבור, הוא הגיע להיות נזיר אנאקאמי, אבל הנזירים היו כאילו הם מהירים. הוא עדיין היה פיכח, עדיין חי. הוא הורכב מאתיוואסון חאנטי, היה סבלני בלהט, מת, אך בלתי נלאה בהתבוננות הפנימית שלו, ונתן לו למות בפתחו של הנמר. נמר קאפאק כאן, הוא הניח את דעתו בראש, אסף את כל הכוחות הזמינים, כולל כוח פיזי, מורל, חוכמה, צמיחה, התבוננות פנימית, המשיך לסבול, להכאיב, וכן הלאה, וההתבוננות הפנימית גדלה יותר ויותר, מה-4, ה-5, ה-6, ה-7, ה-8, ה-9, ה-10, ה-11 וה-11, והנמר עמד לנשוך את בשר ליבו. הוא הגיע להיות ארהאט, כלומר, ירש כארהאט. פעם אחת הוא מסיים כארהאט. אתה מחשיב את זה, אנחנו הוסמכנו כאן. האם הקאנונים שלנו קדושים? הוא חשב, אם כן, שהקאנונים שלנו קדושים. לא חסר. לא חודר. זה לא מזוהה, זה לא מרושל, אבל אנחנו רק קצת רשלניים, אז אנחנו נאכלים על ידי נמרים כאן, אבל זה קצת בושה. זה נמשך, אבל עכשיו במקרה יש לנו קמדהה בוודות, נופאסנאסנאסנסטיפטרה, עד שנוכל לתפוס את הארהאט, בחאן תסנדאן, ולהשיג אותו כארהאט. הוא שיבח את החסד של ארהאט זמן קצר לאחר הנירוונה. מתוך הרעב, הישן, הרעב, הרעב, המוות. כבר לא שוחה למוות, נולד במפלצת רחמים. ללוקוטרה, ולכל מתרגלי הדהרמה, הסבל שאנו חווים כעת. אני חושב שאם משווים את הסבל של נזיר בעל לב יהלום, זה לא כמו שבריר ממך. מסיבה זו, תן לך לא להיות פזיז, להיות זה עם רשלנות, בשבילך, לאחר שהקרבת את זמנך להתנהג, כמה התפטרו קרובי משפחה שלך, כמה התפטרו להסמכה, ומי יתן ואתה, ברשלנות, גם אם אתה באומללות כלשהי, מי ייתן ונמשיך להשתמש בבישופים של חאנטי, כדי להמשיך לשגשג, עד שיושגו הפירות הסופיים, או עד שהם יוכלו להשיג את התוצאות הפחות ראשוניות. ברגע שהשגנו את התוצאה העיקרית, זה שאפשר לסמוך עלינו. אנחנו מקבלים כרטיס ביטוח חיים, ואז זה לא ילך לארבע התהומות: לעזאזל, גיל העשרה, מפלצת, חיה. אנחנו מוסריים, לא חוקתיים, מוסריים, ריבוניים. אנחנו יכולים להשיג ארהאט ואז נירוונה בימים הקרובים. ובכן, אדוני, ככל שהדהרמה אימצה את הדהרמה של תשומת הלב והמוהא, אני רואה שהיא מבוגרת מספיק לזמן, אז בואו נשים לזה סוף. לואנג פה פרה פריאט יקורן (בונרואנג סאראת'ו) - מקדש פיצ'ופראם
אגב, כל הסבל שאנחנו חווים עכשיו. אני חושבת שבהשוואה לסבל שאנחנו מתים בו, זו רק כמות קטנה של סבל. באשר לסבל שנשחה באותה מפלצתיות, זה הסבל שניתן לתאר כדי לסיים.
לכן, בואו נהיה כמו הנזירים בעלי לב היהלום, כמו שאתם אומרים בבית הכנסת:
היו 30 נזירים שלמדו רק את פיו של הבודהה, והוציאו את כל 30 דמויות היער.
למדנו את הבודהה מפיו של הוד מלכותו הבודהה. אנחנו באים למקום הזה כדי לתרגל התמדה, אז מעתה והלאה, בואו לא נדבר, לא נדבר אחד עם השני, בואו נישאר בכל אחת משתי הדמויות, לחיות בכל אחת מהן, לחיות בכל מקום, להיות במקום של התמדה, להיות מסוגלים להשיג את פירות הרוח שקבענו. ב 15 ימים נפגשנו כאן פעם אחת לקחת את המקדש
. כולם התפזרו כדי לתרגל זה את זה במקומות שונים. לא באותו מקום כמו שתי תמונות
, אבל אבוי. נזירים אלה מגלים אם היער נשמר או מיושב. 30 הנזירים אינם ידועים. כאשר עושים זאת. תרגלו את הבודהה לאורך כל הלילה. מעשית, זה יהיה בהיר, הם ייקחו תנומה, הנמר הגדול, אדון היער. הנמר הגדול מתגנב אל הנזיר כדי לאכול תמונה ביום, ואילו הנמר לוקח את אחד הנזירים לאכול אותה. הנזירים לא הצליחו למצוא אותו. לא ביקש מילה אחת של עזרה.
כי זה
כבר קבע את האמת שאנחנו לא הולכים לדבר אחד עם השני. כשזה קורה, אפילו נמרים אוכלים, הם לא מדברים, כי זה מצג שווא של האמיתות שניתנו זה לזה, כי כולם נמצאים במקומות שלהם.
באותה תקופה הכומר, שניהל את פרשת הכנסייה, נשא אז נאום: הוא ביקש בגלל זה אני כל כך מבולבלת. תהיה סכנה אחת לנו, כמובן. אז מעכשיו, אם יקרה משהו, זה יקרה. בואו נזעק אחד לשני כדי שהם יוכלו לעזור אחד לשני. לאחר מכן הם סיימו את המקדש והתפזרו כדי לתרגל את הבודהה.
זה היה היום של המקדש, והם תרגלו את הדהרמה עד שהיא נדלקה, ובאותו רגע היא נדלקה. אחד הנזירים רכן למטה, למקרה שהוא נח וישן, אבל הוא ידע שבאותו רגע יש לידו נמר גדול, בוהה בו לאכול, לא היה אכפת לו, הוא לא חקר.
תרגל את הדהרמה ואז הישען פנימה. אני הולך להירדם. הנמר הגדול הזה חטף אותו מיד לאכול. ברגע שהנזירים הבינו שהם נמצאים בפיו של הנמר, הם ידעו שהם כבר נמצאים בפיו של הנמר, אז הוא צעק, "תעזרו לי, הנמר ייקח אותי ויאכל.
הנזירים, שתרגלו יחד דהרמה, שמעו מבטאים, קולות, התחננו לעזרה. בסך הכל רצו אחריהם 14 נזירים. במרדף אחריו, הנמרים המשיכו לרוץ. הנזירים המשיכו לרוץ עד שהגיעו למרגלות ההר. למרגלות ההר. לאחר מכן זינק הנמר אל פסגת ההר, כדרך, ואז רץ אל פסגת ההר. גם נזירים שמתרגלים דהרמה יחד אינם מסוגלים ללכת בעקבותיהם.
אבל אמרתי למרגלות הגבעה, "אני מבקש, בבקשה לא, אני לא הולך לעזור. כולכם, באתי לעזרתכם ואני לא מסוגל לעזור. עכשיו אני לא יכול לעזור לך. למדנו את פניו של הבודהה רק בנוכחות הוד מלכותו הבודהה. בואו נהיה אלה שהם פזיזים.
הנזיר ההוא, שנחטף על ידי נמר באותה תקופה. הנמר כבר הציב את הנזיר בתמונה ההיא. לאחר מכן הנזירים הקשיבו לקולותיהם של נזירים אחרים שתרגלו יחד את הדהרמה, והקולות הגיעו ממרגלות הגבעה. ובאותו רגע החל הנמר לנשוך את בהונות רגליו ולאכול את בהונותיו. נוגס בו ואוכל אותו,
אמר, הסבל ממשיך, סובל, כואב. התבוננות פנימית מתחילה להתעורר מה-1, ה-2, ה-3, ה-4, ה-5, ה-6, ה-7, ה-8, ה-9, ה-10, ה-11, רק כאשר הנמר נושך את בשרו עד קרסוליו.
אבל ברגע שהשגת את זה כסודהבאן, לא ניסית ללא לאות. יש עדיין תחושה של סבלנות שממשיכה לגדול, מה-4, ה-5, ה-6, ה-7, ה-8, ה-9, ה-10, ה-11, ה-11, ה-11, ה-11, ה-10, ה-10, ה-11, ה-10, ה-11, ה-10, ה-10, ה-10, ה-11, ה-10, ה-11, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-10, ה-1 כאשר הנמר נושך את בשרו עד ברכיו, הוא משיג את
נזיר הסקתאקאמי. הייתה לו גם תחושה חזקה של סבלנות. ובאותו רגע, הנמר החל לנשוך את בשרו, הוא המשיך לגדל את ההתבוננות הפנימית שלו, הוא המשיך לגדל את ההתבוננות הפנימית שלו: סבל, סבל, סבל, סבל וסבל, כל הזמן, לסירוגין, כאשר הנמר אכל את בשרו לטבור, הוא הגיע להיות נזיר אנאקאמי
, אבל הנזירים היו כאילו הם מהירים. הוא עדיין היה פיכח, עדיין חי. הוא הורכב מאתיוואסון חאנטי, היה סבלני בלהט, מת, אך בלתי נלאה בהתבוננות הפנימית שלו, ונתן לו למות בפתחו של הנמר. נמר קאפאק כאן
, הוא הניח את דעתו בראש, אסף את כל הכוחות הזמינים, כולל כוח פיזי, מורל, חוכמה, צמיחה, התבוננות פנימית, המשיך לסבול, להכאיב, וכן הלאה, וההתבוננות הפנימית גדלה יותר ויותר, מה-4, ה-5, ה-6, ה-7, ה-8, ה-9, ה-10, ה-11 וה-11, והנמר עמד לנשוך את בשר ליבו. הוא הגיע להיות ארהאט, כלומר, ירש כארהאט.
פעם אחת הוא מסיים כארהאט. אתה מחשיב את זה, אנחנו הוסמכנו כאן. האם הקאנונים שלנו קדושים? הוא חשב, אם כן, שהקאנונים שלנו קדושים. לא חסר. לא חודר. זה לא מזוהה, זה לא מרושל, אבל אנחנו רק קצת רשלניים, אז אנחנו נאכלים על ידי נמרים כאן, אבל זה קצת בושה. זה נמשך, אבל עכשיו במקרה יש לנו קמדהה בוודות, נופאסנאסנאסנסטיפטרה, עד שנוכל לתפוס את הארהאט, בחאן תסנדאן, ולהשיג אותו כארהאט.
הוא שיבח את החסד של ארהאט זמן קצר לאחר הנירוונה. מתוך הרעב, הישן, הרעב, הרעב, המוות. כבר לא שוחה למוות, נולד במפלצת רחמים. ללוקוטרה, ולכל מתרגלי הדהרמה,
הסבל שאנו חווים כעת. אני חושב שאם משווים את הסבל של נזיר בעל לב יהלום, זה לא כמו שבריר ממך. מסיבה זו, הבה לא נהיה פזיזים. היו אלה שהם פזיזים
, שכן, לאחר שהקריבו זמן להתנהג, חלקכם התפטרו מקרוביכם, חלקם התפטרו כדי לקבל הסמכה, ואני מבקש מכם, ברשלנות, גם אם סבלתם סבל כלשהו, האם נמשיך להשתמש בבישופים של חאנטי, להמשיך לשגשג, עד להשגת התוצאה הסופית, או עד שנשיג לפחות
את התוצאות הפחות ראשוניות. ברגע שהשגנו את התוצאה העיקרית, זה שאפשר לסמוך עלינו. אנחנו מקבלים כרטיס ביטוח חיים, ואז זה לא ילך לארבע התהומות: לעזאזל, גיל העשרה, מפלצת, חיה. אנחנו מוסריים, לא חוקתיים, מוסריים, ריבוניים. אנחנו יכולים להשיג ארהאט ואז נירוונה בימים הקרובים.
ובכן, אדוני, המתרגלים של הדהרמה, ככל שהאב אימץ את הדהרמה, המיינדפולנס והמוהא. בוא נרצה בזה אני רואה שזה בזמן, אז בואו נשים לזה סוף.

לואנג פה פרה פריאט יקורן (בונרואנג סאראת'ו) - מקדש פיצ'ופראם
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד במוטוקרוס, תישאר איתי, תלמד פחות, אז אני מאיית את המילה נסיגה, לא.
תייגת למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
משמרות מצוקה רוצות להיות חופשיות.
המשמרות רוצות לסמטה.


להשתחרר מסבל זה להגשים את הארהאט, יחד עם ההבטחה של נירות
. אם אתה רוצה את האנשים האומללים, הקשים.

אני רוצה לעזור לאנשים
, אני רוצה שהם יתפללו.
יש קצת הבנה
. המצוקה שבאה לידי ביטוי דרך הלב. הבודהה אמר, "מאנהאו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
גוף האדם הזה הוא כמו מכונה שמייצרת דברים.

קח את המים הנקיים, צא והשתייך לסקפאק
, עקוב אחר הארס הקל ודע את כל הנוצות.

קח מזון כגון אורז יסמין ריחני, וכו ', זה יוצא כמו, יוצא כמו רסיס
, יוצא כמו שעוות אוזניים, שעוות עיניים, בפה
,
בקול רם

. כשנשאל לאחר מכן, הגוף ההיפותטי אמר
: נשים, בין אם גברים, האם המכונות מייצרות את אותם הדברים?
ת. אותו דבר.
המשיכו לשאול:
גוף שנקרא כביכול
חזיר, כלב, עורב תרנגולת. חתול
האם זה אותו הדבר שמייצר את אותו הדבר?
ת. כן

, אבל עדיין יש תחושה של סיפוק בסקאגי
א. זה פגע בתמונה
, ואז זה היה עקר
, זה פגע בתמונה.
א. הרגל ישן פאלונג

, ומה הטעם
? תשובה 1 חושניות מתרחשת. ישב כבוי
2 שקול לתת לו לב. ממה זה הולך לסטות, להבחין, לשאול, לענות, ו


חושניות שימושית.
זה עונש להיתפס לחושניות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ההסתכלות על העולם שונה מבעבר.

כשהייתי סטודנטית, אהבתי להתאפר ולהלבין. דף זה חייב להיות לבן. הזרועות חייבות להיות לבנות

, ואחת
מהן מקשיבה לדהרמה: "הגוף הזה שייך לשטן, שנולד מזרעונים".

ואז הגיע שניסינו לא לשים לב הרבה לניקיון הגוף. לא התקלחתי כבר חצי חודש.
זה מגרד. מולו, הוא לא צריך לשטוף

, כי הלב שלו רוצה לשחרר את האחיזה שלו בגוף הזה

, וכשזה מגיע לנט, אני עדיין לא מקבל את זה שזה כיסוי
, אבל זה במצב שלו.

כשהגעתי לנט, 3
התחיל לקבל את גיא סאקסאק ההוא.

גוף האדם הזה הוא כמו מכונה שמייצרת דברים.

קח את המים הנקיים, צא והשתייך לסקפאק
, עקוב אחר הארס הקל ודע את כל הנוצות.

הבגדים שלו לא הסריחו. זה לא כיסוי, אבל זו זיעה שיוצאת מהנקבובית הזאת. לפני שבאתי להזיע, זה היה בצד. זו זיעה שמגיעה ממים נקיים שנבלעים דרך הפה. אז זה מה שמייצר את הסאקים.

אם המים השונים יוצאים מהגוף.
הרדמת מים, רוק ושפריץ. מי זיעה, מי עטין, דמעות, מים ביצתיים. אם זה נקי, למה החבילות לא למכירה?

קח מזון כגון אורז יסמין ריחני, וכו ', זה יוצא כמו, יוצא כמו רסיס
, יוצא כמו שעוות אוזניים, שעוות עיניים, בפה
,
בקול רם
. אלה הגיעו במקור ממזון.
אם אלה נקיים.
למה שלא יהיו חבילות למכירה, רטייה לעיניים למכירה

, 2 באט, אי אפשר לראות שם
שעוות אוזניים. הוא מוכר ב-20 באט, אין
אף, הוא מוכר 2 באט לערימה, אין
צואה, הוא מוכר 10 באט לערימה, אין, אבל שוכרים אותו לקחת את

זה. כשנשאל לאחר מכן, הגוף ההיפותטי אמר
: נשים, בין אם גברים, האם המכונות מייצרות את אותם הדברים?
A/N: אותו דבר.
המשיכו לשאול:
גוף שנקרא כביכול
חזיר, כלב, עורב תרנגולת. חתול
האם זה אותו הדבר שמייצר את אותו הדבר?
A/N: אותו דבר.

החברה העולמית
סם יינג, בוא נתלבש...
.......
גיל זה נתינה, אבל זה יפה.
הגיל הוא נתינה, מלחין אותו נאה
...................
גיל הוא נתינה, נתינה, עוול לבעל.
גיל זה נתינה, נתינה, העדפת אישה
..........
הגיל הוא נתינה, נותן לפולהדס עבודה כדי להרוויח כסף
..........
הגיל הוא נתינה, תן לפוריאן לכתוב, לקרוא כדי להבין
. . .
הגיל הוא נתינה, תן לפאולר להתפתח לרמה של אלוהות

, אבל הדהרמה האחרת.
הגיל הוא נתינה, תן לפאולר ללמוד איך להתפלל
.............
הגיל הוא נתינה, תן לפאולר לפתח תודעה .........
...
הגיל הוא נתינה, תן לפאו ללכת, ג'ונג
. . . . .
הגיל הוא נתינה, נתינה, עבירה, התמדה...
.......
הגיל הוא נתינה, תן לעוף להרים את השילוש הקדוש. קחו למשל את ההכחדה של מה שקורה.

ח'דלאבסאדה בדאני

אני בענווה צנועה...
בודהה פתח את הדהרמה...
הדהרמה זורחת...
הנזירים ירדו...
בדהרמדהיאקשה...
אבוי, כל אנטה..
מאן, סא דווה, אלג'אן.
פרופ' כל השבי

(בחמש השנים הקרובות, אני הולך להיות במקום שתורם.אלסדייר
מי ייתן ואמלא את סבלי, יחד עם ההבטחה של נירוטדה.)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
איפה שיש אהבה, יש סבל.
איפה שיש שנאה, יש סבל.
איפה שיש דימוי וראש לזה, שם יש

#headsmith
#.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תוך כדי שחרור
הזרם המילולי, הוא גם משחרר זרם של תשוקות, כלומר, גם

גותים וגם גותים.
זהו בן תמותה

, אבל אריה האציל
גם פולט זרם מילולי.
אבל זה לא משחרר זרם של חיצי תשוקה.

אז זה לא חם כמו עצי הסקה כמו אש. כשמדברים
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אי אפשר לדעת את זה, זה יורק לשמיים מעל הרוח
. זה פשוט חוזר לבעלים.

הרוק חזר אליי.
אבל החטא הזה יחזור אליו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
[201] ראו את כל הנזירים. אלה שמתעצלים בדיסציפלינה שאומרת רע
, יחיו באושר, מכל סיבה שהיא, כי הדהרמה שהוא אומר היא רעה, כמו

המורה שמלמד שלהרוג בעלי חיים זה בסדר.
פריצה זה בסדר. זה בסדר להיות ארוטי.
לספר שקר זה בסדר. דיבור ערמומי זה בסדר. זה בסדר להגיד ניבולי פה. זה בסדר להגיד הזיות. חמדן, זה בסדר. זה בסדר לקשור את הזדון של אחרים. לא מותק, לא, גיהינום, גן עדן לא, לא, זה בסדר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
. 😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בנוסחה 1
של סינרו, סבלם של הכמרים מותש יותר מהשאר
.[1745] ראו את הנזירים, כמו גברים שקוטפים אבנים. בערך כמו שעועית,
ירוק, 7 כיכרות של הרי סינרוראג '. עד כמה היא תהיה חשובה? הסלעים הם בערך כמו הזרעים.
שעועית ירוקה 7 כיכרות שנאספו על ידי גברים עם ראג 'סינרו. מה יהיה יותר? נזירים.
פרוסטרטה, הו אדון, שמשגשג. עוד סינרו ראג'. האבנים היו בערך כמו זרעי השעועית הירוקה
7 שגברים אספו, פחות מ-100 אבנים. בהשוואה לראג' סינרו. הסלעים הם בערך כמו הזרעים.
7 השעועית הירוקה שהגברים כבר שמרו, אינן סופרות, משוות או אפילו מתפצלות
. פ. דוקורן, נזירים, סבלם של בני האצולה. שלם עם טיתי, נאור.
מי יודע, לאמיתו של דבר, הסבל הזה וכו', שכל ריבונות של קמיני נעלמה, יותר מאשר
הנותרים הם מעטים, אין לספור אותה, להשוות אותה או אפילו סהר. לעומת
ערימות הסבל שהיו קיימות לפני הסוף. אני אותו דבר
, תסתכל על הנזירים, אז זהו. היא הייתה צריכה לעשות את ההתמדה שלה כדי לדעת, לאמיתו של דבר, שהסבל
הזה וכו', היה כל הסטיגמה הזאת.
סוף פורמולה 9
, פסקה 6, נוסחה
6
. הסבל של אריה שווה לאבק שבקצה המסמר
[1747]. הקדוש ברוך הוא הניח מעט אבק על קצה רגלו.
תתקשרו לנזירים ותשאלו, תסתכלו על הנזירים, כמה אתם חשובים?
קצת אבק בקצה הציפורן עשינו את זה עם הפתופיזיולוגיה הגדולה הזו. מה יהיה יותר? נזירים, אני אומר, הו אדון,
שהוא משגשג. מהאפאטי נגמר. קצת אבק בקצה ההמנון.
הכומר הזה התייצב. בהשוואה לפתאנמתיטה הגדולה, מעט אבק בקצה.
הרגל שעליה כבר קם הקודש, לא תגיע לספירה, להשוואה או אפילו לסהר.
פ. כמו כן, התבונן בכל הנזירים, בסבלותיה של האריסטוקרטיה המושלמת.
עם טידי, הנאור. מי יודע, לאמיתו של דבר, שהסבל הזה, וכו', כל ריבונות, שנעלמה
, יותר ממה שהיא נשארת, היא פחות סבירה להיספר, להשתוות או אפילו
אפילו קטע סהר לעומת ערימות הסבל שהיו שם לפני הסוף. זה נעלם, אבל זה רק 7 מדינות.
תסתכלו על הנזירים, אז זהו. היא הייתה צריכה לעשות את ההתמדה שלה כדי לדעת, לאמיתו של דבר, שהסבל
הזה וכו', היה כל הסטיגמה הזאת.
סוף פורמולה 1
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

#วิบากกรรมของผู้ทําทานแล้วเสียดาย ב"היו זמנים" אדון פסנטיגוסאל הלך אל הנביא, ואמר שהוא בא מאוחר, כי הבוקר, האיש העשיר, במושיע, שהיה חשוך ילדים, מת. לא ניתן למצוא יורשים.

לאחר מכן היא נצטוותה לשאת את האוצר לחצר המלוכה. לאחר מכן היא פירטה את ההיסטוריה של המיליונר הזה, שלמרות שהיה מיליונר, הוא היה אדם קמצן, כשהיה בחיים, מעולם לא עשה זכות לאכול, סירב להוציא אפילו לעצמו.

האוכל שנאכל בכל יום כולל בתי קברות ומיץ חמוצים, והבגדים שאתם לובשים הם בגדים זולים. מכונית הנוסעים היא מכונית ישנה. פעם אחת הוא כיבה את ההיסטוריה של מיליונרים. הנביא דיבר אל המלך ואל האנשים שהתאספו לשמוע את הדהרמה, אל התגלמותו הקודמת של המיליונר הזה, שגם אז נולד מיליונר: יום אחד, המלך והעם התכנסו לשמוע את הדהרמה, ההתגלמות הקודמת של המיליונר הזה, שגם אז הפך למיליונר, אמר: יום אחד,

המלך נולד מיליונר. הבודהה האינדיבידואלי עמד מול ביתו של המיליונר. המיליונר אמר לאשתו להביא משהו לבודהה. האישה חשבה שבמשך זמן רב בעלה יאפשר לה לתת לכל אחד משהו, אז היא הכניסה ארוחה טובה למחבט של הבודהה. כשחזר לראות שוב את הבודהה, הוא הביט במחבט שלו. כשראה רק אוכל טוב בעטלף, הוא חשב

, "העבדים או הפועלים אוכלים את האוכל הזה טוב יותר, כי הם אכלו את האוכל הזה, יעשו את העבודה בשבילנו, והם יאכלו אותו והם ישנו. האוכל שלנו מבוזבז",

אמר המיליונר, שיש לו גם אח שהוא מיליונר. רוצה להשתלט על כל רכושו של אחיו. וכאשר אחיו מת, הוא החרים את כל רכושו של אחיו בגלל הצדקה של הצעת מזון לבודהה, מה שהפך אותו למיליונר בגלגול הנוכחי, אלא בגלל הצדקה שאשתו נתנה אוכל טוב לבודהה, הוא לא רצה לשלם שום עושר לעצמו

, ובגלל התוצאה של הצדקה שהרגה את אחיינו למען האוצר. הוא הלך לגיהינום במשך זמן רב, ובגלל שאר הקארמה. הוא הוחרם בשל רכוש המלוכה. התנהגותו של המיליונר היתה כמו, "הכשרון הישן נעלם, והכשרון החדש אינו מצטבר, ועם מותו, הולך אל תרועתו של המרור הגדול. לורד פסנטיגוסל, לאחר שכיבה את דברי הנביא, אמר, "אלוהים אדירים, זוהי קארמה כבדה, כאשר יש הרבה,

אך לא בפני עצמם. כאשר הבודהה, כמוהו, נמצא במקדש סמוך, אין שום יתרון בקארמה".

הנביא אמר:

"נכון שהמהאבהאראט, שמו של החכם, חיפש נירוונה, והתאווה המתעוררת בגלל משכנם של הצער, תהרוג אותם במשך זמן רב",

אמר אז הנביא. כישוף זה, בהוקה
, הורג את החכמים

, אך אינו הורג את המחפש. אדם חכם
הורג את עצמו כמו שהוא הורג מישהו אחר
בגלל התשוקה
הגואה שלו.
בעל הבית יכול להסיר כל מכולה. המיכל הזה היה מועיל לו. באשר לדברים שלא נסחפו, הם נשרפו באש ההיא. העולם (כלומר, בין בעלי החיים) ישן וקטלני שנשרף, אני חושב, צריך להיות מוסר (שהוא סחורה) על ידי נתינה, כי אכילת החפץ שהאדם נתן, ששמו הוסר, ואכילת

החפץ שהאדם נתן היא מאושרת כתוצאה מכך, שעדיין לא ניתנה. גנבים יכולים גם לשדוד. גם המלך ויתר. שריפות עדיין יכולות לבעור, או ללכת לאיבוד. אגב, אדם חייב לעזוב את הגוף, יחד עם היצור החי, עם המוות נעלם. התורמיםברור, אתה צריך להשתמש בו ולתת לו נדבות. ברגע שהוא ניתן ונעשה בו שימוש כמו שצריך, הוא לא יהיה טיקין, גישה למקום שמימי".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הצליח להיפטר. הוא היה נענש, נכלא וסובל
. זה גם הרבה חטאים. תסתכלו על כל הנזירים, החכמים. ממולח
[381] ראו את הנזירים, התוקפים הטיפשים. לא חד. התעללות באנשים, 2
סוגים, תימחק, תושמד. הוא היה נענש, מורשע
וסובל חטאים רבים. שני הסוגים הם אמהות, 1 אבות,
1 dukorns, נזירים, בורים ולא מדעיים. התעללות באנשים 2 סוגים אלה ו -2 סוגים אלה מנהלת אותם לא להיות מסולקים, לא להיהרס. הוא לא אשם, ללא פגע,
וגם לא סבל הרבה זכות. אנשים 2 סוגים הם אמהות, 1 אבות, 1 dukorn.
נזירים, חכמים. פרקטיקה חדה ופרגמטית אצל אנשים, אלה 2 סוגים, ובהכרח להסתדר.
אסור לחסל אותם, לא להרוס אותם. הוא לא אשם, ללא פגע, וסבל מזכות גדולה
.

[382] הביטו בנזירים, במתנקשים הטיפשים. לא חד. התעללות באנשים, 2
סוגים, תימחק, תושמד. הוא היה נענש, מורשע
וסובל חטאים רבים. שני האנשים הם 1 תלמידים של התקוט, 1 תלמיד
של התקוט, 1 דוקורן, הנזירים, התוקפים הטיפשים. לא חד. התעללות באנשים 2 סוגים
אלה ומצליח להיות מוגבל להשמדה. הוא היה נענש, מורשע
וסובל חטאים רבים. תסתכלו על הנזירים, האנשים החכמים והחדים שמתנהגים כמו
, באופן אישי, ומנהלים את עצמם לא להיפטר. לא להיהרס, הוא לא ייענש, לא להיות ידוע
, ולא לסבול זכות גדולה. שני האישים הם
תלמידיו של התקוט, 1 דוקורן, הנזירים החכמים. ממולח התייחסו אליהם ככה באנשים
, בסוגים האלה, ומנהלים את עצמם לא להיות מוגבלים. לא להיהרס. הוא לא אשם, ללא פגע,
וגם לא סבל הרבה זכות. ס.ס.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

[1355] כבר כיביתי זאת:
נקודה. הכס הקדוש נמצא במקדש וולוואן ליד ג'ימילה.
הכומר שאל את לורד קימילה, "Dukrakimila, מדיטציה עם anapansti, אנכרוניזם
. איך נזירים פורחים, עושים כל כך הרבה, עושים כל כך הרבה, יש להם הרבה השלכות, ויש להם כל כך הרבה יתרונות? כאשר לאדון יש
[1356] אפילו בפעם השנייה, אפילו בפעם השלישית.
לאחר מכן שאל הכומר את קימילה, "דוקורן.
כיצד פרחה קימילה, המדיטציה הפייסנית עם אנאפאנסטי, הנזירים? איך אפשר לעשות את זה כל כך הרבה, כל כך הרבה פורה, כל כך
הרבה סטיגמות? [1357] לורד קימילה היה דומם.
ברגע שהכס הקדוש אמר את זה, לורד אנון השתחווה לאדון.
הדבר אומר, הו אדון, ראוי שתדבר על מדיטציה פייסנית.
אנאפאנסטי, הו לורד סוחוט, רצוי לו לדבר מדיטציה פייסנית עם אנאפאן
, התודעה, והנזירים הקשיבו לכומר וזכרו אותו. אמר הכומר, דוגרהאנון
. אם כן. היא הקשיבה. שימו לב, אמרנו. לורד אנון כבר קיבל את המסדר.
הכומר אמר אז, דוגרהנון. מדיטציה ויתורנית עם אנאפאנסטי, פרח נזיר.
איך איך אפשר לעשות את זה כל כך הרבה, כל כך הרבה פורה, כל כך הרבה סטיגמות? נזירים במשמעת זו.
זה טוב בבסיס העץ, זה טוב, זה בבית הריק, זה יושב על כס המלוכה, זה זקוף, זה שומר על השפיות שלך מולך
. היא מודעת לנשיפה, מודעת לשאיפה
וכו', יותר סטואית. הלילה נשף, חשבנו לראות על ידי הוויתור על הנשימה פנימה. מדיטציה
ויתורנית, עם אנאפאנסטי, הנזירים פרחו כך. [1358] התבוננו באנונים, כאשר נזיר, בעת נשיפה
ארוכה, יודע בבירור שכאשר הנשיפה ארוכה, או כאשר הוא שואף ארוך
, ידוע בבירור כי שאיפות ארוכות נשאפות. כאשר הנשיפה קצרה, ברור שכאשר הנשיפה קצרה, או כאשר הנשימה קצרה
, ברור כי שאיפות קצרות הן יותר regent, אנחנו המרשמים של ערימת האוויר
, כל הנשימה היא נשיפה, זה יותר regent, אנחנו המרשם, אנחנו יודעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים לקבוע את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו אלה שקובעים את ערימת הנשימות, אנחנו
אלה שקובעים את ערימת הנשימות.
באותם ימים, נזירים נחשבו נוכחים פיזית, מתמידים, מוותרים, מודעים.
להיפטר מהמטאפיזיקה והצער של העולם. מדוע? כי אנחנו אומרים אחד.
בין הגופות, אלה נשיפות ושאיפות. אז זה אנון
. באותם ימים, נזירים שקלו לראות את הגופה בגופם, להתמיד, לוותר, בהכרה ולהיפטר.
[1359] הביטו באנונים, בכל עת שהנזירים רהוטים יותר, אנחנו אלה שקובעים את השמחה, את
הנשיפה, את החונקים יותר, את החונקים יותר, את החונקים יותר, את המופקרים
, את הנוקמים, את הסופרג'יסטיות, את הריבונים, את הריבונים, את המושיעים,
את הריבונים, את המושיעים. המרשם יודע את האושר לנשוף, הוא רגרסיבי יותר, אנחנו אלה שקובעים את האושר לנשום בו, הוא רגרסיבי יותר.
אנחנו אלה שקובעים את הידע של הסנגהה, הנשיפה, ואנחנו אלה שקובעים את הידע של הסנגהה.
שאפו, אנחנו מופקרים יותר, אנחנו מדכאים את זעזוע המוח, נושפים, אנחנו מדכאים, זעזוע המוח הוא יותר אקספרסיבי, אנחנו מדכאים
את זעזוע המוח, המוח שואף, ואז הנזיר שוקל לראות את הוודות בוודות. התמדה, התמדה, מצפון,
תשומת לב. להיפטר מהמטאפיזיקה והצער של העולם. מדוע? בגללנו.
אמור אחד הלחשים, שהוא לפעול היטב בלב, אשר
נושף, ושואף, אז זה אנון. באותם ימים, נזירים היו שוקלים לראות את הוודות

הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
1.אין מקומות בעולם הזה שבהם מעולם לא היינו, וכל מקום שהיינו בו אי פעם אינו אמיתי
, ובעולם הזה לעולם אין אדמה. כל טיפת מים מעולם לא הייתה חלק מהפיזיות הזו, מכיוון שהאומה בה נהגנו לשחות כדי למות היא יותר מגרגר חול באוקיינוס, בלי לספור את האומות בכלל, היא הולכת להיות כמו השנה ההיא, מאות אלפי שנים, מיליוני שנים.

מכיוון שהמופע הראשון של גוף האדם נגרם על ידי זרע שנכנס לביצית ומפרה את הנשמה , בואו נשתמש במילה שיש בזרע ובביצית כדי להקל על ההבנה, לראות את התמונה
,
ואז יש מוטוקרוס ופיתוי במקורב של האם תחילה. ברגע שהמוטוקרוס והפרדות מוזנים מספיק, הם מוכנים לצאת ולתת לעולם החיצון לראות בעיניהם

. מבפנים ומבחוץ.
תאים מכוננים בכל חלקי הגוף ברגע שזה יקרה, תמיד יהיו חדשים שיעלו. זה נקרא הזדקנות, עד שהיא הופכת לאדמה, וכל התנאים שיכולים להשתנות, יכולה להיות לה השפעה, כמו למשל להפוך לאדמה. הרוח העיפה את האדמה ושינתה את מיקומה. בפרק זה, חיות העולם כביכול מתות ונולדות מחדש על פי

3.5.
המזון שפעם נאכל על ידי הגוף הפך לחלק מהגוף, והגוף הפך לחלק מהאדמה והמים.4.ואז

העץ
, כלומר, היה גוש במבוק, או שמישהו סביבו נשתל, ואז הבמבוק הושרש אל האדמה שהייתה
פעם הנושא של הגוף. אז הם גידלו נצרי במבוק, ואז מישהו מכר אותם או הכין אותם למזון.

5.ההתגלמות השנייה
ואלה שמתים בפסוק 2 נולדים כילדים של נצרי במבוק למאכל. לאחר מכן לקחה האם את מרק נצרי הבמבוק כדי לאכול

6.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#บุคคลที่มีพระคุณ 3 סוגים

[463] ראו את הנזירים, את האנשים, 3 הסוגים האלה מתנשאים מאוד על האנשים החיים
, 3 הסוגים הם אלה שחיים, ואז מתייחסים לבודהה כאל שראנה דוקורן.
נזירים. אדם זה מתנשא מאוד על האדם החי
. כל אדם שמתעכב על כל אדם, אם כן, יודע, לאמיתו של דבר, את הסבל הזה, את זה, את זה, כל ח'ה נירות, את הקמיני הזה, כל כפילות,
את האדם הזה

אדם מסתמך על כל אדם, ואז עושה מודיע אשר Jetovimuti, חוכמה, וימוטי, אנדרה
פראדש אסווה לא יכולה, שכן אסווות מסתיימות בחוכמה גדולה כיום, ראו נזירים
. אדם זה מתנשא מאוד על האדם החי.
תסתכל על הנזירים, האנשים, 3 הסוגים, והאנשים שמאוד מתנשאים על האנשים, תסתכל על הנזירים
, אנחנו אומרים שאנשים אחרים משלושת הסוגים האלה יהיו מאוד מתנשאים על האדם הזה.
תסתכלו על הנזירים, אנחנו אומרים, האדם הזה חוזר, כלומר על ידי השתחוות
, קימה וקבלה. מתן בגדים, מזון, דיור ותרופות ליחידים
אינו קל.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

7. Sutthathanang [רכוש הוא אמונה] 2. Sylthanang [רכוש הוא קאנון] 3. Hirithanang [רכוש הוא Hiri] 4. OttappaThanang [הנכס הוא Ottappa] 5. Suttathanang [הנכס הוא סוטה] 6. ג'קתנאנג [הנכס הוא ג'אקה]





7. חוכמה תאנאנג [עושר הוא חוכמה].
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#เหตุการค้าขายได้กําไร לא רווחי

1.Be עין, כלומר, מכירים את המוצר הזה, קונים את זה, מוכרים ככה, כמה זה עולה, רק
רווח 2.Be חכם זה לדעת איפה לקנות את המוצר בקלות וללכת למכור אותו גם איפה שיש מוצרים שקשה למצוא
3.אפילו עם המפלט, לקדיטדי יש מקום לשאול
, והבן שאל את הבודהה:
אדונים שלי, מה הסיבה למסחר, אותה
מכירה? כמה סוחרים כבר סחרו, ואז הפסידו.
יש אנשים שכבר סחרו ולא עשו את הרווח שהם רוצים,
יש כאלה שכבר סחרו ועשו את הרווח שהם רוצים
. יש אנשים שכבר סחרו, והרוויחו יותר ממה שהם רוצים.
הבודהה השיב:
חלק מהאנשים בעולם הזה הלכו לסומנאת. Pawaranasamna או Pramnath ניתן לבקש גורמים.
עם אילו גורמים הפרסונה הזו? אל תיתן את הגורם הזה
לאותו סומנאת או שהאדם הזה, אם מת מהאגו הזה, בא להיות כזה.
אם אחד סוחר, יהיו הפסדים.

באופן אישי, יש אנשים שהולכים לסומנה, זה טוב. Pawaranasamna או Pramnath ניתן לבקש גורמים.
אילו גורמים יש לאדם לתת את הגורם הזה? אותו אדם, אם הוא מת מהאגו הזה, מגיע לאגו הזה.
אם כל המסחר נעשה, זה לא יהיה רווחי כמו שהוא רוצה.

חלקם באופן אישי, יש אנשים שהולכים לצנעא, זה טוב. Pawaranasamna או Pramnath ניתן לבקש גורמים. איזה גורם יש לאותו אדם לקחת בחשבון יותר ממה שהוא היה רוצה? אותו אדם, אם הוא מת מהאגו הזה, מגיע לאגו הזה. אם עוסק במסחר כלשהו, המסחר הזה יהיה רווחי יותר ממה שהוא רוצה, וזה גורם,

שגורם לסוחרים לסחור באותה
צורה. כמה סוחרים כבר סחרו, ואז הפסידו.
יש אנשים שכבר סחרו ולא עשו את הרווח שהם רוצים,
יש כאלה שכבר סחרו ועשו את הרווח שהם רוצים
. יש אנשים שכבר סחרו, והרוויחו יותר ממה שהם רוצים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.


#แสดงธรรมให้คนป่วยฟัง סיריווטי

[787] בעת ובעונה אחת, לורד אנון היה במקדש Veluvankalanthakniwapstan
. ליד נאקון ראג'קרישנה, באותה תקופה, סיריבאדהאט קרישנה אפת סבלה מקדחת כבדה.
סיריבאדהאט קרישנה זימן אדם וציווה, "יאללה, גבר, גבר, איש משגשג. היכנסו והגיעו אל האדון אנון לנאום. זה נגמר. השתטח על שתי רגליך בראשך, על פי דברי, הו אדון, המשגשג.
סיריבאדהאט קרישנה אפת סבל מחום כבד. הוא משתטח על שתי רגליו, לורד אנון
, בראשו. ולמד זאת, הו אדון משגשג, בבקשה, אדון אנון
. הסתמכו על אדיבות, היכנסו לביתו של סיריוואט. לאחר מכן קיבל האיש את
ההצדעה, ואז ניגש אל לורד אנון לנאומו. הוא סגד ללורד אנון, ואז ישב באחד החלקים
. ואז למדתי את לורד אנון, הו אדון, שהוא משגשג. סיריבאדהאט קרישנה אפת סבל
מחום כבד. הוא השתחווה לשתי רגליו בראשו והורה להן ללמוד.
כלומר, הו אדון שגשוג, בבקשה, אדון אנון, סמוך על אדיבות, והיכנס
לביתו של סיריבאדהאט. [788] לורד אנון לקח את המילה במשיכת כתפיים.
בוקר לורד אנון אז, כשהוא נושא את העטלף והג'יוורן לתוך הבית
, ואז יושב על האסאנה שהוא קידש, ואז שאל את סיריבאדהאטקרישנה:
[789] תראה, האם אתה יכול להיות סבלני, האם אתה עדיין יכול להיות קונבנציונלי ככל האפשר?
האם הסבל משתחרר, האם הוא לא חוזר, או הפוגה מופיעה, האם הישנות לא מופיעה? סיריוואט
האדון השיב, הו אדון, לא יכולתי לשאת את זה.
זה עדיין בלתי אפשרי, כל סבל, ואני נשנית, לא מושפלת בכלל, ההחמרה קיימת.
[790] א. דוגראק. זו הסיבה. עליכם ללמוד זאת: אנו רואים, רואים את הגוף בגוף,
מתמידים, פייסניים ומודעים. להיפטר מהמטאפיזיקה והצער שבעולם.
ג'ק שוקל לראות את הוודות בוודות. צ'אק רואה את התודעה בדהרמה, להיות מתמיד, להיות מודע
, להיות מודע. להיפטר מהמטאפיזיקה והצער בעולם השבור.
[791] עליך ללמוד זאת.
אדוניי, הדהרמה היא התודעה הרביעית שבה יש לאדון את הריבון.
ואז, הדהרמות האלה נמצאות בנמשים שלי, ואני רואה בבירור את הדהרמות האלה, ואני
רואה את הגוף בגוף, להיות מתמיד, להיות מוותר, להיות מודע. היפטרו מהמטאפיזיקה ומהצער בעולם השבור
, שקלו לראות את הקסם שבכישוף. בהכרח לשקול לראות את המוח במוח ...
התמדה, התמדה, תודעה. [792] הו אדון, מי שמשגשג, זה החלק הנמוך של זה, 5 מי שיש לאדון
. המגזר מוצג. ובכל זאת עדיין לא ראיתי אחד הפסוקים, שכבר אינו בפני עצמו.
א. דוקורן, זו הפרידה שלך. היית בסדר, אנקאמי, האפקט שעשית כדי ליידע
, עשית את זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

#เวทนาเกิดเพราะเหตุ
, ארהאט, אורגני, 5, שוכן על הפאסה הוודית
[949], ראה את כל הנזירים, אלה 5 אורגניים,
מה הם
5 הדברים האלה? [950] ראו את כל הנזירים,
סוחינטרי מסתמך על הפאסה כאתר של הסוקסה.
לנזירים נוח פיזית, הם יודעים שהם נוחים, והם יודעים שבגלל שפאסה היא מקום האושר, היא נכבית. הוודות, שנולדו אך פאסה, הן סוחינטרי, המתגוררות בפאסה, שהיא מיקומה של סוקסה.
[951] התבונן בכל הנזירים, שכולם מסתמכים על הפאסה, שהיא אתר כל הסבל
.
כפי שזה קורה, הנזירים אינם חולים פיזית, הם יודעים שאנחנו לא נוחים פיזית, הם יודעים את זה בגלל המיקום של הנזירים.
מכל הסבל, הוא נעלם. [952] ראה את כל הנזירים השוכנים על הפאסה,
אתר
כל הסבל המתרחש, נכבים, והשלום נעלם.
Somnassvetna קורה, הנזירים נוחים, הם יודעים שאנחנו נוחים, ואנחנו יודעים כי בגלל somnassavana הוא המיקום של somnassvetna, הוא
כבה. ודנטה, שנולדה אך פאסה, היא סומנבוליסטית חיה
. [953] ראו את הנזירים
.
Tosnus svetna מתרחשת. הנזירים לא מרגישים בנוח, אתם יודעים, אנחנו לא מרגישים בנוח, אתם יודעים, בגלל הפאסה.
כאן יוצא הצער. [954] הוודות
שנולדו אך הפאסה, הצער, שהתעכבו על הפאסה, שהייתה מקום
הצער, כבו, והשלום נעלם.
הנזירים הרגישו אדישים, הם ידעו, כמובן
, הרגשנו אדישים. זה המקום שבו Ubekkhadna הוא כבה. [955] הוודות שנולדו, כלומר ה-Upekkhaintriy, שהסתמכו על הפאסה, שהייתה מקום האובקהאו, הוודות שנולדו, כבו,
והשלום נעלם.
שריפה נוצרה
משום שהפרידה בין שני היערות. החום שנוצר על ידי חיכוך באופן בלתי נמנע.
אני מתעכב על פאסה, שהיא המקום שבו מתרחש האושר. לנזירים היה נוח.
גיא, אתה יודע, נוח לנו, אתה יודע, כי הפאסה, שהיא מקום האושר, נכבית.
הוודות שנולדות אבל הפאסה היא הסוכינטריה שמסתמכת על הפאסה, שהיא מקום האושר המתרחש.
לכו, תירגעו. כל קינקי מסתמך על הפאסה שהיא האתר של כל הסבל. סומנאת וכו'
. סינדרי מסתמך על תסה, האתר של סומנאסוואטנה. סומנאסינטרי מסתמך על תססה כאתר של צער. Upekkhandry מסתמך על פאסה כמיקום של
הנזירים הרגישו אדישים, הם ידעו, כמובן
, הרגשנו אדישים. זה המקום שבו Ubekkhadna הוא כבה. הוודות שנולדו אך הפאסה, האופקהאינטריה, שהסתמכו
על הפאסה, מקום האובקהוודנה, כבו. אני אותו דבר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

#ว่าด้วยการแสดงฤทธิ์
איוקולה

[1208] נערת האגדה. לורד אנון הלך לראות את הכומר.
להטביע חותם, לקדש את הכהן ולשבת בצד אחד. ואז הוא שאל את האדון.
הלורדים, הו אדון, שגשגו. האם הקדוש יודע שיש לו גישה לברהמה?
העולם עם כוח, עם גוף מספק?
הקדוש השיב לו: "אנו יודעים, אנון, שאנו מגיעים לעולם הברהמה בכוח
, יחד עם גוף ולב מוצלחים.
אה, הו אדון, מי משגשג, האם הוא מודע לכך
? ברהמה עם כוח, יחד עם גוף המורכב מארבע הדמויות האלה?
[1209] אנו יודעים, אנון, שאנו מגיעים לעולם הברהמה בכוח, יחד עם הגוף המורכב,
עם המהאבהאראט הרביעי הזה.
הפסוק שהאחד הקדוש יודע שיש לו גישה לעולם הברהמה עם כוח, יחד עם גופו ההישגי, ושיש לו

גישה לעולם הברהמה עם כוח, יחד עם הגוף המורכב מהבודהה הגדול, איור 4, הוא דבר טוב.
באורח פלא, אף אחד מהם לא היה שם מעולם.
פ. דוגראנון הדהרמה היא מופלאה, ומורכבת מדהרמדהיאקשה.
[1210] ראה דהרמה אנון, בכל עת, המיינד קובע את הגוף בתודעה, או מניח את התודעה על הגוף, על הקצב
.
עד לאושר, הבטחה והבטחה בגוף. אז, גופו של ת'קאט היה קל מהרגיל, חלש יותר.
[1211] דוגרה אנון, כמו גוש ברזל בוער יום אחר יום, הוא קל יותר
.
רגיל, רך מהרגיל, מבוגר מהרגיל, ופרג יותר מהרגיל.
הניחו את הגוף בתודעה, או הניחו את הנפש לגוף, רדו אל ההבטחות וההבטחות של הגוף. אז.
[1212] התבונן באנון, בכל פעם
שהגוף מונח בתודעה, או מניח את הנפש אל הגוף, יורד אל ההבטחה וההבטחה המאושרת של הגוף
. בימים ההם, גופתו של הטאקוט צפה מן האדמה עד
מזג האוויר יכול להיות משודר ללא קושי, וזה יכול להראות הרבה אנשים, אדם אחד, אנשים רבים.
[1213] דוגרה אנון הוא כמו נזירה רכה או מוך כותנה, שהוא זיהום יסודי קל
.
לצוף מן האדמה אל האוויר ללא קושי. אני, בכל עת, מניחה את גופי במוחי, או
הניחו את דעתכם על הגוף, רדו אל ההבטחה וההבטחה. באותם ימים, גופתו של ת'אקאט נסחפה מ
האדמה יכולה לעלות לאוויר ללא כל קושי. אני אותו דבר וכו'
[1214]. אז. גוף הטאקוט יכול לעלות מהאדמה לאוויר.
ללא קושי, זה יכול להראות הרבה כוח: אדם אחד יכול להיות אנשים רבים.
אנשים יכולים להיות לבד, וכו ', להפעיל כוח פיזי ברחבי העולם.
סוף מתכון 2
.

[1215] ראה את כל הנזירים, איתיבת 4, מה הם אלה Itthibat 4? נזירים ב
משמעת זו, עם זאת, פורחת, מורכבת מדיטציה וסנגהה פתאן ...
[1216] ראו את כל הנזירים, כי הם פרחו.
וכל כך הרבה דברים נעשו, וזה היה 4 אלה והנזירים
עשו כדי להודיע, אשר Jetovimuti, חוכמתו של וימוטי, ואת aswas לא היו, כי aswas נעלמו.
נכון לעכשיו, גישהחי.
סוף פורמולה 3
, פורמולה 1
, charoen itthibat יכול לקוות ל 2 תוצאות
[1217], ראה את כל הנזירים, itthibat 4, מה הם itthibat 4 אלה? נזירים ב
משמעת זו, עם זאת, פורחת, מורכבת מדיטציה וסנגהה פתאן ...
[1218] הביטו בנזירים, שכן הם שגשגו, עשו כל כך הרבה אשר איתיבט 4 אלה
, והנזירים יכולים לקוות לשני דברים, או שהארהאט הנוכחי, או כאשר עדיין יש אחיזה חזקה
, כאנאקאמי.


על ההתגלמות והלידה, פ?נ?נ?נ?נ?ס? W?s נס?s?sorry?la?w הוא הראה לנו מה אנחנו אמורים לראות? מופלא עוד יותר. דאנג?אה לכו על זה :-) אוכף?! בגלל זה, בהקשר הזה. האם היא צריכה לזכור את הדברים המופלאים? למאי?ס היה אי פעם מחצלת?א?אנון של תאקוט ב?אה?. האוכף?! במקרה זה, זה :- Vedna Pe?n של Jae?mjae?nggae?thaktakla?w כך קרה, ולכן להגדיר את זה? ההבטחה פ?ן של ג'ה?מג'ה?נגגה?ת'אקטקלה?ו כך קרתה, ולכן לאט?ו כל כך סודית.
מ. 14/254/379. במשל סאלה בצ'טוואנאראם.


היא זכרה את הדברים המופלאים?מאי?ים אי פעם שם?ת?א?אנון של תאקוט. ב?אה זה. "הו אדון, מי משגשג ! הפסוק כי Vedana Pe?n של Jae?Mjae?nggae?phra pu?יש חלק, וכך זה קורה, וכך זה קורה, וכך זה הולך סודי, ההבטחה pe?n של Jae?mjae?nggae?phra pu?יש מגזר, וכך זה קורה, וכך זה קורה, וכך זה הולך סודי, מושיע פ?ן של Jae?mjae?nggae?phra pu?יש חלק, וכך זה קורה, וכך זה קורה,

אפילו איפה; זה חור?ברור איזה נירוונה על פי נירוונה. Ru?nirvana על פי נירוונה?w
__ ס' 21/47/35. ברהמינים וסאליים? גן במבוק?, ראג'קרישנה?. 2. האם הוא מכריח את המוח לחשוב?? 3. נוסחת פאלי מולפריה מ.מ. 12/10/9.
156 היסטוריה בודהיסטית מהפסוקים – חלק 3

, זה לא?מחויב לנירוונה מאי?מחויב לנירוונה מאי?מחויב לנירוונה מאי?מחויב לנירוונה מאי?התחייב לנירוונה מאי?מחויב ל"נירוונה שייכת לנו", מאי?נהנה מלו?סלונג בנירוונה. ב?אה זה בגלל הסיבה של נירוונה?s?s מה thakot מגדיר את החור?s ביסודיות?w. נזיר, ט. ! זה חור?ברור איזה נירוונה על פי נירוונה. Ru?nirvana על פי נירוונה?s ברור?ng?w זה לא?התחייבות לנירוונה, מאי?התחייבות לנירוונה, מאי?התחייבות על ידי נירוונה, מאי?התחייבות?", מאי?נהנה מלו?משוטט בנירוונה. ב?אה זה בגלל הסיבה של ריל?ס? ומכיוון שיש אומה, כאשר פ?נס?ס מסיבה זו, אמר תאקוט רו?אנוטראם סמבודהייאנה, כי כל התאוות נעלמו. כבה, ויתר, חרש?, נסוג מכל הבחינות, כדלקמן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
על מיקום הדהרמה, ארוכה ולא ארוכה.

[770] הסיפורים המוקדמים של הנוסחה זהים. לורד בהאטארה, שישב בצד אחד, שאל את לורד אנון:
[771] תראה, מר אנון,
מה הסיבה לגורם? מכונת נתינת הדהרמה נמצאת.
זה לא הרבה זמן, אבל כאשר הבודהה הלך לעולמו, ומה גורם לכך? כמה זמן עומדת הדהרמה
של הדהרמה, כאשר הבודהה הלך לעולמו?
אדון אנון אמר, "ובכן, בהאטצ'אריה. הוא היה מהורהר. זה חד. שאל
המטפס. באופן אידיאלי, הוא שאל את זה, דוקורן, אנון, מה הסיבה?
הדהרמה של הדהרמה לא יכולה להיות ממוקמת לאורך זמן, לאחר שהבודהה נפטר נירוונה, ומה הסיבה היא הגורם.
מכונת נתינת הדהרמה עומדת זמן רב, לאחר שהבודהה הלך לעולמו.
ב. זהו.
[772] א. רואה אותך זקן, כי אדם אינו פורח. זה לא נעשה הרבה, אשר תודעה
, חסות, 4, ולכן הדהרמה לא יכול להיות ממוקם לאורך זמן, כאשר הבודהה כבר הלך לעולמו נירוונה, ומכיוון
שהאדם פרח. עד כדי כך, שהתודעה 4, הדהרמה, היא ארוכת שנים, וכאשר הבודהה
עבר לנירוונה, מהי תודעה 4? הנזירים בדיסציפלינה זו, שקול לראות את הגוף ב
פיזי, התמדה, מצפון, מיינדפולנס. להיפטר מהמטאפיזיקה והצער שבעולם, לשקול
, לראות את הקסם שבכישוף. באופן בלתי נמנע רואה את המוח במוח ...
התמדה, התמדה, תודעה. להיפטר מהמטאפיזיקה והצער של העולם, להסתכל עליך שהם זקנים, כי
אדם לא פורח. לא הרבה נעשה, שהיא תודעה, אלה 4 ו כך שלא ניתן לאתר את הדהרמה לאורך זמן.
ומכיוון שהאדם שגשג, עשה כל כך הרבה, שהתודעה
, הפטרונות, 4 אלה והדהרמה הדהרמה אותרו זה מכבר.



[773] בעת ובעונה אחת, לורד אנון ולורד בהאטה היו בקוקוטראם, ליד
באותו זמן, לורד Bhattara עזב את המתחם בערב. ניגש אל לורד אנון לנאום
, ופנה אליו. לאחר שעברו מספיק נאומים כדי לזכור זה את זה, הם ישבו במקום.
זה צריך להיות סעיף צדדי. ואז שאלתי את לורד אנון:
[774] תראה, מר אנון, מה הסיבה לגורם? מה גורם
לדהרמה להידרדר, מה הגורם הוא הגורם. הדהרמה אינה מנוונת?
אדון אנון אמר, "ובכן, בהאטצ'אריה. הוא היה מהורהר. זה חד. מטפס
ש. ובכן, הוא שאל את זה, "מה הסיבה לזה? מכונת ייצור
הסיבה היא הגורם. הדהרמה אינה מנוונת.
ב. זהו. [775] א. רואה אותך זקן, כי אדם אינו פורח.
ומכיוון שאדם שגשג, עשה כל כך הרבה,
מה שהתודעה עשתה 4
. אז הדהרמה לא מנוונת, אז מה רע בסטיוארט 4? הנזירים בדיסציפלינה זו רואים את הגוף
כפיזי, מתמיד, פייסני ומודע. להיפטר מהמטאפיזיקה והצער בעולם השבור, לשקול
, לראות את הקסם שבכישוף. שקול לראות את המוח במוח בשידור חי ... יש התמדה.
להיות בהריון, להיות בהכרה. היפטרו מהמטאפיזיקה והצער שבעולם, רואים אתכם זקנים, כי אדם לא משגשג, לא
עושה הרבה, איזו תודעה 4 אלה והדהרמה מושפלת כי האדם
שגשג, עשה כל כך הרבה, שהתודעה 4 אלה והדהרמה אינן מושפלות.
סוף נוסחה 3
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#ภิกษุยังศีลให้บริสุทธ์ยังไม่ได้, לכו לבקש בודהה
קארמה,
בהיקו סוטרה.
על צמיחת התודעה, 4 על ידי סעיף 3
[685]. הכס הקדוש נוכח במקדש צ'טוואן. המנזר שלו
באופן טרגי, המיליונר, ליד TheRavada. נזיר ניגש לנזיר.
מוטבע, מקודש, ואז ישב בצד אחד. ואז הוא השתחווה לאדון.

[686] אדוניי, תן לי וורגאס, בבקשה.
הראה לי דהרמה קצרה, שהאזנתי לה. תהיה היחיד שייצא מהקהל, לא.
פזיז, מתמיד, נחוש. הקדוש אמר, ובכן, יש אנשים בעולם הזה, מזמינים אותנו כך, וכאשר אנו אומרים את הדהרמה,
חשוב לנו שזה רק ללכת בעקבותיו.
הנזיר התחנן, הו אדון, שהוא משגשג. מי יתן והכס הקדוש יראה את הדהרמה על ידי
תקצר אותי. מי ייתן והסוכות יראו לי בבקשה דהרמה קצרה, גם אם כן. עלי לדעת
, הכל על הטקסט של משלי הכס הקדוש. אני צריך להיות היורש של הפתגם של

[687] פ. דוקורן, נזיר. זו הסיבה. היא נשארת טהורה בצדקה.
ראשית, מהי מצוה
של צדקה? היא מסתמכת על קאנון. זה כבר בקאנון.
[688] ראו גם נזירים.
היא שוקלת לראות את הגופה בפנים. התמדה, התמדה, תודעה.
היפטרו מהמטאפיזיקה ומהצער של העולם,1 שקול לראות את הגוף בגוף שבחוץ. התמדה, התמדה
, תודעה. להיפטר מהמטאפיזיקה והצער של העולם, 1 שקול לראות את הגוף ב
פיזית, מבפנים ומבחוץ. התמדה, התמדה, תודעה. היפטרו מהמטאפיזיקה ומהצער של העולם
, ושקלו לראות את הקסם בוודות הפנימיות. שקול לראות את הקסם בוודות החיצוניות ...
שקול לראות את התודעה בתודעה הפנימית. ...חייב
שקול לראות את התודעה בתודעה החיצונית. שקול לראות את התודעה בתודעה, מבפנים ומבחוץ. לשקול.
לראות את הדהרמה בדהרמה הפנימית, להתמיד, להיות פייסני, מודע, להיפטר ממטאפיזיקה
ומצער. בעולם שבור, חשבו על הדהרמה שבחוץ. התמדה, התמדה, מצפון והתמדה.
היפטרו מהמטאפיזיקה ומהצער של העולם,1 חשבו על הדהרמה הן פנימית והן חיצונית. יש
התמדה, ויתור, תשומת לב. 1. [689] ראה נזירים, מתי?
היא מסתמכת על קאנון. הוא כבר ממוקם בקאנון, 4
הצ'אקרות האלה, לפי סעיף 3. ולאחר מכן. היא קיוותה לשגשוג בכל מיני ארגוני צדקה.
כל הלילה או היום הגיע אנג'אק.
[690] באותה תקופה, הנזירים, התפעלו. לשמוח את הפתגמים של הנדיב, לצאת מהאסאנה
, להציע את המושיע של הנדיב, לפעול prataksin, ולאחר מכן ללכת משם. היא היחידה, פזיזה, מתמידת, נחושה. לא לקח הרבה זמן עד שזה הפך אותו ללהיט האולטימטיבי
. גדול, אשר בני גול שהוסמכו ככוהנים על ידי כך שהם רוצים בכך, בחוכמה רבה
, בעצמם בהווה, מושיטים יד, יודעים בבירור שהאומה הסתיימה, הסלביות הסתיימה, העבודה שצריכה להיעשות
, העבודה האחרת עבור ישות זו אינה שם, והנזיר הזה הוא אחד הארהאטים. במספר.
כל הארהאטים.
סוף פורמולה 3
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אקו מג'ג'ו אג'טי אקו צ'ייטה קולה
סנגיוקפראמטאו סמבהוקה ספנינאנג

ימות לבד, ייוולד לבד

, מערכות היחסים של בעלי החיים, זה
פשוט


!
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם נזיר משגשג במדיטציה, אפילו לרגע, פשוט תקעו את אצבעותיו. נזיר זה, אנו אומרים, אינו
מנוכר משאאן, בעקבות תורתו של הנביא. עקוב אחר הדרשה. לא, אני בישוף
. יהיה חולה לומר למי שעושה כל כך הרבה, כלומר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#พระพุทธเจ้าพยากรณ์ว่า נזירים עתידיים הוא לא היה טרגי במיוחד.

בעלי חיים טרגיים כמקום של טרגדיה יש מיעוט קטן של בעלי חיים
שאינם טרגיים כמקום של טרגדיה, ולא באופן טהור. בעלי חיים טרגיים
החל להקים התמדה על ידי תחכום. יש מיעוט. בעלי חיים טרגיים לא מתחילים להתמיד, באופן גאוני
, ולא במהותם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#พระพุทธเจ้าบอกให้ภิกษุเจริญสมถะวิปัสนา 3 פעמים

נוסחה פפאנית 1

[458] ראה כל הנזירים, סוחרים המורכבים משלושה דברים, לא צריכים להשיג סחורות, ולא לייצר את הסחורות הנרכשות
. אדון 3 הוא נזיר
, סוחר בעולם הזה. שעות הבוקר אינן באדיבות העבודה. שעת הצהריים אינה מאורגנת
, באדיבות שעות הערב אינן מאורגנות באדיבות, ראו את כל הנזירים, הסוחרים המלחינים.
אלה 3 דברים לא צריך להיות מסוגל להשיג נפלי סחורות או כדי להפוך את הסחורות וכתוצאה מכך להכפיל.
אני מסתכל על כל הנזירים, הנזירים שמורכבים משלוש הדהרמות, ואני אותו הדבר, שלא צריכים
להשיג את הצדקה הבלתי ניתנת להשגה, או להפוך את הצדקה שכבר הושגה למשגשגת יותר. דהרמה
3 היא נזיר, דוקורן, נזיר בדיסציפלינה זו. שעת בוקר אינה מתפללת, עושה מדיטציה, חזון,
כבוד. בצהריים, אל תתפללו, תעשו מדיטציה, תחזינו, בכבוד. שעות הערב לא מתפללות, עושות מדיטציה, מחזות, בכבוד
. הביטו בנזירים --- נזירים המרכיבים את שלוש הדהרמות הללו, שעדיין לא אמורים להשיג את צדקת הדהרמה.
היא אינה מושגת, או כדי לגרום לצדקה שכבר הושגה, לפרוח. תראו את הנזירים, את הסוחרים
. אלה המרכיבים את 3 הישויות הללו ראויים לקבל סחורות שלא התפוצצו או להפוך את הסחורות המתקבלות
ליותר. 3. מה אתם, דוקורן, נזירים, סוחרים בעולם הזה? שעות הבוקר מאורגנות.
באדיבות הצהריים. שעות הערב הן באדיבות העבודה.
תסתכלו על כל הנזירים, הסוחרים שמרכיבים את שלושת הדברים האלה ומגיע להם לקבל את הסחורות שעדיין לא הושגו
, או לייצר את הסחורות שכבר הושגו. אני מסתכל על כל הנזירים, הנזירים שמלחינים.
3 גם לדהרמה מגיע להשיג צדקה שעדיין לא הושגה, או נעשתה.
הצדקה שכבר הושגה כדי לפרוח את הדהרמה 3 היא צדקה, דוקורן, נזיר, נזיר.
במשמעת זו. שעות שחר, תפילה, מדיטציה, חזיונות, בכבוד. בצהריים, התפללו מדיטציית ראייה בכבוד, מדיטציית תפילת ערב, מדיטציית ראייה בכבוד, ראו את כל הנזירים, הנזירים המרכיבים את שלוש הדהרמות הללו, ומגיע להם להשיג צדקה בלתי מושגת
, או להפוך את הצדקה שכבר הושגה למשגשגת יותר. ס.ס.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#พระบวชใหม่, בואו נהיה מודעים לבסיס הרביעי

. מתכוני

גוסלו על צמיחת התודעה, 4
[691]. הכומר נוכח בברהמנאקאם בשם
כד. [692] הנזירים קראו לנזירים וכו', ואמרו לבודהה, פתגם זה:
התבונן בכל הנזירים, הנזירים שהם עולים חדשים, המוסמכים, הכמרים, החדשים, המוסמכים, הכמרים, החדשים, הכמרים, הכמרים, החדשים, הנזירים, החדשים, החדשים, הכמרים, החדשים, הנזירים, החדשים, הנזירים, החדשים, החדשים, הנזירים, החדשים, הנזירים,

החדשים,
החדשים. שקול לראות את הגוף בגופה, להיות
מתמיד, שיש ויתורים. יש דהרמה שצצה, יש לה תודעה צלולה, יש לה תודעה חזקה, יש לה תודעה רגשית אחת, להכיר את הגוף
, על פי המציאות, לשקול לראות את הקסם בוודות. להכיר את הקסם על פי המציאות, לשקול
, לראות את הנפש בתודעה... חשבו על הדהרמה בדהרמה. יש התמדה.
יש ויתורים. יש דהרמה שצצה, יש לה תודעה צלולה, יש לה תודעה מוצקה, יש לה תודעה רגשית אחת, להכיר את הדהרמה בהתאם.

[693] הביטו בכל הנזירים, אפילו הנזירים שהם עדיין סקארים, עדיין לא השיגו את תשוקת ארהאט.
מתוך יוגה נהדרת, רואים את הגוף בגוף, התמדה וויתור.
יש דהרמה שצצה, יש לה תודעה צלולה, יש לה תודעה חזקה, יש לה תודעה רגשית אחת, לקבוע מודעות פיזית, לשקול
, לראות את הקסם בוודות. כדי לקבוע את ידיעת המוח, לשקול לראות את המוח במוח
... התמדה, ויתור.
[694] ראה כל הנזירים, אפילו הנזירים שהם השליחים, נמצאים בסוף ההסתלקות.
זה נעשה. הנטל ירד. יש יתרון לעצמו, על פי הסדר, סוף הסנגהה שיוביל
, ואז, מכיוון שאתה יודע את זה על ידי חיבה, שקול לראות את הגוף בגוף, שיש התמדה
. יש ויתורים. יש דהרמה שצצה, יש לה תודעה צלולה, יש לה תודעה מוצקה, יש לה תודעה רגשית אחת, שנפרדה מהגוף, ואז
שוקלת לראות את הקסם בוודות. פרידה מהתודעה, ואז שוקל לראות את התודעה במוח ...
התמדה, ויתור.
[695] ראה את כל הנזירים, הנזירים שהם חדשים, המוסמכים, המוסמכים, לא מזמן, הגיעו זה עתה לדהרמה
.
משמעת זו, שהיא צריכה לתת לקונפדרציה, צריכה להיות ממוקמת, כדי להתקיים, בטיפוח התודעה, 4
אלה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
נירוונה בובנשוואר
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#พระกายพระผู้มีพระภาคแก่แล้ว סנילי פסקה 5,

נוסחה
סנילית.
[962] כבר כיביתי זאת:
נקודה. הכומר נכח בטירתה של גברת ויג'יי מיכר, אמא. ב
באותו זמן, הכס הקדוש עזב את המקדש בערב
, וישב בשמש בשמש הזורחת
מכיוון פראג'ים. אנון הלך לנוכחות המסדר, והציע את עצמו למסדר. כשהוא לוחץ ומעסה את גופו
של הנדיב בכפות ידיו, הוא אמר
, [963] הו אדון, שהוא משגשג, מופלא, מעולם לא היה שם. הפעם, לורד קוויוואן'ס
הקדוש ברוך הוא קדוש כמו קודם. הגוף היה מקומט בספירלה, והגוף היה מקושט.
קדימה, והשתנות אורגנית, כלומר רפואת עיניים, סוטה. גאנה שיבהה
[964] הקדוש אמר, דוגרנון.
זהו. הדהרמה הסנילית נמצאת באופן בלתי נמנע ב
צעירות, דהרמה, אין מחלה, למוות יש בחיים, ואין עור.
טהור כמו קודם, הגוף היה מקומט בספירלה, הגוף היה דחוק קדימה,
והגוף היה שרוע קדימה. עיקום אורגני הוא אופתלמולוגיה סוטה. [965] מופיע גיא שיווה של הנביא.
עכשיו, כשהפתגם הזה נגמר, אז זה נגמר.
הכישוף המשיך
: לך, לזקנים המתועבים. לך, הזקנה שעושה את העור שלך.
לרמוס. זו תמונה מהנה, היא הולכת להיות ישנה. גם אם אדם צריך לחיות, הוא יכול לחיות
מאה שנה (אי אפשר לחסוך ממנו את המוות). לכל בעלי החיים יש מספר מתים.
דף המוות לא משמיט שום דבר, הכל נגמר
. סוף פורמולה 1
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
#ผู้เห็นอริยะสัจสี่ดีแล้ว, אני לא מתכוון להשביע את הרטוריקה של אף אחד, בוא נגיד שזה משהו אחר

. מתכוני הוותיקן
מי יודע בדיוק מה זה.
[1724] התבונן בכל הנזירים, אחד הנזירים, מודע בבירור, לאמיתו של דבר, שזהו סבל וכו', שכל
אנטיפתיה של ח'אנירוט קמיני, אפילו סומנאת או ברהמין שיש לו צורך ברטוריקה, שזקוק לרטוריקה, שאינו
נגוע בריבון, במושיע חפשו את המילה, בואו מכיוון המחילה. את הכיוון. . . תקסין,
עם המשאלה שהשיח של הנזיר יוסר. הנזירים מבועתים או מזועזעים מהסומנאת או הברהמין ההוא.
מאוחדים, פסוק זה אינו עמדה שיש לה, הוא כמו מונולית.16 מרפקים, למונולית הזה יש שורשים עמוקים.
למטה, 8 מרפקים, 8 מרפקים מעל, אם כי רוח גשומה חזקה נושבת לכיוון הקמפור. את הכיוון. . .
בגלל השורשים העמוקים
, בגלל המונולית שהוא קבר כל כך טוב, אני, כל נזיר, אדע, לאמיתו של דבר, שזה סבל וכו'.
זה הכל חאנירוט קאמיני פאטה, אפילו סומנה או ברהמינים שרוצים רטוריקה. מחפש הדיבור צריך לבוא מכיוון
הבוראפה. את הכיוון. . . תאקסין, עם המשאלה שרפואת העיניים של הנזיר מבועתת או מזועזעת מהסומנה או הברהמין ההיא על ידי הסהאדהאר. זה לא זה.
עמדות שיהיו לכן, כי אני רואה את האריסטוקרטיה 4. אני אותו דבר, כל אריסטוקרטיה
, כל אמת, כל אריאסאג' וכו', כל מושיע, כל מושיע, כל מושיע, כל חכם, כל ריבון
אז זהו. היא הייתה צריכה לעשות את ההתמדה שלה כדי לדעת, לאמיתו של דבר, שזה סבל וכו'.
זה הכל אנטיפתיה של נירות' קמיני.
סוף פורמולה 10
סוף Spapan צבע פסקה 4
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.


#บุคคลแสดงอสัสธรรมว่าเป็นธรรม [131] ראה את כל הנזירים, הנזירים שמראים את העוולות, הדהרמה, הנזירים
, אלה שנקראים מתרגלים למען לא להיות מועילים.

[132] תסתכל על כל הנזירים, הנזירים שמראים את הדהרמה
, את הלא צודק וכו', שמראים מה זה לא משמעת, את המשמעת הזאת וכו', שמראים את המשמעת הזאת וכו', שמראה משמעת
,
שזה לא משמעת, וכו' שמוצג
. הפתגמים הם לא פתגמים, הם לא פתגמים וכו' שמראים את הפתגמים, וכו' שמראים את הפתגמים
, וכו' שמראים את הקארמה שת'רוודה
צברה וכו', שמראה את הקארמה שת'רבדה לא הזמינה, וכו' שמראה את הקארמה שת'רוודה לא הזמינה, וכו' שמראה את הקארמה שת'ראוודה לא הזמינה, וכו' שמראה את הדברים שת'רוודה לא הזמינה, וכו' שמראים
את הדברים שת'רוודה

לא הזמינה. נאמר שהתקוט מצווה, וכו', זה מראה את מה שהבודהה ציווה
, שהתקוט לא מצווה. הנזירים האלה נקראים פרגמטיסטים, אז זה לא זה.
היתרונות


[133] ראה את כל הנזירים, אותם נזירים שמראים מעשים פסולים,
אותם נזירים שנקראים כמתרגלים למען האושר.
לתועלתם הרבה של האנשים, לאושרם של מלאכים ובני אדם
, כולם סובלים מזכות גדולה, וישמרו על הדהרמה הזו בחוזקה
, [134] ראו את כל הנזירים, הנזירים שמראים
את הדהרמה, הדהרמה וכו'. להראות מה לא ממושמע, זה לא משמעת, וכו' שמראה משמעת, אותה משמעת וכו' שבאה לידי ביטוי
. דברי הת'קוט אינם פתגמים, הם אינם פתגמים
. לא נאמר, וכו', זה מראה את המילים הפתגמיות, ואומר:
לבודהה יש פתגמים וכו', שמראים את הקארמה שת'רתקוט לא צבר, וכו' שמראים את הקארמה שת'רתקוט לא צבר, וכו', שמראה את הקארמה
שת'רתקוט צבר, וכו' שמראה את מה שת'רתקוט
לא ציווה:
לתקוט לא היו מצוות וכו', שהראו את הדברים שהבודהה ציווה:
*מצוות תקוט, אותם נזירים שנקראו כמתרגלים למען האושר, למען אושרם של האנשים, למען טובתם הגדולה יותר, למען אושרם של מלאכים ובני אדם, ולמען טובתם הגדולה יותר של האנשים, למען
אושרם של
מלאכים ובני אדם, ולמען טובתם הגדולה יותר.
שמרו על הדהרמה הזו בחוזקה.
לסיום פסקה 11
[135], ראה את כל הנזירים, הנזירים שהראו את האנאבט, אבות המנזר וכו '.
אומרים, "ענבטי. וכו' שהראו את שוגבאטי כקרוגאבטי וכו'.
זה סילבוס וכו', שמראה עונש רע גס, שבית הסוהר הוא לא רשע, מחוספס וכו', שמראה שהעונש הוא לא רע, מחוספס וכו'
, שמראה את העונש, יש מנוחה.
אין מנוחה וכו' שמראה שלעונש אין מנוחה, וכו'
שמראה שלא ניתן לשחזר את העונש וכו' שמראה שלא ניתן לשחזר את העונש וכו' שמראה שלא ניתן לשחזר את העונש
. אני יכול לעשות את זה בחזרה. נזירים אלה נקראים מתרגלים משום שאינם מועילים, כדי
זה לא מאוד שמח עבור האנשים, אז זה לא מאוד מועיל לאנשים.
על סבלם של מלאכים ובני אדם, הם סובלים חטא, לא זכות.
[136] תסתכל על כל הנזירים, הנזירים
שהראו את אנאבאטי, אנבאטי. נזירים
אלה ידועים כמתרגלים למען הטוב, למען אושרם של האנשים.
לתועלתם הרבה של האנשים, למען אושרם של מלאכים ובני אדם
, הם יסבלו מזכות גדולה, וישמרו על הדהרמה הזו בחוזקה
, [137] ראו את כל הנזירים, הנזירים שהראו את אבות המנזר,
אותם נזירים שנקראו מתרגלים למען הטוב, למען אושרם של האנשים.
למען תועלת רבה לעם, למען אושרם של מלאכים ובני אדם
, הם יסבלו זכות גדולה, וישמרו על הדהרמה הזו בחוזקה
, [138] ראה את כל הנזירים, הנזירים שמראים את הסילבוס כ- lhu-
*kabati, וכו', שמראים את הקרוגבטי וכו', שמראים את הרשעים, את הגסים וכו', שמראים את הרשעים, את הגסים וכו', שמראים את אב המנזר, את הרע וכו' שמראים את הרע וכו' שמוצגים

. העונש שיש לו את השאר, העונש יש את השאר, וכו', שמראה שלעונש
אין חלק. אין מנוחה, וכו', שמראה שניתן לשחזר את העונש וכו' שמוצג
. אני לא יכול לעשות את זה בחזרה, אני לא יכול לעשות את זה בחזרה. נזירים אלה נקראים מתרגלים עבור
למען אושר העם, למען העם, למען העם.
למען אושרם של מלאכים ובני אדם, הם יסבלו מזכות
גדולה, וישמרו על הדהרמה הזו בחוזקה.
סוף פסקה 12.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
[569] תסתכלו על הנזירים, בכל עת, המוח היה מדוכא. באותם ימים, זה לא היה בשביל שגשוג.
כי המיינד המדוכא, המיינד
המדוכא, קשה להשלים עם המעלות האלה. זה כמו גבר שרוצה להצית אש קטנה.
אז הוא הניח דשא טרי, קומיקס טרי, עץ טרי, ריסס מים ופזר אבק על האש ההיא.
האם אש קטנה יכולה לעלות?
ממש לא. אלוהים אדירים.
פ. אני אותו דבר, נזיר, בכל עת מדוכא. זה לא היה בשביל אותם ימים לפרוח.
פאסאתי סמפוצ'אנק אינו מדיטציית סמפוצ'אנק מתוחה, לא מתוח לשגשוג.
[570] עבור הנפש המדוכאת, הנפש המדוכאת, קשה להגדיר את המעלות האלה.
באותם ימים היה מתוח לפרוח.
ויג'איאסמפוצ'אנק הוא המתוח לפרוח, המתוח לפרוח, הפסוק הוא המתוח לפרוח.
בגלל הנפש המדוכאת, אותה נפש מדוכאת, כדי להיות מוגדרת בקלות עם המעלות האלה, היא כמו
הגברים רצו להצית את האש הקטנה כדי להתפרץ. אז הוא שם חציר, קומאי יבש. עץ יבש קח פיה
, ואל תפזר אבק על האש הזאת,
האם האיש הזה יכול לעשות אש קטנה כדי לעלות? כן, אלוהים אדירים.
פ. אני אותו דבר, נזיר, בכל עת מדוכא. הימים ההם היו מתוחים לפרוח.
Dhamvijayasampochank הוא מתוח לשגשג Viriyasampochank,
מתוח לשגשוג. [571] שכן הנפש המדוכאת, הנפש המדוכאת, מתמקמת בקלות עם המעלות הללו.
באותם ימים, זה לא היה בשביל שגשוג.
מכיוון שהתודעה מוסחת, קשה להרגיע את התודעה המוסחת עם המעלות האלה

. כמו אדם שרוצה לכבות שריפה גדולה, הוא הכניס חציר, קומאי מיובש. עץ יבש הסר את הפייה, ו
אל תפזרו אבק לתוך האש הגדולה הזו. האם האיש הזה יכול לכבות שריפה גדולה?
ממש לא. אלוהים אדירים.
פ. אני אותו דבר, נזיר, בכל עת שדעתו מוסחת. זה לא היה בשביל אותם ימים לפרוח.
Dhamvijayasampochank אינו מתוח לשגשוג, לא מתוח לשגשוג.
[572] מכיוון שדעתו של המיינד מוסחת, קשה להרגיע את התודעה המוסחת עם המעלות האלה.
באותם ימים היה מתוח לפרוח.
פאסאתי סמפוצ'אנק הוא מדיטציית סמפוצ'אנק מתוחה לפרוח, סמפוצ'אנק מתוח לפרוח.
כי התודעה המוסחת, אותה תודעה מוסחת, כדי להיות רגועה בקלות על ידי המעלות האלה, היא כמו
כמו אדם שרוצה לכבות מדורה גדולה, הוא שם דשא טרי, קומיקס טרי, עץ טרי, מרסס מים ומפזר אבק
. לתוך האש הגדולה ההיא, האם האיש הזה יוכל לכבות את המדורה הגדולה הזאת?
כן, אלוהים אדירים.
פ. אני אותו דבר, נזיר, בכל עת שדעתו מוסחת. זה היה מתוח לשגשג
את הסמפושיאנק, מתוח לפרוח את מדיטציית סמפוצ'אנק, מתוח לפרוח את הרגליים.
מכיוון שהתודעה המוסחת, התודעה המוסחת, הרוגע הקל עם הדהרמות האלה, רואים את הנזירים, אנו אומרים
, שימושיים בכל המקומות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
תוך כדי מדיטציה אנאפאנסטי ידע את נשימתו. אם יש חשש, ביקורת, מחשבות, דעו שזה עבר. ברגע שהמחשבה חלפה, בואו נדע איפה לנשום. כשהרעיון הגיע שוב. זה עבר שוב, אתה יודע, בנשימה.
תוך כדי מדיטציה אנאפאנסטי ידע את נשימתו.
אם יש חשש, ביקורת, מחשבות,
דעו שזה עבר. ברגע שהמחשבה חלפה, בואו נדע איפה לנשום.
כשהרעיון הגיע שוב. זה עבר שוב, אתה יודע, בנשימה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בעלי חיים עושים קארמה 3 (אקרובטיקה, נדיבות, מצפון). לטייל במקומות שונים
צריך לדון בזה בצורה כזאת.
צריך להתייחס לזה בצורה כזאת.
זה להיות מטופל עם הריח בצורה כזאת.
צריך להתייחס לזה כדי לטעום בצורה כזאת.
זה להתחרות עם חצים בצורה כזאת.
זה להיות שנוי במחלוקת בצורה כזאת.
זה אמור להיות קרב עם ת'מראם בצורה כזאת.

זה כאשר, תוך כדי עימות עם הדמות, זה נגד הצליל, זה נגד הריח, וזה מה שפוגע בעור.
עם מחשבה

, תהיה קצת צדקה, קצת צדקה.
היו כמה עליות ומורדות.

אם בחיים האלה רובם נולדים צדקה, זה רע. כי אם אתה נותן למוח להתרגל לזה, אבל עם צדקה, זה מסוכן לאומה. טבעה של התודעה אוהב לזרום נמוך
, כלומר, אוהב לזרום לצדקה.
צדקה היא תאוות בצע (חמדנות) מניבה. כשהוא מת, הוא נולד פטר.
צדקה היא ההטלה (גותית, שנאה) שנושאת פרי כשהוא מת, והופכת
לחיה לעזאזל. צדקה היא מוהא (חוסר הכרה. מנגינה) נכנעת כשהוא מת
, והופכת לחיה.

בואו נחקור את המוח, אבל רובם נולדים.
אם זו רק תאוות בצע, זה עשוי להראות שאנחנו שם כבר הרבה זמן, ואנחנו פשוט הולכים להיות אנושיים. ההרגל להיות כל כך חמדן, אם כן, תפס.

אז אנחנו צריכים להתרחק מפטראוס.
אם זה פטראוס, זה מאוד מצער.
לדעת את הנדיבות שלך, לדעת איך לוותר באופן קבוע, קצת פחות, על אירועים ואירועים
, זה מנחם. לא ממוקד, קבל.

אם רק גותית
, שנאה, זה עשוי להראות שאנחנו חיית גיהינום שנולדה מתה בתהום לנצח
. ואז אתה יכול להיות בן אדם. ההרגל של הגות נתפס אפוא בחאן.

אז אנחנו צריכים להתרחק מחיות הגיהינום.
אם אתה הולך ליפול כאן, זה הרבה זמן בגיהינום. היום והלילה הרדודים ביותר שלו, השווים ל-9 מיליון שנות אדם
, והעונש שהוטל עליו היה כה אכזרי עד שהבודהה אמר לילדה, "מעולם לא ראינו שום הסתייגות אחרת שהיא כל כך כואבת ואכזרית. זה כמו להיות כלוא בגיהינום".

אז אנחנו צריכים לדעת איך להיות מאוד נחמדים לבעלי חיים, לחשוב הרבה חמלה, לסלוח הרבה, להרפות

הרבה. מנגינה, מוסחת, זורמת במחשבות
, עשויה להראות שנולדנו כחיות בגלגולים
רבים ושונים,
ואז הפכנו לבני אדם
. אז יש הרגל לשכוח את התודעה לעתים קרובות

כל כך , כאילו היינו צריכים להתרחק מלהיות חיה
על ידי ויתור על אלכוהול כי משקאות חריפים מגבירים ישירות
את המוהא, ומתרגלים הרבה תשומת לב, כגון תודעת anapans, תודעה, לדעת את הנשימה, לדעת את הנשימה החוצה. לעתים קרובות כל יום

, ולהיות מעוניין ללמוד כיצד לתרגל תשומת לב כפי שניתנה על ידי הבודהה, "כלומר, תרגול תשומת לב 4"
, הבסיס של התודעה, הבסיס הפיזי, הבסיס הוודי, הבסיס
המנטלי, בסיס הדהרמה
, הבה נסתכל על זה מההווה. אם אתה רואה בסיס מסוים בבירור
, תסתכל עליו בעיקר.

כאשר האומה
הזו מתפללת, היא נמצאת בחיי היומיום , והאומה החדשה בהירה

, וזה הולך להגדיל את האופי שלנו בעתיד.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מה יצא,
מה קורה במקום
.

זה כאילו שאנחנו עומדים על גשר
עילי ומסתכלים על מכונית חולפת על פנינו,
מכונית אדומה חולפת על פנינו.
מכונית אדומה חולפת על פני... מכונית לבנה חולפת
על פני... מכונית

לבנה חולפת על פני



. רגשות שמחים הגיעו.
מצב הרוח השמח נעלם.
הרגשות הגיעו.
רגשות הסבל נעלמו, מה כבה, מה שכבר כבה, מה
שקרה במקום, מה שכבר קרה, מה כבה, מה שכבר
כבה, מה שכבר כבה, מה



שקרה במקום

, הוא שרגשות מאושרים כבר

התעוררו, #สิ่งที่เกิดขึ้น ואז כבו

,

זה לא אנחנו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנחנו לא רוצים להיות הטיפוס (אפולוגטיקה) כלומר, כבר מצאנו את הדת של הבודהה,
אבל לא מצאנו את הדאליש

.

שמישהו עדיין אוהב להשתמש בסמים ארוטיים. חוכמה בדהרמה מתקדמת לא תיוולד כלל. במיוחד שלב המדיטציה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
חודש בצמיחה התת-קרקעית (חלק 1) פרמונגקול קיטיטהדה (אמורן חמג'יטו)

מקדש יער ויווק (דהרמשאן) אובון ראצ'אטאני

כשהייתי מורה, הייתי מורה. לקחתי הפסקה מהוראה, כמה ימים וערבים חשבתי על הנזירים שהוא היה ביער. היה חשד ש"הקארמה... במה אתה טוב, למרות שאתה כמעט ולא לומד מישוש? הוא התגורר ביער ועדיין היו לו מספר רב של קרובי משפחה. הוא המשיך בתום לב. מה קורה איתך?"
חשד זה מתעורר לעתים קרובות ואז חוזר על עצמו. שנים לא הצלחתי לגלות. אולי חשד מסוג זה יינתן למספר בני אדם אחרים שטרם נחשפו. האם אתה, הקורא, הצלחת למצוא את התשובה הנכונה? נראה היה שיש שחקן דהרמה, אבל הוא גם אמר ביתר שאת,
"איזה טוב יש? ישבתי בעיניים עצומות ביער. לא למדתי דהרמה, לא ידעתי כלום. תראה, אבל אני עדיין קורא את זה כל יום ואני שוכח את זה". אני לא מסכים עם האמירה שלך שזה עלבון לסכנה, זה פזיז לפרקטיקות הדהרמה של התלמידים. חשבתי, "איזה אוכל עוד לא טעמנו? אנו נדחה מזון רע, לא שימושי כמו האוכל שאנו אוכלים באופן קבוע. זה לא ראוי...",
הוא נזכר לפעמים, נזכר בבקשה, שאמר לפני הכומר, לפני שהוא נתן לו את הסופרג'יסטיות, מה שמספיק, "אתה ביקשת את זה. אנא הסמיכו אותי. כדי שאוכל להתנער מכל סבל, ולהודיע לעצמי...", אמרתי לעצמי, "איי, הנה..., איך אני יכול לקחת את זה במשך שנים, אני לא אשקר לעצמי, אשקר לעצמי, אשקר לבודהה?",
כך, לנוכח הבצורת, בשנת 1967, יצאתי לטיול לאימוני מדיטציית ויפאסנה בוואט פאריניוק ובוואט מאהאתאט, בנגקוק, בהרגשה שטופלתי על ידי מורה, בראשותו של הוד מעלתו המלכותי ת'פ סיטמוני, לאחר שקיבלתי ממנו חמלה טובה והתכוונתי שתהיה לנו מנוחה נפשית בשעות הפנאי שלנו מהוראה. אבל יש עוד מקום שבו התכוונו להיכנס וללמוד לחוויות, זהו.
וואט נונג פה פונג, מחוז ווארין צ'מראפ, מחוז אובון ראצ'אטאני, שנמצא לא רחוק משם. שימו לב שמדובר במקדש הממוקם ביער. היו לו הרבה תלמידים. אנחנו צריכים להיכנס ולנסות את זה.
ב-25 במרץ 1968 יצאתי לנונג פה פונג. למעשה, לא התכוונתי להיות שם עדיין, כמובן, רק כדי לנסות את זה כי עדיין לא הייתי בטוח. האם זה יהיה טעים לפה שלנו? עוד לא טעמנו את זה.
עם ההגעה לדלת הכניסה של המקדש, השעה הייתה בערך 17:00. כשנכנסתי לשטח המקדש, מצאתי שלט גדול שעליו נכתב: דן מכבד. בודהיסטים מכל המינים, מכל המעמדות, כדי להירפא. צמצום מאנה לאתי ישנם מספר מנהגים, מ-1 עד 9, שאתם שביקרו במקדש נונג פה פונג כנראה קראתם. הוא לא לקח את הכסף. זה לא נשמר כמו שלה. חיברנו בטטה, אז החלטנו, "זה לא אידיאלי, כי אנחנו משתמשים בזה כל יום, ולערבב את זה איתך לא נראה נכון, ועדיף לשמור את זה בכיס שלך".
אז אמרתי לטירון שסחב את התיק להוריד אותו, להניח את התיק ואז הוצאתי ארבע או חמש מעטפות מהתיק, פתחתי את המפתחות, פתחתי את התיק ותחבתי אותו לתחתית התיק. נעל את המפתח ונכנס למקדש, מקבל מוזר, מופתע. אתה יכול לראות בתוך המקדש, חצר המקדש נקייה, יש הרבה צל ביער. זה מגניב. התחושה אומרת, זה כאילו נכנסנו לתחום אחר, שמעולם לא חווינו לפני כן. כמה נזירים מתחילים נראו עושים רוטינות עם סופרג'יסטיות, לא שומעים זה את זה מדברים. כל צורת בד, צבע, צבע ג'קפרוט, נראה כל כך
טבעי. נכנסתי לבית הכנסת והטירון הניח את התיק שלו על המיטה בצד ימין.הנשיא, שהביט בפניו של הנשיא, אמר: "אני אקנטוקה שהגיעה למקום הזה בפעם הראשונה. בוא נראה קצת יראת כבוד למטריה הבודהיסטית", נכנס נזיר לביתן, אז שאלתי אותו, "מאסטר?" הוא ענה, "בדיוק חזרת מהנימן שבחוץ, נימנט לפגוש אותך בקלויסטר", אז יצאתי מהביתן, הלכתי בין העצים, היער, וראיתי 5-6 תרנגולות בר מתרוצצות לאכול, כשראו אותי חולף על פני, כולן התכוננו לעוף משם, חשבתי, "אתה לא יליד. תראה, זה שונה ממה שראיתי, אבל זה לא מסוכן".
התבוננתי בו נודד עם מחשבותיי בראשי, "יאללה, אתה עוף בר, צבע הבד שלי שונה ממה שראית, אבל אני ידידותי, זה לא שפיר לך", כי בפעם הראשונה שראיתי עוף בר, יש הרבה מזה. זה על הטבע, לחיות באופן עצמאי. אין קשר, בהסתמך על צמרות העצים כמגורי שינה.
כשנכנסתי מתחת לתא של אבא שלי. כשראה אותו יושב בזרועותיו, שאל: "מי...מאיפה באת?". אתה לא זוכר, כי פגשתי אותו פעם, לפני שנים. אז השתחוותי לו, "אה...,
מה הסידור שלך?"
הוא שאל
: "אני מתכוון לבוא ולהיות תלמיד. תבינו את זה".
השתחוויתי, "בוא ותישאר איתי...,
אבל אין לך רוח מחדדת פנימה."
הוא אמר לאט, נשמע מגניב.
הקשבתי לדבריו. אפילו נרתעתי, הרגשתי נורא, כי ידעתי שאני לוקח משהו לא בסדר, אבל גיחכתי עליו, "אם אני טועה, אני טועה, אני טועה".
מה הבאת?" "יש ספוג, תפנית וקצת שושן",
הוא שאל
, "לא לקחת ממזר?" "אה, למה את, מהא, לימדו אותי", שאלתי עם מבט על הפנים
, "אני לא יודעת את
כללי הדרך,
בבקשה", עניתי.
אביו המשיך: "בטרה היה המשרת הראשון שהוצג והוענק לו על ידי המשנה למלך. לשימוש במקום מזוודות במהלך נסיעות (טיולים רגליים). השתמש בו כמיכל מזון כאשר אני השתמש בו כמיכל כדי להוציא לי מים. מים משמשים בטיולים".
הרגעתי את עצמי להקשיב לו מדבר, אבל חשבתי בלבי, "אתה צודק, לקארמה בלבד, אבל לנזירים, שייקחו אותה, זה מוטה, זה מוטה. לא נוח. אבל כאן הפכנו למשרתים הראשונים, שכבר נתנו לו, והתלהבו מ"
האם אי פעם הייתי במחבט..."

"האם אי פעם הייתי לבד?"

"עכשיו. למדתי המון, לימדתי הרבה. בואו נלך קודם אחרי הבודהה". "היינו לומדים דהרמה על נייר, מכירים את הדהרמה על הנייר. קח את מבחן הידע על נייר ואתה מאשר את הידע עם הנייר. מה שעברנו בעבר. כשנבוא לתרגל, נדע בעצמנו שהדהרמה נולדה מהבטחות (ללמוד, לזכור) והדהרמה שמגיעה מהתפילה. זה מאוד שונה, זה רזולוציות שונות...
זה כמו שלאדם אחד יש כמה סוסים, לשני יש סוס אחד. אדם עם סוס אחד הוא גם טוב יותר ממישהו עם כמה סוסים, כי אחד בסדר, אחד לא עובד. זה על אנשים שבאים להתאמן, הם יודעים את זה בעצמם, זה לא לספר אחד לשני".
הקשבתי בתשומת לב לאביו שנשא את דרשתו בהערכה. זה נאום שמעולם לא שמענו לפני כן. מלווה את קולך. הקשיבו היטב למילים. לאט, ברכות, בעגמומיות, נשפך
מלב נדיב. לאחר מכן הוא פנה להזמין את הטירונים, והם הלכו להביא את התיקים שלהם בביתן. בעוד לואנג אבא התאמן עוד כמה טריוויה, הטירון נשא במהרה את התיק שלו והתקרב לשאנקותי, ואז הופיע משהו לא צפוי. הסתכלתי על התיק, ראיתי את הרוכסנים מרוסקים לגמרי, הלב שלי מהבהב...
מפתיע, מדהים.אני מצטער, אני מצטער," החלקתי את מנעול המפתח. לפני שהוא עבר לשטח המקדש, איך הוא פרץ? גם אם המפתח עדיין נעול, או אם הוא שבור מאז שאבא שלי אמר, "אין לך רוח מחדדת ב...", זה אפשרי, אבל זה נעלם, א..., אנחנו הולכים לנסות אותך טוב.
התחלתי לרעוד בלבי והתחלתי לכבד יותר את אבי. אני מתבייש, אני לא מעז להסתכל על הפנים שלך, כי אני מבין שאתה יודע, לקחנו דברים לא בסדר. הוא השאיר רגע של דיבור. נראה שאבי הבין שבתוך התודעה שלי יש כאוטית, מבולבלת, מבוהלת, מזועזעת, ואז הוא המשיך, "בהיותנו כאן אנחנו עם הטבע, אין בו הרבה נחמה. כשהם מתאחדים, אל תסחבו את השורות, תסחבו את הכתובים פנימה. השאירו אותו מחוץ למקדש. כי אם זה כתפיים כבדות ואתה לא יכול להרים משהו חדש שוב, תצטרך לצפות בו הרבה זמן, ולא תראה אותו".
לאחר שנתת מספיק תובנות. אז הוא הורה לי להישאר בחדרון החדש שנבנה, ממערב מהתא שלו לשלישי, כשעליתי לתא, התפשטתי במהירות, התכופפתי לבדוק את המפתחות בבטטה ופתחתי אותם, רוכסן אותם פנימה, וזה היה טוב כמו שזה היה, זה היה מפתיע כמו זה, ואבא שלי, פחות משעה אחר כך, הוכה על ידו. אתה, הקורא, אולי מתנגד לעובדה שהסייב הישן שבור, כך הוא. תן לי לאשר שזה חדש. כי הוא נקנה רק בפחות מחודש.
כשהגעתי לוואט נונג פה פונג, התחלתי לצבור ידע והבנה חדשים. משתי ארוחות ביום עד יום. כי לפני שבאתי לחיות, חשבתי שלא נוכל כי הגוף שלנו חלש.
אביו היה חביב עלי במיוחד במובנים רבים, כמו המחבט הזקן שלו. הוא השתמש בו במשך עשר שנים. כשהייתי בארון, כשהייתי בפנים, הוא הורה לי להשתמש בו, והוא הורה לי להיות חסיד קבוע שלו, וזה היה אקנטוקה הקטן שיורשה לעשות זאת.
בערב, לאחר סיום התפילה, התלמידים שהאזינו לדרשות התגלגלו אליו בקלויסטר, שם ישב אביו וחיכה, כמעט כל יום. אז הקשבנו לדהרמה שמחוץ לדוכן על פי רוב, והרגשנו שזה מועיל לתרגל את הדהרמה, תוך ביטול החשדות שעולים מבלי שנצטרך ללמוד את הדהרמה. הוא אמר, זה הולך ישר לסיפור שלנו.
כשאתם הולכים מאחוריכם, אתם מקשיבים גם לדהרמה, זהו מוטו שמקדם תרגול דהרמה טוב. כאשר אתה איתך במשך כמה ימים, להיכנס, בבקשה, כמו, בבקשה. בהקשבה ובפועל, יש עוד. חלק מהדברים שלמדנו לא מבינים. אפילו חלק מהדיסציפלינות שהיו סקפטיות הובנו טוב יותר
, ונפלו למלכודת
. כשמצאתי את המילה נפלה למלכודת. חלקכם עשויים להיות המומים מכך שבוואט פה פונג יש מלכודת שנחפרה כדי ללכוד אנשים לתוכה, או שהמלכודת לא אומרת שהיא מלכודת קרקעית, אלא שהיא מלכודת
אווירית (מילולית).
בוקר אחד. כשהלכתי אחרי אבי אל הבישופות. כשמגיעים לפנייה שמאלה. אבא שלי הלך לאט, מחכה שאגיע אליו. כשהתרחקתי הייתי המומה. הוא הביט באחד הבתים שניזוקו, ישנים ואנחים. זה בית של נגר, שנשכר לשתול בית. טיפלתי בו ופתאום שמעתי אותו אומר: "א..., הבית של הנגר הזקן הזה הרוס".
אז הוספתי, "כנגר מיומן, מישהו שמגיע להעסיק לעתים קרובות, אין לי זמן לעשות את זה".
אבא שלי הסתובב והסתכל עלי ואמר, "טוב, זה אותו דבר, אבל תלמד אותו".
בואו נכניס את זה? שמעתי אותו מדבר עם שיהוק, מרגיש קורע לב. אני לא חושב שמלמדים אותך סוג כזה של דהרמה ניידת, אבל זה טוב לקבל כמה תובנות שמהן אתה נזכר. שקט.למעלה לרגע. כשהוא הולך מאחוריו, לבו נזכר בדבר, הכלול בספר הספר:
שני נזירים כחברים. הוסמך בעת ובעונה אחת, מתוך כוונה להסמיך את החיים בדת, ללמוד את הפסוקים השונים שהכוהנים ידעו לעשות בדרך הנכונה, ובתפקיד המשנה למלך, עד שיהיה מספיק זמן למשול בעצמם.
אפשר לחשוב שקשה להם להגיע לגיל העמידה וללמוד תיאולוגיה. לכן, למדנו את הנוהג עד שהוא מובן. הבודהה משתטח על טולה ויוצא ליער כדי לתרגל דהרמה.
הדמות השנייה חשבה שהוא מסוגל ללמוד את הדהרמה, אז הוא התרכז בלימוד ושינון הסוטרות עד סוף הטריפיטקה, והוא אמר לדהרמה ללמד את הדהרמה במקומות שונים עד שיהיו מאות תלמידים. כתוצר לוואי, הוא היה מרוצה, מרוצה וגאה במסירותו ובתלמידיו. כשאתה חושב על המילים והחנופה שהם מקבלים, זה מרגיע אותך, זה מספיק למה שהם קיבלו. עם הכניסה להסמכת הנזירים.
באשר לנזירים שנכנסים ליער, הם מתפללים, הולכים, עושים מדיטציה, שוקלים את הדהרמה, וקשה לראות שהיא ארעית. לא בכוחם. אין ממצא. נולד ואז נכבה. במקרים מסוימים היו לי 32 תסמינים מקצה הבוהן ומעלה, מקצה השיער ועד קצה הבוהן. הוא נבדל לחלקים הנעים בין שיער, שיער, ציפורניים, שיניים, עור, לקליפת המוח של הגולגולת, כדי להיראות כשייך לבלתי סביר, שאינו סביר, שקיים בגופם ובגופם של אחרים. כשהוא עדיין מסתובב, עדיין שווה לצפות בו, וכשהוא נופל, הוא לא משביע רצון, גם אם הוא גבשושי, יש הפסקת חשמל רגילה. זה לא בר קיימא.
ימים ולילות חלפו. הוא התמיד בהתמדה, הסתמך על הדהרמה כמיקום, דבק בעקרונות המדיטציה, החוכמה ונתיב ההליכה עד שדבקותו דעכה לחלוטין. המוח השתחרר לחלוטין מאסווה. עד שהפך מבן תמותה לאדם. לפיכך, תלמידיו של הבודהה גדלו על ידי דמות אחת נוספת, הוא באופן של גוף, דיבור, תודעה, מנוחה, מנוחה, לשתות את הטעם של אושר vimutti ביער במשך זמן רב לשלום כי הוא מושגת.
היו נזירים רבים, ופעמים רבות, בודהות טולה פנו לכיוון היער, שם נכחו נזירי החינאספטרה. התנהגו בדרשות, היו פזיזים, היו סבלניים, היו חרוצים, לא התייאשו. הוא לוקח את התרגולים שהמאסטר מבצע כמדריך. עקבו אחר רגלי הארהאט. עד מהרה הם הפכו נאורים באמת, והפכו לכל-יכולים
. כאשר אותם תלמידים, שהיו בסוף תקופת כהונתם כפי שקבעו את שאיפותיהם, השתחוו לת'רה הזקן, שהיה המאסטר, בחזרה לצ'טוואן. ת'רה הציגה את השיטה של כניסה לביתו של הנביא, וכניסה לפולחן של ת'רה,
בת לווייתו של המאסטר, למקרים רבים, הת'רה, שהיא יהירה בכבודה ובכבודה של הרבים. לאם התנפח בהלל, בשבחים, באושר, בין מאות תלמידים, מוחו סופר את הימים אך התנפח, כשכוחה של טיתימנה ניתז כמו בלון שנלחץ באוויר
. כאשר היה נזיר שהגיע מיער מגרה כדי להתפלל ולמד אותו, "אדוני, תן לי לעבוד מתחת לרגלי",
"מי המאסטר שלך?"
ת'רה שאלה בהבעה המומה, "המאסטר,
שהוא בן לווייתו של האנדרדוג..." התלמידים השיבו
, "ובכן, מה אתה לומד מהנזיר הזה? דהרמה פרק ראשון, חלק ראשון, או איזה סוג של פטריארכיה. בשילוש הקדוש".
ת'רה שאלה בתמיהה, והוא חשב, "החברים שלי, שהוסמכו יחד, היו יחד כמה שנים וברחו ליער. זה לא מחקר שבשתיקה כמונו.אפילו לא ידעתי את אחד הלחשים של הדהרמה, היו תלמידים רבים. יאללה, מתי אתה הולך לרדוף אחריך..."
הבנתך את הזקן המלומד. בזמנו של הבודהה, עדיין היה רק זה. אמר ג'יין. בעידן המודרני, זה לא צריך לקרות שוב. האם החושך הזה נמצא באור? אתם יודעים, אנא קחו בחשבון את המציאות.
מאוחר יותר. לאחר מכן עזבה ת'רבדה את היער כדי ללכת לראות את הבודהה. כשהגעתי למקדש צ'טוואן. החזיק את הבאטראס ומשרתים אחרים במשרדו של החבר ת'רה, הקריב את הנביא וסגד לת'רה בצ'טוואן. לאחר מכן הוא חזר לכתובתו של האדון. לאחר שעשה את התחייה, Akantukawat היה גמור. ת'רה הילידית, שיושבת באסאנה, היא תמיד אותו הדבר. לצד ת'רה שהגיעה מהיער, הוא חשב, "הגיע הזמן שנשאל את בעיית הדהרמה, כמדד לנוף, כדי לדעת בוודאות מי בולט בקול רם יותר מכל אחד אחר בקרב התלמידים משני הצדדים כיום."
הבודהה גם ידע עם הלב הקדוש,
"הנזיר הזה יהיה תוקפני עם הילד שלי. שהיא מאוד מוסרית, היא תלך לעזאזל".
ברחמים על ת'רה, הוא הצליח לעבור את זה, עד שחבר הלאומים ישב. ובכל זאת, כשת'רה שאלה את הבעיה, הוא שאל.
הוא שאל לראשונה את בעיית הדהרמה, בשלב הראשוני עם תרוודה. כשהוא לא יכול היה לענות. לאחר מכן הוא שאל בצורה של קונפדרציה, או ליתר דיוק, רצף כלפי מעלה. ת'רה לא יכלה לענות על שאלה אחת.
לאחר מכן הבודהה הלך לפניו לשאול את ת'רה, שהגיעה מהיער, והבודהה ענה על הכל, וזה היה נעים, ואז הוא שאל בשלב הסודהפאטים. האדון לא יכול היה לענות. תשאלו את הת'רה, מי עונה.
לאחר מכן נתן הבודהה לכומר...
אז הוא שאל על בני התמותה הגבוהים יותר. האדון כל כך חכם שהוא לא יכול לענות.
ת'רה, שענתה על כל השאלות
. הוא היה מרוצה, אז הוא נתן עוד שלושה כומרים, הכומרים לברהמה, ונאק, חרוד, כס המלוכה, קולות הבודהה, כולם שמחו, והכומרים היו איומים בכל רחבי היקום
. תלמידיו של תהרוודה שמעתי והייתי עד לזה. במקום לוותר על יראת הכבוד שלו אבל לא להבין אותה בצדקה, הוא המשיך לרכל, "מה זה, מה הבודהה הזה עושה, רק המלך הזקן ביער חזר זה עתה. לא למדתי כלום, רק עניתי על 4-5 בעיות, ונתנו לי הפסד גדול. המורים שלנו למדו דהרמה הרבה, שהגיעה לשיאה בטריפיטקה, לימדה דהרמה, התפללה דהרמה במשך זמן רב, והיו להם מאות חסידים. אין מילה אחת שהוא הולך לשבח".
הבודהה הכיר את האג'נדה הנפשית של אותם נזירים. אז הוא הזהיר ברחמים, "הביטו לפני הנזירים. אדוניהם הם כמו שכירי חרב המגדלים בקר עבור אחרים. רק עבור שכר יומי, חלק (Mamaputo)
הילד של אבא שלי (כלומר תראחנאספ)
הוא, כמו בעל הבקר, זכאי לבקר, ולשתות את חלב הבקר כרצונו".
הוא הוסיף. די אם נאמר, "מי שלמד את הבודהה הוא מאוד שימושי, ואז משתמש בו כדי להטיף לאחרים. למרות הפולחן וההתגנבות. כשהוא עדיין פזיז. אל תתנהגו לפי הדיקציה הזאת. הוא לא היה מקבל שלום אמיתי.
אבל לגבי כל אחד, הם לא לומדים הרבה בודהיזם. זה לא נלמד הרבה, אבל אם אתה עוקב אחר הדיקציה הזאת בצורה כל כך מאירת עיניים, זה חלוד בלב שלך: חמדנות, כעס, אשליה. יש שם ראש טוב, ושום אחיזה בשום עולם לא יכולה להשיג שלום אמיתי".
מהוראה זו. הבודהה שואף לעודד בודהיסטים ללמוד דהרמה וליישם אותה בפועל עד שהיא תצא לפועל.הוא נועד רק להתפאר או לקשט את יוקרתו של האדם. שכן סגולה לא תיראה פורייה כפי שהיא צריכה להיות. זה כמו מישהו שמתכונן לנסוע, לומד לכיוונים ממפה ואז צריך לעזוב. הוא מסתמך בעיקר על המפה, לא על ידי למידה לחבק את המפה, או להוציא את המפה מהדרך. היתרונות הם מינימליים.
אגב, מחבר המפה הטופוגרפית ההיא. אף אחד לא יכול להגיד לי את הדרך המדויקת, רק את הקו, אבל הנקודה חשובה מספיק כקו מנחה. אלה שעוזבים מכירים את הדברים בצד הדרך יודעים היטב וזוכרים אותם כי הם רואים את עצמם (פג'אטאנג) מאות פעמים טוב יותר מאשר במפה. להכרת הדהרמה על פי הספר ולהכרת הדהרמה על ידי תפילה יש ערכים שונים כל כך. מסיבה זו הוא השווה את ת'רה 2.
התמונה הזאת, הוא אמר, היא כמו משתלת בקר. תמונה נוספת היא כמו בעל בקר.
זה המילים של אבא לואנג, רק משפט קצר, "אנחנו אותו דבר, זה מה שלימדתי אותו", זה רטט במוחו, גורם לו לחשוב אחורה אל העבר. בימים מסוימים, אפילו הליכה או מדיטציה, או אפילו ביצוע שגרות אחרות. לאחר מכן רץ המוח להתחשב במילים "עובד" ו
"ילד של אבא" שוב ושוב, עד שחשב, "למה אנו מוסמכים, כדי להשתחרר מסבל, או כדי להגביר את הסבל?"
גם הדאגות הבוערות התעוררו. זה קרב מנטלי, תפנית של פעולה, הפסד, סיבוב של ניצחון. רצינו למצוא באר, היא נמצאה. רצינו למצוא בריכת יהלומים. רציתי משהו חדש, אבל לא רציתי לשים את הישן, לולאת המקדש הייתה מודאגת, חישוק יום הירח היה מודאג. אם נעזוב, פחד מנטישת, פחד מקרובי משפחה, יום יתחרט...
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ ได้อัพเดตสถานะของเขา
.😭
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ ได้อัพเดตสถานะของเขา
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
חודש אחד בתת-הצמיחה, 5
, הבודהה קיטיטאדה (אמורן קמג'יטו)
מקדש יער ויווק (דהרמשאן) אובון ראצ'אטאני
a8a8a8a8a8a8a8a8a8a8a8a8a8a
ברגע שהנזירים המתחילים וקרוביהם, יום גרהם, סגדו לאביהם, ועברו לראות את המקום, בכל הנזירות, הגיע הזמן שהם ילכו הביתה. כולכם, לפני שעזבתם, הביטו בי באבל, ואני לא העזתי ליצור קשר עין, כי הרחמים האוהדים אך לא שכחתי את הרחמים של חיי, ולכן התאבלתי בלבי:
זה מזה בלבד. הרחק מהגוף
, עדיין מחפש אותו, כמה מפגשים.
אחד מהשני בגלל המוות
, מהגדול יותר רחוק.
כי קארמה יוצרת.
שלח אותו רחוק יותר. להתראות לכולכם שראיתם
, אי פעם התקיימו יחד בערב שמח. בוקר
בערב, לעזוב כי יש צורך
ליצור צדקה.
לא להתאבל, להתאבל, להתאבל, להגיע רחוק.
לפני סיום ההקלטה, בואו נוסיף עוד קצת כדי לתת לקוראים שלכם כמה תובנות. ברגע שנכנסתי למעגל המתרגלים המושלמים, הצלחתי לעשות זאת. התענית הראשונה התקרבה אליך, וירטואוזית גבוהה. הוא חי חיים פשוטים, זה הביא סוג אחר של נחמה, קלילות ואווריריות, שהוא, שמעולם לא חווה, לעולם לא היה מבין.
לפעמים חושבים שחייו של לואנג פאצ'ה, מגיל צעיר ועד גיל העמידה. הוא המשיך ללמוד דהרמה זרה, ואז תרגל דהרמה, עד שחזר להיות מורה. הוא עבר הרבה דברים. מתעוררות בעיות. לכן אני מחפש פתרון. מה שכבר עברתם טוב, האם אנחנו צריכים להיות מיודעים, כך שזה יכול להיות תכסיס ללמד את עצמנו איך לפתור בעיות, אשר עשוי לעלות בצורה דומה. מדובר בהגדלת הידע, בשלב תרגול הדהרמה
. כמה ימים לאחר השלמת השגרה. לאחר מכן המשיך הערב להשתחוות לאביו בקלויסטר, והקשיב לדהרמה כתיאור מהורהר של התנהלותו. לחסל את החשדות המתעוררים מבלי שנצטרך ללמוד לשאול. הוא אמר, ממש על היעד שלנו. כשיגיע הזמן. החברים שלו חזרו לשירות ואני עדיין לא חזרתי, אז שאלתי אותו, "אני רוצה לדעת, מתי אבא שלי יצא לראשונה לתרגל את הדהרמה? לאן נוסעים ללמוד עם מורים ומהם
המכשולים? התחנן לרחמיו של אביך. בוא נדע..." אבא שלו סיפר לי על זה, זה הרגיש מעניין להקשיב, לחשוב, להיות מאוד חינוכי, ואז הוא השתחווה לשלום בחזרה לחדרון והקליט
אותו. כמה ימים לאחר מכן, כשניגשתי אליו, הוא אמר לי, ואני אסיר תודה על הפעולות שעשית, שכולן הועילו לתלמידים, והיה צריך להכיר בהן. זה היה מספר פעמים שהאזנתי להיסטוריה של תרגולי הדהרמה של אבי והקלטתי אותם כתזכורות.
מאוחר יותר, כשנודע לו שעובד מדינה מבוגר מבנגקוק יביא את קת'ין לוואט נונג פה פונג. אז אמרתי לחברים שלי שהייתי צריך להדפיס את הביוגרפיה של אבי לטובת כל הבודהיסטים, ויש לי קונצנזוס. אז לקחתי צעד אחורה כדי ללמוד ממך. בפעם הראשונה שאבא לואנג אמר, "האם תקליד או לא תראה כלום", השתחוויתי, "לואנג אבא, האנטיכריסט שלואנג אבא עושה כבר שנים רבות, הוא מספיק טוב כדי להיות מורה לכל התלמידים, לדעת את הדרכים ללכת אחריהם היטב, לעודד את אלה שמתרגלים, ולמי שמתרגל, וזה מאוד שימושי. אם האב המלכותי אינו רחום, אפשר זאת. האנטיתזה שבה השתמש לואנג אבא כדי להתגבר בהצלחה על מכשולים תיעלם לאוויר היסודי, אבל אם לואנג אבא יאפשר לה להתפרסם, היא תוסר. נמשים, אני מאמין, יעזרו מאוד לחבריי בני האדם. אחר יהיה מסירות נפש. לאלו מכם שלמדו את הדהרמה, שקלו אותה באופן רציונלי, יבינו את ערך התרגול, וייסעו כפי ששיבח הבודהה, עד שהם יתברכו, שלווים ורגועים, בהתאם לצורך."
כשהאב המלכותי העיף מבט.כשראה שזה מועיל, הוא התיר לפרסם אותו בפעם הראשונה, ובזמן לפעוטות של 1968, כך של"סופאטנוסורן" הייתה הזדמנות להופיע לעיניהם של המתעניינים בדהרמה
.
מאוחר יותר היו נזירים מתחילים. לאורך כל הסיפור, קרובי יום שהכירו את הסיפור פנו לוואט נונג פה פונג כדי להתפלל, להאזין לדהרמה, להירדם ולהתפלל. אני חושב שכיוון שהיה לי בן שנולד מתוך אמונה, שיוסמך בדת, להגיש בקשה להיות נאגה יותר, הרגשתי שהנוהג של נגאס לאורך שניהם התפללו
נגאס (כמרים וכמרים) לא היה מסודר. אז אבא שלי נתן לי התאמה די טובה.
אגב, וואט נונג פה פונג הוא
כבר מזמן מקום מגורים נזירי (1954), למרות היותו מקום של הכשרה פיזית, מילולית ומנטלית לבודהיסטים. זה הביא לשלום בין גברים רבים. עם זאת, זה עדיין מקדש בלתי חוקי. השתחוותי לעצתו של אבי על שביקש רשות לבנות ולהקים מקדש. גם אבי המלוכה ראה לנכון, ולכן נתן לו אותה. התלמידים אספו ראיות, המשיכו לבנות, ביקשו לבנות את המקדש, וקיבלו אישור מהממשלה ב-1970, באותה שנה שבה לואנג דאדי הורה לי לבוא לוואט פה ויווק (דהאמה צ'אן), הסניף השביעי של וואט נונג פה פונג, והשנה שבה באתי לחיות עם הוד מלכותו של לואנג דאדי במשך שנתיים.
למרות שהוא שלח אותי לסניף חדש. אבל אם יש לך סידור להשתמש בו, אתה תמיד מזמין אותו לשרת אותך. בין אם זה זמן בתענית או מחוץ לתענית. גם אני התכוונתי לשרת אותך בתפקידי, כפי שקיבלתי
רחמים רבים מאבי. הרשו לי לסיים את "חודש בתת-צמיחה"
רק עכשיו, גם אם זה קצת יותר מחודש. אתה, הקורא, היית יודע יותר, לא היית טורח...
זה קורה, זה נעלם, זה נעלם, זה הולך להשתנות, זה זורם, זה בעולם, הכל קבוע, זה קבוע, זה הולך לקרות, זה הולך
לקרות, זה הולך לקרות
, זה
טרונג גיחך, מביט בעצמו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך מרץ 27, 2017 4:02:30pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם זה גבר, גבר, או גבר
, שחושב להרוג אותנו, חושב לפגוע בנו, הוא.

אם זו אישה אנושית, או אישה
, שחושבת להרוג אותנו, חושבת לפגוע בנו , חייבת להיקרא "גברת",
כלומר, זה רק אלה שחושבים לפגוע בנו
, אבל לא עושים קארמה

. מר ריי או גברת ריי.
זה נקרא "קארמה",
מאפיין כמו המילה "בוס" פירושו גם בוס.
המילה "קארמה" פירושה קארמה (קארמה פירושה פעולה).
הנה, "קארמה, הוא זה שעושה לנו קארמה
רעה. ב 5 דרך 1 דרך איור 2 דרך
אודיו
3 כיוונים ריח
4
5 נגיעות

, ואז מגיע לחרטה.
หากยาก แผ่น #MP3 ธรรมะหลวงพ่อชา สุภทฺโท วัดหนองป่าพง เสียงจริง 100%
ขนาด 584 MB ขอเชิญดาวน์โหลดไปฟัง ณ ลิงค์นี้
https://drive.google.com/open?id=0B_EL0-13eOqDTGFYZXRZaUpYNUk
อัพเดตเมื่อ มี.ค. 27, 2017 4:51:18pm
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ ได้อัพเดตสถานะของเขา

[482] תסתכל על כל הנזירים, אלה שחושבים על כוח היתרונות, 3 צריך להיות מעודד מאוד
להראות דהרמה לאחרים, 3 הכוחות
המועילים הם: 1. אלה שמראים גם את הדהרמה הנאורה, מאירים את הדהרמה.
2. כוון למאזינים נאורים. גם דהרמה נאורה.
3. מבצעי הדהרמה ואלה שמקשיבים לשני צידי הדהרמה. נאורים, נאורים, נאורים ונאורים, ראו גם נזירים, אלה השוקלים לראות את
3 הכוחות הללו ויש לעודד אותם מאוד להראות דהרמה לאחרים.1
הבעת דהרמה כאן פירושה הבעת 4 האמיתות (S.T.A. 2/43/152-3)
2 הארה. כאן הוא מתייחס להכרת אוצר המילים (Ng.Tig.A. 2/43/152-3)
3 דהרמה של הארה, כאן הוא מתייחס להכרת הדהרמה באלי, כלומר בודהיזם (Ong.Tig.A. 2/43/152-3).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ההחלטה התקבלה הפעם.
זה לא קשור לאף אחד שמציע את זה, אבל בואו נגיע לשם.

אבל רצינו ללכת למקום הזה.

למרות הצעות מאוחרות יותר.

כמה מורים. הזמינו אותנו למקום הפולחן.

כמה מורים הזמינו אותנו לאובון.

כמה מהמורים שלנו יעצו לנו להישאר בצ'ונבורי

. כמה מורים יעצו לנו להישאר ברוי אט

, אמרו כמה מורים.
קח את זה לסאקון נאקון.

ליבנו רוצה לצאת אל היער לבדו. אני לא רוצה שיהיו לי חברים

, אבל למען המשמעת, החינוך לא נשבר.
אז הוא השאיר את היער לבדו

, ונכנס לתוך קבוצה של נזירים ממושמעים.

עבר הרבה זמן מאז שרציתי ללכת, אבל אני חושש, אני לא מעז להגיד לך את הרצון שלי.

זה לא זה, וזה לא שחולף לא חוזר
אלא אם כן הוא מת קודם.

הבוקר, חשבו על אומות העבר, ועל האומות שימשיכו להתקיים.
זה מרגיש מתיש להמשיך בלי סוף

. לא להיוולד מחדש, היריד האוהב ביותר,

#เราคิดพิจารณานะ
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭♠️
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.♠️
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
מעודכן בתאריך מרץ 28, 2017 12:05:33am
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד בצ'ונלצ'אי דואנגקאו.
תייגת את צ'ונלאצ'אי דואנגקאו.
.😭
מעודכן בתאריך אוקטובר 04, 2017 10:32:26pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
להיוולד בן אדם, זו הזדמנות יפה, כי יש תכונות מיוחדות שמגיעות עם זה: תשומת לב, כלומר אומץ, כלומר, מתאים celibacy, במידה מסוימת, כדי ליצור יותר מזה, להיות מושלם.
מכל סיבה שהיא, זה נחשב להזדמנות נהדרת להכיר את נושא הדהרמה, נושא הקארמה.
פרקטיקות של ניצוח ממקורות כמו הטריפיטקה דרשות שלימדו מורים, מורים, מתוך ספרים וכו', וכו',
כבר היו ידועות, שהן נחשבות למעלות, שהן האמצעים להתקדמות מנטלית, שטוהר הוא הדבר היפה והמתגמל ביותר שמצא את אור הדהרמה. מסתובב בחזרה מפיכחון אפל, למאבק על טוהר, קלילות, ניקיון, ללא סטיגמה
, רוב הסיכויים טובים
, זה יפה.
הדברים כולם תורמים, וקרובי משפחה כבר הורשו לגרום 4
,
המורים כבר נכנעו. מבחינת הכשרה להתפתח גבוה יותר,

הכל מוכן. זה אפילו יותר נוח מבעבר, ויש מים. מזונות שונים לאכילת פאנה התומכים בגוף סנסנה, שהיא אנטגוניסטית לסגפנות, עושה שלום. לתרגול של התבוננות פנימית תורמת.
חדר האמבטיה, חדר הירי הכבד, הירי הקל, זה נוח, זה לא חייב להיות הדף

. ספרים, סרטים, לגלות. האופן שבו פרח החושך נסוג
. קצת הכרת תודה מבחוץ, כמה הסחות דעת מגנבים. כמה חיות, כמה נמרים, כמה לא.

הוא מוכן לעשות קארמה עד סוף הסבל. יש כבר משהו שתורם לשגשוג, במיוחד.

תכונה המוצמדת לבני אדם היא מיינדפולנס. אומץ להתנהג בצורה נשגבת, לעשות את השלמות של עצמה, קל יותר מכל יצור אחר

, ולהשאיר רק אותה.
כי מחוץ לזה, השלטים מאובזרים במלואם, לא פגומים.

חלקכם, חלקכם, לא נותנים לכם הרבה הנחיות, או כמה סימנים. זה בטח היה בעייתי ביותר.
אבל הנה אנחנו. יש הרבה סימנים, מהמקום שבו הם עומדים, למקום האחרון הוא היעד.
חוץ מזה, זה לא מספיק. עדיין יש קול לשאול עליו שאלות. יש שני דברים נפלאים, בינתיים, בדרך.

לרדוף את החיות בצד הדרך, לא, לא. הדרך נקייה, אין אזהרה, אין נעליים, יש מכוניות, יש נפט, יש אספקה, יש אור, יש שמש, יש אור ירח, יש פנסים, יש גחליליות, יש נרות, יש אורות, יש מציתים, יש דלק, יש הכל, יש הכל מוכן. זהו, אדוני, אל תשכח שזו הזדמנות כל כך יפה. קשה למצוא, אבל אתה הולך לדרוך על הרגליים, או שאתה הולך לתת למורה שלך לשבת ולהחזיק את הרגליים, להחזיק את הרגליים, להחזיק את הרגליים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הדרך יפה יותר מאחרים, הדרך טובה יותר מאחרים, הדרך קלה יותר מאחרים

.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לראות ולטעום את המשמעות עצמה, ואז ללכת לאיבוד בתוכה, ולהמשיך לעדן את
התודעה, וזה מבולגן, כמו חוט מבולגן.
ליצור משמעות משלך, לאבד את עצמך
משמעות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
נושא:לפעמים אנחנו הולכים לאיבוד ברגשות שלנו.

הנושא *הולך לאיבוד במוחו, עד שהוא כאוטי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בטעם, נותן לבעלים משמעות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כשזה יובטח, זה הולך להיות רע. רע
= זה עצבני, לא אהוב

. כאשר חוזה אמור להיות
סיפור טוב
= זה מבורך, מרוצה.

חותלות היו אדישים
לחדש חוזים טובים ורעים כאחד. לטוב ולרע, ואז לתרגל את זה. זה נשגב יותר. כי הבטחות הן עילה

, #พระอนาคาสะอาดสว่างเหมือนผู้อยู่ในสุทธาวาส๕ בלי חושניות, בלי צב.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ליצור, לקשט, מצווה, משמעות
וקליידוסקופים שהם עצמם קישטו. יצירת משמעות
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
{תגובות חדשות}
1. אין מספיק מחשבות. (טוב, זה לא יהיה נכון, כי בעיטות טוסה הן תשוקת צדקה. אי שביעות רצון מהרעיון מאורגנת במסיבות.
2 שביעות רצון, מחשבות, חושניות חלשה

, 3 אדישות למחשבות, מסווגת כאובקים.

חלק מהמחשבות, האנאקאמי, הן
כולן מלבד מחשבות ארוטיות

, אך לשלוש הנ"
ל, כמו המוח, יש אופי מרוצה. מאנה
, צא.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"תתרגלו, לא זה, זה

רק בישיבה".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
רוצה לדעת כי יום אחד לפני תאריך המוות, מה המצב הגופני כמו?
לואנג פודו אמר אחר הצהריים של ה-16 בינואר 1990 לתלמידים: "אין חלק בגוף שאינו כואב כלל. אם זה היה מישהו אחר, זה היה מזמן".
למחרת היה היום ה -17 של המאה ה -5, והוא מת, בגיל 85 שנים, 8 חודשים, ו 65

שנים
. ברגע שאתה יודע את זה, להיות מוכן להתמודד עם זה עם רמת ריכוז, נכון?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם כל ההנחות מגיעות מחומרי טעם שדוחפים החוצה מתוך המקור, תחילת הטעם.
אם תחזור למקורות הטעם, מה יקרה?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לנתק את הזרם. הזיות היפותטיות יום אחד אני אודיע לך.... סנגהארה נירות'ו ספיריטנה, נירוטה וכו '.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מה מייצר את הרוח
, מה מייצר את הנשמה, מה מייצר את ההבטחה? מה מייצר קסם
וכו'.

איפה זה יצא?

זה מתפוצץ. כמו נחש מתפתל או איך?
האם הוא יצא מהמערה או איך?

ת: אוטראקהאנד.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מה הלאה? ת: ארהאט הוא מושלם, ואז עם תודעה, הוא מודעות עצמית.

עכשיו, בכל מקום שהוא, תסתכלו על מיינדפולנס, זה התשה, או
חידוש,5, שזה האוכל של אביצ'ה.
כמה חשוך הוא, כמה הוא חלש.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.


[141] הפעם ההיא. הכומר קרא לאדון אנון לקבל פקודות:

אולי הם היו צריכים לחשוב כך: אבא נפטר הנביא. לנביאים שלנו אין את זה, הם לא צריכים לראות את זה ככה. אילו מעלות ודיסציפלינות הראינו? ואז אליהם אותה סגולה ומשמעת, הצ'אקרה תהיה הנביא שלהם, על ידי פטירתי

. ראה אנון, עכשיו. הנזירים גם קראו מילולית זה לזה בכיר, אני על ידי פטירתנו. זה לא צריך להיקרא אחד לשני. אני, הנזיר המבוגר יותר, צריך להיקרא הנזיר הצעיר בשמו או בן זמננו או במילה בכיר, אבל הנזיר הצעיר צריך להיקרא הנזיר הצעיר יותר כפאנטה או אג'אסמה.

דוגראנון, על ידי מותם של הנזירים שלנו, יכול לסגת קצת סיגיל. מאתנו, הרשה לי לתת לי ברהמה, נזיר.

אדון אנון השתחווה ושאל, הו אדון, איך

זה שאתה מבורך? הכומר השיב: "דוגראנון. אני, נזירים, צריך להיות מסוגל לומר מה שהם רוצים, נזירים לא צריכים לומר, לא צריכים לומר.
[142] אין להטיף
לצו זה. הכומר קרא לנזירים לקחת

אותם: תסתכלו על הנזירים, החשדות מוטים על ידי הבודהה. הדהרמה, הנזירים, במוראק, או בפסוקים, יהיו כאלה לנזירים, גם אם דמות אחת, הם שואלים, בואו לא נקבל את החום אחר כך שהנביא כבר לפנינו, ובכל זאת הוא לא יכול לשאול את הכוהן במקום מסוים לפניו. ברגע שהכס הקדוש אמר את זה, הנזירים האלה נשארו דוממים, אפילו בפעם השנייה ... הנזירים, הכמרים, הנזירים, הספקנים

, הבודהות, הדהרמות, הנזירים, הנזירים או הפסוקים, יינתנו לנזירים אפילו בתמונה. בואו לא נתחמם אחר כך, הנביא רק לפנינו, ואנחנו לא יכולים לשאול את הנביא במקום מסוים לפנינו. אפילו בפעם השלישית, אותם נזירים, לקחו את הדממה.

הרצף הזה. הנזירים אמרו לנזירים, תסתכלו על
הנזירים, אולי הם לא שואלים, אפילו בגלל הכבוד שלהם לנביא, אפילו הנזירים שהם בני לוויה, אומרים לנזירים המלווים. ברגע שהכס הקדוש אמר את זה, הנזירים האלה, עובדי האלילים, הסדר הזה. לורד אנון השתחווה לכס הקדוש ואמר, הו אדון, שהוא משגשג, מדהים, מעולם לא היה שם. אני מעריץ, אצל נזירים כאלה, שמוטלים ספקות על הבודהה, על הדהרמה, על הנזירים, על הנזירים, או על התרגולים, אפילו לא על נזיר, אפילו לא על דמות. הכומר אמר, דוקורן אנון, היא אמרה, בגלל ההערצה בפסוק זה, זהה: חשדנות, ספקנות, ספקנות, בודהה, דהרמה, נזירים, בני תמותה, או בפועל, לא לנזירים, אפילו דמות אחת, בנזיר הזה, 500 נזירים, הנזיר הנמוך ביותר,

הסודהבאן. יש שחיתות משותפת, אצולה שתהיה מוארת בעתיד,

ו[143] הסדר הזה. הנזירים אמרו, תסתכלו על הנזירים, עכשיו. אנו מזכירים להם שהסנגהה הידרדרה לרגילה. תן להם להישאר פזיזים, ולהיות מוכנים.
זוהי המילה המילולית של סדר תאקוט

[144]. הוא נכנס לג'נסיס מתוך פתאנמת'יטה, ואז הוא נכנס לאגסאנג'אי, עזב את תותיאג'אן, הוא נכנס לטרטיג'אן, עזב את טרטיג'אן, הוא נכנס לג'אטוטג'אן, עזב את ג'אטוטג'אן, נכנס לאגסנג'איאטנה, סמאג', נכנס לאגסנג'איאטנה, עזב את האגסנג'איאטנה, ואז נכנס לאגאסנג'איאטנה, הוא נכנס לאגאסאנג'יאנה, מתוך האגסנג'איאטנה, ואז נכנס לאגסנג'איאטנה, ואז נכנס לאגאסנג'איאטנה, ואז נכנס לאגאסאנה, ואז נכנס לאגאסנה, ואז נכנס לאקיג'איאטנה, ואז נכנס לאקיג'איאטנה, ואז נכנס לאגסינג'איאטנה, ואז נכנס לאגסינג'איאטנה, ואז נכנס לנאוו הבטיח נה הבטחה יטנה, ואז נכנס לוודנטה נירות'

. לורד אנון שאל את לורד אנוראדה, "ברוך הוא.או, השיב לורד אנוראדה, "אנון, שהוא זקן. הכומר, פרי נירוונה, נכנס להבטחה של נירוט הוודי.

הרצף הזה. הכהן כבר נכנס להבטחת נוי, הנירוטסמבאטי, הוא נכנס להבטחה של נוי, לחוזה של יתנה, נכנס להבטחה של ניו, להבטחה של היאטנה, נכנס לאקינג'אניאיאטנה, נכנס לאקינג'אניאיאטנה, ונכנס לרוח של הרוודה ג'איאטנה. עוזבים את ויגנג'איאט ונכנסים לאגסנג'איאטנה. הוא נכנס לצ'טנאן, נכנס לשלישוני, עזב שלישוני, עזב את טרטיג'אן, נכנס לשלישוני, נכנס לשלישוני, נכנס לשלישוני, נכנס לשלישוני, עזב שלישוני, נכנס לצ'טנאן. הכומר עזב את הצ'אטוטן, והוא בסדר (של שיקול זה של הג'אטוטג'אן).

המהדורה המלכותית של הטריפיטקה (בתאילנדית) כרך 10
סוטאנטאפידאק טי.ג'יי מאהאטיר
חובות 123-124 פסוקים 141 - 144
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.


#เมตตาอัปปมัญญาภาวนา מזמור התפשטות החמלה (התפשטות הרחמים ללא קירוב)

הוא מזמור מתפשט חמלה מתקדם, החל ממלאכים, נזירים, יוגים, כמרים וכו '. בני אדם, בני אדם, שדים, רוחות, מעמידי פנים, ויניאנים ובעלי חיים כלולים כולם. כל החבר'ה האלה, כל שלושת העולמות. מכל הכיוונים, מגן עדן לגיהינום, אריסטוקרטיה , אפאניה

, 4

, שגשוג. זוהי משימה שיש לעשות אך ורק משום שהיא ההגינות הקרירה של העולם המשותף, בכל הורי המשפחה. חברים ובעלי חיים מכל הסוגים. כשזה באמת עולה על הדעת, זה אסון נקמני. אז הזהיר הנביא את הנזירים:

מטאי בהיקווה ג'טובימוטיה אזבי מת, בהאבי מת, הפלורליזם מת, יאניק מת, וות'וק מת. אנוטי מת. Prijidha Susmaratthan Ekatsanissa Patikongkha Kotme Ekats Sukhi Supti Sukhi פרבהושנטי, פאפאק, סופינאם, פסטי. מנוסאי פיו הוטי אמנוסנאם פיו הוטי דוואטה רח'נאטי נאש אקקי ווה ויסוואבה סטותווה קמטי טוואט צ'יטי יאי מוקהוואנו ויפאסיטי אסאם מולהו מתוח גרוטי אוטראקהאנד פרהמלוגופקו החות'ים


מתורגם כמו
Dukorn, הנזירים (במשמעת זו), שחרור הקסם (מן הנקמנות והסכנה), עם כוח הרחמים, אשר האדם נצרך על ידי חיבה, גרם לעצמו, ועשה כל כך הרבה. טלפתיה הולכת כמו מלאכה (שמשיגה ללכת למקום הרצוי ), הופכת אותו לאובייקט, לא מפסיקה לעשות את המוח, וצברה אותו, וצברה אותו באופן קבוע (לא בטעות להיכנס לכל 4 העמדות), האדם יכול לקוות ל -11 דברים:
1.לישון טוב.
2. תתעוררו ותרגישו בנוח.
3.No סיוטים
4.אוהבים
5.אוהבים 6.מלאכים אוהבים

6.מלווים מסוכנים
7.מוחות עומדים איתן.
8.עור בהיר
10.אל תמותו בלהט לשכוח את התודעה
. 11.אם נירוונה לא מושגת בעת המוות, היא תלך לעולם

הברהמה , וזה יהיה מגניב, כלומר, לעשות עבודה פיזית טובה, לדבר מילולית טוב, לחשוב טוב נפשית, להיות טוב בכל עת, ולהיות רחום בכל עת, ולהיות חופשי סבל כדלקמן: אם אדם פורח לנצח, יש לו את הכוח ליצור בעלי חיים, להוציא את הצינה ממוחו של אותו אדם נדיב. מסיבה זו, המודט צריך לעשות את זה פשוטו כמשמעו, וזה להיעשות פיזית ונפשית. איפשהו אתה נותן שגשוג למוטבים, אבל כאן זה מה שזה לא יהיה, זה חייב להיעשות קודם. אם זה כבר זריקה, נוח יותר להיכנס למדיטציה מנטלית.

ברהמה, במילים אחרות, נקרא ברהמה בעלת ארבעת הפנים, או החומה הארבע-כיוונית, כמצור על התודעה הסובבת. אם מישהו היה גורם לזה לקרות, למוח הזה לא הייתה סכנה. אם אתה מדבר על סגפנות, אופנות, אז זה טוב מאוד, למשל, לעשות את זה עם חסד. שמור על הקאנונים עם חמלה נפשית, עשה מדיטציה עם חמלה נפשית. כאשר זה נעשה, הוא מקבל צדקה חזקה, חסד זה משול לזרע גשם נקי הנופל מן השמים, ובכל זאת הוא נכנע לאומה. הארבורטום פרח והיה ביתם של כל בני האדם. לכן, עולי רגל צריכים לבחון כל הזמן את דעתם כדי לראות אם אנחנו חומלים או לא, כדי שיוכלו להמשיך לבצע אקרובטיקה, נדיבות ומצפון בדרך הנכונה של אושר. חשוב חמלה זו חשובה מאוד לתודעה. אם המוח אינו נעים, אז טיפול פיזי מילולי קשה אם התודעה מורכבת למעשה מרחמים, אז האומללות אינה פיזית ומילולית, הגוף לא יקבל אותה, הנפש תהיה המקבלת של כל

התוצאות
הרעות, -------------------------------------- #บทสวดแผ่เมตตา, רחמים, התקוממויות, תפילה.

אהאנג אברו הומי (תן לי להיות חופשי)
Upyapashho Homi (תן לי להשתחרר מנקמנות)
(תן לי להשתחרר מסבל.
סוקהי אטאנאנג פאריהאראמי (מי ייתן ואהיה מאושר, אנהל את עצמי מכל סבל).
מאמא מטאפיטו (מי ייתן ואמי ואבי) אג'אריה וויל בן דוד מיטה (רצון, מורה וקינסמן) סברהמג'רינו וויל (כל דהרמדהיאקשה) אברה הונטו (להיות חופשי מזעם) Upyapashja Hontu (להיות חופשי מנקמנות ) Aneeja Hontu (להיות חופשי מסבל)





סוקהי אטאנאנג (שתהיה מאושר, שתברח את עצמך מכל האומללות.)
אימומינג ארמה סאפה יוקינו (מי ייתן ואתה יוגי (מודט) הכל במחוז זה ) אברה הונטו ( להשתחרר מסבל ) Upyapashja Hontu ( להיות חופשי מנקמנות ) אניה הונטו ( להשתחרר ממצוקה פיזית )



סוקהי אטאנאנג Priharantu (מי ייתן ותהיו מאושרים, תגמרו את עצמכם מכל הסכנות)
אימוסמינג. ארמה Sapphe Bhikku (מי ייתן וכל הנזירים שנמצאים במחוז זה) טירון וויל (וטירון) אופאסאקה אופסקאיה וויל (גם אובאסאק וגם אובסיקה) אברה הונטו (להיות חופשי מזעם) Upyapashja Hontu (להיות חופשי מנקמנות ) Aneeja Hontu (להיות חופשי מסבל) Sukhi attanang pariharantu ( מי ייתן ותהיה מאושר, תוציא את עצמך מכל הסכנות ) אמהקאן וויל טופג'איאטאיאגה (מאי טאייקה, שנותן לנו 4 גורמים) אברה הונטו ( להשתחרר מזעם ) אופיאפאשצ'ה הונטו ( להיות חופשי מצדיקות ) אניה הונטו ( להשתחרר מסבל ) סוקהי אטאנאנג פאריהרנטו ( שתהיה מאושר, תברח את עצמך מכל הסכנות ) אמהאגאנג פרוטקטורט דוואטה ( מי ייתן והמלאכים שישמרו עלינו ) אימאסמינג ויהארה (במקדש זה) אימוסמינג אוואסי (בזה אוואס) אימוסמינג אוואסה (במקדש זה) אימוסמינג אוואסה (במקדש זה) אימוסמינג אוואסה (במקדש זה) אימוסמינג אוואסה (במקדש זה) אימוסמינג אוואסה (במקדש זה)













אימוסמינג אוואסה (במקדש זה)
אימוסמינג אראמה (במנזר זה) פרוטקטורט דוואטה (מאי דווה מי ששומר על המקומות האלה) אברה הונטו ( להשתחרר מזעם ) Upyapashja Hontu ( להיות חופשי מנקמנות ) אניה הונטו ( להשתחרר מסבל ) סוקי אטאנאנג פאריהרנתו ( שתהיה מאושר, תברח את עצמך מכל הסכנות ) סאפה סאטה ( מי ייתן וכל בעלי החיים ) סאפה פאנה ( בקש את כל היצורים ) סאפה בהוטה ( מי ייתן וכל הדברים ) סאפה בהוטה ( מי ייתן וכל היצורים ) סאפה בהוטה ( מי ייתן וכל היצורים ) סאפה בהוטה ( מי ייתן וכל היצורים ) סאפה בהוטה ( מאי כל היצורים ) סאפה בהוטה ( מאי הספיר ) ספיר פאנה ( מאי כל היצורים ) סאפה בהוטה ( מי ייתן וכל החיות ) סאפה בהוטה ( מי ייתן וכל היצורים ) סאפה בהוטה ( מאי כל היצורים ) סאפה בהוטה ( מאי כל היצורים ) סאפה בהוטה ( מאי כל היצורים ) סאפה בהוטה ( מאי כל היצורים ) סאפה בהוטה ( מי ייתן וכל היצורים ) סאפה בהוטה ( מי ייתן וכל היצורים ) סאפה בהוטה ( מאי כל היצורים ) סאפה בהוטה ( מי ייתן וכל היצורים ) סאפה בהוטה ( מי ייתן וכל היצורים ) סאפה בהוטה ( מי ייתן וכל היצורים ) סאפה בהוטה ( מאי כל החיות ) סאפה בהוטה ( מי ייתן וכל היצורים ) סאפה בהוטה ( מאי כל החיות ) ספיר בהוטה ( מאי כל היצורים ) ספיר בהה פה פוקאלה ( מאי כל האנשים ) Sapphe Bhuka ( מאי כל האנשים ) Sapphe Bhuta הוא אטאבהאבה פרייאפאנה ( מי ייתן וכל הכהנים ) ספיר איתיו ( מי ייתן וכל הנשים ) סאפה פוריסה ( יהי רצון כל הגברים ) ספה אריה ( מי ייתן וכל האלים ) סאפה מנוסה ( מי ייתן וכל הגברים ) סאפה מנוסה ( מאי כל הגברים ) סאפה מנוסה ( מאי כל הגברים ) סאפה מנוסה ( מאי כל הגברים ) סאפה מנוסה ( מאי כל הגברים ) סאפה מנוסה ( מאי כל הגברים ) סאפ דווה ( מאי כל הגברים ) ספה מנוסה ( מאי כל הגברים ) סאפה מאנוס ( מאי כל הגברים )
















סאפה ויניפטיקה ( מי ייתן וכל בעלי החיים של ויניפטיקה ) אברה יונטו ( תהיה חופשי ) Upyapashcha Hontu ( להיות חופשי מנקמנות)


אנייג'ה הונטו ( להיות חופשי מסבל ) סוקהי אטאנאנג פאריהרנתו ( שתהיה מאושר, תברח את עצמך מכל הסכנות ) כל הרגליים מוג'נטו ( מי ייתן ובעלי החיים יהיו חופשיים מסבל) יאטה לאטה סמפטיטו מא ויקאג' מטו ( אל תיפרד מהאוצרות הנרכשים ) קמאסאקה ( הוא יהיה הבעלים של הקארמה )




פוטימאיה טיסאיה ( בקש את כל בעלי החיים במזרח )
פג'ימאיה אוטראיה ( במערב )
אוטראיה טיסאיה ( באודון ( צפון )
תאקסיניה תאקסין ( דרום ) פוטהימאיה אנוטיסאיה (בדרום-מזרח )

פג'ימאיה אנוטיסיאנה (בצפון-מערב) אוטר אנוטיסיאנה (בצפון-מזרח)

תאקסיניה אנותיסאיה ( בסהרדי ( דרום מערב )
חדימאיה טיסאיה ( בכיוון למטה )
Uparimaya
סאפה סאטה (בקש את כל בעלי החיים) סאפה פאנה (בקש את כל היצורים) סאפה בהוטה (בקש את כל הדברים) סאפה פוקאלה (בקש את כל האנשים) סאפה אטאבהאבה פריאפאנה ( מי ייתן והחיים ) ספיר איתיו (בקש נשים) סאפה פוריסה (בקש גברים) סאפה אריה ( יהי רצון שהלורדים ) סאפה אנריה ( מאי הבלתי נגוע ) סאפה דווה ( בקש את תאווה ) סאפה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) ספה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) סאפה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) סאפה דווה ( בקש את כל הגברים ) סאפה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) סאפה דווה ( בקש את כל הגברים ) סאפה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) סאפה דווה ( בקש את כל הגברים ) ספה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) ספה דווה ( בקש את כל הגברים ) ספה מנוס א (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה דווה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה דווה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה דווה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה ( בקש את כל הגברים ) ספה מנוסה ( בקש הכל גברים ) סאפפה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפפה דווה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפפה מאנוס (בקש את כל הגברים) ספה מאנוס (בקש את כל הגברים) ספה מנוסה (בקש את כל הגברים) סאפה דווה (בקש את כל היצורים)










ויניפטיקה ( מי ייתן וכל חיות הוויניפטיקה ) אברה הונטו (אל תהיו נגועים זה בזה כלל) Upyapashjah Hontu (אל תצטופפו אחד עם השני בכלל) אניג'ה הונטו (אין לי שום מצוקה פיזית) סוקהי אטאנאנג פאריהרנטו ( תהיו מאושרים, תברחו מכל הסכנות ) כל הרגליים מוג'נטו ( מי ייתן והחיות ישתחררו מסבל ) יאטה לאטה סמפטיטו מא ויקאג' מטו (אל תיקח מהאוצרות שנרכשו) קמאסאקה ( הם הבעלים של הקארמה ההיא)







אותאנג יאווה בהאבאקה ( והחיות העולות לבהבאקה)
אתו יאוואיה אביג'יטו ( והחיות למטה לגיהינום אווג'י מהא. )
סמנתה ג'קאבלסו ( בעלי חיים ביקום ) יה סאטה פאת'אביג'רה ( כל בעלי החיים שנולדים על הפתאנמת'יטה ) אופיאפאג'שה ניברה יהיה ( יהיה חופשי מנקמנות ) ניפאטווה (ללא סבל ואפאדהיי)



אות'אנג Yawa Bhavakka יהיה (לבקש בעלי חיים גבוהים יותר עד Bhavakkabhumi)
Atho Yawa Avijjito (ובעלי חיים למטה Aweji Maha גיהינום. )
סמנתה ג'קאבלסו ( בעלי חיים ביקום ) יה סאטה אוטאחג'רה (בקש בעלי חיים שנולדו במים)

Upyapaja nivera Will ( בבקשה אל תצטופף אף אחד אל תהיה גורלי עם אף אחד )
נירוונה יהיה Nupaddwa ( ללא סבל. -
אוטראקהאנד יאווה בהוואקה וויל ( בקש בעלי חיים בעולמות היסוד האחרים שלמעלה הוא Bhavakka bhavakka ) Atho Yawawa Avijito (מאווג'י מהא גיהנום כלפי מעלה) סמנתה ג'אקוואלאסו ( בקש את כל החיות ביקום שמסביב ) יה סאטה פאת'אביג'רה ( כל בעלי החיים שנולדים על הקרקע )



Upyapajja Nivera יהיה (בבקשה אל תעמיסו על אף אחד. אל תהיה גורלי עם אף אחד )
נירוונה יהיה Nupaddwa ( ללא סבל. --------------------------- נ.ב. בזכות המידע
מהאינטרנט

: דהרמה נדיבה המקיימת את העולם

mk007 10/
12/59

הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"מה שעבר, זה לא צריך להיות מלוכד, כי זה באמת משהו שהלך לעולמו.
אפילו להתחייב לקשר ולהבטיח שהוא יחזור להווה הוא בלתי אפשרי.
אלה שעושים את החשיבות סובלים אך ורק על ידי נכזבת מתמדת.
העתיד הנראה לעין הוא משהו שגם הוא לא צריך להיות מעוגן. העבר משאיר אחריו את העבר
. העתיד משאיר אחריו את המתוח שלו.
רק את ההווה ניתן להשיג משום שהוא נמצא בעמדה לעשות זאת. לא כוח עליון".

לואנגפומן פוריטאטו
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אל תנסו. אפילו במשך זמן רב! ! "חרב סומת", האיש שקיבל את המילה, ארבעת המתנקשים האחרים של סנקופ. חרב זו הייתה יכולה להיות הבודהה בזמנו

של בודהה תפנקורן. הבודהיסאטווה שלנו נולדה למשפחת ברהמין. סומט הוא מאסטר של כל המדעים הטבועים בברהמיניזם. כשהוריו עזבו את העולם, עייפים מלהקיף את המתים, הם ויתרו על רכושם למלך כדי להזין את העיר, והסמיכו אותם כחרבות ביער הימפאן. להתמיד במשך 7 ימים, להשיג צ'אן, abhiña, 5 samath, 8 שמח לעשות מדיטציה.

יום אחד עזב סומת' דאבס את השאנסמאבטי, ויצא לאוויר, ראה את אנשי העיירה עוזרים לפנות את הדרך, והפך את האזור למסדרון עצום, אז הוא יצא מהאוויר כדי לשאול, וקיבל את התשובה שהוא הכין דרך לבודהה, מלווה ב-4 נזירי לאק. לדברי תושבי ארתאנה.

כשסומט דאבס שמע את המילה בודהיזם, הייתה שמחה והתרגשות גדולה, ולכן הוא ביקש לקחת חלק בעשייה כלשהי. אנשי העיירה חילקו את החלק הבוצי, שכן הם ראו שהם יכולים להיות חזקים, אבל סומת דאדס רצה להשיג צדקה רבה, ולכן הם פעלו בכוחם, סירבו להשתמש בכוח, ניסו לשאת את האדמה כדי להשיב את הדרך, תוך כדי עבודה אמרו את המילה "פוטו פוטו" בשמחה כל הזמן

, עד לבואו של הנביא. הדרך השייכת לסומת' חרב סאי לא הסתיימה. זה מקום בוצי להיות בו. סומת' דאבס החליטו להשתמש בגופם כדי לשכב על השבילים שמעבר לגשר, ולהתבונן ב-32 התכונות של הבודהה, יחד עם תת-העיצורים (חלקים עדינים יותר). הפיזיונומיה מוקפת בהילה של ברק

. גברים ואלות כאחד התנדנדו, ואחריו רבים. החרב ראתה ורצתה להיות כמו הנביא ההוא. הוא לא רצה להיות ארהאט שיכול להיות בהתגלמות הזו, הוא התפלל לצדקה שהוא השתמש בגופו כדי לעבור עם הבודהה. 400,000 תמונות תן השראה להשיג את הבודהה כאחד הבודהות בעתיד

. הבודהה הגיע. כשעמד ליד ראשה של חרב סומת', הוא ידע שחרב הבודהיסאטווה עושה בישופים, והביע את רצונו. הוא בחן את העתיד ואמר כי חרב זו תגשים את משאלותיו, וכך ניבא:

"מעתה והלאה במשך 4 שנים, חרב סנקופ. חרב סומט זו תהיה אחת מהבודהות, שנקראת בודהה קודום סאמאסאם."

מאז מות המתים, היו אינספור יוקרה. אומה זו הייתה האומה הראשונה שבה הבודהיסאטווה שלנו קיבל את נבואתו של הבודהה, חרב החרב של סומט שמחה יתר על המידה, מכיוון שידוע היטב שכל מילה שהבודהה אמר חייבת לבוא בעקבותיה, המלאכים ובני האדם שמעו את נבואת הבודהה, ושמחו מאוד שאם הם עדיין לא היו משיגים את פירות הנירוונה באומה הזו, הם לא היו מתייאשים, היו ממהרים ליצור יוקרה בכל אומה, והיו הולכים לדהרמה במדינה שבה נולד חרב סומט סמאג' כבודהה

. נערך על ידי

ג'ינטג'ודהא ג'יין סאקו : סוכנות הידיעות TNews
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תן דברים טובים לאחרים. אחרים בהכרח יתנו לנו דברים טובים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנאקאמי, סוף, אוראם, סנגיוש, סנגיוט, סותאוואט, ברהמלוק, או.נ.....
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנשים יפים, נאים, כשהם יודעים מה הסרט מכסה.
אנשים הם מתוך יופי, מתוך נאה, כשהם יודעים. מה הבשר
מסתיר אנשים יפים, נאים, כשהם יודעים במה העצמות מוקפות.

אנשים נואשים לא מושכים. לא יפה.
כשאתם יודעים זאת, חשבו בעצמכם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
נשים הן ארציות, מימיות, בוערות, סוערות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אני חושב שזה בכל מקום.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כשלא מקפידים על זה. מה הרעיון?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תחשבו בשביל עצמכם, תסבלו בשביל עצמכם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ראיתי את התמונה ונולדתי. עלתה השערה היפותטית.

ראה את הרעיון ההיפותטי הראשון, ואז
נוצרת השערת המשמעות השנייה.
כשראה את המחשבה השנייה, הרעיון השלישי יצא. כשראיתי את המחשבה השלישית, יצא הרעיון החמישי.

מנו מגע, צהריים או צהריים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
עייפות היא עניין של חאן.
המוח הזה הוא משהו שאינו רדום כי הוא חשב בטעם יום ולילה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה כבר נערך. ואז עם תאווה, זו תאווה
. זה נצבע. ואז בתאווה, תאוות ויבהה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מי אומר שהרוח לא מסוכנת
, הרוח היא כמו הדוור
שמביא מידע. אם אין מידע, אין טעם היפותטי, אין ויטאקה
, זו הרוח,
היא שייכת לצ'יטאוויצ'ה.
הרוחות היוצאות מחברת צ'יטאוויצ'ה יישאו את התווית של (טהור).
לתלות את אדון הרוח הזה? האדון הזה אינו תמים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אוטהג'ה > מאנה 3
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
5 באוקטובר, 2017
למרות הגורמים, הצורה, הוודית, ההבטחה, הסנגהה, הרוח, הארעיות
, הדיכוי, האנאטה.
הדימוי של הוודות, ההבטחות, הסנגהרות, הרוחות נולדות מדברים ארעיים, ואז דמות הוודות, ההבטחות, הסנגקארים, הרוחות
, הרוחות לא יכולה להשתייך לצהריים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם זה לא תלוי באריה. התמונה שנראית כאן
תהפוך לנירוואנאפום.
אם זה לא היה מגיע לאריה, הצליל
שנראה כאן היה הופך לנירוונה פונטית.
אם זה לא תלוי באריה. הריח שנראה כאן
יהפוך לקנתאניראיפום.
אם זה לא אריה, הטעם
שאתם רואים כאן יהפוך לגזען.
אם זה לא תלוי באריה, החץ שאתה רואה כאן יהפוך לחץ שהוא thapa nirayaphum
וכו '.
תזדרז, אדוני. קח את הגרזן, קח את הסיפוק, את התמונה, את הצליל, את הריח, את הטעם, את החץ, את החץ, את התאפאפ, את הפסולת, את המהירות
.
כי זה יהפוך לאיום בעתיד
. אתה תהרוג את ההבטחה, להרוג
את סיפוק המחשבה, להתענג על הדימוי של צליל, עם קול, עם ריח, עם טעם
, עם חצים, או, אם אתה יכול,
אפילו יותר. אתה הורג, מרוצה. בדהרמה,
מושלכת.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם זה לא תלוי באריה. התמונה שנראית כאן
תהפוך לנירוואנאפום.
אם זה לא היה מגיע לאריה, הצליל
שנראה כאן היה הופך לנירוונה פונטית.
אם זה לא תלוי באריה. הריח שנראה כאן
יהפוך לקנתאניראיפום.
אם זה לא אריה, הטעם
שאתם רואים כאן יהפוך לגזען.
אם זה לא תלוי באריה, החץ שאתה רואה כאן יהפוך לחץ שהוא thapa nirayaphum
וכו '.
תזדרז, אדוני. קח את הגרזן, קח את הסיפוק, את התמונה, את הצליל, את הריח, את הטעם, את החץ, את החץ, את התאפאפ, את הפסולת, את המהירות
.
כי זה יהפוך לאיום בעתיד
. אתה מוחק את ההבטחה, את ההנאה של המחשבה
, את ההנאה עם התמונה, עם הצליל, עם הריח, עם הטעם, עם החץ,
או אם אתה יכול להשתפר עוד יותר. תסיר את הסיפוק. בדהרמה, מושלכת.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אין לזה שום הצדקה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
~ לחשוב על כלום זה רעיון.
לחשוב על מה שיש יש גם רעיון.
אם זו מטרד מחשבה. אל תחזיקו אותו.
לאחר מכן הרעיונות יהפכו לתהליכים. שינוי הוא כבה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כשאתה עושה שלום, אם כל מוסר צץ, אל תתבהר, שים לב לשלום.
כשמגיע הזמן לצאת מהריכוז.
אם אתה רוצה לדעת את זה הפוך. קחו צעד אחורה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"תחשוב על זה. לו בנג התקשה לחזור לשם, אוף.. אה, אם בנאדם, יש אמא.
אג'יט סחף את אלמנט 4 מלבד המוח.
קוסיטה הבהירה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הגוף נקי, אבל הנפש מכוסה בתאוות בצע. עם נדודים גותיים, עם אובססיות מטופשות.

אז אני לא

יכול לגרום לזה לקרות. רק כשאני לומדת להיות מודעת אני יודעת את תנודת הגוף. כפי ששמתי לב, הממזר הזה, כפי שאמר הבודהה, אינו שלנו.

רק אז החלה האשליה הטיפשית להתפוגג. תאוות הנדודים הגותית שככה. האובססיה שככה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
במהלך התענית, 4 בוואט נונג פה פונג, שכן מה שנראה מוזר לעולם לא נראה
, כלומר, במקדש נונג פה פונג, ממה שנגעו בו הוא
כדלקמן: 0.
אם זה לא פותר את זה, אני נזכר.
0 הרבה ספרי דהאמה, 0 אוכל לא פגום, יש הרבה
תפריטים. אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של חטיפים, חלב, וכו '
0 סנאסנות המסודרות בגב, במרחק זה מזה, מי נמצא בו
, 0 בדים, בגדים, זמינים להחזר, 0 תרופות זמינות לריפוי פצעים ומחלות שנחשבים להתרחש כאשר ביער, יש הרבה
0 במקדש ההוא
, יש בודהיסאטוות.
חילקנו את הטבילות, וגם אתם
לקחתם אותן, 0 פסוקים, מדיטציה, 3 עם שחר, צהריים, ערב
, 0 פסוקים, פרוסטרציות. כשנכנסתי לאולם שלי ולפני שיצאתי מהמגדל שלי, בבת אחת
, הייתה נשיאות נזירית. אתם מאוד חומלים, אנחנו מבינים שאתם
יכולים להסתכל על האג'נדה המנטלית של כל אדם, מה זה, איך אתם מתפללים בשלב הזה, ואז אתם מטיפים יחד לזמן מה. פעם אחת, כל אדם עשה צעד אחר.

אם אתה הולך להקליד את כל הפסוקים האחרים, זה הולך לקחת הרבה זמן, אז זה מספיק,

ומה הכי גאה.
{אתה, מציע, אסוברה, מבטיח
, אתה מייעץ, אובקהה
, אתה, מציע, אתה
,


זה רק קעקוע, בחור, אבל חאן.}

זה מה שזה

באמת בעל ערך#ณ כעת אני כבר לא בנונג פה פונג
וחשבתי שאלך לריונג, אבל אני קצת תקוע בסידורים באובון.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בעולם הזה, כל החפצים, המובהקים...
זה מובהק, אבל מנטלית.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בבוקר, תן דהרמה יום #
יום אם אתה רוצה לקבל יתרונות
מרובים. לפני השינה, חשבו על התמונה של הבעלים לובש עטלף בבוקר. חשבו לפני השינה על כל ארוחה
.
דקות פריחה יום, הוא הקשיב.
ואז הוא היה אומר לבנו ללכת לעטלף.
הבן שלו רץ בשבילו, כי בהתחלה הוא לא לבש את זה,
והוא לימד את זה.
למעשה, היא מלמדת את יום לתרגל דהרמה
, לקבל את המיינד כקאנון, לעשות מדיטציה כחוכמה
. אבל עצלן לשמור על הקאנונים, אבל מדיטציה
,
זה סוג של תרגול. ברגע שעשית את זה, אתה שולט בזה. ייתכן שהוא יוכל
להרחיב את חזונו בעתיד. אם המוח פותר את התעוזה.
תורתו של הבודהה כל כך עמוקה, כל כך משוכללת. זה בהנחה שאתה
בוגר, אז אתה יכול להבין.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
או, לא משנה איזו צדקה אתה יכול לעשות, אתה חייב לומר, "תן לזה להיות סיבה למצוקה אמיתית". זה
, או "בואו נהיה הגורם לנירוונה", או "מי ייתן וזו תהיה הסיבה לנירוונה",

כל אחד, אפילו הבודהה עצמו. אם יש לכם צדקה ראויה ואינכם בישופים, בואו נבקש הכרת תודה, כלומר, נבקש צדקה. הארה של כל הדהרמות, אתם לא שונים מבעלי החיים שנמצאים ברחמים, כלומר, ברגע שהכשרון נעשה, הכשרון מניב, ואז נעלם. כמו זוג נשים, יש כל כך הרבה ערך שהן יכולות להשיג דהרמה אך אינן משיגות דהרמה כלל, מכיוון שהבודהה עדיין לא האיר ואמר למורקה

. כלומר, הבודהה אמר לאנון על דוקורן
אנון שהיא ראתה. האם שני הבעלים והנשים הזקנים?
לורד אנון השיב, כשהוא רואה את
אדוני, דוקורן אנון בשנותיו הראשונות, אם הוא היה שני צירים בענייני העולם. הוא הולך להיות הזרע מס' 2 במדינה הזאת
, ואם הוא מוקדם, הוא לא ארצי. במקום הסמכה, גברים יחליפו את ארהאט.
ואם גם אם בגיל צעיר הוא לא יסמיך את הדהרמה, אלא בגיל העמידה יסמיך את הדהרמה, בני האדם ישלימו את אנאקאמי.

ואם אפילו נשים בגיל העמידה אינן מסמרות דהרמה, שתיהן הוסמכו לעשות דהרמה. גברים יחליפו את סקיטקאמי. לגבי הנשים, סודהבן וכו',

אבל עכשיו שתיהן זקנות מאוד. ארגוני הצדקה האלה כבר השתלמו.

"הכשרון יכול להיות מותש, רק אם זה בא לידי ביטוי ונעשה".

הבודהה אמר אז, "הכשרון מביא אושר",
אז
זה יהיה הדבר הנכון לעשות. זה חייב להיעשות בלב טוב, וגם

הבישוף , פעם החזיק דוכן בביתן המקדש של נונג פה פונג. אבל כשאתה באמת מטיף עד חצות, זה עד שהמאהאטיר נותן פעמון, וזה חצות, ולמחרת, יש הרבה משוב, שבחים,
על הדרשה הזאת.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בבקשה, בני דודים, קודם כל שני אלה
, ואחר כך תמשיכו ללכת למורים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
גותון חמדן ארוך זה נחשב נכון, אבל נכון
, חמדן, gothon, ארוך, זה רע, זה רע, זה
חמדן, gothon, זה כמו זרע, אמא, אבא
, ארוך, זה כמו לא להבין את המוח הזמני

, כל

אדם, בואו נאכל משם עם לב טוב
, ואת הבישופים הם יכולים להיות מאושרים, ומי ייתן וכל היצורים גם לתרום לאושר הזה, ומי ייתן וסוף קבוע של סבל

.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה עדיין לא נראה נעשה: לצלם.
כל יום
אני מתעוררת ומרימה את המצלמה שלי, מצלמת את הסרט הזה, מצלמת את הפרצוף הזה, ואז מאחסנת אותו כתמונה של הפנים שלי, אבוי,_000.jpg
למחרת, הוא נלקח שוב, מאוחסן
כשם. תמונות פנים Alaschan_001
זה היה ככה כל הזמן עד זקנה, מוות.
לאחר מכן תן לטכנאי גרפיקת המולטימדיה. צלם את התמונות האלה. זו דרך לספר את הסיפור של הבהילות של הגוף הזה, להאיץ אותו. זה הרבה מהירות וזה מתפשט אחרת.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם תרגול הדהרמה, אז זה הופך את הידע למוזר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה יותר טוב מכלום.
לא להיות אחד עדיף על שיש אחד.
זה יותר טוב מכלום, כלומר.
להיות בן תמותה שמיני זה יותר טוב מלהיות בן תמותה שמיני
זה דבר טוב.
לא להיות אחד עדיף על שיש, כלומר.
לא להחזיק את חמשת
החאנים עדיף על חמשת
החאנים. הדהרמה היא מה שעושה את זה. זה יפה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"אני משתמש במילה" מטורף"... אנשי האו
חיפשו 2 דברים, 1 אושר, 2 אושר
, אבל הו צ'אקרה הדרך להגיע לאושר הזה,
אילי
.
בודסיהוג'אק, הדהרמה הדהרמה של
הבודהה, היא סבל קל.
אושר הוא סבל קל.
סמפוצ'נק בעל הרגליים של אובק, בונסקי.
שלום מוחלט.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
התפארות, מאיה, סרתאי הם דברים שאין להם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ראיתי את התמונה וצילמתי אותה. להישאר בבית, לאכול ולצאת ולמצוא רגשות חדשים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
התאילנדים קוראים לזה "גשם",
גויאבה אומרת "גשם".

נניח שהשפה עלתה. המצוות כוללות תמונות, צלילים, ריחות, טעמים, חצים, דהרמות, דהרמות.

נניח, קאלונג מחזיק חזק.
צריך לומר ש"רק גשמים" לא
יכולים להיקרא אחרת. זה צריך להיקרא "גשם סתיו בלבד", זה כבר שם שגוי.

אם באמת אומרים, גרגרי המים נופלים מהשמיים.
הוא לא אמר, "אלוהים אדירים, גשם",
הוא לא אמר, "אלוהים אדירים, גשם".

אוי.... כאשר השפה אובדת, חמשת הדיברות מסתיימים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם הנפשות הן יצורים. אני כבר לא מתרחקת אחד מהשני, יש לי חופש נפשי
, אבל בגלל שאני אבודה בגוף שהוא האוצר החיצוני של אחרים, אני תקועה, כמו הבשר על החרטום שלי.
מסיבה זו הבודהה מדבר, מלמד ושוקל. הגוף הזה, גם משועמם מלמעלה וגם משועמם מלמטה. הן מבחוץ והן מבפנים מתחת לעור, הוא חשב כי הגוף הזה מגיע מזון, והיה במקור המטען היסודי של אמהות ואבות. הגוף הזה הוא לא שלנו, הוא חוכמה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כל הוראה אמורה להיות מובנת
, או חמדנית, גותנית, ארוכה, שההוראה נאמרת על ידי אמו של ילד בור, איגנטיוס, שדיבר באותו יום.

אני אקשיב
, אני אגיד חולה למי שהיה לוחם בעבר. תרגלו קודם, אחר כך המריאו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זקנות חבויה בנעורים
חלה מוסתר בגוף בריא.
חוסר אטרקטיביות חבוי ביופי
נאה, חבוי בנאות
. תקיפות, חבויה במתח
. יהירות מוסתר בפנים המתוחות
. זקנים מסתתרים אצל ילדים.
המתים מוסתרים בנולד

. יש נולד, ואז יש מוות.
יש אומה, ואז יש מוות.

זהו. החיים, הגוף
, בואו נלך לזכות את נאדר. אל תלכו לאיבוד ביופיו ובנאותו של
רונג גאי קאגדה, בואו נעשה צדקה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"דבר", דבר שבו אדם צריך להיות נאור, הוא משהו שאינו פנומנלי. אין לזה סוף
, אבל יש דרך מעשית לעקוף את זה.
ב"הדבר הזה", זהו. אורך קוצר רוח, קטנות, גדולה, יופי.
לא מושך, בלתי נתפס.
ב"דברים", כלומר, שם הדמות כבה לחלוטין, אין שריד, שם הדמות כבה לחלוטין ב"דבר "הזה
", בגלל המרווה המוחלטת של הנשמה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנחנו שוכבים ביער לאט, מעל עצמות הגופות.
עדר בקר התקרב אלינו. חלקם צועקים באוזנינו, חלקם משתוללים, חלקם אבק
. שים קצת. קח כמה מקלות מחודדים, דוקר את תעלות האוזן. סארי בן, אנחנו לא מרגישים, וזה מוח חוטא.

לאותם בקר. אפילו על ידי כך שהוא גורם למחשבות לקרות.
בן סארי, זה כלב השמירה בנוכחות הרגליים שלנו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם הנזירים האלה היו חיים לטובת אדוני, העולם היה עסוק.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מי שמבקש את זה לא אהוב על ידי המתחיל
. מי שהתבקש לעשות את זה. כאשר לא, זה לא אהוב על ידי המבקש
. אז אני לא מבקש אותך.
בבקשה אל תיתן לי, אלוהים, להיות השונא שלך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העתיד הוא עדיין בעתיד.
אנחנו לא יכולים למהר את זה להווה.

איזה עתיד שאנחנו מייחלים לו.
יש עתידים שאנחנו לא מייחלים להם
__

העתיד שאנו מייחלים לו הוא צורה, צליל, ריח, טעם, מגע, זה מהנה
, ויש מאבק להפוך את המחר כל כך מהר שהוא סובל בהווה
, כי זה לא אפשרי עבור העתיד להיות מחר להיות בהווה היום.



עתיד שאנחנו לא מייחלים לו הוא
תמונה, צליל, ריח, טעם, מגע לא מספקים
, ויש צער מפחיד שקורה בהווה. למרות העובדה שמדובר בעתיד, זה מפחיד.

במקום לקבוע את התודעה, עצרו לרגע ברגע הנוכחי. הרגישו בכל הגוף, בין אם אתם נושמים פנימה או נושפים.

לעזוב את עולם המחשבות השבורות לרגע זה עדיין טוב.
כדי להניח את דעתך בנוחות, להרגיע את המחשבות שלך תחילה

, ולאחר מכן להישען על דעתך לשקול לפתור בעיה בהקשר זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
דהרמה תהיה בעלת ערך רב. לאלה בנוף שמוכנים לקחת על עצמם את הדהרמה בשלב זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העתיד הוא עדיין בעתיד.
אנחנו לא יכולים למהר את זה להווה.

איזה עתיד שאנחנו מייחלים לו.
יש עתידים שאנחנו לא מייחלים להם
__

העתיד שאנו מייחלים לו הוא צורה, צליל, ריח, טעם, מגע, זה מהנה
, ויש מאבק להפוך את המחר כל כך מהר שהוא סובל בהווה
, כי זה לא אפשרי עבור העתיד להיות מחר להיות בהווה היום.



עתיד שאנחנו לא מייחלים לו הוא
תמונה, צליל, ריח, טעם, מגע לא מספקים
, ויש צער מפחיד שקורה בהווה. למרות העובדה שמדובר בעתיד, זה מפחיד.

במקום לקבוע את התודעה, עצרו לרגע ברגע הנוכחי. הרגישו בכל הגוף, בין אם אתם נושמים פנימה או נושפים.

לעזוב את עולם המחשבות השבורות לרגע זה עדיין טוב.
כדי להניח את דעתך בנוחות, להרגיע את המחשבות שלך תחילה

, ולאחר מכן להישען על דעתך לשקול לפתור בעיה בהקשר זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אתה יכול להתעלות מעל "רגשות".
אלה מכם. לא מוטרד מהצליל, אלא היכולת "להישאר מעליו" ולהמשיך בעבודה הרגילה שלך מבלי להסתבך עם הצליל


. אפילו הדימויים, הריחות, הטעמים, החצים, הדהרמות הם אותו הדבר, כי כבר יש להם ריכוז טוב.

ואז
, תחשבו על לואנג פאצ'ה, אתם אומרים, הנודד בעולם הוא זה שאבד".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"קושי, זה גורם לסבל".

אם נעשה משהו עם הרבה חשקים.
או חוסר
מנוחה........
אבל מה אם נעשה משהו עם "התאמה"?

כי זה לב שהולך על האמצע, הלב אינו מוטרד או חסר

מנוחה , #อยาใจด้าน

#อย่าใจอ่อนแอ #แต่ให้ใจ הוא בכושר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בדהרמה יש שתי רמות של דהרמה, או 2 רמות של
דהרמה, פוסט אחד על פי מדינת הדהרמה.
2 )פורסם כדי לפתור בעיות עבור אחרים 1 )פרסם על פי מצב הדהרמה, כגון הבודהה המציג את הדהרמה המסתמכת זה על זה המתרחשת, ותהליך השחרור המנטלי מהליכה לשחרור
, ומצב הדהרמה במדיטציה ברמות שונות, וכן הלאה, צריך להיות יותר

2 )פוסט כדי לפתור בעיות עבור אחרים

, כגון הבודהה מראה את הדהרמה לגברת ויג'אי, שיש חפץ אהוב.100 יש חפץ שגורם לסבל 100
ומציג את ההשפעה של נתינת נדבות, לאדון שמציע אוכל לנזירים, ואז נותן אותו עם גות. לאחר מכן אמר הבודהה, גרגר האורז היחיד שהנזירים שכבר קיבלו אותו, יהיה הגורם לבידור בעולם השמימי לאחר מותם, והראה דהרמה כדי להרגיע את האנון הבוכה.
זה עצוב, הבודהה יכבה את הנירוונה של חאן פרי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
היא רוצה להשתלט על העבר. למרות זאת, זה רק אטיטנגים, אבל זה דעות קדומות מצד העבר.

זה מטורף, זה נפגע על ידי מוחמד.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ש: "נולדתי בתקופת מלכות תשיעית".
אל תעקבו אחר ההסתפקות העצמית שאתם מלמדים. אין דבר מלבד ראוותנות, קל לאכול עצמאות.
אם מישהו שואל, "במלך נולד לטובת ההמונים, יצר דרך ללכת, כדי להפוך את החיים מאושרים מלהיות עצמאי, אילו יתרונות אתה מקבל מהכרת הדרך של עצמאות?

A/N: נולדתי בארץ השלטון התשיעי, אך לא פעלתי על פי הוראתו שהיא שמישה
מספיק.

ש: אז אילו יתרונות היו לך עם תורתך? הוא נולד כדי לעקוב אחר תורתו, אך לא הלך בעקבות תורתו. על קצה המזלג, האם הרווחת מלידת תורתו

של אביך? ענה:.........
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
מעודכן בתאריך אוק 28, 2017 1:34:04am
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הוא הצהיר כי הוא עצמו היה בטוח היטב בזמן הלידה. הצפות בצפון תאילנד ובמרכזה
מיקום: סוקותאי תאני (14.051330743518, 101.513671875)
העלאות לנייד
אם אתה יודע איך נראים זרמי אנרגיה זה מזעזע כל הזמן... זה בטוח".
אם אתה יודע איך נראים זרמי אנרגיה זה מזעזע כל הזמן...

זה בטוח".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מי שוכח להיות אסיר תודה, מי יפרח?
יום שלישי חוזר ^________^
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הם יפים, נאים, הם לא מתאימים להיות שוטרים, הם טובים להיות רופאים, אבל בגלל קצת קארמה, הם צריכים להיות שוטרים
.
הם לא יפים, הם לא נאים, הם לא מתאימים להיות רופאים, הם טובים, הם שוטרים,
אבל בגלל שקארמה מסוימת דוחפת אותם להיות רופאים.
אדם הוא מרפא אמיתי, המוח חייב להיות טוב, מחובק, רחום, טוב לב ונדיב.
הוא תמיד נרפא. מאוחר יותר זה הפך פלגמטי.
אנשים הם מוחות חסרי רחמים, חסרי רחמים, ללא חיבוקים, ללא ליחה.
לעבוד את הכוורת, לשנוא את החולה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם אמריטוס פולהאן ו-6 אחרים.
תייגת אמריטוס, קופיגאפ. מסינגוד, איש המצלמה של פלוק, צ'ונלאצ'אי דואנגקאו, דאופאקי דאו, ויסרוט נורקאו ונארי מאנינאט.
#ดูกรนางนันทา (או להקשיב לו.
#ท่านจงดูร่างกายอันกระสับกระส่าย

#ไม่สะอาดเน่าเปื่อย
#จงอบรมจิตให้ตั้งมั่นด้วยดี #มีอารมณ์เป็นหนึ่งด้วยอสุภสัญญา
#ร่างกายนี้ฉันใด #ร่างกายของท่านก็ฉันนั้น

#ร่างกายเป็นของเน่าเปื่อย

#มีกลิ่นเหม็นฟุ้งไป #เมื่อท่านพิจารณาร่างกายนี้
#เมื่อท่านพิจารณาร่างกายนี้
#อันพวกชลพาลปรารถนากันยิ่งนัก

#อย่างไม่เกียจคร้านทั้งกลางวันก #จักเห็นด้วยปัญญาของตนได้
#เมื่อเราเป็นผู้ไม่ประมาท
#ค้นคว้าอยู่โดยอุบายอันแยบคาย
#จึงเห็นกายนี้ทั้งภายในและภายนอก
#ตามความเป็นจริง
#ทีนั้นเราจึงเบื่อหน่ายในกาย

#และคลายความกําหนัดในภายใน #เป็นผู้ไม่ประมาท

#ไม่เกาะเกี่ยวในสิ่งใด #เป็นผู้สงบระงับดับสนิทแล้ว
. נאנטה הכישוף שלהם תרי קו 26/396/442
העלאות לנייד
אם לזארי סינג היה מספיק מזה שוב.
מעודכן בתאריך אוקטובר 30, 2017 4:01:01pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תייגת את נרי מנאינת.
העלאות לנייד
העלאות לנייד
מאהוד וואט נונג יאו ודי בואו נדבר על דהרמדהיאקשה
. אבל אל תבואו לשאול את מספר הלוטו. שאל על דברים גשמיים. דהרמדהיאקשה
ממלוד, זה גיחוך. תשאלו את העולם, למשל.
הכוכב הזה יפה. השיר הזה הוא muanbo, הסרט הזה הוא muanbo, וכו 'אל תשאל
# אגו המוח, זה ישן
, קעור, מילולי, מתגנב. הגינונים כלולים בצורה הטובה ביותר
(שלט מול מקדש
נונג פה פונג כתוב בערך כמו סטריפ סאם בו בו כמו טה בנג)
אגו אומר שהאישה קצרת הימים נכנסת למקדש
. אז אל תתחרפן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מכיוון שהחושניות מתייבשת, היא גורמת לתודעה להפסיק לדאוג לדברים חיצוניים.
כמו אנאקה, כי החושניות עם הגוף היבש נעלמה לחלוטין.
אז הוא אמר לאנשים להביא את הנביא להרוג את עצמו. לא אכפת לי רק מהגוף הזה.
הבודהה אמר, "אדם אוהב את עצמו יותר ממה
שהוא אוהב אחרים".
לכן, כאשר החושניות המקרינה עם החאן הפנימי, איבדתי את האהבה לגוף הזה, ואיבדתי
את האהבה לגופם של אנשים אחרים. כפי שאמר מאסטר חמקו תומפסון.
נזירי אנאקאמי הגוף מפסיק לייצר זרע, אלא מייצר תאי מוח.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה פתטי.
זה
פתטי ### כאשר ### ### יודע ### ### כי ### ### אפקט קארמי ""
### מ ### #
עד ###



##
הזן עטלף או היכנס למקדש של הצטיינות ## ### ותן לנזירים שלא איבדו את החושניות שלהם לראות ## # #
# אתה תצטער ## ותרגיש אשם

# הסוף
זה כמו הצטיינות, אבל זה הופך את הדת לבלתי צפויה.
מעודכן בתאריך אוק 31, 2017 4:37:38pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אפשר... האפשרויות של סטובנאם
A הנוכחי הוא זכר
באופן קונבנציונלי. B היא נקבה

שנולדה באופן קונבנציונלי. החבר'ה טועים. כאשר העוול הוא גברי באופן קונבנציונלי. לאחר מכן, ההשלכות הקארמיות של העורבים מפתות, התודעה ניזונה מזרם B והפריה, והגוף הנשי נולד.
מעודכן בתאריך אוק 31, 2017 10:12:49pm
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, זיכרונות משותפים.
לפני 9 שנים
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
נוב 01, 2013 7:42:36 pm
[יום 1 המורה נותן שיעורי בית, שולח את היום 9} - [יום 2, לך לשחק, להתנחם, לשחק בצורה מהדהדת -3 -4 -5 -6 - 7- } יום 8[מהרו ועשו זאת} -יום 9 שלחו] עם [יום 1 המורה נותן שיעורי בית} - [יום 2, התחילו לעשות, נחמה, סיימו} - יום 3 לכו לשחק באופן עצמאי -4 -5 -6 - 7- 8-} יום 9 שלחו] מה לבחור, מתגעגע לאחותי, אוי, לך הביתה, איזה יום אתה חוזר הביתה, מלמד אותי חמר, 55 קבל מילה אחת, נחשו מה לומר, חם, אוי.
מעודכן בתאריך נובמבר 01, 2017 10:19:02am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לעזאזל, זה מקום לשהות בו 3 דקות.
גן עדן הוא מקום נעים מאוד
לחיות בו. הסיבה להגיע לגן עדן היא מדיטציה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אכילה ללא קאנונים אינה יכולה להיות סיבה לגן עדן.
לכן, הקאנון נחוץ בכל פעם לפני ההנפקה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, זיכרונות משותפים.
העלאות לנייד
לפני 6 שנים
נוב 03, 2016 7:19:31 pm
מעודכן בתאריך נובמבר 03, 2017 7:58:25pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
פרקי גידור עושים סנארס.
בודהוד אמר שיש לו את אפקט המוטוקרוס של להיפרד. בודיון..ב.מ.
הכוונה להרוג אותו היא להרוג אותנו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
גיקטה סקפטיות, ואז צריך לדלג על הרוגע כדי למצוא את המטרה. אני צריך להיות עייף מהגוף הזה, גם בגוף החיצוני
(צריך לאבד את הצבע שנראה דרך).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

ואיפה הגוף?
עומדים או ישנים?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בלי פני העור, זה כבר לא נאה...
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
נוסחת Charoen Kastis, כך שניתן יהיה להתאים אותה למורים של דהרמה מנופאסנה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מה ההשפעה של בריאות הנפש?
אם צדקה היא צדקה, 2 נחשב נכון.
כלומר, אושר הוא משום שהתודעה נקייה מחושניות וטוסה.
כלומר, מכיוון שלתודעה יש רוגע מדרגה
רביעית, ואז הוודות המנטליות נבחנות עם מורה הדהאמאנופסאנה
(מורה הדהרמה מסגר כמה מהן, ממסגרת חאן 5 ועד למסגרת
השביעית המפוארת, לא ניתן לבחון רק עם מסגרת Newear. כי אם אתם חושבים שפשוט אין חדש, זה
אבל אז הנזירים הטרום-בודהיסטים היו חופשיים, אז למה?
לא את ארהאט ולא את אנאקה ניתן להשיג כלל.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בודהה אומר
"__
הם אכזרים, הם שדים, הם בני אדם, הם מלאכים. הם ברהמס)
""___





יש דרך ללכת, כל אדם שעושה קארמה טובה,
קארמה נותנת תוצאות טובות.
יש לזה סטיגמה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס עם סומנה בדונג.
תייגת את סומנה בקיכלי.
(נ.ב., אם אין סיבה, אחרת)
נותרו 11 ימים
, 15 בערב
, ואני אלך לתפוס את הקו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
(עצת הפלה)
ללכת לקנות. הבודהה הקטן שינראג' הגיע ...
"
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
באדי סינג גיחך על ארגון הצדקה שהחזיק פעם. ז'או הוא רוח רפאים, פטר.
כל אחד מהמתים חושב על זכות לכת.
תייגת את נרי מנאינת.
העלאות לנייד
מעוניין, קרא את הגרגר....
מעוניין, קרא את הגרגר....
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם פראיוואפה מאי.
תייגת את פראיוואפה מאי.
הארוחה של לונזיבה של עבודת הסיעוד הושמעה.
אבל אל תלך למאק יאם יאם מול הדלת של הצעיר ההוא, די'כל, אתה לוקח את זה להדנא טאק דאדה, אוי בייבי יו, אוהההה
תייגת את צ'ונלאצ'אי דואנגקאו.
העלאות לנייד
אם אמא א', לעשות מדיטציה. תנוחה זו. זה מדהים.
אם אמא א', לעשות מדיטציה. תנוחה זו. זה מדהים.
העלאות לנייד
מאשר להיות וודהו. הנאור, הכל אמיתי, כל הדברים נכונים. לאחר שהתמיד לבנות 4 סגפנות, עוד מאה אלף רווחים של קופ, ולהגיע לגלגול האחרון, עושה כל דרך במשך 6 שנים, נולד בן תמותה, ויצא כדהרמה, מכריז על הדהרמנופסנה. בעידן בני האדם, העידן נסוג משמונים אלף שנה למאה שנה, הבודהיזם יופיע לאחרונה בעידן בני האדם. 2006. 2006. דהרמדהיאקשה דהרמנופאסנאדהאבאד. אל תחשבו על אחר, הוא רחוק, במבוק רוצה להתרחק ממנו, מערבולות מתות, ואז לסיים את הסטיגמה, והמוח יהיה טוב. קח את זה לדהרמנופסנקה כדי לרדת. זה צדקה כי זה צדקה. צדקה נולדת בטאנגה כי היא פורחת את הגוף, ככל שהצדקה גדלה, ככל שהיא גדלה יותר, ככל שהיא גדלה יותר, ככל שהיא גדלה יותר, ככל שהיא גדלה יותר, ככל שהיא גדלה יותר צדקה, כך הצדקה הופכת ליותר צדקה, היא גדלה פוטו, הבטיח פל. דהרמה אחת, שהתבגרה, מגיעה לאלמוות, או נירוונה, היא גוף התודעה.
מאשר להיות וודהו. הנאור, הכל אמיתי, כל הדברים נכונים. לאחר שהתמיד לבנות 4 סגפנות, עוד מאה אלף רווחים של קופ, ולהגיע לגלגול האחרון, עושה כל דרך במשך 6 שנים, נולד בן תמותה, ויצא כדהרמה, מכריז על הדהרמנופסנה.
בעידן האנושי, העידן ירד משמונים אלף שנה למאה שנה.
הבודהיזם היה מופיע לאחרונה בעידן בני האדם, שהעידן שלו נפל בחזרה ל 2006. 2006. דהרמדהיאקשה דהרמנופאסנאדהאבאד. אל תחשבו על אחר, הוא רחוק, במבוק רוצה להתרחק ממנו, מערבולות מתות, ואז לסיים את הסטיגמה, והמוח יהיה טוב. קח את זה לדהרמנופסנקה כדי לרדת. זה צדקה כי זה צדקה. צדקה נולדת בטאנגה כי היא פורחת את הגוף, ככל שהצדקה גדלה, ככל שהיא גדלה יותר, ככל שהיא גדלה יותר, ככל שהיא גדלה יותר, ככל שהיא גדלה יותר, ככל שהיא גדלה יותר צדקה, כך הצדקה הופכת

ליותר צדקה, היא גדלה פוטו, הבטיח פל
. דהרמה אחת, שהתבגרה, מגיעה לאלמוות, או נירוונה,
היא גוף התודעה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

או מי עוד...
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זו עצבנות, זו עצבנות, זה קצת עצבנות,
זו בושה, לעתים קרובות היא מורכבת כדי לשרוף את לבו של

הבעלים. מתוך רצון להיחלץ מסבל, קטאנג סאו בישל את סבלו, אך במקום זאת טעם את זרם האושר. לעזאזל, זה ציצית.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אדם הולך להתיישב בשורה של דודתו, ג'ייק.
אוף.
קוזי קר.
תחשבו על רוחות הרפאים שהוליכו שולל את העם הסיני, לדאי ג'אנג מאן היו יתרונות רבים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
" Itipiso Apo ", מסיבה זו, הוא "מים".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
היינו בסוף הכביש המהיר 2 מחוז אובון, כ -80 צעדים

מבית הקברות הסיני. הרגישו ידידותיים לרוחות רפאים, ולא לאנשים.

מאוחר יותר חזר למנזר.
אז עשיתי לו מסירות הצטיינות כי היה לו כל כך הרבה הצטיינות.
בלעדיו, אולי לא היה אירוע כזה, ומאוחר יותר לחזור לאותו
מקדש, אמר לנו הנזיר,

הקארמה המוסמכת שהוסמכה לנו בשנת 2014. המוות יורד, והנזיר שניבא את חיינו מת.

הו, סנגהאר,

שניכם כולכם איתנו. למישהו אחר יש אותך.

מחשבותינו " על שני המתים 1. סבא מא הוא מלאך
2. מאסטר מוק הוא אל,
ו -3 אמהות גדולות הן אלות.

סימן או בומן הלכו לבדוק עם ד"ר דהרמבנג.

לגבי אדוני, אני חושב שזה נכון.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מאוחר בלילה ככה. הבודהה אמר, אלה שלא ישנים בלילה. ישנם חמישה סוגים
, מלכים אחד ששוקלים לפתור את הבעיה המלכותית.
2 גנבים שעושים סיבובים בתקווה לגנוב סחורה.
3. אישה שיש לה פסיכי רוצה גבר.
4 גבר עם נפש הרוצה אישה
, 5 סומנה העוסקת בהתמדה, תקוות אשר moksa דהרמה (בתקווה לשחרור מצוקה נפשית).
עודכן בתאריך נוב 05, 2017 11:53:22pm
העלאות לנייד
ים הסבל אין גבול, זה שמרחף מעל הסבל, יחד עם ששת האבהיג'רים, המוני.
ים הסבל
ללא הגבלה מי שמרחף מעל הסבל, יחד עם ששת העל-טבעיים, הוא מוני.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העם הזה. הלב כבר
הרים את הדהרמה של פוטו, והשאיר רק את הלב להפוך לאנוטו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
יש 2 עבודות נהדרות:
1 עבודה כדי לעזור לאנשים לצאת טוב, 2 כדי לעזור להם לצאת טוב
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
נשים בימינו נראות הרבה יותר טוב.
אבל זה לא עובד בכלל.

בניגוד לחלק מהאחיות, למרות שהן נראו רע, ליבן התמלא חסד וחמלה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
נשים בימינו נראות הרבה יותר טוב.
אבל זה לא עובד בכלל.
בניגוד לחלק מהאחיות, למרות שהן נראו רע, ליבן היה מלא חמלה.
מעודכן בתאריך נובמבר 06, 2017 2:01:35am
מעודכן בתאריך נובמבר 06, 2017 2:02:24am
מעודכן בתאריך נובמבר 06, 2017 2:03:29am
מעודכן בתאריך נובמבר 06, 2017 2:04:32am
מעודכן בתאריך נובמבר 06, 2017 2:05:10am
מעודכן בתאריך נובמבר 06, 2017 2:05:48am
מעודכן בתאריך נובמבר 06, 2017 2:06:35am
מעודכן בתאריך נובמבר 06, 2017 2:07:57am
מעודכן בתאריך נובמבר 06, 2017 2:08:48am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הגשם של אבהיג'איה
אטיטנגסאיה (רואה העתיד) גשם מאת מנסיגאר
לכו על חאן 5 בקטע הקודם.
עתידני (הבחנה בעבר) גשם מאת מנסיגאר
לכו על חאן 5 בקטע העתידי.
ריפוי התנקשות, על ידי הוקעת ארעיות. מצוקה, מצוקה וכו'
אין במה להיאחז.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לב אומלל יפתור היטב בעיות חיים
, אבל מוח נוח יפתור בעיות חיים. היכנסו למקדש, ראויים לפירוק. אל תחשבו יותר מדי, תחשבו על זה בכל מקרה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כשהולכים מסביב לשעון. אם זה לא ממש הכרחי, אל תטרחו לעורר מספר הולכי רגל. #ถ้าไม่รู้ว่าอะไรควรไม่ควร, אתם יודעים, כשהנזירים מסתובבים. לא הייתי צריך לבקש מספר לוטו כי אני לא יודע את מספר הלוטו, לא כל כך עכשיו. 😊😊
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הגוף מוצא את מהותו, פרחים, ג'גנואים, קאו, מיובשים, מתפתלים, מתרפקים על עורו של הזקן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
קאיאנגווה, זה זקן, זה גנגסטר, זו רוח רפאים של באגי, אבל עכשיו זה מעז להניע את רוחות הרפאים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
קיד בודי משמרת מסווגת כשובבה ופו סאנג
סאנג קה מסווגת כהונאה מילולית.

זה נחשב כדרך של חסד, כלומר, לחשוב כלפי הלב של הבעלים, לחשוב כלפי הלב של הבעלים, לחשוב כלפי
הלב של
הבעלים. אבל זה ההפך מהבודהה לחשוב, זה בן אדם או מלאך.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, כתב על ציר הזמן של סוויטרי ראקונג.
דינג אומר לאבא הגדול Unnade
1 עצם לא לשים אותה באלמנט, תן לכל ילד לחלוק אותה
. ולשים אותו מול המכונית הגדולה, המוביל
200 ימים של עבודה הכשרון. אל תיקח חזיר לשחיטה, אלא קנה אחד שהוא כבר שחט,

#เพิลยุชั้นดาวดึง
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס נכתב על ציר הזמן של צ'אקריש ראקונג.
תגיד לאבא הגדול פדנדר
1, עצמות אמא, אל תכניס אותן לאלמנט, תן לכל ילד לחלוק אותן
. ולשים אותו מול המכונית הגדולה, המוביל
200 ימים של עבודה הכשרון. אל תיקח חזיר לשחיטה, אלא קנה אחד שהוא כבר שחט,

#เพิลยุชั้นดาวดึง
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
האוב תהה, מה זה לעזאזל, האוב תהה מה זה לעזאזל.
הוב תהה איזה מין פרצוף הוא. האוב חשד שמר ניראייבל הוא צ'אן.
האוב תהה מה זה האינדרה. האובה תהה את וואלי
, מי
היה המלאך הריחני? אם האופוזיציה תעביר את המחשבה לפראסאד מניראן5
, שכרו חמישה קאבוסים, אבהיג'איה
, קאס, קליירוויאנט, קליירוויאנט ולבבות של אנשים אחרים. הו, מה יקרה בעתיד
? הו, אירועי עבר שכבר קרו וכו'.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
סבא ת'רון, שזכה לכינוי פללה כמלאך המהלך של כדור הארץ: לפל יש פלגיק על טבעי
.
ד. קליירוויאנט, קליירוויאנט וכו', האו מבין מדוע: 1 אם אדם מאמין, פרמט הוא לא שפוי, הוא חוטא
,
2 מציב, נותן לבעל המשרת זמן להתפלל. אורח קראקס
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הוא מת, אמר צ'אן סיהו, לבו של כל נזיר הוא צ'אן. האנרגיה היא אחד את השני.

אם עדיין, בוהאן מת, הו, קשה. אם אתה עושה מדיטציה עד שאתה יכול להתמקד בזה, אתה יכול לראות את ליבם של אחרים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
7 בנובמבר, 2017
"דע משהו, ואז היצמד אליו, זה היפותטי, אבל אם אתה יודע משהו ולא נצמד למה שאתה יודע
,
זה באופן אוטומטי בלתי ניתן לערעור."
-:- לואנגפוטה ג'רותאמו
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
7 בנובמבר, 2017
אם למוחנו יש כמה מטאפורות, כגון קליירוויאנס, הם יכולים להסיט את
מבטם. גופים יפים כמו רוחות רפאים, פטרס, שדים, מלאכים, ואם נגיד ליום "
יש לי עיניים פקוחות", זה פג'יטי, כלומר, יש עבירת משמעת, אבל
אם ל-clairvoyance אין מה להגיד כן, ואם זה לא תואם את אנאבטי, יש c.
הטעות החמורה ביותר היא שמשמעת המצווה פטרה אותו כנזיר באותה תקופה
. זה נכון.
נזירים משמחים
העלאות לנייד
העלאות לנייד
כל עם, כל רגל, כל אסיר, כל שהיד.
אפילו הלידה הייתה מצערת.
אפילו להזדקן זה סבל.
אפילו המרווה היא סבל

, כל עין מוצפת, כל התנאים הם צדקה, צדקה, צדקה, עקירות, דהרמה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
רצון
- צו סופי של אדם המביע כוונה למסור את רכושו לאחרים, או קובע הוראות על רכושו בתוקף. פעם אחת הוא היה מת.
הכישורים של עורך
הצוואה - חייב להיות בן 15 ומעלה אסור להם להיות אנשים שבית המשפט הורה עליהם להיות נכים, ועליהם לעשות זאת בעצמם.
אדם שיכול להעיד בצוואה -
- הגיעו
לגיל הבגרות - אסור שיהיה אדם של אי-שפיות או אדם שבית המשפט הורה שהוא מעין בלתי כשיר
- אסור שיהיה חירש, מטומטם או עיוור משני הצדדים (העד בצוואה כמו גם בן זוגו של העד אינם יכולים להיות מקבלי הצוואה).
מחבר הצוואה
- במקרים בהם עורך הצוואה אינו כותב אותה בעצמו, אחרים רשאים לכתוב על פי הוראותיהם. המחבר אינו יכול לחתום כמחבר, אך לא המחבר ולא בן זוגו של המחבר יכולים
להיות מקבלי הצוואה. צורת הצוואה
הצוואה כתובה כולה מעצמה
- על עורך הצוואה לכתוב את כל הטקסט בעצמו
- תאריך, חודש, שנת עריכת צוואה
- עורך הצוואה חייב לחתום את שמו (חתימה) על הצוואה ואינו יכול להדפיס את טביעות אצבעותיו.
- צוואה רגילה
להפוך אותו לספר, היוצר יכול לכתוב או להדפיס אותו בעצמו, או שמישהו אחר יכול לכתוב או להדפיס אותו
במקום - תאריך, חודש, שנה בזמן עשיית הצוואה -
על עורך הצוואה לחתום בנוכחות שני עדים לפחות בו זמנית. אם יש להדפיס טביעת אצבע, יש לאשר שני עדי טביעות אצבע נוספים
בנפרד מהעדים המקוריים. - צוואות מתועדות של מחלקת העיר
על עורך הצוואה לפנות ללשכה המחוזית או לכל
לשכה מחוזית - על עורך הצוואה למסור את ההצהרות המיועדות להופיע בצוואה למנהל המחוז או לשריף, לפי העניין, ובנוכחות שני עדים נוספים לפחות בעת ובעונה אחת
- כאשר מנהל המחוז או השריף, לפי העניין, רשום את ההצהרות כפי שהודיע להן עורך הצוואה והקריא אותן לאדם שעורך את הצוואה. על עורך הצוואה והעד לחתום עליו
- מנהל המחוז או השריף, לפי העניין, חייב לחתום. חשוב כי הצוואה נעשתה בהתאם לנוהל האמור והחתימה את הכותרת כעדיפות
- עורך הצוואה חותם על הצוואה שנעשתה בספר הרישום, או מוסר אותה למנהל המחוז או לשריף, וקבלת הצוואה מאושרת.

- צוואות סודיות מתועדות האדם שעושה את הצוואה צוואה על ידי כתיבתם בעצמם, או על ידי כך שאחרים יכתבו אותם עבורם. אך יש לחתום על הצוואה ואז לחתום
עליה - חתמו על הצוואה עם החותם הזה
- קח את הרצון החתום הזה והראה אותו. מנהל המחוז במשרד המחוזי או השריף בכל משרד שריף, מלווה בשני עדים לפחות - יאמר לכל אדם
כרצונו
- מנהל המחוז או השריף ירשום את דבריו של עורך הצוואה. התאריך, החודש, השנה המוצגים על המעטפה ומוטבעים בכותרת, ומנהל המחוז או השריף, לפי העניין, יחתמו עורך הצוואה והעד על המעטפה
- ניתן להפקיד צוואה מסוג זה במשרד המחוזי או במשרד המחוזי שבו נעשתה או התקבלה הצוואה. כנ"ל לגבי הצוואה
המתועדת של העירייה. ראיות שיש להציג בפני המשרד המחוזי או המשרד המחוזי
- מסמך זכויות קניין
- תעודת
זהות לאומית - עותק של רישום הבית
דמי
ישנם שני סוגים של צוואות הדורשות תשלום כדי להיות מוכנות:
- צוואות מתועדות של מחלקת העיר
מיוצר במשרד 50 באט
- לעשות את זה מחוץ למשרד 100 באט
- עותקים כפולים של 10 באט
כל אחד - שכר העדים אינו עולה על דמי היומי. 50 באט

- צוואות סודיות מתועדות אגרה 20 באט
- דמי עדות שלא יעלו על 50 באט ליום
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אחרי שהלכתי לגור בנונג פה פונג. ווארין משך בכתפיו, ואז יצא, דעתו לא אותו דבר.
אחרי שחי בבית קברות סיני ליד טרנספורט אובון, ויצא, המוח לא היה אותו דבר.
זה השתנה....
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מעודכן בתאריך נובמבר 07, 2017 12:09:16pm
תואר יאט..
האב ויליאם הצביע, ונתן לי תואר.
מעודכן בתאריך נובמבר 07, 2017 12:14:18pm
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
וסנהאו צ'אנמן רבים. .
ישנם 3 ארהאטים, המבקרים בדהרמה.
העלאות לנייד
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטוקרוס נכתב על ציר הזמן של תקופת קאסמסאט.
ביום קאנון קטן נכנסתי לארוחת בוקר בכל בית. ספרו לביג ליד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
מעודכן בתאריך נוב 10, 2017 2:50:46pm
עודכן בתאריך נוב 10, 2017 2:51:52pm
מעודכן בתאריך נובמבר 10, 2017 3:02:51pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מכיוון שיש 2 סוגי
הלבשה, ישנם 2 סוגי
גוף. כלומר, גוף זכר 1.
אבל לא משנה מה הגוף, הכל אבוי, כל כלא, אנאטה, ובוא
, ממזון, מזון מגיע משרידי ירקות, שרידי צמחים שנאספו יחד והראבא
. יינג החוצה כל הזמן.
האומה הבאה רוצה להיות גוף נשי, והאומה הבאה
רוצה להיות גוף נשי, ואז הבישוף מבקש להיות גוף נשי בגלגול הבא.
באשר לאלה שהם גופים נשיים, האומה הבאה רוצה להיות גברית. יש דרך לעשות את זה: זה
קאנון ואז הבישוף מבקש להיות גוף נשי בגלגול הבא
# כי התודעה שיש לה את הקאנון היא הגורם לשלום
, כי התודעה שכבר יש לה את הקאנונים, היא התודעה שהיא צדקה
, יכולה לעשות את העבודה. אפילו הבודהיסאטוות ידעו את האמת של כל הדברים.
הכל (אקסיומות) הוא גם בישופות עם מוח קנוני
. המוח הקנוני זהו המוח המאפיין את אלוהה, אטוסה, אמוהה
# הבודהיסאטווה הטוב פתר את האותיות החדשות
. כי התודעה היא רק ברמה הקאנונית, וגם התודעה ללא החידוש עובדת.
יש לו את שתי התכונות המנטליות.
ציר הזמן של ויצ'יצ'אי פיאנקלה נכתב על ציר הזמן של ויצ'יצ'אי פיאנקלה.
בואו נאכל ארוחה לפני שאתם מדברים, ונמשיך את השיחה. לאחר מכן, לואנג סי הלך לשכונה. לדבר אחד עם השני בשידור חי זה טוב.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כי שלוות נפש היא המקור לכל המעלות, לכל החוכמה, לכל
האושר ולאושר בהווה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מרגיש אהוב על ידי עידן Kasemsat
תייגת תקופת קסמסאט
אבל גם אם זה רק קצר,
זכור שזה על יינג יונג יאפ יינג תודה, האו...
תייגת תקופת קסמסאט
העלאות לנייד
מבחן
מבחן
תודה למורים רבים שהשאילו לי מחברת. דיסק מאראי ( תקליטור דהרמה מתבגר ) ארוחה נוספת בלאנג פון דה ז'או סי לקח את זה בחזרה, זה היה מריטוקרטיה רב-יידיש

, מחברת #เคยยืม, כמה מורים, #โฟเดอร์,

קובץ דהרמה שהיה מעופש. בשעות הפנאי נפתחו משמרות והקשיבו לנאדר, קרוגה הקשיב. לג'נסי יש ידע באהבה. כשזה מתממש, אני מקשיב לתפילות ההקלה, וזה הסדין.
איסטריבה, כל נביא, אם חסר. הבודהיזם שבור.
מעודכן בתאריך נובמבר 11, 2017 5:27:36pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, היו עם בית ספר קטן, אז אייתתי את המילים נסיגה, לא, וויצ'יצ'אי פיאנקלה.
תייגת מעט מאוד נלמד, אז אייתתי את המילים נסיגה, לא, וויצ'יצ'אי פיאנקלה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תגיד לי, תאמין בזה, תזוז כרצונך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בודהה, דהרמה, נזירים אינם אור אמיתי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
23:00 סביב השירות בשעה 15:00
יש בחור שחושב לי
ככה:
"גוסי נפרד ממיה אימאב...", או, אם אתם קעורים,

"האם אני באמת הולך להיפרד מהחבר שלי?"
ויום, לאיש היו ספקות לגביו.
זה הוא עצמו.
"אם יומבו רוצה להיפרד ממיה, יהיה לו פקטור חדש. כאשר גידור הגורמים
החדשים, אפקט המנקאסי משתנה. לאחר הפרידה, מנקאסי המשיך להוביל
. מי ניבא, ואז בדיוק כפי שהוא ניבא. יש רק את הארהאטים, את הבודהות של סאמאסאם
,
והאגו עצמו הוא לא בודהה ארהטסאמה.
אם הבודהה ניבא משהו, איך לעשות את זה, זה יצא כמו שהבודהה ניבא,
אין שום דבר רע
# אבל אם זה מרושל, זהו
. האו מלמל.
זה היה כמו
חרב פיפיות.
חד, שני חתכים, אחרים
. החיתוך החד הראשון לבעל המשמרת הוא לתת לבעלים קצת טרחה.
משמרת היא, אם הוא חושב, מנגינה טלפתית.
בואו נתיז על האומנסי כקארמה כבדה בסיבוב הלידה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם פאט טירנאן.
תייגת את פאט ת'ירנן.
אם אתם חושבים אחד על השני, תצטרכו לעשות את זה. לאחר מכן, מדובר בגיחוך חריף. לאחר מכן, מנקסהיד אימאם נשבע זה לזה.

מחשבות, תיזהר. אם הרעיון עולה, "דודה, יש הופעה של דודה", בואו נשים את המחשבות על הטימפ.
אל תשמור את זה.
אם זה עולה, היזהר עם המחשבות שלך , אבל המחשבות

שלך הן wa. לעזאזל, מה החיים של זוג?
סוג זה של חשיבה עלה עם מראה טוב
. זוהי דהרמה עבור השליטים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כדי למצוא ריקבון חדש, מנקה היה צריך להתחיל לזקק. עדיין קשה לשנות את הכיוון שלו, אבל זו תודעה חדשה, מנגינה של תודעה חדשה. זו עבודה קשה

, כי הדברים הישנים תמיד צצים, וזה תמיד ידוע. אם המוח אינו חזק מספיק, הוא אינו מתאים להתחיל מחדש.
אבל אם הם ביחד, הם הולכים לעזאזל. חייב להיות קשוח. לבסוף, הלב פורץ דרך.

אם אתה הולך למצוא אדם חדש שוב, תצטרך להסתכל עליו. צפו זמן רב ואל תתנו לעצמכם לפספס פוזה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם נארי מאנינאט.
תייגת את נרי מנאינת.
יום קרונרי, קראת את ספר הדהרמה שלקחתי לסיומו..?
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
כתב ידו של הבעלים הוסר. זה חבל הצלה....
זה חישוב גס. לכוסי הייתה הזדמנות לחיות בצדקה רק 70 עד 80 שנה ואז איבד את דעתו.
זה רק זה או החיים, וזה
על להיוולד שוב בן אדם. באפוקליפסה, זה חייב להיות מוח אופייני, חמדן, מרוחק, אמוהה, גותון חמדן, נרפא, חוסר תודעה אמיתית, להיות בהריון עם אישה (Zhaosi יכול להיות הילד של זוג הורים).

אם בומן הוא פסיכי, אז שיהיה. זה הולך להיכנס לבטן של הכלב של אמא. חתול האם, האם, הקה הוא כלב קטן, החתול הקטן הוא הלאו, הקה הוא לידתו של

....אני רוצה לחדש את הבעלים, אז אני חושב שסיסופלה בונה בית ערבות, נתלה אליו, עשרות משמרות לאורך 3,000 קסאי סוי וסמטה. אומה זו זוכרת כי קוגה בנה פעם בלטאוני, המציא את ההובלה

. הכרזות Der B.Man Smith
מי רוצה לבנות בית חולים? זה כבר נבנה עכשיו, אבל השינוי עדיין חסר גורם מחוץ לעונה. בית חולים חברתי. נונג קאי

#เนื้อหามาจากเว็บเด้อ "הוזמן לארח במשותף את ארגון הצדקה מהא
"לתרום לבניית 50,000 מבני אשפוז וציוד רפואי. 1,000 באט כל אחד" בבית החולים החברתי, נונג קאי, וונטיצה, 21 במאי 2017. לואנג פו אינט חנך את סנטוסקו (וואט פה נה קאם נוי, נאיונג, אודון תאני) נשיא החילוניות מר סוכארט נופאוואן (מושל מחוז נונג קאי) מר צ'יאוות' צ'נדרה (מושל אודון תאני) מר פונגסאק פריצ'וויט (מושל קון קן) מר יודהיסאק תפ אסן (מושל מחוז נאקון פאתום) מר פרוקטור הקלה (מושל מחוז לואי) מר פראצ'אי לאופריאט (TPI), ד"ר סומצ'יצ'וטי פיוואטוולה (ד"ר לבריאות הציבור, מחוז נונג קאי) סא"ל קאנוק פו מואנג (מפקד קורפוס הארמייה ה-24, אודון תאני) #(וידאוגרף)



Https://youtu.be/JemdPzdag0w
הוא בית חולים בן 30 מיטות הפתוח לציבור במחוזות חברתיים ובמחוזות שכנים
כמו נאיונג. פאק צ'ום, כולל אנשים מלאו PDR שזקוקים לכך. אין הוצאות רפואיות. נכון לעכשיו, יותר חולים מגיעים לקבל שירותים מדי שנה, אך בית החולים אינו יכול להבטיח מספיק, ואין מקום פרופורציונלי לטיפול נזירים. טירונים שצריכים להתאשפז לואנגפאט צ'אנמי אנאליו לכן, מר Prakru Sutyansophon ומר מנהל בית החולים החברתי ארגנו את פרויקט הבנייה של בניין המטופל "בניין Analyometta (לואנג פו צ'אן מי)"

#วัตถุประสงค์โครงการ

1. כדי להרחיב את השטח ולהגדיל את הקיבולת של בית החולים החברתי. בתמיכה בשירותים לחולה. מקבלי שירות במחוז החברתי
2. לספק מקום לשירותי נזירים. טירונים הם פרופורציונליים יותר

#อยากอ่านหลายๆกดเข้านี่เลย:http://www.analayometta.com/index.php

ליצור ליד, ואז זה בסדר? משמרת היא צדקה
.

הבודהה
אומר >>>>>
(איאטו, פאלאתו, ת'רו, ונאתו, פטיפאנאתו).
חכם, נותן גיל, נותן כוח, נותן קסטה, נותן נדרים

(סוקאסה, טאטא, מהטאווי, סודהא, סוס, אתיקאג'שאטי).
מי שחכם, נותן אושר, בוודאי ייהנה

(איונג טטווה Phalang Wannang Sukanja Patipanatho)
אנשים בגיל, קאסטה, סוקהא, לאפה (

Teejayu, Yasava, Hoti, Yattha, Yattupachchatti, וכו ')
הוא נולד בכל מקום, תהיה לו אריכות ימים, דרגה באותו מקום כדלקמן:

בנה אסם שאנשים רבים יוכלו להקים כדי לקבל עורבים.כי הגוף הזה סובל, הוא סובל, הוא כואב, הוא כואב
, הוא כואב, הוא אוכל, הוא
אוכל
אכלתי את משמרת הסבל, אכלתי אותה, זה קאקו, השינוי בסבל

, זה נבלע, זה מזעזע
, זה מזעזע. זה מחוץ לתחתית, זה כואב, זה
זז, זה סובל.

אם אתה מחשיב את זה טוב. זה מצער בגלל העובדה שהמוח נשלט על ידי (זרע וביציות) (Sci. Zygos) ( Baliva, Kolla )

, ואם אתה מחשיב את זה טוב, זה לא. בחזרה בראש, הייתי צריך ללכת ארוטי.
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
כתב ידו של הבעלים הוסר. זה חבל הצלה....
זה חישוב גס. לכוסי הייתה הזדמנות לחיות בצדקה רק 70 עד 80 שנה ואז איבד את דעתו.
זה רק זה או החיים, וזה
על להיוולד שוב בן אדם. באפוקליפסה, זה חייב להיות מוח אופייני, חמדן, מרוחק, אמוהה, גותון חמדן, נרפא, חוסר תודעה אמיתית, להיות בהריון עם אישה (Zhaosi יכול להיות הילד של זוג הורים).

אם בומן הוא פסיכי, אז שיהיה. זה הולך להיכנס לבטן של הכלב של אמא. חתול האם, האם, הקה הוא כלב קטן, החתול הקטן הוא הלאו, הקה הוא לידתו של

....אני רוצה לחדש את הבעלים, אז אני חושב שסיסופלה בונה בית ערבות, נתלה אליו, עשרות משמרות לאורך 3,000 קסאי סוי וסמטה. אומה זו זוכרת כי קוגה בנה פעם בלטאוני, המציא את ההובלה

. הכרזות Der B.Man Smith
מי רוצה לבנות בית חולים? זה כבר נבנה עכשיו, אבל השינוי עדיין חסר גורם מחוץ לעונה. בית חולים חברתי. נונג קאי

#เนื้อหามาจากเว็บเด้อ "הוזמן לארח במשותף את ארגון הצדקה מהא
"לתרום לבניית 50,000 מבני אשפוז וציוד רפואי. 1,000 באט כל אחד" בבית החולים החברתי, נונג קאי, וונטיצה, 21 במאי 2017. לואנג פו אינט חנך את סנטוסקו (וואט פה נה קאם נוי, נאיונג, אודון תאני) נשיא החילוניות מר סוכארט נופאוואן (מושל מחוז נונג קאי) מר צ'יאוות' צ'נדרה (מושל אודון תאני) מר פונגסאק פריצ'וויט (מושל קון קן) מר יודהיסאק תפ אסן (מושל מחוז נאקון פאתום) מר פרוקטור הקלה (מושל מחוז לואי) מר פראצ'אי לאופריאט (TPI), ד"ר סומצ'יצ'וטי פיוואטוולה (ד"ר לבריאות הציבור, מחוז נונג קאי) סא"ל קאנוק פו מואנג (מפקד קורפוס הארמייה ה-24, אודון תאני) #(וידאוגרף)



Https://youtu.be/JemdPzdag0w
הוא בית חולים בן 30 מיטות הפתוח לציבור במחוזות חברתיים ובמחוזות שכנים
כמו נאיונג. פאק צ'ום, כולל אנשים מלאו PDR שזקוקים לכך. אין הוצאות רפואיות. נכון לעכשיו, יותר חולים מגיעים לקבל שירותים מדי שנה, אך בית החולים אינו יכול להבטיח מספיק, ואין מקום פרופורציונלי לטיפול נזירים. טירונים שצריכים להתאשפז לואנגפאט צ'אנמי אנאליו לכן, מר Prakru Sutyansophon ומר מנהל בית החולים החברתי ארגנו את פרויקט הבנייה של בניין המטופל "בניין Analyometta (לואנג פו צ'אן מי)"

#วัตถุประสงค์โครงการ

1. כדי להרחיב את השטח ולהגדיל את הקיבולת של בית החולים החברתי. בתמיכה בשירותים לחולה. מקבלי שירות במחוז החברתי
2. לספק מקום לשירותי נזירים. טירונים הם פרופורציונליים יותר

#อยากอ่านหลายๆกดเข้านี่เลย:http://www.analayometta.com/index.php

ליצור ליד, ואז זה בסדר? משמרת היא צדקה
.

הבודהה
אומר >>>>>
(איאטו, פאלאתו, ת'רו, ונאתו, פטיפאנאתו).
חכם, נותן גיל, נותן כוח, נותן קסטה, נותן נדרים

(סוקאסה, טאטא, מהטאווי, סודהא, סוס, אתיקאג'שאטי).
מי שחכם, נותן אושר, בוודאי ייהנה

(איונג טטווה Phalang Wannang Sukanja Patipanatho)
אנשים בגיל, קאסטה, סוקהא, לאפה (

Teejayu, Yasava, Hoti, Yattha, Yattupachchatti, וכו ')
הוא נולד בכל מקום, תהיה לו אריכות ימים, דרגה באותו מקום כדלקמן:

בנה אסם שאנשים רבים יוכלו להקים כדי לקבל עורבים.כי הגוף הזה סובל, הוא סובל, הוא כואב, הוא כואב
, הוא כואב, הוא אוכל, הוא
אוכל
אכלתי את משמרת הסבל, אכלתי אותה, זה קאקו, השינוי בסבל

, זה נבלע, זה מזעזע
, זה מזעזע. זה מחוץ לתחתית, זה כואב, זה
זז, זה סובל.

אם אתה מחשיב את זה טוב. זה מצער בגלל העובדה שהמוח נשלט על ידי (זרע וביציות) (Sci. Zygos) ( Baliva, Kolla )

, ואם אתה מחשיב את זה טוב, זה לא. בחזרה בראש, הייתי צריך ללכת ארוטי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
המחשבות שלנו הן "לעשות סנגהה, או לזכות במאה ימים לריקבון.

מה שצריך להיות שם הוא
1 בד משולש (לפחות 1 טרי). אם הנזירים מקבלים
טוב לתלות 2 אוכל מתוק בכל פעם (לפחות 1 פינטו) אם הנזירים מקבלים
3 בקבוקי מים נקיים (לפחות חבילה אחת), חבילות רבות תלויות היטב
4 שורות כדי שאנשים יעלו על דעתם. כאשר חווים, למשל
, ספר דהרמה שנקרא. יש חוכמה שהיא פנימית כלפי חוץ. הגוף הוא ננסי. (בודהה בוהארי משתנה). אם לבוט יש מספיק הצהרות. בודהה קה הוא תכסיס לעדר אנשים ללידתה של נזירה בודהיסטית),
5 קאנהם (שמשיות).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם כולם רואים גיהינום ואז רואים גיהינום, ואז
אם כולם רואים גן עדן ומלאכים, אלים, בנים.


1 עשרה גברים נרקבו לעתים קרובות, ועשרה גברים רקובים לעתים קרובות גברים רקובים.
אבל סימאק, האלה, ולעתים קרובות האלה, הקעורות הפשוטה של המיניות משתחררת.


שני אנשים העזו להרוג חזירים, להרוג כלבים, אפילו דגים
, ולהגיד, בואו
נמות על רעב, במקום להרוג חזירים, ואז צריך להרוג
אותם על ידי נירוונה אכזרית, זה
שינוי בטעם...
מעודכן בתאריך נוב 12, 2017 10:47:24pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לאנשי האוני יש קווים
שונים. . .
לחלקם נמאס מעבודה פיזית
. חלקם מותשים נפשית

, אבל הדרך לנוח, יש אומרים שהדרך לנוח היא "מתה", אבל מנוחה היא "נירוונה
", "מתוך רוח",

וחמש השבעות קיימות,
ו"היא האולטימטיבית של הסבל".
@[100001398447853:2048:נרי מנינת]
מעודכן בתאריך נובמבר 13, 2017 6:33:44pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

דהרמה ביום האהבה
אם הוא מעריץ, אז. בואו לא נסתבך בפלירטוט,
או בחיבור, או בפרץ בשבילו להיפרד, כאילו, הוא נפרד בגלל הידיים שלנו
. "אנחנו מצטערים", אבל אם הוא או היא האדם הזה, הוא או היא יצטרכו לעשות את זה.
"
יש הרבה אנשים שמפלרטטים.
יש הרבה אנשים שמבקשים להיות איתם, אבל הוא או היא.
לא אמרתי כן להיות מעריץ עם אף אחד
.
(או, בשפה המודרנית, הוא קורא ספר.)
# מי שביקש מלגה כינה את הספר " ""
הדור החדש. אש חסרת סבלנות'". קרא ספר. כרך שני, ספר שלישי, ספר שלישי
. כי אני לא יודע אם הכרך הבא יהיה שם? האם הספר הבא יהיה כזה?
הכרך הבא לא צריך להיות חסר סבלנות.
האם הספר הבא יהיה כזה –
בעולם הזה, לאף אחד אין את אותם הרגלים?
זה מאוד שונה, פחות הטרוגני או דומה
, עדיף לבחור להתחבר לאנשים שיש להם הרגלים דומים לנו".

אנחנו צריכים להתאים את ההרגלים שלנו כדי להידמות לאוהדים.
אם אנחנו רעים, אז אנחנו מוצאים אנשים שהם רעים בדיוק כמונו
. בדרך זו
"האנשים הנכונים צריכים להיפגש בזמן הנכון. זמן שאינו כשיר להזדווג אי פעם,
מיליון לאומים. אבל אם הוא זוג זקן, הוא

זוג זקן. הוא או היא יתפזרו בינם לבין עצמם.
אפילו לא היה לך חלק בלגרום לו להיפרד.
כבני אדם, חייבת להיות לנו מטרה להפוך את חיי הנפש של האדם למשגשגים יותר.
יש הרבה פרדות, שמפתות אותנו לצאת מהדרך של המטרה הזאת.
אנחנו צריכים כל הזמן להזכיר לעצמנו.
אל תלכו לאיבוד בפרדות.
יום האהבה, ראיתי את החדשות האלה וזה טרגי.
הגברים ירו בנשים למוות, ואז ירו בעצמם שוב למוות.
זה לא יהיה זוג הצטיינות, אלא זוג קארמי.
הבעיה לא תהיה בגלל יום האהבה. היום
, לעומת זאת, בגלל הסיבה השורשית, מההתחלה
, לא בוחרים אנשים עם מוזרויות דומות, ולכן לא יודעים את אותה קרקע
רגילה, היה פיצול
# נורה המום בעיר נון, ולנטיין מת מדמם2 כאב1
. DailyNews - לפני
2 שעות ____
אישה או גבר שנכנסים בזמן שלא נפרדנו מחבר. רוב הזמן, זה
זוג, לא מריטוקרטיה.
אם אתה מחבר את זה יחד. אני לא אראה שום דבר בשלב מוקדם. כשהעניבה מתחילה להיות קשה
לפשירה, אתה מתחיל לראות הרבה דברים. מחשבות לא תואמות, קונפליקטים, מריבות, עדיין יש לי לבבות לחשוב עליהם
, ואני הולך לאהוב ולפלרטט עם אחרים ליתר ביטחון.
לגופו של עניין, זה בכלל לא המקרה.
לזוג הברכה הזה יהיו מוחות דומים.
קל להתאים את דעתכם זה לזה. יש דברים דומים, כמו, נניח, ללכת לשוק יחד.
כשהלכו יחד, הנשים קנו את הציוד שרצו לקנות, ולפני שחזרו לקנות 5 קציצות,
המשמרת הייתה אוכלת והולכת.

לאחר מכן קנו הגברים את הציוד שרצו לקנות, וקנו 10 מקלות
, שאותם היו לוקחים לבתיהם

. כשיצאתי מהשוק מצאתי לידי
כלב. נראיתי כאילו אני סוחבת, מזילה ריר בכלל, כמו מבקשת אוכל לאכול
.
האישה, שראתה את הגור, חשבה שזה "פתטי", ואז חילקה את הקציצות לכלב עץ.
הצד של הגברים כשראיתי את הגור, חשבתי, "הוא רעב, הייתי צריך לשים אותו על מקל".
לשני אלה, במבט ראשון, היה רעיון כזה, מבלי להפעיל לחץ זה על זה.
הנה 1 דוגמאות של אנשים שיש להם אמונות דומות
לשרוד, ולראות אחד את השני שוב בגלגול הבא
.
אם הצד הנשי חולק את זה עם הכלב, והצד הזכרי חושב, "אה, אפילו הקנאים
לוקחים את זה, אנחנו צריכים לתת גם את זה".
זה נקרא אמונה, ויחד הם ניצלים
, והאומה הבאה נפגשת שוב
, אבל אם הצד הנשי מחלק את הכלב
,
והצד הזכרי חושב".
למה לתת לזה ללכת, הה..."
זה נקרא אמונה, אמונה לזה היא לא שווה.
משום מה, קשה לשרוד
. בגלל סדר הגודל הזה, הרעיון לא משתלב או הולך באותו אופן.
לאחר מכן, היו מריבות, בתים שבורים, גרושים, מוכים, הורגים זה את זה.
חברות מלכותית היא לא רק אמונה, אמונה זהה או דומה.
באותו
אופן, אבל בקאנון, יש מוח שמשתחווה לאותו כיוון, או דומה,
כמו לא לאהוב קהל אף אחד
. אני לא אוהב לשקר, לפגוע באף אחד, לפטר אף אחד.
אני לא חושב שאני משחק עם מישהו אחר כמו חיות, כלבים, חתולים
. כל החברים המלכותיים הישנים ייכללו ב-4 פסוקים, 1.אמונה, 2.קאנון
, 3.ג'קה, 4 חוכמה.
החוכמה דומה בפתרון מצבים שונים בחיים.
ובכן, כן.

זה סיפור נוגע ללב באותה מידה. הוא כמו הכשרון
, הזוג המלכותי הזקן הוא כזה.
הם היו יחד והם עמדו מההתחלה ועד יום מותם. לא, עד.
אין בתים שבורים. אם את בהריון, את מלאך, פיה, תינוקת
. הזוג המלכותי הישן הוא נדיר ביותר.
רוב הניצולים כיום צריכים לעשות את הדבר השני
: להסתגל זה לזה.
כוונו את דעתכם יחד.
כאשר מנגינה תודעתית מתקרבת זו לזו, קשה לריב זו עם זו.
נשים מוציאות כסף טוב, אבל הצד הגברי אוהב לחסוך, קשה לחיות
יחד. זה, נשים צריכות להסתגל,
אבל רק אם הן לא מסתגלות.
בצד הגברי, הוא איבד את סבלנותו
. בואו נפסיק. אני לא יכול לחכות להמשיך לצאת איתה.
בואו נהיה
רווקים, עד שתמצאו אישה שההרגלים הדומים לה הם חסכניים, היא תשרוד
.
מאמר מוסף # יש הרבה עקביות.
כך גדל הסיכוי לשרוד עד שאתה
(הכלב איתן) הוא הכלב שבמדינות רבות נולד כאדם
. אין שום זכות)
__
"האנשים הנכונים צריכים להיפגש בזמן הנכון? זמן שאינו זכאי להיות שותף אי פעם.
זה מיליון מדינות. אם הוא הלך עם זוג, הוא לא".
הוא רק צריך להיות רווק, אז זו תהיה הזדמנות טובה.
הוא או היא בן זוג מלכותי זקן בעבר.
אבל אם הוא עדיין
שותף שמחזיק את זרועו כמעריץ, ויש לך פאנק - הוא יגיד, "זה כן, כן, הנפש התאומה שלנו, כן".
אם אתה מאמין לרעיון הזה..
"טוב, בוא נלך לקחת את זה", הוא קשירה, אבל אם הוא זוג זקן, הזוג המלכותי הזקן שלנו
.
הוא או היא יתפזרו בינם לבין עצמם.
אפילו לא היה לך חלק בלגרום לו להיפרד.
ואז יש סיבה בשבילך להתייחס אליו או לעצמה(קארמה, בואו נודה בזה).
אבל להיות מעורב לא בהכרח אומר שהוא הולך להיות זוג.
אם הוא בונדוג זקן
.
"רואים את הגורים, הם רוצים, הם רוצים לפלרטט אחד עם השני".
זה לא,
אין מחשבות או רגשות כאלה בראש שלי, זה בלתי אפשרי.
זה המקבילה
המלכותית הישנה שלנו #. זוגות בימינו, אבל יריבים
. התאימו אותו.זה נקרא יצירת נתיב קארמי טוב כדי להיות מחוברים יחד
. במשך זמן רב, למשל, לשים את זה אחד על השני. אל תרימו אחד את השני, בסתר לבכם יש
גוג ________
. במהלך התענית הראשונה, מונפקת התענית החדשה
. גם טיסגאמה היה שחוק באותה תקופה
: "אם סיסוק קה נכנס ואומר לפולדה".
ואז, אממ.?? אני מהסס, אני הולך לקחת את זה, אני רוצה ללבוש את זה.
האו רצה ללבוש את זה. נשחק במשך שלושה ימים או שבעה ימים
, ולאחר מכן, הלך להסמיך מקדש יער.., אבל לא העז ללבוש אותו מחשש שלא יוסמך שוב
.
למחרת, יום לאחר ההסמכה,
לא העזנו להסתכן.
פעם חשבנו ללבוש אותו, ואז להמשיך להסמיך למחרת, אבל לא העזנו, כי זה עדיין
פזיז,
כי אין שום דבר שמובטח שנקבל הסמכה שוב.
בכלל לא.
למרות שזה היה מתוכנן, ללבוש יום שני, ולהמשיך להסמיך את מקדש היער יום שלישי. אם לא
, אז שיהיה.
גיא ידוע בכך שהוא מחליק מתוך הבד הצהוב. ההבטחות יתרופפו.
ומה
יפתה אותך להיקלע לזה?5 זה יכול לבוא, זה יהיה
, זה יהיה, תהלוכה.
בטעות, אשת נפש ותיקה עשויה להיפגש איתנו
. עין תחת עין, נפש אל נפש, זה לא הולך להתחתן,
אז זה לא מעז להתבלות אפילו יום אחד.
כל ארהאט, כולם, היו נקאממבראמי
, ועמים רבים סגדו להם.
ללא נקאמה, ברברמיה אינה יכולה להשיג דהרמה כארהאט.
האדם שהוסמך, קשוח, מסרב ללבוש אותו.
להביא את הגוף לנפש לא להיתפס בצורה של צלילים, ריחות, טעמים, נגיעות
ונקאמה.
כשמנסים לצאת מהארוטיקה, החוכמה נולדת
, הלב בהיר.
השווה את זה להיות מאושר עם לב בהיר.
עדיף ליהנות לראות משהו נעים
, כמו לראות חבר נאה ויפה. נשיאת פרחים תביא אותם.
זה עדיף על קול נעים באוזניים.
זה עדיף על ריח נעים על האף
. זה עדיף על ארוחה שטעמה נעים ללשון
. סאבוורק
זה יותר טוב מלהיות מאושר מלהיות צודק, משהו רך, רך, נעים
, תענוג כזה שאין לחשוש ממנו.
איזו סגולה תשקע בארוטיקה שלך?
בואו לא ניצמד לזה
. כי זה גורם לסבל#Some אושר, קצת סבל
, זה לא נקרא _
______ זה שווה את
זה או שאתה צריך להיות עייף.
עכשיו אנשים כנראה חושבים שהם קיימים בשני מקומות....
בפנים השניות אנחנו בשלבים, תמונת הפרופיל נעלמה, חם, הדמעות זולגות על הפנים שלנו, למרות שהגוף שלי
עדיין טוב.
הוא נתן הרבה לייקים, הלב שלו התנפח. לראות אותו כמו פחות או פחות (אומלל),
וכדי שהלב שלנו יהיה מאושר, האם זה תמיד תלוי באחרים?
למה אנחנו צריכים להשאיר את האושר שלנו לאחרים?
צריך לחכות שהוא יעשה לנו טוב. האם אנחנו יכולים להיות מאושרים?
האם נהיה מאושרים, נסבול, האם נצטרך לסמוך על אחרים כל הזמן?
זה לא החיים שלנו, אנחנו הולכים לעצב את התודעות שלנו, אנחנו הולכים לעצב את המוחות שלנו.
אל תהיה אומלל, אתה
לא יכול ללכת עם דברים? אל תשקר כדי להיראות טוב, נכון?
מה שיש לנו עם זה, וזה בהחלט בזבוז זמן, בזבוז זמן בעריכה,
בזבוז זמן בהקלדת אותיות
. חלק מהאנשים על הפנים שלהם נראים טוב, אבל הכתובות או החדרים שלהם כולם מגושמים.
חפצים מפוזרים אין אחסון, מזרנים אף פעם לא אס.לא
יכולתי לכבס את השמיכות שנהגתי לכבס.
העבודה אובססיבית. הכוסות והכלים ספוגים עד שאתה שוכח את המים הרקובים, אתה צריך לאבד את העבודה

שלך בפייסבוק וצריך להקליד הודעה כדי לקוות לאנשים, במיוחד אלה שנראים טוב
, או להקליד טריק לשקר לאנשים (Musavatha) על כל מה שהם לא יודעים
. זה עדיין הולך להיות צד רע של עצמי. גם אם אתה לא מדבר, לפה שלך יש קול
, יש 8 פסוקים: 1.זה לא ברור, 2.השיניים
לא מאורגנות, 3.הפה מסריח מאוד, 4.ריח הגוף רע
. 5.העין לא תהיה ברמה נורמלית 6.מילולית לדבר עם קצה הלשון וקצה הפה 7. המחווה אינה אלגנטית, חושפת, אומרת דבר אחד, אחד מבין את השני, 8.המוח מעוות.

אם זה לא יניב בגלגול הנוכחי, זה יישא פרי בגלגול הבא, או בגלגול הבא, שהוא
לתת את פירות הקארמה, ויש אנשים שלא עושים טוב, הם מאבדים את האמונה, לחטא לא תהיה שום זכות, כי הם לא
מבינים את פרי הקארמה
.
לכוכב בשם פו, שמת בבית החולים
, יש גבר (בואו נקרא לזה רואה).
לדבריו, פו, שנולד בשם ראג'מאל בתקופת איוטהאיה, הרג אנשים
על ידי ניפוץ עצמות והחזקתן למוות. אדון הזעם
שבא לקחת את חייו היה האיש באותה תקופה.
שם פו הרג.
הנה, איך פו נראה טוב מצביע על כך שזה הכשרון של נרפא.
קנון מגיעה ראשונה. כל הסלבריטאים הנאים זהים, שכן הם היו ראויים לשימור כל הקאנונים
, אך אפילו החטאים
הישנים הלכו בעקבותיהם, והעניקו להם השפעה קטלנית. פו, לכו על זה.
אם אתה יכול לדעת מראש, שנה
לפני שפו מת, רצוי להיות מודעים ולהתפלל.
ואז מתפללים, הבישופים של הקדשת הכשרון משמשים כדי לברוח עם זה.
ככל שאנחנו מתפללים יותר, ככל שאתה יוצא יותר מהחושך, כך הדרך בהירה יותר
, ואז חוזר לפייסבוק. זמן פרסום
זה לא צריך להיות פוסט שקר, זה לא צריך להיות פוסט ערמומי שמסית אנשים להכות אחד את השני.
לא אוהב פנים אל פנים. זה לא צריך להיות פוסט גס (כלומר זה כמו לומר מילים
גסות.
והשנייה היא, אל תפרסמו שטויות. קשה לעשות את הפסוק הזה כי פעם הוא היה יום, אבל ברגע שאדם יודע את הפסוקים של הפסוק הזה, הוא אולי יוכל לעשות זאת
, לומר שום תועלת, כלומר
, אין הערצה במילותיו שלו.
אם נכלול את 4 הפסוקים
הללו, 1.מוסוואט (שקר).
2.פיסונבאס (הסתה לשבור אנשים) 3.פרוסוואט (מדבר ניבולי פה)

4.סמפה (שיחה · קונטריבים)
יהיה לנו כוח בעל פה. אנשים יאמינו למילים שלנו, הן יהיו מילים אציליות.
בניתי את בית החולים במשותף עם הוריי, מוריי, מוריי.
הכוח הוא כשלושת אלפים באט.
הבישוף אמר, "מי ייתן ואחיה זמן רב, כדי לעזור להפיץ את הבודהיזם.
מעודכן בתאריך נובמבר 15, 2017 4:33:20pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה מוזר.
זה כאילו, זה כאילו, מה אתה רוצה ללמד?
זה מביך....
בהוראת הדהרמה.
הוא רוצה להיות פלגמטי..., הוא רוצה לנוח.

(במיינדפולנס הרביעי, השינוי הוא
1.גאיה 2.וודנה 3.צ'יטה 4.דהאמה
גאיה זה מה שצריך כדי להיות
מאוד משגשגת.
לכו ותקראו אותו בעצמכם.
בנוסחת גיטה אם תסתכלו מקרוב, תראו שיש שני סוגים של חוזים של בני תמותה (כלומר, חוזה בן התמותה שהולך עם השם 1 והחוזה בן התמותה שהולך עם איור 1
, או כמו המלכותי שמחפש את הלוטוס, הסנגהאראן של הצד בן התמותה והסנגקארן של

הצד בן התמותה.
אם כן, נשתמש המונח הסמוי הוא "חוזה בן תמותה", למשל,
10 חוזים .mp3
. דמות החוזה היא אנאפאנסטי עד סמפאסניה.
שמה של הסוטרה הוא Jatuthat Vavathana עד להבטחות וההבטחות של אתיקה
שנמצאות שוב מחוץ לסוטרה הזו, כמו חזיונות קאסטה קאסין כמו קארמה 40.
ישנם שני סוגים של חוזים ( שם ואיור )
כגון 10 חוזים (רק חלק שם העצם, למשל ספיר רסו).
הבטחות
), כלומר, הבטחות להיות כמו מורסות, כגון הבטחות להיות כמו חצים

, כגון, וכו ', על ידי עשרה או שנים עשר סימפטומים
. הבטחה רואה אושר על ידי סבל, רואה סבל על ידי סאטירה.
טונג ואני
מבטיחים שהדמות לוהטת.
הצליל חם
, אבוי, הבטיח. כל הבטחה, הבטחת אנאטה, שהבן מחשיב את הוודות כשהוא נושף אל הבודהה, כלומר, זהו שם ההבטחה
, אבל אתה שוקל אם הוודנטה היא חץ או לא, זה לא ידוע
,

אבל אם רמת הסגפנות מגיעה להיות שליח החוכמה
. היית חותך ישר, חותך ישר אל, אבוי, כל הבטחה, כל הבטחה
, ואז יש מצב שהולך עד נירביטה עד שהוא משתחרר מאובססיה.
לחבר תשוקות חושניות, לזרוק תשוקות. מוהגילים קמפונג סנגיוצ'נה תמונה של סנגיוצ'נה
ארופפ סנגיוצ'ן
רובם הבטיחו. הבודהה מעדיף לדבר. אמיתות אחרות
זוהי האמת בת התמותה.
אם תלכו ותקראו אותו בסוטרות עם חאן 5 או איטאנה 12
. הבודהה יאמר סוגים רבים של
הבטחות. הסיבה לכך היא שלבעלי חיים יש חוזים כבדים בדרכים שונות, כמו הצ'ולפנטאק.
הוא התאים באופן מושלם להבטחות, הראצ'והאראנאנג, הראג'פוט
, כמו הנזירים שהיו מקדשי הבן, שם בנו של הבן
סארי נתן קארמה לא חוקתית, ואז הובא למשמרת של הבודהה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כלומר, הבטון הוא מצב פיזי, המופשט הוא מצב נפשי, הבטון הישן הוא שינוי ללא הפסקה

, העור משתנה כל הזמן, ההפשטה הישנה היא תחושת האושר, היא מזדקנת ואז הגסיסה נעלמת, היא הופכת לתחושה של סבל, ואז תחושת הסבל מזדקנת ואז מתה, הופכת לתחושה פסיבית, ואז התחושה הפסיבית
היא ישנה ואז מתה, הופכת לתחושה של אושר, ואז הופכת לתחושה של אומללות, לא של סבל, היא פסיבית.

כאשר אדם נולד אינטלקטואל, הוא או היא יודעים שהחיים החילוניים הם כאוטיים. סליבקיות נשגבת יותר. הוא צריך להיות ציר בעקבות המנטרה של הנביא. חייו לא יהיו אפוא ריקים בדת.

להתנהג זה להיות מודע, לראות את הגוף הולך, להיות מודע, לראות את הגוף זז. לראות במודע את הגוף בתנוחת ישיבה וכו '.
מעודכן בתאריך נובמבר 16, 2017 1:33:07pm
יומלן חושב שחמלה וסליחה הן תכונותיו של אדם שיש לו לב יפה.
מעודכן בתאריך נובמבר 17, 2017 4:24:08am
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס עם סומנה בדונג.
תייגת את סומנה בקיכלי.
אני רוצה להיות נזיר אנאקאמי..
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס עם סומנה בדונג.
תייגת את סומנה בקיכלי.
מג'וראג' לא יכול לראות אדם שאינו מחזיק בדריסת רגל חזקה, וזה משנה שהוא כן, ושהוא כן. מאסטר, מה זה?
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד בעידן קסמסאט.
תייגת תקופת קסמסאט
אם מצד שני. ביקרתי ביום אמא גדולה ובארוחות אחרות. "אני צריך לטפל באגו שלי בשביל זה. הממזרים החוטאים אכלו את ראשיהם, נרקבו, לעתים קרובות קעורים, דקרו לבבות מתפוררים אחרים ביחס לגו כקבוצה. גו, טוב וכו', תנו לקעור הטוב להביא את הדה ז'ה וו
(זה מתפורר כאן). בואו ניקח את סיפור האמא הגדולה. בואו ניקח את המצב, ג'אנג ג'אנגזי. קחו את הסטטוס קוו של האם הגדולה והחולים, והעבירו מילולית, קעורה, תמציתית, את הגינונים שנזירים צריכים להתייחס אליהם)

(זה לא בסדר. (קיבלתי את מה שרציתי לעשות.)
זה קינסמן זקן, וזה מזכיר לי את הקרבה שיש כאן.
נזירי היער דון יאנג (ברגל שבורה, עם דהרמה), במבוק רוצה לעזור למאקה בנגדנג, ואז הד מוביל.
נזירי היער דון יאנג (ברגל שבורה, עם דהרמה), במבוק רוצה לעזור למאקה בנגדנג, ואז הד מוביל.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, כתב על ציר הזמן של צ'נדרפורן קאסמסאט.
הסינגל הזה, העונה הזאת.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"יש הרבה מה לומר על החיים האלה. לפניהם מתו הרבה זקנים, פצועים, הרוגים, וחובבי אגו
זקנים.
ציר הזמן של Paiboon Duangkaew כתוב על ציר הזמן של Paiboon Duangkaew.
ביירמנבון
העלאות לנייד
עכשיו יום מה יאי פונג, בן 81.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"כדי להיות נזיר, אתה צריך לרצות להביא את הפה שלך לבטן. בוקר ואחר הצהריים
אם הוא רוצה להביא עוד ריקבון, זו חרפה שמתפללת עבור הודונקאמי
. עד מהרה, יונאו
, הבישוף ביקש להשאיר אש משי גוף ליאנג, אז הוא הלך להעז את יוסותה
. וסאוג'אן ואז נירוונה קסוטהאס.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
עזרה לאחרים
עם עזרה פיזית היא לעזור להם להיות מאושרים.
יש עזרה נפשית, כלומר, זה עוזר לעשות אותו מאושר

, ורוב הזמן אנחנו נוטים לעזור להפוך את הסיבה מאושרת . פלגמטי לאנשים שאוהבים את זה, אם הם יתערבו, הם יחטאו עוד יותר.)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
היכן
שאריה נמצאת, אריה תהיה אדם שיש לו גם את האשמה על אלה שמבצעים קארמה נגדך.

אם אתה עושה גם אקרובטיקה טובה, אתה טוב בלעשות אקרובטיקה. גם מצפון טוב. אליך. אבל זה נקרא "יש לך

".
אם אתה עושה אקרובטיקה רעה, קארמה רעה, מצפון רע.
לך, זה נקרא עונש.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
שובבות ופו גרמו למצוקה.
סאמאסאנג ופו הם הסיבות לאושר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
העבר הלך לעולמו, והוא נעלם,
והוא כבה
. הזן אותי, פנה בבית (הקדשת הכשרון לנשמתו של תיאופילוס).
קרובעה הציע מספר רב של שודדים לנזיר.
וזה נאום נהדר.

זה מספיק. לנגה היו גם תוספות #ซํานี้กะบอเสียชาติเกิดแล้วทิสเอ.

פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם נארי מאנינאט.
תייגת את נרי מנאינת.
נהיגה פזיזה אמיתית עזוב את הבז, צא לרחובות, אבל בוא ובז את הנזירים.

הובו מת בזמן שזה היה ברור.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.19 נובמבר 2017 תורתו
של מורה
אחד "אדון ו בודהאפל הולך לתחייה. אנשים שלא מבינים. אלה שחושבים טוב", אמר הבודהה והוביל את התוכחה. אנשים שלא מבינים. אנשים שחושבים טוב עם פל"
# לעתים קרובות כמה משפטים מעל זה # אחרון #
אם אין jethopia (אפיסטמולוגיה מתמצאת נפשית של אחרים),
זה צריך להיות latisipwa, ריקבון זה, ריקבון זה, ריקבון זה, זה
מטורף.
הפיזיות של כל אדם שונה. גם טון השינוי שונה.
גם כישורי המשמרת שונים. גם בחירת מסלול המשמרת שונה, המשמרת
שונה.
כל אומה לפני כן נהגה לסחור, והאומה הזאת רצתה לסחור.
כל אחד מהחבר'ה לפניו נהג ללבוש עטלפים. מנקה רצתה למצוא דרך לאכול.
כל אחד מהם היה מעוך בגלגול הקודם. מנמה, הגלגול הזה, קשה לעשות.
אני חייב להזכיר דבר נוסף שהוא ההרגל של המוח הישן (קיום והרגל):
הכנעה היא ההרגלה הרעה של הנפש. אני אוהבת לחשוב על התודעה
האומללה שלי: הרגל הוא ההרגל הטוב של המוח.
אם הגלגול היה בעבר, זו בדרך כלל דרך יפה. מנמה, הגלגול הזה, זה בדרך כלל יפה, זה תמיד יפה.
קאג'אנגווה, הבודהה, לקח את האסופה כדי לפתור את התודעה בחלקים רבים.
אם הגלגול היה לפניו, זו תמיד הייתה הדרך הגותית, הדרך שבה הוא שנא את הקלח
. מנמה האומה הזו, מנקה מקוטון, תמיד שנאה את מאקסאנג.
קאג'אנגווה, הבודהה, לוקח רחמים ופותר את התודעה בחלקים רבים.
אם זה לעתים קרובות פזיז, ליהנות מהעולם, kak
ka משתמש במוות. היכנסו והרגו את נאנטי.
אם אתה רוצה לקבל jethopie ב Kabhappenthip Chakkuyasa הראשון.
אה, ההבטחה היא הסיבה לתחושת
העיניים# האו גיחך. אם אנשים נאבקים כדי להגיע לוואה-אגרוף, זה מטורף.
כמה ווים בגודל קבצן עושים אנחות של מטורף. אבל זה בעצם משמרת משטרה
, אבל הנזירים, שהמוזרויות שלהם מוטות על ידי קאסי, מוצאים את עצמם משוגעים
. האו מאקיו לבדו, באי סאי
2 האובה תפס כל אדם.
עברו שלוש שנים מאז הניירת של הד (האובה בדרך כלל, אבל הרד).
מר א': בגבה גיחך על הקבצנים בעונה החולפת.
מר ב': אני שוטר, אני לא משוגע.
מר א : גוב סינג
מר ב ' : אני מאמין בשינוי, אבל זה אחראי אחד לשני.
מר א': אני מאמין שאתה שוטר, לא משוגע, אבל יש דרך לפתור את ק'.
אני, אני מוצא אותך משוגע.
מר ב' : אני שוטר,
לא נזיר. האגו יודע לפתור את זה:
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
האו ייסע לריונג.... הסיבה לכך היא
____
האו believewa, מאסטר אנאנד אקינג'אנו, אב המנזר של וואט מאבצ'אן, שהוא
מקדש שלוחה של נונג פה פונג
(והוא משרד הדהרמה המחוזי של ראיונג). 2) א.מואנג, מחוז ראיונג
, פרה ארהאט, עם כמה פסוקים
. זהו הדיבור האופטלמי, שהוא הפסוק
המטאפורי ש...
ת'יפ סוטה (clairvoyance), שהוא פסוק מטאפורי ש...
ג'טו,(אילו עוד מוחות מתפוררים?) שהיא מטאפורה ל...
העתיד הוא פסוק מטאפורי ש...
העבר הוא מטאפורה לעברם של אנשים אחרים.
אה, דרשות (הו, עוד רעיון מתפורר)
# איזה מטורף רוצה ללכת לכאן
. זה בחור מטורף שרוצה ללכת לקו.
תמונות ציר זמן
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
האומן יכול לחיות בכוחות עצמו...

חוג'אנגיו בקוטי יש במבוק שיכול להתקיים רק בחדרון.
ארוחה זו הלכה למרכז המגזר העשירי. או.י.אס. הבודהה החדש מטמה וסבא לואנג ובודהה האזמרגד. בודהה שינראג' הוא טה של להעיר את סקיו.
ארוחה זו הלכה למרכז המגזר העשירי.
או.י.אס
. הבודהה החדש
מטמה וסבא לואנג ובודהה האזמרגד. בודהה שינראג' הוא טה של להעיר את סקיו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הרבה מנדטים, הרבה נייסאיירים.
תייגת את בת בת ויסטקאו.
תמונות ציר זמן
הקשיבו לדהרמה. מחר, לפני הביבליוגרפיה, אשים אותה מול הכרובה.
הקשיבו לדהרמה. מחר, לפני הביבליוגרפיה, אשים אותה מול הכרובה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"התחושה של למעוך את הרצפה, זה גיחוך מזעזע.
רשע, זה משנה את הסיפור שלו, ובכן, זה משנה את הסיפור שלו
. הוא חצוף, הוא טוב, הוא טוב.
הוא רשע, הוא רשע
. החתך הזה, אל תלך קעור, אדמה אחרת
רקובה, האו קעורה, אדמה אחרת רקובה, זה קאסימי מתפורר, האדמה מתפוררת, ההווה את הלילה.
כרטיסי האו התפוררו במקומות אחרים, מנקסימי רקב את כרטיסי האו בחזרה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
רעיון האו הוא קאבו סנגהה עם פתיל.
עם אורז, האו חשב שהוא פשוט מלא
. טריהאו נחשב כמי שמסוגל להפוך גוף רפאים לגוף אלוהות
(רק פראטאפטופ צ'אבי פטרה). (זהו סוג שניתן להשיג מקרובי דם שנמצאים בעולם האנושי.)
תייגת את הציצית של אבא.
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
סיהיד גיחך, זה ראוי להיות במקום, בתוך גיחוך,

"אבל בראשית. בודהה אמר, הקול הוא אנטגוניסטי".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה לא חוזה, ואין
שום הבטחה.

זו לא מוסכמה מכוננת.
ולא ניתן שום סימן.
מעודכן בתאריך נוב 21, 2017 4:10:59pm
מעודכן בתאריך נובמבר 21, 2017 5:43:21pm
כשהוסמכנו לראשונה, (עדיין היינו במצלמה), צילמנו הקלטה. כשחושבים אחורה אל העבר, זו רק הצצה (הסדן הזה, כי אני חושב שזה מוקדם).
כשהוסמכנו לראשונה, (עדיין היינו במצלמה), צילמנו הקלטה. כשחושבים אחורה אל העבר, זו רק הצצה (הסדן הזה, כי אני חושב שזה מוקדם).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אמת היא מצב של אמת. פנצ'קנתה יש סוג של דבר, אבוי.
האשם העיקרי הוא סנגהאראקהאן.
סנגהאראקהאן הוא גמור בצורת חאן. אנאפה
סנגהאראקהאן זה קסם בעין.
סנגהאראקהאן זה רעיון והבטחה.
סנגהאראקהאן זה מכוון
. זו רוח.6
העלאות לנייד
גם לבני אדם מתקופות שונות היו שיאים וגופים נמוכים שונים. זה תלוי בתוחלת החיים של בני האדם של אותה תקופה, גופים זקנים מאוד, גדולים, צעירים, גופים קטנים, קצרים. ניתן לראות זאת מגודל גופו של הבודהה שהתגלה בתקופות שונות: תיאה פנגקורן, תוחלת חיים של מאות אלפי שנים, 80 מרפקים גבוהים, בודהה קונדניה, תוחלת חיים של מאות אלפי שנים, 88 מרפקים גבוהים, מנגלה, תוחלת חיים תשעים אלף, גבוהה, 88 מרפקים, סומאנה, תוחלת חיים תשעים אלף, גבוהה, 90 מרפקים, רוטה, תוחלת חיים שישים אלף, גבוהה, 80 מרפקים, סובהיטה. תוחלת חיים תשעים אלף גבוה 58 מרפקים פרה אנומטסי תוחלת חיים מאה אלף שנה גבוהה 58 מרפקים פתומה תוחלת חיים מאה אלף שנה גבוהה 58 מרפקים פרה נאראתה תוחלת חיים תשעים אלף שנה גבוהה 88 מרפקים פתומוטארה תוחלת חיים מאה אלף שנה גבוהה 58 מרפקים סומתה תוחלת חיים תשעים אלף שנה גבוהה 88 מרפקים פרה סוצ'טה תוחלת חיים תשעים אלף שנה גבוהה 50 מרפקים פרה פיאטאסי תוחלת חיים תשעים אלף שנה גבוהה 80 מרפקים פרה אטאסי תוחלת חיים מאה אלף שנה גבוהה 80 מרפקים דהרמדהיאקשה תוחלת חיים 80 מרפקים פרה סידהרתה תוחלת חיים מאה אלף שנה גבוהה 60 מרפקים פרה טיסא חיים תוחלת גבוהה 60 מרפקים תוחלת חיים תשעים אלף שנה גבוהה 58 מרפקים ויפאסנה תוחלת חיים שמונים אלף שנה גובה 80 מרפקים תוחלת חיים סיקית שבעים אלף שנה גובה 70 מרפקים לורד וסבהו תוחלת חיים שישים שנה גבוהה 60 מרפקים בודהה גוסנתה תוחלת חיים ארבעים אלף שנה גבוהה 40 מרפקים תוחלת חיים גבוהה בסקונה שלושים אלף שנה גובה 30 מרפקים, קספה עשרים אלף שנה גובה, 20 מרפקים גבוהים, ובודהה קודום של ימינו, בן שמונים, 4 מרפקים גבוהים (גיל בני האדם בעידן זה הוא קטן, מעט עדיין מכוער לעשות מדיטציה, ולשקול 5 עד מדיטציית אלאג'אנג, זה קאנון), איך כל אלה שאינם סודהבאן יכולים לשרוד את תהום? אם זה לא סומנמבוליזם והתבוננות פנימית, https://sites.google.com/site/beammiethitiporn/x-nawa-di/khnad-rangkay-khxng-mnusy-chmphu-thwip?mobile=true
גם לבני אדם מתקופות שונות היו שיאים וגופים נמוכים שונים. זה תלוי בתוחלת החיים של בני האדם של אותה תקופה, גופים זקנים מאוד, גדולים, צעירים, גופים קטנים, קצרים. ניתן לראות זאת מגודל גופו של הבודהה שהתגלה בתקופות שונות:
פרה ט. פנגקורן, תוחלת חיים, 80 שנה.
Prakhandhana, תוחלת חיים, 88 מרפקים
גבוה. מנגקלה, תשעים אלף, 88 אמות
גובה. סומאנה, תשעים אלף, 90 אמות
גובה. רוטה, שישים אלף, 80 אמות
גובה. פראסופיטה תוחלת חיים תשעים אלף, גבוהה, 58 מרפקים
. אנומטסי, תוחלת חיים,
58 אמות גבוהות. פתומה, תוחלת חיים,
58 אמות גבוהות. פרנאתה, תוחלת חיים, תשעים אלף שנה, גבוה, 88 מרפקים
. פתומוטארה, תוחלת חיים, 58 שנים.
סומתה, בן תשעים אלף שנה, גבוה, 88 מרפקים
. סושאטה, תוחלת חיים תשעים אלף שנה, גבוה 50 מרפקים
. פייטסי, תוחלת חיים של תשעים אלף שנה, גבוהה, 80 מרפקים
. אטאסי, תוחלת חיים, מאות אלפי שנים, גבוה, 80 מרפקים
. דהרמדהיאקשה, תוחלת חיים,
80 אמות גבוהות. סידהרתא, תוחלת חיים, מאות אלפי שנים, גבוה, 60 מרפקים
. פרטיסה, תוחלת חיים,
60 אמות גבוהות. פוסה, בת תשעים אלף שנה, גובה 58 מרפקים.
ויפאסנה, תוחלת חיים שמונים אלף שנה, 80 מרפקים
גבוהים. סיקים, תוחלת חיים שבעים אלף שנה, 70 מרפקים
גבוהים. וסבהו, בן שישים אלף שנה, גבוה, 60 מרפקים
. גובהה של הקוסנטה, ארבעים אלף שנה, הוא 40 אמות
. 30 אלף שנות תוחלת חיים, 30 מרפקים לגובה.
קספה, שגובהו עשרים אלף שנה, גובהו 20 מרפקים, ובודהה קודום בן ימינו, בן שמונים, גובהו 4 מרפקים


(גילם של בני האדם בתקופה זו קטן, זה עדיין מכוער לעשות מדיטציה, ולשקול את חאן 5 עד, אבוי, מדיטציה היא קאנון).
איך יכול מי שאינו סודהבן לשרוד את תהום? אם זה לא סומנמבוליזם והתבוננות

פנימית , https://sites.google.com/site/beammiethitiporn/x-nawa-di/khnad-rangkay-khxng-mnusy-chmphu-thwip?mobile=true
מעודכן בתאריך נוב 22, 2017 9:01:10am
מעודכן בתאריך נובמבר 22, 2017 9:02:26am
מעודכן בתאריך נובמבר 22, 2017 9:02:27am
שלום הוא שלום, שלום הוא מדיטציה, מדיטציה היא התודעה ללא צדקה. נפש ללא צדקה היא ללא חדש.
מעודכן בתאריך נובמבר 22, 2017 9:03:20am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם לא, אנאקה ומעלה לא יחזרו בקלות, נזירים שרוצים להיות אנשי אריה צריכים לקדם,
לא לחסום.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
את הכדאיות של המפקח. אנשים מבחוץ מבינים את הפרחים, אבל הם מתבלבלים.
ג'אנגזי טאקיהאוהאן חשב ללכת לטי-אפ עם סבו (טסיטון, הבעלים של הקוט באותה תקופה),
אבל התוצאה של חשיבה כזו היתה שזה אינפיניטסימלי, אבל אם זה היה אינסופי.
ריה קארמה ברוד איש החזון החדש בהחלט הולך להעז בגיהינום.
אם תבדקו את עצמכם שגו לא עשה קארמה אינפיניטסימלית, אל תחשבו
שגוסי נמצא בגיהינום
. עדיין יש פתרון. כך אמר הבודהה לגוגליקה. נזירי גוגאליקאמיג'י
זדון לא מוצא חן בעיני הבנים ומוקלאנה.
לאחר מכן אמר הבודהה ללורד גוגאליקה, "גוגאליקה, היא הולכת להפוך את התודעה שלך לנערצת, וב-Saree son וב-Mokkallana, זה בדיוק זה
, זה Sammasang ו-Po
. בבית השני.
העלאות לנייד
עודכן בתאריך נובמבר 23, 2017 8:04:52pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
האומללות באייטנה היא שחרור הסבל

- באלי סאלה. ס' 16/18/19. נזירים, מי שלא נהנה מהעין, מי
שנקרא.

מי שלא נהנה להיות במה שהוא סבל, מי שלא נהנה להיות במה שהוא סבל. אנו אומרים, הוא ישתחרר מסבל.

נזירים, שאינם נהנים מהאוזניים, נקראים
: מי שלא נהנה להיות במה שהוא סבל, מי שלא נהנה להיות במה שהוא סבל. אנו אומרים, הוא ישתחרר מסבל.

נזירים, שאינם נהנים מהאף, הנקראים, אינם נהנים ממה שהוא סבל, שאינם נהנים ממה שהוא סבל, אנו אומרים, מי חופשי מסבל.

נזירים, שאינם נהנים מהלשון. שמו
של אדם זה הוא מי שלא נהנה להיות במה שהוא סבל, מי שלא נהנה להיות במה שהוא סבל. אנו אומרים, הוא ישתחרר מסבל.

נזירים, מי שלא נהנה מהגוף, ששמו
. מי שלא נהנה להיות במה שהוא סבל, מי שלא נהנה להיות במה שהוא סבל. אנו אומרים, הוא ישתחרר מסבל.

נזירים, מי שלא נהנה מהלב, מי
שנקרא. מי שלא נהנה להיות במה שהוא סבל, מי שלא נהנה להיות במה שהוא סבל. אנו אומרים, מי משוחרר מסבל

, #ความเข้าใจ, כלומר, מציע כי רוחו של חאן היא מעוותת, לא מהנה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מי אוהב את מי? איזה דבר.
מי בובה? מי מחזיק מעמד? איזו קרן.
מי נוזף, מי מתלונן, מי סובלני.
הלב שלנו קר ומוצל, זה מספיק cr:prasit.
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
קוק. .
העלאות לנייד
הבוקר, התנדנדו במים ב@NoonBok.com.
הבוקר, התנדנדו במים ב@NoonBok.com.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"אם החיים היו פשוטים, לא היינו מתחילים בבכי. כשאתה פוקח את העיניים לעולם".

הדהרמה מהדהדת עם חברים בפייסבוק: > הדף הראשון <
ניתן להרחיב כדלקמן ... אם אתה מקווה שאפשר ליהנות מהחיים האלה רק כאלה, אלה, בן, כמו גן עדן. פעם הוא עשה טעות כזאת. עשיתי טעות כזאת. בזמנים או בזמנים שבהם הוא חווה מצוקה או כישלון, הוא יהיה הרבה יותר במצוקה מאלה שמכירים את "הרגילות של חיי האדם", כי אלה שיודעים שבני אדם מגיעים לבטן של האם. נולד לתוך עולם הדהרמה 8 בבירור לא ניתן לברוח מעולם הדהרמה הזה 8
, עולם הדהרמה 8 מתייחס לרגיל של אנשים שנולדו לעולם. עניין של עולם טבעו של העולם השולט בעולם החי, ובעולם החי, חייב לעקוב אחר 8 המשותף הזה:
עולם הדהרמה הוא הצד הנעים של האדם, אהוב ורצוי
, והאניטה היא הצד הלא מספק של האדם. לא אהוב, לא אהוב, לא אהוב
1. יש להתראות, השפלה.
משמעות הדבר היא השגת הטבות, רכישת סחורות.
ואז יש את הסיבה לאבד את ההון שלך. זה לא יכול להתקיים

2. יש דרגה, מנוונת.
זה אומר לקבל דרגה גבוהה יותר של יוקרה, לצבור כוח כמו אחד גדול, ולאחר מכן להיות מופחת לכוח גדול, או לפטר

3. יש שבחים, יש רכילות
, יש שמיעה, יש הקשבה. שבחים, שבחים, שבחים, ולאחר מכן הואשמו בכך שהם רעים, מרכלים או מואשמים בשחיתות

4. להיות מאושר, לסבול, להרגיש בנוח, להיות נוח, להיות נוח. התרגשות, עליזות, ואז קבלת סבל, צער וייסורים, #เมื่อเข้าใจว่าชีวิตมนุษย์โดยรวมแล้วตกอยู่กับภาวะเช่นนี้, זה מובן כאמת אריה הראשונה, שהיא שכל אמת פירושה שהאמת היא סבל

, ואם אתה לומד עוד
,
"מה זה הסבל הזה?" כי המאבק הוא יותר מדי. אני לא רוצה להשתלב, אבל יש לי הרבה תשוקה, אז זה הופך להיות תאוותן.
תמונות ציר זמן
תחשבו על הימים שבהם נהגתי ללכת עם קרוגוביט (אני מבין שמים רגילים שווים יותר מכסף וזהב כשאתם ביער).
מעודכן בתאריך נוב 25, 2017 9:16:22am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"שני אנשים שונאים אחד את השני
, זה כמו להיות נעולים באותו חדר חשוך.
אני לא רואה את החודש רואה את השמש באותה מידה.
כל צד שיכול למשוך את שנאתו ראשון
, זה כמו לחמוק קודם
מחדר חשוך. צא וראה קודם את השמש".

ספרים - מחשבות חדשות -
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הדהרמה הדהדה לחברים
בפייסבוק, >>
נאם נואנג
<< יכולה להיות מוגברת באופן הבא:
לא משנה מהם חיינו, לחוות את מה שטוב ורע, את מה שמגיע כדי שנקבל מידע.
אבל אנשים לא מקבלים במרומז את האמת הזאת. במקום זאת, אני מנסה לעשות את זה בצהריים, כמו שאני לא רוצה להזדקן, אני לא רוצה להזדקן. למרות שלא יכולתי לאסור את זה. אז בעלי חיים לא רוצים לקבל את העובדה הזאת, שזה באמת
ככה עם כל ההנאות והסבל שמגיעים, הכל ארעי, אבל החיות ייקחו את האושר הארעי הזה לצהריים. איפה זה יכול היה להיות? הבודהה לא לימד להיאחז באושר, אלא לימד לגרום לאושר בנפרד, מכיוון שכל הדברים נגרמים, אז הוא לימד לעשות זאת היטב, ואז הפירות יהיו טובים על פי הסיבה. ביודעו שהאמת היא, אבוי, ארעית, הוא מקבל אותה בתודעה נייטרלית, פלגמטית. נירוונה ללא ספק תקרה. שכן הסיבה לנירוונה נתפסת שוב ושוב כארעית.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם עדיין יש כבוד לאחים המלכותיים. לואנג סי ביקש אחד. פסוק אחד, "אל תסתמכו על תשומת לב, הוא בהריון".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כישוף קרא תיגר על וירופאק הגדול (רובים, נחשים ונחשים אכזריים)
". המהרג'ה וירופאקיי
וויל מיטקנליאנאת'מה".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.7
רוב הידע
רוב רמת הידע
זה הידע כי "גוף ונפש. ארעי " הבודהה עלה על חוכמת ההוד עד כדי "
שליטה", ובכך יצר את הידע
הגבוה ביותר שהדמות, הוודית, ההבטחה, הסנגהארן, הרוח, הארעית, המעוותת,
התפוררה כל הזמן.
"כך הגיע המעמד הגבוה ביותר של הידע: הדמות, הוודה, ההבטחה, הסנגהה
, הרוח, הארעיות, העיוות,
ההתפוררות כל הזמן.

"כך הגיע המעמד הגבוה ביותר של ידע: חאן 5, אלג'אן, כל כלא, ענתה.
כאשר הבודהה היה בחיים, הוא עדיין היה בחיים. הוא עצמו, כבודהיסאטווה, היה אג'אירתישאפאמוק, פעם היה סוחר, פעם היה נזיר, פעם היה תאו סאקה, פעם
היה
ברהמה. פעם זה היה החיה, הנחש, הנחש, ראש הנחש.
במילים אחרות, הוא למד הרבה נושאים.
במדינות רבות, ובתקופות קאפ רבות, רבות מהן אינן מושרות.
הפרק חוזר להקדמות של סמסרה. הוא היה בוחן את זה אצל הכומר.
כל הידע כי
ידיעות אלה אינן ידע גבוה.
רק לאחר שהאיר
את האקסיומות, הוא העז להעריך זאת, זו הייתה רמת הידע הזו.
זו רמת הידע הזו.
הידע הגבוה הוא האריסטוקרטיה הרביעית, שהיא הידיעה של בודהה ארהטסאמה.
מורם, מי יודע, זה סיים את זה. זה עדיף מאשר לדעת, להבין, לסיים את הלימודים, לסיים את הלימודים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"נשים, זה הולך להיות יפה כשאת לוקחת את בעלך,"
הוא אמר, "טוב, זה לבוש עם גו וזה של גו, זה לא הולך להתחמק מזה." כבר אין לי רגשות, אני עושה פרצוף כמו עקרת בית, מתנשפת.

גברים, אם הם חושבים, "ללדת תינוק ולהיות מאושרים",
"קשים יותר מלגדל כלב שוב".
מעודכן בתאריך נובמבר 27, 2017 5:12:16pm
מעודכן בתאריך נובמבר 27, 2017 5:33:04pm
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה הודפס, לימד את הנכדים במיוחד, לשמור אותו מהקהל, כדי למנוע ממנו
להתפורר, אבל כשגדל, הוא בחר איזה מהם. "לעזאזל, אל תלך למצוא את הד.
הוא היה בהריון לפני ההסמכה, אמר גו לשאם ני לה, גו האן תמיד היה עסוק בבמבוק.
פאניום קומאק המשיך לשחק את התפקיד הראשי של פוניבו, קומאק המשיך לשחק את התפקיד הראשי של הינבאק.
מונג ראה את גו נוסע לעתים קרובות במכונית סאילובו. ד"ר לאם סינג היה בכפר קו
, והתעניין ביו. גו וואנגדי ומונג-צ'אן התעסקו עם תקוותיו הרעות של מונג בו מאן.
השלב נקרא "טרי, ברור", והשם "תאקסין קסמסאט" אבל הוא

כבר חסום...
הוא ואגו שיחקו לעתים קרובות קרוב זה לזה, פאנאי
וצעיר יותר. אבא, זה א.
זה טוב, חכם, חד, שנינות טובה, שנינות טובה, שנינות טובה, אבל
בו-טאן שיש לו את הפרחים
. אלה שביקשו להטות את עתיד העם. אם אלה החיים של תאקסין, אלה החיים של ז'אקסין, זה כל
העניין. פילקה יכולה להיות עם ברדס.
במשך 5 שנים נוספות, מונג היה צריך להיות מוסמך, ולאחר מכן בא לחיות עם גו
(סליחה על השפה מנומסת).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
למד את באקסין קסמסת דהני (בהא-אללה
) זה קעור עם האופאן האו כצעצוע של דייהיו..

גיל זה הוא לעתים קרובות "עכור"... מומקה נתן את זה, "אדם" הוביל את השפל.

במורד הבלזם "בומאן"
ואז. . . זה עוזרים מתפוצצים, גוססים, מערבלים, מתרוצצים בצד הדרך. זה דה ז'ה וו.

"חנוק", ואז... ראשים מונחים על אבנים, גולגולות מנופצות, מתות, כבויות כגופות. זה דר

, בוא נלך לד"ר לאם סינג. לואנג פאי יש טכניקה עבור ווה
, לחשוב על הבטיחות של פניו.
מאות אבות, אלפי אמהות, שרקדו מול האן.

האדם שרקד מול האן, הוא עשוי לבוא אל פניו של האן עם תקוות, לגנוח קה מי , האדם שרקד מול האן, הוא עשוי לבוא לפני האן עם תקוות רעות, קה מי

, ומערכת הביטחון נכנסה לרופא לאם סינג בו קו דנג.... זו בריכה
משובחת, והיא מוזגת לבקבוק בירה. סכין קצרה לקחה פיסת נייר ועטפה אותה סביבה. משמרות אחרות היו צריכות להיזהר. אם אתה הולך לדוקטור לאם ונפצע, זה לא כדי להחלים, אבל זה חגיגי בצורה מצחיקה עם המוזיקה, אבל משיכת כתפיים שהוא נועד להו. הוא מרוכז בצורה מצחיקה בכיף. אם הוא מחכה לרגע הנכון לפעול על האו

, וגם אם הוא שיכור, אל תסמכו על ג'אגבאק, כי הוא היה בעבר. האו מאי סיהד איהיאנג שפגע בו על ידי האו הו. עשינו את זה בשוגג, או בשובבות, אבל זה נלקח כמציאות ומחזיק אותה.
השומר עשוי להיות פעיל גופנית,, vajithal.

אבל האו אל תשתכר, ואז תשאל
," שאל האו את שו דה. יש משהו בגואו וויי".

זה היה גיחוך אמיתי, אחד המשמרות עדיין העז להתנקש זה בזה. ואז יש את עשרת המעזים להצטופף יחד. זה על היכרויות. קה היה צריך לתת לזה מראה טוב. ים האו ישן, זה היה מזעזע

. קרא את זה אם אתה חושב "אני פסימי מדי",

המשכתי.

אם זה בדרך כלל מרושל, זה רגע מתפורר, נערת הביצים כבר נפלה (יום חופשי).

אם מקיואן רוכב, זה 80 תשעים מאות.
בכל פעם, אתה בטוח.

סיפורי חזירים הם עכורים. יש רק ריקבון טוב לפני ומאחורי הגב.
יש גיחוך אחד לשני לאכול. ים האו היה כל כך רעב שהייתה לו קבוצה של אנשים שביקשו להאכיל. אם מאן האו שובר את רגלו, שובר את רגלו, ישן ברגל שבורה, ישן במאכיל ערפל, הולך לשירותים, ניצנים נעלמים, ורגלו
שבורה, והוא אופטימיסט.

אז אל תקריבו את הגוף שלכם למען ההמונים.
אל תהיה טיפש, תמות במקום מסה.
ראש הסיטק אבן אל תיקח את ראשו של הבעלים כמובן מאליו במקום זאת.

אבל צריך לשקול עניינים אחרים, אבל הם מתאימים. "איי..יש להקריב את זה למען ההמונים. האוקה גיחכה.

האו בטח בקיא גם באופטימיות וגם בפסימיות
(הפעם, תמשיכו להתבגר).
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם פוי צ'וטימה.
תייגת את פוי צ'וטימה.
יומפה דשן
ביקשתי להיפרד מפייסבוק, אבל זה היה רק עניין של זמן עד שאסע.
יש צורך באימאם כדי ליצור קשר באמצעות ליינבקר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

"על הנזירים מוטלת החובה לשמור על ליבם. "ב-18 במרץ 2016 / 16:25
, "החיים הם לא צעצוע
, אל תשחקו עם החיים".
בין לידה למוות, להיות עני או עשיר,
להיות יפה או נאה.
במהלך לידה זו למוות.
מהותו כאן, 1.צדקה, 2.מיינדפולנס, לזכור את הגוף שבנפש היום

,
3.חוכמה לראות שהגוף הזה אינו שלנו
. הגוף של האדם האחר הוא לא שלו
, ורואה את כל האריה שעושה סיבובים
, תודיע לנו, שמחה, מצוקה, פסיבית, חולפת,
כמו רוח הנושבת את הנפש.
הרוח הקרה חלפה על פניה, היא הרגישה מאושרת.
הרוח החמה חלפה על פני, הרגשתי מצוקה.
הרוח לא הייתה קרה, לא היה חם, היא הרגישה רדומה.
שלוש הרוחות האלה, (אושר), (סבל), (פסיביות),
עברו, עברו, עברו, עברו, לא היו קבועות
, מי שראה שזה לא שלנו
, כלומר, מי שלא נולד, לא מת. אני לא נולדתי לשחק לשווא.
נולד לא חוקתי.
הבודהה, הוא כינה "האדם הריק",
הוא זה שנולד כדי לרוקן את החיים."
# הגוף הזה פורח למוות אמיתי.
הנזיר פרח אז למוות בבד צהוב
. גם החילונים פרחו למוות בבגדים.
בובסוק
האנשים העובדים פרחו למוות בבגדים.
מודל
עובד גם העשירים פרחו למוות בבגדים טובים בבית
. לגב הגדול יש כסף עשיר.
העניים פרחו אז למוות בעניים
. כל עץ נולד למוות.
אה. זה צריך להיות נכון, להתמקד בשלושת היתרונות
(אם הוסמך, אז Trisect הוא הדבר הגדול ביותר בחיים האלה).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
עבור אל התבוננות פנימית תשוקות Nupe על ידי Bohooto
# לואנג פו קאמול הוא זה ש
הדרשה מספרת#
העלאות לנייד
การอัพโหลดผ่านมือถือ
ธรรมะขั้นสูงจริงๆ
ธรรมะขั้นสูงจริงๆ
สวด "อาฏานาฏิยะสูตร "
อัพเดตเมื่อ พ.ย. 28, 2017 6:19:04pm
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ ได้อัพเดตสถานะของเขา
#คาถาเมตตา#
พุทธา คุณา เมตตา
การอัพโหลดผ่านมือถือ
โลกกะธรรม 8
โลกกะธรรม 8
การอัพโหลดผ่านมือถือ
ซามมีขาดี กะ เดินจรงกม แน บัดยามบ่มีขาแล้ว มันสิย่างใด้บอละบาดหนิ @คนขาดีขี้คร้านยางจงกรม@ เมื่อเตื่อนคนอื่น ย่อมมีวิบาก คือมีสิ่งมาเตือนเราให้ทำความเพียร
ซามมีขาดี กะ เดินจรงกม แน บัดยามบ่มีขาแล้ว
มันสิย่างใด้บอละบาดหนิ @คนขาดีขี้คร้านยางจงกรม@
เมื่อเตื่อนคนอื่น ย่อมมีวิบาก คือมีสิ่งมาเตือนเราให้ทำความเพียร
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ อยู่กับ สมัย เกษมสัตย์
คุณได้แท็ก สมัย เกษมสัตย์
มื้ออื่นอาตมา สิปิดเฟซบุ๊ก พักการเล่นเฟซบุ๊ก จั๊ก 2 เดือน
แต่ไลน์บ่ปิด มีหยังกะจั่งไลน์มาเด้อ
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ ได้อัพเดตสถานะของเขา
เราออกแบบชีวิตใหม่อยู่ตลอดเวลา
อัพเดตเมื่อ ธ.ค. 07, 2017 5:16:34pm
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ ได้อัพเดตสถานะของเขา
ไม่ใช่เรื่องจริง
การอัพโหลดผ่านมือถือ
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ อยู่กับ จันทร์สุดา เกษมสัตย์
คุณได้แท็ก จันทร์สุดา เกษมสัตย์
รูปภาพบนไทม์ไลน์
เมื่อวานนี้ เกือบเอาชีวิตไม่รอด.............. เกือบได้จัดงานศพ ให้พระมงคลชัย กิตฺติโสภโณ > (ชาตะ 7 กุมภาพันธ์ 2537) > (มรณะ 8 ธันวาคม 2560)
เมื่อวานนี้ เกือบเอาชีวิตไม่รอด..............
เกือบได้จัดงานศพ ให้พระมงคลชัย กิตฺติโสภโณ
> (ชาตะ 7 กุมภาพันธ์ 2537)
> (มรณะ 8 ธันวาคม 2560)
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ ได้อัพเดตสถานะของเขา
.ผู้ใดถูกกล่าวสรรเสริญ.
.ผู้นั่นก็ย่อมมีโอกาส.
.ถูกกล่าวนินทา.
การอัพโหลดผ่านมือถือ
คนดังมักถูกนินทาหรือสรรเสริญ
คนดังมักถูกนินทาหรือสรรเสริญ
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ ได้อัพเดตสถานะของเขา
תמונות ציר זמן
"אם אתה לא מצפה לזה, אתה לא תהיה מאוכזב." הדהרמה מהדהדת בדף הפייסבוק >> ניתן להרחיב את Jutamat Chaibuntan באופן הבא: "אם מצפים לכל כך הרבה, התוצאה היא שיש רצון גדול להשיג את זה, שוכחים לחשוב על זה. זו סיבה לאי נוחות... כשיש הרבה ציפייה, יש הרבה חשק. __ כשאין ציפייה בכלל, אין חשק. כשנבין שלעולם אין מה להציע, ואז להחזיק מעמד, להרפות, מאיפה זה יבוא __ שקול בעצמך: האם סנגהה, תורה של דהרמה @[100002390553908:2048:Jutamat Chaibuntan]
"אם אתה לא מצפה לזה, אתה לא תהיה מאוכזב."

הדהרמה מהדהדת, על פי חשבון פייסבוק >> ניתן להגביר את ג'וטמט צ'יבונטאן
באופן הבא:

"אם אנשים מצפים למשהו, הם יצטרכו לעשות את זה. כתוצאה מכך
, הלב הוא מאוד ברצון להשיג את זה.

שכחתי לחשוב על זה קודם, רציתי כל כך הרבה. זו סיבה לאי נוחות...

כשיש הרבה ציפייה, יש הרבה
חשק.
כשזה נכזב, זה מאוד מצער __


כשיש פחות ציפייה, יש פחות
השתוקקות.
כשזה לא נכזב, זה מצער __


כאשר אין ציפייה בכלל.
אין חשק.
כאשר אנו מבינים שאין שום דבר בעולם הזה לראות, ואז להחזיק מעמד, להרפות
, מאיפה
זה יבוא __
לואנג פאי שקול בעצמך: קאן סנגהה
, הוראה של ג'וטמט צ'יבונטאן.
מעודכן בתאריך דצמבר 09, 2017 7:30:56pm
תמונות ציר זמן
1. אתמול, אנחנו לא יכולים לחזור, לתקן שום דבר, אז יש מחר, בואו נמשיך לעשות דברים טובים. ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 2. כל בעיה היא "אתה" ═════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════ 3. יש רק שני דברים: "לך באהבה" ו"לך באהבה" ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════ 4. זה לא נגרם על ידי עשיית הכל לליבנו, אלא על ידי הלב, שמקבל את העובדה ששום דבר לא יספק את כולנו. ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 5. לאנשים שונים יש מוחות שונים, אל תזלזלו במחשבות של אף אחד. אם הרעיון שונה ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 6. קרא את האירוע, הוא חשוב יותר. קרא אחרים. קרא את עצמך הכי חשוב ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 7. אם אתה לא יכול לחשוב על זה, עזור לי לעשות את זה. אם אינך יכול, שתף פעולה. אם אינך יכול לשתף פעולה, עודד, אפילו עודד, הישאר רגוע ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 8. כן, הלב יכול להיות נקי, הלב יכול להיות מונח, הלב יכול להיות הקלה, הלב יכול להיות רגוע, הלב יכול להיות נסלח, הלב יכול להיות רגוע ═══ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════ 9. נגרם על ידי דממת המים, אני כל חוכמה נגרמת על ידי דממת השכל. אני ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 10. לגרום סבל ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ══════ 11. החיים יהיו קלים ונוחים ומאושרים ═══ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 12. ═════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 13. כששואלים אותך, דע את הערך. הגיע הזמן לעזוב ═════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 14. מה שלא ניתן להשיג הוא בריאות וחיים. מה שאינו נראה הוא לבו של האדם, מה שצריך לסבול הוא הלב עצמו ═══ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ══════ 15. אם לא נתקרב, כל סבל לא יכביד עלינו. אם לא נשקיע את ליבנו בזה. ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 16. מהסובבים אותנו, אך כוח, עלינו ליצור אותו בעצמנו ═══ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 17. אלא אם כן זה לכולם, הם צריכים לשמור את זה לעצמם. ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 18. ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 19. אנשים חסרי חוכמה רואים לעתים קרובות בעיות בכל הזדמנות. ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════ 20. אני לא מבין אחד את השני. זה לא בסדר לכעוס, אבל זה לא בסדר שאנחנו לא מתנצלים אחד בפני השני ═══ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════ 21. להיות אדם טוב, אדם טוב ומאושר. זה בסדר גמור.════════════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ══════ הפטריארך, שתף אותו, יש לו זכות.
1. אתמול
לא יכול לחזור.

אז מחר
, בואו נמשיך לעשות דברים טובים.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
2. רק אדם אחד יעזור לך לעבור
.
כל בעיה
היא "אתה".
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
3. תוהו ובוהו עלי אדמות
יש רק שני דברים:
"לכו להתאהב" ו
"לכו על שנאה".
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
4. שביעות רצון
זה לא נגרם על ידי עשיית הכל לליבנו, אלא על ידי
הלב

, שמקבל את העובדה ששום דבר לא
יספק את כולנו
. ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
5. לאנשים שונים יש רעיונות
שונים, מוחות שונים.
אל תזלזלו במחשבות של אף אחד.
אם הרעיון שונה.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
6. תקראו את הספר בחשיבות.
קרא את האירוע, חשוב מכך
. קרא אחרים.
תקרא את עצמך.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
7. אם אתה יכול לחשוב על זה, לעזור לך לחשוב.
אם אתה לא יכול לחשוב על זה, עזור לי לעשות את זה.
אם אינך יכול, שתף פעולה.
אם אתה לא יכול לשתף פעולה, לעודד, אפילו לעודד
,
להירגע.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
8. כן, הלב נקי.
זה יכול להיות הניח, הלב יכול להיות הקלה, הלב יכול להיות רגוע, הלב יכול להיות נסלח
, הלב הוא רגוע
.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
9. צללי ירח נגרם על ידי דממת המים, אני כל
חוכמה נגרמת על ידי

דממת השכל. באופן דומה
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
10. זה לא סבל
שגורם לנו לחשוב הרבה, אלא בגלל שאנחנו חושבים הרבה
.
זה גורם למצוקה.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
11. לדעת לתת, לדעת, לקבל, לדעת להסתגל, לדעת סליחה, לדעת לחלק, לדעת להיות
קשה

, לדעת להשתחרר.
החיים יהיו קלילים, נוחים
ומאושרים.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
12. מצא מאה מקומות שלווים.
זה לא טוב כמו להרגיע בלב.
דע מאה אנשים.
זה לא טוב כמו שזה מקבל.
רק
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
13. כאשר זמין, דע זאת.
כשאתה יכול, דע מספיק.
כששואלים אותך, דע את הערך.
אנשים נולדים, הגיע הזמן
לעזוב.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
14. מה שאי אפשר להפוך זה זמן.
מה שאי אפשר לברוח ממנו הוא המוות.
מה שלא ניתן להשיג הוא בריאות וחיים.
מה שאינו נראה הוא לב העם.
כל מה שאתה צריך לסבול זה את הלב שלך.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
15. האש לא הייתה חמה.
אם לא נתקרב, נצטרך לעשות את זה.
כל סבל לא מכביד עלינו.
אם לא נשקיע את ליבנו בזה
. ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
16. ניתן לבקש עידוד.
מהסובבים,
אבל כוח.
אנחנו צריכים לבנות את זה בעצמנו.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
17. לפעמים עידוד.
אלא אם כן זה מיועד לאף אחד.
אני צריך לשמור את זה לעצמי.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
18. כשאתם מחליטים
להתקדם
, אל תזדעזעו מהבעיות
שתיתקלו בהן.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
19. אנשים חכמים
רואים לעתים קרובות הזדמנויות.
בכל בעיה.
אנשים חסרי חוכמה
רואים לעתים קרובות בעיות.
בכל הזדמנות
. ════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ═════
20. אני לא מבין אחד את השני.
זה לא בסדר לכעוס
, אבל זה לא בסדר שאנחנו לא מתנצלים אחד בפני השני.
════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════
21. להיות אדם טוב.
אנשים מוכשרים ומאושרים
זהו.
══════════ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ════════
פטריארך
שתף אותו בזכות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אתה לוקח נירוונה,
אתה צריך לוותר
. ויתור על זוג מלכותי זקן
....למישהו אחר....
מעודכן בתאריך דצמ 11, 2017 8:43:39am
מעודכן בתאריך דצמ 11, 2017 12:36:41pm
אני רוצה לתת לך דרך למשוך בכתפיו של די. .
מעודכן בתאריך דצמ 11, 2017 12:42:33pm
תמונות ציר זמן
שוקל... תוצאות 61 ק"ג @ בית החולים הואטאפאן אלמנט אדמה קבוע 35 ק"ג, אלמנט מים קבוע 26 ק"ג, אלמנט רוח ואלמנט אש 0 ק"ג.
מיקום: בית החולים הואטאפאן, הואטאפאן, מחוז פאוורצ'ארואן (15.695825035529, 104.49251668254)
כתובת: 176 Moo. מו 7 ט.ראטאנאווארי א.הואטאפאן, הואה טפאן, אמנת צ'ארון
שוקל... תוצאות 61 ק"ג
@ בית החולים הואטאפאן
אלמנט אדמה קבוע 35 ק"ג, אלמנט מים קבוע 26 ק"ג, אלמנט רוח ואלמנט אש 0 ק"ג

.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
11 בדצמבר 2017

: פרטים נדירים בעולם, 3 סוגים
1.
2. האדם שמכריז על המשמעת של הבודהה
. 3. אדם אסיר תודה.
בפסוק 1 יש לנו דעה נוספת:
אפילו בודהיסאטוות. גם תלמידי סודהאבאן סקיטקאמי אנאקאמי ארהאט נדירים (
אך הבודהה סיכם זאת בקצרה).
בפסוק 2 יש לנו את ההערה הנוספת, "זה באמת נדיר, גם אם יש קצת, כי רוב הזמן זה לא משמעת אמיתית,

אלא דיסציפלינה מלאכותית.
בפסוק 3 יש לנו הערה נוספת:
"זה חייב להיות כפי שהבודהה ניבא.
מ-100 שנים ל-10 שנים, מינים
מסוימים יחמירו יותר ויותר. אפילו אמא וילד.
ונקבע כי האם היא חיה שניתן להרוג. אבא
הוא חיה שאפשר להרוג.
עכשיו יש חדשות. סיפורי אם וילד לוקחים זה את זה. האב והבן לקחו זה את זה. האב הרג את הילד. האם הרגה את הילד.
הרגתי את אבא שלי. הרגתי את אמא
שלי, אז איך אני יכול
להביא ילד אסיר תודה כמו רבים כל כך? בימינו, מי יכול לעזור לעצמו לנוח בגן עדן, בטוח במידה מסוימת?
כי רוב האנשים בעידן הזה. יש נטייה גבוהה יותר למשני מאשר למשני.
אני לא מאמין בזה, תסתכל על המעשים של האנשים של התקופה הזאת.
קח את הצדקה של הפרק.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
בעוד יו מוי טונג בא למסור...
האו ופל באו עם פלבו ושאלו את אימיאנג
. האו: אם המוח ישן, הוא שחוק.
זה 200 אלף חברות, וזה
ביצה
ישנה. אם הוא ישן, הוא שחוק".
יו מוי טונג: "תעבור לאמא".
האו: אדם עם ראיית הנולד, בין לתת לאמו את הסבל הזה אבל את האושר של האומה הבאה, לבין
מה עדיף?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
האדם בהאו בו רצה לקבל בברכה. בו רצה להיות רדוף.
זה דבר מאוד פשוט לעשות, וזה כמו איש
חכם
, >. אם זה בא, בואו נעלה את העניין של העבר שבו הוא השתבש ואז אתה יכול להתכופף כדי להמיר אותו. להתרומם, להתרומם, לתקוף, להרים ולהתרחק. אל תבוא, תגיע רחוק
,
> אם זה בא, בואו נעלה את העניין של העבר שבו הוא השתבש ואז אתה יכול להתכופף כדי להמיר אותו. התרומם, העלה, תקף, גידל ואז הזיז, הציע דרכים לפתרון הבעיה,

>. אם זה יבוא. לעתים קרובות בעבר, כשזה השתבש, הצלחתי להתכופף כדי להמיר אותו. לעתים קרובות, היי, הוא תוקף לעתים קרובות, הוא מחטט, אבל הוא מנחה את הפתרון. זה בא
#เลือกคัดกรองผู้มาเด้หนิ
תמונות ציר זמן
"כי החיים הם שלנו. האושר הוא עלינו, לא על אף אחד, לא על אף אחד, לא קשור לאף אחד או לשום דבר." הוסיף: למרות הסבל, אנחנו יוצרים אותו עם התודעה, אפילו עם האושר, אנחנו יוצרים אותו עם התודעה, אפילו הפסיבית והאומללה, אנחנו יוצרים אותו עם התודעה. מתי אתה יכול להביס את האובססיה? ואז יש את הנדודים ששורפים לך את הלב", אמרה פרתאנה דואנגמאלה.
"כי החיים הם שלנו
. האושר הוא עלינו.
זה לא קשור לאף אחד.
אל תיצמד לאף אחד או לשום דבר".
עוד : למרות המצוקה, אנחנו יוצרים אותה נפשית
. גם עם שמחה, אנחנו יוצרים את זה נפשית
. גם אם אדישות היא אומללה, אנחנו יוצרים אותה נפשית.
מתי אתה יכול להביס את האובססיה? ואז יש את הנדודים ששורפים לך את הלב",
אמרה פרתאנה דואנגמאלה.
העלאות לנייד
#ขอชี้แจ้ง
(לאמי היה פעם ראש עם אורז בבינטו, והאו
האו בו רצה שהאו יחשוב באופן שלילי על האו.)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כשעדיין יש סיכוי לתקן
את זה, גרזן את זה.

כאשר ההזדמנות נגמרה, תקן אותה.
גם אם אתה רוצה לתקן את זה, אין לך סיכוי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, היה עם פאט טירנאן ו-27 אחרים.
תייגת את פאט ת'ירנן, צ'אן סודה קאסמסאט, צ'נדרפורן קאסמסאט, סוויטרי ראקונג, פו פרתאנה, ג'אטופול סוקאו, סנטי-רוצה לאהוב לנצח, קונג קונג, רונגסון קיאיאסואן, מעט למדתי, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא, דאופאקי דאו, קבוצת דהרמה בודהיסטית, אוניברסיטת צ'ולאלונגקורן, פוי צ'וטימה, Kasemsat, Prapatsorn Aom'Sri, Naree Maneenat, Wichitchai Piankla, ג'ידאפה סיריוואל, פראיוואפה מאי, קונג פצ'רין, וילי רקוונג, קאמול קסמסאט, פצ'רין קסמסאט, באיפרן ליי, פרייטר מוס, פצ'ארי פונארי, נוי קונקאנהוק ונאצ'ה. קערות זכוכית
דצמבר 12, 2017
Patajarathiri (הנזיר הסובל ביותר)
.........
"פטאג'רה", נזיר
צעיר, היא בתו של מיליונר בסלוניקי, אישה יפה וגדלה
היטב.
היא הייתה בת 16 והתאהבה בגבר שנהג לביתה.
מאוחר יותר, ההורים סידרו לצעירים מאותו מעמד להתחתן
. לאחר מכן היא סידרה שהגברים ייקחו אותם, ואז יבנו בית לגור
בו. אזור כפרי פראי. חייה המוקדמים של גברת פטאג'רה היו
מאושרים מאוד. כי הייתי קרובה לגבר של המאהב שלי.
לא עבר הרבה זמן. גברת פטג'רה הייתה בהריון, וכשהיא התקרבה ללידה, היא הייתה עצבנית כי לא היו
הורים וקרובי משפחה. אז היא התחננה.
הבעל החזיר אותה להוריו. הבעל סירב לבקשה, מחשש לחשש.
אמה, דה, תיקח על עצמה את האשמה.
אז היא החליטה לברוח מהבית לבד. היא ילדה את בנה הראשון
. בדרך, כשהבעל הלך בעקבותיו, הוא נפגש. הוא הבהיר סיבות שונות.
עד שהצליח להחזיר אותה הביתה.
כעבור שעה. היא נכנסה להריון בפעם השנייה והתחננה בפני בעלה בדיוק כמו קודם.
אבל הבעל סירב שוב לבקשה כזו, אז היא לקחה את הילד הקטן, שהיה פעוט, ללכת משם.
מהבית
לאורך הדרך היא סבלה מכאבי בטן עזים, כשעמדה ללדת ילד גשום
. הבעל הלך לראות את גברת טינסל דוראן,
ובגשם הלך לחתוך עץ כדי ליצור מקלט גשם זמני.
הוא ננשך למוות על ידי צפע.
גברת פטאג'רה ילדה בקושי, והיא נשאה את התינוק
, והילד הקטן הלך אחרי גופו של בעלה, כך שהיה צער רב.
היא החליטה לקחת את בנה להוריה בעיר.
כשהגיעה לנחל הגדול שבו זרמו המים, לא יכלה להביא את
בנה למים בו זמנית. אז הבן הבכור עמד בצד אחד ונשא אותו.
השליה שזה עתה נולדה חצתה את המים לצד השני, והניחה את התינוק הקטן במקום הנכון.
כשהיא חצתה את המים לאמצע המים, כדי לאסוף את בנה הבכור, היא ראתה נץ
. אחת מהן ריחפה למטה כדי לנקר את התינוק, כי זה היה מובן כגוש, אז היא
הרימה את ידה כדי לרדוף אחרי הנץ, אבל לא הצליחה להציל את
חייו של התינוק. משלא ראתה סימפטומים של דחייתה, היא טלטלה את תינוקה הקטן.
הילדה הבכורה ראתה אותה מרימה את שתי ידיה, מבינה שאמה קראה לה.
אז הוא צעד לתוך נהר מהיר ונשפך על ידי המים.
גברת פטג'רה איבדה הכל בסמיכות. אבל היא גם הקימה
הליכה בוכה לעיירה סותי ושמעה את החדשות מאנשי סאו סינג
. אחד מהם בדרך אמר שהרוח והגשם העיפו את בית
הוריה של גברת פאנג, וגם בעל הבית מת.
כשנודע לה על כך, לא הפריע לה. היא משכה בכתפיה את הבגדים ורצה להתלונן.
עם גוף עירום. היכנסו למקדש של קתדרלת צ'טוואן בזמן שהבודהה
מבצע את הדהרמה בתוך חברת האנשים, ראו אותה
, ואז שרו כדי לומר זה לזה שאנשים משוגעים לא נותנים להם להיכנס.
הבודהה אמר לתת לה להיכנס, ואז קרא
לה לחזור להכרה. מביש, שב. אחד האנשים באותה פגישה זרק
לה הודעה על האירוע.
בקיצור, לפיאצ'ון יש ילדים, למשל. זה לא יכול להיות קשור למתים.
שומר הקאנונים צריך אז לטהר את הדרך לנירוונה.
היא הקשיבה לדרשה, שהראתה את הארעיות של כל הדברים הנחשבים.
הוא הלך בעקבות דרשה זו ולאחר מכן ביצע מעשי סדום, וביקש משלים.
אז הוא הרשה לה להיות מוסמכת במשרדו של הנזיר.
מאוחר יותר, הנזירים של גברת פטאג'רה קיבלו את הנמלט.הדהרמה הטיפה מהבודהה
שאלו שלא ראו את הירידה בבנימין. אפילו לחיות מאה שנה.
זה לא נשגב כמו אלה שחיים רק יום אחד אבל רואים את הירידה.
בבנימין בסוף הדרשה, הנזיר פטג'רה הוזה

. פטאג'ראתירי היה כל כך מיומן במשמעת שהוא זכה לשבחים.
מהבודהה כנעלה על הנזירים הממושמעים
, ופטאג'אראתירי היה כוח בהפצת הבודהיזם
. לפטאג'רתירי יש סגולות שיש לראותן כמופת.
1. כדי להיות אדם בעל רצון אמיתי, אופי מכוון אמיתי, חייב לעשות כמתוכנן כדי להשיג זאת.
זה היה שם מאז שפטאג'ראתירי הייתה נערה צעירה.
הניסיון וחוסר השיפוט, אם כן, טעו בחיים בכך שציינו
כי היא מתכוונת להתחתן עם מישהו שהיא אוהבת, לא רצתה להתחתן עם האדם
שבחרה אמה, אך לאחר שהוסמכה כנזיר,
היא המשיכה בכוונה זו בדרך הנכונה
. זו חייבת להיות כוונתה לשלוט במשמעת, ולא
להשתמש ללא הרף בהתמדה שלה, עד שהיא תושג.
כרצונו, הוא זכה לשבחים מהבודהה על היותו נעלה על הנזירים.
עוד בהיבט המשמעתי
2. להיות מנטור לחיים טובים. חייה של גברת פטאג'רתירי היו חיים של חוויה גדולה
, עם חוויות של אושר, הגשמה וסבל
. כל כך מאוכזב נורא שהוא כמעט הפך למשוגע קבוע
. כשהיא עוברת את משבר החיים, היא נכנסת לצל הבודהיזם.
והחוויות האלה הועילו לה ולאחרים, נשים אחרות ש
יש בעיות בחיים, בואו נבקש עצה. היא נתנה עצות טובות, ו
עד שהם יכונו "המורים הגדולים"
שלהם
, • לחזק את המסר.
נשים הודיות בימי קדם העדיפו ללדת ילדים בבתיהן הקודמים.
מסורת ברהמינית אחת היא שכל אישה שתלד ילד חייבת לחזור.
מקומות לידה בביתם הקודם. אני לא מוצאת לידה בבית של בעלי. אמונה זו עשויה לנבוע מסיבה כלשהי, כי בדרך כלל אישה שעומדת ללדת ילד
זקוקה לחום
, זקוקה למישהו שיעזור ומחכה.
מבחינתי, חום כזה עשוי להיות קשה למצוא מקרובי משפחה של בעלים סטרייטים.
האישה הצולבת תרגיש מאוד נוחה וחמה לב. להיות ליד
האחים שלה שאהבו והבינו אותה יותר.
הודות למידע מהמילון הבודהיסטי מאת פרופ"ח דנאי צ'איוטה
(מתוך מגזין דהאמלאלה גיליון 172, אפריל 2015 על ידי צוות המערכת)
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, היה עם באולינג סוניסה קנגנוק ו-15 אחרים.
תייגת את באולינג סוניסה קנגנוק, פאט ת'ירנן, צ'נדרפורן קסמסאט, ג'אטופול בודקאו, סאנטי-רוצה לאהוב לנצח, צ'קניאר זומאן, דאופאקי דאו, קאמול קסמסאט, ג'ידאפה סיריוואל, ווק קסמסאט, וילי רקוונג, פוי צ'וטימה, באיפרן ליי, פצ'רין קסמסאט, ויצ'יצ'אי פיאנקלה ורוצה - סנטי לאבפור.
.😭
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
חובותיו של הילד במכה ח'סאיה.
היא להוביל אמהות ואבות שיהיו להם את סרתה/קאנון/סוטה/ג'אקה/חוכמה/
. לגבי הילדים שעדיין נמצאים במין חילוני.
סיפור שישי
מצא זמן לבקר את Duddes.
מעודכן בתאריך דצמ 12, 2017 6:24:13pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם התאילנדים מקבלים פופולריות, כמו כל השחורים.
קרמים להלבנת העור לא ניתנים למכירה.
קרמים משחירים אזלו.
אני אחד מהם.
אם אנשים מעדיפים לשמור על ליבם נקי כצדקה
, אף אחד לא יעשה את זה, לא פיזית, מילולית, בעל פה.
העולם המשני היה נעלם.
ויש את כל
הדברים שקורים. אין צורך ברוע. דברים שאבדו, עם דברים לעשות,
לעשות דברים שונים.
לחטוא, זה בגלל הרצון לאושר מהחוויה.
צלילים, ריחות, טעמים, נגיעות הם הנפוצים ביותר.
כאשר רק אנשים מעוניינים לשים לב, זה תענוג לזכור.
ולנטוש עוד יותר תענוגות
חיים. זה
לחוות דמות נעימה, לחוות צליל נעים, לחוות ריח נעים, לחוות טעם נעים, לחוות מגע נעים



.
אם אתה מחפש את זה נכון, זה לא חטא.
אם הוא מבוקש בצורה לא נכונה, הוא חוטא, כלומר, מילולית
, בכנות.
אבל אם אתה נוטש את האושר שדורש סיבות חיצוניות, זה עניין גדול.
לקפוץ למצוא את ההנאות הגדולות ביותר
: להרגיע את הלב, לדכא הסחות דעת, לדכא רגשות שמעוררים כאבי ראש, לדכא רגשות שנותנים צינור אמיתי, לדכא רגשות שגורמים
לתשישות, לדכא רגשות שאינם יודעים שובע,
תשוקות שאינן יודעות שובע בשאיפות
שיש להחזיק בהן.
(קוראים לזה
נקאמאסוק)".
תמונות ציר זמן
הדהרמה מהדהדת / דצמבר 12, 2017 __ בזמן כזה, זה חכם להפסיק. זה לא רעיון טוב להמשיך, כי זה כמו להיכנס לחדר עם אש ורשת, עשן ממלא את החדר ככה. אם נמשיך לנשום. בחדר ההוא היינו מתים בסוף אם לא היינו. ייקס, שואף את האגאס הטהור. אנחנו לא יכולים לתת לו להיות צבוע בשחור, צבוע שחור כמו פחם, אבל אנחנו צריכים לצבוע את הלב שלנו לבן, לבן כמו עננים רכים, בשמיים. לצבוע את הלב בלבן זה ללמוד לתרגל את זה. בצע תחילה את אחד הפסוקים, ולאחר מכן סמוך על הדהרמה כדי ללמוד להקשיב לדהרמה כדי לנחם את עצמך. כאשר ניתקל במצב שבו אנו אבודים ביצירה, הסבל שורף את ליבנו, יהיה מקום שבו לאי יש מקום לחיות בעצב של סבל, לב נקי, עם חוכמה בדהרמה", מאושר יותר מאשר "שיש לנו מאות ואלפי אנשים לרצות.
הדהרמה מהדהדת / 12 בדצמבר 2017
___





ניתן להרחיב את הנושא באופן הבא:
" אם
אדם מתמקד בטיפול טוב באחרים על ידי טיפול בו פיזית או על ידי טיפול בו כדי להיות מאושר נפשית
באופן חד צדדי, עד תשישות
ועייפות להתפתח
. בזמן כזה, זה חכם להפסיק.
אל תמשיך
, כי זה כמו להיכנס לחדר עם פולש.
האש כילתה את הרשתות, עשן מילא את החדר ככה. אם נמשיך לנשום.
בחדר ההוא היינו מתים בסוף אם לא היינו.
ייקס, שואף את האגאס הטהור
. זה, אני כל אחד מהם.
התודעה שלנו, אנחנו ניתן לה להיות צבועה בשחור, צבועה עד שהיא שחורה.
כמו פחם, לא פחם.
אבל אנחנו צריכים לצבוע את ליבנו לבן, לבן כמו עננים רכים
, בשמיים.
לצבוע את הלב בלבן זה ללמוד לתרגל את זה. הפוך את זה לפסוק
. ראשית, לאחר מכן סמוך על הדהרמה כדי ללמוד להקשיב לדהרמה כדי לנחם את עצמך
. כאשר אנו נתקלים במצב שבו אנו אבודים בבריאה
, הסבל שורף את ליבנו, יהיה מקום שבו לאי יש מקום לחיות.
ראו עצוב ומצוקה, ליבו נקי, עם חוכמה בדהרמה

, " מאושר יותר מאשר " שיש מאות ואלפי אנשים לרצות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הבודהה אמר: אנון, אם תאווה היא:

תאווה (תאווה בתמונה) תאווה פונטית (תאווה בקול)

תאווה (תאווה בריח)
טעם תאווה (תאווה בטעם)
תאוות חצים (תאווה למה שנכון, מגע)
תאוות דהרמה (תאווה לגבי מה שמודע על ידי תמרון)
בכלל לא. זה לא קרה בכלל. לא, כל הזמן. זה לא מתאים לאף אחד.
כאשר אין לאן ללכת, זה כאשר
התאווה אינה נוכחת מכל הבחינות הללו
, שכן היא נכבית.
האם תיווצר
אספקה? אנון ת: "זה לא קרה, אדוני".

התאווה הזאת היא הרפיון, התאווה היא הרפיון, התאווה היא הפלינץ', התאווה היא הרפיון, האוזן שומעת, התאווה היא הפלינץ', התאווה היא האף, התאווה היא הפלינץ', טעם הלשון, התאווה
היא הפלונטר, החומר הפיזי צודק

,
החץ
צודק. התאווה הזאת מתפוגגת. בינתיים, ממשיכים בטעמים.
צור סיפורים.
זה
קשקוש. לראות מה הוא חיבה הוא מהנה
, העין. דרך האוזניים, דרך האף, דרך הלשון
, פיזית,
נפשית
, נאבקתי להמריא. תמונות, צלילים, ריחות, טעמים, חצים, סיפורים
בלב טוב כזה.
כשרואים את התמונה הזאת, זה נשמע ככה. הריח הזה, הטעם הזה, המגע הזה, הסיפור הזה בלבי.
זה לא נעים בכלל.
אני נאבקת, ממריאה, רוצה... אני לא רוצה לסבול.
או רוצים שנצא מזה...
ארוטיקה תאוותנית ]
אני רוצה לראות תמונה כזאת, אני רוצה לשמוע את הצליל הזה, אני רוצה להריח אותו.
אני רוצה לטעום ככה, אני רוצה לחוות את זה ככה # זה מסווג כתאווה ארוטית
#
[ תאווה ]
ברגע שאתה מוצא את התמונה שאתה רוצה, אתה רוצה שזה יהיה פסל
. זה סוג של snare נמשך איתנו הרבה זמן או כל הזמן # זה מסווג כמו תאווה #
ברגע שיש לך הקשיב לצליל שאתה רוצה, אתה רוצה
שזה יישאר איתנו במשך זמן רב או כל הזמן # זה מסווג כמו תאווה פונטית.
ברגע שהם מריחים את מה שהם רוצים, הם רוצים
שהריח הזה יימשך לנצח או לנצח.
זה נקרא קנדהה תאוותנית.
כשהם טועמים את מה שהם רוצים, הם רוצים שזה יימשך
לנצח או לנצח. # זה נקרא תאוות ראסה
.
כאשר אתה מקבל חצים, Thapa הוא לקבל את זה נכון עם מגע פיזי רך נחמד (מחצלות, כריות,
שינה, ריפוד, שופה) שהם נוקשים טובים (זרי מכוניות, טלפונים ניידים, מטבעות כסף, שרשראות זהב, שרשראות מטיף, שולחנות פרניג'ר חסונים טובים, צעדים חסונים טובים, טבליות יציבות, ראשי סיכה, כפות מקדחה,

כפות הברכיים. thap , מחבת, מקלות אכילה, וכו ', כפי שהם רוצים, רוצה את זה אחד להיות רך או חזק, להישאר איתנו במשך זמן רב או לנצח.

,


לאחר שהאיר את בריאות הנפש הטובה כפי שרצה, רציתי לתבוע
. סוג זה של סבל נמשך איתנו זמן רב או לנצח. # זה נקרא תאוות הדהאמה
___
___
לאחר ההארה, הסימפטומים שגרמו לאושר להתרחש הם
מחמיאים, ואני רוצה שהתסמינים יגדירו סימן מסוג זה, יישארו איתנו
זמן רב או לנצח.

ברגע שנאורים, כוונות טובות מתקיימות.זו סיבה לשמחה, מחמאה, ואני רוצה את ג'יי
. תכונה זו של תאווה, שנמשכת איתנו זמן רב או לנצח # זה נקרא תאוות דהאמה

[ לתאווה יש את הסיבה הזו ללידה ]
כלומר ראשונית. אני לא רוצה לחוות תמונה כזו: ראשונית.
אני לא רוצה לחוות להישמע כך: ראשוני.
אני לא רוצה לחוות ריחות בצורה
כזאת, זה הבסיס.
אני לא רוצה לחוות טעמים בצורה
כזאת, אבל זה הבסיס.
אני לא רוצה לחוות חצים בצורה כזאת
, אבל אם זו סיבה, זה גורם לחוות את זה. צליל, ריח, טעם, פוטפה
זה בטוח.
ברגע שחוויתם את זה, אתם במצוקה. ברגע שזה מצער, אני לא רוצה שזה יישבר
. אבל אני רוצה שזה ייעלם # זה נקרא דבורת הבומבוס #
זה ההשתקה עצמה. סמוטאי הוא האשם הגדול בלידתם של הסמאטס.
סאי חאסמוטווארה (קו סבל)
באשר לתרגול הטריסיקה, זהו האריה מוראק השמיני, או נוסחת
הסיקטסטי, או סוגי המורקה השונים שלימד הבודהה. היא מסווגת כאמת בת תמותה.
עקבו אחר המנטרה כמו שצריך, ולכן האנטישמיות מאחרת.
- נירודהווארה (קו מצוקה)
הבודהה אמר:
"מיקשלה, תמונה שצריכה להיות מוארת ויזואלית, משאלת לב, מהורהרת, צריכה להיות
נוכחת, אם הנזיר
עדיין נהנה, או מחמיא
, או נאחז. ההנאה מתרחשת בהכרח.
אנחנו אומרים, 'כי ההנאה נולדת, הסבל נולד'.
קיים קול שמיעתי רצוי, מלא חיבה, מספק.
הטעם הרצוי, החיבה, הנעים של הלשון
רצוי, חיבה, מהנה, קיים.
קיים חץ נחשק, מלא חיבה, מספק ונאור פיזית.
(סיפורים של משמעות וחשיבה
). מחשבות טעימות) שהן רצויות, מלאות חיבה, מספקות. להזמין
, לאהוב
, לשכנע ולהביא את הלב שלך להתקיים.
אם הנזירים עדיין נהנים מזה. צ'אקל מחמיא, נאחזת בדהרמה הזאת, כשהיא נהנית ממנה
. צ'אק, מחמאה, היצמד לדהרמה הזאת. ההנאה היא בלתי נמנעת.
להתרחש אנחנו אומרים, 'כי ההנאה נולדת, הסבל נולד'.
תראו את כרמיכלה, דמות
רצויה, מלאת חיבה, מענגת. הזמינו אהבה, שכנעו
והביאו את הלב שלכם להתקיים. אם הנזירים לא נהנים מזה. בלי מחמאות. אני לא דבק בתמונה הזאת. מתי
היא לא נהנתה. בלי מחמאות. אל תיצמדו לתמונה הזו. ההנאה נכבית.
אנחנו אומרים, 'בשביל ההנאה מרווה מרווה סבל'.
קיים קול רצוי, מלא חיבה, מענג, שמיעתי
. לא נהנה. בלי מחמאות. אל תיצמדו לצליל הזה. ההנאה נכבית.
אנחנו אומרים, 'בשביל ההנאה מרווה מרווה סבל'.
הריח, הנחשק, החיבה, הנעים, הקיים, אם הנזיר
. לא נהנה. בלי מחמאות. אל תיצמדו לריח הזה. ההנאה נכבית.
אנו אומרים, 'להנאה מרווה, סבל מרווה'
, הטעם
, ההארה של הלשון, רצוי, חיבה, מענג, קיים. אם נזיר לא נהנה מזה
, אל תחמיאו לו. אל תיצמדו לטעם הזה. ההנאה נכבית.
אנו אומרים, 'להנאה מרווה, סבל מרווה', חצים טאפה, כי הארה פיזית רצויה, חיבה
,
מענגת קיימת. אם הנזירים לא יתנפלו החוצה
.תהנו, לא תחמיאו. אל תדבקו בחץ הזה. ההנאה נכבית.
אנחנו אומרים, 'בשביל ההנאה מרווה מרווה סבל'.
[סיפורי חוזים ומחשבות]
סנגהה]], שהיא רצויה, מלאת חיבה, מענגת.
הזמינו אהבה, שכנעו
והביאו את הלב שלכם להתקיים. אם הנזירים לא נהנים מזה. בלי מחמאות. היא לא נצמדת לדהרמה
, היא
שם. כשהיא לא נהנית מזה. בלי מחמאות. אי דבקות בדהרמה ההיא,
ההנאה ממנו נכבית. אנו אומרים, 'כי ההנאה מרווה, הסבל מרווה',
ואז האדון מיקלה בירך על פתגמיו של האחד.
פראקאש, קום מאסאנה, הצע לאבהיבאדה את הנדיב, ועשה פראטקסין.

ואז, אדון מיקשה, עזב את הקבוצה, בודדה, רשלנית
, מתמידה
, ומוסרת את עצמה. זה מאיר את הטוב ביותר של celibacy הגדול, גול-סון
. הם עזבו את בית הכומר ככוהן שרצו בכך, בחוכמה רבה.
נכון לעכשיו, הגישה ברורה: האומה הסתיימה, הסליחות הסתיימה,
העבודה שצריכה להיעשות נעשית
.
עבודות אחרות למטרה זו אינן שם, ואדון מיקשה הוא אחד
הארהאנטים
. במספר ארהטים, אם כן,
הדת רועדת.

___/\___ ___/\___ ____/\____
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנשים שאין להם דהרמה כשהם סובלים.
הוא היה מאשים אותה בכך שהיא
נובעת מהאיאטנה החיצונית5, כלומר הצורה, הצליל, הריח, הטעם, החץ ( מה שמגיע נכון
. באשר לדהרמה
+החכם, הוא לא יאשים את המבוכה החיצונית.5 אך הוא יבין
שהיא
נובעת מהדהרמה ושורפת הלב לסבול.
ואז הוא יתפלל להפוך את הטעם החדש לחדש.
או לעקוב אחר התפילות, או ללכת על הדהרמה, או לעשות מדיטציה, או לתרגל את הדהרמה
, על פי קטגוריות הדהרמה השונות שהן בנות תמותה, או לחשוב שהוודות הן ארעיות.
כאשר הסבל מגיע, הוא לא תמיד יכול לעזוב
, וכאשר הוא מאושר, הוא לא יכול להיות מלווה אותנו כל הזמן, והוא אומלל, אומלל, ובר קיימא, אבל אומלל, אומלל,
לעתים קרובות אומלל.
סופון פיאדהמו הוסיף תמונה חדשה לציר הזמן של סופון פיאדהמו.
ללכת יחף, לא ללכת במגף.
ללכת יחף, לא ללכת במגף.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אנשים, כשהם אמורים לאהוב, אוהבים את הארעי.
אנשים, כשהם אמורים לאהוב, אוהבים את מה שהם צריכים לעשות.
אנשים, כשהם אמורים לאהוב, אוהבים דברים שחייבים לפגוע.
אנשים, כשהם אמורים לאהוב, אוהבים את מה שנורמלי למות.
אנשים, כשהם ישנאו, ישנאו את הארעי
. אנשים, כשהם שונאים, שונאים דברים שצריכים להיות ישנים.
אנשים, כשהם שונאים, שונאים דברים שפוגעים.
אנשים, כשהם שונאים את זה, שונאים את מה שצריך כדי למות.
ואבד... כך
, לבו לא מצא אושר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.# מחשבה #
זה מה שגורם לאושר, זה סבל.""
לפעמים זה שורף את הלב באש קרה
, לפעמים זה שורף את הלב באש לוהטת.
תחילה מכבים את האש החמה, אחר כך מכבים את האש הקרה
, ואז חיים עם האש הלא מקוררת.
בהחלט.
תמונות ציר זמן
בכל מקום שהוא נמצא, הוא לא מאושר כמו שהוא בלב ללא חדש.
בכל מקום שהוא נמצא, הוא לא מאושר כמו שהוא בלב ללא חדש.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
היו כנים עם עצמכם...דעו כי עוול הוא עוול, צודק הוא צודק, על פי עילת התביעה
. ברגע שאתה כנה עם עצמך
, ענה על השאלות הבאות
: למה עשינו את זה לא נכון?
למה מה שאנחנו עושים לא בסדר?
למה אנחנו עושים?? ... את העבירה
הזאת?
האם ראית את זה שוב, היו לך תסמינים
פיזיים ???. היו כנים עם עצמכם???
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
קואורדינטות 354.734
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
דצמ 17, 2017

ראשית, לנקות את הסביבה, כגון שטיפת אסלות, איסוף אשפה.
מטאטאים את העלים מהמרתף.
ואז להתקלח, לנקות את הגוף ביסודיות.
2. להסתכל על האש, שהיא קלה, מזיקה לעצב הראייה לעיניים, כגון:
שמש הערב האדומה מתקרבת לאופק, או הירח בשמיים זורח.
3. כאשר מסתכלים על זה, לא למצמץ במהירות, להמשיך להסתכל, להמשיך לחפש כל עוד
אתה יכול, אבל לא לתת את העיניים להתייבש,
אבל לא לתת דמעות הם אפילו לא.
השתמש בעיניים שלך כדי לחרוג מהגבולות שלך. מצמוץ מהיר מטבעו נחשב חלש באופן
שבו חזיונות מאומנים.
4. מסתכל על האור בנוחות, אתה תעצום את העיניים או לא לעצום את העיניים, אבל אם אתה מתחיל להתאמן, אתה צריך לעצום את העיניים,
תראה חזיונות.
תמונת חוזה, קצת כחולה חלק מהירוקים, וצבעים אחרים ברורים יותר מאשר לא לעצום את העיניים
. לא רוצים שהוא יהיה גדול, לא רוצים שהוא
יהיה קטן, אל תסתמכו על הנוהג של הרחבת חזיונות
, אלא תרגלו להסתכל על הצבעים בצורה ברורה. זה כמו להתעורר ולהסתכל על הסביבה.
לאחר ששטפתם פנים, שטפתם עיניים, הסתכלתם על הסביבה החדשה
, והיא ברורה מתמיד. זה, אני כל אחד מהם. לאחר שראיית הצבעים התגבשה דרך הרעיון, הבהירו שהיא נעלמת מעצמה,
ואז פתחו שוב את העיניים ועצמו את העיניים.
אם אתה פותח את העיניים וסוגר את העיניים במהירות, החזון לא יימשך זמן רב.
אבל אם אתה פותח את העיניים ומסתכל עליהם במשך זמן רב, אז החזון יופיע במשך זמן רב, אז זה בהדרגה נעלם.
לכן, אתה צריך לנסות לפקוח את העיניים במשך זמן רב כדי למצוא את ההתאמה של גלגלי העיניים שלך:
> חוסר רצון לעצום את העיניים, רמה זו גורמת צריבה של העיניים שלך, גורם דמעות לזרום
. זה בעייתי מדי
, > לא שש לעצום את העיניים, הרמה הזו הופכת את זה לפחות בעייתי. זה צריך להיעשות
> החלק של נוחות העיניים היא לעצום את העיניים, לפקוח את העיניים
באופן טבעי.
7. הנוהג של הרחבת חזונות.
הצבע שיש להרחיב הוא לבן, או, תלוי איזה צבע נפגע על ידי צבע מסוים במותג.
כל
רדהאסי הרחב כדי לטשטש את צבעי התמונה, הידועים גם כצבעים על-גבי, שמהם יש לתמונה
תבנית צבעונית, ולאחר מכן צבע
לבן. חסר כדי superimpose מלא. ברגע שהוא לבן מלא, אתה יכול
ללבוש אדום ולבן, ולתרגל לשים אותו מעל הצבע, אבל לא להשתמש בשחור, ירוק, צהוב, אדום, כתום, מריר מתוק, כחול.
סגול, זהב, כחול, לבן וכו '.
בעיקרון, אתה יכול לנסות לכסות את הצבעים בחזיונות הקטנים יותר תחילה.
אם הוא מאומן להיות ברור, אז
___
כי לראות מלאכים, זה יראה דרך הדימוי
של כפיות שמגיעות לרעיון. זה כמו לראות תמונה של כפית עולה אחרי שמסתכלים על השמש
, ואז מתרחקים מהשמש
___.
אני מכיר את האג'נדה הנפשית של אחרים. אתה צריך לשים חזון מעגלי סביב האדם מול זה.
זה לפי הטקסטים.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הישארו עם באיפרן ליי.
תייגת את באיפרן ליי.
באיפרן ליי קרא את צ'טנה. תן
לאדם החולה לספור את המספרים 1 - 10 ~ 10 - 1 לחזור למעלה ולמטה. התוצאה:
לאדם החולה יש מדיטציה + הצטיינות בלב והוא תורם
לריפוי של כאבים וכאבים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
עולם
הדהרמה שמונה הוא מה שרוב בני האדם רוצים
: " יש הברכיים, יש שבח, יש אושר ",
אבל הבודהה לימד לא לשים את ליבו על העולם השמיני
של הדהרמה. גם הרעים וגם הצדדים הטובים
נכנסים לסדר, כך שכאשר הפרידה נעלמת, הופכת לבלתי חוקית, לא תהיה
זו שסובלת.
לפסוקים אחרים יש אותן קונוטציות.
באשר לפסוק, אל תיתפסו לאושר הזה. בתחילה, הבודהה הצביע על גמאסוק.
כן, שאנאסוק, אבל אם זה עבר דרך קמסוק
, שקול את זה Alajjan, כל בתי הכלא.
אנאטה, לחצות את הנוף דמוי הברהמה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
19 בדצמבר, 2017
כל רעיון
מחולק לשלושה מאפיינים
: 1. תכונות צדקה, 2. תכונות צדקה, 3.
תכונות

שאינן צדקה וצדקה. כאשר מחשבות צדקה הן מוליכים מילוליים. כשמדברים את זה, זה יתרון ייחודי.
לא משנה מה המילה.
כאשר מחשבות צדקה מובילות את הגוף. כשמשהו יוצא, הוא
ספציפי לעצמו. לא משנה מה.
כאשר מחשבות צדקה הן מוליכים מילוליים. כשמדברים את זה, זה
חטא רק לעצמך, תהיה המילה אשר תהיה.
כאשר מחשבות צדקה הן מנצחים. כשמשהו יוצא, הוא
עצמאי. לא משנה מה.
כל מחשבה נולדת מסנגהה שטעמה הוא חאן 5 שנוצר
# כל אדם שאוסף רעיונות, מתרגל חשיבה אופטימית, יש לו לב שמח, בגלל הכוח של שאמה סנגאפו
#
שהוא השני מבין בני התמותה השמיניים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
פאיקה הלכה בעקבותיה, אל תבוא לבקש את המזכירה האו
# אל תסכנו את כספכם עם הנזיר הקטן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מי שיגיד את מספר ההגרלה צודק, יש 1 קטגוריה
1. אנשים שיש להם עתיד כמו, משמרות הם אלה שיש להם אירועים עתידיים כמו
זה לא טועה, אז אתה יכול לדעת את הסיבה ליום ההגרלה, איזה מספר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אהבה ועושר
מה עדיף?
האהבה הזאת, אם היא באמת אוהבת אחד את השני, אז תעזרו אחד לשני למצוא אותה.
לחיות בכנות, זה תענוג נפשי גם כאשר במצוקה פיזית, וזה גם פרץ.
פסוקים בפסוקי הקאמה
ואם תבחרו לחיות טוב, תאכלו טוב בלי לאהוב שיה, מיליון דולר.
אבל הניח לעצמו כצד רך, תן לו להיות מסיבה גדולה, ואז הלך אחרי הכל.
זה קל, ואני חושבת שיום אחד אני אאהב אחד את השני. התחושה הזו היא שלא, בגלל גודל המפגש החדש, התחושה הראשונה היא עדיין לומר, "הממזר הזה לא, גם אם הוא עשיר
, זה
לא", אבל הוא יהיה מוכן להישאר. אפילו יחד, הם היו חסרי טעם, חסרי טעם.
מתוקי צחקק כמו מישהו שהוא אוהב. לכן, אהבה דורשת ניתוק.
המאהב של השני השיב ב אחרת, כמו למחוא כפיים ביד אחת, אין קול
. לא בקול רם.
אהבה היא לא.
אהבה היא לא לשבת ולצפות זה בזה ביום לא לעשות כלום
, אבל אהבה היא על לעשות את עצמך ואת האדם האחר מאושר בפרנסתם, כלומר אושר.
מתוך התנסות בתמונה, בצליל, בריח, בטעם, בחץ המתקבל על ידי הדהרמה.
מעודכן בתאריך דצמ 20, 2017 5:43:39am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
משמרות כי הם כל כך סוגים שונים של בעלי חיים.
אם לא תתרגל את לבך בדרך הנכונה, כפי שלימד היודע
, תהיה לך הזדמנות להפוך למרבה רגליים. חרקים נפוחים, ינשופים, עכברים וכו '.
הידיעה שהבודהה תרגל את הדהרמה בטעמים, הארימן
. השמיני הוא לקצר את זה לשלושה: חוכמה, מדיטציה, קאנון או קאנון, מדיטציה
, חוכמה, עדיף לתרגל את זה מאשר לא לתרגל את זה בכלל.
כשאתה מתאמן, ישנם מכשולים נפוצים, אך ניתן לחצות אותם במהירות או לאט או שלא ניתן
לחצות אותם, וזה בכוח הנפשי שנקרא יוקרה של כמה כבד המוח.
ברגע שעברת את הרמה הראשונה, זה קל.
מכיוון שהתרגול של תרגול דהרמה, בניגוד לניוורן, נוח רק עד
לסוף הנוחות
כלומר, סוף המצוקה.
אז מי שמתפלל, שמתחיל להתאמן, בהכרח ייגמר הסבל.
מעודכן בתאריך דצמ 20, 2017 11:20:10am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
20 בדצמבר, 2017 תרגול
דהרמה בנונג פה פונג ייתכן שנצטרך לעזוב את כולם, כולל אמהות, ואחיות,
גיסה, סבתא כפריים, ומורים ללכת אליהם... זה עניין של מפלגתיות
. זה נורמלי, הם יהיו ביחד אפילו מאה שנה, ימותו, ואז יצטרכו להיפרד. כשהייתי בחיים, הייתי.
יש גם צורך לעזוב, כמו עקרת בית שמשאירה את הילד שלה לעבודה, או ילד שעוזב את אמו ללמוד,
או שני ההורים
. מילדים ועד כסף, השאירו את ילדכם בבית.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אתה יכול להתרחץ, אתה צריך להתרחץ
כי עדיף לישון בנוחות וחם מאשר לא להתרחץ בגלל הזיעה שסותמת את הנקבוביות.
אז זה נוח.
אם לא, אתה יכול להתקלח. נגבו את גופכם כך שהמים יכוסו בזיעה המכסה את הנקבוביות.
עודכן בתאריך דצמ 20, 2017 8:12:37pm
תמונות ציר זמן
מעודכן בתאריך אוג 15, 2021 9:42:21pm
מעודכן בתאריך דצמ 20, 2017 9:13:11pm
מעודכן בתאריך דצמ 21, 2017 4:46:06am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.

כל הדתות מלמדות להיות צדקה, בודהיסטיות, גם נוצריות וגם ישראם, וכל דת יכולה להיות מפורסמת בכך שהיא מלמדת
אותן לאהוב לחטוא צדקה
, מכיוון שחטא צדקה הוא מצוקה במהירות.
וכל בני האדם לא אוהבים סבל, הם שונאים, הם לא רוצים לסבול.
זהו סיכום של החשיבות של כל דת טובה
: >, לימדו לפרוח, אבל רק הבודהיזם, שעלה לשלב
הבא, נלמד להגיע למלוא יכולתו, ואז להרפות מצדקה,

הנקראת חטא צף.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מעודכן בתאריך דצמ 21, 2017 8:12:01am
מעודכן בתאריך דצמ 21, 2017 8:12:36am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
חברות והעתיד
בחירת העתיד הטוב שלנו נכונה יותר מבחירת חבר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם תתרגלו את המגמה של "Akinjanyatna" עד שתדעו מה
המצב, תראו את הדרך ל"
נו מבטיחים נה יאטנה".
כאשר מתרגלים מנטרות מנטליות להיות תכונה תכופה
. יום אחד זה יהפוך להבטחה של נבה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם האו היה מבטיח ליטה נירות".
האוסי, בבקשה אמא קודם...
שקול למצוא מישהו שראוי להאו כאשר האו מתקדם לעבר הדהרמה
, ולשקול מישהו שהוא בן אדם שרוצה להפוך לבודהה, ושליח על ימין ועל שמאל
. יש לשקול מחדש שינוי פשוט, אך בתחילה, אם מאנהדה
, אנא אמא לפני

______.
אנקאגה יכול לעלות למקום השמיני
, ולהיכנס לחוזה וודי של נירות'. האנאקאב נאלץ להמתין עד שהמשמרת של ארהאט תגיע

__
האו רצה לחשוף את סיפורה של אמא האוג'אק 2 פסוקים מספיקים
, פאי סאי סאי האמין בקאבו, נאלץ להאמין לפרחים..
למרות הסטיגמה, יש ריקבון להישמע:
"אמא האופל באה ליצור יוקרה ונעלה את המטרה,
"
סי לך והשיג את הדהרמה בדת סרי אריה".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
יום לא עושה כלום, מגלה מחשבות טעימות, משאיר מסר, ל......

אם אתה חושב על דברים וחושף אותם, זה טוב ____.

תחשוב טוב + תעקוב אחר רעיון טוב.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
היום, בואו נקבל אישור. סבא ז'ונג ואמי יצאו ללבוש את וואט העטלף יו
(ההיסטוריה חוזרת על עצמה כאן)

אני: סבא דהרמה נונג פה פונג ביקשתי רשות ללכת לבית של סבא.
פוג'ונג : קדימה
. אני: כן, סבא.

אני: אמא, החוצה, אגו, בואי ניפרד.
אמא החוצה: אני הולכת ללבוש.
אני : לך לתרגול הדהרמה של יו נונג פאפונג, לך לקאסי בחזרה יודוק. אמא יצאה לקחת את הבוט.
אמא החוצה: אוי אלוהים. היכנסו למקדש בלום, לכו ללודה.

שאלתי את אמא וסבתא הגדולות שלי וביקשתי קרובי משפחה.
בטיול לדבדני
, #โพสโชว์ไว้คนจั่งสิบ่หลงเข้าใจผิดซ้ําๆซากๆ אמר בייב.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
0.30 דקות ראשונות
אני אבקש מהילדים לעשות מדיטציה כעבור 30 דקות,
ואתן
לדהרמה
>. מוטוקרוס של מדיטציה
לפרט אה, הילדים עושים היום מדיטציית ספירה? אילו מהם?
לא עשיתי את זה, פספסתי את היתרונות. אם ליבנו שליו, זה ישתחווה.
כדי לשקול לפתור את חוכמת החיים או לפתור את בעיית המבחנים, יהיה.
חדירה עדיפה על מוח כאוטי. אז לפני כן אנחנו צריכים להשתמש ברעיון.
כדי לפתור משהו, למשל, עוד 5 דקות ילך לחדר הבחינה.
התלמידים פשוט עושים מדיטציה ממוספרת במוחם ואז נכנסים לחדר
, > על הקריירה והקריירה שלהם (ייעוץ קריירה)
~ מי אוהב בעלי חיים, אוהב בעלי חיים? יש הרבה חסד כלפי בעלי חיים כמו כלבים וחתולים
. זו ארוחה יומית.
למרות שזה לא יפה, וזה אנשים שלא אוהבים להצטופף סביב אנשים, הם אוהבים לעזור לאנשים.
זה צריך להתמקד
בכבדות על הרופא או קו האחות ~ באשר למי שאוהב צדק, יושרה
, גם אם כן, דבקות בעקרונות הצדק תחילה, כגון:
חבר גונב כסף של חבר ואנחנו רואים הכל, ואני לא יכול לסבול לספר לחבר
שלי. מי שגנב אותו, תחזיר אותו לחבר. גם אם אומרים לי לא לחזור, אני הולך ואומר לאדם הגנוב ש"האדם
שגנב" אינו אנוכי, וזה בעיקר למען הצדק.
לך לחברת המתמטיקה או לבית המשפט או לשופט, או למשטרה וכו'
~ עבור אלה שכבר יודעים משהו, הם רוצים שאחרים יידעו בהתאם, כגון לדעת איך לפתור
את מספר שיעורי הבית הזה, ואת הפסוק הזה רוצה החברים שלהם לדעת על פי הבעיה
.
זה צריך להיות מאוחר עבור המורה, כי הלב מתאים לחינוך אחרים
, >. סיפורי יסוד מסבירי פנים (הציעו אחווה)
~ כולם כנראה ראו מלגות מסבירות פנים שונות.
יש חברים שאוהבים לדבר כל כך הרבה שהם לא מפסיקים, לא יודעים עליהם, אבל חברים אחרים.
אני לא אוהב לדבר הרבה. זה ההבדל באלמנטים הרגילים.
ההתחברות עם המאסטר ניתנת באופן עקרוני 2 פסוק
1. אם אנחנו יוצאות עם מישהו מהחברות שלנו, זה מרגיש כאילו זה לא
מביך אותנו, זה כואב לנו שוב ושוב, וגם אם לא, זה גורם לנו להיראות כמו אמהות.
למרבה השמחה, אתה לא צריך להשאיר חבר כזה
2 . אם אנחנו יוצאים עם מישהו מהחברים שלנו, זה מרגיש כאילו זה מביך, כואב ושובר
לב. אפילו מנסה להסתגל.
את זה אנחנו צריכים לשקול. על אחת כמה וכמה אם חבר הוא הסיבה להחמרה בלימודים.
חשוב יותר לשקול כיצד להבין כיצד
לצאת, > תרגיל כדי להשיג ריכוז והצטיינות (היתרונות המוצעים בצורה מוסרית)
~ תרגיל למען הכשרון העניין הוא להבין מה ראוי, למשל.
נניח שאנחנו יוצאים להליכה של 30 דקות בפארק נונג בואה.
התנועה של הגוף הולכת עם זה. במודע, אז הלב נולד
. זה תרגול של דהרמה בפני עצמו
, זה להסתובב, וזה גם סיבה לבריאות גופנית,
במקום ללכת.
עבד המתאמפטמין, כן, הגוף חלש, רזה, כמו אדם חולה.
זה מופעל יותר ואז המטאפורה המדיטטיבית במקרה מאושרת יותר מנטילת מתאמפטמין
, >. חברי נפש חייבים להיות במצב של הפרדה בין רווקים (הדרכה מלכותית)
~ למי יש חברה? מי עדיין רווק?
היום אכיר לכם את הבנת העניינים המלכותיים.
סיפורים
יריבים סיפור כפול מלכותי.
אם אתם רואים אחד את השני פעם אחת, ברגע שאתם יודעים את זה, אתם יודעים לאהוב אישה ולאהוב גבר. אם
אתם פוגשים אחד את השני, עין אל עין ותיאום עין. הרגשות הישנים מחוברים, כמו קה, אתה
צריך להיות שם.מי יכול לבוא לרכב כבעל או אישה, ו
האהבה למי שיוצא בנקודת זמן זו נעלמה לחלוטין.
בן זוגו של מר זעם.
כשאנחנו נפגשים ונפגשים, תמיד תהיה בעיה עם זה. אפילו לספר.
להמציא תירוצים, זה כמו לדבר עם תאו, כמו לדבר עם גיבון, ואז לעשות הכל חוץ מלסתור את זה.
ובכן, לא לתת סטירה אחד לשני. הגברים הכו את הנשים כמו מתאגרפים, לקחו סכינים ואיימו
עליהן. הם מאיימים לפרוש, כמו בסרט תיאטרלי, בזמן שיש משהו, הם מוקלטים בסתר כראיה.
כשזה מגיע לאיום לברוח, אם אתה הולך לעצור, אתה הולך לפתוח את זה.
הרסיס הזה. זה אחד, אנחנו נותנים את זה למוח שזה לא זוג מלכותי.
אחרון המאסטר ימליץ לנו לבחור
בין החברים שלנו לבין הלימודים הטובים שלנו
. אם יש צורך לעשות בחירה אמיתית בהחלטיות, עדיף לבחור מחקר טוב, אם
אתה יכול לייעץ לחברים שלך ללמוד טוב יותר, זה צריך להיות
15. עוד דקה אחרי המדיטציה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
היום עברנו את הבחינה.. הוא מסוגל להביא מעל 600 ילדים לריכוז ראשוני. אמא תהיה לתקופה קצרה של זמן.
תמונות ציר זמן
זה כואב לנפש, לא כמו כאב פיזי, כאב לב וכאב פיזי. איזה מהם לבחור?
זה כואב לנפש, לא כמו כאב פיזי, כאב לב וכאב פיזי
.
איזה מהם לבחור?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
התורות המלכותיות מחפשות את הלוטוס, אכן אלה ששמחים עם אלה שסובלים
קצת אחרת
, 1. מחפשים את מה שחסר.
השני מרוצה ממה שיש
2. מחפשים רק דרך לשכוח.
אחר מבין מה קורה
3. אחד מסרב לשנות.
אחר מבין שהכל משתנה
4. אחד מהם ברח אל האופק כדי להרוות את הסבל.
אחר לומד כי הסבל הוא בלב
5. אחד ישב והתאבל על אלה שעזבו.
השני מודה למי שעדיין ליד
6. מחפשים רק אהבה.
השני מבין כי למעשה אין מאהב שאינו סובל
7. אדם חושב אבל מחזיק.
השני מבין כי לא החזקה לא הולך להפסיד
8. אדם מדבר ללא מחשבה אל אדם אהוב.
מחשבה נוספת לפני שדיבר עם אדם אהוב
9. אפשר לחשוב, עם זאת, שהוא חסר ערך.
השני העריך מישהו שידע את הערך של עצמו
10.10.10.
אחר סולח לכל הדברים לפני
השינה #Featured אגאליגו.
עודכן בתאריך דצמ 23, 2017 1:01:32pm
מעודכן בתאריך דצמ 23, 2017 1:44:23pm
העלאות לנייד
.
מעודכן בתאריך דצמבר 24, 2017 5:07:43am
מעודכן בתאריך דצמ 24, 2017 9:44:23am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
רחום עד שהפך לתאווה...
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
חשבו על מילים קעורות. יום פאו מאן (באן נונג מה טו)
זיגיסמונד...
Crunchyroll יוצר באג לב, הבעלים נותן לו טוב....
עודכן בתאריך דצמ 25, 2017 8:41:39pm
העלאות לנייד
לאחר הובלה (אפייה)
לאחר הובלה (אפייה)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לאנשים יש קארמה משלהם
. אפילו באותה משפחה.
יש גם קארמה מרושעת
להשפעה של תשומת הלב של כל אחד, כמו למשל שנשדד על ידי גנב ששם את כל הכסף בכיסו, ומקבל אגרוף

בפנים ופנים נפוחות.
זה נראה טוב. . . שזה שונה כמו השמים מול כדור הארץ#.
לורד סודהודהאנה הוא מלך קבינלאפ.
אבל יחד עם זאת. הנסיך גיחך על הכל.
שניהם קונקרטיים, מופשטים.
הנה, עד כמה קארמה שונה?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הוויתור על הבד הצהוב רק עוזר למשפחה
, אבל זו מזבלה דתית אנוכית ביותר
. אז אם זה הולך לתת לי ללכת בדרך הנחושה בפועל.
אם הכוח לא יספיק, הוא יהיה שקוע.
אבל אם זה מספיק חזק, אולי אעשה את הצעד הבא.

אבל אם אני אקח פעולה, אני אאחר, אדוני היושב-ראש. זה קו לעזור למשפחות, לעזור להתפשט לביורוקרטיה. יהיה לי את כל הכסף, אבל אולי זה הולך לאט, אבל בהתחלה אולי יהיה קשה להגיע לדוברים, אבל יחד עם זאת, אני כנראה אלמד ואתרגל מדיטציה. זה נקרא תוך שבוע, וזה נעשה בהרבה דרכים

. אבל אם אתה הולך בדרך של תרגול. האם אני יכול לקחת את זה כמובן מאליו? אם זה פורץ דרך, אין בעיה.
חופש נפשי המתן עד שהזמן ימות כדי לקבל את הפרס.
אבל אם הכוח לא יפרוץ ,
אולי אצטרך לסמוך על המורה שיגיד לך.
2. אני יכול לצאת ולמצוא מרצה להתחיל עם השיחה של הדובר (או אולי יש כמה עצות טובות מן הדובר
). זהו, אבל

אי אפשר לוותר על הבד הצהוב הזה.
מעודכן בתאריך דצמ 26, 2017 7:17:06pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
משפחה יחסית האו כבר נתן הקלה לכולם.
ובכל זאת ההקלה של הבעלים האומה הזו היא הנוראה ביותר. בואו נקבל את אנקאמיקה מספיק.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
יום מיי צריך לדון בנושאים שונים עם יום הדוד לונג
. אחותו של יום צריכה לדון בנושא בעלה עם יום דודה דשן.
עודכן בתאריך דצמ 26, 2017 8:43:08pm
תמונות ציר זמן
Bindhapatang... = ביבליוגרפיה
כתובת: באן קוק, אובון ראצ'אטאני
Bindhapatang... = ביבליוגרפיה
תמונות ציר זמן
אנו מזמינים אתכם לארח במשותף מענק לבניית ביתן רב תכליתי. .....וכו
אנו מזמינים אתכם לארח במשותף מענק לבניית ביתן רב תכליתי. .....וכו
עודכן בתאריך דצמ 27, 2017 12:10:57pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לחשי דהרמה בתקופה
הבודהיסטית # מי שכבר מצא את הבודהה, אבל נתן להזדמנות הזו לחלוף, בלי לשים
לב לדרשותיו, שהוא אדם ללא זכות, הוא כמו אדם שמתעלל בסירי שמגיע
לעצמו על הספה ומגרש את עצמו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כל ההבדלים נובעים מהתודעה שלנו...
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כי מדיטציה מאקאסה כלפי מעלה לאקין
........
ניתן להגדיר כ-arup, אלא שכאן קודם
. ולשים
את המילה "חוזה או סמיוטי" בסוף
תהיה תעלה של קנוניזציה
, אבל "המדינה" כי הוא מעבר Akin....

להשתמש במונח "יש חוזה " יהיה
מיד לא נכון ......
אם נקבע חוזה, הוא הופך לחוזה
(חוזה שמשמעותו משמעות
) ברגע שהמשמעות מוגדרת ]
להלן, בעקבות נושא
אחר [ אבל... מדוע יש צורך במילה " אין ייעוד, זה לא "
ש
........?
אפשר להרחיב על זה
את הטקסט. אדם שעדיין לא קיים את הבטחתו של נירוט הוודי.
אפילו במים, אפילו באש, אפילו באדמה, אפילו ברוח, אפילו בכל עולם, אפילו בזמן ההפריה, אפילו
בזמן ההופעה.
יש גם חוזים (זה עונה על נושא המדיטציה, לא על חוזי החאן שכבו, אלא על
תשובות שמטרתן להראות כי
"אלה שאין להם חוזים
הם אלה שנכנסים לנירוטסמאבאט בלבד
, ועשויים לכלול את אלה שכבר
נספו .......

קנתה הבטיחה במקצת. ראסה הבטיחה כמה, חצים ת'אפה הבטיחה כמה.
ת'מה הבטיחה במקצת. כצפוי, אני לא יכול לשנות את זה בכלל.
חוזים משתנים באופיים, כלום.
אפילו לכוונות יש השלכות דומות: חלקן סמליות.
זו כוונה פונטית, חלקם מכוונים, חלקם מכוונים.
זה חץ מכוון, קצת
דהרמה מכוונת. אפילו לרוחות יש השלכות דומות. חלקם צ'אקוביניה, חלקם רוחות סוטה, חלקם רוחות, חלקם רוחות, חלקם רוחות, חלקם
רוחות, חלקם מנובינאיות
.
קשה למצוא את המוות שלו. למרות זאת, קשה למצוא את המוות.
חלקם סשאוודנה, חלקם סוטאסאם.
פאסאצ'וואטנה, חלקם גאנה נוגעת בסצ'אבטנה.
זה מרווה, חלק מזה זה גיאסה.
Maheschavetna, שחלקו הוא תמרון sachavetna, אפילו הכוונות של אשר
הם פיזיים, קשה למצוא ודאות. חלקם בכוונה, נותנים לגוף לזוז ככה, בלשון
המעטה.
הסטריאוטיפ של מתן שם בכוונה הוא תכונה כזו
.
הנשמה לא יכולה להיתפס בו זמנית על כל השישה, הכוונה לא יכולה להיוולד בו זמנית על כל השישה

. החוזה לא יכול להיוולד בו זמנית על כל השישה, אבל שלושת הלחשים
לא יכולים להיוולד
בו זמנית. המושיע לא יכול היה להיוולד באותו זמן על כל השישה
. דמות החאן נכבית על פי החלטתה, כמו קו הג'סה.
הוא כבה על ידי הדינמיקה שלו.
כבד זה מרווה על פי השינויים שלה.

כלומר סימפטומטי 32, בהכרח כבה על ידי השינויים שלה.
צהריים הדג בעל הגרון הקטן.
צהריים הדג בעל הגרון הקטן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"אני רוצה שיהיה לי אדם חדש " "אבל עדיין לפחד מהישן"

(כלומר, למוח עדיין יש את הישן)
(אבל אם אתה חושב על הישן, זה לא באמת.

"אני רוצה שיהיה לי אדם חדש",
"אני צריך להעז לעזוב את הישן".
ברגע שזה יורד, צריך לשקול סיבוב נוסף,
"איי... הבודהה אמר, איפה שיש אהבה, יש סבל".
עכשיו עזבנו את הישן ועדיין לא עשינו אהבה לחדשה", מזמן
נשארנו חופשיים לזמן מה כדי להשוות איך בין זה שיש לנו חבר לבין זה שאין לנו חברה, איך
זה מרגיש
להיות יותר נוח לבד?
אם תהפוך בדידות לבדידות, לא להציק
לאף אחד, זה יהיה פחות או יותר עצמאי נפשית.
העלאות לנייד
העלאות לנייד
Today@two @Ban נונג יאו @Wat נונג יאו, בואו נקבל את עבודות הבחינה של המורה הנזיר.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הוסיפה תמונה חדשה לציר הזמן של מיי ראט סין, אמא מונגקול צ'אי צ'או.
העלאות לנייד
תייגת את ארינג'איה זומר.
יורה בחשאי דה ז'ה וו.
יורה בחשאי דה ז'ה וו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לפני שהאו עזב.. האו סי הצליח להשיג לסבא ז'ונג את התואר אב המנזר של מקדש הירקות הלא מתוקים.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
מתי נעלמה המצוקה?
פעם אחת נרדם. שתי פעמים שמחות.
שלוש פעמים חוסר הכרה, כמו שכרות.
ארבע פעמים חוויתי צליל מענג, ריח, ריח, טובה
, חמש פעמים תוך התעלמות מהמצוקה.
שבע פעמים תרגול הדהרמה הוא
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
אם אתם הולכים לחשוב על זה, "הוא תמיד מתעסק עם האוסקפוד האמיתי",

#เฮาแค่เตือนว่าอย่าลืมปฏิบัติธรรมเด้อ
תייגת את אמא עכברוש חטא, אמא מונגקול צ'אי צ'או.
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הגעתי למקדש ירקות לא מתוקים כמו Akanthuka, כלומר טרמפ או ביקור, או נזיר אורח, לא נזיר במקדש ירקות לא מתוקים. הייתי צריך להעביר את שיוך המקדש. כיום, בתעודת הזהות של הנזיר, השתייכותו של המקדש לפרה מונגקולצ'אי קיטיסופון מזוהה עם וואט נונג יאו, ולא עם
מקדש וואן שאינו פאק
. אז היום אני הולך לבקש שלום מהנזירים המקומיים בוואט ירקות לא מתוקים כי אני כאן ועשיתי גם דברים טובים, למשל, עזרתי לספר לקרובי משפחה של יום באובון, הוא גם הצטרף להצטיינות, בערך 5,500+, שכבר הבאתי ללואנג פוז'ונג. באשר לאלה שנתנו לנו נדבות במהלך שהותנו במקדש נון, ירקות מתוקים נחשבו ליתרונותיו. הוא יחשוב עלינו כל דבר. כשהגיע למותו, השעווה שלו. אם הוא היה רוח רפאים ואז ראה אותנו, הוא היה יודע בעצמו. אם הוא היה מלאך ואז היה רואה אותנו, הוא היה יודע בעצמו.
ככה אני טלפתית,
והאנשים
שלא שמים עלינו מחבט בכלל. גלגולים קודמים לא היו יוצרים ואסאנה יחד לפני כן. אז זה לא הדדי.

מה
השלב הבא בחיינו ?
חשבתי לנסוע היום לנונג פה פונג כדי למצוא מקום לרקום או להכין קוטי מרופד (אז ב -1 בינואר גם לא הלכתי לביאנלה).

מה שאני אעשה הלאה זה
1 .לך ותגיד לנזירים בהתעוררות, תבקש חופשה
, 2 .לך ותגיד לצ'יף או לכפריים. מבקש חופשה
תייגת את ארינג'איה זומן ואת מיי ראטסין, אמא מונגקולצ'אי צ'או.
העלאות לנייד
ראש השנה מאי יום אמא ואחות יום. בעל גוף בריא הוא שנה שהיא כמו השנה הישנה, הכל תמיד דבר שנכנס לעבר וההווה כל הזמן נולד מחדש.
ראש השנה מאי יום אמא ואחות יום. בעל גוף בריא
הוא שנה שהיא כמו השנה הישנה
, הכל תמיד דבר שנכנס לעבר וההווה כל הזמן נולד מחדש.
העלאות לנייד
@now שהה בוואט נונג פה פונג היום הקשבתי ללואנג אבא סודהאוויל ולואנג אבא ויליאם מבצעים את הדהרמה ........ ...........
מיקום: וואט נונג פה פונג (15.15929288715, 104.82826037166)
כתובת: עיריית אובון ראצ'אטאני
@now שהה בוואט נונג פה פונג
היום הקשבתי ללואנג אבא ת'אביל, ולואנג האב ויליאם הטיף לדהרמה
........
כשהלילה הגיע מול וואט נונג פה פונג בסביבות השעה 16:00
. . . . .
העלאות לנייד
זקנה..מוסתר..בנעורים,..חבויים בלידה#האמת של הגוף היא כזו שאדם צריך למצוא הזדמנות לתת לעצמו קצת תרגול דהרמה. ב־12-17 בינואר, בוואט נונג פה פונג, מתקיימת תפילת אצ'אריה (Achariya), המציינת 100 שנה לפטירתו של לואנג פוצ'ה. בגדים, סבון משחת שיניים, בגדים לבנים ופנסים (אין לענוד שרשראות. (הגיעה איתה שרשרת זהב.) הארוחות הן בחינם כי יש חדר אוכל.
"הזקנה מסתתרת בנעורים.
מוות..מוסתר..בלידה
# האמת של הגוף היא כזאת.
עליהם למצוא לעצמם הזדמנויות לתרגל דהרמה.
ב-12-17 בינואר, בוואט נונג פה פונג, מתקיים תרגול דהרמה
. אצ'אריה התפלל, שהיה יום השנה ה-100 לפטירתו של לואנג פוצ'ה.
כל מי שרוצה לבוא צריך להיות מוכן לרקוד.
בגדים, סבון משחת שיניים, בגדים לבנים ופנסים
(אין לענוד שרשראות. (הגיעה איתה שרשרת זהב.) הארוחות הן בחינם כי יש חדר אוכל.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
"זו התודעה וכל הסבל, זו התודעה.
זה מנטלי.
כל הוודות נגרמות על ידי החכמים.
האנתולוגיה מיוחסת לסנגהה.
מעודכן בתאריך ינו 04, 2018 8:42:09pm
מעודכן בתאריך ינו 05, 2018 11:40:57am
מעודכן בתאריך ינו 05, 2018 11:55:15am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
Sangkhatatham היא דהרמה בטעם, מצב שבו המוח מבושל, יש רוח
, להיות מבושל יש וודה.
מבשלים כדי שיהיה חוזה, מבשלים אותו מתוך כוונה.
מבושל כדי לקבל מצפון. מבושל כדי לקבל וירטואוז.
מבושל כדי שיהיה אקרובטיקה, זה נקרא מבושל שיש
דהרמה שמסתמכת אחד על השני, או בטעם שיש כל מחרוזת של אנטיכריסט
,
וטעם שיש כל מחרוזת של אנטיכריסט
__
אסנגהאטהאם זה טבעי שדבר מפסיק להיות בטעם.
תפסיק להיות שאפתן. תפסיק סמיוטיקה. הטבע הזה.
השתמש במונח "נפשי".
זה נקרא עצירה-מניפולציה מנטלית.
תפסיק לטעום כל שורה של אנטישמיות, תפסיק לקשט
כל שורה של אנטישמיות....
....
לסנגהאטהאם יש עם סודהבאן.
לסנגהאטהאם יש וסקיטקאמי אדם.
לסנגהאטהאם יש ולאנקאמי יש יחידים.

(אבל לסאנגקאטאת'ם יש עם אנקאת'ם וארהאת'ם

כאדם....

ולאנאקה יש סוג של אדם שהמוח
שלו הוא לא שאאן, ואז
יש עדיין חיים, כלומר,
לא מתים. התודעה תמיד שם, והמדיטציה
מטופחת. מסיבה זו, 5 חדש לא יכול
להיוולד (מדיטציה, זה קבע 7 רמות, זה אחד מחוץ לכתבי הקודש)
1. מנודסה אפאדהיי מדיטציה בהומי 2. ג'אטומה מהרג'קה אופדהיי מדיטציה בהומי

3. מדיטציית טווטינגסה בהומי
4.
טוסיטה אופדהיי מדיטציה בהומי
6. נימאן אראטי אופדהיי מדיטציה בהומי
7. פרנמיטאוואטי אופדהיי מדיטציה בהומיבול
לאנקאמי יש אדם שאינו צ'אן, יש רמה גבוהה ביותר של מדיטציה, כלומר
, Paranimmitawasawatti, משנה למלך מדיטציה.
הרמה הנמוכה ביותר היא ג'אטומה מהרג'יקה אופדהיי.
לארהנטה, אדם שאינו צ'אן, יש רמה של מטאפורה מדיטטיבית.
לנאקה יש אדם, אבל מעודן יותר
, לסקיטקה יש אדם שאינו צ'אן, יש את כל 7 רמות המדיטציה.
אבל יש רגעים שיש להם חושניות נפשית, אבל יש רגעים שיש להם חושניות נפשית, כולל
העובדה שלסקיטקה יש אדם. יש 5 חדשים ויש כל
מיני מדיטציות, לסירוגין
בתורות, אבל הבודהה אומר, "הפוך את החושניות לדלילה".
זה בגלל העובדה שמוהאג'
לוקח את זה לשלב הבא".
סודהבאן, אדם שאינו ג'אן, דומה באופיו
, כאשר לסקיטקה יש אדם, אך למטאפורה של סקיקה יש אדם.
זה קורה לעתים קרובות יותר מאשר אנשים
סודהבניים, וחוכמה בדהרמה של בני תמותה שמרווה אותה.
כל נירוט החל להופיע שם
, והחל להוליך את המוח לתוך אותה דרך מעוגלת וייחודית.
אנאקה, אדם הבקיא בדהרמה בת התמותה הגורמת
לה, מכבה כל מוטציה ומוליך את התודעה פנימה, אך לא סיים את העבודה, כי אם היא גמורה,
זה ארהאט.
ארהנטה, האדם הכל-יכול של הדהרמה בת התמותה שגרמה לכיבוי כל תועבה
, ויצאה והוליכה את התודעה פנימה וסיימה
. זה נעשה.
סודהבאן, הדמות הנפשית המקורית, ידע את הסיבה לכיבויו של מובה
. אבל בגלל החושניות, טוסה מוהא עדיין שם.
אני עדיין אוהב לדעת, אני רוצה לדעת, אבל עדיין יהיה לי הרבה כוח לעשות
. פרושים ...
.... . .

אבהיג'איאג'יט מתקיים ברמה של מדיטציית ברהמג'יט אבהאנה
בהומי _______
ארהאטה כשעושים מתוח, המודאליות מתה.
כל קו של אנטישמיות נכבה.
בגלל העובדה שקו האנטישמיות כבה, הוא נקרא "
אסנגה טאת'ם ".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
להיות ביער לבד, זה סוג אחר של אושר
בגלל זה או לא, אז אתה אוהב להיות לבד.
ביער, הזמן מחפש את הדהרמה שהיא הגורם לארהאט או לאסאוואק.




__ אבל זה גם קשור לקארמה ויוקרה, אם
להיות איתך או לא,
וכמה
זמן תהיה איתך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כשראי הכיר את האהבה הזאת בשלום.
אז צריכה להיות סיבה של רוגע.
כי האושר בא מ"שלום", שפירושו "שלום או שלום",

והשקט הזה
בא אחרי ה"קאנון".
כפי שמנסח זאת הבודהה, "אדם שיש לו קאנון, הוא מת,
יש לו גישה
לעולם השמימי # הקאנון של בן התמותה.
העלאות לנייד
לעתים רחוקות לישון.... אה, זה מחזיר קפה, יאם, דודה, אישה, אבא, גבר, נונג מאהטו,...
לעתים רחוקות לישון.... אה, זה
מחזיר קפה, יאם, דודה, אישה, אבא, גבר, נונג מאהטו,...
תמונות ציר זמן
אבל אחר הצהריים...
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. שתף סרטון מתוך רשימת ההשמעה דהרמה מתוך מלך הנזירים של הקוף השחור.
מעודכן בתאריך ינו 12, 2018 6:27:37am
מעודכן בתאריך ינו 12, 2018 6:30:12am
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. שתף סרטון מרשימת ההשמעה דהרמה מלואנג דדי צ'אראן.
מעודכן בתאריך ינו 12, 2018 6:33:35am
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד במוטוקרוס, שידור חי.
קח טנדר כדי להסיע את אובון
קח טנדר כדי להסיע את אובון
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
ואתמול בלילה, שוכב בביתן העץ, חלם על מישהו שיבוא לבכות. אוף....
גרפיקה מלמדת הליכה קלה להבנה, לחץ לצפייה ( www.facebook.com/Dungtrin )
גרפיקה מלמדת הליכה קלה להבנה, לחץ לצפייה
www.facebook.com/Dungtrin
 )
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד במוטוקרוס, שידור חי.
שני צידי הכביש לפני שמגיעים לחזית וואט נונג פה פונג#คนกะจั่งแมนมางานปฏิบัติธรรมหนองป่าพงหลายคักหลายแน אני רוצה להודות לכולכם שיש להם מוח צדקה על ביצוע מכוון של התשוקות שלהם. חושני, חמדן, טוסה, מוהא, מחוץ לתודעה.
שני צידי הכביש לפני שמגיעים לחזית וואט נונג פה פונג
#คนกะจั่งแมนมางานปฏิบัติธรรมหนองป่าพงหลายคักหลายแน אני רוצה להודות לכולכם שיש להם מוח צדקה על ביצוע מכוון של התשוקות שלהם. חושני, חמדן, טוסה, מוהא, מחוץ לתודעה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
.# כאשר אישה מיועדת להיעדר
# אז אבא לי נתן לו הגרלה ... # בתקווה לקבל שפע שיעזור בהוצאות
הלוויה
!!
אישה ביקשה מהאב לי הגרלה, אז הוא כתב את המספר.
לשים על פיסת נייר, לגלגל אותה ולשלוח אותה אליה. היא לקחה את זה בשמחה.
נפרדו ממנו לשלום ומיד מיהרו לחזור.
מר גואנג ראה את זה, אז הוא קם במהירות לעקוב וביקש לראות את מספר הלוטו
. כי מעולם לא ראיתי את האב לי עושה את זה לאף אחד.
הוא עמד לרוץ אחרי האישה. האב לי שאל
, "איפה גואנג...?"
"אני הולך לקחת את המספר מהסבתא הזאת."
האב לי אסר,
"אל
... ואז האב לי הסביר למר גואנג,
"גואנג... יום, האישה ההיא, היא מחוץ לחיים.
חוץ מזה, נגמרו לה החיים, היא גם מאוד ענייה.
הסתכלנו עליו וריחמנו, אז הקלנו עליו.
הוא הוגרל, הוא הולך למות. זה הכסף שעוברים הגרלה.
והנכדים שלו לא יצטרכו להיות מוטרדים.
אחרי היום, ההגרלה נגמרה. בנה של האישה הלך אז לביתו של האב לי במקדש, משתחווה לו, "אבא, אמא שלי עברה הגרלה של
עשרות אלפי באט,
אבל אמא שלי מתה!!"
האב לי השיב:
"אה... אני הולך לקחת את הכסף הזה כדי לעשות הלוויה לאמא שלי".
זהו החסד שהאב לי תמיד היה לכל בני האדם בכל הגילאים
. אתה תעשה זאת
.
מקור : "האב לי ת'מת'רו, האדון בעל כוח הנפש".
#กราฟฟิคคอมพิวเตอร์ ללמד אנאפאנסטי ( www.facebook.com/Dungtrin )

#กราฟฟิคคอมพิวเตอร์ ללמד אנאפאנסטי (
www.facebook.com/Dungtrin
 )
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
כיום, רק מילים.
אנשים לא ממש מאמינים בזה. לכן, הוא מסתמך על ראיות
וראייה.
מעודכן בתאריך ינו 14, 2018 10:53:23am
מעודכן בתאריך ינו 15, 2018 8:17:57pm
מעודכן בתאריך ינואר 16, 2018 6:06:05pm
מעודכן בתאריך ינואר 17, 2018 5:53:41am
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
#ปีที่แล้ว
יצא פעם למשימה להפיץ את תורתו של הבודהה.
בבית הספר Narinukul, על ידי הבאת שלט עם מדבקה באותיות Dharmadhyaksha ללמד Charoen Samaj, ואז כאן, הסיבה mandubbab בלתי צפוי, באותו יום המורה Kittipong אמר,
"ללמד במקום?" הוא שאל אם זה לא יהיה תחרות הוראה או
...
אחר כך לימדנו את בודהה וישצ'ה, אבל לא לימדנו הרבה על סוטרות הדהרמה, אלא באופן ספציפי יותר על מדיטציה, כאשר השירות סופר את המספרים בלב.
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
#วัดหนองป่าพง
תמונות ציר זמן
אפשר לסגוד ליצירה. וואט נונג פה פונג.
אפשר לסגוד ליצירה. וואט נונג פה פונג.
העלאות לנייד
הייתי בדרכי לריונג, ואז עם וואט מפה צ'אן (סניף וואט נונג פה פונג). הביקור הזה כבר נקרא בטלפון עם המשנה למלך, והשיחה נעשתה בטלפון עם יום מיי, ושניכם כבר נתתם אישור לנסוע, אבל לא הדפסתם אותו כמסמך אישור נסיעה, והיו ראיות מהקלטת השמע, והיה גם עותק של תעודת הזהות של המשנה למלך. מצידי, יש לי כרטיס נטו, רישיון נהיגה וספר שמופץ בפסטיבל נונג פה פונג, וספר הרישום למקדשים עוסק ברשימת מקדשי נונג פה פונג בתאילנד ומחוצה לה. גורמים בקירוב, וכן
הייתי בדרכי לריונג,
ואז עם וואט מפה צ'אן (סניף וואט נונג פה פונג).
כבר התקשרתי לשלום בטלפון עם הכומר,
וכבר
התקשרתי לשלום בטלפון עם אמא שלי, ושניכם כבר הרשיתם לי לנסוע.

הוא אינו מודפס כמסמך אישור נסיעה

, ולראיה הקלטות שמע.
ויש גם עותק של תעודת הזהות של המשנה למלך. מצידי, יש לי כרטיס נטו, רישיון נהיגה וספר שמופץ בפסטיבל נונג פה פונג, וספר הרישום למקדשים עוסק ברשימת מקדשי נונג פה פונג בתאילנד ומחוצה לה. גורמים בקירוב

, וכן
รูปภาพบนไทม์ไลน์
@นั่งรถนครชัยแอร์ กำลังเดินทางไประยอง เพื่อไปศึกษาปฏิบัติศาสนาที่วัดมาบจันทร์ (สาขาหนองป่าพงที่ 73 )
@นั่งรถนครชัยแอร์ กำลังเดินทางไประยอง เพื่อไปศึกษาปฏิบัติศาสนาที่วัดมาบจันทร์
(สาขาหนองป่าพงที่ 73 )
รูปภาพบนไทม์ไลน์
ขึ้นรถที่นครชัยแอร์ อุบลฯ กำลังเดินทางไปขนส่งระยองครับ (ตอนนี้พึ่งจะถึงศรีสะเกษครับ)
ขึ้นรถที่นครชัยแอร์ อุบลฯ กำลังเดินทางไปขนส่งระยองครับ (ตอนนี้พึ่งจะถึงศรีสะเกษครับ)
พระมงคลชัย กิตติโสภโณ อย่าหลงวิบากเด้อ ได้อัพเดตสถานะของเขา
ครั้งหนึ่งในปีที่แล้วกระผมเคยไปบรรยายธรรมที่ โรงเรียนเบ็ญจมะมหาราช อ.เมือง จ.อุบลราชธานี
(เด็กประมาณ 600 กว่าคน ) โอ้.... สุดยอดเลย
העלאות לנייד
בדרך לראיונג מקדש זה (מפת וואט צ'אן סניף נונג פה פונג 73)
בדרך לראיונג מקדש זה (מפת וואט צ'אן סניף נונג פה פונג 73)
תמונות ציר זמן
בשנה שעברה הייתה לי הזדמנות לתת הרצאת דהרמה באודיטוריום, בית הספר בנג'מה מהראג'. מואנג, מחוז פאוורצ'ארואן כ-600 ילדים (הרצאות על מדיטציה ומוטוקרוס בכל מקצוע) כמעט מתתי.
בשנה שעברה הייתה לי הזדמנות לתת הרצאת דהרמה באודיטוריום, בית הספר בנג'מה מהראג'. מואנג, מחוז פאוורצ'ארואן כ-600 ילדים
(הרצאות על מדיטציה ומוטוקרוס בכל מקצוע) כמעט מתתי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
צילום הוא יצירת דף
לאדם שרוצה לקבל אותו,
אבל צילום של האדם שרוצה לקבל
אותו הוא מקל כדי לאשר את האמת.
תנו לאנשים להאמין בזה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, נסעו לנאקון ראטצ'אסימה, תאילנד.
מקומות: נאקון ראטצ'אסימה, תאילנד (15.0412905509, 102.100639703)
מקומות: נאקון ראטצ'אסימה, תאילנד (15.0412905509, 102.100639703)
עבר הרבה זמן...
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
18 ינואר 2018
ש: מהו חוזה חאן ?
רופה הבטחה
ירוק, לבן, אדום, צהוב, כחול, וכו ', זה לתת שם למה שנראה דרך העין, כלומר,
את הצורה של חוזה
. באשר למתן שמות לדברים בדרך הרעיונית, מבטיחה ת'מה.
לתת לו שם למשהו מביך זו הבטחה
פונטית. לתת לו שם למה שאתה רואה דרך האף זה מבטיח קנטה
. זה שם למה שאתה רואה על הלשון. ראסה הבטיחה.
כדי לתת שם למה שנראה פיזית, כלומר, הבטחות
חצים טאפה, יש להשתמש במילה "לראות" (רוח או רוח).
העלאות לנייד
אני אגיע לריונג.
אני אגיע לריונג.
העלאות לנייד
אתמול, קח את האוטובוס מתחבורה אובון Ratchathani בשעה 17:00 ולהגיע Rayong תחבורה. בסביבות 6:00-07:00.
מיקום: תחנת האוטובוס החדשה, ראיונג (12.701030240197, 101.21582883454)
כתובת: באן מפה טה פוט, ראיונג
אתמול, קח את האוטובוס מתחבורה אובון Ratchathani בשעה 17:00
ולהגיע Rayong תחבורה. בסביבות 6:00-07:00.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הסתכלות עצמית היא התבוננות ב"תודעה" העצמית לעומת ה
"תודעה" שלמען האמת חייבת להיות קשורה לפאלי.
המילה "נפש" בפאלי משתמשת במילה "מנו".
באשר למילה "נפש" בפאלי, היא משמשת במילים רבות, כגון צ'יטה, צ'יטו
, ג'טו, צ'יטאנג, צ'יטה, צ'יטגונג

, צ'יטו אם, על פי המטאפיזיקה, הנפש היא "הרוח".
מעודכן בתאריך ינו 20, 2018 3:40:19am
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
זה גוש אומלל, כי הוא מעוות
. אני לא יכול לישון עם זה. זה כואב, זה כואב, זה כואב שם
, וזה כואב פה. קצת יותר, אני
מזדקן כדי שאחרים יראו. עוד קצת, הוא שוכב חזק.
מוות שאחרים יראו. ארבעת היסודות מתאחדים, ובכך הופכים לגוף
של כאב ומוות.
מי שרואה את הדמות הזאת כסבל, הוא פחות מאושר מסבל.
מיהרתי לעייף את עצמי מההתמכרות שלי. אני חושב שזה
תמיד דבר טוב להיות מאושר לנצח. שחררו את האחיזה בנו, שהיא שלנו.
זה נקרא סלט, מושלך עם tidhi הראשון, ולאחר מכן הבא.
התפיסה המוטעית שזה אנחנו, שזה שלנו, מושלכת לצמיתות. למרות שהוא עדיין שם,
גיא לא מת. הדעה הנכונה היא זו שמובילה את כל בני התמותה,
האבסולוטיסטים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
תייגת את ראטסין זומר.
העלאות לנייד
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
25 ינואר, 2018
איפה יש מוח.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
# ארוטיקה
"מכיוון שתאוות הצ'יטה היא הגורם ההתחלתי
, זה הרבה טעם של שם השטן, suttanam השטן
, שם השטן, שם השטן, שם השטן, ואז זה יוצא כמו אקרובטיקה, מביא את זה לחוות חמישה אקרובטיקה פנימית: עיניים, אוזניים, אף, לשון, גוף
,
באופן זהה או דומה רופה
נאמה.
סאטנאם מאראם/קנטנאם מאראם/ראסנאם מאראם/
דארט טאפאן שם את השטן, בטעם.
זוהי "ארוטיקה".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
ש#
כאשר מתייחסים לתודעה כאל תכונה מדיטטיבית או מדיטטיבית
, אזי התודעה נחשבת לתכונה של התייחסות לרוח
הנאורה כאל מעוותת, לא לנו
.
ההסכמה (כוונות, מחשבות, מחשבות וטעמים)
שיש עיוות, לא אנחנו.
חוזים מעוותים, לא.
כן, אנחנו, החאן (אושר, סבל, אומללות ואומללות),
שיש עיוות
, שהח'אנת (הגוף) הוא לא אנחנו
.
כל החאנים מעוותים, לא אנחנו.
כאשר המוח משתחווה לטבע הזה, הוא לא יעזוב אותנו כלל.
לא נשאר לנו כלום, לא נשאר לנו כלום, רק
חאנים מעוותים, רק דברים מעוותים.
האין זה שבכתובים, אתה אומר, אמץ
את דעתך למען הריבונות?
אבל זה לא ברבעון הרביעי
. זה הולך להיות מוזר זמני. אם הבסיס הנפשי הוא אה
. אבל
אם הבסיס המנטלי הוא upna, הוא עשוי לפרוץ דרך הטנגקימוטי לסמוטסתווימוטי, כן,
נכון?
תשובה#
מדיטציה יכולה להיות מושגת, אבל החוכמה חייבת להיות חזקה
, ואת הבסיס של מדיטציה חייב להיות מבוסס במשך זמן רב כדי לקבל הרבה כוח.
רק אחרי שאופנה הצליחה לנתק את התשוקה.
אתה רק צריך להיות חרוץ נפשית בצורה כזאת...
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
השמחה היא גמאסוקאנליקאניוק.
חרטות: אטאקילמאת'ויוק
שני החלקים האחרונים של זה הם לא ללכת
, ולאחר מכן להיות "מודע" לעתים קרובות.
העלאות לנייד
אני בראיונג כרגע, אבל אני אדם איסאני.
אני בראיונג כרגע, אבל אני אדם איסאני.
תייגת את ראטסין זומן, בת בת וויסטקאו וסאקסמסאט.
העלאות לנייד
העלאות לנייד
העלאות לנייד
@freckles אני בראיונג עכשיו
. בואו נהיה כנים
....
יום מיי ליין שאל: איפה זה
? אם אתה פנוי, היכנס לבית. תגיד לי שאפליקציית המפה של גוגל היא נקודה ירוקה, זה המיקום של משתמש הטלפון באותה עת. אם זה בחינם, היכנס. תגיד לי @kayang
הוא בראיונג, B הוא בצפון מזרח, זה כוח, אובון, מוקדהאן, אודון, וכו ', Bho הוא באזור הזה, עכשיו Rayong, זה בתא הזה. תודות............
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
תמונות ציר זמן
@@@@@@@@@@@@@
העלאות לנייד
.17 בפברואר 2018 קארמה ומוטוקרוס הם דברים מדויקים, כי כאשר יש קארמה, יש מוטוקרוס, טוב הוא לעשות קארמה טובה, מוטוקרוס הוא תוצאה מיידית של צדקה, חטא הוא קארמה רעה. יש אפקט צדקה מיידי, אבל הוא מניב תוך 30 יום: 1.תן תוקף מיד לאחר השלמתו במדינה זו. 2.תן תוצאות בלאום שנעשה בכל זמן נתון. 3.תן תוקף באומה הבאה אחרי האומה הראשונה. אי אפשר לקבוע כמה אומה היא. Charoenporn/
.17 בפברואר 2018 קארמה ומוטוקרוס הם דברים מדויקים
, כי כשיש
קארמה, יש מוטוקרוס.
עשיית טוב היא עשיית קארמה טובה, ומוטוקרוס הוא התוצאה המיידית של צדקה.
לחטוא זה לעשות קארמה רעה. יש תוצאה מיידית, אבל היא מניבה תוך 30
יום
: 1.תן תוקף מיד לאחר השלמתו במדינה זו 2.תן תוקף במדינה שעושה זאת.
בכל זמן נתון
, 3.3. אי אפשר לקבוע כמה אומה היא.
Charoenporn/
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
לומר, יש משהו שהוא אותו דבר, הבסיס המקורי.
המקור המקורי של פריית הצהריים. בניגוד לאלג'אן, כל אסיר, אנאטה, מיד
, אבל המנדט להיות אינדיבידואל, נולד מאחר
, אומר אנבלי, איסמוסאמינג איטנגוטי, או
דהרמה (ג'אקו/סוטה/גאנה/שיבהה/גויה
/~רוח) פג'איה הופכת ל(מנו-רוח, יחד עם
רופנאמראם סאטהאנאמראם
ראסנאם מאראם, דארת'אפאנאמאראם ), פג'איה
הפכה ל ( מנו-רוח, יחד עם ודנטה נולדה.
(שמו של השטן נגוע במקצת, למשל, תמרון עם קרע, קצת אושר, קצת סבל, קצת אומללות, קצת

סבל.
טעמו את הרוח החוצה ~ טעמו את המצוות החוצה ~ טעמו את המחשבות שהמצוות חותמות ~

רוח הפאסה פג'איה.
העלאות לנייד
נגיד, יש דבר אחד, זה צהריים. זוהי ההתחלה המקורית של האנטישמיות, הדהרמה הנשענת זו על זו. בניגוד לעקרונות של אבוי, כל אנאטה נלקחת מסבלם של רחמים.
נגיד, יש דבר אחד, זה צהריים. זה העץ המקורי.
ההתגלמות המקורית של האנטיכריסט. הדהרמה הנשענת זה על זה מתעוררת.
בניגוד לעקרונות של אבוי, כל אנאטה נלקחת מסבלם
של רחמים.
מעודכן בתאריך פבר' 18, 2018 10:02:30pm
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
19 בפברואר, 2018
"בדרך כלל, כאשר אלות מתגלמות כבני אדם, כולם מוכנים
לרדת וליצור טוב כדי להעלות את נופיהם גבוה יותר, אך כאשר הם יהפכו לבני אדם, הם ישכחו ויילכו לאיבוד בעולם, לא ייצרו קארמה טובה כמתוכנן
, ועליהם
ליפול אפילו נמוך יותר ממה שהם נהנו פעם.
בגן עדן, הוא אמר, אושר בכל רגע של הנפש, והיופי החוטא הולך
לגיהינום. לבד, סובל מאש הגיהנום, זה נורא. אין צורך להיענש
על עינויים, לעזאזל אנשים היו חסרי מילים. בגיהינום הוא סבל.
אין זמן מאושר, אבל גם רגעים מנטליים.
איך אנחנו, בהירים יותר, בהירים יותר או בהירים יותר? חושך או חושך באים
, בהירים או כהים באים חשוך.
כל אוצר שמגיע מהעולם הזה. דרגה,
תפקיד שבחים, ביקורת, כל הקולות. האושר נעים מכל הבחינות. אוהבי חיות מחמד
פריטים שנאספו, חישוקים לאבל. לבסוף, הלילה שבו העולם אוזל, כמו חלום להתעורר.
זה כמו עבודה שדורשת פרישה, אבל זה צריך להיות קאנון, מדיטציה,
חוכמה, כדי לשמש בפועל בגלגול הבא..."
דרשות, תורות..
סבו של הסבא החליף את פניאפטיפו
מקדש ארניאביבק מיי טיאנג, מחוז צ'יאנג מאי
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
פבר 20, 2018
אם אתה מאוד מודע. כשמדברים. זה מצביע על כך שבגלל
הסיבה, התודעה זהה להווה
, ואם אתה רואה רעיון שנקרא Vitakka, הוא נכבה,
וזה ככה.
יש תודעה שיודעת שמסיבה
זו, התודעה נמצאת בהווה
, ואם לא תלך לאיבוד בה, זו
תהיה תודעה

מתמשכת שאינה חומקת
מהמחשבות __
יש כאלה שאומרים שזה לא חמוד ולא מושך, יש כאלה שאומרים שזה מטאלי, ויש דברים אחרים.
אבל לא קל לראות את העין החיצונית במקום השישי. זה יוצא דופן.
הדימוי, הצליל, הריח, הטעם, החץ, החץ, גם יודעים שחשוב לדעת מה הוא עושה
, בואו נכניס את השם הקאנוני .
_
אם אתה מוצא thammaram, אז רק לקעקע
אותו, אבל זה thammaram. ואז הדהמראם משתנה, זה שילוש
הקדוש, אבוי, כל כלא, אנאטה.
ראיתי את זה, אבל אני רואה
את זה. ברגע שאתה מוצא סיפור של מחשבה, זה
סיפור של מחשבה, שמשתנה, אבוי, כל נעול בסיפור.
תמונה מקורית

___________________________________
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
23 בפברואר, 2018
סבל בגלל רצון (תמונה, צליל, ריח, טעם, חצים, או עין, אוזן
. האף, הלשון, הגוף, לכו לסבול.)
זה נקרא תאווה
ארוטית, סבל כי הוא רוצה את המצב שהוא חווה (קונקרטי ומופשט
כאחד). הסיעה הקונקרטית היא
רופה. אני חווה תמונה שמלווה אותי.
פונטיקה אני חווה קול שמלווה אותי.
אני חווה חץ שמלווה אותי.
ההפשטה היא חוויה של אושר שמלווה אותי, טראקה וכו')
אני רוצה שהוא יישאר. זה נקרא תאווה, סבל כי הוא רוצה את המצב שהוא חווה (אותו דבר כמו תאווה
, אבל
ההפך). רוצה שזה ייעלם. זה נקרא ויברציות תאוותניות.
תמונות ציר זמן
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, עדכן את מעמדו.
הקלד את ההודעה האחרונה. מאת#חיילי האלים
1. עדיין סוטה מהנשימה
, 2. אתה השטן, השטן הוא התשוקה
, 3. הם הטעמים.
נוצר על ידי פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון. ביום שלישי, 20 בספטמבר 2022 בשעה 06:34 UTC+07:00

- 27 בפברואר 2018 ב- 23:59, 27 בפברואר 2018 (UTC) 

דעה
תגובות שפרסמת
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של באיפרן ליי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על תמונות
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של טינג הרווק.
^^
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של טינג הרווק.
תוריד את הניבים, 555?
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס דה הגיב על התמונה של נאנט יין'ן.
שן
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
תודה רבה לך, מאוד חזק, אמא. תכסיס
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
55555בפעם הבאה אנסה את זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של פאמפי אינקאו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אחייניות ואחיינים. זה אפילו עוד לא חודש.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אני עדיין חושבת איזה חלב לקנות?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כן, אחים. אני אשלח לך מבט מחר.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
555
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על התמונה של סייפון סומון
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אהה מחר.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
התחלה אמא שלי רצתה את השם בן.
אבל אבא, זה רוצה את השם דבורה, התוצאה מסכמת,
מקבל את השם. דבורה^^^
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כן, אחי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
בואו נלך להתקלח שוב, ונשכב אחד עם השני.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של פונגסאק יואנסוק.
לשחק את זה אחד יותר nuke מאשר השני. . . . . . .
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של פונגסאק יואנסוק.
נלקח מתוך הדף יוליסס.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על תמונות של ננטיה סינגקה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על תמונות של ננטיה סינגקה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על תמונות של ננטיה סינגקה
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
לילה טוב, איש קטן555.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
יום 7, אמא.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
צמוד, אמא, ^^.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כן.... בעצם, נכון, אמא.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של אפיצ'ט נורקאו.
אה, שיאה, זה בסדר, אחי, לעזור בעבודה. אל תדאג
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של אפיצ'ט נורקאו.
זה טה דונגיו צ'נסי קיבל את סיק בונאב שוכב בגיל 55.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
סטאבס אימא^^
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על התמונה של הפגודה הגדולה. בודהה 108 אותו
גריים, הסוגד לרב
פוני , מחפש כעת תמונה שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אנשים נולדים למות, ויש הרבה אנשים שמתים, ויום אחד אנחנו צריכים למות. גוסס, זה גם נפוץ מאוד, הגוף מעלה עם הלילה של המדינה המקורית, האדם אוכל חזירים, אוכל תרנגולות, אוכל דגים כמזון. חזירים אוכלים סובין, אוכלים מים כמזון, מאיפה מגיע הסובין, הוא מגיע ממינרלים שונים, זה הכל, הוא שייך לעולם. בואו פשוט תהיה לנו נשמה, ולעולם לא נמות.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של פירפול טרירקסה.
הייתי צריך לתחוב את הטקסט כדי שאוכל לדבר עם יומליד.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תיפגע על ידי סינג סינג, הגיב על הפוסט של סופטרה סוואטפאן.
הייתי צריך לתחוב את הטקסט כדי שאוכל לדבר עם יומליד.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של פירפול טרירקסה.
לואנג פי הציע, לפני יום הולדתו, ללבוש באטין של חבר. מכינים אורז, מים ואורז, גם כסף, אבל תשימו אותו. וכאשר תסיים עם ברכותיך, אמור בלבך, הכומר אמא אדמה, שאתה עושה היום, אתה רוצה להקדיש את עצמך להוריך, למורים, למורים, למורים ולקרובי משפחה של ילדיך ולאדוני כל ילדי הגלגולים בעבר ובהווה. מי יתן ואתה, אדון, תן לי לעזאזל.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של פאראפול טרירקסה.
למדנו להכיר אחד את השני באומה הזו בגלל הכוח הקארמי בגלגול הקודם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של פאראפול טרירקסה.
ייתכן שיומוס, הגלגול הבא, נולד כ-J.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של פירפול טרירקסה.
דברו עם נזירים, גברים משתמשים במילה כן, נשים משתמשות במילה, אומרות דברים חדשים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זו קצת עבודה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אני רוצה שכולם ידעו ויבינו (אני רוצה לראות דברים...) (בודהיאנה ת'רה...לואנג פוצ'ה) מתקדמת למדי.
Phra Mongkolchai Kittisopon, אל תלך לאיבוד, הגיב על הקישור I-mobile.
מדוע השעה בזמן הפרק? האנגלית מולאה, והתשובה מולאה. לחץ על אישור, זה לא הולך. האם האינטרנט עדיין פועל כרגיל?
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
יומויקה רוצה שאנשים יבינו את זה, את ההארה החדשה של הבודהה, וזה מייאש. רפוי החיה הזאת, הוא מבין, יאק, זה חושך, אלכוהול, הו-צ'אק, באגי, באגי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אני לא יודע. חומר ללבוש בואו נודה בזה, אבל השנה החדשה מגיעה, ואני אסתכל על החלק התחתון של המחבט.55
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הסתה, אל תגיד שזה לא מריטוקרטיה. זה טוב.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על תמונתו של ג'ושו. נשמע הוגן.
בזכות זו, הבה נתפשט לשלושת היצורים של העולם היסודי, שעדיין אמורים לשחות למוות, מי יתן והם יהיו חופשיים מסבל, יראו את הדהרמה ויתרגלו את הדהרמה, ויילחמו בנירוונה מחדש.. אמן
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אז, לואנג טאני היה חביב מאוד.
הייתי רוצה שנלך.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס לפוסט של ג'ושו. נשמע הוגן.

https://www.dropbox.com/s/5e2u250jtl8saei/com.Jozho.apk?dl=0
לטעון כאן, זה בטוח, אין וירוס כזה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בפוסט של סינגוויצ'אי פו קאיו.
תגיד לי לחשוב, יאם, תפיחה, די.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
רציתי את זה קודם, אז הזהירתי. אם אתה רוצה את זה, אתה לא, אז אני מבין את האנון וללכת לאסוף את המים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובאקדה הגיב על דמות הדהרמה של הבודהה.
אני מרוצה מכל פוסט. בואו נהיה כוח שיש להתחשב בו במדינה הזאת.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של ווקאראפורן נורקאו.
כדי להקל על עייפות, להפוך את ההכרה בכל הגוף. בואו ניישם את זה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על תמונות של הקדשה אנשי דת
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על תמונות של הקדשה אנשי דת
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובגדה, הגיב על תמונתה של פוטוואג'אנה. תורות מן השפתיים
תודה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תשובה לתגובות של מו ליברטאד
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה לתגובות של קאט מאריי
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה לתגובות של לסטר יאן תיאודורו
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה לתגובות של סאני ג'ים
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה לתגובות של תרזה ברודהרסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה לתגובות יחיא מחמיד
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה לתגובות של רמיל רחימזאדה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה לתגובות של אריק וילסון
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה לתגובות של רוסאס פלור
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה לתגובות של ריצ'רד ווטן
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה לתגובות של סאמד ח'לוד
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובאקדה הגיב על הפוסט של פאצ'ה סומנה של מאסטר סומהופ צ'וטיפאניו.
הגיע הזמן.

(מי שלא יודע על זה כלום, מסכן, ייוולד מחדש בכל פעם שהוא לא יודע.)
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובאקדה הגיב על תמונתו של פאצ'ה סומנה של מאסטר סומהופ צ'וטיפאניו.
בתמונה זו, יש ארהאט עם ^_________^
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובאקדה הגיב על תמונתו של פאצ'ה סומנה של מאסטר סומהופ צ'וטיפאניו.


פעם, לפני
זמן רב, נכנס למכונית עם המאסטר סומפה, המאסטר שישב לידו חשב בלבו: מאסטר סומהופ ני,
הראש שבור.
ואז, מאסטר, הוא הטיף, הוא
הטיף."
יש בחור, יושב איתנו במכונית שנותן להאוס, ראש סדוק, מחזיק פעלולים, קהות אמיתית... ואז הוא חייך

(אתם יודעים, אנשים, או שאתם יודעים).
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד בעפר, הגיב על התמונה שלי של פיפו. הברג את הזכוכית, כן.
אמן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על התמונה שלי על ידי NT.
המראה הוא כמו בודהיסאטווה.
מי רוצה להיות מעורב בפרויקט שאתה עובד עליו?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אמא רוצה למכור דברים טובים. בואו נקשיב לזה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תתפלאו מההערות של וורה פאקה.
יש את זה שהוא קול, הוא
טעון, watnapp.com/audio

זהו
ספר
watnapp.com/Book
.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
מה הדבר הנכון למקצוע הזה?
אתה צריך להסתכל על סעיפי המשנה, כגון:
בתקופה הבודהיסטית יש אדם שטוב לטוות את האדמה, חלקו כרופא, חלקו כשלולית מים, חלקם עטלפים מסתובבים.
מספיק אחרי הגלגול ההוא
, גלגול חדש. הוא היה נראה כאילו הוא הצליח למצוא משהו לשפשף את הידיים שלו, כמו פיסת נייר שמסתובבת למשהו, אבל כשהוא היה עושה משהו שלא היה חופשי, הוא היה צריך להיות מאולץ כל הזמן, הוא לא היה אוהב את זה
. זה חובב שבזמנו הפנוי אוהב להכריח את גופו לעשות זאת. כמו האיש הזה היה לו כנוע זקן שהיה פעם אופנוען שטח. כשמתגלגלים מחדש, יש כמיהה לתשומת לב מסתובבת נוספת, מוכנה לבזבז זמן בלי סבל.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
לגבי איך אתה יודע, זה מסובך, איך קארמה
מניבה. זה יכול לצאת כקארמה, מר זעם צריך לבוא בזוגות
. זה יכול להיות כל אחד, זה לא זוג
. כי זה באמת מסובך לגבי קארמה, זה קשור לזוגות
, אבל שימו לב איך זה הולך לעבוד יחד, או אם
זה ביחד ויש רק כל כך הרבה צרות שבאות אחר כך.

אבל בכנות, בסמסרה, אף אחד הוא לא באמת זוג, יש רק תעלה אחרת. שני ההורים. אחים, קרובי משפחה, חברות
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
לגבי מגידי עתידות, אל תאמינו יותר מדי.
אם זה רופא שואל, התאריך של 2018. זה לא נכון, חבר'ה.
הגרלת שקצ'יאמצ'י זה לא נכון.
המום מאוד.
אם זה באמת הולך להיראות כמו מגדת עתידות עם הרבה כוחות נפשיים, יש על טבעיות. לזכור את האומה, לדעת את העבר, לדעת את העתיד. דע את פירות הקארמה.
מגידי עתידות צריכים להיות בריאים, להבין דהרמה, קארמה
, אם אתה באמת צריך בודהה, החזק ביותר, כוח התודעה, אף אחד לא יכול להילחם בשלושת העולמות.
אבל הוא נכנס לנירוונה.

אם אתה רוצה לפגוש אדם טוב, להיות אדם טוב, כי רק נדבן יכול להסתדר עם אדם ברכה. כמו אם צעירה, זה נראה כאילו אותו אלמנט תואם נכנס

. יום, אל תיקח הרבה כמובן מאליו בחיים האלה. בקרוב להיות מחוץ לעולם הזה,
בני הזוג היו צריכים להשתנות שוב בכל מקרה. אם אתה הולך להיוולד מחדש, אני לא יודע.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
תסמיני יום, דוחי מים או חצץ מים
כאשר הבודהה היה נוכח, הוא מעולם לא דיבר על מים או מי חצץ.
לאחר שהבודהה כיבה את חאן (מת), הוא נלחם בנירוונה.
לאחר מכן, הנזירים הגיעו מאוחר יותר עם טריקים שונים.

זה מושלם עבור הנפשות, לא עם הבשר, עם הלא שקטים, הלא שקטים נפשית.
המוח לא היה ממוקד, אז הוא חיפש תכסיס,
חצץ של מים. בוהה במים הזורמים וחושב עד הסוף, זרם המים דמוי הכשרון הזה היה זורם אליו
(כך זו הייתה מחשבה. כשאנחנו חושבים עליו, המוח שלו יודע את זה, הוא חף מפשע.)

יום אה הוא לא קידפנגסן. הנפש אינה עם הבשר והגוף.
זה לא סוג של פציפיסט
. יום אה לא צריך ציוד.
הם יכולים להשקות ולהשקות
מגשים, אך להשתמש בארגון צדקה זה. בלי זכוכית + צלוחית בכלל.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פילנתרופיה בתהליך אכילה, כמו לבישת
עטלף של נזיר. זה עדיין זכות גסה, זה לא הרבה

, אבל זה כבר עטלף. אבל זה לא נעשה
עם קרובי המשפחה שנפטרו..
זה לא נעשה עם המנוח
. כי יום אהה לא מוקדש לאף אחד..

אבל אם יש מלאך בכיתה של ג'אטו מהרג'יקה.
סביב המקום הוא ראה את יום אה בבת, והוא גם זכה להצטיינות, לפיה יומע לא היה צריך להזמין אותו לזכות
, והיתרונות של המלאך לא עשו את הכשרון פחות,
אלא אפילו יותר את הכשרון.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אם יום אה שם עטלף, אז זה לא מסור
. אבל אחרי שחלף היום, האם אוכל להקדיש אותו?
ת: כן, בוודאי.
נניח שיום הכשרון יום 1 חלף, זה היום השני, השלישי, הרביעי, החמישי, או כמה ימים של הצטיינות עברו יכולים גם להיות מוקדשים מאוחר יותר, אבל המוח חייב להיות צדקה, לא משנה ההקדשה בכל עת, יום עשוי לחשוב על היתרונות שנעשו, כתכסיס לפתות את הצדקה, ואז בכוונה להגדיר את המוח לאדם המת,

לחשוב עליו. הוא הולך להיות איפה שהוא נמצא, כמובן

, לחשוב על זה, לא לחשוב על זה.
אם תחשבו על זה, זה ככה.
אה, הוא מאחורינו
, אה, הוא ממש שם.
אה, הוא כאן.
זה לא יעלה על הדעת. אני צריך לחשוב על זה.
כוחה של התודעה מתקשר זה עם זה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
וזה על לשים עטלף, להקדיש את הכשרון או להפיץ רחמים.
זה סיפור אחר, מסירות אחת, זכות אחת, חסד אחד,
וזה לא אותו דבר.

יש רק את סוג הפטרה שאפשר לקבל,
וזה סוג הפטרה שאפשר לקבל.
ישנם סוגים רבים ושונים של פטראוס.
זה לא שכל סוגי הפטרה יכולים לזכות אותנו, יש יותר מ -31 סוגים
של פטרה,
ואחד מהם צריך להיות preteen.
Genus(Pratattupshivi petra)
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כאילו יום אהה עשה את הכשרון, והקדיש את הכשרון
לקרוב משפחתו המנוח. אם הוא פטראוס, הוא הפטרה היחידה שמקבלת צדקה מהעולם האנושי המסור, אם הכשרון מוקדש לו,
הוא בוודאי מקבל נאנון
. אבל אם הכשרון הוא מריטוקרטיה, אז משקל הכשרון אינו מספיק כדי לאפשר לו לעבור לעולם גבוה יותר.
ובכן, הוא עדיין קטנוני כתמיד.
זה רק שהסבל הוא קצת פחות.
שכן הוא קיבל את הכשרון המוקדש למעט.

זו חייבת להיות ברכה גדולה. אם אין לך כסף, אתה יכול להתרכז בוויפאסנה ולהקדיש אותה (אבל אם אין לך עבודה שמציפה את הראש, אז לעשות סנגהה זו אופציה, וזה מי שלא עושה את
זה).

אבל נניח שיום אהה מוקדש לנפטר, והנפטר נמצא בשמים כמלאך. היתרונות שהקדשנו לו לא יינתנו לו. מכיוון שהוא כבר מלאך, הוא לא פטרה שייקח את זה כמובן מאליו.
אבל אם המלאך הזה, הוא מוקיר את היתרונות שהקדשנו לו. תהיה לו זכות בין השאר מכפיפותו.
האם אתה מבין?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אלה שייקחו את הכשרון מההקדשה שם.
יש רק פטרה, והיא חייבת להיות סוג של פטרה של פראטאפ סייבי פטרה, רק כדי להיות מסוגלת לקחת אותה.
והסאמבהאווסי לא יכול היה לקחת את זה כי הוא לא היה פטרה.

באשר למלאכים, הוא יבקש את הכשרון מן הכניעות.

באשר להפצת רחמים, זה לא אותו דבר כמו מסירות.
להקרין חמלה זה להגדיר תודעה המורכבת מחמלה. אי שפיות, אי שפיות, אי שפיות, אי שפיות. טוב לב, בלתי נמנע
. הטוב
עולה בליבנו ומתפשט לכל הכיוונים: מעל, מתחת, שמאלה, ימינה. אין קירוב
, אבל לזה הוא קורא זוהר רחמני.

יום אה בת אם יום אה וונג'יט
1 אם אוכלים בתקווה, עדיין יש
מעט ערך
. אם אתה חושב שזה טוב, אתה מקבל יותר הצטיינות מאשר פסוק 1

3. אם אתה אוכל את זה כי אתה חושב שהנזירים שלך לא מבשלים. הוא לא עשה את זה בעצמו.
אז יום אה, אז אכלתי. זה יהיה יותר ראוי מאשר פסוק 2

4. אם יום אה, קח את זה כמובן מאליו.
נאכל למען הבודהיזם, ואז נמות וניוולד מחדש בכל עולם שיהיה לו את ההרגל הזה. זה יהיה יותר ראוי מאשר פסוק 3

5, אם יום אה, לאכול כקישוט נפשי
, כלומר, לאכול כדי לתת, לתת, לוותר, לוותר על הוקרה של רכוש
. הוציאו את ההוקרה מהלב.

אם אתה אוכל, תחשוב ככה, אטמה, כומר. המלאך הזה פראי עוד יותר.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
חניר זומן עניתי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פנומט פוקאו השיב ליום מיי
. הוא מתקרב לחלק המופשט (הפשטה היא חלק התודעה).
לתודעות שלנו לא אכפת מהגוף אז.
בדיוק כמו שאמא שלי מרגישה, זה מרגיש כאילו הגוף שלי חסר.
כי באותה תקופה, למוח לא הייתה שום דבקות בעובדה שהגוף הוא אנחנו.
זה טוב. שוב, התודעה מתחילה להיות אינטליגנטית, יש לה חוכמה מוסרית

, היא כל כך מעודנת עד שהנפש לא מתייחסת לגוף כמונו, ולכן לא אכפת לה מהגוף, אבל היא מגיעה לנשמה הדומיננטית בלבד, היא בהירה וברורה....
אבל זה בהיר, בהיר, שמח, וממש שמח כמו שלא היה בחיים שלי,

והמוח של אמא שלי באותה תקופה היה מוח מאוד צדקני.

היתרונות שנולדו מתוך תודעה רגועה, יודעת, מתעוררת כמו אם-יום.
זה מעבר לרמת האכילה, הקאנון, שהאדם הממוצע עושה.

רוב האנשים, לעומת זאת, לא יכולים להיכנס.
כי יש כל כך הרבה על רעיונות, רעיונות, בעיות.
היא מונעת מהתודעה להגיע, במקום לשים את הדברים בצד,

אם אמא של יום תקדיש זכות למישהו או לא תיתן שום קירוב לכל היצורים.
הוא לוקח את תודעת הצדקה החזקה הזו
, שנמצאת במדיטציה, מוקדשת להתפשטות סביבה, יהיה אור מתוכנו (הוא רואה).

ואם אמו מתה אז, זה ברהמה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
תנו לאמא של יום להתייחס לזה באותה צורה.
תנו לתודעה להתרגל לזה לפני שאתם נותנים לה הרגל, ואמנו את המוח לשמור על זה ביחד ככה. ואז יש גם

את התעוררות ה"תודעה". תרגול בדרך זו, מבחינה נפשית, זה יהיה כוללני יותר.

ואם יאום-אמא תפיץ רחמים לרודנים, האדונים, שהיו מנוגדים למקצוע
. זה טוב לעשות את זה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטוקרוס הגיב על התמונות של מחצית החיים.
שם אמיתי אימיאנג
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פנומט פוקאו, יום אמא, עושה מדיטציה, עושה אנאפאנסטי, מכיר את הרוח פנימה
והחוצה


, ואז התודעה של האמא עוברת לחשוב על זה, ואז התודעה עולה, אתה יודע, אאוץ'.
א. אמא צודקת, וכפי שאנחנו יודעים זה זורם לחשוב, זה שמנוני, אבל התודעה יודעת את זה,
והמחשבות יכבו את עצמן.
כאשר מחשבה עוברת, היא חותכת את הרגל, או שמישהו חוזר להכיר את הנשימה (תלוי בהרגל).

אני מכיר את הרוח, אני יודע, אני יודע
, ואז חוזר לנשום
(
אל תחשבו רק על הכשרון כשאתם מתרגלים אותו, רק תחשבו על סגידה לבודהה.
דהרמה, נזירים
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כן, יום פיפי-קווה צודק.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
היה אותו אווה סקוהונת'וד.
אם זו רוח רפאים(או אופטיקה)
אדם שרואה רוחות רפאים עם עיניים בשרניות. זו העין הבלתי.
אולי רוח הרפאים שהוא בכלל לא התכוון לראות לא נתנה לנו לראות אותו בכוונה. הוא הנורמלי שלו, אבל האדם שרואה אותו הוא מדיום והמוח שלו

נמצא במצב של ריקנות, אז הוא רואה ומדבר על כך שהוא הולך שולל על ידי רוחות רפאים, למרות שהוא לא באמת מרמה את עצמו. בלי שהוא יראה את זה בכוונה.

לאדם מסוג זה יש מקום טוב להתרכז בו, כך שהוא יוכל לראות זאת בעין בלתי
(באשר לתשובות שהוצגו, "מה שלא עדין יותר, לא יראה את הדברים העדינים יותר",

"הדברים העדינים יותר, הדברים המפורטים יותר
, הדברים העדינים יותר
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
#อ่านบ้างส่วนมาจาก, ספרי
חוכמה, וידע מהבנות העבר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתה של מנטה אפיניה.
בני האדם אובססיביים לרעיון של "רוצה" ונהנים מהכמיהה הזו, מה שגורם ללב להיות נטל כל הזמן.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
תושבי הכפר לקחו את הגופות והשליכו
אותן. אז הוא אמר לי לשאול את שמות המתים שהוא השאיר אחריו

. אז ניגשתי ושאלתי את הגופה. שאלתי ולא עניתי, אז ניגשתי לשאול את האדם אם הוא לא עונה.
אז האדם אמר, תסתכל עליו ותשאל אותו כל יום, והוא יידע את זה,
ואז האדם נעלם.

לגבי הילדים. כשביקש ימים
ארוכים, הגופה החלה להירקב ולהצטנן כל יום

, עד שלבסוף הילד הראשון אמר, "למה אנחנו שואלים את הגופה?"
השני אמר, "מכוער, אל תשאל יותר".
השלישי אמר. אמא, אנחנו נצטרך להיות כאלה?"
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הראשון השיב: "איזה סוג?".
השלישי השיב: "מה זה הסירחון הרקוב הזה?".
"זה בהחלט הולך להיות ככה."
ה-1 השיב: "אז מה הלאה לגופה?"
השני השיב: "זה הולך להיות רקוב ומסריח ככה לנצח".


"אז שלושת הילדים האלה קבעו תור לראות את הגופה הזאת כל יום
. וביום האחרון הילד ראה את הגופה הופכת לשלד, וחיית פרא דרכה עליה, העצם נשברה עד היסוד

, ובגלגול ההוא הילד לא רצה להתלבש, כי הוא נתפס בהבטחה של זיכרון שנשים אינן אמיתיות, לא היה לנו אמיתי, אלא עם האמהות שלהן מאולצות. ילדים בשלוש משפחות נאלצים להתחתן. אז היה צריך להכריח אותו להתחתן. יש ילד שלא מחליט, אז הוא מתכנן לברוח ליער לזמן מה, להשקיט את העניינים ואז לצאת.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אבל אז הוא ברח, ונאלץ להתחתן ולהוליד צאצא.
השניים האחרים ברחו מהיער כדי לפגוש את הנזירים

. אחרי הגלגול הזה הגיע. שלושה ילדים מתו על פני האדמה
, בהתגלמותם כבני אדם.
השלישי הוסמך ונשחק.
ה-2 הוסמך,
ה-3 לא הוסמך.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אני לא רוצה לעזוב בכלל, אבל אין לי את החוכמה להיות חזק כמו הבודהה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.

צ'ליפורן אינרוד BN. מס' 312
שתף עם הציבור • אתמול 09:05
חבר : חבר אמיתי
https://www.youtube.com/watch?v=3PIudN5KkRY **חבר מלאכותי
** [186] ראה קורן, בן, 4 סוגים אלה הם
-
אנשים שלוקחים דברים, חברים לירות לבד [חשפניות], 1 טוב אבל מדבר, 1
מחמיא, 1
משוכנע במובן מסוים, 1
אתה צריך לדעת שהם לא חברים, אבל תותבות, ו

[187] תסתכל על התותבות, הילדים, החשפניות ,
אתה צריך לדעת שהם לא חברים

, אבל אנשים תותבים
. חבר לפי מקום 4 הוא
- להיות הוגה דעות חד צדדי, 1
להפסיד פחות לחשוב הרבה, 1 לא לקחת על עצמו את ענייניו של חבר בזמן סכנה, 1
לצאת עם חבר למען עצמך, 1
להסתכל על הבן של חשפנית
, אתה צריך לדעת שזה לא חבר, אלא חבר , על ידי המקום 4 אלה
הם -

[188] תסתכל על האיש הטוב, אבל תגיד
, אתה צריך לדעת שזה
לא חבר, אלא חבר.

לפי מקום 4, כלומר
איסוף דברים ומתן נאומים, 1
ציטוט דברים שעדיין לא הגיעו לדבר, 1
הקלה עם דברים לא רווחיים, 1
כאשר העניינים מתרחשים, להראות כישלונות [מתוך הסתמכות], 1
תסתכל על האנשים הטובים, הטובים אבל המדברים
, אתה צריך לדעת שהם לא חברים, אלא חברים
.
על ידי אלה 4 מקומות-
[189] ראה את הבנים, המוחמאים
, אתה צריך לדעת שהם לא חברים, אבל תותבות.
חבר לפי מקום 4 הוא
לפנק חבר לעשות רע [לעשות רע זה מקובל עליו], 1
לפנק חבר לעשות מעשים טובים [לעשות טוב זה מקובל עליו], 1
בנוכחות שבחים, 1
לרכל, 1
להסתכל על בנו של אדם מוחמא, אתה צריך לדעת שזה לא חבר,
אלא חבר.

על ידי 4 המקומות האלה -
[190] ראה את הבנים, את המשכנעים בצורה מסיתה, אתה צריך לדעת שהם לא חברים,
אבל חברים.
על ידי מקום 4 הוא
לשכנע לשתות מים שיכורים, כלומר, משקאות חריפים ומראי
, שהוא האתר של רשלנות, 1 משכנע לנסוע בסמטאות בלילה, 1 משכנע לנסוע לראות את המפלצת, 1 משכנע להמר כאתר של רשלנות, 1



מבקש את הילדים, את המשכנעים בצורה מסוימת
, אתה צריך לדעת שהם לא חברים אלא חברים.
על ידי אלה 4 מקומות
ו -
הנביא, לאחר שדיבר
את הפתגם הזה, דיבר אז
כישוף
. יתר על כן, [191] הבוגרים הנאורים של סוגים אלה, כלומר
, 1
ידידותיים אך טובים אך מדברים, 1 חבר
מחמיא,
חבר אחד שהשתכנע בצורה סטואית,
1
שהם אינם חברים אמיתיים. ואז, אלא אם כן אתה
רחוק
, כמו אדם שנוסע בדרך הלא נכונה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובגדה, הגיב על תמונתה של פוטוואג'אנה. תורות מן השפתיים
באשר לאנג'ל אנומוטנאבון.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אני רוצה להשוות את המילה נלעג לקערות אסלה מלוכלכות. זה מכוער, זה מכוער, זה לא שווה את זה. זה פשוט מדכא.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על התמונות של מועדון דהמדיה.
Sambhawesi הוא כנראה מאורגן לתוך Bhumibol בכל המיתוסים /
שדים, כלומר אלה שאינם מעזים להופיע
פיזית או מאורגן לתוך petravism..

פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על התמונות של מועדון דהמדיה.
לזה הם קוראים "סמבהאווסי".
זה נולד, זה היה צריך להיות בעולם מסוים, שבו הבודהה לימד על בהומי ועל הנזירים.
אבל מעולם לא שמעתי על בופאלפאווסי.
זה נקרא עולם המלאכים, העולם האנושי, עולם החיה, עולם החיה, עולם החיה, עולם חיות הגיהנום. בופאל סמבהאווסי חייב להיות באחד העולמות שבהם הבודהה דיבר על בהומיבול.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד באווירה, הגיב על תמונתו של מאסטר וואנג נוי סיריו.
נכון, המוח המאומן להישאר ער בהווה, הסבל לא יכול להישאר בכלל.

יש רק קלילות, קלילות ושמחה, מעל לכל הנאות זמניות.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כגון
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
נכון עדיף שאם נראה את זה, נוכל לרדת. אה, זו הולכת להיות קארמה, הוא יצטרך לעבור את זה.
זה שאנחנו לא מוכנים, לא רשעים. מכיוון שזוהי

בעיה עולמית שבורה
, רק בודהה ורואה, שיכולים

לשגשג בדהרמה, לא עוזבים את הדהרמה
.
יש פאלי בפרק הדהרמה. זה כדלקמן: "מנו פופאקמה תאמה מנוסטה מנומיה מאנסה ג'יי פאתות'ון בהאסטי ווה גרוטי ווה תוטי סינג סינג ואהאטו פאתה" פירושו "לדהרמה יש לב ראשי, לב גדול, משיגה את זה עם לב, שמבטא או מבצעת כל דבר עם לב רע, קארמה הולכת אחריו, כמו גלגל שמסתובב בעקבות פרה שגוררת את העגלה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובאקדה הגיב על תמונתו של פאצ'ה סומנה של מאסטר סומהופ צ'וטיפאניו.
זה רק עניין של הבנת המילה של הנזיר שזוף.
לנזירים בימים ההם לא היה רכוש לאכול. אבל הוא הוציא הכל מדעתו, לא תפס רגשות.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיבה לתגובות של "כוכב רוקד". חטיבת ביניים
אסונות טבע, שריפות, שיטפונות, סופות רוח אי אפשר להרוס את הדת.

ארבעה בודהיסטים, נזירים, נזירות, אובסקיות, אובסיקות, זה יגרום לדת להיעלם.
כי הם לא לומדים את זה טוב.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של אווה סחונתוד.
נראה טוב לראות כי "אלרגיות חוזרות. הבוגדנות הזאת" היא משהו שהתודעה מכוונת

אליו. להשתמש בחוב קארמי זה להיות יודע. מה הפרגמטיזם הנוכחי?
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על התמונה של דהרמה פראקאש. סאי לואנג פו סאט-לואנג פו מאן מאת הפקולטה החומלת
תודה על הפוסט הזה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אה, זו הזדמנות טובה, סבא צ'אן ויתר במקום.
במקום שבו אטמסי ביצע את דרשותיו של הלורד ארהטסמאסאם בודהה, קה הוא שמו של הבודהה האו עצמו.

נמוטסטה קוואטו ארהטוסמאסאם בודהיזם 3 פעמים.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על התמונות של קרט דהרמה, היסטוריה, קארמה.
בואו נשתף אותו בפוסט חדש.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פרפימפון סנגסי
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כיצד לפתח תשומת לב בחיי היומיום https://www.youtube.com/watch?v=vEJS3pn6ovU
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
להקשיב כדי להבין את http://www.jozho.net/index.php?mo=3&art=255807 הראשונה
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
החיים האלה לא היו נשחקים, הם היו מגיעים ככה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
ב-Auwa Sekhunthod יש מעט אנשים שמתעניינים בדהרמה, אבל זה טבעי שזה דבר שבשגרה בשלב היורד של העידן האנושי
.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
יכולת, עתיד, יכולת, עתיד.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד בתגובות מוטוקרוס על התמונות של DMC.tv - ערוץ המדיה דהאמה.
נירוונה היא מחוץ לשם, צורה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
תודה רבה לכם. ^_^
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פרפימפון סנגסי
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פרפימפון סנגסי
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פרפימפון סנגסי
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של אווה סחונתוד.
זה נכון.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כלומר, זהו חזון של אדם מת או רוח רפאים, שהבודהיסטים מכנים פטרה.

אם מתפללים באופן קבוע, התפללו. הארחאט שיש לך.
אתם כבר רואים אותנו בכס המלוכה, ואתם יודעים גם את עמדותינו, ומלאכים יודעים שאנחנו מתפללים.

זו לא רוח רפאים שבאה לחלום.
אבל סביר להניח שזה יהיה מלאך חזון עבורנו לחלום ככה, בואו נפחד לא לפספס תפילה
, להתפלל ולעשות מדיטציה, לעצום עיניים, לראות את הנשימה שלך, ואז לעשות תחושה של הקרנת אנרגיה או הפצת זרם של רחמים. זה כמו טיפת מים שנופלת למים וזו רצועה שמתפשטת.
בואו נעשה את ההרגשה הזאת.
להקרין אור של הצטיינות מגופנו
, ולחשוב על החזון המלאכי הזה

, אבל אילו תפילות?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כישוף צ'ינבאנצ'אן הוא מנטרה
כוהנית, שהיא האראתאנאבהאראמי (אנרגיה), אריה צ'או, הקוטיפ קומקאן
, וגם החשובה שהתפילה.
כשאתם מתפללים, היו מדיטטיביים, התפללו כל מה שתעשו, אל תשחקו
ותאמינו במזמור הזה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אדון, המשך להזכיר לעצמך:
מה אנחנו עושים עכשיו יום ולילה?
מהי צדקה, מהי טובה, מה טוב, מה נעשה, מהי תפילה. או מה? זה דבר טוב.
נשאר לי פחות זמן בחיים ממה שהיה מאז שהייתי ילד, ואני מת
מאז שהייתי ילד.
אני לא בטוח אם זו צמיחה.
זה כמו קצת מים שיוצאים מבאר, הגיע תורך שייגמרו לך המים.

בואו נתמקד, יש גם הרבה זכות, המוח יוצא מהגוף, יש מי שיעזור.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זה ממש כמו ללכת לדבר עם מישהו אחר, הוא מוצא את זה מטורף. עולם לא נכון, מוזר.
לא נכון, מוזר, החברה הולכת. זה פתטי שלאנשים אין באמת דהרמה, ולרוב האנשים לא אכפת מדהרמה. אין לזה שום הצדקה.
אבל אם אתה מסתכל על הצד השני של הרגל, זה טבעי שגיל הרגל של האדם למטה, מ 100 שנים עד 10 שנים, זה יתחיל להיות לא קנונים, זה יתחיל לקחת את המעלות
החיה
. טווח הגילאים האנושי הזה כלפי מטה. רוב האנשים הולכים הרבה לגיהינום, כי זה זמן של צדקה.

גיל האדם נע בין 10 שנים עד 100,000 שנים. אנשים ילכו לגן עדן הרבה
, כי זה זמן טוב.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פרפימפון סנגסי
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פרפימפון סנגסי
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הוא לוחם לחיים מאוד.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על התמונות של וואט פה.
הוא אמר שתורתו, "אגליקו", היא נצחית ללא הגבלת זמן, אף על פי שהיא נמתחה במשך אלפי שנים בעתיד.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
תמונה ישנה של יום
מול הבית.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של קריטיה בואייואן.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של דיאמונד פצ'ראט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב לפוסט של יואי יואי סאו ניי.
זה לא בסדר מאז הגלגול הקודם ^_^

, m.youtube.com/watch?v=7PsTvBO58mk
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב לפוסט של יואי יואי סאו ניי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטוקרוס הגיב על הפוסט של פרן קוואנרודי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
יש רק את בהירי העיניים.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של קריטיה בואייואן.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
יש מקום אחד ללכת אליו כדי לתרגל דהרמה.
הוא התרכז והלך לישון
. ברגע שישנתי, המוח שלי עזב את הגוף שלי וראיתי את עצמי שוכב במקום שבו ישנתי

. הוא עמד והתבונן בדמות עצמה. הוא לא
הצליח להיכנס לגוף, אז הוא בכה, וחשב על המורה.
אני חושב שזהו. המורה באבא בא ובא ולרוס היה אור
בהיר ובהיר , וזה היה נורמלי

, כאשר המוח שלנו חשב על מה אנחנו חושבים. זרמי יסוד האש הולכים ללכת לשם
, לנסות לעצום את העיניים ולחשוב על הדמות

. כאשר למתים החדשים יש זכות, יש חטא בכך שהם מתים ולא הולכים לגיהינום. לא ללכת לגן עדן
, להיות בעל
זכות צנועה, לא צריך ללמד
, לעצום את העיניים ולחשוב לאן ללכת
, זה ילך כמו שהוא חושב.

אנשים שהיו ממוקדים בזה בעבר לא צריכים לעשות הרבה. זה מגיע בצורה פשוטה משלו.
אבל אנחנו צריכים להמשיך לעשות את הסגפנות שלנו. בעתיד, זה לא ישמש כדי לעזור לאנשים.

המקדש יתרגל את הדהרמה הזו.
כל מקדש שבו הוא לא כאוטי.
זה מקל עלינו להרגיע את דעתנו. אל תתעסקו בקול רם בשביל פונג סאן

, אבל אם אתם לא מוכנים לשבת,
הישארו שפויים.

פנו זמן כדי לתפוס את האינטרנט.
הורד דהרמה מתוך 2 קישורים אלה
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של Wamy GotoWamy.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על התמונה של חוק הקארמה.
אישה נכנסת בראש.
אני מחשיב את זה. האישה שאנחנו מתגעגעים אליה היא עצם. להסתובב, להסתובב. ככל שהעצמות מתפוררות לאט לאט לאבק
, ומשאירות רק את הנשמה, את הנשמה, אין לה מין, לא זכר, לא נקבה.
אם הנשמות שלנו זכריות. הוא גבר. האם נאהב את אותו אדם פראי?
אם הנשמות שלנו היו נשים, האם היינו אוהבות את אותה אישה פרועה?
זה כשאין פסיכי זכר-נקבה.
מבחינה מנטלית, אנחנו והוא תמיד היינו ביחד.

החושניות נעלמה בהדרגה, בידיעה שאין בה מין נשי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תשובה לתגובות של סיטה סיטיצ'וצ'אי
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של קריטיה בואייואן.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על התמונות של הסמית'סוניאן עצמו.
לעזאזל. זה גרם לי להבין את מצב הדהרמה.
תודה.
זה מאוד עוזר לי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו של קון קון.
מר >>קון קון, כן.
יש להשלים עשר סגפנות.
כדי להפוך את היוקרה מלאה, מוכן לחכות להשגת Arhat.
כשאתה רואה בעל חיים במצוקה, כמו דג בהריון זקן, אתה הולך לקבל דילמה. אנחנו יכולים לעזור. הוא מסווג כנדבות, חסד, הוד ופסוקים אחרים.
אבל אם אנחנו לא יכולים לעזור לזה, אנחנו צריכים להרים את הרגליים, כי אנחנו לא יכולים לעזור
לזה, אבל אם אנחנו כועסים על מישהו, נצטרך לעשות את זה. אנחנו חייבים לקחת סליחה.
עקוב אחר סבירות האג'נדה שניתנה לה,
לא שהיא שומרת על זכות גדולה יותר מאכילה
. אני לא עושה את זה. הגלגול הבא הוא יפה, הוא דווקא חכם, הוא נכון, אבל ייתכן שהוא יצטרך לאכול גוש מלח.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיה של פרדה פונפיניו.
לחלוק אותו עם או לתת אותו לקרובי משפחה לקרוא, זה יהיה נחמד להיות דרך בהירה.
תן דהרמה שפותרת סבל במוחם של אנשים. זו דהרמה, והתפילות אינן דרמות כאלה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו של קון קון.
קודם כל, אתה צריך להבין את זה
. חידוש שעווה של בעל חיים שצפוי למות.
זה מחדש גם אותנו.
זה כוח חיים, זה כוח.
אם זה פיל, זה קצת גדול.
התוצאה של קארמה המחדשת אחרים.
(כמו בסוטרות שדיבר הבודהה). סקירת כתבות לתת אורז יאקו זה כמו לחדש את עצמך, גיל, קאסטה, אושר כי זה ניתן לאחרים. סוטרה זו ארוכה),
וסוטרה אחרת, טירון, משחררת דג גוסס. גילו של הטירון עובר ממוות מוקדם, אך במקום זאת מאריך את מותו.)
עכשיו, כשהלכתי לשוק, מצאתי דג מלא.
מי שיש לו מוח נדיב רוצה לעזור, הוא יעזור.
לגבי כל מי שחושב כמוך, הוא לא יעזור.

פילנתרופיה משחררת בעלי חיים.
אני חושב שבעלי חיים גדולים יראו תוצאות בקרוב, כי הם גדולים.
אבל זה קטן

, ואתם קוראים את זה:
> הריגת בעלי חיים קצרי מועד אינה חטא כמו הריגת בעלי חיים בעלי חיים ארוכים, < הריגת בעלי חיים קצרי מועד או בעלי חיים
ארוכים.
הריגת בעלי חיים ארוכים או קצרים אינה חטא כמו הריגת אנשים. להיות או להיוולד, לגדול כילד, להיות מבוגר, להיות זקן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של ג'וד 8.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של ג'וד 8.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובאקדה הגיב על הפוסט של פאצ'ה סומנה של מאסטר סומהופ צ'וטיפאניו.
אמן גם לטוב.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פו פרתאנה
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
לפני קריאת ספר, מדיטציה, להרגיע את דעתך.
אם אתה לא יכול. לעמוד ולהסתכל על משהו, להתמקד בו.
זה הולך להירגע מהר יותר.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של קריטיה בואייואן.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של Wamy GotoWamy.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של מישל בנק.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של - פיזה אקהדרי
כן.. זה בדהרמה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כן, זה נהדר.
אם זה לא נעשה במדינה הזאת
, זה במדינה חדשה. כשגדלתי, הכרתי את הסיפור. הטוב הזה לא הלך לשום מקום.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של פרינטפיסה אגאדסרי.
כשאתה נשאר דומם, אתה רואה את התחושה של המצב הנוכחי?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של אדהיוואט בהימסן
חבל על זה. אביו של האח לואנג מת.)

עכשיו, אם אבא הוא רוח רפאים, אתה רוצה לעזור לי?
מכיוון שרוב המתים מתים, הוא מאופיין בדרך כלל בכך שהוא יוצא במצב דמוי גוף. בגדים כמו אותם בגדים לפני המוות, הכל
. כי תחזיקו חזק בגוף הזה, הוא שלנו.

אלמלא המוות, הוא היה נולד במצב טוב, כמו מלאך

. אם אתה רוצה לעזור לאבא."
לאחר השריפה, מדיטציה כל יום, להתפלל יום רביעי
, לפני השינה בשעה 1.
שאפו, נשפו
, טו
. כך כל יום בשעה 1:30 לפנות בוקר
, וכאשר התודעה רגועה

, הפיצו את זרם הרוגע הזה או את זרם הרוגע הזה או את זרם הרחמים הזה אל האב. חשבו על האב

(כדי להרגיע את המוח הישן בהתאם.






במקדשים או במקומות

שליחתו להראות לאב חזון, להכיר ולהיות מאופק,

זה יעזור לאב לצאת מעולם הסבל.
תן לך ללכת לקארמה הלבנה שעשית, וזה הכשרון.

אם אתה לא עושה כלום, או לא
ראוי למסירות לך בכלל.
היזהרו, יהיו כאלה שלא רוצים טוב שהם יחזיקו את נשמתם, או שיהיו חיילים בעולם התחתון,

והם יגררו את עצמם ראשונים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
פלט גוש סוחף לעבר הבודהה.

אנשים נולדו בגיהינום במשך מאות אלפי שנים.
אחרי זה באה פטרה נשרפה

, #พระปัจเจกนั้นมีญาณยั่งรู้ในอนาคตแน่นอน, וכנראה ידעה את היום שלו.
ואיך למות נירוונה עם סימפטומים, איך למות? אתה יודע, אתה יודע, נניח שלמרות שאדם היה עושה קארמה שחורה במדינה שבה לא היית נאור
, עם סקווייר, או מישהו אחר

, אבל ברגע שאתה מאיר,


אתה לא יכול לברוח קארמה.
אתה חייב להתמודד עם המריבות הישנות
. (בודהה, אפילו מואר, קארמה נושאת פרי.)

הוא היה בחוץ בבינבאטי, אבל הוא עדיין לא קיבל אוכל
. הוא נסחף על ידי אדם מתלמד, נסחף בכוונה, וניסה לתקן את הנושא. את הפליטות הגורפות שלמדתי צריך לסיים.

האיש נסחף לתוך אוזנו של הפרט (שכן הוא לא הכיר את הפרט
כלל. הוא היה מתלבש בפשטות, מתחנן לאוכל משותף, נוטש, אין לו ילדים, אין לו אישה. אין בית)

האיש סחף, אז הוא פגע באוזנו השמאלית דרך אוזנו הימנית של האדם, וכל חרטום העז להתקשות, לשרוף, לשרוף, להופיע בפני הפרט, ואז פנה אל ההר והטהור שם.

למרות כוחו, הוא לא היה בישוף, אבל הוא לא היה בישוף, אבל הוא לא היה פעיל כמו Mokkallana.

הראה שהקארמה הישנה שלך מניבה אותך. אתה צריך למות נירוונה

, #เข้าใจแล้วว่า תורתו של הבודהה,
"לא להזמין אחד את השני. זה לא מונע על ידי שום הסתייגות".
אם היינו הורגים מישהו, או את מי
שהאדם הזה אי פעם פגע בנו.

אם הבא הוא השיג את ארהאט
, אבל עם קארמה הייתה לנו כוונה לקשור, ון היה לוקח אותו

בחזרה. כאשר גלגול חדש הוא רמז, אנחנו צריכים לקחת אותו בחזרה, יש רעיון או דחיפה
, רוצה אותנו, לקחת אותו בחזרה.

למרות זאת, אני לא זוכר. נשכח לחלוטין. הסיפור שהוא עשה רע בגלגול שלפנינו. אנחנו הולכים להשמיץ אותו, לקחת אותו בחזרה, לפגוע בו, לשכוח קודם כל את האומה, כי מצאנו אומה חדשה,

והכל השתנה. זה לא אותו דבר

, אבל עם כוח נפשי, עדיין יש זרם. למרות שהפנים השתנו בגלל שנולדו בהתגלמות חדשה, התודעה עדיין קיימת, כמו הדבסטאט והבודהה.


באומת טרום הנאורות, הספירה לאחור אל האחרונה, אומה אחת בכל פעם.
הפנים שלך לעולם אינן זהות,
ויש לשכוח
את הלידה מחדש
. הוא עדיין היה צריך. יש קארמה רעה שנעשית לבודהיסאטוות. נולד ואז עשה קארמה נכון לאנשים
, זה היה בגלל כוחה של התודעה, כמובן

, שההתגלמות האחרונה של הבודהה, כתוצאה מכך, הייתה שהדוואט תקף את האדון ארהאט עצמו.

עכשיו, לפגוע בארהאט, לחשוב נגד הארהאט
, זה חטא גדול

. זה לא שווה את זה בשבילנו להזמין מישהו
. בעיניו, אותו אדם יעשה לנו
רע (כפי שלימד
הבודהה: אם הוא חותך לה את הרגל, היא לא מתנפלת עליו, אל תזמיני אותו.)

אם הוא מגיע להיות בודהה
של ארהאט סאמאסאם, או אדם,
או תלמיד של ארהאט.

אנחנו בהחלט
רשאים לקחת אותו בחזרה, ובהחלט תהיה דחיפה על דעתנו.

אם נהיה מחוסרי הכרה, נעשה קארמה, כמו Panatibati. לשרוף את הכתר שלך, להטיל אותך, צדקה, פרק 10, כל אחד מהפסוקים, זו תהיה קארמה כבדה. (כן, הוא

עשה לנו רע. הוא פגע בנו. הוא השמיץ אותנו, או כל אחד מעשרת ארגוני הצדקה נגדנו)


פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
לא משנה ההילה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד בתמונתו של פראנג קונג.
לבוש בגדים תאילנדיים כאלה, הייתי שמח לבוא למקדש, אבא היה אוהב את זה.
תנסח את זה בצורה קצרה, אף אבא לא אוהב את זה".
מר בונסרי מוקונג לואנג פנג התפלל לחנוכת הצדקה לחיות, כמה ימים ראה את זה, כמה ימים לא ראה

את זה. אם פראנג היה עושה את זה היום, זה היה נהדר
ביום האב. חצץ מים מוקדש לאבא
. תחשוב על אבא שלי ישר לאבא שלי לבד..." ^_^
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד מוטוקרוס הגיב על התמונות של לאן דהאמה. קרובה צ'או סוקסה פא
זה נקרא גם "Nirothsmabati",
נכון?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
נינג אראסה, טוב לא להחזיק אף אחד".

אם אתה סובל לשווא.
חזיר אנושי בן 100 שנה הוא רע מאוד. אין קאנון, יש הצדקה.
נראה בחדשות, נהרג, שיחק, שדד, שיחק, אנס, שיחק, ערמומי , שיקר, גס רוח, הוזה
, שיחק. מה שלא מודע זה לשחק

. זה הולך להיות פרק 10 מלא.
זה מתקרב לסוף היום כאשר בני אדם הורגים זה את זה ובורחים ליער למשך 7 ימים כדי לצאת.

אם נלך לשאת בעלי חיים בימינו, נהיה במצוקה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אפשר לשמוע קולות מממדים שונים. התודעה חייבת להתרכז היטב בכך
1.By אלה שמתרגלים מדיטציות חדשות
. לעתים קרובות הוא נשמע בממדים שונים במהלך התקופה הנפשית, חצי באמצע העולם
, כלומר חצי ישן וחצי ער.
תקבל את קולם של נגני המוזיקה
, ואם הם חניכים חדשים, כפי שאמרתי בבית הראשון. אם אתה הולך, אתה ער, אתה במצב של תודעה, מתעורר והולך.
הצלילים שנשמעים הם בדרך כלל חוששים (זה כאילו שאנחנו פוקחים את העיניים למשך 30 דקות ואז הולכים לריכוז, לגאג, לדממה.
המוח יהיה, בחשש, זה ישים את עצמו, אנחנו שומעים את זה
, אנחנו מבינים שמלאכים באים לדבר. ליד האוזן. זה לא נכון, כי זה

מבושל
, אבל אנחנו אלה ששומעים את זה. מנטליות ה"פוטהו" שהוא מבשל.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
עקצוץ עור התוף אינו רעיון
מקדים
.
(אם האדם שמתרחץ לבוש טרי כדי לעשות מדיטציה, יהיה לו קסם פיזי, כלומר תחושת צריבה באוזן. זה לא נכון להסביר את זה. Manpatjat Tang ידע רק את עצמו , אבל כדי לדעת את

זה, שריפת עור התוף היה משהו שהיה ידוע
למוח
. העקיצה של עור התוף היא כמו סצנה.
רוחות היסוד הן היודעות.
העוקץ הוא לא אנחנו, אבל אנחנו אלה שמכירים את העוקץ.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא נדהם מההערות של נינג אראסה.
סביר להניח שאמצא הזדמנות להוריד את שיעורי הבית שלי.
גן השלום
יתקדם בתפילה מוקדם.

כי לואנג לואנג אבא יקרא את סדר היום המנטלי של האדם, ואני
גם אציע לך להתקדם בתקופת התפילה מהר יותר.

זה נכון שהאב המלכותי של סי.די. הדרשה הלכה שוב ושוב הלוך ושוב בעניינים נפשיים
, אבל הוא הטיף כמו מאו והחדר.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא נדהם מההערות של נינג אראסה.
הוא אמר שחילוניות תהיה קשה לשמור על הקנונים נקיים, אבל גם לאסוף קצת
, להתפלל איתם, ושהקנונים העיקריים
של המתרגל הם העיניים, האוזניים, האף
, הלשונות,



הנגיעות הפיזיות והדהרמות (מדינות שהופיעו נפשית באותה תקופה). זה כל הזמן מעוות. בואו לא נתפוס את זה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא נדהם מההערות של נינג אראסה.

עשה ככל יכולתך.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על תמונות של אהבה אינסופית
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד על מוטוקרוס, הגיב על הפוסט של הסלון של מר דנג.
תודה רבה ששיתפת אותו.
צ'ארואנפורן
Pramongkolchai Kittisopon, אל תלך לאיבוד, הגיב על הפוסט של זמן, אמונה, אמון.
מרוצה^_^
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס לפוסט של ג'ושו. נשמע הוגן.
@yomjocho 1 סיפור

: אני רוצה לדעת איפה לקנות רמקול כזה, איך להזמין אותו

?


זה גרם המדרגות

הראשון, ועכשיו, המוח כל כך
בהיר. אריאמורן והתודעה היודעת נמצאים בחלקים שונים.
המוח שיודע, זה קורה, עבר
הרבה זמן.

ראיתי הפסקת חשמל.
תודה רבה, תודה רבה.

מי ייתן ולכולכם יהיה מוח
מבריק, כמו גם אגו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על התמונה של TARAD.com.
לא משנה מה הרגשות שעוברים מבחינה מנטלית, הכל פסאודו-מדע. הכל בא כדי לפתות אותנו לקארמה,
לא להישאר איתנו לנצח.

הוא מגיע דרך הצליל, כאילו הוא נוזף בנו על כך שהשמצת אותנו. הוא מרכל עלינו.
רגשות של מצוקה מופיעים בליבנו, מפתים אותנו לקארמה. 3
1.פיזית זה להכות אותו 2.מילולית, לפתוח את פיו לאש, להשמיץ אותו

, 3.נפשית, נפשית, לחשוב, לנקום בו.

בפועל של רגשות
, אתה יודע, אתה הולך לראות מצב שהוא לא באמת, הוא

לא סטטי כמו שהוא".
הבודהה אומר ש"רגשות" הם ארעיים, זה יקרה. ממוקם, ג'אנג גיחך.

לזה קוראים ענתה". לא הזמנתי, באתי לבד, ולא הייתי צריך לרדוף, הלכתי לבד.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
לעשות שני דברים, זה עדיין טוב יותר. אנשים לא.
לאחר שנעשו שני דברים. שקול את המפרקים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
סנטי-רוצה לאהוב לנצח. הדהרמה שלקחה את זה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
תקשיבו לזה עד שתבינו את ההנחיות, אבל השינוי הוא הסיבה להיוולד מלאך (בזה יש סוטרה, עדות חיובית).
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של סנטי-רוצה לאהובוור.
(קארמה. קארמה חזיונות, חזיונות
), זה חוזר להראות חזיונות, סיפורים, קארמה רעה. קארמה טובה באומה הזו, או קארמה בעבר, היא תצוץ כחזון שהמוח יתפוס. זה כמו להקרין סרט לפסיכי.


למוח באותו רגע לא יהיה כוח לבחור חזיונות.
בעבר, אם זה היה מעורבב, אבל עם מצב רוח אומלל.
לא מודע, מי יודע, זה חזון אומלל.
בעולם האומלל יש 41.גיהנום
, 2.ברוט,
3.פטראוס

, 4.שד גיא

. כמו עכשיו.
יש לנו גם
תפילות מנטליות, תסכול זה לדעת, תסכול זה לדעת, כעס זה לדעת, לא נוח, אנחנו יודעים
. התודעה שלנו תהיה זקנה, אם הגיע הזמן למות, התודעה לא תהיה אומללה, כי אימנו אותה לא להיות אומללה, לדעת - >, אומללות
, לא להיכנס לאומללות


.
זו קריאה טובה בשבילו, אני לא מבין, שואל.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטובקדה הגיב על הפוסט של נוסרה וונגניום.
ובכן, בואו נתמקד בזה.
מה שזה לא יהיה, זה הולך להיות ככה.
המוח יהיה ככה.

ראה אלה המשתייכים לקבוצת "הפוליטיקאים".
הכל עניין של פוליטיקאים
. קונפליקט, אינטראקציה, רטוריקה, שיפוט, מריבות כואבים

, אבל תסתכל על אלה בקבוצה. היער המלכותי של הסבא".
התודעה תהיה נוטה לכיוון הדהרמה, רגועה וקרה, ללא כאבי ראש, והם לא יסבלו הרבה
, מכיוון שיש להם דהרמה
.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
גילו של האב צ'אראן היה 87 שנים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד בדהרמה דה הגיב על תמונת הדהרמה ליד הדהרמה המדוברת.
אתה יודע, ממזר, זהו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
ובכן, אמר הבודהה, הרכוש הפנימי שיכול להיות לכוד בעולם החדש יכול להימשך.
1 הירי, בושה של חטא
, 2 Ottappa, פחד מתוצאות החטא
, 3 אמונה היא אמונה בתורתו
, 4.סוטה היא הידע מקריאה והאזנה.
5.קנון
6.חוכמה
7.ג'אקה

בפסוק זה 7. מי שיעשה אחד מהדברים האלה, הוא יבוא אחריו בעולם חדש
. שלא לדבר על אם כל 7 ניתן לעשות.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מגיב על הפוסט של אחד, 'ג'יי נותן לה' אותה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד מוטוקרוס הגיב להערותיו של וואן סוק.
ביום השביעי של האגו, הגורמים כבר ניתנו לרשויות, וזה יהיה המחיר של האכלת אלה שבאו לתרגל את הדהרמה בתוך העבודה, הן נזירים ממקומות שונים והן אובסקאות ממקומות שונים.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד מוטוקרוס הגיב להערותיו של וואן סוק.
הגורמים שניתנים, כולל בננות יום, יום אנייר, יום סאי סומורן, מסתכמים ביותר מאלף באט.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אז לא יהיה שובר שוויון. בצורה רעה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של קנאליאנטאם.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
דבריו של צ'ונלאצ'אי דואנגקאו נענו להערותיו של צ'ונלאצ'אי דואנגקאו.
הוא ממוקם ביער של מחוז קאם קהונג קאו.
דבריו של צ'ונלאצ'אי דואנגקאו נענו להערותיו של צ'ונלאצ'אי דואנגקאו.
בסביבות תחילת מרץ, ים א. א. לא יכול היה לקבוע בדיוק באיזה יום.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
בואו ננסה את זה, זה סוג אחר של תכסיס
, זה לדעת את הפאסה, את הגאנה (האף), את הריח עצמו.
בודהה, הוא שר סוטה (אוזן). הקול הזה עצמו
....
קח רק את הסוטה (האוזן), את הצליל

, ואת השני רק את העין. פשוט צלם את התמונה שאתה רואה.

מאוחר יותר, שני נזירים אלה שוחחו. זה לשמור את העיניים שלהם על זה. אלה ששומרים על צורת עיניים, הוא אומר, מטרידים יותר
. מי ששמר על קול
האוזן, אמר שזה יותר
קשה, אז הוא רב

בגלל זה
....
הוא אמר בערך: "זה

קשה לשניהם. לאחר מכן הטיף הבודהה לאייטאנה השישית (דהרמדהיאקשה), ואז שני הנזירים השיגו את ארהאט
(מכיוון שהוא מגדיר את הפאסה כמודעות עצמית)

והדהרמה דהרמה היא גם
תרגול של דהרמה
(בואו נצטט את הראיות, עבור אל Theravada 4
בפסוקים).
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובאקדה הגיבו על התמונות של וואט פרה דהאמאג'אק, נאקון נאיוק, וואט פרדהמג'אק.
מתרגלים צריכים לשנות את דעותיהם, כלומר, לראות שזה מה שידוע, לא אנחנו, לא שלנו, לא מי שאנחנו, אבל זה משהו שהופך אותנו לידיעה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
אם לא היו מורים באומה הקודמת, והעם הזה שוב, לא היה נוכח.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
תמונה זו צולמה כאשר ההסמכה עדיין לא הוסמכה.
באותו יום נסעתי לסידורים עם הנכדים שלי, אז קניתי חטיפים לאכול עם הנכדים שלי וחלקתי אותם עם הקופים. באן פואה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סיטה סיטיצ'וצ'אי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו של טור נאמדוק.

"זה לא נועד להיות שיכור בשביל הכיף, אלא נועד לשמור על טוב לבם של מבוגרים וחברים, אז ויתרתי, אה, רגוע, כמו מים זורמים, במורד מדרון נמוך

, ולנענע קצת את המשקאות החריפים לתוך הפה
שלי.
קצת משקה חריף הורס את התודעה.

הבודהה לימד להימנע משתיית מים שיכורים, מי שרוצה לשמור על הקאנון החמישי רק חושב
, זה ראוי,

אבל זה לא צדקה ולא אצילי.

אם אין לנו מוח מוצק בקאנון החמישי הזה, אנחנו עדיין מוכנים, אה, לזרום.
אנשים
שאוכלים
אלכוהול, זה יהיה, אבל זה לא יהיה רע.
(אם אתה עדיין מתערבב עם קבוצה של אנשים פיזית, אבל נפשית או נפשית, זה טוב
, אבל נפשית, אם אתה

עדיין מוזמן. אה, זה שאנחנו מתערבבים עם מעגלי האלכוהול כבר ברמה המנטלית,
אבל פחות או יותר הם היחידים שיודעים בתוך התודעה.

אולי בפעם הבאה, תמצאו קבוצה חדשה של אניני טעם, או עורכי דין שיכורים שמתחננים או אפילו משתחווים לנו לשתות או לקחת סמים כחברים.

עם זה אנחנו ההתגלמות הטרום-מנטלית עדיין לא התחייבה לקאנון החמישי, היא עדיין מועברת..

מבחינה מנטלית, זה היה פעם, זה היה משתחווה ככה.
אנשים שעדיין עוברים רזה.
כאשר אומה חדשה נתקלת בסיטואציה פרובוקטיבית, היא זורמת בפרובוקציות.

באשר לאלה שהם איתנים עם הקאנון פסוק 5.
כאשר אומה חדשה קיימת, יהיה כוח או מחשבה טרום-גלגולית בתוך התודעה
. משיכתו במידה מסוימת, הנקראת Hiriotappa, מונעת מהלב שלנו לנטות לכיוון שתייה שיכורה
, או למצוא דרך להימנע מכך.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זכרו, דודה נדבה..
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
זה שם, שמחה יש שם. צמרמורת, קלילה. זה מוזר.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של אמברלה IT.
בכמה רמקולים אתם רוצים להשתמש כדי להאזין לדהרמה?
אם נמכר, כמה הוא מוכר?
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטוקרוס הגיב על האלבום Osure של Ozure.
בדרך כלל אני משתמש במחברות כדי לקרוא בתוכנית
זו, אך מכיוון שהמחברות חמות מהר מאוד, אינך יכול לקרוא אותן במטריית הפו או בצל העצים ביער השקט. זה קשה לסחוב, זה לא ארוך, וזה כבד
, זה מטושטש, זה הולך לקחת שיכור. כריות מאוס אם זו משאית ירוקה, זה הולך להיות קל. אבל המסך יכול להשתולל
, אז אני רוצה שזה יהיה שיטתי. על מנת להתאים לתוכנית זו, "טריפיטקה דהרמדהיאקשה"
מבקשת רחמים. מי שיש לו ידע טוב בתחום זה ממליץ על אגו, איזה מודל צריך להיות עם גורמים או תקציבים של מעל 5000 באט.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטוקרוס הגיב על האלבום Osure של Ozure.
פאזה Sakkaya אור עם שלב Mongkopchai, השחקן הוא אותו אדם "הוא נזיר".
ראיתי את התמונות שפורסמו ואני באמת מחפש את המודל הזה ללמוד, זה כנראה קל יותר מאשר מחברת, אבל האם המחיר יכול להיות מופחת שוב?
אני לא מרגיש שיש מספיק גורמים.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על הפוסט של חניר זומן
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של סבתא וייל פרחי מנפה
חובות שלא נוצלו יוחזרו מטבעם, הצגת הספר "משחקי קארמה" תבין כיצד להשתמש בחוב קארמי www.ebooks.in.th/ebook/39124/ במשחקי קארמה/
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטובקדה הגיב על הפוסט של וישט. פולהאן
זה ממש נחמד שיש ציטוט כזה. מכיוון שזו רמה גבוהה של אכילה בפני עצמה, זו הדהרמה עצמה. נתינת דהרמה מנצחת את כל הנתינה. אמן.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הקאנון מצביע על חמישה קאנונים, ורק לאחד מהם יש קטע. אם רבים מהם טובים יותר.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פסוקי אטינה אם הוא לא ישלם, נוכל לקחת אותו בחזרה. ברמה צנועה למדי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זה לא בסדר, אנינה. זה המצב.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אבל אתה חייב גם להבין שזה ייתן 3 תוצאות: 1 לתת תוצאה מיידית בגלגול הזה, 2 לתת תוצאות בגלגול הבא, 3 לתת תוצאות בגלגול הבא.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של מאסטר סמאן.
רק נשים. לאן נעלמו הגברים?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיב על הסרטון שלו.
הרופא, לדבריו, היה אימאם.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיב על הסרטון שלו.
מבחינה פיזית הוא הולך לטפל בלודה
, אבל אם הרופא יזהה את המחלה, זו מחלה קטלנית. היא חייבת לזכות בחייו של אדם אחר, בחיה אחרת.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטוקרוס הגיב להערותיו של קרוצ'י.
אם יש גות, ראש בראש.
ואז יש לנו תודעה ואובק, צעד אחורה כיודע של הצופה - > גותון
תהיה התבוננות פנימית.

אבל אם נעשה זאת, הקונצנזוס הוא לפזר את זרם הרחמים. הגותים ייעלמו

, כי זה הרגשות של היצורים בגיהינום
. באשר לרחמים של ברהמה, כל פסוק הוא מצב הרוח של ברהמה

, אשר זה לא יהיה אנטגוניסטי. מזגו של ברהמה היה גבוה יותר.

בואו
ניישם את זה הלכה למעשה בתודעה, בחיי היומיום (אז העושר הפנימי יכול להיוולד, כלומר, הרכוש שיכול להיות לכוד ברחבי העולם העל-לאומי. זה לא כאילו הרכוש הארצי מת ולא יכול לקחת משהו.)
הפוסט של צ'ונלאצ'אי דואנגקאו הגיב לפוסט של צ'ונלאצ'אי דואנגקאו.
אמן.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של מארוקו ינוואה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תדהימו את מוטובקדה, הגיב על הפוסט של צ'ראסאק ט נ פקצ'ארואן.
זה נכון.
ששמרנו על אור הנרות מכיבוי
. המטרה היא לשמור על הלב שלנו קליל. אל תתנו לגותרה להימשך זמן רב. אל תתנו לסערה להימשך זמן רב.
בואו לא ניתן לתסכול, טינה להימשך זמן רב. זה נקרא רשלנות בחיים האלה ובחיים הבאים.
לא הולך גותון הוא צדקה מאוד.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטובקדה הגיב על הפוסט של וישט. פולהאן
בעת פרסום תמונות, מומלץ להיכנס לקבוצה של Kammaj Sai Luang Pu Mana

, ולאחר מכן לגלול בין התמונות של הדהרמה שלדעתי יש
לצלם
.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פרפימפון סנגסי
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטובקדה הגיב על הפוסט של וישט. פולהאן
הכומר אנומוטנאמי
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
ואז הגיע התרגום. שפת פאלי "מנופופאן קמאת'מה
מנוסטה מנומאיה
מנאסה ג'יי התפרצות שטאנה
בהאסאטי ווה קארוטי ווה
טאטו נאנג קמניאבאטי
ג'קאן וואהאטו פאטאנג"

הוא כומר תאילנדי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הכומר סמאקתה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט שלכם סבתא וייל פרחי מנפה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פרפימפון סנגסי
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד בתמונתו של איפי נאטאנה נאמונגקון.
כמה דמויות, חמרים, לוקחים את זה לכתוב על
עץ בננה, ואז לוקחים יריית אקדח. הזריקה לא נכנסה.
אבל הקמעות
האלה
אינם מעל חוק הקארמה.
אם אי פעם נסגור את חייהם של הרבה אנשים.
הגיע הזמן שהקארמה תישא פרי
.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זה כבר סיים 10 גיליונות.
השנה, כאלף גיליונות.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של אפיצ'ט נורקיו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
יש כסף טרי, הכסף אוזל, פרצופים יבשים.

יש הגינות, אבל אין כסף, זה לא הולך לרדת

. כשיש דהרמה אבל אין חברים
, זה לא הולך לרדת.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
יש אהבה, 100 יש סבל, 100 יש אהבה, 50 יש סבל, 50

יש אהבה, 10 יש סבל, 1 יש סבל, 1
אין אהבה,
אין סבל.
אהבה כאן פירושה מה שאנחנו הולכים לאהוב.
אל תעשה שום דבר כדי להיות נאהב, אין סבל בגלל זה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
הפוסט של P'Bess S'somrudee זכה לתגובות על ידי P'Bess S'somrudee.
כל עץ ביער.
זה בכלל לא אותו דבר
. לגדול ימינה.
יש עצים שצומחים לכיוון השמים

, וכמו הלב,
יש להבחין ביניהם באופן שונה מהרגיל על פי הטוב והרע

. מה שאנחנו מייחלים לו, ומה שאנחנו מקווים לו, זה מה שאנחנו מקווים לו. אין אנשים בעולם הזה שיש להם דבר כזה

. דעתם של אנשים מסוימים. אני אוהב לעשות דברים כדי שאחרים יהיו אומללים.
דעתם של אנשים
מסוימים. אני אוהב לעשות דברים כדי להרגיע אחרים.

אם רק נרצה שהוא יעשה טוב.
"כל העם הזה. אם הוא לא ממציא תירוצים, הוא יכול להסגיר את עצמו הכי טוב שאנחנו יכולים
להיות. אנחנו לא יכולים להיות מאושרים יותר.
אם נסטה מהכלל הזה, התודעה לעולם לא תמצא אושר, אני מנסה,


וקובעת מחדש: "האושר שלנו לא חייב להיות. הוא מסתמך על מעשיו הטובים".

הוא לא עושה לנו טוב, אנחנו יכולים להיות מאושרים.
הסתכלתי עליו. להוד מלכותו המלך אין בן זוג.
אתה יכול
לחיות טוב, ואתה שמח להיות ככה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס די הגיב על תמונת תורתו המלכותית של אבי הנזיר, וואט תה סונג.
תודה רבה על הפרסום כי רציתי להשתחרר.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של סנטיקון רטנאפלו.
תודה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על תמונתו של פראוויט תומבארו. המורה באגו
מה זה פוסט מתוך ספר
לימוד. האם ספר הלימוד הוא מסטטיסטיקה?
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של שם Fhon'n
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של שם Fhon'n
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס דה הגיב על הפוסט של פוק נו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
"כל דבר, אנחנו לא הורגים בעלי חיים בעצמנו. אל תגידו לנו להרוג בשבילנו, זה הולך להפוך לסנגהה טהורה, זה הולך להיות יתרון כל כך גדול. למה לא לטהר אותו לגמרי?"

תפריט מקרל, קארי דגים בגריל, אורז משחק, חזיר מטוגן עם קייל קארי ללא מלח, תפריט קינוחים, מנת דג דאג, תפריט ירקות צרובים, וזה קורא כמו *******.


התקופה הבודהיסטית תושבי הכפר קאו סנגהאטאן הוא לקח 3 סירים, 3 דברים, וכשהוא סיים

, הוא הלך לנימפה של הבודהה, ליווה
אותו לתלמידים, ואז הלך להביא את באטי, כמה תלמידים, שבאו עם הבודהה , לקחו אוכל משלושת הרופאים בבאטי, ואז
מילאו אותו בכל הבאטי


,
והנזירים התלמידים #จะเห็นว่า של הימים ההם הפכו את הסנגהה


לקלה מאוד לאכילה.
יש להשתמש רק ב-3 מכלי סירים וב-3 כפות מדידה.

בגלל הימים ההם, כפי שקראתי. אם אתה אוכל עם נזיר. הוא ניסה לא להרוג את החיות, עד שיצטרך לקחת את החסה הכתומה.
חטיפים לאכול גריסים לאכול, מים רותחים לירקות פורחים לאכול.
אבל אם הם אוכלים את עצמם, הם עדיין הורגים את החיה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
בוא ניכנס וניתן לך ארוחה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
בכל פעם שיש משהו מפתה לקשור איתו, אנחנו חושבים על זה. כשראה שהקשר חם, זה היה כמו ללכת במורד בור גחלת ברזל אדום לוהט, לחשוב על תכסיס לבחור לא לקשור אותו טוב יותר. כל החלטה כזו תגרום לנו להתחיל להשתנות במדינה הזו ויהיו לה השלכות בגלגול הבא: התת-מודע שלנו השתנה לתמיד. הוא ינסה לעלות תחילה אל הנוף דמוי האל, ולאחר מכן לעלות אל נוף הברהמה. אם אנחנו יוצרים סיבה, היא לא קשורה. בהתחלה הייתי צריך לחשוב על לא לקשור, אבל בחרתי לא לדבוק בזה בעצמי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פרפימפון סנגסי
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אני רוצה לאכול קציצות, להבין בקבוקים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כשהוא רואה את ההווה, בוב סינג
, אביצ'מן מבשל כאן רגש אחד.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטובקדה הגיב על הפוסט של וישט. פולהאן
אני מחפש חישוק כזה..."
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של שם Fhon'n
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של פואי צ'וטימה.
פרסם סיפור איך לשרוד סבל? פרסם על איך לפתור את חוכמת החיים. מדובר באנשים שנלחמים במכשולים בחיים קצרים מ-100 שנה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של תיקומפורן סיריאנון.
גברים או נשים יכולים להיות יפים או נאים. ברור שאם לא קושרים את הגות'ונים, הגותונים ונותנים לאחרים, מקבלים עור בסדר, לא מחוספס.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של דונגטרין.
מר יום דונגטרין קיבל חדשות שיש פרויקט למינוי הנשיא. אני לא יודע מה לעשות, אז אני יכול לגרום לנשיא להתמקם במקדש.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של דונגטרין.
או שהכל נגמר, בבקשה תענה.
צ'ארואנפורן
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של דונגטרין.
אני מבין את הדפוס, תודה רבה, אני רוצה לדבר קודם עם סגל בג'אג'אר, המקדש נמצא בפו, מחוז מוקדהאן. אין כנסייה, עדיין חסרות כנסיות. זה נבנה כרגע, וזה

בערך חצי גמור. ולא ברור אם הכנסייה הבפטיסטית, שתהיה
מעוגנת, תהיה מעוגנת.
אם אתה מסכים עם הפקולטה, סיימת.
אני אודיע לך שוב, בערך 7 ימים.
צ'ארואנפורן
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
ג'אטופול בודקאו סאת'ו מנקאק
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של דונגטרין.
רווחי
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אתם יודעים, להתפלל.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של דונגטרין.
צ'ארואנפורן קון יום
שם. (מיום פורסם ב-26 בספטמבר 2016, ואז הלכתי להגיב על
בקשת הנשיא, ויום הציע לצלם
את תג שם המקדש, סאלה


, והתייעצתי

עם המורה, אז
היום באתי להודיע לו על הבקשה לבודהה.


זה, כתובת ומספר טלפון
, #พระอาจารย์หนูเดือนชัย Thomvijyo. אבוט מקדשים, מערות, מורים, סלעים, בתים, סלעי גבנון, ערימות. נונג סונג טאי, נונג סונג, מחוז מוקדאהאן
טלפון: 098 647 9452

אני נזיר.
1.סיפורו של הנשיא חלף
, 2.סיפורים אישיים
הם: "אם אין קריאה של הספר, "למרבה הצער המתים לא קראו, את הגרסה הרפורמית "יהושע קורא

, וייתכן שהוא לא חי כנזיר כפי שהוא עכשיו. תודה רבה. במילים אחרות, יום דנגטרין או מאזניים הוא אחד המורים המוסריים של האגו, זה נכון
... צ'ארואנפורן
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של דונגטרין.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של דונגטרין.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של דונגטרין.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סאצ'ארון ח'סמסאט.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
4. סאטאמבאט
[395] הכומר נכח במנזר צ'טוואן, מנזר הוד מלכותו
, בינדהיק, מחוז פרה נאקון סיוואטי. הכומר קרא לנזיר.
ואז הוא אמר, דוקורן, כל הנזירים, בעלי החיים, הם יסחרו זה בזה, הם יתחברו זה לזה, הם יתחברו זה לזה, הם יקשרו
זה לזה, הם יקשרו זה לזה, הם יהיו קשורים זה לזה, הם יהיו קשורים זה לזה, הם יהיו קשורים זה לזה, הם יהיו קשורים זה לזה, הם יהיו קשורים זה לזה, הם יהיו בשיתוף זה עם זה, הם יהיו בשיתוף זה עם זה, הם יהיו בקשר זה עם זה, הם יהיו בקשר זה עם זה, הם יהיו בקשר זה עם זה, הם יהיו בקשר זה עם זה, הם יהיו בקשר זה עם זה, הם יהיו בקשר זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה

, והם יהיו בקשר זה עם זה.
המוסאדטים יהיו במערכת יחסים, הם יתחברו זה לזה, המוסאדטים, הדוברים הערמומיים יתחברו זה לזה, הם יתחברו זה לזה, והדוברים הערמומיים

יהיו במערכת יחסים זה עם זה. [396] ההתנזרות
מפנטיבט הייתה מתחברת זה לזה, וההתנזרות מפנטיבט הייתה מתחברת
זו לזו, וההתנזרות מהאתנאים היו מתחברים זה לזה, וההתנזרות מהאטינאטן הייתה מתחברת זה לזה, וההתנזרות מהאטינאטנים היו מתחברים זה לזה, וההתנזרות מהאטינאטנים היו מתחברים זה לזה
, וההתנזרות מהאטינאטנים היו מתחברים זה
לזה.
הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם מופרדים ממוסאבת, הם קשורים זה לזה, והם מופרדים ממוסבאת, הם מופרדים
ממוסבאת
. בהיעדר מילים ערמומיות, הם מתחברים זה לזה, הם מקשרים זה עם זה, הם נמנעים מניבולי פה, הם מקשרים זה עם זה, הם מקשרים זה עם זה, הם מופרדים מניבולי
פה, הם מופרדים מהזיות, הם קשורים זה
לזה, הם מופרדים
מהזיה.
סוף פורמולה 4
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
7. תסאנגקיק סוטרה
[401] הכומר נכח במנזר צ'טוואן, מנזר הוד מלכותו
, בינדהיק, מחוז פרה נאקון סיוואטי. הכומר קרא לנזיר.
ואז הוא אמר, דוקורן, כל הנזירים, החיות יסחרו זו בזו, הם יתקשרו זה לזה, הם יתקשרו זה לזה
, הם יתקשרו זה לזה, והפורעים יתקשרו זה לזה,
והפורעים יתקשרו זה לזה
. ההטעיות, ה-Kappa miscreants, ה-miscreants המילוליים, המהגרים, המהגרים
, ה-mijjas, ה-mijshads, ה-mijshaws, ה-mijjas, ה-mijjas, ה-mijhas, ה-mijshaws, ה-mijshaws,
המהגרים הרמאים המקצועיים נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, והפושעים נמצאים
במערכת יחסים זה עם זה. הנוכלים יתחברו זה לזה, הם יתחברו זה לזה, הנוכלים,
המיינדפולנס יתחברו זה לזה, והפורעים יתקשרו
זה לזה. [402] הסמאתיים נמצאים במערכת יחסים, הם נמצאים בקשר זה עם זה, הם נמצאים בקשר זה עם זה, הם נמצאים בקשר זה עם זה, הם נמצאים בקשר
זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה. זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם
נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה,
הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים זה עם זה, הם נמצאים במערכת יחסים
זה עם
זה. הסאמוואג'ות יהיו במערכת יחסים זו עם זו, הן יקשרו זו עם זו, הסאמוואג'ות, הסאמה
קמנטאס יהיו במערכת יחסים, הן יהיו במערכת יחסים זו עם זו, הן יהיו במערכת יחסים זו עם זו, הן



יהיו במערכת יחסים זו עם זו. זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים זה עם זה, הם יהיו במערכת יחסים
זה עם זה
, הם יהיו הסמאמווימוטי
. סיים את נוסחה 7.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
למה אתה מעליב את עצמך ככה?

לכל הדתות יש נדבות, מלמדות קאנונים, מלמדות מדיטציה
, אבל בודהיזם
. יש תורות, הוראת קאנונים, הוראת מדיטציה, הוראת ויפאסנה

.
כמה יקר הוא להיוולד לראות בודהיזם?
יוקרה חלשה, 7 שנים של התמדה, השגת דהרמה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
"לעזאזל אתה."
עלינו להיות מכוונים ליצירת זרם של חמלה, כדי להרוס את גאות הזדון.

מוח הברהמה הוא רחום, הוא מתעלה על המוח החייתי, הגיהינום הוא זדון.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
דרו שמר אותו, ונתן אותו לקה.
מת ואז צ'אקרה.... מי שהפיל אותו. נכונותו של הכומר סמית' להיאחז בו.

מצאתי את הבודהיזם, ניסיתי לטפס על החינניות על ידי נתינה,
שמירה על הקאנונים ותפילה. כמה אפשר לעשות, זה כבר סיפור אחר.

הבודהיזם נמצא.
אני לא רוצה לטפס בכלל.
במקום זאת, הוא זנח את הקארמה שלו, את ההרגלים דמויי הבהמות שלו, את חוסר הצדקה שלו, ונאלץ ללכת למוטוקרוס בתהום

. זה מאוד טרגי. אדם

הדפס דהרמה לקריאה,
קנה אמן בצדקתך.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כיצד אנו רואים את הפונטיקה (הצלילים) מתנתקת? שם אנחנו משחררים את האחיזה

שלנו. רופתאט פירושו דמות.
פונטי פירושו צליל
, אלמנט קנתה פירושו ריח.
Rasathat פירושו טעם
, חץ thapathat פירושו מגע.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
ראיתי את העין מבחוץ, והיא הלכה. זה לא ארעי, זה הכלא, זה ענתה, זו גם התפילה האולטימטיבית.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על הפוסט של נוקעה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
הכומר אנימוטה בדהרמה שיצאה מליבו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
זה מצער, אי אפשר לסבול את זה באותה מועצה.

ברור שכל הסימפטומים הנפשיים, כולל אושר, מצוקה ותסמינים פסיביים.
הוא לא יכול היה להשתנות בכלל.

מה שמשתנה זה לא אנחנו
, אלא מה שאנחנו רואים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
לראות מחשבות מתעוררות, ואז לעקום, להיעלם, לטוב
ולרע
, כדרך להילחם,
שחרור הסבל.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של מארוקו ינוואה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הוא גיחך. יש עתיקות.
הזקנים, דברים
ישנים........?
הברברים הזקנים, אנשי האומן, היו שונים.

הוא הוסמך מספיק, ושהה בדהרמה.
הכומר הזקן ת'י

מזכה הגלגול הקודם היה בוג'אק,

אמר
המורה. אם ההסמכה הישנה של סימה נמשכת, סימה מחוברת.

קח אחד טוב, אדוני.
שקול הרבה, אבל זה נכון עם צ'אן האו.

Ni body, או ni body, צינור פאנקה. מוציאים את הזרימה, מוציאים את הפרסות (נקבוביות). דע את פי הטבעת, את השורש, את האור, את חור העין, את חור האוזן, את הנחיריים.) תוציאו את מי המשמרת, תוציאו את ההו.

שקלתי את הגוף ואז את ההתגנבות, הבאתי את הגוף ni kak.
הרצון לצאת מהפגר הרקוב הוא הגוף הזה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פסולת עיניים היא רטייה על העין, פסולת אוזניים היא שעוות אוזניים, פסולת האף
היא תליון חזק
, פסולת קלה היא יללה, פסולת היא צואה
,
פסולת פיזית היא נוזל שזורם
מהנקבוביות כל הזמן.

גם כאשר מרחו את קרם האבקה, הפסולת הזו נדחקה החוצה, והתערובת נרקבה יחד, עד שהם הסריחו והכתימו את הבגדים
, וגרמו להסרתם בגלל הסירחון
של הבד.
גבר יפה, גבר נאה, אין מציאות, רק שקית של שוטטות.
רק גולגולות הסתובבו.
אין בשר, זה מתוך יופי.
לא היה בשר, זה היה מתוך נאה

. צא מהדרך של השרשרת. לא רוצה להיוולד לעולם הסבל הזה.

אנשים נולדים, משמרות נעלמות
, מהד חוטא, גידור, התפתלות, התפתלות.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
קצהו של הגוף בעל עצם העצם היה חרטום.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
העצם האחרונה, חללים, שבירים, מתפוררים, הופכים לחלק מאלמנט האדמה.
אני לא מוצא אנשים, אנשים, אנשים, אנשים, אנשים.

די לאמת. נעלם, טיפש עכשיו. אם דעתך כבר בשלב זה. סו התמוטט.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של פואי צ'וטימה.
בו מאן, האלה. Ni כרית
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטובקדה הגיב על הפוסט של וישט. פולהאן
לעשות רע. למרות שאף אחד לא רואה
את זה, הם רואים את זה כל הזמן

. עשה טוב, גם אם אף אחד לא רואה את זה, אבל אתה רואה
את זה. אני לא יכול להסתיר את עצמי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
חניר זומן אם עושים מדיטציה, יודעים את הנשימה פנימה, יודעים את הנשיפה, ואז מרגישים לא בנוח
, עוברים לדעת את התנוחה, באיזו תנוחה הגוף יושב, ולדעת שהגוף יושב שם.
הגוף עמד בכל תנוחה, בידיעה שהגוף עומד בתנוחה זו.
הגוף הלך וידעתי שהוא הולך.
הגוף שוכב בתנוחה הזאת, ואני יודע שהגוף שוכב בתנוחה הזאת.

או להיראות סתמיים, כמו אדם אחר שיושב.
צפו באחרים הולכים. צפו באחרים הולכים. לראות אחרים ישנים

.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זה תרגול פשוט, מנסה להיות מודע.
אתם יודעים, הולכים, רגליים, צועדים קדימה ואחורה, וזה נורא.
אני יודעת, לשבת בתנוחה הזאת
, זה נראה כאילו זה ללכת, לעמוד, לשבת, לשכב, יום אהו, זה
תרגול יומיומי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של סופאני ראגבונג.
יום הולדת ביג אבא הביתה
מי יתן והיתרונות של "לאוס ישלטו בבית בתום לב". להגן, להגן, להגן על לאוס.
המלאכים הלאוטיים הברישו את כל הסכנות. די הכומר
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של ויסרוט נורקיו.
אל תפלירטטו אחד עם השני, לפני שהשנה החדשה תהיה בחינם, בוגו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של ויסרוט נורקיו.
אני רוצה להזמין את קו להפיץ תקליטורי דהרמה (ז'אנרים של בני נוער). לכו תחלקו את האקדמיה של אובון.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של ויסרוט נורקיו.
אם הבוב הוא בובת גרב.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אני רוצה להשאיר את הלב הזה איתה. תצדיקו את זה, אל תתנו לזה להתנוון. הדהרמה של הבודהה היא טובה, אך היא שמה לב לתודעה לפרוח. ולמתרגלים, אם לא סוף סוף, יש עולם של מחשבה.

אבל חשוב מכך, הגשם נראה כמו גשם, סכין, מקלחת גשם.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
להזכיר את המוח לעתים קרובות, זה יהיה מאמין
. ברגע שמאמינים בו, הוא לא מפחד מרגשות כשהוא בפועל, כי יש לו אמונה ואמונה כדעה תקפה,
והוא מובן ש'רגשות הם לא גו'.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אתה יכול לקרוא את הדהרמה, החוכמה, היוקרה, הנאיום.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס לפוסט של ג'ושו. נשמע הוגן.
תודיע לי. תרגום פאלי: כל תרגום פאלי אינו זהה

, במיוחד Parachik Sikkha פרק 4 מתגאה של uttrim שאינו קיים.

זה בערך אותו דבר, אבל לכל לשכה יש נושא אחר.

צ'ולה, הנושא נקרא (סיפור 22 )
, מהדורה מלכותית, כותרת (סיפור שני).
המהמונגקוט הנושא (2 סיפורים)

הוא שמהדורת מהא צ'ולה מתורגמת באופן שונה מלשכות אחרות
מסיבות שאני לא יודע

, אבל הלשכות האחרות הן המהדורות המלכותיות, מהדורות הכתר,
זה מתורגם כ
לנזירים "יש" את הרצון להתפאר

, אבל מהא צ'ולה פירושו:
לנזירים "אין" את הרצון להתרברב

, אז בואו נהיה מעודכנים. מי שיקליט את הקריאה של טריפיטקה
זו
, וגם מבקש את תודתו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס לפוסט של ג'ושו. נשמע הוגן.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד מוטוקרוס דה הגיב על הקישור של ג'ושו. קול הוגן: jozho.net
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד מוטוקרוס דה הגיב על הקישור של ג'ושו. קול הוגן: jozho.net
תודיע לי. תרגום פאלי: כל תרגום פאלי אינו זהה

, במיוחד Parachik Sikkha פרק 4 מתגאה של uttrim שאינו קיים.

זה בערך אותו דבר, אבל לכל לשכה יש נושא אחר.

צ'ולה, הנושא נקרא (סיפור 22 )
, מהדורה מלכותית, כותרת (סיפור שני).
המהמונגקוט הנושא (2 סיפורים)

הוא שמהדורת מהא צ'ולה מתורגמת באופן שונה מלשכות אחרות
מסיבות שאני לא יודע

, אבל הלשכות האחרות הן המהדורות המלכותיות, מהדורות הכתר,
זה מתורגם כ
לנזירים "יש" את הרצון להתפאר

, אבל מהא צ'ולה פירושו:
לנזירים "אין" את הרצון להתרברב

, אז בואו נהיה מעודכנים. מי שיקליט את הקריאה של טריפיטקה
זו
, וגם מבקש את תודתו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד מוטוקרוס דה הגיב על הקישור של ג'ושו. קול הוגן: jozho.net
יהושע נשמע הוגן.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס לפוסט של ג'ושו. נשמע הוגן.
יהושע נשמע הוגן.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זה יכול להיות מתורגל בכל מין, בכל מקום, במקדשים, בקניון, רק להיות מודעים לזמן, לעמוד, ללכת, לשבת, לישון, לעשות את כל זה (תראה רגשות חולפים כמו הרוח).
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של קניקה סייאד.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של רינאפה פאדום.
אם נגדל מודעים. תראו שעמום.
נדע ששעמום הוא דבר נוסף
שאנחנו הולכים נפשית לדעת. שעמום זה לא אנחנו, שביעות רצון היא לא אנחנו

. חרטה היא לא אנחנו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
#คําว่า " תאמה " היא שפה פאלית.
כאשר מתורגם לתאילנדית
, זה יוצא כמו
"דהרמה, דהרמה".
המשמעות היא ש" פירושו "
סיפור".

אם אנחנו לא תופסים את זה דרך העיניים, האוזניים, האף, הלשונות שלנו, 'זו הארה מנטלית
, אנחנו רואים סיפורים מהעבר, בונים
מחדש , משחזרים, צורה, צליל, ריח, טעם, חצים, טאפה,
זהו זה.
ובזמן הבישול, גם אני ידעתי את זה.

הבודהה אמר
שהרוח לא תתרחק מארבעת היסודות הללו, כלומר, הוודית, השרידים, ההבטחות,
השרידים

( לכן המילה באה מ: "סיפורים שנולדים מתוך משמעות ומחשבה.)
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
שהתודעה (הרוח הנאורה)
היא רק ההבטחה של חאן, חאן הסנגהארה, והבאים אחריו. ודנטה חאן נולדה אחרי מנוג' שבטנה.

עכשיו, כשהקסם הפיזי כבר לא שם, זה
יכול להיות תקופות כמו שינה
, כמו אלה של מודט ארכניד.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הוא אינו מזכיר את ההבטחה של נירוט הוודי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטובקדה הגיב על הפוסט של וישט. פולהאן
אמן.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
"הארהאט, הפרפקציוניסט עם הקאנונים, המדיטציה, החוכמה", "האנאקה, האבסולוטיסט עם הקאנונים, המדיטציה",

"סודהבן, שהוא שלם עם הקאנונים".
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
האכלה היא מתן משהו שפיר, מתן בד הוא
מתן משהו כדי לכסות את הגוף
, מעטר את הגוף. כגון בגדים, שירותים לעניים, או לעניים, או קנה לאמא ואבא ללבוש, או נזירים, וכו '.
מוטוקרוס הולך להיות עור טוב.
ס.ס.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטובקדה הגיב על הפוסט של סוג'יטרה. דיאמונד פיקס
זה מטריד את הבנים להקשיב.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של סוראקאיט דואנגקאו.
תקרא את זאט, בטח. חשוב
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של סוראקאיט דואנגקאו.
העתקת פער מסינגוד
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטוקרוס הגיב על הפוסט של טופ נוי.
טופ ניפ. קרא את הצ'אט החשוב.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
להיות מסוגל לעלות על האי, ולהיות מבורך באמת.
חייבים ליצור תודעה רביעית כדי להיות שלמה.
Pramongkolchai Kittisopon אל תלך לאיבוד על Sikkha הגיב על התמונה של PaliSikkha : ללמוד פאלי.
אנא התבונן בפאלי
זה , מכיוון שהוא נלקח מפרקים אחרים ושולב בפרק אחד
, כלומר הפריטים שיש לקדש:
1 ספר טריפיטי (ללא ארון),
2 ספר דהרמה
, 3 סכין גילוח, חיתוך ציפורניים, שירת רגליים, ישיבת אסאנה.
4 מזון

(כתבי קודש, טפידקאן = ספר טריפיתה) (דהאמפותאגאני = ספר הדהרמה) (Parikkharavatthuni = Brikharan, כלומר, סכין גילוח, סכין ציפורניים, שירת רגליים, אסאנה יושבת)


( בהאטאני = אוכל )

באלי"
אימאני מאיאנג בהאנטה
כתבי הקודשטפיטקאן תאמאפוטאגאני
פריקהארוואטהוני בהאטאני סאפריוואראני בהיקוסאנגאסה אוגושיאמה
סאת'ו נו בהאנטה בהיקוסאנגהו
אימאני
כתביםטפיטקאן תאמאפוטגאני
פאריקהאראוואתוני בהאטאני סאפריוואראני
פראקאנהאטו אמהקאן טג'ראטאנג
הימאיה סוזנה אזבנטו, כל חאסה נירפאניאג'ה

, אדון הנזירים המשגשגים. אני מציע לכם בענווה את ספר הטריפיטקה, יחד עם המשרתים האלה, והמשרתים האלה, והבהאטצ'אריות האלה

.
לנזירים. מי יתן והנזירים יקבלו, את הספרים האלה של השילוש הקדוש, יחד עם המשרתים האלה, ואת המנחות האלה, ואת הבהאטצ'ארטים האלה


, לטוב
,
לאושר.
לי, אלוהים, עד סוף הסבל, נירוונה

, אני רוצה לראות את פאלי, האם זה נכון?
Pramongkolchai Kittisopon אל תלך לאיבוד על Sikkha הגיב על התמונה של PaliSikkha : ללמוד פאלי.
תודה.
Pramongkolchai Kittisopon אל תלך לאיבוד על Sikkha הגיב על התמונה של PaliSikkha : ללמוד פאלי.
אם המילה "בהאטני" מושמטת, זה בסדר. ימין?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פוקה היא שפה פאלית
, מתורגמת לתאילנדית כמו Pokhsap, רכוש, וכו '
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תיפגע ממוטוקרוס, הגיב על הפוסט של פוי צ'וטימה.
חניר זומן סגן חאן קאו טופ נילה קופ גאפ מסינגוד
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תיפגע ממוטוקרוס, הגיב על הפוסט של פוי צ'וטימה.
הם לא הלכו להקדשה, או שהם לא הלכו לזכות יחד.
זה פשוט אנכרוניזם. שמח על מעשיו, הוא זכה לכך.
מי שידוע לשמצה מיד
יש חלק של הכשרון לעצמו, וזה אותו
אופי של מוטוקרוס , כגון מוטוקרוס
של האכלה, כלומר, צורך לאכול, צריך לאכול,
להיות מלא. כל הדרך עד לשם יש צוף כשמדובר בגן עדן. כשהוא נולד כבן אדם, לא נולד למשפחה מורעבת

. האנשים האדישים אליו צריכים לאכול מלאים. כל הדרך עד לשם יש צוף כשמדובר בגן עדן.
כאשר נולד כאדם, לא נולד לתוך סוג מורעב.

אבל למרות שהמוטוקרוס יוצא באותה
צורה, כמובן שעובדי בריאות הנפש חשוכים יותר כי הם קיימים כבר זמן מה, והטקס בדיוק הסתיים.
באשר לכפופים, הכוח הנפשי כהה יותר, ולכן יש סוג אחר של כוח ארוך.
בסך הכל, העושה מקבל את הכשרון, הכנוע מקבל את הכשרון

. המוטוקרוס של מתן דהרמה הוא
להיות אדם שהוא מאוד אינטלקטואלי בצורה מוסרית, באופן שמוציא את עצמו מהסבל.
מבחינה מנטלית, רגשית, מנטלית אינטליגנטית, זה באמת, ממש קשה לתאר, מאוד קשה.
בגלל תורתו של בודהה ארהאט סאמאסאם, כל הבהומילוגוטרה נמצאת בו.
כל העולם נמצא בו
, וזה הנמען, אם זה אריה,
לא משנה מה הבמה. אניסק לא יכלה לספור כמה קאפלים
. אחד, זה מיליוני שנים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זה על קעור את הרצפה, רכילות על אנשים אחרים, זרים, דרכים טובות, להיזהר
, מתנדנד, אנשים אחרים squawk

. אם זה טוב של מישהו אחר, זה קעור.

האנשים בכפר טעו, וחזרו על המילה nila קעורה, sanggan שחזר את המילה nila קעורה.

חכם, חכם, סטואי, הו-אין.
הקיצור צריך להיות קעור
, וההוג'ק

, הדיאנים, הברכה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תתפלאו מסינג, הגיב להערותיו של נאפה קוטקאנגפלו.
כשנשאל בטקסט, אני מרגיש שאתה דאנגטרין לא תענה.
אני חייב לשאול מתחת לפוסט.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תתפלאו מההערות של צ'אקריט צ'אנטאראתיפ.
זהו הבודהה, מכיוון שהוא רוצה לדעת את כל הדברים (סמפניה), הוא קובע את רצונותיו ואת סגפנותו עד שהוא מואר לחלוטין.

מכיוון שהוא רצה לצאת מסבלו, הוא ביקש להשתחרר מהסבל ולהאיר באופן מלא את האמת הרביעית, שהיא תלמידו של ארהאט, מכיוון שהוא פגש את אחד
הבודהות

, או מצא את תורתו, וקבע את רצונותיו
. הבה נשיג את הדהרמה כתלמיד
, ובכך סגפנות מלאה, ונשיג את האריסטוקרטיה הרביעית, כפי
שאריה
נהג לשמוע מתוך ספר התיאולוגיה.
נירוונה היא שפת נירוונה
פאלית, כלומר לא.
ואנה, כלומר מכונה, בשילוב, המילה נירוונה
פירושה אין מכונה, מכונת דבק,
שהיא תאווה.

הנה דעתי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון הגיב להערותיו של קריאנגקראי המנאק.
יש מקומות שאינם מחוברים פיזית רק לדימוי, למחווה, לקול, לריח ולגוף של אישה.

אבל גם תפס את הטוב שלו
. למרות שאתה יודע שהגוף הוא ספיר. כתוצאה מההתקוממות, אני לא יכול להפסיק את האבל שלי. יש לקחת בחשבון עוד כי הנפש אינה אישה, לא גבר, אלא אופי ארעי

. ממזר שאינו זכר הוא לא כל כך נקבה, הוא נייטרלי, אבל הוא ארעי.
יש סוג של סימפטום, אז יש צורת גוף גברית
. יש סוג של סימפטום, ולכן יש צורת גוף נשית

. גם אלה שיש להם צורה פיזית גברית במדינה אחת הפכו למאפיינים נפשיים נשיים כגון מיניות גברית, קווירית, הומופובית, אפילו יחד, אבל כמה מקומות התהפכו
למנטליות גברית

, כגון הרצון להגן על האדם האחר,
מוחו של
אדם ביום אחד ממלא עיוות , ואז זה בהנחה שהוא יפה, שהוא חתיך
, שהוא נותן משמעות למה שהוא רואה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון הגיב להערותיו של קריאנגקראי המנאק.
בכל פעם שאני גדלה, זה גורם לחושניות להתבלות קצת.

בכל פעם שאני רואה את זה, החושניות הופכת לשילוש הקדוש.
זו הסיבה שאסווא ג'אנג הוקל לחלוטין.

אני נלחם. אם פראבהאקה יכול, אז טוסה נעדר
מיד, עד שפראבהאקה באמת
משיג את אנאקאמי.

שגשוג בדהרמה, אדוני.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון הגיב להערותיו של קריאנגקראי המנאק.
@Sarute סריוסונטיסוק

, סבא טסה נאמר בערך.

לראות את הגוף, הכבד, הכליות, הבטן, העצמות, הראש נשמט, הבקיעה. העין נופלת, זו תגובה חזונית, היא
לא
תחדור מכוחו של המרפא האופטלמי. כן, אם אלה חדשים

. שגשוג בדהרמה, אדוני.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא נדהם על ידי סינג סינג, בתגובה להערותיו של וואטאנאבוראסקול טום.
דברים כאלה קרו בעבר. בתקופה הבודהיסטית.
אדם כבר השיג את הבשר הטרי של החיה, מתוך כוונה לתת אותו לנזירים, אז הוא ייבש אותו בשמש

. ואז היה עורב, עף בשמיים
, מסתכל למטה לראות את הבשר המיובש, אז הוא עף למטה ונתן לו אגרוף,
ועף למעלה. כשהוא טס זמן קצר לאחר מכן
, העורב נפל אל מותו, ומיד הלך לגיהינום.

הוא הסיק כי מותו של העורב הזה, מסיבה של גניבת בשרו של האדם, אשר הוא התכוון לוותר על השייכות לנזירים, { כאן, אם הפרטים הנפשיים של העורב, כלומר, הוא נועד לגנוב, ושניהם ידעו שהוא שייך לבעלים, וכו ', ולכן זו הייתה
הפרה מכוונת של הקנונים של אטינה
, אבל אם העורב הזה לא חשב שגנבנו, לא חשב שהוא שייך לבעלים יקר, אלא אכל על פי החיה
, הנפש לא תהיה גניבה
, גם אם המעשה הפיזי היה כמו גניבה
, הבודהה אמר, אנו אומרים שהכוונה היא קארמה

, העורב הזה מתכוון לגנוב

,
אז יש את האפקט הזה.


חשוב לדעת בראש שלך שכשאתה לוקח את זה, מה הכוונות שלך.
אולי הוא לקח את זה מתוך כוונה להחזיק ויזה. אם אתה מחזיק ויזה, זה לא חטא בשבילך, כי זה חטא בשבילך.

אבל אם הייתם יודעים שהחלק הזה שלכם היה לוקח אותו לזכות עם הנזירים, אבל עכשיו הוא לא מוצע לנזירים. זה עדיין שייך לילדים שלנו. זה יהיה בסדר, זה לקחת את הדברים של

התינוק. אבל אם אתה יודע שהחלק הזה של הילד הוא מריטוקרטיה עם הנזירים, ושיש מחרשה נפשית, שחושבת לגנוב, לפרוץ,
זה חטא.

אם זה המקרה האחרון, אני ממליץ לך להחזיר אותו
ומילולית לא לעשות את זה שוב.

זו דעתי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו של ג'יט-נואנג אונמיינד.
בואו תהיה לנו הזדמנות לענות..
נחמד לראות רגשות עולים. זה קיים כבר זמן מה. התואר אינו שווה ואז נכבה. זה סוג של מופע
ארעיות, ואנחנו כאילו, בואו נחזור אחורה ונכיר את הצופה. כשרואים את הארעיות של רגשות כאלה
, זה נכון.

אם אתם רואים רגשות שמחים-סובלים, הראו ארעיות כזו. ואנחנו אלה שמכירים את הקהל. הנוהג הגיע בדרך הנכונה.


אם אתה רואה גותיות או חושניות, חמדנות, בוא והראה ארעיות. ואנחנו אלה שמכירים את הצופה אם זו הדרך הנכונה ללכת בה.
זה
כוח
רצון , #ส่วนเรื่อง חייב להיראות. למעשה
, המוח אינו הורוסקופ או עגול.

אם אתה רואה רגשות גותיים התעוררו, מעוותים, המופע היה ארעי כזה.
אם אתה רואה מצב רוח חמדן קורה.
להראות את השונות להיות ארעי, ככה

, כל זה, שנקרא שתי נשמות נכבות
, כדי להכיר את הצופה
, כדי להפוך אותו לבסיס ראשון.

אפילו הרעיון שאנחנו אדם אחד שהוא מתבונן, הוא

ארעי. כמה מורים, בהומי אקאמי, שידע במשך למעלה מ -20 שנה

, נולדו, ולכן ארהאט נולד, בידיעה על מותו של ארהאט.

עכשיו בואו נתרגל לדעת, לתרגל, להסתכל, לפצל את השם במשך זמן רב.

זה היודע שצופה. לראות את הגוף מראה ארעיות, לראות את הרגשות, להראות את הארעיות, להבין שזה לא אנחנו, זה לא מי

שאנחנו, אתם בדרך הנכונה,
ראיתם רגשות ארעיים

.
אתה צודק בבסיס הזה

, #ขอให้เจริญๆในธรรม, עד סוף הסבל.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו של רוטאיצ'אנוק קיי.
אם מישהו יגיע לסודאבאן, תהיה דעה שהמוח, לא אנחנו
.
הקאנון החילוני, עד שהתפתח לסקרמנט
אורגני, היה קאנון שהיה עד להרווים של ששת הארסים
, והחשד לתמותה היה חסר.

דעתי, אדוני.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו של מייפל מורפור.
זה מונח. בוראן
(Taso, או צבוע,) פירושו המתחת, המתחת, הפחות, המשועבד. להיות משרת פירושו שאנחנו ילדיו של הבודהה, שעובדים כדי לרשת את תורתו של האב על ידי לימוד ותרגול הדהרמה.

המזמור הזה נעשה. אלוהים הוא אדון ארץ תאילנד. המחבר הוא
כנראה R.7, אם אני לא זוכר נכון.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד מוטובאקדה הגיב להערותיהם של ילדי מואנג צ'ון פטצ'בון.
לאן שנזיר הולך, התודעה גדלה.
גם אם המתפללים, גורם ארבע, קטנים, הם צריכים להישאר.
זה הרבה פולחן. ארבעת הגורמים הם ענקיים, אבל הם צריכים להישאר.

הבודהה העריך סומנמבוליזם, צדקה ולא פולחן. הנה העניין.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיה של סו ביילי.
המוח ברח לחשוב ואז ידע כמה מהר יותר, כמה לאט, כי המוסריות שלנו נמצאת עכשיו בשלב הזה.

לאחר מכן, הוא יפתח את שלו לכיתה אורגנית, מתפללת ואוהבת.
ראיתי הפסקת חשמל פתאומית פתאומית.

הכומר אנומוטנה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב להערות של הגרסה החדשה של פראקאן.
על פי הכתובים, התודעה כלולה בהשגת הפירות, ואילו הנפש, בעוד שהתודעה
הראשונה, משיגה צער.
בעוד טיט2 להשגת סקיטקה יש השפעה
, בעוד שהמוח 3 משיג אנכרוניזם
, ואילו המוח 4 משיג את הפרי

, המוח מתאחד לשאאן, ואז חותך את הסנגיוך, על פי השלב המלכותי.
חלקכם מאוד יוקרתיים. ואז התודעה נולדה זה לזה, והשיגה את סודהא סקיטה.
אבל חלק מכם השיגו
את סודהא, ואז השיגו אותה. סקיטה מאוחר יותר, ואז להשיג אנאקאמי מאוחר יותר, ואז להשיג את ארהאט מאוחר יותר, כגון על Suddhavas5
, בעוד הבודהיסאטווה הוא בן תמותה, הסגפנות קיימת, אבל ברגע שהברבריות מלאה, התודעה מתמזגת וחותכת את הסנגיוצ'ן10 לחלוטין, בדיוק כמו הנסיך סיד-טאד-טה, כאשר הוא משיג את בודהה ארהאט סאמאסאם באותו עץ

,
הוא

חתך את הסנגיוצ'ן באותה תקופה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיה של סניה קסירקורן.
ובכתבי הקודש. גם הבודהה עצמו דיבר על לידת בעלי חיים. בהתעברות, ישנן שלוש סיבות:
1 אמהות יש
ביצית בשלה, 2 אמהות ואבות אחד את השני,
3 מופרים נפשית או ברשות.
לאחר מכן, איך זה התפתח, עד חמישה ענפים הושלמו: ראש, זרוע שתיים. לג שתיים
זה, מודה הרפואה המודרנית, נכון בסדר ההתפתחות הקונקרטית של הזיהום לתינוק, אך אינו מאמין שיש מוח, משום שהוא בלתי נראה, מופשט

, וחוצני
. הוא אמר, העולם הוא כמו תמרינדי. הוא לא אמר שזה כמו כדור עגול חלק, או כדור הארץ שטוח בכלל, והוא אמר שיש יותר מ-1000 שמשות

בעולם היסודי וכו', ועל הנושאים,



ג'טו (עם ידע על מוחות של אחרים).
נושא, עתיד
(ידע על אירועים עתידיים)
וכו'.
הבודהה לימד נזירים בתקופה הבודהיסטית

. נזיר מוכשר יודע את העתיד, יש מספר לוטו להנפיק. איך אתה יודע?
גם כשאנחנו חושבים, איך אתם יודעים את זה?

האין זה משום שלמדתם מתורתו של הבודהה?

זו דעתי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטוקרוס הגיב להערותיו של פריצ'רד רנגסימנון.
בודהיזם פירושו חסדו של בודהה, כפי שאתם יודעים, חסדו
של בודהה הוא רב, כולל חסד לכל היצורים. לספר, ללמד, להראות, להצביע, להבין עד שאתה משתחרר.
סנגהה היא חסדו של נזיר, כמו הוד קדושתו הסנגהה. פטריארך יש לך הרבה דברים, הן מבחינת ירושת התורות. הראה את תורתו של הבודהה לבודהה הרביעי

, ולסומדטו, אתה מיטיב עם רבים, ואתה מוחזק בסנגהה

, לדעתי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטוקרוס הגיב להערותיו של פריצ'רד רנגסימנון.
בודהיזם פירושו חסדו של בודהה, כפי שאתם יודעים, חסדו
של בודהה הוא רב, כולל חסד לכל היצורים. לספר, ללמד, להראות, להצביע, להבין עד שאתה משתחרר.
סנגהה היא חסדו של נזיר, כמו הוד קדושתו הסנגהה. פטריארך יש לך הרבה דברים, הן מבחינת ירושת התורות. הראה את תורתו של הבודהה לבודהה הרביעי

, ולסומדטו, אתה מיטיב עם רבים, ואתה מוחזק בסנגהה

, לדעתי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
דהרמדהיאקשה
מישהו מבין?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אני חושב שרמת הדהרמה של מיינדפולנס, אם אדם קרא והבין ותרגל בחיים באירועים רגשיים שונים, תעזור לו מאוד.
אם הוא היה מודע, הוא היה מוצא ארעיות של רגשות

, אבל ברמה זו של דהרמה, ההבנה לא היתה משותפת לכולם, שכן הווסנבאראם הישן היה שונה.

לכן אין שאלה מתחת לפוסט.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אז שאלתי את הקורא אם זו הקלה או הקלה, מה שאני עושה כאן מלכתחילה, עד היום.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
Sumangalo אבל
אני רוצה לומר
, כפי שאני מפרסם כאן, מישהו מבין איך להתפלל.

אם בבריכה יש את זה בכלל.
זה אני, ובכן, ביעילות.

אז אני רוצה להגיד, היי, היי, כאן מלכתחילה. זה מועיל לו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
נינג אראסה קרא פעם בטריפיטקה, הוא אמר, "אם לא נקבע, אבוי, הבטחה, 1 קונצנזוס, 2 tosakti, 3mohakti, 4 bhayakti, כאן להצביע על פסוק 4, כלומר, טרור, טרור, טרור, הבנה כי kwasakti הוא bhayakti

, אבל אם זה לא מובן, אז סליחה

, אבל אם טרגדיה, כלומר, טרגדיה , אומללות, ואת המוח כלולים, כלומר
,

זה נפוץ

assup.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
ג'אטופול בודקאו, תודה רבה לך. לא הייתי בא יותר לפרסם דהרמה, הייתי יוצא ללמוד את מקדש נונג פה פונג.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של רונגסון קייאסואן.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של באני ג'יי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של מאסטר בול, מתמיד, נלחם חזק. באן נוק הגדול
כמה פעמים הגיע המאסטר למקדש נונג יאו, שקית כסף?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של מאסטר בול, מתמיד, נלחם חזק. באן נוק הגדול
או שמא הוא שייך לשקית כסף המבקשת נהג שופר?
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על תמונות
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
Tontoey ST Charoenpornyom
"עשיית טוב היא בהחלט מריטוקרטיה, אבל הבודהה אמר בערך
, זה
יניב תוצאות תחת שלושת הסעיפים להלן.
1.בואו נראה, העם הזה.
2.תן תוקף לגלגול הבא.
3.תן תוקף בגלגול הבא.

אם נעשה זאת במשך זמן מה, החטא יניב את אותה השפעה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פוי צ'וטימה ביקר את יומיה פיניו.
סוג זה של סימפטומים, הצופה צריך להפיץ רחמים ליד המיטה לעתים קרובות.
אם אתם מחוץ לחדר, כדאי שתדמיינו את
יומיה פין, ותפיצו זרם של צלילים טובים, רגועים, בהירים ועליזים. שלח אותו לפסגת yomya מבחינה מנטלית.

גם אם יגיע הרגע הבא, הגוף עוצר את נשימתו

. כשאני עושה את הכשרון לפל
, אני נותן אותו לערימת הכשרון, ואז אני חושב שאני שולח לך את התמונה הזאת.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
צ'אטופול בודקאו סאת'ו
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של עטלף ויסטקאו.
אם למוח יש כוח.
שימו לב שהביטויים המנטליים הם הלחשים, המחשבות, הביטויים המנטליים.

אם אתה מתבונן במה שעולה על דעתך, אז במשך זמן רב זה היה מתיש, נפשית ללא כוח
, אז בואו נתבונן במה שהורכב פיזית
: מכסה כף הרגל פוגע בקרקע, היד פוגעת בידית,

הבד פוגע בפני השטח של הגוף,
לנשוף, לשאוף,
השפה התחתונה פוגעת בשפה העליונה, העפעפיים מרפרפים,
הבטן מתנפחת, מתמוטטת,
תסמיני ניידות פיזית,
תסמינים שמרימים את הרגל,
תסמיני הרמת זרועות,
או כל סימפטומים פיזיים שהמוח מסתפק לדעת.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של עטלף ויסטקאו.
עטלף בת ויסטקאו
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על תמונתו של פרה בהוביאק.
כומר בפקולטה למורים
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של ויסרוט נורקיו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של קניקאר נורקיו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
להיות אדם בעל תוחלת חיים ארוכה זה
1. דע כיצד לנחם את עצמך.
2.To יודע על נוחות.
3. לצרוך מזונות קלים
לעיכול, 4. לנסוע במתח הנכון
, 5. להתנהג כמו ברהמה. לעשות מדיטציה, לשגשג, להתפלל.

זהו היווצרות הגיל של הגוף.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אם אתה במצוקה,
כי לתודעה יש שם כרגש.

בואו נרכין את דעתכם לדמותו של חאן,
בהכירנו את התמונה הרבה.
באיזה מהם הוא טוב? עשו את זה
, 1 כפי שאתם מכירים את הנשימה פנימה, 2 כפי שאתם מכירים את התנועות של יציקות הגוף השונות
.

בוא נעשה את זה, יום.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של דאופאקי דאו.
זה כישוף גבוה מאוד.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של דאופאקי דאו.
ל-Dowpaky Bfc Lovelove Bie Yom יש חבר שמתעניין בדהרמה כמו יום?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
תסתכל על הרגשות שהם אוהדים.
זה אבוי, זה ארעי, זה ארעי
, זה בלתי נסבל
. מנונטה משתנה כל הזמן.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
תסתכל על הגוף, הנוזל מצד השעווה זורם מתוך הנקבוביות
. צאו החוצה
, כל הזמן.

השיער תמיד ארוך.
ציפורניים תמיד ארוכות, תמיד
ישנות.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס לפוסט של דנגליגו.
אמן
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של נמנונג פותה
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד בהערות מוטוקרוס על דמותו של דאנג אגאליקו דנגליגו.
אמן
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
אפשרי נראה שכן.
זאת וסאנה.
נראה שאנחנו קנוניים.
התוצאה של הקאנון
, זה Vassana.
נראה כאילו אנחנו מתפללים.
התוצאה של תפילה, כלומר, וסאנה

, כאילו סבא לואנג לימד את תלמידיו, הדגיש לעשות קארמה חדשה, תרגל קארמה
, או קוצר לרמה אחרת של קנוניזציה
, או קוצר לרמה אחרת, אכילה

, כלומר,
המשמעות שלך vasana.
תורתו של האדם
לואנג פו ותורתו של הבודהה
חייבות להיות תואמות,

וסאנה היא תוצאה של עשיית קארמה טובה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד מוטוקרוס הגיב על הפוסט של גאפ גאפ. מסינגוד
אם אדם טוב בלידה. הבודהה לא היה מלמד אותו לתרגל כדי שתהיה לו "ויריה".

אז גייב צדק.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטוקרוס די הגיב על הפוסט של סוצ'ארט סילאנאמנון.
מספר חשבון מה זה, מאסטר?
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פראדה צ'אנטאוורה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פראדה צ'אנטאוורה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס לפוסט של דנגליגו.
הכומר אנומוטנה מסכים עם האנשים שיביאו את הגוף לאור. הוציאו את התודעה לאור.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של סאצ'ארון ח'סמסאט.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אני לא מצליחה לעמוד בקצב המחשבות
שלי, אני מגיעה למסקנה שלעשות טוב להורים שלי זו ברכה גדולה
, ואני מפתחת את הלב שלי. תאוות בצע, גותיקה, נדודים, דלילות.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
"אושר שאינו שלום הוא לא" , "אושר ממדיטציה, מאושר כמו
אושרו של ברהמה
"

נירוונה, פרמנג, סוקסוואט".
נירוונה מאושרת ביותר.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פושיאנק המפוכח היה הראשון
שהצביע על כך שהוא בדרך הנכונה.
הבודהה אפילו נתן משל לנזיר: "זה
כמו עליית האור הכסוף והזהוב לפני ששמש הבוקר

זורחת, והתודעה החיונית של כל הזמנים, "
כומר, בואו נפרח בדהרמה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על הסרטון של אמריטוס פולהאן.
דברים טובים הם סיבה לשמחה גדולה.
דברים רעים גורמים פחות עוגמת נפש.
היכונו לחייך עם יום השנה ליום ההולדת (אבל שפת הנזירים

אומרת
יום נישואין בן שנה).
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זה כל כך מוטה
. אם אין סרט. תראה, כמה זה מסובך בפנים.
אם אנשים מסתובבים, אין עור, זה.
כמה מסריח זה יהיה, כמה מבושם זה היה.

הדמות מריחה ריחות, ריחות, ריחות. כמה רקוב, ריח רע, כמה דעתו תהיה מוסחת?

ראיתי את החרקים הוולמנים הולכים לקבר. האם פרחים מריחים טוב? ראיתם פעם את זה הולך לצ'אמפה?
לא, אף פעם, וראיתי דבורים הולכות לערימות של בוהן,

באפלו, אנשים?
לא, לעולם לא.

אבל הזבוב הגיע לגוף הזה, זה
זה בתוך מיין, גם נשים וגם גברים, בכל זאת.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אם זה לא בסדר. כינוי שגוי. עשר מדינות פשוט לא.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטוקרוס די הגיב על הפוסט של הקדוש. שומם
אמן
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אז כן, יום, אדם מחוספס לב, גם אם הוא נראה טוב
, קשה להבנה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
השרשרת הייתה בעבר קעורה עבור האחים לואנג להאזין לה.

ארבעת הגברים שהתגנבו לסיוה קה נראו גם הם כאיש זקן.

הו על תפילותיו של הבודהה.

מי שרואה את העצמות בתוך איהאלי, רואה את הכליות בתוך השנייה, איהאלי, בא מהתרגול הזה כי זה יבוא עם תעוזה, יאיר דרך כל זה, וזה אמיתי

. פסוק 301 { שראה את הגופה שהשאיר ביער לאט, עדיין מעוצבת על ידי עצמות, כבר נקייה מבשר
ודם, אבל הגידים עדיין היו קשורים...}

קיבל 10 פסוקים כמובן.
אם כן, הפוך אותו לעקבי מאוד.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אמן
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הארהאט לא העז לתמוך באמונה.

התקופה הבודהיסטית הייתה יומה שהוצעה לאכול איתה
(מוקלאנה או אנוראדה, אחד מכם לא זוכר בבירור).

ואז יום הוא ביקש
1. בואו נאמין
2. בואו נעשה הרבה

סחורות, #ข้อ3 (זוכרים את העץ.

אבל אתה לא מעז לתמוך בזה, יום ביקש את הכל, פסוק 1 לא מעז לתמוך בזה
.
סעיף 2 מעז לאשר
פסוק 3 מעז לתמוך
, הבה ניקח בחשבון, יום דאנג תרין, שוויתר לראשונה על הנכס
,
יצר את הנשיאות. אבל עכשיו דף

המעריצים רוצה להיות מעורב.
אז זה מחולק לפרויקט נשיאותי בכל מקום
. מקודש למקדשים המבוקשים, הן בתאילנד והן מחוץ למדינה

, זה maha sanghatan (בתחום המוטוקרוס, הקפצה חזרה היא אמונה) כי הוא באמת נהדר (הפרויקט של הנשיאות ברחבי הארץ). זה היה בשנה שעברה)

, ו yom, מישהו שבנה 84000org אינטרנט הצטרף מאפס.


בואו נודה בזה, מי העביר כסף לפרויקט הזה? ממזר קארמי שיוצר סיבה אחת, שנותנת לאחרים אמונה

. זה יחזור אליו.
זה בהחלט חוזר לתודעה.

זה אולי סיפור בסיסי, אבל הוא חשוב בהתחלה, והאומה החדשה תמשיך.
אם זה כבר קרה.
אין אמונה, זה כמו אדם עני.
הבודהה אמר כך, לאדם המסכן לא היה רכוש, לא היו בתוכו רכוש.
גם אם מישהו משוכנע מוסרית
. אני לא רוצה להיכנס

לקישור
הזה ולקרוא אותו ולשקול אם הוא צריך להיכלל או לא צריך להיכלל

, https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1287557734634715&id=169990773058089&_rdr.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
דאופאקי דאו
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
המנטרה המכוונת היא sammasangappa, > vajisan הוא sammasangappa, הוא sammasangappa, הוא sammasangammanta


. בצורה טובה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על הפוסט של ניק רד דוול.
איפה שיש אהבה, יש את הסבל רד דבל ניק.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד מוטוקרוס דה הגיב על הקישור של ג'ושו. קול הוגן: jozho.net
אני רוצה להציע, להגיב. מילה זו [ Patjaj Samuppat] חייבת להיקרא כ ( פתיד וויל סאמופ רע ) כדי להתברך.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיבו להערותיו של בול.
קראתי את זה. (בואו ניקח חלק מזה: וישצ'ה זה נולד מתוך אביצ'ה.)
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיבו להערותיו של בול.
כן, אדון.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיבו להערותיו של בול.
מאסטר, אני חושב שהרעיון אומר שאנחנו יותר טובים ממנו. אנחנו יותר טובים ממנו. אנחנו גבוהים ממנו, זה חסר תועלת, כמו לחשוב על אלקריות, בצורה של חאנת' וכו', וזה משווה את חאן לח'אנת'.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיבו להערותיו של בול.
השווה רופיאטנה, החלק הזה, עם החלק הזה, מעריך את החלק הזה כטוב יותר מהחלק הזה, תן את ערך האושר שהוא טוב יותר מכל הסבל. העלה את החאן 5 כדי להשוות ולתת ערך, העלה את החאן העבר, את החאן הנוכחי, כלומר תן את הערך שהחאן טוב יותר מהחאן הנוכחי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיבו להערותיו של בול.
הסימפטומים שהועלו כדי להשוות ל 3 קונוטציות, ארעיות, פטיר. אני לא מוצא את מהות הארעיות, זה יבשל שהוא יותר טוב מאיתנו, זה יבשל שהוא גבוה מאיתנו, זה לא יהיה ארעי. זה יבשל שאנחנו נחותים ממך, זה יהיה ארעי, זה יבשל שאנחנו ארעיים, זה יבשל שאנחנו ארעיים, זה יבשל שאנחנו ארעיים. הקישוט מתייחס לאומת הדהרמה המכסה את חאן 5, שכל צ'אקרה היא בושה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיבו להערותיו של בול.
מחר, ביום התענית, זה יהיה סנגהמבנטה, פווארמי וכו', בהאן או מנסי מתים לפני הקבאק.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיבו להערותיו של בול.
___/\___ הלל ^___^ מאסטר.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיבו להערותיו של בול.
אני חושב שאני מבין את מה שהפרופסורים אמרו לי על חוזים, ואני איטי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של איש המצלמה הפלוק.
פעם חשבתי על בו נגאם פנצ'איאט בצורה כזאת.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של איש המצלמה הפלוק.
בואו ניקח את בון קת'ין לבית.

קריאה אוכלת בשר של כוכב, אבל זו שפל.
איהיאנג יו מתחת לבד ?
השיב.....
איהיאנג יוק -
השיב....
איאנגיו מתחת לבשר
. ענה....
אימיאנג יו בצלעות ?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של סנטי-רוצה לאבפורבר.
גדל כילד של מלאכים. הוא נלמד כאשר טווח העיניים נמוך מספיק. ובכן, דיין, גוש. כדי ללמד את הילד להיות דר, לתלות את יו הראשון.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של סנטי-רוצה לאבפורבר.
גדל כילד של מלאכים. הוא נלמד כאשר טווח העיניים נמוך מספיק. ובכן, דיין, גוש. כדי ללמד את הילד להיות דר, לתלות את יו הראשון.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד במוטובקדה, ומגיב על תמונתו של ניפאפורן טונגצ'אן.
אני רוצה להיות שוב יפהפייה, והייתי רוצה לעשות את זה. מצא זמן פנוי לבקר במנזר צ'אנאדה. פליאי סאמיו ראיונג
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד במוטובקדה, ומגיב על תמונתו של ניפאפורן טונגצ'אן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד במוטובקדה, ומגיב על תמונתו של ניפאפורן טונגצ'אן.
בוב נאלץ להתרפק על הפרחים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
הארוחה הזו שכבה בצד היער, ג'ייק בו-או.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
הוא לבש רוחות רפאים סיניות רבות.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
יום שבת, יאללה, בנאדם, תחשוב על זה. יום שישי, חשבתי מחדש על עוד טיי. העתיד של בו נאנון
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
חייב להיות גבר עם זה, אז זה יהיה אידיאלי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס הגיבו על הפוסט של טוואן במקונגג'יאם אובון ראטצ'אטאני.
עופרת אמן.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של קונג פצ'רין.

אבל היזהרו, הוא הולך להרוג את הלילה. הקוברה הנידה את ראשה ונשכה את האיש שאחז בזנבו.
לאחר מכן, קונג מאזין, רואה שהוא כבר מחובק.
לאחר מכן, אווררו את הרגשות שלכם על ידי כתוב בספר אחד. אני יכול לכתוב 10 ספרים. אם בוז, לעזאזל.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד בתגובות המוטוקרוס על התמונה של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
אם בנגדה תמשיך בעתיד. הבחור הזה, סאי, הסמיך עוד נארי מאנינאט.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על תמונה של פו פרתאנה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיב על הפוסט של פאט טירנאן.
חייהם של בני הזוג ישרדו לנצח. 1 אם שלב המשחק, עבור לדף הדהרמה ושתף אותו לשלב שלהם, שתף אותו בשלב המעריצים בכל עת שהם רואים לנכון, לפחות חודש אחד לכל מניה אחת, ויש לחשוף את קוד הפאזה זה זה לזה. זה משתנה, זכרו. זה לדהרמה, לראות שתקופת טאקי-א-אטמה נהגה להסתמך על פרספקס.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של סופאוואדי נורקאו.
ההזדקנות מוסתרת אצל ילדים. ההזדקנות חבויה בנעורים. מחלה מסתתרת בבריאות, ואני רואה שהגוף שלי איטי. בוב יכול להכריח אותו לדשדש בעצמו. זה לה אנטה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס דה הגיב על תמונתו של צ'אן סודה קאסמסאט.
צף קצת ספקנות, טים הוביל את התרנגול.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
ריפוי פרחים בכל יום שהוא נעלם, רואים את הבריכה של יום שישי עוברת. ארוחת שבת זו נתפסה. יום שבת חייב להיות היום שלי. אל תזרמו אל העבר.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הכומר ביג אם ראט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס הגיבו על הפוסט של טוואן במקונגג'יאם אובון ראטצ'אטאני.
בואו נעשה סדר במודל.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטובגדה הגיב על תמונתו של פשרי בונארי.
זה חסכוני. צ'יני ענק
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
פוסטבומברום השיב באגי.

אני מבין מה זה אומר להיות היום שלנו, כלומר, חייב להיות יום שבו נוכל להשיג את זה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
כיום, יום קרונרי עשה יתרון גדול מאוד.
אני חושב שזה פרס דתי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
כומר, אני מצטער.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
העבר אמור להיות, אבל הוא זורם הרחק מההווה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד בתגובות המוטוקרוס על התמונה של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
סוג כזה של תודעה, ללכת לקו האכזרי הוא פורח, ללכת לקו הדהרמה נגמר
, קרונארי מסכים עם בו נארי
מאנינאט.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
זה כלב. ענקים הם שמנים, הם גדולים, הם רזים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
תקרא את הספרים שנתתי להם, ואני חושב בתמורה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד בתגובות המוטוקרוס על התמונה של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
אנשי הדהרמה טאנג הוג'אק טאנג הו צ'אקרה דהרמה אלה קשוחים, אייסטיבה, שחסרים את הבודהה, והם שבורים.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על התמונות של איסט 'טר.
שומרים לפני סינון ספיר סאטנה
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
כן, גם השמחה והסבל משאירים את ההווה זורם אל העבר ללא הפסקה, כמו זרם מים נופל.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אם מאי הייתה הופכת לאחות, היא הייתה אחות. בשלב הבא, זו עשויה להיות ברכה גדולה לבאקאק.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אנשי סמטאות הצטיינות, אבל סמטאות, בעלי חיים בודדים, 500 אזרחים, אבל עכשיו אחיות סמטאות, הרבה אנשים מאשר חיות על.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אמן. אם מיי מתה, ההסתברות היא 2
1 מתה והיא נולדת כאלה בגן עדן + יש לה חיים ארוכים, כי כבן אדם, אחיות מצילות הרבה אנשים, 2 מתות ונכנסות לבטן של
אנשים. נולד לזוג הורים עם קארמה עקבית, ונולד לעור טוב + חיי אדם ארוכים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הוא אחות שיכולה רק להרוויח כסף, ויש לו קריירה נקייה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על תמונתו של פריוואפה מאי.
על הצוואר, למה לא לתלות את הנזיר. הבודהה שינראג' הקטן בבית החולים סנסיט, נשמת המתים, קאמינה, באי פאד, הא נכנס ללילה, ליב קופא, האורות כבים, עשרה רפידות האי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על תמונתו של פריוואפה מאי.
בואו נתחיל. לואנג פיפל יעץ למיי לתלות את בודהה שינראג'.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כי הוא לא יעז לעלות על הצוואר.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו לפוסט של ג'וטמט צ'יבונטאן
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של פיטסמאי לונוקול.
אן אן סמית סיפרה לי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של פיטסמאי לונוקול.
תגיד לאבא הגדול פדנדר
1, עצמות אמא, אל תכניס אותן לאלמנט, תן לכל ילד לחלוק אותן
. ולשים אותו מול המכונית הגדולה, המוביל
200 ימים של עבודה הכשרון. אל תיקח חזיר לשחיטה, אלא קנה אחד שהוא כבר שחט,

#เพิลยุชั้นดาวดึง
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של פיטסמאי לונוקול.
זריז.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של צ'ונלצ'אי דואנגקאו.
נכון גבר, אם כן.
"כשרואים שהכל ככה, זה אופייני לזה. זה בכלל לא סבל, אבל מי שלא רואה את זה כמוצדק הוא סבל. כלומר, הבינוניות של הגוף היא שהוא ישן בכל רגע. הרגיל של רגשות נפשיים משתנה תמיד לאורך היום. מתחושות של אושר הופכות תחושות של מצוקה. מתוך אופוריה, ההקלה הופכת להיות לא נוחה, אבל אם מסתכלים על התחושה שזה רגיל, כפי שאמר הבודהה, האדם יראה את זה. ישנם 6 מן המשותף: 1, יש
הקפות, 2 מנוונים, 3 דרגות
, 4 מנוונים
, 5
מנוונים.

שמח 6הוא סבל.
הבודהה אמר שששת הדברים האלה היו נפוצים בקרב בני האדם, וכך יצא שעולם הדהרמה היה משותף לאדם ולבעלי החיים, מתוך אכזריות. בני אדם, מלאכים
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
למעשה, ישנם שמונה, אך זכרו (עולם הדהרמה8).
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
תסתכל על התודעה, ואז צריך גם להפוך את התודעה לתודעה חדשה, כי היא מתה עם תודעה מודעת. טוסה מוהא החמדן הולך לכל המוטו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של ג'קפן דואנגקאו.
התקרב קצת לדהרמה, יאם, חבר.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של ג'קפן דואנגקאו.
כי דהרמה היא אוסוט כתרופת ריפוי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
בודהיסמו תאמו סנגהו
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
מקדש יו באן נונג יאוני לה
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
בואו נשחק, נביא נג'אק.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
טלפתיה גברית תהיה מנומסת.
טלפתיה נשית היא רכה

, כך שאם אישה רוצה להיות זכר, למד להשתמש בטלפתיה מנומסת דמוית גבר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
פוקס חיפש ארוחה למדלן. רוצים לפתור טיפ?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הבחור השני הביא את ביג למקדש הגדול בטיו, בית דונאדה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
ארוחה זו הגיעה למיטה במקדש של באן דואי אין.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אל ראיונג
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
אוי". בוב גזר את השיער בקול רם.
אוי". שלטו באבנט.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
קבל את עדנה
הפוסט של צ'ונלאצ'אי דואנגקאו הגיב לפוסט של צ'ונלאצ'אי דואנגקאו.
Tengma Ngam Thae
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פנים יפות, איש בעל לב גותי, גותי, תחושה של רוגז, אדם עם תזוזה מהירה מדעתו. זו הערה הוגנת.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
משמרת גם אומרת שזה חרטום ישן. התבונן הבעלים, "זו אינטראקציה מיושנת עם אחרים. זה שקט, זה מדהים עם במבוק, זה השתנה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
בארוחה זו במכונית, ואסנאט בא לשמוע את יום הדהרמה, האבא הגדול של אותה תקופה, הקוק הגדול.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
לאחר מכן, בואו ניתן את צ'אקרת הבסיס הרביעית, ו-5 החדשה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
בתודעה הרביעית, ישנם שניים: 1.החוזה שהולך עם הדמות (ייעוד המשמעות שהולכת עם הבטון).
2.חוזים שהולכים עם שמות עצם (הגדרת משמעויות שהולכות עם הפשטה)

רק לגדול עם הנוסחה היא, ולכן Neworn 5 הוא כבה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של צ'ונלצ'אי דואנגקאו.
הפתח שהונפק לפני סירת האיש.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
בואו נדבר ונדבר.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס הגיבו על הפוסט של טוואן במקונגג'יאם אובון ראטצ'אטאני.
אני רוצה לקבל מסלול.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אם אתה מנהל שיחה הוגנת, אתה הולך לנהל צ'אט. אל תאמינו רק אחד לשני, דה, צ'יטקה, אל תאמינו רק לשרשרת, אל תאמינו רק אחד לשני.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
ביימן אקס-דהרמה פאדמה
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
לחשוב על העבר
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זהו, תזכרו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אשתו, אבא, חוזרת למחשבותיו של ז'או זי-לאו, אבל אם בוהד עוקב אחר רעיון המשמרת, קאבו מקבל אבא.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
תשאלו את מבאנג, למקרה שאענה בספקות כלשהם.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
לבשתי כאן עטלף לארוחת הבוקר.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס דה הגיב על תמונתו של צ'אן סודה קאסמסאט.
הפיצו רחמים, הובילו את הדרך. קרא את המשמרת ושלח אותה לצ'אט.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
נארי מנינאט קוראת.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
נארי מנאינאט.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
נארי מנאינת, זה, בואו נקרא את זה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
נארי מנינאט
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
השתמש גם בשיפוט, מכיוון שהאגו של הבודהה יודע הכל, קונקרטי ומופשט כאחד.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זה פוסט ישן.
ויצ'יצ'אי פיאנקלה הגיב על תמונתו של ויצ'יצ'אי פיאנקלה.
זה מושלם. קח את האח לואנג לסידורים.
ויצ'יצ'אי פיאנקלה הגיב על תמונתו של ויצ'יצ'אי פיאנקלה.
הסידור הוא לקחת חישוק חדש (hoopnae siheed - תעודת זהות קעורה פשוטה). אולד יו ווארין
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס די הגיב על הפוסט של יאק קאסמסאט.
התחושה היא כי פוסט זה מקורו במקור dungtrin, אבל המרה אחד חדש.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
לאנג לואנג סי הלך להתפלל יו. Kusipod sityudok, מדבר.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסטים שלהם.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסטים שלהם.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
שיחה שאל פלבנג. יום ביג דאדי תונג יום אמא ביג הו יום אמא ביג יו יום אמא ביג טו לונג שיחה לשאול בנג די
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיב על הסרטון שלו.
פאי סי מחזיקה את אחיזת המאנקה. עשרה במבוקים מחזיקים מנקאבו. הבעלים צריכים להחליט מה לעשות הלאה. כאשר panatibatbad הוא ער, אבל כאשר הוא מקבל את הפירות של Panatibatbad, הוא מתעורר.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אם הו אמר, שים לב, תן לו מנאהאו, תן לו מנאהאו
, או תן מאנהאו למנהאו, אז תחזיק אותו בחוזקה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
בוא הביתה, לנקר בכל ארוחה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
סבתא שלי הייתה חולה. סידהארת' בו
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
טוב מאוד
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
דילן
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
מדלן, אל תתביישי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זהו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס, הגיב על הסרטון שלו.
אם כל הגברים היו מזועזעים, "קחו את מחבט הרגליים של הכלב הזה ושברו אותו, שבע הארוחות הבאות יהיו על הרגליים שלכם". אנשים חוטאים כי הם רואים את התוצאות בעצמם.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
נכנסתי לאוטו לארוחה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של נארי מאנינאט.
רק המורה התלונן.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
כי אביצ'ה הוא הגורם, יש שובבות, כי שובבות היא הסיבה, אז יש שובבות עם פו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
למרות שאיש האגו אנקאמי, מאסטר קראי קה הבטיח לי שהעניין של המריטוקרטיה יוקדש דרך..
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זה קעור קעור נפוץ לאנשים רגילים, אבל אל תתנו שיהיה זדון, אל תשנאו, אל תהיו קוביות, משמרות זה בסדר.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
חטאים פורחים
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אם אתה מת בזמן שהלב שלך סוגד לאימלי, קה הולך לגן עדן.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אבל אם הוא נרתע, קשה להתפלל, זה אומר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
מאסטר קריבאד יעץ לאב הגדול פולווה , " אל תלך איתו לסונג סינג שם "

פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
ליום קרונרי יש זכות ישנה ומבוססת היטב. זינק החוצה למשיכת כתפיים פורחת.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
אל תמשכו בכתפיכם מהדהרמה, אבל זה כנראה מספיק.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
מיסטר סטאר
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
גבר, אם כן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
האו עושה פילנתרופיה עם לב צדקה. לאחר מכן, זה השתקפות של האו,
אבל אחד
היתרונות משתקף מהר ככל האפשר הוא להירגע.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
סומנה נאי דונג מאסטר, אדוני, מהי מבוכה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אמן, בטח עשיתי את זה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אני חושב שמבחינה מנטלית, זה נחמד. זה יכול לקרות כשזה נגמר.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
ארוחה נוספת הזמינה חזיר לחבוט.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
יצאה ארוחה נוספת. צ'ואן אום יאם הוביל. הזמינו קהל של אנשים לשכון.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של בופרי פיאנקלה.
ז'או מאן תאקסין (נגד עצמו)
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של מיאו סו'צ'יראט.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
זיגיסמונד, הבעלים של דבדני, סאי, הבטיח ליטה נירות' אם יוכל להביא אותו. בבקשה, אמא גדולה, תות, שילדה את הגוש הזה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של רוז רודג'אנאפורן
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
ג'או מאן סינג סינג
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטובאקדה הגיב על תמונתו של ת'ווטאי מאלאיקונג.
הכרתי את המאסטרים התאומים, קרוקוביץ.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של רוטצ'אני פיאנקלה.
מה החלום?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
זה אומר להוציא שלושה דברים רעים מהחיים, אחד שקרוב אלינו, והחלום הזה הוא חלום טוב.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
אבל לחלום שהבעלים מת, משמרת פירושה שהבעלים הוא בעל תוחלת חיים ארוכה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
אבל לחלום שהבעלים מת, משמרת פירושה שהבעלים הוא בעל תוחלת חיים ארוכה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
לחלום שחלום חומק מהפה שלך פירושו שקרוב משפחה ימות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
חלום על נחש ירוק שרודף אחריו פירושו שיהיו הטרוסקסואלים המעורבים ברומן חיבה. לנו וניסינו לברוח.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
לחלום לראות את בוסאט, לראות את וימן פירושו שתמצאו דברים טובים בעתיד.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
סי מאמין באגו או מאמין במשמרות, מה שלא יהיה. השתמש בשיקול דעתך כדי להוביל את הדרך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
אם הדהרמה היא לחשוב טוב, לדבר טוב, לעשות טוב. החיים קשים, אבל הם הולכים ומשתפרים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
חשיבה טובה היא שאתה לא חושב שאתה סובל בגלל המחשבות שלך. טוב אמרת, אל תדבר ותכניס את עצמך לצרות במתח המאוחר יותר.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של ויסרוט נורקיו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
באיזה יום זה הולך לקחת מכונית?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אתה אמנות הרבה שנינות. אל תשתמש בחוכמה כדי להרוג את הבעלים, שים לב הבעלים לצרות מאוחר יותר. אם הבריכה הקשה מתה, הקשיבו ללואנג יינג. אל תסתמכו על תשומת לב, הוא בהריון. סייג' שאל שוב את לואנג ז'או, "למה שאלת אותי את זה באותו יום?"
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הוא מתפתל. נה פאי
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על תמונתו של וואט מאב צ'אן וואט מארפ יאן.
תחשוב טוב, קר, תחשוב לא, חם.
אם אתם חושבים שמשהו לא ודאי, הוא מעל חם, מעל קר. האם זה אחד?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
בירה, אל תתעסקו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אם בו רוצה שיהיה לו רסיס חוטא בלבו, הוא הולך לקבל את זה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
צ'יטפארו בהיקקו, המורה, אמר לי, שאני מכור להתבוננות פנימית.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
מאסטר, אני הולך לגור בנון בו יאי צ'אק במשך חודשיים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
היום אבא שלי, פ', לקח אותי לבריכת הצוואר הגדולה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
ובלזם אחד הוא בלזם שהוא מטע בקתות בעידן המקבל, ובלזם רחוק מהבלזם שהוא מטע בקתה. מרינת הבלזם אידיאלית לעידן המקבל.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
מאסטר משמרת היה מיטיב עבורי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הייתי אומר שאני מלמד את הילדים הקטנים לאסור את נון, במקום את המאסטר, במשך חודשיים בכל יום שישי.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
וכרטיס אוטובוס לראיונג. אני המומה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
ואסי נשאר בפנפון, והוא חי במשך חודשיים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של באיפרן ליי.
לשנן את זה. השומרים לפני סי נכנסו ועבדו על "בודהאקונה, רחמים".
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
והנזירים היו צריכים להספיק זמן מה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
פן תהה אם בודי בו הציע להתפלל פרחים, פן הלך לראש הבלמנבו (אל תסתווה רוחות כדי להוביל את הבלבומיד).
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
תקופת קסמסאט זהו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של באיפרן ליי.
אמן..
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של באיפרן ליי.
פנר לואנגפי אבן אילי דהני המילים שפנר הציג היו כמה מילים בשלבים. ניתן לארגן אותה בדהרמה. אם למאן לואנג הייתה הזדמנות ללכת וללמד את הילדים הקטנים, נארי היה עושה שוב מדיטציה. לקחתי את המילה פנר, שלימד אותו צ'קלנוי, כי הוא חשב שזה מתאים לתלמידים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
שטויות גדולות צוואר.....
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
:)
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
לא אכפת לו, לא אכפת לו.

יש סיכוי לדבר, אולי מחר, אין שקר אמיתי 👌👌

. האם זה הופך את רוטסוק לטוב יותר??

אם חיי האדם היו פשוטים,
לא היינו מתחילים בבכי כשפקחנו את עינינו לעולם. 😯😯😯

אל תאמינו ב'סיפורי פעם', כי לפעמים זה לא הכל מסופר.
😑😑😑

תמשיכו להילחם, תמשיכו להילחם. 🎈🎈

אני לא נעלב בכלל, יש רק מילה של מזל טוב.
😍😍
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
הכדור האחרון, צ'יט וויצ'יצ'אי פיאנקלה, רצה שהשניים האלה יוסמכו. אז קשה לו לעשות משמרת.

באשר לקרצייה, הרם את התינוק בגדול תחילה. ג'אנג דיבר שוב עם אשתו אם הוא רוצה להסמיך את אימילי.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
לואנג יאנג בו רצה לקבל אותו כתלמיד. אל תעמידו פנים שסו קיבל את יום כתלמיד.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
בואו נטיל את הכישוף הזה. תסתכל על הזמן של מכירת "דווה רחמים" מכוניות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
אממ, זהו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
אלה תמונות של הילד הקטן Narinukul M4.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
מוואן
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
בוא איתו, כמה בודד @Kim, תאמין או תאמין בזה. הסיפור של האבא ההוא.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
ביג דדי לו ואמא קים, זהו. לואנג פי סונג הקיש עליו להיות מיוחד יותר מאנשי באן נון. הסיבה היא שכאשר הוא למד, קים ניסונג השאיר הרבה ז'אנרים שונים של באגי, אז הוא היה בר מזל, אבל קים היה בר מזל. אם קים תהיה בפנים מעכשיו ועד ה-31 בדצמבר, פספסו את זה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד על המוטוקרוס, הגיב על תמונתו של נמרופ צ'אנגמסוק, מר דילגצ'איפאט.

Charoenporn / Yom Kai Happy היום, התמזל מזלי שהייתה לי ההזדמנות לקרוא את הדהרמה ששיתף יום קאי או לכתוב, ואז התגלגלתי לקבוצה. הוקמה קבוצה שהוקמה על ידי המורים, המאשרת כי הם הסכימו

, והיום היה יום הולדתו של יום קאי. אני רוצה לבקש דיסק קול לקריאה. יום קאי נהג לקרוא את הפתקים, כי עכשיו הוא הוסר. התרשמתי מאוד מהצליל של קריאת yotube, למרות שהייתי צריך לטעון אותו מהצינור שלך, אבל עכשיו אני חושב את זה ב yotube. זה קובץ לא מחולק, אז היום כתבתי הודעה ליום קאי, רציתי לבקש דף קול לקרוא. האם אני יכול לקבל פום מיום קאי?
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס די הגיב על הפוסט של נמרופ צ'אנגמיסוק, מר דילגצ'איפאט.

Charoenporn / Yom Kai Happy היום, התמזל מזלי שהייתה לי ההזדמנות לקרוא את הדהרמה ששיתף יום קאי או לכתוב, ואז התגלגלתי לקבוצה. הוקמה קבוצה שהוקמה על ידי המורים, המאשרת כי הם הסכימו

, והיום היה יום הולדתו של יום קאי. אני רוצה לבקש דיסק קול לקריאה. יום קאי נהג לקרוא את הפתקים, כי עכשיו הוא הוסר. התרשמתי מאוד מהצליל של קריאת yotube, למרות שהייתי צריך לטעון אותו מהצינור שלך, אבל עכשיו אני חושב את זה ב yotube. זה קובץ לא מחולק, אז היום כתבתי הודעה ליום קאי, רציתי לבקש דף קול לקרוא. האם אני יכול לקבל פום מיום קאי?
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס די הגיב על הפוסט של נמרופ צ'אנגמיסוק, מר דילגצ'איפאט.
הכומר אנומוטנה, נקמבאראמי.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס די הגיב על הפוסט של נמרופ צ'אנגמיסוק, מר דילגצ'איפאט.
אמן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
הכדור האחרון. איפה חזרת הביתה היום?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
תשאיר את הלב הזה לה, איש טוב @and שרשרת. סי חזר הביתה לפני ה-31 לחודש.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטוקרוס הגיב על תמונתו של צ'נדרפורן קאסמסאט.
הו ג'אגהד מלמל.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
@Big אבא עלייה לרגל, אני הזדמנות מצוינת לנסוע ליודיאו, אני רוצה לנסוע ליואה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
קנויה
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של סוראצ'ארט טיאנקאו.
אמן
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטובקדה הגיב על הפוסט של פונגסאקורן, מר דילקצ'איפאט.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטובקדה הגיב על הפוסט של פונגסאקורן, מר דילקצ'איפאט.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס דה הגיב על תמונתו של פונגסאקורן מר דילקצ'איפאט.
אמן
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו לפוסט של ג'וטמט צ'יבונטאן
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו לפוסט של ג'וטמט צ'יבונטאן
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
ג'וטמט צ'יבונטאן
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונתו של פואי צ'וטימה.
זה רק מתפורר, #บานบุญ
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
יומפה רצה לנסות את תרגול הדהרמבו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על פוסט
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובקדה הגיב על תמונתו של פצ'רין קסמסאט.
יופי כי המוח נוח. במבוק באור, בצדקה, בגלגול הבא.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
באיפרן ליי
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תיפגע ממוטובאקדה הגיב על הפוסט של קיטיוואט. סוכה
אם המוח נמצא ברובד מדיטטיבי, הוא מתחיל להכיר בערכו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של דאופאקי דאו.
כומר, חייב להיות קו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על הפוסט של "האושר של חלב קוקוס".
אנשים מחפשים רק את הרע של אחרים. זה כמו להביט בחושך
. אלה שמחפשים את טובתם של אחרים הם כמו זוהרים על הירח.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
פרתאנה דואנגמאלה
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
מדריך מעוניינים להתנסות בתרגולי דהרמה? זה עד כדי כך פשוט.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
יש לו הרבה יתרונות.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
אוקיי?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
ג'וטמט צ'יבונטאן
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של רונגרודי סיקוט.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסטים שלהם.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסטים שלהם.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסטים שלהם.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של באיפרן ליי.
באיפרן ליי קרא את צ'טנה. כתוצאה מכך, לאדם החולה יש מדיטציה + הצטיינות בלב ותורם לריפוי
של כאבים
#อันนี้คือหวังดีต่อหน่วยงานราชการ.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של באיפרן ליי.
שכח לומר שהחולה צריך לעצום את עיניו, לספור את המספרים, לספור את המקצבים לפי הנשימה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד במוטובקדה, הגיב על הפוסט של צ'אן סודה קאסמסאט.
מטוניהאודי באבנג הדהים את הנזירים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו של דופאקי דאו.
הלך?
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובאקדה הגיב על תמונתו של ננדהיפה סיריוואל.
ז'אק הקטן התייצב במקום אמו. ..
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובאקדה הגיב על תמונתו של ננדהיפה סיריוואל.
אום יאמי התבייש בדבון.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון הגיב להערותיו של ננדהיפה סירוואל.
תגיד ל-UmNadde, אמר לואנג פי טום. אם קר, אתה יכול להתקלח במקלחת קרה, ואתה תצטרך לעשות אמבטיה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון הגיב להערותיו של ננדהיפה סירוואל.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון הגיב להערותיו של ננדהיפה סירוואל.
זה אדם מתפורר.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון הגיב להערותיו של ננדהיפה סירוואל.
זהו ילד קטן עם הכשרון, לאחר שיצר חוכמה משותפת עם הנזירים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון הגיב להערותיו של ננדהיפה סירוואל.
בואו נגיד את זה. אל תשכחו לספר לילדכם.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
האמת היא שכן. אם כולם ידעו איזו דת היא הטובה ביותר, הוא רצה שמישהו אחר יגיע אליו, אבל בגלל שהוא חשב שזו הדת הטובה ביותר, הוא הפיץ אותה לתאילנד.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. הגיבו על הפוסט של פ'פוקי בנצ'ואן.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
@yompapuy מלמדת את סבתא תות. שלב המשחק עם פשתן.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
פוי צ'וטימה
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
זה אבא?
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
אם כן, אל תעשה זאת.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובקדה הגיבה להערותיו של צ'אן סודה קאסמסאט.
כן, באותו יום היתה סכין מגולחת, חתכה את אצבעותיו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובקדה הגיבה להערותיו של קמולאק בונקהאם.
בין הגפיים, הסכין ושברון הלב, האכזבה, המצוקה חזקה.
יום חושב איזה מהם כבד יותר?
סופון פיאדהמו הגיב על תמונתו של סופון פיאדהמו.
סופון, איזה מהגזעים?
דבריו של סופון פיאדאמו הגיבו להערותיו של סופון פיאדהמו.
זה קיפאון. החליטו להוביל את נאדר. :)
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטובאקדה הגיב על הפוסט של ת'ווטאי מאלאיקונג.
מיבאסנאסי הלך לבונו.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד בתגובות המוטוקרוס על התמונה של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
"אני הולך לדרוך על אחרים...
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד בתגובות המוטוקרוס על התמונה של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
זה ז'אנר מוטוקרוס.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
צאו להפסקה, ישנו את הלילה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. מענה להערה
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
הכומר מניום גיחך.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו של יורנאן קונסנטאה.
מר סופון הוא המו"ל של האחים המלכותיים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על תמונתה של נטאיה סריקו.
דרך הבודהיזם דורשת סבלנות למכשולים.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולך לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט שלו.
דאופאקי דאו פוי צ'וטימה צ'אן סודה קסמסאט באיפרן ליי אל תשכחו את הנוהג של דה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו של דופאקי דאו.
המורה דאו רחוק מאוד מהעונה.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו של דופאקי דאו.
ההזדקנות לפנינו. המוות היה לפנינו. בחיי היומיום, צריכים להיות גם רגעים שבהם צדקה היא צדקה.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
ואז הזריקו שתי מחטים. נותרו שתי מחטים.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
שלוש מחטים, ארבע מחטים, אולי זריקת אובון.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
הדפס כן
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטובאקה הגיב להערותיו של צ'אניר זומאן.
פמיודה יומאה
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
יום בננה אמר שהוא עזר לחלק 50 שקיות.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטובאקה הגיב להערותיו של צ'אניר זומאן.
יום בננות אמר כי חולקו 50 שקיות.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטוקרוס דה הגיב על תמונתו של פראבלאק מוג'רין.
למכור אימאמים
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה על הפוסט של פרפאטסורן אום-סרי
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתה של באולינג סוניסה קנגנוק.
בויו באן קוואו בודהיסאטווה
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
כן..
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
שאל האח לואנג, וחשב שיאנג יו צודק.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
אבוי, זה ארעיות.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו שלו.
הבאמנסיאן שר את רגליו. טופס שלפוחיות, לעסות את כפות הרגליים, לקבל כרית.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. תגובה לתגובות מאת דהרה סינג סאן
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד. השב לתגובות שלהם
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב על תמונתה של מיי ראטסין, אמא מונגקול צ'אי צ'או.
כשהייתי בוורין.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב על תמונתו של דאופאקי דאו.
אקספרס gratitude...___/\___
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון לא הולכים לאיבוד בתגובות המוטוקרוס בפוסט של למדתי מעט, אז אייתתי את המילה נסיגה, לא
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
כשקסמסאט היה היום ה-12 למותו של אביו, הוא היה במקום ה-12.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיבו על הפוסט של בת ויסטקאו.
כומר, אני מבקש ממך לקחת את ההובלה.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו מוטוקרוס הגיב להערות של רוגע שהסתיימו בלב.
לא שיחקתי כלום. זה כדי לגרום לאחרים להיות מודעים למיקום של האגו באותה תקופה. הוא חשב בטעות שהוא גר בכפר, אז הוא צילם תמונה חיה כדי להראות שהוא נוסע עכשיו בטנדר לאובון.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תאבדו צבי מוטוקרוס הגיב להערותיו של יאק קאסמסאט.
לאובון..
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלך לאיבוד במוטובאקה הגיב להערותיו של צ'אניר זומאן.
אמן.
פראמונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלכו לאיבוד, הגיב להערותיו של דופאקי דאו.
המורה דאו, בוא לנונג פה פונג?
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
גבר, אז יום אה.... אנשים בשכונה מבינים שזה בצפון מזרח. זה בצד אחר עכשיו, אני מבין.
פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון אל תלכו לאיבוד במוטובקדה הגיבה להערותיו של צ'ולאראט סיריוואל.
בנאדם, זה ברור, אבל זה יכול להיות שמח. עצבו את מוחו של הבעלים. על ידי הצורך להעמיד את לבו של האו מול דברים אחרים, האוגה חייב להיות מסוגל לעצב את ליבו של האו עצמו כך שיהיה מאושר. אני צריך לחכות שמישהו אחר יבוא וילך. בואו נתגנב, בואו נריח את הלחיים, בואו נטפל בזה. לכן, כל אדם שרוצה להיות מאושר הוא ליישם את תורתו של הבודהה בלב הבעלים. אם זה נעשה נכון, יהיה אושר בלב, ואין לשדל את הדהרמה לסבל. בואו נגיד שזה יומפונג / צ'ארואנפורן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
בנאדם, זה ברור, אבל זה יכול להיות שמח. עצבו את מוחו של הבעלים. על ידי הצורך להעמיד את לבו של האו מול דברים אחרים, האוגה חייב להיות מסוגל לעצב את ליבו של האו עצמו כך שיהיה מאושר. אני צריך לחכות שמישהו אחר יבוא וילך. בואו נתגנב, בואו נריח את הלחיים, בואו נטפל בזה. לכן, כל אדם שרוצה להיות מאושר הוא ליישם את תורתו של הבודהה בלב הבעלים. אם זה נעשה נכון, יהיה אושר בלב, ואין לשדל את הדהרמה לסבל. בואו נגיד שזה יומפונג / צ'ארואנפורן.
הנזיר מונגקולצ'אי קיטיסופון, אל תלך לאיבוד, הגיב על תמונותיו.
סבאידי יומעה
נוצר על ידי פרה מונגקולצ'אי קיטיסופון. ביום שלישי, 20 בספטמבר 2022 בשעה 06:34 UTC+07:00
- 27 בפברואר 2018 ב- 23:59, 27 בפברואר 2018 (UTC)

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น

หมายเหตุ: มีเพียงสมาชิกของบล็อกนี้เท่านั้นที่สามารถแสดงความคิดเห็น