วันจันทร์ที่ 7 พฤศจิกายน พ.ศ. 2565

Dharma-web in 5 tale, Ban Nong Yo-tempel, Chikdu-subdistrik, Hua Taphan-distrik Amcharoen ProvinsieSaam met die bladsy mense wat lief is vir fisiese gesondheid, geestelike gesondheid, nie stres nie. Moedig oefening aan, klik nou https://www.facebook.com/JeakCDThamma en https://sitluangpormai.weebly.comSondag 6 November 2022Phra Mongkolchai Kittisopano, moenie geflous word nie Jan 21, 2016 Is dit die moeite werd om moeg te wees? Om die lewe op Facebook goed te laat lyk en so te laat lyk, dink mense nou seker. Ek bestaan ​​self op twee plekke.... In die bladsy is die tweede plek. Ek bedoel, ons is in hierdie fase. Ek het my profielfoto verloor en ek was senuweeagtig. Trane het oor my gesig gevloei. Al was sy lyf nog in goeie vorm, het hy so baie daarvan gehou dat sy hart gefladder het. Om hom so bietjie te sien, dis hartseer (hartseer) en dat ons harte gelukkig kan wees, moet heeltyd van ander afhang of hoekom moet ons ons geluk aan ander oorlaat. Ons moet wag dat hy dit doen. goed vir ons Selfs as ons gelukkig kan wees, sal ons gelukkig wees, ons sal ly, ons moet heeltyd op ander mense staatmaak, of is dit ons lewe? Ek is altyd verward ?? Ons sal ons gedagtes in ons weergawe ontwerp, nie om te ly met dinge wat nie kan wees nie Jy hoef nie te lieg om goed te lyk of wat ons het nie. Natuurlik is dit 'n mors van tyd, natuurlik, gemors tyd om foto's te redigeer, gemors tyd om sommige mense se briewe op hul eie bladsy te tik, lyk goed. maar sy eie plek of die kamer is alles deurmekaar, dinge is gestrooi, nie gehou nie, die matras is nog nooit gewas nie, die komberse is nog nooit gewas nie, Geweekte koppies en borde tot hulle die riool vergeet, hulle moet hul werk verloor as gevolg van Facebook en moet boodskappe tik om hoop te gee aan mense, veral die wat mooi is of tik om vir mense (musawata) te lieg vir iets. Ek weet nog nie.Dit sal weer 'n slegte karma vir jouself wees. Al het hy nie met sy stem gepraat nie, het hy 8 probleme gehad: 1. Hy wou nie duidelik praat nie. 2. Die tande is buite werking. 3. Die mond is baie stinkend. 4. Liggaamsreuk is vuil 5. Oë is nie op normale vlak nie. 6. Praat met die punt van die tong en die punt van die mond. 7. Onwaardige houding As jy een ding sê, verstaan ​​'n mens 'n ander. Die verstand is verwronge as dit nie vrugte dra in die huidige lewe nie. Dit sal resultate in die volgende lewe gee. Of in die volgende lewe is die beginsel van karma tot gevolg en sommige mense doen nie goed nie. Ek het geloof verloor. Daar sou geen verdienste wees sonder sonde nie, want ek het nie die effek van karma verstaan ​​nie. Ek wil graag 'n storie opper wat in hierdie tydperk in die nuus is: 'n Ster met die naam Po wat in die hospitaal gesterf het, het 'n man. (Kom ons noem dit die naam van die siener) Hy het iets gesê soos Po is as 'n koning in die Ayutthaya-tydperk gebore en het mense doodgemaak deur die bene te stukkend geslaan. en toe verdrink hom dood, die bose heer wat gekom het om sy lewe te neem was die man in daardie tyd wat Po vir Duthit Po vermoor het, hoe mooi lyk Dui aan dat dit 'n verdienste is om voorheen die voorskrifte te onderhou. Mooi en aantreklike akteurs is almal dieselfde. Omdat ek vroeër verdienste geneem het om al die voorskrifte te onderhou, maar tog volg ou sondes steeds, wat die dood van die Po tot gevolg het, as dit vooraf bekend kan wees. Een jaar voor die tyd van die dood van Po, is dit raadsaam om bewustheid en meditasie te beoefen om na die liggaam en gees te kyk. Hou van Luang Por Pramote en bid aanhoudend bid, bid vir die toewyding van die verdienste, hardloop saam met my weg. Hoe meer ek bid, hoe meer kom ek uit die duisternis en draai na die helder rigting. Kom ons gaan groot en kom terug na Facebook . Plaastyd moet nie 'n leuen wees nie. Dit moenie 'n plasing wees wat skelm is en mense aanhits om te baklei en te stry nie. Moet nie 'n plasing wees wat onbeskof is nie (dit wil sê soos om onbeskof te praat. sarkasties en sarkasties Moenie nonsens plaas nie. Hierdie vers blyk moeilik te wees om te doen omdat hy vroeër 'n Yom was, maar wanneer hy die grief van hierdie vers ken kan sonder voordeel praat (Leuen) 2. Pisunawat (Moet mense aan om uitmekaar te gaan) 3. Purussawat (praat vulgêre woorde) 4. Sampapplapa (praat gaande oor raisara) Ons sal mondelinge krag hê. mense sal ons woorde glo sal 'n heilige toespraak wees Samphapplapa (raving talks, raisara) Ons sal mondelinge krag hê. mense sal ons woorde glo sal 'n heilige toespraak wees Samphapplapa (raving talks, raisara) Ons sal mondelinge krag hê. mense sal ons woorde glo sal 'n heilige toespraak wees Pisunawat (om mense aan te moedig om uitmekaar te gaan) 3. Pharussawat (praat vulgêre woorde) 4. Sampapplapa (praat gaande oor raisara) Ons sal mondelinge krag hê. mense sal ons woorde glo sal 'n heilige toespraak wees Pisunawat (om mense aan te moedig om uitmekaar te gaan) 3. Pharussawat (praat vulgêre woorde) 4. Sampapplapa (praat gaande oor raisara) Ons sal mondelinge krag hê. mense sal ons woorde glo sal 'n heilige toespraak weesPhra Mongkolchai Kittisopano, moenie geflous word nie.21 Januarie 2016Is dit die moeite werd of is dit vermoeiend? Laat die lewe op Facebook goed lyk en so lykNou dink mense seker Ek bestaan ​​self op twee plekke....In die bladsy is die tweede plek. Ek bedoel, ons is in hierdie fase. Profielfoto het verdwyn.warm en senuweeagtig Trane het oor my gesig gevloei. alhoewel die liggaam selfsteeds goedHy klik so, sy hart fladder. As hy hom soos minder sien, voel hy beledig.aangetast)En dat ons harte gelukkig kan wees, moet altyd van ander afhang?Hoekom moet ons ons geluk aan ander oorlaat?moet wag dat hy goed aan ons doen Kan ons gelukkig wees?Ons sal gelukkig wees, ons sal hartseer wees, moet ons heeltyd op ander staatmaak?Dit is ons lewe, is dit nie?Ons sal ons gedagtes in ons eie weergawe ontwerp, nie om te ly nie.met dinge?Beide status ten tyde van plasing Is jy nie veronderstel om te lieg om goed te lyk nie?Wat het ons gekry? Dit is beslis 'n mors van tyd.tyd mors om te komponeerMors tyd om te tikSommige mense op hul Facebook-bladsy lyk goed. maar sy eie adres of dieheetemal wegDie goed is gestrooi, nie gestoor nie, die matras is nog nooit gewas nie, komberse.nooit gewas nieDie werk word begrawe, die koppies en borde word geweek totdat hulle vergeet van die riool.Ek moet my werk verloor as gevolg van Facebook.en moet 'n boodskap tik om hoop te gee aan mense, veral diegene wat mooi isOf tik om mense te mislei (musavada) vir wat ek nie weet nie.sal steeds 'n slegte karma vir jouself wees al het ek nie gepool niemaak 'n geluidDaar is tot 8 probleme.1. onduidelik te praat 2. Die tande is buite werking. 3. Die mond is baie stinkend 4.liggaamsreuk sal stink5. Oë is nie op normale vlak nie. 6. om met die punt van die tong te praaten die punt van die mond sê een persoon'n ander verstaan 8. 'n Verwronge verstandAs dit nie werk in die huidige lewe nie ofin die volgende leweDit is die beginsel van karma.En sommige mense doen nie goed nie. het alle geloof verloorDaar is geen meriete nie.omdat hulle nie die effek van karma verstaan ​​nie sal vir nuusberigte vragedurende hierdie periode’n Bekende persoon genaamd Po wat in die hospitaal gesterf het.Daar was 'n man (Kom ons noem dit die siener.)Hy het omtrent gesê Po is gebore as Rajamal in die Ayutthaya-tydperk.het mense vermoor deur hul bene te stukkend geslaan en in die water verdrink om te sterfDie bose heer wat sy lewe kom neem het, was die man in daardie tyd.waar hy doodmaakKyk hoe goed lyk hy. sê dat dit 'n meriete isvan voorheen voorskrifte beoefen het pragtige en aantreklike akteuralmal is dieselfde omdat hy verdienste geneem het om al die voorskrifte te onderhouMaar tog volg die ou sondes steeds en lei tot die dood van Po.As jy vooraf kan weet 1 jaar voor die tyd van doodDit is raadsaam om bewustheid en meditasie te kweek. Luang Pho Pramo-stylJouen aangehou bid, gebid vir die toewyding van die verdienste, en ontsnapHoe meer ek bid, hoe meer verlaat ek die duisternis en draai ek na die lig.Kom ons gaan groot en kom terug na Facebook wanneer ons plaas.Dit behoort nie 'n leuen te wees nie. Dit moenie 'n plasing wees wat ander beledig en mense aanhits om te slaan nie.Hulle het gestry en het nie van mekaar gehou nie. Dit moet nie 'n vulgêre pos wees nie.is soos om onbeskof te praat ander te beïnvloedEn nog 'n punt is dat jy nie nonsens moet plaas nie. Dit is moeilik om te doen.want ek was vroeër YomMaar wanneer ek die griewe van hierdie vers ken dalk kanSpraak is nutteloos, die kwaad is dat daar niemand is wat in sy eie woorde glo nie.As ons op hierdie vier woorde konsentreer1. muse (lieg)2. Pisunawas (spoor mense aan om uitmekaar te gaan)3. Purussavat (praat vulgêre woorde)4. Samphapplapa (praat gaande oor raisara)Ons sal mondelinge krag hê. Mense sal ons woorde glo.is 'n heilige toespraak21 Januarie 2016 om 21:26 · Privaatheid: Net ekVoeg foto by · Stoor · MeerJy, Rasa Piankla en 31 ander.Rutairat BoonkhamAmen. Ek sal probeer om 'n paar voordele te hê. 2 dinge is nog goed.Hou van · Druk uit · Antwoord · Vee uit · 21 Januarie 2016Phra Mongkolchai Kittisopano, moenie geflous word nie.Dit is beter om twee dinge te doen as iemand wat dit nie doen nie.Wanneer jy twee doen Oorweeg die volgende, Charoenporn.Hou van · Lewer kommentaar · Antwoord · Wysig · 21 Januarie 2016op 06 November 2022 E-pos hierdie inligtingBlogThis!Deel op TwitterDeel op FacebookDeel op PinterestGeen kommentaar:kommentaar lewernuwer artikelsouer artikelstuisbladTeken in: Stuur opmerkings (Atom)oor mymy prentjiefingosien al my profielBlogartikelargiefNovember (199)Oktober (1009)September (7)Augustus (15)Mei (13)Maart (14)Februarie (1)Januarie (6)Desember (4)November (2)Augustus (1)Julie (1)Junie (3)Mei (1)Junie (7)Maart (1)Februarie (13)Januarie (13)September (4)Februarie (1)September (1)Augustus (3)Maart (5)Augustus (5)etiketKKliggaamsbeskouing moet volgens die werklikheid gesien word en 'n toestand van traagheidLeringe van hemelse leraarsDie leringe van Oupa Brahma wat op die Brahma-wêreld leefBekendes is pragtig en aantreklik as gevolg van enige goeie dade wat nie vervaag nie.eetmeditasieDharma-steen#Dharma van diegene wat na bewering edel isDharma mense in die skuld 負債累累的法人die natuur hou nieDharma-boksers en mense wat daarvan hou om boks te kykDharma Oupa Naga en Oupa Kluizenaar op die Brahma wêreldHoe raai jy mense aan om siek te wees voordat hulle sterf?Dit is 'n towerspel saamgestel deur Phra Thakhinaiya.Watter taal praat die Boeddha?Phramongkolchai Kittisopano gaan op 'n pelgrimstogPhra Mongkolchai Kittisopano leer ma hoe om te bidPhramongkolchai Kittisopano gaan op 'n pelgrimstogOuers is die een wat ons karma die meeste weerspieël.donkerKenmerke van diegene wat insig verkry het Wat die eienskappe van 'n persoon met volle konsentrasie betrefen daar moet 'n monnik wees om te rusDie karma van die persoon wat eet en spyt is daaroorPhramongkolchai Kittisopano boekAnapanasati deur Phra Ajahn Mongkolchai Kittisopanoanb#中國佛法 #dharmaRapporteer 'n oortredingmonnikFacebook444a[ SCRIPT language=JavaScript> var rate = 20; // Verhoog bedrag(Die graad van die transmutasie) var obj; // Die voorwerp wat gebeurtenis plaasgevind het in var act = 0; // Vlag tydens die aksie var elmH = 0; // Hue var elmS = 128; // Versadiging var elmV = 255; // Waarde var clrOrg; // 'n Kleur voor die verandering var TimerID; // Timer ID if (navigator.appName.indexOf("Microsoft",0) != -1 && parseInt(navigator.appVersion) >= 4) { Browser = true; } anders { Blaaier = vals; } if (Blaaier) { document.onmouseover = doRainbowAnchor; document.onmouseout = stopReënboogAnker; } funksie doRainbow() { if (Blaaier && act != 1) { act = 1; obj = gebeurtenis.srcElement; clrOrg = obj.style.color; TimerID = setInterval("ChangeColor()",100); } } funksie stopRainbow() { if (Browser && act != 0) { obj.style.color = clrOrg; clearInterval(TimerID); handeling = 0; } } funksie doRainbowAnchor() { if (Blaaier && act != 1) { obj = event.srcElement; while (obj.tagName != '''A'''' && obj.tagName != ''''LIGGAAM''') { obj = obj.parentElement; if (obj.tagName == ''''A'''' || obj.tagName == ''''LIGGAAM'''') breek; } if (obj.tagName == ''''A'''' && obj.href != '''''''') { act = 1; clrOrg = obj.style.color; TimerID = setInterval("ChangeColor()",100); } } } funksie stopRainbowAnchor() { if (Blaaier && act != 0) { if (obj.tagName == ''''A'''') { obj.style.color = clrOrg; clearInterval(TimerID); handeling = 0; } } } funksie ChangeColor() { obj.style.color = makeColor(); } funksie makeColor() { if (elmS == 0) { elmR = elmV; elmG = elmV; elmB = elmV; } anders { t1 = elmV; t2 = (255 - iepS) * iepV / 255; t3 = elmH % 60; t3 = (t1 - t2) * t3/60; if (elmH < 60) { elmR = t1; elmB = t2; elmG = t2 + t3; } anders as (elmH < 120) { elmG = t1; elmB = t2; elmR = t1 - t3; } anders as (elmH < 180) { elmG = t1; elmR = t2; elmB = t2 + t3; } anders as (elmH < 240) { elmB = t1; elmR = t2; elmG = t1 - t3; } anders as (elmH < 300) { elmB = t1; elmG = t2; elmR = t2 + t3; } anders as (elmH < 360) { elmR = t1; elmG = t2; elmB = t1 - t3; } anders { elmR = 0; elmG = 0; elmB = 0; } } elmR = Math.floor(elmR); elmG = Math.floor(elmG); elmB = Math.floor(elmB); clrRGB = ''''#''' + elmR.toString(16) + elmG.toString(16) + elmB.toString(16); elmH = elmH + tempo; as (elmH >= 360) iepH = 0; gee clrRGB terug; }horlosieSoek hierdie blogtuisbladBoeddhistiese zirtirnagewilde artikels(geen naam)Godsdiens in Thailand of regoor die wêreld Is daar twee groepe? Ander leringe as die Boeddha het gesê of onthou van die spreuke wat die Here Boeddha reeds aanvaar het. Selfs in die Tripitaka neem hulle dit glad nie aan nie 2. Groepe wat die leringe in die Tripitaka ook aanvaar. en die aanvaarding van leringe buite die Tipitaka Aanvaar sonder om te filter 1. Of sien dat hierdie mense geel klere dra Wat ook al dharma jy sê, dit moet waar wees. want jy is 'n monnik 2. of nie 'n persoon van die eerste klas nie maar het gesien dat hierdie persoon 'n bonatuurlike krag het wat die toekoms kon voorsien Watter loterynommers is vrygestel? 3. Of nie die tweede persoon nie maar het gesien dat hierdie persoon 'n persoon was wat die Tripitaka bestudeer en gelees het Wat ook al dharma jy sê, dit moet waar wees. 4. of nie 'n derde persoon nie maar het gesien dat hierdie persoon ook 'n studie van die Tipitaka was en optree met Wat ook al dharma jy sê, dit sal waarskynlik in orde wees. of nie 'n vierde persoon nie maar het gesien dat hierdie persoon 'n groot geestelike was Watter dharma het jy gesê? Dit sal waarskynlik in orde wees. 6. Of nie die vyfde kategorie nie maar het gesien dat hierdie persoon 'n groot geestelike was en dharma beoefen het Watter dharma het jy gesê? Dit sal waarskynlik in orde wees. 7. Of nie 'n persoon van die sesde kategorie nie? maar het gesien dat hierdie persoon (Einde van die Dharma, sin 9) Wat sê jy? Dit sal waarskynlik in orde wees. 8. Of nie die sewende persoon nie maar het gesien dat hierdie persoon 9 sinne van Dharma voltooi het en ook die Dharma beoefen het. Watter dharma het jy gesê? Dit sal waarskynlik in orde wees. 9. Of nie 'n persoon van die agtste kategorie nie? Maar siende dat hierdie persoon 8 dharma-leringe voltooi het, watter dharma het hy gesê? Dit sal waarskynlik in orde wees. 10. Of nie 'n persoon van die negende kategorie nie? maar het gesien dat hierdie persoon klaar was Wat ook al dharma hy gesê het, dit sal waarskynlik reg wees. 6. Of nie die vyfde kategorie nie maar het gesien dat hierdie persoon en oefen ook dharma) of Graad 8... of Graad 7... of Graad 6... of Graad 5.... of Graad 4... of Graad 2... of Dharma-sinne. 1).. ... of voltooi (Dharma. Ek) of T.T.A..... of T.B. Tri.... of primaat van die streek... of 'n provinsiale geestelike of 'n distriksgoewerneur... Die pastoor... Provinsiale goewerneur... Abbot.. Watter Dharma het jy hardop gesê? 6. Of het jy gesien dat jy albei die Tripitaka gelees en dit beoefen het? en hy het enigiets gesê en hy het dit geglo. Of nie daardie mense wat .. maar het gesien dat hierdie persoon ons kind was net een jaar oud en om enigiets dharma te sê, dit sal in orde wees omdat hy ons kind is en net vyf jaar oud is) of probeer om jou vir die pret te verbeel dat verskeie sutras in die kop geval het van mense in die wêreld in verskillende formules En in hierdie wêreld is daar baie godsdienste. Die persoon het gesê: "Kyk... Kyk... of Ewammesutang eerste, hulle is almal dieselfde. Wat sal jy oordeel dat dit die lering van is Arahant (een wat ver weg is van besoedeling), Samma (reg, ware, regte manier), Sambuddha (een wat weet, waar), selfs die Vyf Voorskrifte het in die verlede bestaan. Hy het dit aanvaar en geleer, en as Ananda Houding vir hom om een ​​kilometer of meer te lewe Hy sou die Dharma verkondig wat hom oorreed het om op te hou om vas te klou aan vorm, klank, reuk, smaak, aanraking, dharma, of oog, oor, neus, tong, liggaam , en deur Mano of vorm, gevoel, kontrak, sankhara, gees, of om voort te gaan in die rigting van deugsame karma, of prediking oor toekomstige gevare. asof dreigend (maar nie dreigend nie maar dit is die waarheid, byvoorbeeld, wys die 4 euwels van grond aan die punt van die vingernael) Eerste groep om die leerstellings van die Boeddha se woorde wys te hou, is Selfs diegene wat die leerstellings van die Boeddha uitgehaal het en die verkeerde oordrag versprei het. Ek kan dit weet Uh, wat jy gepreek het .. hierdie deel is verkeerd, uh .. dat hy hierdie deel verkondig het, was korrek en neem verstandig net die regte deel die tweede groep Die leerstellings van die Boeddha in die Tripitaka Beide Boeddhistiese spreekwoorde, spreekwoorde, kommentare en hoogste preke van Eerwaarde Oupa Luangta Bang Luang Pu kan nie die boek lees nie, so hulle het dit ook. of sê gewone mense neem dieselfde Dit verskyn nou so. Watter soort wyse sal hy neem om homself te kan lei om die wyse te oorleef op die gebied van liefdadigheid en om op te groei na die volgende vlak? Dit moet aan ons wees om die regte besluit te neem. om reg of verkeerd te weet Dit moet kom van ons wysheid wat opgelei is. beide van die lees van wat waar is beide van luister na wat waar is en die praktyk om te doen wat reg is sodat hulle self kan oordeel of dit reg of verkeerd is. Dit word geleer om in liefdadigheid te wees. Dit het my geleer om tot onheilsame dinge in my self te lei {Gedurende die 1ste Boeddhistiese Lydenstyd} moet ek dankie sê aan Phra Ajarn Kukritthi Sothiphalo dat jy my baie ondersteun het. dat jy die leerstellings van die Boeddha gememoriseer het Spreek die Dharma daardie dag En dankie aan Yom wat ook vrae gevra het. en waar die onderwyser die korrekte deel van die Dharma verkondig het "Watter deug is dit? “Hy sou antwoord: “Die meeste van al die mense wat dood is, is die leuse Die oorlewende deel was die grond aan die punt van die vingernael. Die meeste van al die devas wat gesterf het, was die leuse van die pad 4 Die deel wat oorleef is ’n stuk grond aan die punt van die vingernael.” So. veroorsaak dat my ego verslae voel Bang vir die gevare wat voorlê die heelal wat voorlê Ons sal nie hel toe gaan nie Ek was so bang. Baie hartseer (Vriende van die jong monnik saam Ek het baie uitgeput maar ek voel dit steeds nie), so ek het 'n gedagte ingestel op die Dharma, bestudeer die Buddhavajana en luister baie na die Boeddha se woorde. en het 'n CD van Buddhawajana gemaak om ook te versprei aan die mense wat na die fees toe gekom het met wil hê hy moet weet en "Wat die Boeddha nie beveel het nie" Ek wil dit glad nie doen nie. soos om te bid, oggend-aand-rituele te doen en die Boeddha-mantra te sing Omdat hy nie daarin wou belangstel om te dreunsang nie, was hy stil, anders sou dit die leerstellings van die Boeddha wat voorheen voorgeskryf is, vernietig. Waag dit om net Itipiso te sing Boeddhistiese deugde Khun Sanghakun {gedurende die 2de Boeddhistiese Lydenstyd} besef dat die kaart van die sangha en toegang tot verskeie wêrelde veroorsaak Dit word in die Tripitaka gesê Ek het dus meer skrifture begin lees. Daarom is die tyd om na die Dharma Phra Ajahn Kukrit te luister korter of minder, maar die lees van die Tripitaka word slegs in die koninklike uitgawe in die toepassing gelees. Lees van skemer tot laat Dit het nie baie dae geneem om dit in een boek klaar te maak nie. vanweë die vier magte Hier genoeg om te lees het 'n soetra gaan vind wat strydig was met Phra Ajarn Kukritdhiths maar ons het nie veel aandag gegee nie, want ons geloof in hom was swaar. Lees verder... Sien jou weer.. lees verder.. Ek het dit weer gevind totdat ek dit in die toepassing gestoor het. Ek wil ook hier gewys word. maar as gevolg van die feit dat die inligting in die notaboek is wat die notaboek Dit het 'n slegte toestand by die sif. dus niks kan bestuur nie glad nie gelieg het nie) toe kom besin wat om met ons te doen Gaan dan voort om te oefen. in terme van die definisie van die konsep bedoeling of op 'n bedagsame manier praat is om na die verstand te kyk en die gevoel direk te sien goed tans sien hoe die khan natuurlik sirkuleer Of is dit dat dit natuurlik rondbeweeg om die aggregate te ken? wanneer dit geoefen word Die Dharma is versamel daardie vorm, klank, reuk, smaak, aanraking Die toekoms is nie middag nie. vloei altyd deur die hede in die verlede en weet dat daar in hierdie heelal twee kante van Dharma is 'n Mens is verstrengel in vorms, klanke, reuke, smake, aanrakinge en dharmas; 2, 'n mens draai weg. Uit vasklou aan vorms, klanke, reuke, smake, aanrakinge, dharmas en dharmas, hoe neem ek nou die leringe? in Boeddhisme Wie sal die vorm van Atma aanneem, wat is #(Die 5 Khandha is ydelheid, dukkha, anatta) wat uit die kontrak spruit) is ydelheid, dukkha, anatta, ander dhammas gee nie veel om nie. (Sal ek sê dat ek selfsugtig is?) Ek voel my verstand sal die siening uitvee dat daar 'n dier, persoon, persoon, persoon, persoon, persoon, self is wat nie het wat die siel sien nie, rupa, net bewegende pigmente. heen en weer, nie vasgemaak nie Ons self is verlore, daar is geen klank nie, daar is net die aard van die klank wat op en af ​​wissel. dat hy ons beledig het Hy praat daaroor. Dink alles self daaraan. Atma wanneer die verstand in hierdie toestand is Hoe om leringe te hou Lees asseblief tot die einde #Om diegene dood te maak wat die leerstellings van die Boeddha verdraai, moet nie #Vloek diegene wat die leerstellings van die Boeddha verdraai, moet nie #Vloek, vloek, vloek, doodmaak, bind, doodmaak nie, diegene wat die Boeddha se leerstellings verdraai, moet nie. want die gevaar is boos vir jouself Selfs die geringste sonde moet nie opgehoop word nie. Dit is meer en meer dikwels die praktyk van akrobatiek, spraak, geestelike karma, om werklik onheilspellend te wees. (gewoonde karma) #Ek was verslaaf aan die Dharma van die Boeddha. Gierigheid - moet dit lig wees, soos om weg te verdwyn? Teenstander se Dharma Gebeur die begeerte om 'n gewer te wees voortdurend? #Verslaaf aan die dharma van die Boeddha. Woede - moet dit lig wees, soos om te verdwyn? In plaas daarvan het daar 'n opponerende dharma begin ontstaan. Is dit genade? Lig, ligte lyf, koel, gelukkig, neem daar ooit toe? #Ek was verslaaf aan die Dharma van die Boeddha. Verliefdheid - moet dit lig wees, soos verdwyn, asof dit aanhou afkom? Maar in plaas daarvan moet daar 'n steeds groeiende opponerende dharma wees, naamlik bewustheid, wat ooreenstem met die vier fondamente, ontstaan, ontwikkel of ontwikkel dit? Diegene wat die Dharma van die Boeddha gevolg het, moet #ongesonde, wellus, lobha, dosa, moha ligter wees? Maar daar is 'n opponerende Dharma wat liefdadigheid is, nie waar nie? Het die Boeddha-verordening gedoen dat hy die geskrifte van die Tripitaka bestudeer het “Om ’n lepel te wees wat nie die smaak van kerrie ken nie (Dit het ek self geleer. Die menslike ouderdom is nie tagtigduisend jaar nie. Maar dit is minder as honderd jaar. As jy 80 leef sterf Dit wys dat hy nog net 50 jaar geleef het. Het 30 jaar geslaap. maak gou Alle wesens het hul eie karma. Alleen ly hy weens hebsug, wellus, woede en verskeie hartstogte, en hier sal ons ook aanhou vloek, wraaksugtige denke en hom kneus) ################# monnike. of al die nie-gode wat in hierdie wêreld preek (Gestel ons verwyder al die mense in die wêreld. Verwyder die Boeddha-beeld. Laat daar niemand in hierdie wêreld wees nie. Laat daar net ons wees Ten einde die verknogtheid van 'n persoon te voorkom (konsekwentheid), maar om slegs geheg te wees aan die deug wat heilsaam is. kies slegs liefdadigheid) wanneer daar niemand anders in die wêreld is nie Daar is net een van ons en daar is ..net die klank in die wêreld is genoeg dat dit uit daardie leegheid gedryf het die inhoud van die klank hoewel nie in die Tripitaka nie maar nadat jy daarna geluister het, leer dit die oorsaak van die verlating van onheilsame karma Dit is die departement wat die oorsaak van liefdadigheidsaksies leer. Dit moet 'n oor wees om te luister. (Soos 'n era toe mense tien jaar oud was en toe begin om deugsame dade te verrig Was daar enige leringe van die Boeddha op daardie tydstip? Daardie mense, hulle sal net die klank neem wat goeie raad leer, al is dit nie 'n Boeddhistiese woord nie.) As daardie klank #raai om nie 'n dier dood te maak nie (moet luister, al is dit 'n ou of nuut saamgestelde woord) #raad nie om te steel (moet luister) Al is dit 'n ou of nuut saamgestelde woord) #raai om nie te lieg nie (moet luister, al is dit 'n ou of nuut saamgestelde woord) #raai om nie dronk te drink nie (moet luister, moet oefen, al is dit dis 'n ou of nuut saamgestelde woord) nuut) #raai om nie skelm te praat nie (moet luister, moet optree, al is dit oud of nuut saamgestel) #raai om nie harde woorde te sê nie (moet luister, moet oefen, al is dit oud of nuut saamgestel) #advise Moenie gaan raas nie (moet luister, oefen Selfs al is dit 'n ou of nuut saamgestelde woord) #Gids om nie gierigheid en begeerte te laat groei nie (moet luister en optree, al is dit 'n ou of nuut saamgestelde woord) #Gids om nie toe te laat dat wraak boosheid verander nie (moet luister, moet luister, moet oefen selfs al is dit 'n ou of nuut saamgestelde woord) Dit wil sê om die regte mening in die Dharma te hê (moet luister en oefen, selfs al is dit 'n ou of nuut saamgestelde woord). stel 'n leuen voor beveel aan om te drink of wat kranksinnigheid veroorsaak laster voorstel onbeskofte woorde voorstel Stel voor om nonsens te praat Adviseer daardie begeerte vir hebsug om te groei, stel voor dat die verstand van kwaadwilligheid, wraak en haat voorspoedig is. Stel voor om die verkeerde siening te sien, dink dan dat dit die klank van onderrig is om na vryheid te gaan Dit is gesonde woorde, nie filantropiese lyne nie. #en mediteer bereiking omdat dit staatmaak op meditasie op die eerste vlak van meditasie bereiking omdat dit staatmaak op die tweede vlak van meditasie bereiking omdat dit staatmaak op die derde vlak van meditasie bereiking Deur op die vierde vlak van konsentrasie (vierde jhana) staat te maak, kan 'n mens verligting bereik. omdat dit staatmaak op een of ander nie-formele jhāna-konsentrasie. Eerstens) (Pathā beteken 1), reg? Daar is ses vorme van bekommernis, saddha-vika, kanda-vika, savvy, dhar-vika-vika en dharma-vika-vika-sig. Wijarn Sadthavicharn Khanthavicharn Raswijarn Photthavicharn Dharma Wijarn ken die opgeblase maag en ineenstort. Dit is ook 'n dhottappa votka vir 'n dhottapavicarā (wat reg is vir die liggaam) as buddho aanhou en aanhou en ook buddho ken, en dan stop. Maar dit het ook sy eie boeddhisme. luister na die dharma van die Boeddha en verligting te bereik of mense in die Boeddha se era het na die Dharma geluister en die Dharma bereik Dit is saddha-worita teenoor saddha-vicara, dharma-vika--dharma-vicara (saddha, wat klank beteken), as 'n mens die asem in en die asem uit ken. die neusgate aantas of beïnvloed die bolip (Is daar 'n subtiele geur in die wind?) (Al word die wind as 'n element geklassifiseer) As jy op kristalkrale fokus, groen, blou, geel, wit en rooi, is dit Peng Kasin, dit is Angstig en kritiese vorm, as jy daaroor dink, lig jy jou liggaam op, haal jou hare, hare, naels, tande, vel, ensovoorts uitmekaar, en keer terug na die grond soos voorheen. Dit is die vorm van angs, die vorm van denke, die dharma, en die dharma, en die dharma, en die dharma-beskouing, selfs wanneer mens mediteer en die asem ken. Dit is nie net om die wind te ken nie, maar ook om die ineenstorting van die maag te ken, maar ook om die regte ding te weet om die bodem aan te raak, maar ook om die regterhand teen die ander te ken, maar ook om te weet dat die vel van die liggaam teen die lap, maar Dit ken nog steeds die gevoel om die ooglede toe te maak, maar dit ken ook die monde wat gehurk is. Daar is baie bekommernisse Daar is baie resensies Ten slotte, ou gewoontes wat in baie vorige lewens beoefen is, is goed. om die maag te kalmeer of maak dit kalm aan die onderkant Of jy kan jou neus kalmeer #Neem die sutra om kommentaar te lewer, druk, kom onderdruk, kom ry hierdie post want ek het klaar my hart voorberei. Ek het goeie bedoelings gehad om te steek, aangesien ek vroeër verdrink het in die geluid van die prediking van Phra Ajarn Kukrit. en ander leringe verwerp. As jy daaraan dink, lig jou liggaam op, haal dit uitmekaar, jou hare, hare, naels, tande, vel, ens., val uitmekaar en keer terug na die grond soos voorheen. Dit is die vorm van angs, die vorm van denke, die dharma, en die dharma, en die dharma, en die dharma-beskouing, selfs wanneer mens mediteer en die asem ken. Dit is nie net om die wind te ken nie, maar ook om die ineenstorting van die maag te ken, maar ook om die regte ding te weet om die bodem aan te raak, maar ook om die regterhand teen die ander te ken, maar ook om te weet dat die vel van die liggaam teen die lap, maar Dit ken nog steeds die gevoel van toemaak van die ooglede, maar dit ken ook die monde wat gehurk is. Daar is baie bekommernisse Daar is baie resensies Ten slotte, ou gewoontes wat in baie vorige lewens beoefen is, is goed. om die maag te kalmeer of maak dit kalm aan die onderkant Of jy kan jou neus kalmeer #Neem die sutra om kommentaar te lewer, druk, kom onderdruk, kom ry hierdie post want ek het klaar my hart voorberei. Ek het goeie bedoelings gehad om te steek, aangesien ek vroeër verdrink het in die geluid van die prediking van Phra Ajarn Kukrit. en ander leringe verwerp. As jy daaraan dink, lig jou liggaam op, haal dit uitmekaar, jou hare, hare, naels, tande, vel, ens., val uitmekaar en keer terug na die grond soos voorheen. Dit is die vorm van angs, die vorm van denke, die dharma, en die dharma, en die dharma, en die dharma-beskouing, selfs wanneer mens mediteer en die asem ken. Dit is nie net om die wind te ken nie, maar ook om die ineenstorting van die maag te ken, maar ook om die regte ding te weet om die bodem aan te raak, maar ook om die regterhand teen die ander te ken, maar ook om te weet dat die vel van die liggaam teen die lap, maar Dit ken nog steeds die gevoel om die ooglede toe te maak, maar dit ken ook die monde wat gehurk is. Daar is baie bekommernisse Daar is baie resensies Ten slotte, ou gewoontes wat in baie vorige lewens beoefen is, is goed. om die maag te kalmeer of kalmeer die bodem Of jy kan jou neus kalmeer #Neem die sutra om kommentaar te lewer, druk, kom onderdruk, kom ry hierdie post want ek het klaar my hart voorberei. Ek het goeie bedoelings gehad om te steek, aangesien ek vroeër verdrink het in die geluid van die prediking van Phra Ajarn Kukrit. en ander leringe verwerp. Tande, leer, verval en keer terug na die oorspronklike grond. Dit is die vorm van angs, die vorm van denke, die dharma, en die dharma, en die dharma, en die dharma-beskouing, selfs wanneer mens mediteer en die asem ken. Dit is nie net om die wind te ken nie, maar ook om die ineenstorting van die maag te ken, maar ook om die regte ding te weet om die bodem aan te raak, maar ook om die regterhand teen die ander te ken, maar ook om te weet dat die vel van die liggaam teen die lap, maar Dit ken nog steeds die gevoel om die ooglede toe te maak, maar dit ken ook die monde wat gehurk is. Daar is baie bekommernisse Daar is baie resensies Ten slotte, ou gewoontes wat in baie vorige lewens beoefen is, is goed. om die maag te kalmeer of maak dit kalm aan die onderkant Of jy kan jou neus kalmeer #Neem die sutra om kommentaar te lewer, druk, kom onderdruk, kom ry hierdie post want ek het klaar my hart voorberei. Ek het goeie bedoelings gehad om te steek, aangesien ek vroeër verdrink het in die geluid van die prediking van Phra Ajarn Kukrit. en ander leringe verwerp. Tande, leer, verval en keer terug na die oorspronklike grond. Dit is die vorm van angs, die vorm van denke, die dharma, en die dharma, en die dharma, en die dharma-beskouing, selfs wanneer jy mediteer en die asem ken. Dit is nie net om die wind te ken nie, maar ook om die ineenstorting van die maag te ken, maar ook om die regte ding te weet om die bodem aan te raak, maar ook om die regterhand teen die ander te ken, maar ook om te weet dat die vel van die liggaam teen die lap, maar Dit ken nog steeds die gevoel om die ooglede toe te maak, maar dit ken ook die monde wat gehurk is. Daar is baie bekommernisse Daar is baie resensies Ten slotte, ou gewoontes wat in baie vorige lewens beoefen is, is goed. om die maag te kalmeer of kalmeer die bodem Of jy kan jou neus kalmeer #Neem die sutra om kommentaar te lewer, druk, kom onderdruk, kom ry hierdie post want ek het klaar my hart voorberei. Ek het goeie bedoelings gehad om te steek, aangesien ek vroeër verdrink het in die geluid van die prediking van Phra Ajarn Kukrit. en ander leringe verwerp. Dharma-oordele, selfs wanneer ons mediteer en mediteer, ken ons ons asem Dit is nie net om die wind te ken nie, maar ook om die ineenstorting van die maag te ken, maar ook om die regte ding te weet om die bodem aan te raak, maar ook om die regterhand teen die ander te ken, maar ook om te weet dat die vel van die liggaam teen die lap, maar Dit ken nog steeds die gevoel om die ooglede toe te maak, maar dit ken ook die monde wat gehurk is. Daar is baie bekommernisse Daar is baie resensies Ten slotte, ou gewoontes wat in baie vorige lewens beoefen is, is goed. om die maag te kalmeer of kalmeer die bodem Of jy kan jou neus kalmeer #Neem die sutra om kommentaar te lewer, druk, kom onderdruk, kom ry hierdie post want ek het klaar my hart voorberei. Ek het goeie bedoelings gehad om te steek, aangesien ek vroeër verdrink het in die geluid van die prediking van Phra Ajarn Kukrit. en ander leringe verwerp. Dharma-oordele, selfs wanneer ons mediteer en mediteer, ken ons ons asem Dit is nie net om die wind te ken nie, maar ook om die ineenstorting van die maag te ken, maar ook om die regte ding te weet om die bodem aan te raak, maar ook om die regterhand teen die ander te ken, maar ook om te weet dat die vel van die liggaam teen die lap, maar Dit ken nog steeds die gevoel om die ooglede toe te maak, maar dit ken ook die monde wat gehurk is. Daar is baie bekommernisse Daar is baie resensies Ten slotte, ou gewoontes wat in baie vorige lewens beoefen is, is goed. om die maag te kalmeer of kalmeer die bodem Of jy kan jou neus kalmeer #Neem die sutra om kommentaar te lewer, druk, kom onderdruk, kom ry hierdie post want ek het klaar my hart voorberei. Ek het goeie bedoelings gehad om te steek, aangesien ek vroeër verdrink het in die geluid van die prediking van Phra Ajarn Kukrit. en ander leringe verwerp. om die regte ding te weet om aan die boude te raak, maar dit ken nog steeds die regterhand met die ander, maar dit weet nog steeds dat die liggaamsvel aan die lap raak, maar dit ken nog steeds die gevoel om die ooglede toe te maak Daar is baie bekommernisse Daar is baie resensies Ten slotte, ou gewoontes wat in baie vorige lewens beoefen is, is goed. om die maag te kalmeer of kalmeer die bodem Of jy kan jou neus kalmeer #Neem die sutra om kommentaar te lewer, druk, kom onderdruk, kom ry hierdie post want ek het klaar my hart voorberei. Ek het goeie bedoelings gehad om te steek, aangesien ek vroeër verdrink het in die geluid van die prediking van Phra Ajarn Kukrit. en ander leringe verwerp. om die regte ding te weet om aan die boude te raak, maar dit ken nog steeds die regterhand met die ander, maar dit weet nog steeds dat die liggaamsvel aan die lap raak, maar dit ken nog steeds die gevoel om die ooglede toe te maak Daar is baie bekommernisse Daar is baie resensies Ten slotte, ou gewoontes wat in baie vorige lewens beoefen is, is goed. om die maag te kalmeer of kalmeer die bodem Of jy kan jou neus kalmeer #Neem die sutra om kommentaar te lewer, druk, kom onderdruk, kom ry hierdie post want ek het klaar my hart voorberei. Ek het goeie bedoelings gehad om te steek, aangesien ek vroeër verdrink het in die geluid van die prediking van Phra Ajarn Kukrit. en ander leringe verwerp. Jy kan enigiets doen #Neem die sutra om kommentaar te lewer en druk en kom ry en ry hierdie pos want ek het my hart voorberei. Ek het goeie bedoelings gehad om te steek, aangesien ek vroeër verdrink het in die geluid van die prediking van Phra Ajarn Kukrit. en ander leringe verwerp. Jy kan enigiets doen #Neem die sutra om kommentaar te lewer en druk en kom ry en ry hierdie pos want ek het my hart voorberei. Ek het goeie bedoelings gehad om te steek, aangesien ek vroeër verdrink het in die geluid van die prediking van Phra Ajarn Kukrit. en ander leringe verwerp.Godsdiens in Thailand Of regoor die wêreld Godsdiens in Thailand of regoor die wêreld Is daar 2 groepe? 1. 'n Groep Boeddhistiese Woorde wat ...Net deur na die Boeddha se woorde te luister, voor hy gesterf het, is hy in die Brahma-wêreld gebore.Van die soetra "Phra Phakkun" in die Boeddha se tyd Daar was 'n monnik met die naam "Pakkhun" wat siek was. en naby die dood In daardie volgorde, Phra An...Beeldvenster-tema. Aangedryf deur Blogger .


Sondag 6 November 2022

Phra Mongkolchai Kittisopano, moenie geflous word nie Jan 21, 2016 Is dit die moeite werd om moeg te wees? Om die lewe op Facebook goed te laat lyk en so te laat lyk, dink mense nou seker. Ek bestaan ​​self op twee plekke.... In die bladsy is die tweede plek. Ek bedoel, ons is in hierdie fase. Ek het my profielfoto verloor en ek was senuweeagtig. Trane het oor my gesig gevloei. Al was sy lyf nog in goeie vorm, het hy so baie daarvan gehou dat sy hart gefladder het. Om hom so bietjie te sien, dis hartseer (hartseer) en dat ons harte gelukkig kan wees, moet heeltyd van ander afhang of hoekom moet ons ons geluk aan ander oorlaat. Ons moet wag dat hy dit doen. goed vir ons Selfs as ons gelukkig kan wees, sal ons gelukkig wees, ons sal ly, ons moet heeltyd op ander mense staatmaak, of is dit ons lewe? Ek is altyd verward ?? Ons sal ons gedagtes in ons weergawe ontwerp, nie om te ly met dinge wat nie kan wees nie Jy hoef nie te lieg om goed te lyk of wat ons het nie. Natuurlik is dit 'n mors van tyd, natuurlik, gemors tyd om foto's te redigeer, gemors tyd om sommige mense se briewe op hul eie bladsy te tik, lyk goed. maar sy eie plek of die kamer is alles deurmekaar, dinge is gestrooi, nie gehou nie, die matras is nog nooit gewas nie, die komberse is nog nooit gewas nie, Geweekte koppies en borde tot hulle die riool vergeet, hulle moet hul werk verloor as gevolg van Facebook en moet boodskappe tik om hoop te gee aan mense, veral die wat mooi is of tik om vir mense (musawata) te lieg vir iets. Ek weet nog nie.Dit sal weer 'n slegte karma vir jouself wees. Al het hy nie met sy stem gepraat nie, het hy 8 probleme gehad: 1. Hy wou nie duidelik praat nie. 2. Die tande is buite werking. 3. Die mond is baie stinkend. 4. Liggaamsreuk is vuil 5. Oë is nie op normale vlak nie. 6. Praat met die punt van die tong en die punt van die mond. 7. Onwaardige houding As jy een ding sê, verstaan ​​'n mens 'n ander. Die verstand is verwronge as dit nie vrugte dra in die huidige lewe nie. Dit sal resultate in die volgende lewe gee. Of in die volgende lewe is die beginsel van karma tot gevolg en sommige mense doen nie goed nie. Ek het geloof verloor. Daar sou geen verdienste wees sonder sonde nie, want ek het nie die effek van karma verstaan ​​nie. Ek wil graag 'n storie opper wat in hierdie tydperk in die nuus is: 'n Ster met die naam Po wat in die hospitaal gesterf het, het 'n man. (Kom ons noem dit die naam van die siener) Hy het iets gesê soos Po is as 'n koning in die Ayutthaya-tydperk gebore en het mense doodgemaak deur die bene te stukkend geslaan. en toe verdrink hom dood, die bose heer wat gekom het om sy lewe te neem was die man in daardie tyd wat Po vir Duthit Po vermoor het, hoe mooi lyk Dui aan dat dit 'n verdienste is om voorheen die voorskrifte te onderhou. Mooi en aantreklike akteurs is almal dieselfde. Omdat ek vroeër verdienste geneem het om al die voorskrifte te onderhou, maar tog volg ou sondes steeds, wat die dood van die Po tot gevolg het, as dit vooraf bekend kan wees. Een jaar voor die tyd van die dood van Po, is dit raadsaam om bewustheid en meditasie te beoefen om na die liggaam en gees te kyk. Hou van Luang Por Pramote en bid aanhoudend bid, bid vir die toewyding van die verdienste, hardloop saam met my weg. Hoe meer ek bid, hoe meer kom ek uit die duisternis en draai na die helder rigting. Kom ons gaan groot en kom terug na Facebook . Plaastyd moet nie 'n leuen wees nie. Dit moenie 'n plasing wees wat skelm is en mense aanhits om te baklei en te stry nie. Moet nie 'n plasing wees wat onbeskof is nie (dit wil sê soos om onbeskof te praat. sarkasties en sarkasties Moenie nonsens plaas nie. Hierdie vers blyk moeilik te wees om te doen omdat hy vroeër 'n Yom was, maar wanneer hy die grief van hierdie vers ken kan sonder voordeel praat (Leuen) 2. Pisunawat (Moet mense aan om uitmekaar te gaan) 3. Purussawat (praat vulgêre woorde) 4. Sampapplapa (praat gaande oor raisara) Ons sal mondelinge krag hê. mense sal ons woorde glo sal 'n heilige toespraak wees Samphapplapa (raving talks, raisara) Ons sal mondelinge krag hê. mense sal ons woorde glo sal 'n heilige toespraak wees Samphapplapa (raving talks, raisara) Ons sal mondelinge krag hê. mense sal ons woorde glo sal 'n heilige toespraak wees Pisunawat (om mense aan te moedig om uitmekaar te gaan) 3. Pharussawat (praat vulgêre woorde) 4. Sampapplapa (praat gaande oor raisara) Ons sal mondelinge krag hê. mense sal ons woorde glo sal 'n heilige toespraak wees Pisunawat (om mense aan te moedig om uitmekaar te gaan) 3. Pharussawat (praat vulgêre woorde) 4. Sampapplapa (praat gaande oor raisara) Ons sal mondelinge krag hê. mense sal ons woorde glo sal 'n heilige toespraak wees

Phra Mongkolchai Kittisopano, moenie geflous word nie.
21 Januarie 2016
Is dit die moeite werd of is dit vermoeiend? Laat die lewe op Facebook goed lyk en so lyk
Nou dink mense seker Ek bestaan ​​self op twee plekke....
In die bladsy is die tweede plek. Ek bedoel, ons is in hierdie fase. Profielfoto het verdwyn.
warm en senuweeagtig Trane het oor my gesig gevloei. alhoewel die liggaam self
steeds goed
Hy klik so, sy hart fladder. As hy hom soos minder sien, voel hy beledig.
aangetast)
En dat ons harte gelukkig kan wees, moet altyd van ander afhang?
Hoekom moet ons ons geluk aan ander oorlaat?
moet wag dat hy goed aan ons doen Kan ons gelukkig wees?
Ons sal gelukkig wees, ons sal hartseer wees, moet ons heeltyd op ander staatmaak?
Dit is ons lewe, is dit nie?
Ons sal ons gedagtes in ons eie weergawe ontwerp, nie om te ly nie.
met dinge?
Beide status ten tyde van plasing Is jy nie veronderstel om te lieg om goed te lyk nie?
Wat het ons gekry? Dit is beslis 'n mors van tyd.
tyd mors om te komponeer
Mors tyd om te tik
Sommige mense op hul Facebook-bladsy lyk goed. maar sy eie adres of die
heetemal weg
Die goed is gestrooi, nie gestoor nie, die matras is nog nooit gewas nie, komberse.
nooit gewas nie
Die werk word begrawe, die koppies en borde word geweek totdat hulle vergeet van die riool.
Ek moet my werk verloor as gevolg van Facebook.
en moet 'n boodskap tik om hoop te gee aan mense, veral diegene wat mooi is
Of tik om mense te mislei (musavada) vir wat ek nie weet nie.
sal steeds 'n slegte karma vir jouself wees al het ek nie gepool nie
maak 'n geluid
Daar is tot 8 probleme.
1. onduidelik te praat 2. Die tande is buite werking. 3. Die mond is baie stinkend 4.
liggaamsreuk sal stink
5. Oë is nie op normale vlak nie. 6. om met die punt van die tong te praat
en die punt van die mond sê een persoon
'n ander verstaan 8. 'n Verwronge verstand
As dit nie werk in die huidige lewe nie of
in die volgende lewe
Dit is die beginsel van karma.
En sommige mense doen nie goed nie. het alle geloof verloor
Daar is geen meriete nie.
omdat hulle nie die effek van karma verstaan ​​nie sal vir nuusberigte vra
gedurende hierdie periode
’n Bekende persoon genaamd Po wat in die hospitaal gesterf het.
Daar was 'n man (Kom ons noem dit die siener.)
Hy het omtrent gesê Po is gebore as Rajamal in die Ayutthaya-tydperk.
het mense vermoor deur hul bene te stukkend geslaan en in die water verdrink om te sterf
Die bose heer wat sy lewe kom neem het, was die man in daardie tyd.
waar hy doodmaak
Kyk hoe goed lyk hy. sê dat dit 'n meriete is
van voorheen voorskrifte beoefen het pragtige en aantreklike akteur
almal is dieselfde omdat hy verdienste geneem het om al die voorskrifte te onderhou
Maar tog volg die ou sondes steeds en lei tot die dood van Po.
As jy vooraf kan weet 1 jaar voor die tyd van dood
Dit is raadsaam om bewustheid en meditasie te kweek. Luang Pho Pramo-styl
Jou
en aangehou bid, gebid vir die toewyding van die verdienste, en ontsnap
Hoe meer ek bid, hoe meer verlaat ek die duisternis en draai ek na die lig.
Kom ons gaan groot en kom terug na Facebook wanneer ons plaas.
Dit behoort nie 'n leuen te wees nie. Dit moenie 'n plasing wees wat ander beledig en mense aanhits om te slaan nie.
Hulle het gestry en het nie van mekaar gehou nie. Dit moet nie 'n vulgêre pos wees nie.
is soos om onbeskof te praat ander te beïnvloed
En nog 'n punt is dat jy nie nonsens moet plaas nie. Dit is moeilik om te doen.
want ek was vroeër Yom
Maar wanneer ek die griewe van hierdie vers ken dalk kan
Spraak is nutteloos, die kwaad is dat daar niemand is wat in sy eie woorde glo nie.
As ons op hierdie vier woorde konsentreer
1. muse (lieg)
2. Pisunawas (spoor mense aan om uitmekaar te gaan)
3. Purussavat (praat vulgêre woorde)
4. Samphapplapa (praat gaande oor raisara)
Ons sal mondelinge krag hê. Mense sal ons woorde glo.
is 'n heilige toespraak

21 Januarie 2016 om 21:26 · Privaatheid: Net ek
Voeg foto by · Stoor · Meer
Jy, Rasa Piankla en 31 ander.
Rutairat Boonkham
Amen. Ek sal probeer om 'n paar voordele te hê. 2 dinge is nog goed.
Hou van · Druk uit · Antwoord · Vee uit · 21 Januarie 2016
Phra Mongkolchai Kittisopano, moenie geflous word nie.
Dit is beter om twee dinge te doen as iemand wat dit nie doen nie.
Wanneer jy twee doen Oorweeg die volgende, Charoenporn.
Hou van · Lewer kommentaar · Antwoord · Wysig · 21 Januarie 2016

Geen kommentaar:

kommentaar lewer

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น

หมายเหตุ: มีเพียงสมาชิกของบล็อกนี้เท่านั้นที่สามารถแสดงความคิดเห็น